قیمت سیسمونی کامل نوزاد سال ۹۸

لیست سیسمونی مختصر و مفید

این روزها با افزایش قیمت کالاهای مختلف یکی از نگرانی های خانم های باردار خرید مقرون به صرفه سیسمونی نوزاد است. اگر فکر کردن به هزینه های سیسمونی نوزاد سبب استرس و نگرانی های شما شده چند توصیه برایتان داریم تا به کمک آنها آرامش بیشتری پیدا کنید و بتوانید هزینه های سیسمونی نوزاد را تا حدودی کاهش دهید.

مطلب پیشنهادی: اتاق بچه ندارم! – ۸ ایده برای چیدن سیسمونی در اتاق پدر و مادر

لیست سیسمونی نوزاد+قیمت

در درجه اول بهتر است فهرستی از لوازم ضروری نوزاد تهیه کنید و از خیلی از اقلام لاکچری و غیرضروری فاکتور بگیرید. ست های مختلف ملحفه و حوله نوزاد، قنداق یا قنداق فرنگی، شنل شیردهی، استریلایزر، عروسک‌های پشمالو، بالش شیردهی، میز تعویض نوزاد و… از جمله وسایل غیرضروی هستند که در این وضعیت اقتصادی خریدشان توجیهی ندارد. پس توصیه می شود که با همفکری اطرافیان تا آنجا که می توانید لیست کوتاه تری تهیه کنید.

بهتر است قبل از تهیه سیسمونی از خود چند سؤال بپرسید و سپس اقدام به تهیه آن کنید:

– آیا خانه‌تان گنجایش وسایل اضافی و غیرضروری سیسمونی را دارد؟
– خانه برای خودتان است یا مستأجرید؟
– کودک در چه فصلی متولد می‌شود؟
– توانایی مالی شما برای تهیه سیسمونی چقدر است؟
– جنسیت کودک چیست؟

پاسخ به این سؤالات باعث می‌شود تا حدودی از خرید وسایل غیرضروری کودک جلوگیری شود؛ مثلاً خانه کوچک شما را ملزم می‌کند تا از خرید وسایل زیاد خودداری کرده و به دنبال راه‌های پیشنهادی باشید که در مطلب قبل به آن اشاره شده، اگر خانه برای خودتان باشد می‌توانید تغییراتی در معماری و طراحی خانه ایجاد کنید. دانستن جنسیت کودک باعث می‌شود متناسب با جنسیت وسایل نوزاد را بخرید. فصل به دنیا آمدن به شما کمک می‌کند تا تنها برای همان فصل لباس بخرید و در نظر داشتن توان مالی سبب می‌شود واقع‌بینانه خرید کنید.

مطلب مرتبط: لیست سیسمونی نوزاد به طور کامل!

سیسمونی خوب و کامل چه سیسمونی است؟

سیسمونی خوب و کامل طبق تعریفی که فرهنگ لغت به آن اشاره می‌کند عبارت است از رخت و لباس و لوازم خواب و حمام نوزاد که بر اساس رسوم ایرانیان خانواده مادر، برای فرزند اول دخترشان آن را تهیه‌ کرده و در ماه هفتم به خانه دخترشان می‌فرستند اما این روزها وسایل دیگری غیر از این موارد به سیسمونی نوزادان اضافه‌ شده است. در ادامه لیست و قیمت وسایل ضروری و غیرضروری را با حداقل قیمت ارائه می‌دهیم:

لیست سیسمونی مختصر و مفید

لیست سیسمونی نوزاد+قیمت

قیمت سیسمونی کامل نوزاد سال ۹۸

قیمت یک سیسمونی معمولی

قیمت سیسمونی کامل نوزاد سال 98

لیست سیسمونی

با توجه به لیست موجود می‌بینید که وسایل ضروری برای یک نوزاد می‌تواند با مبلغی حدود ۹۷۱,۸۰۰ تومان تمام شود.

منبع خبر : برگرفته از tebyan

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *