معرفی سایت جامع بارداری و رشد کودکان/ سایت سلام دنیا!

میخواهیم منبعی را به شما معرفی کنیم که در آشفته بازار سایت های پزشکی و سلامتی فارسی زبان، خود را متمایز کرده و بروزترین و موثق ترین مقاله های دنیا را به زبان فارسی ترجمه می کند و به صورت رایگان در اختیار والدین قرار می دهد. نام این تیم “سلام دنیا” است…

مسائل و مشکلات باردار شدن را میتوان به ۲ بخش تقسیم کرد. مهمترین تفاوت این ۲ بخش، مدت زمان شروع تا پایان آنها است.

اولین بخش، از باردار شدن زن شروع میشود و ۹ ماه طول میکشد تا پایان یابد. در این (تقریبا) ۴۰ هفته، مادران باردار با تغییرات زیادی در بدن و روحیات و خلقیات خود مواجه میشوند که ممکن است باعث ترس آنها شود. آنها همچنین اطلاعات زیادی از وضعیت سلامتی جنینی که در بدن خود دارند، میخواهند.

دومین بخش، از پس از زایمان شروع میشود و مراحل آن تا چندین سال طول میکشد و ما آن را با نام "دوران کودکی" میشناسیم. بدلیل طولانی بودن این دوران، مسائل، مشکلات، سوالات و استرس های زیادی در مورد سلامت کودکان ایجاد میشود. آنها میخواهند سریعا از تغییر جدیدی که در فرزندشان رخ داده است آگاه شوند تا در صورت وجود نگرانی از سلامتی او، برای درمان و رفع آن اقدام کنند.

سایت جامع با موضوع بارداری و رشد کودکان

شاید شما از ما بپرسید که مگر این موضوع چقدر مهم است و در این دوران چند مورد احتمالی (خطرناک) میتواند برای نوزاد بوجود بیاید که ما را مجاب به نوشتن این مقاله کرده است؟!!! بیایید نگاهی کلی به چند مورد از مسائل و بیماری هایی که ممکن است برای بچه ها از ابتدای تولد تا پایان دوران کودکی اتفاق بیفتد بیندازیم:

بی خوابی، گریه و بی تابی
کمبود وزن و کوتاهی قد
دیر راه افتادن و دیر حرف زدن
عفونت و تب
درد دندان درآوردن
بیش فعالی
آلرژی
عدم شناسایی دقیق بیماری و جواب ندادن درمان ها (حتی با مراجعه به پزشکان و امتحان روشهای درمانی مختلف)

حتی اگر از مشکلات و بیماری هایی که در بالا ذکر کردیم بگذریم، مادران کودکانی که در این دوران سنی هستند، سوالات و نگرانی هایی در ذهنشان ایجاد میشود که رسیدن به جواب همه اینها، خستگی و هزینه های مالی و زمانی زیادی برای والدین دارد. مواردی همچون:

دادن شیر مادر یا شیر خشک به کودک و مسائل مربوط به شیردهی
چگونگی تقویت هوش و حافظه بچه
بهترین حالت ها و وضعیت خواباندن نوزاد
کدام دارو و چگونه دادن آن به کودک
آگاهی از خواص انواع خوراکی ها برای کودک
چه غذایی خوردن کودک در ماه و سال Nام
آموزش و دستور تهیه انواع پوره
درمان های خانگی
زمان تزریق واکسن و مسائل مربوط به واکسیناسیون
وسایل کودک مانند: اسباب بازی، کالسکه، لباس، پستانک، شیشه شیر، روروئک و …
توضیح مسائل جنسی به کودک

فکر میکنیم با خواندن این چند خط، نظرتان نسبت به قبل تغییر کرده و احساس نیازی در شما به وجود آمده که شما را تشنه دانستن همه این موارد کرده است.

چه کاری باید انجام داد؟
معمولا اولین جوابی که از همه اطرافیانتان میشنوید این است: از متخصص اطفال بپرسید. اما آیا میشود هر چند وقت (یا در مواردی هر روز)، کودک خود را بغل کرده و به مطب پزشک ببرید و بعد از صرف وقت و انرژی و پول، به جواب خود برسید؟!!!
دومین راه حل که احتمالا به ذهن خود شما هم رسیده است: جست و جو در گوگل است. از شما میخواهیم به طور تصادفی، یکی از بیماری ها یا سوالاتی که در بالا لیست کرده ایم را در گوگل سرچ کنید. وقتی ۱۰ نتیجه اول گوگل را باز میکنید، متوجه میشود که آنها چند ویژگی دارند:

مطالبشان را از روی همدیگر کپی کرده اند و در بهترین حالت، تیتر ها و عکس های آن را تغییر داده اند.
تاریخ انتشار مطالبشان قدیمی است و بروز نیستند.
و مهمتر از همه: حرف ها و اطلاعات کاملا مختلف و متناقضی از هم به شما میدهند.

راه حل چیست؟
آیا موافق این موضوع هستید که اگر به زبان انگلیسی مسلط بودید، تمامی جواب سوال هایتان را در سایت های خارجی جست و جو میکردید؟
آیا این موضوع را قبول دارید که به اطلاعات سایت های معتبر انگلیسی زبان میتوان بیشتر اطمینان کرد تا سایت های ایرانی؟
اگر جواب شما در ۲ سوال بالا مثبت است، ادامه این مقاله را بخوانید.

سلام دنیا
میخواهیم در کمال ناباوری و تعجب، منبعی را به شما معرفی کنیم که در آشفته بازار سایت های پزشکی و سلامتی فارسی زبان، خود را متمایز کرده و با صبر و پرداخت هزینه هنگفت، اقدام به جذب کارمند در رشته های مختلف IT کرده تا بروزترین و موثق ترین مقاله های دنیا را به زبان فارسی ترجمه کند و به صورت رایگان در اختیار والدین قرار دهد. نام این تیم سلام دنیا است.

شاید شما بپرسید مگر هزینه ترجمه یک مقاله چه قدر میشود که ما با آب و تاب از کلمه " پرداخت هزینه هنگفت" استفاده میکنیم؟

در جواب باید شما را با روند آماده سازی تا انتشار یک مقاله در سایت سلام دنیا آشنا کنیم:
ابتدا چندین نفر از کارمندان باید به دنبال پر تکرار ترین و فراگیر ترین سوالات و بیماری های کودکان در جامعه بگردند. منظور ما انواع سایت های پزشکی، نظرات والدین در شبکه های اجتماعی، فروم ها و وبلاگ های اینترنتی، مراکز بهداشت، مطب پزشکان و بیمارستان و … است.

سپس بعد از پیدا کردن سر فصل، کارشناسان وب سلام دنیا به دنبال بهترین و معتبرترین و بروزترین منبع انگلیسی در اینترنت، مجلات یا مقاله های دانشگاهی میگردند.
پس از انتخاب مقاله، با تجربه ترین مترجمان با سابقه ی ترجمه چندین ساله، مقاله مورد نظر را به پارسی ترجمه میکنند.

سپس نوبت به ویراستار میرسد. او باید متن ترجمه شده را از هر گونه اشکال و ایراد نوشتاری و دستوری، پاک کند.
مرحله بعد به متخصص سئو میرسد. او باید از دانش و تجربه خود برای بالا بردن رتبه سئو مقاله در گوگل تلاش کند تا کاربر با جست و جوی سوال خود، در همان اولین صفحه نتایح یافت شده در گوگل، مقاله سلام دنیا را ببیند.
و در انتها سردبیران متخصص و حرفه ای سلام دنیا، با بررسی و نظارت بر تمامی کارهایی که در بالا گفته شد، اقدام به بارگذاری آن مقاله در سلام دنیا میکنند.

حال از شما میپرسیم: صرف این مقدار از وقت و جذب این تعداد از کارمند متخصص، نیازمند صرف پول زیاد نمیباشد؟
پس عجله کنید و به محض ایجاد سوال درباره کودک دلبندتان، به قسمت "سلامت کودکان" در سایت سلام دنیا به آدرس
https://salamdonya.com/ بروید، یا سوال مورد نظرتان را در گوگل جست و جو کنید تا با کلیک بر روی مقاله های سلام دنیا، به درسترین و قابل اعتماد ترین جواب ممکن برسید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *