معرفی انواع شیشه شیرهای موجود در بازار (+۵ مدل متنوع)

شیشه شیر یکی از وسایل کاربردی جهت تغذیه نوزادان است که امروزه انواع مختلفی از آن تولید و عرضه شده است، اینکه کدامیک را برای فرزندتان انتخاب کنید، کمی دشوار است، اما در این محتوا قصد داریم انواع مختلف آنها را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اهمیت استفاده از شیشه شیر

استفاده از شیشه شیر برای نوزادان بسیار مهم و ضروری است. شیشه شیر به عنوان یک وسیله اصلی برای تغذیه نوزاد در اوایل زندگی، نقش حیاتی در رشد و توسعه سالم نوزاد دارد. استفاده از شیشه شیر فرآیند غذا دادن به نوزاد را برای مادر راحت تر می‌کند. با توجه به این مسائل، استفاده از شیشه شیر به عنوان یک وسیله مهم در تغذیه و بهداشت نوزادان بسیار حائز اهمیت است.

 

انواع شیشه شیرها

همانطور که پیش از این گفته شد، انواع مختلفی از شیشه شیرها وجود دارد که برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، نیاز است با آنها آشنایی حدودی داشته باشید، البته این موضوع نیز حائز اهمیت است که قیمت شیشه شیر بسته به نوع آنها و برند تولید کننده شان تعیین می‌شود، بنابراین بعد از آشنایی با آنها بهتر است در زمان خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید.

 

شیشه شیر اونت

شیشه های اونت نمونه ای با کیفیت از محصولات غذاخوری نوزاد هستند که تحت نظر یک شرکت انگلیسی، تحت لیسانس کشورهایی مانند چین، هند و… تولید و در سراسر دنیا عرضه می‌شوند، این مدل شیشه شیر با نام فیلیپس اونت نیز شناخته می‌شود؛ شرکت های تولید کننده این محصول برای سلامتی و بهداشت کودکان اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، البته اونت محصولات دیگری نیز مانند پستانک، سر شیشه، لیوان و… نیز تولید می‌کند.

 

شیشه شیر دکتر براون

دکتر براون یکی از بزرگترین و محبوب ترین تولیدکنندگان محصولات مادر و نوزاد است، این برند متعلق به آمریکا است و همانند اونت، تحت لیسانس در کشورهای دیگر تولید و عرضه می‌شود؛ این شیشه شیر محصولی است که اکثر پزشکان آن را برای درمان کولیک نوزادان تجویز می‌کنند و شروع فعالیت و محبوبیت این شیشه شیر نیز با تولید همین شیشه شیرهای آنتی کولیک آغاز شد.

دکتر برانز با نی هایی که داخل شیشه شیر ها قرار داده است، شیشه را ضد نفخ کرده و تا ۹۸% هوای شیشه شیر تخلیه می‌کند تا نوزادان دچار دل درد و نفخ نشوند.

 

شیشه شیر چیکو

این مدل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شیشه شیرهای موجود در بازار است، این برند بیش از ۵۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و اولین شرکتی که برای آن تاسیس شد در ایتالیا بوده است، شرکت های تولید کننده شیشه شیر چیکو به حفظ سلامت جسمی و دندان های نوزادان بسیار اهمیت می‌دهند و شیشه های خود را براساس آخرین استانداردهای جهانی تولید و عرضه می‌کنند.

 

شیشه شیر تامی تیپی

یکی دیگر از بهترین مدل های شیشه شیر موجود در بازار Tommee Tippee است که مانند هی اور شی در دو سایز ۱۵۰ میل و ۲۶۰ میل عرضه می‌شود، این شیشه دارای سر شیشه های سیلیکونی و گرد است که به سوپاپ تخلیه هوا مجهز هستند.

 

شیشه شیر بی بی لند

بی بی لند یکی از تولیدکنندگان ایرانی محصولات مادر و نوزاد است که حدودا ۲۰ سال است فعالیت خود را آغاز کرده است و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی مانند شیشه شیر، شیردوش، سر شیشه، سرلاک خوری و… را تولید و عرضه می‌کند.

 

شیشه شیر بی بی سیل

شیشه شیرهای بی بی سیل از جمله محصولاتی هستند که مانند دکتر براون از قابلیت ضد نفخ بودن، برخوردارند و در دو سایز ۱۷۰ میل و ۲۲۰ میل عرضه می‌شوند، از جمله ویژگی های این شیشه ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد نفخ بودن شیشه شیر
  • بدنه مقاوم به حرارت
  • سر شیشه شبیه به سینه مادر
  • جنس سر شیشه سیلیکونی

 

شیشه شیر هی اور شی

این مدل شیشه شیرها تنها در دو سایز ۲۴۰ میل و ۱۶۰ میل عرضه می‌شوند و جنس سیلیکونی دارند و طراحی آنها به گونه ای است که نزدیک به سینه مادر هستند و تا ۹۸% از ورود هوا و نفخ نوزادان جلوگیری می‌کنند، همانطور که در ابتدا گفته شد، بعد از آشنایی با شیشه شیرها، قیمت مورد بعدی شما در انتخاب محصول است، این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد اما قیمت آن نیز نسبت به سایر محصولات بالاتر است.

 

نتیجه گیری

در این مقاله ۷ مورد از بهترین شیشه شیرهای موجود در بازار را معرفی کردیم تا قبل از خرید با ویژگی های آنها آشنایی داشته باشید و بهترین گزینه را برای فرزند دلبندتان انتخاب کنید. اگر نمونه های دیگری می‌شناسید یا استفاده کرده اید، تجربه تان را برای ما بنویسید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *