لوکس‌ترین هتل ‌های تهران را بشناسید!

بهترین هتل های تهران به ترتیب

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از پرترددترین شهرها توسط گردشگران است. هتل‌های تهران به دلیل رفت و آمد زیاد توریست‌ها، از باکیفیت‌ترین هتل‌های ایران و بعضا جهان هستند. حال در این یادداشت قصد داریم به معرفی ۱۰ هتل لوکس تهران بپردازیم. رزرو هتل در تهران کار سختی نیست به شرط اینکه این کار را توسط یک متخصص انجام دهید. رزرو هتل در علی بابا به راحتی و با یک کلیک صورت می‌گیرد و به آسانی می‌توانید برای انجام این کار از آن کمک بگیرید.

۱- هتل آزادی
هتل پارسیان آزادی در پای کوه‌های البرز و در محل اتصال بزرگراه‌های اصلی واقع شده است و از بهترین شرایط دسترسی برخوردار است و میهمانان از این نظر مشکلی نخواهند داشت. هتل در مجاورت نمایشگاه بین‌المللی، مرکز همایش‌های IRIB، سالن همایش روسای جمهوری اسلامی، مجموعه ورزشی انقلاب و جاذبه‌های گردشگری خاصی مانند مجموعه تاریخی سعد آباد، مرکز تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران واقع شده است و مهمانان می‌توانند به این مراکز دسترسی پیدا کنند. در ضمن، از نظر ظرفیت، هتل پارسیان آزادی ۴۷۵ اتاق از شش نوع مختلف دارد و به میهمانان قدرت انتخاب در بین اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره، اتاق‎های چند نفره، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های مجلل، سوئیت‌های دوبلکس، سالن همایش و اتاق ویژه معلولان را می‌دهد. این هتل شامل رستوران ایرانی، رستوران بین‌المللی در طبقه ۲۶ و رستوران ایتالیایی و هفت سالن چند منظوره با ظرفیت‌های متنوع (از ۵۰ تا ۵۰۰ نفر) است که مهمانان می‌توانند در آن تمام جلسات را پوشش دهند از جمله کنفرانس‌ها و مراسم. هتل از سیستم یکپارچه مقرون به صرفه انرژی BMS برخوردار است و در همه اتاق‌ها سیستم درخواست شستشوی ملافه‌ها و مصرف بهینه آب، در کلیه اتاق‌ها نصب شده است و به عنوان اولین هتل سبز ایران شناخته می‌شود.

سریع ترین راه رزرو هتل چیست؟

۲- هتل اسپیناس پالاس
هتل اسپیناس پالاس اقامتگاهی بزرگ و خانوادگی است که در شمال غربی تهران واقع شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های آن بسیار مجهز هستند و کارکنان آن با صمیمیت فراوان تمام نیازهای شما را رفع خواهند کرد.
کافه اسپیناس پالاس طیف گسترده‌ای از انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را سرو می‌کند که از خدمات این رستوران می‌توانید بهره‌مند شوید.

بهترین هتل های تهران به ترتیب

۳- هتل اسپیناس خلیج فارس
هتل اسپیناس خلیج فارس همراه با وان آبگرم و سونا، یکی از لاکچری‌ترین هتل‌ های تهران است. علاوه بر آن دارای رستوران سنتی نیز هست. پارکینگ خصوصی رایگان یکی دیگر از امکانات این هتل است.
برخی از اتاق ها دارای منظره کوه یا شهر هستند. WiFi رایگان در سراسر هتل موجود است. در این هتل می‌توانید تنیس روی میز بازی کنید و تفریحات دیگر در دسترس است. نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی مهرآباد است که در فاصله ۸ کیلومتری از هتل قرار دارد. می‌توان گفت در میان هتل ها تهران، هتل اسپیناس خلیج فارس امکانات ویژه‌ای را داراست.

۴- هتل فردوسی
هتل بین المللی بزرگ فردوسی اقامت در تهران را ارائه می دهد. میهمانان می توانند از رستوران محلی استفاده کنند. اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانالهای ماهواره ای هستند. واحدهای خاص شامل یک منطقه صندلی برای استراحت بعد از یک روز شلوغ است. اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی مجهز به دوش هستند. برای راحتی شما لوازم آرایشی و سشوار رایگان پیدا خواهید کرد. یک میز جلوی ۲۴ ساعته در این ملک پیدا خواهید کرد. نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بین المللی مهرآباد است که در فاصله ۹ کیلومتری از این ملک قرار دارد.

۵- هتل استقلال
هتل بین المللی ۵ ستاره پارسیان استقلال، تحت پوشش شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در زمینی به مساحت ۷۰،۰۰۰ متر مربع واقع در تهران است. این هتل از بسیاری جهات منحصر به فردترین هتل در ایران است. ۲ برج غربی و شرقی هتل که در سال‌های ۱۳۴۱ و ۱۳۵۱ به بهره‌برداری رسیده‌اند، در مجموع ۵۵۲ اتاق، سوئیت با کلیه امکانات رفاهی و امکانات ارتباطی، سالن‌هایی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات تجاری با ظرفیت‌های و رستوران های لوکس با منوهای بین‌المللی، انواع مراکز تجاری و امکانات ورزشی و همچنین استفاده از پرسنل جوان و با تجربه در صنعت هتلداری تنها بخشی از تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر هتل های تهران است و می‌تواند اقامتی به یاد ماندنی برای همه میهمانان این هتل به‌جا بگذارد است.

تلاش مؤثر هتل در سال‌های اخیر در زمینه استانداردسازی خدمات، بازسازی و بهسازی مستمر اتاق‌ها، سوئیت‌ها، سالن‌های کنفرانس و رستوران‌ها، توجه ویژه به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهای مهمانان روز هتل، راه اندازی بخش‌های مختلف به منظور جلب رضایت مشتری، از جمله بخش ارتباط با مشتری، از امتیازات ویژه هتل پارسیان استقلال در مقایسه با سایر هتل های تهران است. با رزرو هتل تهران در علی بابا می‌توانید هتل استقلال را سفارش دهید.

۶- هتل تاج محل
در میان هتل های تهران، هتل تاج محل تهران با داشتن WiFi رایگان، امکان اقامت در تهران را فراهم می‌کند. میهمانان می‌توانند از رستوران سنتی و پارکینگ اختصاصی رایگان استفاده کنند. هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت است. برخی از اتاق ها دارای فضای نشیمن برای استراحت بعد از یک روز شلوغ هستند و می‌توانید با یک فنجان چای از تراس یا بالکن خود لذت ببرید. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین المللی مهرآباد است که ۱۰ کیلومتری هتل تاج محل تهران قرار دارد.

۷- هتل هما
هتل هما در قلب منطقه تجاری شمال تهران با ساختمان مجلل خود دارای سوئیت‌ها و اتاق‌های زیبا با کلیه امکانات است. این هتل هم برای مسافران تجاری و هم برای کسانی که می‌خواهند از قسمت قدیمی شهر، کاخ‌ها و موزه‌ها دیدن داشته باشند بسیار ایده‌آل است. در مجموع ۱۷۲ اتاق یک تخته و دونفره A / C و سوئیت‌های زیبا با چشم‌اندازی دیدنی از شهر یا کوه‌های البرز، در ترکیبی از طرح‌های ایرانی و قاره‌ای قرار گرفته‌اند تا سلیقه‌های متفاوت از آن لذت ببرند.

۸- گراند هتل
گراند هتل تهران با ارائه استخر آبگرم و سونا، در تهران واقع شده است. میهمانان می توانند از رستوران مجهز آن استفاده کنند. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی هستند. لوازم جانبی حوله حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. میز پاسخگویی۲۴ ساعته در این هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی مهرآباد ۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

۹- هتل لاله
در بخش رزرو هتل در تهران می‌توانیم هتل بزرگ لاله را معرفی کنیم. گروه بین المللی هتل‌های لاله دارای شعباتی در سرعین، کرمانشاه، کندوان، چابهار و تهران است. هتل تهران لاله در سال ۱۳۴۹ساخته شده است و یک بار در سال ۱۳۷۹ با هدف ارتقاء خدمات بازسازی شده است. این هتل با تقریبا ۵۰ سال تجربه در پذیرایی از میهمانان، همیشه بین هتل های ۵ ستاره در پایتخت انتخابی قابل توجه است.

هتل بین المللی تهران لاله در قلب شهر واقع شده است و در کنار پارک لاله در خیابان دکتر فاطمی قرار دارد. بر این اساس، به بزرگراه‌ها، مراکز خرید، فرودگاه‌های مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) و دفاتر رسمی دسترسی آسان دارید. از این رو بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و مدرن در دسترس هستند. کاخ گلستان، مجتمع سعدآباد، کاخ مسعودیه، مجتمع نیاوران، برج میلاد و پل طبیعت و…

بهترین هتل های تهران به ترتیب

۱۰- هتل ویستریا
هتل ویستریا که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده. هتلی لوکس که توسط گروهی از متخصصان ایرانی و کانادایی تأسیس شده است.
هتل در یکی از نقاط دیدنی تهران واقع شده است. در محدوده رشته کوه البرز و در مرتفع‌ترین قله شهر، با دسترسی به بسیاری از جاذبه‎های گردشگری زیبا، مراکز مهم تجاری و تفریحی، مسیرهای پیاده‎روی و موزه‎ها قرار دارد. از جاذبه‎های اطراف آن می‎توان به موزه‎هایی مانند کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، موزه کتابخانه سلطنتی، باغ فردوس، موزه سینما، موزه اتومبیل اختصاصی پهلوی، موزه دکتر حسابی، موزه جهان نام، موزه ساعت ایران، مراکز تجاری و تفریحی مانند پالادیوم اشاره کرد. ، مراکز خرید ارگ، پردیس و قائم و… به این هتل نزدیک هستند. علاوه بر آن و مسیرهای پیاده‌روی و اسکی مانند دربند، پارک جمشیدیه و درکه، توچال، دیزین، دربندسر و شمشک است.

هتل های زیبای شهر باکو آذربایجان

این هتل اتاق‌های بزرگ با چشم‌اندازهای باشکوه کوه البرز و شهر تهران را دارد و کاملاً مجهز به امکانات مدرن و دسترسی به خدمات و امکانات هتل دارد. میهمانان می‌توانند در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های مجلل هتل، غذا بخورند و استراحت کنند، جلسات کاری را در سالن کنفرانس چند منظوره هتل و مرکز تجاری برگزار کنند یا مراسم خاصی را در یکی از دو سالن مجلل پذیرایی انجام دهند. هتل شامل امکانات متنوعی از قبیل استخر سرپوشیده ، سونا، جکوزی، سالن ورزشی مجهز، استخر معطر، سالن ماساژ، حمام ترکی و کافی شاپ است که تفریحاتی دلپذیر و فضای آرامش بخشی را برای میهمانان به وجود آورده است.

نزدیکی به ایستگاه مترو تهران، خط اتوبوس BRT و مرکز تاکسی‌رانی امکان دسترسی آسان به امکانات محلی و اماکن گردشگری را فراهم می‌کند و به مهمانان این امکان را می‌دهد تا وقت بیشتری را برای گردش در شهر بگذرانند. با رزو هتل تهران در علی بابا به راحتی می‌توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *