قرص اورژانسی تا چند ساعت بعد اثر دارد

قرص اورژانسی تا چند ساعت بعد اثر دارد؟

سلام من روز های آخر پریود حدودا روز ۵ ام رابطه پر خطر داشتم، بعد از اون تا آخر پريودم خونريزي کمي داشتم نسبت به هميشه، حالا که پريودم تموم شده ۴ الي ۵ روز از رابطه ميگذره یه لونژيل ۱٫۵ خوردم،احتمال بارداري هست؟ و اينکه بعد مصرف قرص چند روز ديگه پریود ميشم؟ تروخدا جوابمو بدین،

قرص اورژانسي تا چند ساعت بعد ميشه خورد؟

پاسخ مشاور نی نی نما:

سلام نیازی به مصرف قرص اورژانسی نبوده است، ضمنا این قرص تا ۷۲ ساعت بعد از نزدیکی باید مصرف شود با توجه به اینکه این قرص عوارض جانبی زیادی دارد بهتر است بی جهت از این قرص استفاده نکنید با توجه به اینکه تازه پریود شما به اتمام رسیده بوده ممکن است در زمان پریودی خود به خون ریزی بیافتید.

در چه مواقعی می توان از قرص اورژانسی استفاده کرد؟

موارد استفاده از این روش زمانی است که نزدیکی از طریق واژن صورت گیرد در حالیکه هیچ روش پیشگیری از بارداری استفاده نشده یا بطور ناصحیح و غیر کارآمد استفاده شده باشد.

این موقعیت ها می تواند شامل موارد زیر باشد:
زمانی که علیرغم استفاده از کاندوم مردانه، در زمان نامناسبی خارج شود یا پاره شود.
زمانی که علیرغم استفاده از دیافراگم یا کلاهک دهانه رحم، بطور زودهنگام بیرون آید و یا بعد از نزدیکی بلافاصله خارج شود.
مقاربت بعد از فراموش کردن اتفاقی یک قرص از دوره قرصهای جلوگیری از بارداری انجام شود.
در صورت استفاده از روش تقویمی، محاسبه زمان تخمک گذاری بطور ناصحیح انجام شود و نزدیکی کامل در زمان باروری زن انجام شده باشد. برنامه استفاده از روش طبیعی یا انقطاع در نزدیکی با شکست مواجه شود.

قرص اورژانسی برای پیشگیری از بارداری چقدر موثر است؟

اثربخشی این روش به نحوه صحیح استفاده و بخصوص زمان مصرف قرصها بستگی دارد. این روش صد درصد موثر نیست، اما تقریبا در ۹۸% موارد از حاملگی پیشگیری می کند. یعنی از هر ۱۰۰ خانمی که از این روش برای پیشگیری از بارداری استفاده می کنند حدود ۲ نفر در طول یکسال حامله می شوند. اگرچند بار از این روش استفاده شود، تاثیر آن کمتر شده و احتمال بارداری بیشترمی شود. بنابراین این روش فقط برای موارد اضطراری بکار می رود و نباید بطور مداوم، بعنوان یک روش پیشگیری بکار رود. بلکه پس از استفاده از این روش، فرد باید به پزشک یا مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده و پس از مشاوره، یکی از روشها را بصورت دائمی انتخاب کند.

زمان و نحوه مصرف قرص اورژانسی چگونه است؟

باید در دو نوبت با فاصله ۱۲ ساعت هر بار ۲ قرص HD خورده شود. در واقع بعد از مقاربتی که احتمال بارداری دارد در اولین فرصت ۲ قرص خوراکی HD همراه با شیر یا آب زیاد مصرف می شود. باید دقت کرد که قرص نوبت اول در زمانی خورده شود که نوبت دوم را بتوان ۱۲ ساعت پس از آن مصرف کرد. مصرف نوبت اول را نباید بی دلیل به تاخیر انداخت، زیرا میزان تاثیر ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد. اگر قرص نوع LD در دسترس باشد،‌ باید در هرنوبت ۴ قرص مصرف کرد.

نکته مهم: اگر بیش از ۷۲ ساعت (۳ روز) از مقاربت گذشته باشد، استفاده از قرص اورژانسی توصیه نمی شود و باید در این موارد با پزشک مشورت کرد.

عملکرد قرص اورژانسی بر بدن به منظور پیشگیری از بارداری چیست؟

مصرف این قرصهای هورمونی با متوقف کردن تخمک گذاری یا تداخل در جایگزینی تخمک لقاح یافته در رحم می تواند مانع حاملگی شود. از آنجا که تخمک لقاح یافته ظرف مدت کودتاهی در قسمتی از رحم جایگزین می شود، زمان استفاده از این روش بسیار حائز اهمیت است. در واقع اگر عمل جایگزینی اتفاق افتاده باشد استفاده از این روش مانع از پیشرفت روند بارداری نشده و موجب بروز سقط نخواهد شد.

قرص اووسیز تا چند روز اثر دارد؟

قرص اووسیز به شکل ۰٫۷۵ میلی گرمی و ۱٫۵ میلی گرمی در بازار موجود است. نمونه ۰٫۷۵ میلی گرمی که شامل ۲ عدد قرص می شود که هر کدام از آنها را بت فاصله زمانی ۱۲ساعت از یکدیگر باید مصرف کرد. اما در مورد اووسیز ۱٫۵ میلی گرمی خوردن یک عدد قرص کفایت می کند. این قرص ها تا ۵ روز بعد از رابطه محافظت نشده یعنی ۱۲۰ ساعت می توان استفاده کرد. البته توصیه می شود که فاصله مصرف قرص با رابطه جنسی خود را کاهش دهید. اما در رابطه با اثگذاری این قرص می توان گفت که زمان ان بیشتر از ۱۲۰ ساعت بعد از رابطه خواهد بود.

قرص اورژانسي تا چند ساعت بعد ميشه خورد

 عوارض جانبی قرص اورژانسی چه خواهد بود؟

قرصهای خوراکی اگر به روش اضطراری ذکر شده در بالا مصرف شوند، معمولا عارضه جانبی خطرناکی ندارند. با این حال ممکن است باعث عوارض جانبی موقتی شوند که رایج ترین آنها تهوع است و می توان برای پیشگیری یا برطرف کردن آن از یک داروی ضد تهوع نیز استفاده کرد. تقریبا در نیمی از مصرف کنندگان از این روش تهوع دیده می شود و ممکن است در تعدای از مصرف کنندگان استفراغ هم وجود داشته باشد. گاهی ممکن است سردرد، سرگیجه، گرفتگی شکم و یا احساس پری و درد در سینه ها نیز رخ دهد که البته همه عوارض جانبی گذرا بوده و معمولا‌ پس از یک تا دو روز رفع می شوند. بعلاوه استفاده از این روش تاثیر در میزان باروری فرد در آینده نخواهد داشت.

اگر بلافاصله بعد از خوردن قرصها، استفراغ کردم چه باید بکنم؟

اگر فرد در طول دو ساعت پس از مصرف قرصها در نوبت اول یا دوم، دچار استفراغ شد، در اولین فرصت باید ۲ قرص دیگر HD مصرف کند. اگر این اتفاق بعد از خوردن قرصها در نوبت اول رخ دهد، قرصهای نوبت دوم کماکان باید ۱۲ ساعت بعد از نوبت اول مصرف شوند. تزریق یک آمپول B6 بصورت عضلانی میتواند در کاهش تهوع موثر باشد. استفراغ اگر بیش از دو ساعت بعد از مصرف قرصها رخ دهد، اهمیتی ندارد زیرا دارو جذب شده است.

آیا مصرف بعضی از داروها ممکن است کارآیی این روش را کاهش دهد؟

بعضی از داروهایی که بطور کلی اثربخشی قرصهای ضدبارداری را کاهش می دهند ممکن است در کارآیی این روش نیز اختلال ایجاد کنند. برخی از این داروها عبارتند از ریفامپین (نوعی آنتی بیوتیک)، گریزوفولوین (داروی ضد قارچ خوراکی)، باربیتوراتها و برخی از داروهای ضد صرع.

چه مدت بعد از خوردن قرص اورژانسی باید پریود شوم؟

پس از مصرف هیچ علامت فوری که نشان دهد قرصها اثر کرده یا نکرده اند، وجود ندارد و فقط قاعدگی باید به موقع، چند روز زودتر یا دیرتر رخ دهد. اگر شروع قاعدگی، بیش از یک هفته به تاخیر افتد و یا هر مورد خاص دیگر وجود داشته باشد، باید به پزشک مراجعه کرد. نکته مهم این است که اگر بعد از مصرف قرصها، دوباره مقاربتی انجام شود که احتمال بارداری در آن وجود داشته باشد، قرصهای قبلی خورده شده از بارداری مجدد جلوگیری نمی کنند.

مصرف قرص اورژانسی در بارداری

مقدار استروژن موجود در قرصهای ترکیبی ضد بارداری می تواند در مقدار و کیفیت شیر مادر تاثیر منفی داشته باشد. اما بنظر نمی رسد که استفاده کوتاه مدت آن این تاثیر را بگذارد. بعلاوه هورمون ترشح شده در شیر آثار نامطلوبی در شیرخوار نخواهد داشت.

در صورت استفاده از این روش چه زمانی نیاز به مراجعه به پزشک خواهم داشت؟

تاخیر در قاعدگی بیش از یک هفته. ادامه خونریزی نامنظم یا وجود دردهای کرامپی شکم بطور مداوم. درد شدید در ناحیه شکم یا لگن.احتمال بارداری. احتمال ابتلا به بیماریهای مقاربتی.

اشتراک‌گذاری
348 نظر
  1. سلام.عذرمیخوام من سه روز مونده به پریود شدنم میخواستم تاریخ پریودمو عقب بندازم دوتا قرص ال دی خوردم. فردای اون روز یعنی دوروزمونده به پریود رابطه ی محافظت نشده داشتم وبعداز۴ روز قرص اورژانسی مصرف کردم. بعدازیک روز مصرف قرص یک روزکامل لکه بینی داشتم اماحالا قطع شده وهیچ لکه ای ندارم آیااحتمال بارداری وجودداره

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

    2. سلام من رابطه. نزدیکی داشتم با همسرم. زمان پریودی یکم بهمن بود که بخاطر قرص. چند روزی عقب انداخت بعد از رابطه جنسی متوجه شدم کاندوم پاره شده. بعد از چند دقیقه قرص اورژانسی مصرف کرد میخوام بدونم احتمال بارداری هس یا زمان پریودی عقب میوفته

      1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  2. من ديروز رابطه پر خطر داشتم و يه قرص اورژانسي خوردم امشب هم همين رابطه را داشتم آيا لازم دوباره اورژانسي خورده بشه يا از ديروز هنوز اثر دارد؟

    1. اگر مایع منی داخل واژن ریخته شده وتایم تخمک گذاری شما بوده باید قرص مصرف کنید با توجه به عوارض قرص اورژانسی اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  3. سلام خوردن قرص اورژانسی تا چند دوره بعد روی پریود تاثیر دارد ،ممنون

  4. سلام ممنون میشم جواب بدید من چهارروز مونده به پریودیم امروز رابطه ی محافظت نشده داشتم احتمال بارداری هست اگر هست میتونم قرص اورژانسی بخورم ؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام با توجه به اینکه در تایم تخمک گذاری شما نبوده است احتمال بارداری ضعیف است.

  5. سلام ممنون میشم جواب بدید من چهارروز مونده به پریودیم امروز رابطه ی محافظت نشده داشتم احتمال بارداری هست اگر هست میتونم قرص اورژانسی بخورم ؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید

  6. سلام خوردن قرص اورژانسی تا چند دوره بعد روی پریود تاثیر دارد ،ممنون

  7. سلام من روز نهم دی ماه تو روزای پرخطر تخمک گذاری یه رابطه سطحی بدون دخول داشتم،نامزدم اصلا ارضا نشد از پیشابم مطمینم که به واژنم نخورد اما برای احتیاط یک ساعت بعد یه قرص اورژانسی۱/۵ خوردم،من کلا آدم استرسی هستم و چون خیلی استرس داشتم نزدیک وقت پریودم شروع کردم به زعفران خوردن یک ساعت بعداز مصرف‌زعفران خونریزیم شروع شد اما بعده‌ پریودیم که پنج روز طول کشید مثل همیشه،باز حالت تهوع داشتم،چهار بار به فاصله چهار هفته بی بی چک گذاشتم که هر چهار بار منفی شد،واسه اطمینان ۳۵ روز بعداز رابطه هم آزمایش خون دادم که اونم منفی شد،یک هفته بعد از آزمایش سره موعد پریودیم باز پریود شدم امااینبار خونریزیم سه روز طول کشید البته خونریزیم مثل قبل زیاد بود ولی طول روزاش کم بود،حالا باز استرس گرفتم که نکنه تستا کاذب بوده باشه لطفا‌کمکم کنین،احتمال داره بخاطر قرص اورژانسی یا استرس خونریزیم کم شده باشه،خواهش میکنم جواب بدین ممنون،اینم بگم که من دوره م منظم و ۲۸ روزه س

    1. سلام نگران نباشید خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  8. سلام من چهار یا پنج روز پیش رابزه با دوخل داشتم بدون ریختن منی ولی برای احتیاط قرص اورژانسی خوردم.فرداش هم دوباره رابطه داشتم ولی بازم بدون ریختن منی.یکم نگرانم برای اینکه باردار نشم با پیشاب.خواستم ببینم لازمه دوباره قرص بخورم؟حدودا ده روزم از زمان پریودیم میگذره.ایا قرص اورژانسی تاثیرشو تا فردای اون روز داره؟

    1. سلام خیر نیازی به مصرف مجدد قرص اورژانسی نیست.

  9. سلام. دوهفته پیش با همسرم نزدیکی پر خطر داشتم اما یادم رفت ک قرص بخورم اما فردا شبش قرص اورژانسی استفاده کردم اما دوباره سه بار دیگه نزدیکی پر خطر داشتیم اما قرص نخوردم و موقع پر بودن ۱۲ماه هست اما دو روزه ک دلدرد و کمردرد دارم اما پریود نشدم ،ناگفته نماند همیشه پر بودن ۵روز جلو میافتاد ،بنظر شما باردار هستم ؟لطفا پاسخ بدین

    1. سلام اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  10. سلام. دوهفته پیش با همسرم نزدیکی پر خطر داشتم اما یادم رفت ک قرص بخورم اما فردا شبش قرص اورژانسی استفاده کردم اما دوباره سه بار دیگه نزدیکی پر خطر داشتیم اما قرص نخوردم و موقع پر بودن ۱۲ماه هست اما دو روزه ک دلدرد و کمردرد دارم اما پریود نشدم ،ناگفته نماند همیشه پر بودن ۵روز جلو میافتاد ،بنظر شما باردار هستم ؟لطفا پاسخ بدین

  11. سلام آیا رایطه محافظت نشده ۱ هفته بعد از دوران قاعدگی احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

  12. سلام من یه هفته بعد پریودم رابطه بدون دوخل داشتم ولی از پیشاب نگران هستم و روز بعدش یعنی ۲۴ساعت بعدش قرص ورژانسی مصرف کردم ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  13. با سلام خدمت دوستان خوبم وتشکر بابت سایت بسیار خوبتون
    من حدود ۲ . روز پیش با نامزدم نزدیکی داشتم
    دخول انجام نشده
    الان ۸ روز از زمان پریودم میگذره
    آیا احتمال‌ حاملگی وجود داره؟
    ممنون

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  14. روز ۶پریود رابطه داشتم بدلیل شک قرص اورژانسی خوردم و بعد۶روز دوباره پریود شدم دوروز خونریزی بعد لک بینی.ایااحتمال حاملگی است؟

    1. خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  15. سلام من روز ۶پریود رابطه مقعدی داشتم و بخاطر شک ال دی اورژانسی خوردم و مجددا ۶روز بعد ازمصرف پریود شدم و ۲روز خونریزی شدید و بعد لک بینی.ایا احتمال حاملگی است؟من خیلی استرس دارم کمک کنید

  16. سلام من ۲۱سالمه ۳روز بعد بریودیم رابطه دخول داشتم ولی زمانی که همسرم ارضا شد مایع منی داخل نریخت ولی روش ریخت ولی من نه شستم و نه باک کردم این کار ۲ بار در همون شب انجام شد بعد از یک هفته من دوتا قرص اورزانسی خوردم ولی دل درد و کمر درد از همون روز داشتم در ضمن ۱ روز بعد این قضیه همیشه یه مایع سفید رنگی ازم میاد
    احتمال حاملگی هست؟؟؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  17. سلام من ۲۱سالمه ۳روز بعد بریودیم رابطه دخول داشتم ولی زمانی که همسرم ارضا شد مایع منی داخل نریخت ولی روش ریخت ولی من نه شستم و نه باک کردم این کار ۲ بار در همون شب انجام شد بعد از یک هفته من دوتا قرص اورزانسی خوردم ولی دل درد و کمر درد از همون روز داشتم در ضمن ۱ روز بعد این قضیه همیشه یه مایع سفید رنگی ازم میاد
    احتمال حاملگی هست؟؟؟

  18. سلاممن ۱۳نزدیکی داشتم وشک داشتم قرص ارژانسی خوردم باز ۱۶ هم نزدیکی داشتم و قرص خوردم در کل هشت روز روی هم شده که قرص خوردم می خوام یدونم پریود میشم

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  19. سلام من يك روز بعد پاك شدنم رابطه محافظت نشده داشتم.آيا بايد قرص اورژانسي بخورم؟

  20. سلام من ٣روز پيش رابطه داشتم از مايع مني مطمئنم ولي ميترسم با پيش اب باردار شده باشم امروز يه قرص اورژانسي خوردم ولي حدودا ٧٦ ساعت اينا گذشته بود از پريوديمم حدودا ١٠ روز اينا گذشته چقد امكان بارداري وجود داره؟

  21. سلام‌من رابطه پرخطر داشتم ک احتمال اینکه اسپرم ریحته شده باشه داخل هس اگر فردا ک تقریبا میشه ۲۴ساعت بعد از رابطه قرص مصرف کنم احتمال بارداری هست یانه

    1. سلام بله می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید.

  22. سلام
    من ۶ روز از پریودم میگذره ۴ روز پیش رابطه پر خطر داشتم و فرداش ی قرص اورژانسی خوردم بعد از سه روز رابطه پرخطر داشتم با همسرم . بنظرتون باید چیکار کنم تا خطری تهدیدم نکنه

  23. سلام من یک هفته پیش رابطه پرخطر داشتم واز قرص اورژانسی استفاده کردم امروز دوباره این اتفاق افتاد باید دوباره مصرف کنم از این قرص یا اون قبلی که خوردم امکانش هست که نزاره باردار شم؟

  24. من امشب رابطه داشتم و اب منی داخل رحمم خالی شد بعد از نیم ساعت قرص اورژانسی خوردم دوتا ۷/۵ بازهم لازمه بخورم یا نه؟

    1. خیر نیازی به مصرف مجدد قرص اورژانسی نیست.

  25. سلام. من روز آخر پریود قبلیم رابطه پرخطر داشتم. دو ساعت بعد ۲ تا قرص اورژانسی همزمان خوردم. سر تاریخ، پریود بعدی رو نشدم. نتیجه بیبی چک هم منفی بود. دو روز بعد از تاخیر در پریود، مجدد رابطه پرخطر داشتم که دیگه قرص اورژانسی هم بعد از اون نخوردم. الان نزدیک به یک هفته شده که از تاریخ اون پریود بعدی گذشته (۵ روز از رابطه پرخطر دوم که قرصی هم بعدش نخوردم) و هنوز پریود نشدم. آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است تا ۳ هفته برای پریود شدن زمان دارید.

  26. سلام من دوروز مونده به پریودیم رابطه ی محافظت نشده داشتم الان سه روزه از وقت پریودیم گذشته و نشدم امشب دوتا قرص اورژانسی خوردم آیا احتمال بارداری هست لطفاً پاسخ بدین ممنون میشم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  27. سلام.من رابطه پر خطر داشتم و منی کاملا داخل واژنم شد.۴ قرص LDمصرف کردم.۱۱ ساعت بعد مصرف قرص (۱ساعت مانده به ۴قرص LD)متاسفانه دوباره رابطه داشتم و دوباره منی کاملا داخل واژنم شد.۴ عدد قرص را سر ۱۲ ساعت مصرف کردم .آیا امکان بارداری هست؟در ضمن ۲ سالی میشه هیچ گونه رابطه پر خطر و هیچ نوع روش پیشگیری استفاده نکرده ام.ممنون

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  28. سلام من كمتر از ٢٤ ساعت بعد از رابطه يك دوز ٠.٧٥ از قرص اورژانسي رو بدون اينكه نياز باشه مصرف كردم تا حالا مصرف نكرده بودم و ديگه هم نخواهم كرد در حال حاضر ٦ ساعت از درد شكمم ميگذره ميشه گفت زياده و در ناحيه اووري راست و چپمه ميخواستم بدونم چقدر الان صدمه وارد شده؟ چيكار ميتونم بكنم و چقدر ديگه درد تموم ميشه؟

  29. سلام من دوروز پیش بانامزدم رابطه داشتم و آب منی کاملا وارد شد، میخوام بدونم اگه الان قرص اورژانسی استفاده کنم تاثیرگذاره؟ودر ضمن اینکه من قرصLD هم مصرف کردم حالا اگ اورژانسی مصرف کنم مشکلی پیش نمیاد؟

    1. سلام شما ذکر نکرده اید که چند عدد قرص ال دی مصرف کرده اید .

  30. سلام سال نو مبارک من چن روز پیش با خانومم رابطه داشتم بدون دخول و با استفاده از کاندوم ولی موقع ارضا شدن منیم همه اش ریخت روی کمرش خانونم خیلی ترسید برای همون سریع یک قرص اووسیز ۱.۵ خورد بعد چن ساعتش یکی دیگ خورد تا الان ۵ روز گذشته ی دو سه باریم زعفرون خوردش میخواستم بدونم ایا احتنال بارداریش هست؟چن روز بعد از مصرف قرص اووسیز باید خانومم پریود بشه؟ ممنون اگ هر چه زود تر جوا بدین خیلی استرس دارم ممنکن

  31. سلام من۷ام رابطه پرخطرداشتم ۸ام اخرشب قرص اوسیز۱.۵میلی خوردم.دوباره ۱۰ام رابطه پرخطر که مقدارکمی از منی داخل ریخت حالا الان۴۸ساعت میگذره لازمه دوباره قرص مصرف کنم یانه؟؟دوهفته ازپاک شدنم میگذره ینی ۱۹ام اسفندپریودشدم و۲۴ام پاک شدم.پریودم ۷روزه هست و۳۰روزی منظم.ایاالان موقع تخمک گذاریم هست یانه؟

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید قرص اورژانسی عوارض جانبی داشته و روش جلوگیری مطمئنی نیست و ضریب شکست دارد .

  32. س.من یه روز بعداز پریودماهانه رابطه مشکوک داشتم و ۷ساعت بعد تاقرص اورژانسی خوردم.بعد از یه هفته(امروز)لکه قهوه ای دیدم بعداز یه ساعتی پریود شدم لک خون دیدم.دل پیچه دارم ولی بالا نیاوردم.به نظرتون حامله ام یا ن علائم مصرف قرص هس؟؟؟
    تورو خداااا کمکم کنید خواهش میکنم

    1. از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  33. سلام ببخشید من در روز هفتم پریودی رابطه داشتم و اب منی ریخت بیرون واژانم نه پاک کردم نه شسمش چکار کنم اگه قرص اروژانسی نخورم باردار میشم یان باید بخورم

    1. سلام خیر نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست.

  34. سلام ، بعد از مصرف قرص اورژانسى تا چه مدت نبايد انتى بيوتيك مصرف كرد ؟ چون شنيدم با هم تداخل دارن

    1. سلام بهتر است ۷۲ ساعت فاصله گذاشته شود.

  35. سلام وقت بخیر . من‌۴روز بعد پریودی یه رابطه ی پر خطر داشتم که آب منی کامل‌ داخل تخلیه شد . نیم ساعت‌بعدش دوتا قرص ۰/۷۵ اورژانسی خوردم و ۱۲ ساعت بعد باز دوتا دیگه خوردم . الان‌۵ روز میگذره‌درد سینه و‌شکم دارم ولی پریود نشدم . احتمال بارداری هست ؟؟ میشه راهنمایی کنید؟؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید .

  36. اقای دکتر خواهشا جواب بدین ۷ روزه خواب و خوراک ندارم کلا ممنون

  37. سلام خسته نباشید قرص اورژانسی که هر ۱۲ ساعت باید خورده شود اگر در نوبت دوم ۲ ساعت به تاخیر بیفتد احتمال بارداری وجود دارد؟

    1. سلام بهتر است سر ۱۲ ساعت قرص دوم مصرف شود .

  38. سلام توراخداکمم کنید من ۵شنبه هفته گذشته رابطه داشتم وکاندوم پاره شدصبح روزبعدش یعنی جمعه دوتاقرص اووسیز./٧۵باهم خوردم وشنبه بازرابطه داشتیم ومحافظت نشده بود وچون روز۲۴سیکلم بوددیگه قرص اورژانسی نخوردم والان استرس گرفتم نکنه باردارشم اگه بشم شوهرم منامیکشه لطفا راهنماییم کنید الان بخورم؟پوشش دهی قرص اورژانسی چندساعته من ۴۲ساعت بعدقرص رابطه داشتم

    1. سلام با توجه به عوارض وضریب شکست قرص اورژانسی اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید با توجه به اینکه زمان تخمک گذاری شما نبوده است احتمال بارداری ضعیف است.

  39. با سلام‌ بنده یه ماه از قرص ال دی استفاده میکردم با همسرم رابطه پر خطر داشتم‌اما تا ۲۱ روز ول کردم و پریود شدم‌ ۵ روزه بود پریودیم چند روز بعد بخاطر شک باز دو قرص ال دی همزمان خوردم باز پریود شدم سه روز تقریبا بود پاک‌ ک شدم‌ ۶ روز بعد بنده با همسرم رابطه محافظ نشده داشتم فردای نزدیکی بنده قرص ارژانسی خوردم و پس فردا دو قرص ال دی خوردم و و روزی یه دونه قرص ال دی رو ادامه دادم تا تقربیا ۲۰ و دیگه نخوردم ۱۳ روز گذشت و من پریود نشدم شک کردم بی بی چک‌ استفاده کردم مثبت بود چطور بنده با مصرف قرص مثبت شده لطفا جواب بدید چون من شرایط بارداری رک الان ندارم و اولین بارداری هست ایا استفاده از قرص سقط جنین‌مشکل اینجاد میکنه ممنکن جواب بدید

    1. سلام قرص اورژانسی ضریب شکست دارد وروش مطمئنی نیست با توجه به عوارض سقط انجام آن را توصیه نمی کنم.

  40. باسلام وتشکر از پاسخ دهیتون.من بعداز ۴ روز از نزدیکی محافظت نشده قرص اورژانسی خوردم.یعنی ۹۰ ساعت گذشته.۵ روز هم از پاک شدنم از پریودیم میگذره.آیا قرصی که خوردم اثرداره؟

    1. سلام تا ۷۲ ساعت بعد از نزدیکی زمان دارید تا از قرص اورژانسی استفاده کنید.

  41. سلام
    همسرم ۱۱ فرودین پریودش تموم شد ۲۰ باهم نزدیکی کردیم بدون محافظ
    ۲ و ۳ ساعت بعدش ایشون یک قرص اروژانسی خوردن بعد از نیم ساعت یه چایی خوردن بعد ۲۰ دقیقه یکی دیگه خوردن بعد فرداش بعد ۱۸ ساعت یکی دیگه خوردن ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  42. سلام
    آیا دررابطه های سطحی و دررابطه از مقعد که منی در مقعد تخلیه بشه نیاز به استفاده از قرص اورژانسی هست؟؟
    من در ۹ فروردین با نامزدم رابطه سطحی و از مقعد داشتم که منی رو کامل در مقعد تخلیه کردن و من از قرص اورژانسی استفاده کردم ودوباره ۱۰ روز بعد هم به همین شکل که از اخرین بار تقریبا ۴۰ ساهت میگذره و من قرص در دسترس نداشتم استفاده کنم و باید دیروز یعنی ۲۴ ام پریود میشدم هنوز نشدم ایا امکان بارداری هست ممنون اگه پاسخ بدید

    1. سلام خیر نیازی نیست اما این نوع رابطه عوارض زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت

  43. با سلام
    من در زمان تخمک گذاری رابطه بدون محافظت داشتم با همسرم ، و مایع منی ریخت داخل واژنم، من هشت ساعت بعد دو تا قرص اورژانسی ۷۵ خوردم، آیا امکان حاملگی وجود داره؟؟؟؟

    1. سلام باید صبر کنید تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  44. Salam man se roz az rabeteye mohafezat nashodm migzare Alan baraye jolo giri az hamelegi bayad chekari anjam bedam

  45. سلام
    من روز ۱۲و ۱۳پریودی نزدیکی داشتم و مایع درون واژن ریخته شد روز ۱۶پریودی دوباره نزدیکی داشتم و یک قرص لونژیل۱/۵ خوردم
    آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

  46. سلام من در روز ۱۲و ۱۳پریودی نزدیکی داشتم که مایع منی داخل واژن ریخته شد و روز ۱۶پریودی هم نزدیکی داشتم که که در همین روز ۱۶ ام قرص لونژیل ۱/۵مصرف کردم
    آیا احتمال بارداری هست؟

  47. سلام من در روز ۱۲و ۱۳پریودی نزدیکی داشتم که مایع منی داخل واژن ریخته شد و روز ۱۶پریودی هم نزدیکی داشتم که که در همین روز ۱۶ ام یک قرص لونژیل ۱/۵مصرف کردم
    آیا احتمال بارداری هست؟

  48. سلام ببخشید اگه هنگام نزدیکی مایه منی دهول نکند باز هم احتمال بارداری هست امکان دارد مایه ریخته باشد ولی ب محض ارضا سری خارج شد امکان بارداری هست

    1. سلام‌من رابطه ی محافظت نشده داشتم
      ۱۷ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم ولی دیگه مصرف نکردم میشه راهنمایی کنید
      الان چند روزی هم هست علائم پریودی دارم ولی هنوز نشدم

  49. سلام . من دوشب قرصم یادم رفت شب بعد دو تا خوردم . بعد نزدیکی داشتیم سه و نصفه روز بعد قرص اورژانسی خوردم. احتمال بارداری چقدره
    .

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  50. سلام امشب رابطه بدون محافظ داشتم اب مني داخل نريختم ولي احساس مي كنم شايد زماني كه اب مني خارج نشده بود به ديواره واژن خورده باشه ،ايا احتمال بارداري هست،امشب قرص مصرف نشد ميشه فردا مصرف بشه؟

    1. سلام اگر مایع منی داخل واژن ریخته نشده است نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست.

  51. سلام من دوسه روز بعد پریودم نزدیکی داشتم اما داخل نریخت بعد دوروزه قرص انداختم یکی آیا احتمال بارداری هست

  52. سلام اقای دکتر. من روز اخر پریودی رابطه مقعدی داشتم و قرصی استفاده نکردم، بعد از دقیقا سه روز مجددا رابطه داشتم، بعد ازون چهار قرص ld و دوازده ساعت بعد هم چهار عدد دیگه خوردم، میخاستم بدونم احتمال بارداری هست؟باید محددا قرص بخورم یا نه؟

    1. سلام خیر نیازی به مصرف مجدد قرص ال دی نیست احتمال بارداری ضعیف است.

  53. سلام من دو روزه از وقت پریودیم میگذره روز سوم با همسرم نزدیکی داشتم ایا احتمال بارداری وجود داره؟؟؟؟؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تا ۲ هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  54. سلام.شبتون بخیر.من روز هفتم پریودم رابطا محافظت نشده داشتم.۱۲ ساعت بعدش قرص اورژانس مصرف کردم.۵ روز بعد مصرف پریود شدم اما پریودم فقط ع روز طول کشید و در روز هفتم مایع سفید ازم میومد.مثل وقت تخمک گذاری درد زیر شکم داشتم.الان سینه ها و زیر شکمم خیلی درد داره.احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  55. سلام خسته نباشبد
    من امروز رابطه پرخطر داشتم یک ساعت بعد ازنزدیکی یه دونه قرص اورژانسی خوردم و دوباره ظهرم ناخواسته رابطه جزئی داشتم ولی بعد از رابطه دوساعت بعد یدونه دیگه قرص اورژانسی خوردم
    احتمال بارداری چقدر؟

  56. سلام وقت بخير من روز ششم پريودم رابطه داشتم بدون جلوگيري خون ريزي كمي هم داشتم سه شنبه رابطه داشتم پنج شنبه ساعت ٣ شب ٢ تا قرص اورژانسي استفاده كردم و ١٢ ساعت بعدش دوتاي ديگه خوردم آيا امكان بارداري وجود داره؟

  57. خسته نباشین آقای دکتر
    خواستم بدونم قرص لوونورژسترول تا چقد بعد مصرف رو پوشش میده؟ واینکه میشه بعد دخول و مصرف قرص اورژانسی مجدد هم رابطه پرخطر بدون مصرف قرص رو داشت؟

  58. سلام.ممنون از سایت خیلی خوبتون و ممنون که انقد زود جواب میدید.
    دکتر همونطوری که توی پیام های قبل تر گفتم من روز هفتم پریودم رابطه محافظت نشده داشتم و ۱۲ساعت بعدش قرص اورژانس خوردم و ۵ روز بعدش پریود شدم.اما فقط ۵ روز پریودم طول کشید و روز هفتم مایعی مثل زمان تخمک گذاری ازم میومد و درد زمان تخمک گذاری داشتم.
    از اون روز هم هم زیر شکمم احساس سنگینی میکنم و هم سینه هام درد میکنه.احتمال بارداری هست؟
    من سر موقع قبلیم دوباره پریود میشم یاموقع پریود دوم که بعد از مصرف قرص شدم؟
    ممنون میشم زود جوابمو بدید.آخه خیلی استرس دارم.

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد آخرین پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی ملاک تاریخ پریود شما می باشد.

  59. سلام من در روز هشت پریودی با کاندوم نزدیکی داشتیم ولی میترسم ایا قرص اورژانسی بخورمبخورم

    1. سلام خیر نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست.

  60. سلام من یک هفته مونده به زمان پریودم رابطه پرخطر داشتم
    بلافاصله پس از داخل شدن منی دو تا قرص دزوسپتیو مصرف کردم و فرداش بازم دوتا مصرف کردم الا از زمان پریودم دو روز میگذره میتونم قرص اورژانسی مصرف کنم تست کردم منفی بود و شکم دردو کمردرد دارم

    1. سلام خیر نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست .

  61. سلام من رابطه جنسی نداشتم فقط نامزدم زمان ارضا شدنش الت تناسلیش چسبیده بود به پشتم(مقعدم)هیچی هم وارد نبود …بعد من میترسم چیزی وارد رحمم شده باشه من نفهمیده باشم …چون پشتم یود وقتی ارضاشد …قرص اورژانسی ۲۴ ساعت بعدش خوردم پریودم نشدم …من باردارم؟؟؟؟؟میشه منی ب واژن رفته باشه….

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  62. سلام من سه روز از پریودیم گذشته رابطه پرخطر داشتم احتمال بارداری وجود داره؟ خیلی نگرانم

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریودی شما وجود داشت آن وقت از تست بارداری استفاده کنید.

  63. سلام من سه روز از پریودیم گذشته رابطه پرخطر داشتم احتمال بارداری وجود داره؟ خیلی نگرانم

  64. سلام ببخشید من دیروز با نامزدم نزدیکی بدون دخول داشتم باکره هستم، آبش به زیر شکم و بیرون واژن ریخته شد وبعد از ده دقیقه شستم احتمال بارداری هست؟از قرص اورژانسی استفاده کنم؟

    1. سلام خیر نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست .

  65. سلام من دیروز رابطه دخول داشتم و منی داخل ریخته شد ولی بلافاصله نشستم و سرویس رفتم و ۴تا قرص اورژانسی خردم پنج روز دیگه باید پریوت بشم احتمال بارداری هستش.خیلی نگرانم.

    1. سلام با توجه به عوارض قرص اورژانسی اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید باید از تست بارداری استفاده کنید.

  66. سلا م من رابطه پرخطرداشتم باخوردن قرص ال دی امکان جلوگیری ازبارداری هست بعداز۱روز؟!

    1. سلام اگر مایع منی داخل واژن ریخته شده است بله می توانید به روش اورژانسی از قرص ال دی استفاده کنید .

  67. سلام من رابطه پرخطرداشتم مایع منی داخل ریخته نشده.امامقداری برروی پام ریخته ایااحتمال بارداری هست؟!

  68. سلام من رابطه پرخطرداشتم مایع منی داخل ریخته نشده.امامقداری برروی پام ریخته ایااحتمال بارداری هست؟!

  69. سلام.خسته نباشید.من پنجم این ماه پریود شدم یازدهم رابطه محافظت نشده داشتم.فقط یه وعده چهارعدد قرص ال دی خوردم.سیزدهم باز رابطه محافظت نشده داشتم.هنوز قذص نخوردم.لازمه قرص بخورم؟اگه نخورم احتمال بارداریم زیاده؟!
    ناگفته نمونه یه بچه دوساله دارم.
    ممنون

    1. سلام با توجه به عوارض قرص اورژانسی اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید .

  70. سلام من پريروز رابطه ي بدون دخول داشتم آيا ممكنه با پيشاب باردار بشم؟ چون دو سه بار برخورد داشته و ٨ ساعت بعدش ٤ تا ld خوردم ١٢ ساعت بعد هم ٤ تا خوردم ، با اين اوصاف ممكنه باردار باشم؟ زمان تخمك گذاري هم نبوده.

    1. سلام خیر با این شرایط احتمال بارداری وجود ندارد.

  71. سلام من پنج شنبه رابطه دخول داشتم و منی رو داخل ریخته شده چهار تا قرص خوردم امروز وقت پریودیم بود.درد پریوتی دارم ولی پریوت نشدم احتمال بارداری هستش؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  72. سلام ببخشید ایا بعد از لقاح قرص اورژانسی اثر میکند .
    من دو روز قبل از تخمک گذاری رابطه محافظت نشده داشتم و مایع منی داخل ریخته شده و دو روز بعد از تخمک گذاری قرص اورژانسی یکی ساعت دو بعد ازظهر یکی ساع ۱۲ شب خوردم ایا احتنال بارداری وجود دارد ؟
    یا با خوردن قرص بارداری کنسل میشه؟؟؟؟

    1. سلام تا ۷۲ ساعت بعد از نزدیکی زمان دارید تا از قرص اورژانسی استفاده کنید.

  73. سلام وقت به خير من هفتهي پيش رابطهى محافظت نشده بعد پريود داشتم از قرص اورژانسي استفاده كردم و بعداز هشت روز پريود شدم اما روز سوم كه قطع شد دوباره رابطه ى محافظت نشده داشتم بايد دوباره قرص اورژانسى بخورم؟

  74. سلام خسته نباشيد من روز هفتم پريود نزديكي داشتم و بعد از ٧٢ دوساعت قرص خوردم و اب داخل ريخته نشده از پيش آب ميترسم امكان بارداري هست خواهش ميكنم جواب بدين

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  75. سلام من باكره هستم و بعد٤روز بعد از اخرين روز پريودم رابطه بدون دخول داشتم اما مني روي الت من ريخته شد و حدود ١٢ساعت بعد ٤ عدد قرص ال دي مصرف كردم و دوازده ساعت بعد دوباره ٤ تا ال دي . ممكنه كه من باردار باشم و اين ك من ٧ خرداد بايد پريود بشم مصرف اين قرص ها تاريخ پريودمو عوض ميكنه يا ن؟ سپاس

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  76. سلام جناب دکتر ایا خوردن دوتا قرص اورژانسی با هم بعد از ۷۰ ساعت اثر دارد یا خیر

    1. سلام بله تا ۷۲ ساعت تاثیر دارد.

  77. سلام من دیشب رابطه داشتم و مایع منی ب طور کامل در واژنم ریخت. بعد از ۴۵ دقیقه من یک قرص اورژانسی خوردم .آیا احتمال بارداری وجود دارد؟؟

  78. سلام خسته نباشید من یک هفتس ک پریودیم تموم شده وروز قبل با نامزدم رابطه داشته بعد رابطه سریع یه قرص اورژانسی مصرف کردم ولی قرص دومو گم کردم میخواستم بپرسم باید برم قرصو خریداری کنم و مصرف کنم یا نیازی نیست ۲۴ ساعت از رابطمون گذشته در ضمن کیست هایپر اکو در تخمدان چپم دارم .خواهش میکنم جواب بدید چون استرس بدی دارم

  79. سلام من فردای پاک شدن پریودم رابطه داشتم داخل ریخت ۲۴ساعت بعد اورژانس یکو نیم خوردم که ۱۲ساعت بعدشم یکی دیگه بخورم.ولی تواین ۲۴ساعت سرگیجه دارم.
    احتمال بارداری هست؟

    1. سلام نباید بی جهت مجدد قرص اورژانسی مصرف می کردید عوارض دارد علت سرگیجه شما استفاده از دوز بالا ی این قرص بوده است .

  80. سلام من روز پنجم بهمن رابطه سطحی از پشت داشتم و همون لحظه از قرص اوسيز استفاده کردم از زمانی که این قرص خوردم بدنم حالت سوزن سوزن میشه تیر می کشه پريودم بهم خورده سونوگرافی دادم همش طبیعیه فقط نوشته یک فوليکول ۱۵ميلي متری در سمت چپ مشاهده شد الان ۴ماه میگذرد آیا این از عوارض قرصه خیلی نگرانم؟در ضمن مجردم

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  81. سلام
    من ۳.۴ روز مونده به زمان پریودیم نزدیکی داشتم و اولش مایع منی داخل ریخته شده و ۲ ساعت بعدش قرص اروژانسی خوردم و ۱۲ ساعت بعد هم خوردم
    احتمال بارداری وجود داره؟
    پریودم عقب افتاده!!

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  82. سلام ببخشید من یک‌هفته قبل از سیکل پریود شدنم با همسرم رابطه(پرخطر)داشتم بعد از نیم ساعت ۴تاقرص اچ دی به جای۲تا خوردم و ۱۲ساعت بعد۴تا دیگه..الان یک‌هفته از زمان پریودیم میگذره آیابه‌خاطر مصروف اون قرصا عقب افتاده؟احتمالا بارداری باوجود مصرف اون قرصا هست؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص های اچ دی برای پریود شدن زمان دارید.

  83. سلام من دو هفته بعد پریودم نزدیکی پر خطر داشتم بعد ۲۴ساعت قرص اورژانسی خوردم ولی در دو مرحله نخوردم. یه ورق قرص اورژانسی ک دوتا قرص داخلش بود هم زمان مصرف کردم. الان دو هفته گذشته و پریود نشدم. میشه لطفا راهنمایم کنید. خیلی نگرانم

    1. سلام طریق مصرف قرص صحیح بوده است تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  84. سلام وقت بخیر من با نامزدم یه رابطه مشکوک داشتم ولی صبح روز بعدش نامزدم پریود شد بعد ۴۸ساعت هم قرص اورژانسی۱٫۵استفاده کرده آیا احتمال بارداری وجود داره ممنون از راهنمایی هاتون

  85. قرص اورژانسی مربوط به چند بار نزدیکی است
    اگر یک هفته بعد،خوردن قرص رابطه پرخطر داشت باز هم باید قرص،اورژانسی خورد ؟

    1. قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست و عوارض زیادی دارد اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  86. سلام وقتتون بخیر من باشوهرم رابطه (دخول) داشتم ولی مایع منی در واژن ریخته نشده ولی از پیشاب میترسم آیا احتمال بارداری وجود داره قرص لازمه بخورم؟؟

  87. سلام من بعد از ۱۵روز بعد از پریودیم رابطه بدون دخول داشتم و هنگام ارضا شدن همسرم لباس تنشون بود آیا ممکنه خیسی لباسشون اگه به من خورده باشه من باردار بشم ؟مرسی

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  88. سلام خسته نباشید
    من امروز صب ساعت ۱۱/۳۰‌رابطه داشتم
    مطمعن نیستم که اب منی ریخت داخل یا نه میترسم خودشم ۱۰روز مونده پریود بشم الان قرص بخورم اثر میکنه یا نه؟اگه حامله نباشم تو پریودم تاثیر که نداره

  89. سلام من بعد از یک رابطه پر خطر قرص اورژانسی خوردم بعد از دوروز دوباره یه رابطه پر خطر داشتم آیا باید دوباره از قرص اورژانسی اووسیز استفاده کنم یا نه

  90. سلام وقتتون بخیر
    من با نامزدم رابطه سطحی داشتیم ولی نه از طریق دخول.حدود پنج شیش ساعت پس از اون یدونه قرص اورژانسی خوردم.فردا هم باز رابطه سطحی داشتیم ولی قرصی مصرف نکردم.الان شیش روز میگذره.احتمال بارداری هست؟ایا الانم میشه باز قرص بخورم پیشگیری کنم؟اگه میشه راهنماییم کنید

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید خیر بعد از ۷۲ ساعت از نزدیکی مصرف قرص اورژانسی اثری ندارد.

  91. سلام ببخشید میخواستم بدونم بعد مصرف قرص اورژانسی چه مدت بعد از بارداری جلوگیری میشه با دخول محافظت نشده احتمال بارداری هست.ممنون

  92. سلام خسته نباشید
    من باهمسرم ۴روز قبل از پریود شدنم رابطه داشتم.و الان ۵روز از تاریخ پریود شدنم میگذرد(یعنی ۹روز از رابطمون) و هنوز پریود نشده ام بنده باکره هم هستم و رابطه سطحی و از پشت داشتیم
    امکان حامله شدنم چقدره؟؟
    اگه قرص ال دی امروز مصرف کنم جلوگیری میکند از بارداری؟؟؟
    لطفا سریع جواب بدهید موضوع خیلی حیاطیه

    1. سلام خیر قرص ال دی در حال حاضر فایده ای برای جلوگیری ندارد اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  93. سلام من سه ساله مرتب ال دي مصرف ميكنم . يك ماهه كه دوره رو گذاشتم كنار در روزهاي پر خطر بعد از پريود رابطه محافظت نشده داشتم كه الان ٢٤ساعت گذشته ، آيا بايد اورژانسي مصرف كنم يا بخاطر مصرف مداوم ال دي تخمك ها ضعيفن و نيازي نيست ؟ ممنون اگه زود جواب بدين ????

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  94. سلام من الان چهارروزه قرص ضدبارداری مصرف میکنم دوروز اول چون لک بینی داشتم دوتا مصرف کردم ولی دیدم بازم لک بینی دارم ولی شدیدتر دوروز دیگه رو روزی سه قرص حتی کمتراز ۲۴ساعت مصرفش کردم شب چهارم رابطه داشتم ک بخاطر قرص ضدبارداری ک مصرف میکردم ولک بینی داشتم گفتم احتمال بارداری نیس ولی بازم بدسکس یک عددقرص ضدبارداری بازم مصرف کردم الان۲۴ساعت ازرابطم میگذره دیگه لک بینی ندارم ترسیدم یک عددقرص اورژنسی مصرف بازم آیااحتمال بارداری وجوادداره؟؟اگه ندارد چرا لک بینیم قطع شده و چندروز دیگر پریود میشم ،ممنون میشم از پاسخ گویتون

    1. سلام با توجه به اینکه از قرص جلوگیری از بارداری استفاده می کردید نیازی به مصرف قرص اورژانسی نبوده است با توجه به عوارض جانبی آن بهتر است بی جهت از این قرص استفاده نکنید.

  95. سلام ببخشید من یه نزدیکی با دخول داشتم احتمال میدم پیشاب ریخته شده باشه سه چهار ساعت بعدش ۴ تا ال دی خوردم که تاریخ مصرفش گذشته بود و ۱۲ ساعت بعد ۴ تا ال دی دیگه خوردم که تاریخ مصرفش داشت و منطقی نشده بود در ضمن یه روز قبل نزدیکی لک قهوه ای دیدم که نشون از پریودم بود البته من قبل از نزدیکی چون پریودم نامنظم بود و نمیومد یه دونه ال دی خوردم و دیگه ال دی نخوردم که پریودم بیاد که یه روز قبل از نزدیکی یه لک قهوه ای دیدم که بعد از نزدیکی نیومد دیگه

  96. سلام خاهش میکنم جواب بدین ،من س روز ب پرویدیم مجبور شدم برم مسافرت برای همین از قرص ضدبارداری مصرف کردم ،ولی لک بینی زیاد داشتم طوری ک روزی بیشتر از چهارتا مصرف کردم تو این چهارروز ی بسته کامل قرص ضدبارداریو مصرف کردم ولی بازم یکم لک بینی داشتم شب چهارم سکس پر خطر داشتم چون قرص مصرف کرده بودم گفتم طوری نمیشه ولی بد سکس یک عددبازم قرص مصرف کردم ولی دیگه بد سکس پرخطری ک داشتم لک بینی قطع شد بد ۲۴ساعت دوعددقرص اورژنسی رو باهم مصرف کردم ،الان چهار شبه بداون سکس ن رابطه ای داشتم ن قرص مصرف کردم ولی پریود نشدم درصورتی ک قرصو س روز ب پریودیم مصرف کردم آیا احتمال بارداری هست،ممنون میشم از پاسخ گویتون

  97. سلام٬ اگر قرص لونوژسترول رو با هم بخوریم بعدا از رابطه اشکالی نداره؟

  98. سلام من شیش روز قبل پروید شدنم رابطه محافظت نشده داشتم و سه بار اب منی کامل وارد واژنم شد ایا احتمال بارداری وجود داره من هیچ قرصی مصرف نکردم لطفا راهنمایم کنید

  99. سلام. خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون.
    من فردا باید پریود شوم اما ترسم از پیشاب هست که نکنه با پیشاب باردار شده باشم.توی این دوره از سیکلم زیر دلم همیشه درد داشت. دو روز قبل کیت تخمک گذاری رو استفاده کردم یک خط رنگی داشت که یعنی آخر دوره هستم. امروز مدام دردهای پریودی داشتم. کمر درد و دل درد و ضعف پا. امکانش هست حامله باشم؟
    خواهش میکنم زود جواب بدید خیلی استرس دارم.

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  100. سلام اگه ۲_۳ روز بعد از اتمام پریودی نزدیکی داشته باشم و قرص اورژانسی استفاده کنم چند روز بعد دوباره پریود میشم ؟؟؟ ؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  101. سلام خسته نباشید من حدودا ۲۹ م یه رابطه مشکوک باهمسرم داشتم ۵ ساعت بعددوتا قرص اورزانسی رو باهم خوردم ۲ ام باید پریود میشدم اما نشدم امروز ۱۰ م هست ومن خیلی نگرانم که چراپریود نشدم دیشب هم دوباره یه رابطه مشکوک داشتم نمیدونم بااین فاصله کم دوباره میتونم قرص اورژانسی مصرف کنم یا نه فقط اگرمیشه سریع جوابمو بدین که بتونم کاری کنم خیلی نگرانم ممنون

  102. با سلام ، تقريبا پنجاه روز از زايمانم ميگذست كه يك رابطه پرخطر باهمسرم داشتم ٣٦ ساعت بعدش دو قرص اورژانسي به تحويز پزشك خوردم. ميخوام بدونم چقدر امكان بارداري هست؟ در ضمن شير خودم رو به نوزادم ميدم وكي از بي بي چك بايد استفاده كنم
    ممنون

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  103. سلام وقت بخير،من ٢٧خرداد اولين روز پريود ام بود ،٣تير كه پريودم تموم شد ،شب نزديكي بدون محافظت داشتيم ،وقرصي مصرف نكردم،٢٥تير پريود بعدي ام هست .خيلي استرس دارم .همچين موردي رو نداشتم تابه حال .ممكنه راهنمايي ام كنين ؟؟!!

  104. سلام
    من بعد از پریودی با همسرم یه رابطه داشتم باهاش
    قرص ارژانسی مصرف کردم
    بعد از دو روز بعد قرص ما یه رابطه دیگه داشتیم ولی هنوز بخاطر قرص پریود نشده بودم یه ۵ روز از خوردن قرص گذشته بود پریود شدم ولی به جای هفت روز ۴ روز پریود شد من میترسم مشکلی پیش اومده باشه نظر شما چیه یه جای سوال کردم میگن تنظیم هورمون هام بهم ریخته خواستم از شما هم بپرسم ببینم نظر شما چیه الان بعد یه هفته بعد از پریودیم هست دل درد شدید دارم بعضی وقت ها با بوی بعضی چیزا حالت تهوع میگیرم آیا احتمال حاملگی وجود داره

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما برای اطمینان بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  105. سلام من ۳ روز مانده به پرییدم نزدیکی داشتم جلوگیری نکردیم. الان احتیاج هست قرص اورژانسی استفاده کنم یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

  106. سلام ببخشید من ۲تیر پریود شدم والانم ۲۱تیر هستش باشوهرم رابطه داشتم و اب منی رو کامل ریخت داخل واژانم چکارکنم شوهرم اصلا تو رابطه از کاندوم دوست نداره استفاده کنه و درضمن همش دوس داره اب منی رو بریزه داخل واژنم از چ روش جلو گیری استفاده کنم ک مطمین باشم ممون میشم جواب بدید چون تازه ازدواج کردیم نمیخام زود باردار شم و شرایط شغلی شوهرم جوری هس کذبیست روزی یبار میاد خونه وچندروزی ک خونه هست روزی دوالی سه بار میخاد نزدیکی باهام داشته باشه

    1. سلام می توانید از قرص های جلوگیری استفاده کنید از شب پنجم قاعدگی شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید.

  107. سلام من روز ٦ پريوديم با همسرم رابطه پر خطر داشتم و مايع مني داخل واژن ريخته شد
    من ٦ ساعت بعدش ٣ تا قرص ياز با ١ قرص HD مصرف كردم و ١٢ ساعت بعد ١ قرص HD ديگه خوردم
    ميخواستم ببينم احتمال بارداري وجود داره؟؟؟؟

  108. سلام.اگر ۴۸ساعت بعداز رابطه محافڟت نشده قرص بخورم امکان بارداری هست؟

  109. سلام
    سه روزپیش رابطه پرخطر داشتم ۴۵ دقیقه بعد قرص اورژانسی خوردم سه تا….وبعد از ۱۲ ساعت دوتا دیگه خوردم.احتمال بارداری هست….واینکه چنروز بعدباید پریود بشم….

    1. سلام با توجه به عوارض جانبی و زیاد قرص های اورژانسی نباید آنقدر در مصرف آن افراط کنید اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  110. سلام وقت بخیر،من روز۸پریودم رابطه داشتم اب منی داخل واژن ریخته نشد.نگران پیشاب هستم.همون شب ۴قرص ال دی خوردم فردا صبحش بالا اوردم،۴ قرص بعدی رو سر۱۲ ساعت مصرف نکردم بعد۱۸ ساعت مصرف کردم.خواستم ببینم مشکلی نداره؟احتمال بارداری هست؟

  111. سلام خسته نباشین منو نانزدم رابطه داشتیم بدونم هیچگونه دخولی فقط نامزدم اب منی شو ریخت رو الت تناسلیم من دقیقا ۲ ساعت بعدازرابطه ی قرص ال دی و فرداش دوباره ی قرصدال دی دیگ مصرف کردم هنوز ۴۸ساعت کامل نگذشته بودازرابطه ک ۲قرص اچ دی و ۱۲ ساعت بعد دوقرص لچ دی دیگ استفاده کردم میخاستم بدونم احتمال بارداری هس اگ هس راهنمایی کنین چیکار کنم ک مشکلم حل شه واینکه اگ ۵ روز ک از رابطم گذش مبتونم باز ۴ قرص اچ دی تو ی نوبت و ۱۲ بعد دوباره۴تا دیگ استفاده کنم منظورم اینه اثر قرصا از بین نمیره بااین همه مصرف ؟ممنون میشم از راهنماییتون

    1. سلام خیر نیازی به مصرف مجدد قرص اچ دی نیست .

  112. سلام خسته نباشین من دقیقا ی روز بعداز پاک شدنم از عادت رابطه بدون دخول داشتم درحدی ک فقط اب منی نامزدم روی الت جنسیم ریخته شده دقیقا ۱ساعت بعدش یک قرص ال دی و فرداش ک هنوز ۲۴ ساعت کامل نگذشته بود ی قرص ال دی دیگ انداختم بعد تقریبا دقیقا ۳۳ ساعت بعد از اون رابطه ۲ قرص اچ دی و ۱۲ ساعت بعد دوباره ۲ قرص اچ دی دیگ خوردم توروخدا راهنمایی کنین احتمال بارداری هس ؟

  113. سلام وقت بخیر،من روز۸پریودم رابطه داشتم اب منی داخل واژن ریخته نشد.نگران پیشاب هستم.همون شب ۴قرص ال دی خوردم فردا صبحش بالا اوردم،۴ قرص بعدی رو سر۱۲ ساعت مصرف نکردم بعد۱۸ ساعت مصرف کردم.خواستم ببینم مشکلی نداره؟احتمال بارداری هست؟

  114. سلام . من ٢ روز مونده به پريودم با نامزدم رابطه داشتم بعد از رابطه از قرص اورژانسي استفاده كردم الان ١٢ روز گذشته پريود نشدم استرس دارم . تا كي بايد صبر كنم ؟ اگه نشدم بايد چيكار كنم؟ ممنون ميشه سريع پاسخ بديد

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  115. سلام من سه چهار روز پیش رابطه کم خطر داشتم اما تقریبا علائم بارداری رو دارم،چیکار کنم؟اگه الان از اورژانسی استفاده کنم ممکنه بچه تو رحمم تشکیل نشه؟

  116. سلام خسته نباشید .من با نامزدم یک الی دو روز قبل از تاریخ پریودی رابطه ی مشکوک داشتم به صورتی که دخول انجام نشده و من باکره ام .فقط مایع منی بر روی واژن ریخته .هیچ گونه قرصی هم مصرف نکردم و از تاریخ پریودم چهار روز میگذره .ایا احتمال بارداری هست؟اگه الان قرص اورژانسی استفاده کنم تاثیر داره ؟نیازی هست؟.
    ممنون میشم زود جواب بدین خیلی نگرانم

  117. سلام خسته نباشید ببخشید من دقیقا ی هفته بعد از رابطه بدون دخول و قرص اچ دی مصرف کردن عادت شدم ینی اصن احتمال بارداری نیس ؟

  118. سلام خسته نباشید الان سه روز که اب منی داخل واژن من همسرم ریخته و من نتونستم قرص اورژانسی بخورم و الان پریود شده ام و نمیدونم الان چیکار کنم که عوارض نداشته باشه.ممنون

  119. سلام.خسته نباشید‌.من عقد هستم.روز پنجم پریودم رابطه بدون دخول داشتیم من شلوار پوشیده بودم ترسم از پیشابه یا منی که به واژنم خورده باشه.دوازده ساعت بعد چهارعدد قرص ال دی و دوباره دوازده ساعت بعد چهارتا خوردم.یک هفته بعد مصرف پریود شدم در حد دو روز اابته سبک تر از همیشه بود.ایا با این شرایط احتمال بارداری هست؟ممنونم

    1. سلام نگران نباشید خیر احتمال بارداری وجود ندارد با توجه به عوارض مصرف قرص های جلوگیری به روش اورژانس بهتر است بی جهت وبدون مشورت با پزشک از این قرصها استفاده نکنید .

  120. سلام.من عقدم.یک روز بعد از پریودم رابطه بدون دخول داشتیم‌.شلوار پوشیده بودم احتمال اینکه منی یا پیشاب ریخته باشه رو لباسم و برخورد کرده به واژنم هست.دوازده ساعت بعد چهارتا قرص الی و دوازده ساعت بعد چهار خوردم.یگ هفته بعد پریود شدم دو روز خونریزی داشتم اابته کمتر از مقدار پریودیم.خواستم ببینم با این شرایط احتمال باردادی هست؟اگ نیست چ موقع باید منتظر پریودی باشم؟ممنونم

  121. سلام ، ۶ روز پیش لانژیل خوردم ، امروز رابطه مشکوک داشتم ، دوباره باید مصرف کنم ؟؟؟

  122. سلام من قرص جلوگیری روکين استفاده میکنم دیشب سه روز بود که قطع کرده بودم ورابطه پرخطر داشتم فورا شستم خودمو اما الان استرس دارم قرص اورژانسی مصرف کنم ایرادی نداره??ممنون میشم جواب بدین متشکرم

    1. سلام نگران نباشید با توجه به شرح حال شما خیر نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست.

  123. سلام خسته نباشین من دقیقا بعد ازپاک شدنم از عادت ک رابطه داشتم قرص اچ دی مصرف کردم نزدیک ب ۵ روز بعد عادت شدم و الان پاکم شکمم خیلی درد میکنه میخام بدونم علت شکمم دردم چیه عایا بخاطر فشار عادتیه ک پشت سرهم تکرار شد یا احتمال بارداری هس لدفن راهنمایی کنین .

    1. سلام از عوارض مصرف قرص جلوگیری است.

  124. سلام من ۵ رو پیش با نامزدم رابطه داشتم به هیچ وج اب منی داخل ریخته نشده
    اما دوشبه حالت تهوع و بدنم بی حس هست تموم علائم حاملگی رو که خوندم از قبیل بی حس بودن بدن…خوابیدن زیاد…حالت تهوع.غیره رو دارم ایا امکان اینکه با اب پیش فرض حامله شده باشم موجوده؟؟؟هیچ قرصی هم مصرف نکردم پاسخ بدید لطفا

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  125. سلام دکتر لدفن واضح بگین ک ینی چی ازعوارض قرص اچ دی جلوگیریه ؟

  126. سلام
    من باکره م وروز دوم پریودیم رابطه بدون دخول با نامزدم داشتم ک منی روی واژنم ریخت بعد ۱۰ دقیقه شستم فک میکنم مقداری از منی روی لباس زیرم بود ولی نشستم تافرداش و بعد از اون بشدت خونریزی پریودیم زیاد شد بعد ۳ روزم ی رابطه دیگه به همین صورت داشتیم ولی ترسیدم و بعد از ۱۵ ساعت از قرص اورژانسی استفاده کردم الان روز ۷ پریودیم هست و خیلی کم خونریزی هم دارم ایا امکان حاملگی وجود داره؟ لطفا جواب بدید دادم میمیرم از استرس

    1. سلام اگر خون ریزی دارید احتمال بارداری ضعیف است.

  127. سلام ببخشید من ۵ روز پیش با نامزدم رابطه از پشت داشتم اما احتمال داد ک پیش اب ریخته شده باشه تو واژنم چند ساعت گذشت ک قرص اورژانسیو مصرف کردم اما نمیدونستم ک نوبت دوم باید ۱۲ ساعت بعد باشه الان احتمال بارداری هس ممنون میشم جواب بدین .

  128. سلام خسته نباشین،من چهار روز بعداز تموم شدن پریودیم با نامزدم رابطه سطحی داشتم البته منی به آلتم اصلا نخورد ولی برای اطمینان یه ساعت بعد از رابطه دوتا قرص ۰/۷۵ باهم خوردم دقیقا دوازده ساعت بعدشم دوتا ۰/۷۵ خوردم،از اونروز کمرم به شدت تا چندروز درد میکرد،الان بیست روز از مصرف قرصا گذشته اما خبری از پریودی نیست،دو روزم به تاریخ پزیودیم مونده اما نه دل درد دارم نه هیچی،خیلی میترسم آیا احتمال بارداری هست؟؟توروخدا جوابمو بدین

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  129. سلام خسته نباشید.من تیر ماه بعد رابطه ۲قرص۷۵ استفاده کردم. بعد از پریودیم اقدام ب بچه دار شدن کردیم یعنی از اوایل مرداد تا الان. چقدر احتمالش هست ک بچه دار نشیم دراین ماه؟ مصرف قرص اورژانسی اثرش تا چه مدته؟

    1. سلام در هر سیکل قاعدگی ۳۰ تا ۴۰ درصد احتمال بارداری وجود دارد بنابراین بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت فردای آن روز از تست بی بی چک استفاده کنید.

  130. ببخشین من تو سوال قبلی واسه احتمال بارداری سوال کردم گفتین تست بی بی چک بدم،من یه روز مونده به پریودیم تست دادم منفی بود،یعنی خیالم راحت باشه که باردار نیستم،ممکنه از عوارض مصرف زیاد قرص اورژانسی باشه که هنوز پریود نشدم؟توروخدا جوابمو بدین خیلی استرس دارم

    1. بله ممکن است از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  131. سلام.
    من ٦ روز پيش، يعني ٤ روز مونده به پريودم رابطه مشكوك داشتم.
    ٦ ساعت بعدش قرص اورژانسي خوردم.
    الان ٢ روزه كه پريودم عقب افتاده.
    به خاطر اين قرصاست؟ يا احتمال بارداري؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  132. سلام.
    من ٦ روز پيش، يعني ٤ روز مونده به پريودم رابطه ي مشكوك داشتم.
    ٦ ساعت بعد قرص اورژانسي رو مصرف كردم.
    الان ٢ روزه پريودم عقب افتاده.
    تاثيرات قرصه؟ يا احتمال بارداري؟

  133. سلام .من اگه دوشب پشت هم رابطه پر خطر داشته باشم بعد دوشب فردا صبحش قرص اورژانسی بخورم تاثیر داره؟ و اینکه دوز قرص ۱۰۵ باشه یدونه بخورم یا دوتا

    1. سلام قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست وعوارض جانبی دارد اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  134. سلام…من سه روز پیش یعنی دو روز قبل از پریودم رابطه از جلو داشتم ولی همسرم ارضا نشد دو ساعت بعدم دوتا قرص لونژیل رو باهم خوردم…احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید باید تست بارداری انجام بدهید.

  135. سلام من دوشنبه رابطه بدون استفاده از کاندوم داشتم.ولی بعدش قرص اورژانسی خوردم.دوباره امروزم رابطه محافظت نشده دارم الان باز باید قرص بخورم؟منی اصلا داخل نریخت ولی باز میترسم حامله بشم.

    1. سلام خیر نیازی نیست.

  136. سلام ببخشید من۲۹مرداد پریود شدم والان ۱۵شهریور رابطه داشتم اب منی کامل وارد واژانم شد دوبار ایا احتمال بارداری هست یان چکار کنم لطفا زود پاسخ بدید

  137. سلام خسته نباشید من دوشب پیش یه رابطه داشتم که چند ساعت بعد از ان یه قرص اوراژانسی خوردم۲۴ ساعت بعد از قرص یه رابطه دیگه داشتم ولی قرص نخوردم نیازی به قرص مجدد هست?

  138. سلام و عرض ادب
    بنده رابطه ی محافظت نشده ای داشتم و ظرف ۷۲ ساعت بعد از قرص اورژانسی استفاده کردم.
    الان تقریبا ۴ روز از استفاده ی قرص میگذره و من یه آزمایش خون هورمونی برای ریزش مو و پوست صورتم دادم.
    اما یادم رفت به پزشک آزمایشگاه اطلاع بدم که قرص خورده بودم
    میخواستم ببینم اثر اون قرص از بدنم خارج شده یا نه که آزمایشم به مشکل میخوره یا نه؟؟

    1. سلام خیر مشکلی ندارد اما آزمایشات هورمونی بهتر است روز سوم پریود انجام شود.

  139. سلام خسته نباشین،من پنج روز بعداز تموم شدن پریودیم با نامزدم رابطه سطحی داشتم در حد تماس آلت با واژن،نامزدم اصلا ارضا نشد اما چون‌از پیشاب میترسیدم یک ساعت بعده رابطه دوتا اورژانسی۷۵ باهم خوردم و دوازده ساعت بعدهم دوتا ۷۵ باهم،من باید پنج شهریور پریود میشدم اما روز چهارم شهریور کامل لکه بینی داشتم‌ اما بعدش قطع شد و خونریزی نداشتم،روز شش شهریور بی بی چک گذاشتم منفی بود،یه هفته‌ بعده تاخیر پریودمم یعنی ۱۲شهریور باز منفی شد بی بی چک،الان که بیستم شهریوره هنوزه پریود نشدم،خیلللی میترسم استرس دارم شدید،یعنی بااین اوصاف ممکنه تاخیر بخاطر بارداری باشه و بی بی چکا نشون نداده باشن،یا بخاطر دوز بالای قرصای اورژانسیه،تورو خدا جواب بدین

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  140. سلام .در زمان تخمک گذاریم رابطه محافظت نشده داشتم اما مایع منی داخل واژن ریخته نشده و ۲۹ روز از پریودم میگذره ایا ممکنه با پیش آب حامله شده باشم

  141. سلام .در زمان تخمک گذاریم رابطه محافظت نشده داشتم اما مایع منی داخل واژن ریخته نشده و ۲۹ روز از پریودم میگذره ایا ممکنه با پیش آب حامله شده باشم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بارداری استفاده کنید.

  142. سلام و وقت بخیر .من ۲۴ مردادپریود شدم و بعد از پریودم رابطه بدون محافظت داشتم ولی منی داخل واژن نشدممکنه با پیشاب حامله شده باشم از قرص هم استفاده نکردم.لطفا جواب بدید

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است .

  143. سلام من ۴روزه با نامزدم رابطه داشتم الان بعداز ۴روز قرص اورژانسی خوردم بنظر شما احتمال بارداری وجود دارد؟لطفا هرچه سریعتر جواب بدین

  144. سلام و وقت بخیر. من و شوهرم هفت روز پیش رابطه پرخطرداشتیم تورابطه اب شوهرم رو واژن من ریخته شده هیچ قرص اوژانسی مصرف نکردم خیلی نگرانم که حامله شم بنظرتون الان از قرص استفاده کنم چی کار کنم ؟پریودم نشودم بعد رابطه هنوز بنظرتون چند درصد احتمال حاملگی وجود داره؟اگه میشه جواب منو سریع بدین ترسیدم مرسی.

    1. سلام خیر قرص اورژانسی بعد از ۷۲ ساعت از نزدیکی تاثیری ندارد.

  145. با سلام از روز ۱۷ سیکلم دچار کمردردشدید شدم چند روزی هم نفخ داشتم آیا کم درد علامت تخمک گذاری می تواند باشد؟

    1. سلام می تواند مربوط به تخمک گذاری باشد.

  146. سلام موقع پریودی ماهانم عادت نشدم نزدیکی خطرناک داشتم نمیدونم منی داخل شده یا نه قرص الان تاثیر داره یا نه تو رو خدا زود جواب بدید

    1. سلام بهتر است اول تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  147. سلام خسته نباشین،من یه سوال خییییلی مهم دارم اگه لطف کنین جواب بدین ممنون میشم
    من پنجم مرداد پریود شدم تا دهم مرداد،دو روز بعداز پاکی با‌ نامزدم رابطه بدون دخول داشتم از ترس یک ساعت بعده رابطه دوتا اورژانسی۷۵ باهم خوردم دوازده ساعت بعدشم دوتا دیگه۷۵ خوردم،روز پنج شهریور باید پریود میشدم که نشدم فقط یه روز لکه بینی داشتم دیگه کلا قطع شد،خیییلی ترسیدم رفتم آزمایش خون دادم که خدارو شکر منفی بود،البته تو این دو ماه یه مشکلی واسم پیش اومد فوق العاده استرس بهم وارد شد،
    بعده آزمایش دو هفته مونده به پریود مهر رفتم پیش لیسانسه مامایی دوتا آمپول پروژسترون بهم تزریق کرد،الان که نهم مهره من بازم این ماه پریود نشدم فقط چندروزه که لکه بینی خفیفم دارم،
    تورو خدا کمکم کنین حتی با آمپولم پریود نشدم
    دو ماه که پریود نشدم من الان باید چیکا کنم
    تورو خدا بهم بگین

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  148. سلام خسته نباشید
    من یک بعد از یه رابطه پرخطر قرص اورژانسی مصرف کردم و حدود ۴۰ ساعت بعد آنتی بیوتیک اموکسی سیلین مصرف کردم میخاستم بدونم انتی بیوتیک تاثیر قرص اورژانسی رو ازبین نبرده ؟خواهش میکنم جواب بدیر ممنون

    1. سلام خیر کامل اثر آن را ازبین نمی برد.

  149. سلام و احترام
    ۱۱مهر پریود شدم و ۱۸مهر تمام شد.۲۱مهر رابطه بدون دخول داشتم که ترشحات حاوی اسپرم رو و نه داخل واژن ریخته شد.با توجه ب اینکه نزدیک تخمک گذاری بودم برای احتیاط دو قرص اچ دی رو به منظور جلوگیری اورژانسی ۹ساعت بعد از رابطه مصرف کردم اما دوز دوم رو به جای ۱۲ساعت ۱۳ساعت بعد مصرف کردم و الان که این پیام رو میفرستم چهارساعت از دوز دوم ک با تاخیر خوردم میگذره.با توجه ب اینکه سیکل من از ۲۸روز کمتره یعنی هر ماه سه الی یه هفته زودتر پریود میشم،سوالم اینکه که لازمه دوز سوم رو راس دوازده ساعت بعد از دوز دوم مصرف کنم یا نه؟ممنونم

    1. سلام خیر نیازی به مصرف مجدد از قرص اچ دی نیست.

  150. با سلام و خسته نباشید.
    من روز پنجم پریودیم که تازه خونریزیم قطع شد رابطه داشتم که کاندوم پاره شد و تمامی منی شوهرم به داخل ریخت.
    میخواستم از همین روز پنجم از قرص سیپروترون کامپاند برای بار اول استفاده کنم. آیا اگر قرص اورژانسی استفاده نکنم و از همین قرص سیپروترون استفاده کنم احتمال بارداری دارم؟

    1. سلام بله می توانید سریعتر از قرص سیپروترون کامپاند استفاده کنید.

  151. سلام.من یهروزقبل ازپریودیم نزدیکی محافظت نشده داشتم روزبعدش پریودنشدم بعد۳۸ساعت دوتاقرص اورژانسی خوردم یکم بعدش دوتای دیگ خوردم الان ۴روزازپریودیم میگذره بنظرتون احتمال حاملگی هست؟

    1. سلام باید صبر کنید تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید ‌.

  152. سلام خسته نباشید من و همسرم روز بعد از پریود رابطه پر خطر داشتیم ولی ۱۲ ساعت بعد من قرص اورژانسی خوردم احتمالی ک حامله بشم هست و کی اصر قرص از بین میره خواهش میکنم راهنماییم کنید ؟؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  153. سلام . من سه روز بعد از پریودم .نزدیکی داشتن . منی در لبه دهانه رحمم ریخته شد . الانم ۷۲ س گذشته و من فراموش کردم قرص بخورم . ایا احتمال بارداری هست؟؟؟

    1. سلام اگر اسپرم داخل واژن ریخته نشده باشد احتمال بارداری ضعیف است .

  154. سلام من سه روز بعد از پریودم رابطه داشتم و منی لبه واژنم ریخته شد . چقدر احتمال بارداری وجود داره؟؟؟ ممنون میشم جوابم روبدین.

  155. سلام .چند روز پیش۴-۵ روز مونده بود ب پریود شدنم رابطه داشتم ک قرص اورژانس خوردم .امروز هم رابطه داشتم ک کاملا داخل واژنم ریخت .چکار کنم ک حامله نشم .دوباره قرص اورژانس بخورم ؟اخه خیلی عوارض داره ولی نمیخوام فعلا حامله بشم .ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید قرص های اورژانسی عوارض جانبی دارند وروش مطمئنی نیستند.

  156. سلام من ۵روز پیش رابطه پرخطر داشتم و امروز قرص اورژانسی خوردم چقدر احتمال بارداری هست؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر تا آن موقع پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  157. سلام من از روز سوم قاعدگي قرص ضدبارداري استفاده كردم دكتر برام تحويز كردن برا اختلالات قاعدگي
    روز ۱۶ سيكل ماهانه يك رابطه پرخطر داشتم همون لحظه بعداز رابطه قرص اورژانس ١.٥ مصرف كردم
    ايا مصرف قرص ضدبارداري رو كه از مارك ياسمين هست بايد ادامه بدم يانه؟
    ايا احتمال بارداري وجود دارد؟؟

    1. سلام با توجه به اینکه روش جلوگیری داشته بودید یعنی از قرص جلوگیری استفاده می کرده اید نیازی به مصرف قرص اورژانسی نبوده است این قرص عوارض دارد و نباید بی جهت مصرف شود.

  158. سلام روز اول پريودم كه لك بود و هنوز خونريزيم شروع نشده بود نزديكي داشتم اسپرم كامل داخل واژنم تخليه شد دو ساعت بعد لونژيل خوردم دو تا باهم تو يك ورق بود هردو رو با هم خوردم يه نفري بهم ميگه ١٢ ساعت بعد بايد يكي ديگه ميخوردي اما من رفتم دارووخانه اورژانسي خواستم همونو بهم داد بعد از خوردم قرص همون لك بينيمم قطع شد تا سه چهار روز بعد دوباره دارم لك ميبينم اما يكم بيشتر از لك روز اول پريودمه همه علايم پريودي رو دارم دل درد سينه درد و …. اما خونريزيم راه نميفته چه خاكي تو سرم كنم يعني باردارم؟؟؟ الان ٦ روز از خوردن لونژيل كذشته تورو خدا پاسخ بديد روش لونژيل خوردنم اشتباه بوده؟؟؟!!!!

    1. سلام با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری ضعیف است تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  159. سلام من چهارده روز از پریودیم میگذره دیروز رابطه پر خطر داشتم طوری که کل اب منی وارد واژنم شد ۲۴ساعت بعد ۴تا قرص اچ دی برای اطمینان بیشتر خوردم ایا احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام احتمال بارداری به صفر نمی رسد .

  160. سلام من ديشب رابطه پرخطر داشتم امشب يه قرص اورژانسي٠/٧٥خوردم ودوشب ديگه براي بارداري ميخوام اقدام كنم احتمال باردارشدنم هست يانه،ممنون ميشم جواب بدين

    1. سلام اگر قصد بارداری دارید نباید از قرص اورژانسی استفاده می کردید .

  161. سلام‌ من بانامزدم نزدیکی داشتم و دخول انجام گرفت و بعد منی داخل رحم ریخته شد بعد نیم ساعت دوتا قرص ال دی خوردم وروز بعدش دوساعت‌ از مصرف قرص گذشته بود ک دوتا قرص استفاده کردم ایا احتمال بارادی وجود داره لطفا کمکم کنید

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  162. سلام من باشوهرم رابطه داشتم سه بار بافاصله زمانی ۵دقیقه مایع منی رو داخل واژنم ریخت من صبحش قرص اوزانسی مصرف کردم دوباره شبش نزدیکی داشتم بازم داخل واژنم خالی کرد! احتمال بارداری درمن وجودداره یا قرص نمیزاره ک بارداربشم

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  163. سلام من روز تخمک گذاریم رابطه داشتم مبنی داخل نریخت .اما احساس میکنم رو دستمال بود .طبق عادت باید ۲۶پریود میشدم .نشدم ۴روز گذشته .امپول پروژسترونم زدم .الاندباید چیکار کنم

  164. سلام من با شوهرم دو روز بعد از پاکی رابطه محافظت نشده داشتم و مایع کامل داخل واژن خالی شد حدود ۴ ساعت بعد ۱ قرص اورژانسی و ۱۲ ساعت بعد دومین برای اطمینان ۴ قرص رو در کل مصرف کردم به همین شکل۱۲ ساعته،امروز ۲ روزه که گذشته آیا امکان بارداری وجود داره یا خیر؟ممنون‌ میشم اگر جوابی بدید که‌ مطمئن بشم و دیگه لازم به مصرف قرص هست؟

  165. سلام من پرده بکارتم هنوز زده نشده ولی منی نامزدم به واژنم خورده قرص اورژانسی هم خوردم یک روز بعدش هم پریود شدم آیا امکان بارداری هست؟؟؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  166. سلام .من با خانمم رابطه محافظت نشده داشتم ومايع كامل داخل واژن خالي شدو ده روزه ازموعد پريود خانمم گذشته احتمال بارداري وجود دارد . من ديگر فرزند نمي خواستم اگر وجود دارد لفا جهت جلو گيري راهنمايي كنيد .

  167. سلام‌ببخشید من روز ۱۴پریودم‌با همسرم‌رابطه داشتم و در آخر کاندوم پاره شد.واژن رو شستشو دادم و یک ربع بعد ۲تا قرض اورژانسی خوردم‌.و ۱۲ساعت بعد یک قرض دیگه مصرف کردم‌.چقدر احتمال داره حامله بشم؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  168. سلام خسته نباشین ببخشید من سه روز پیش باهمسرم رابطه محاظت نشده داشتم و حدودا ۱۷روز قرص ال دی مصرف میکنم بعد از رابطم تا دوروز ۴عدد قرص ال دی مصرف کردم احتمال بارداری وجود داره؟واین که من قرص اورژانسی مصرف کنم و با چه نامی مصرف کنم؟

    1. سلام نیازی به مصرف روزانه ۴ عدد قرص ال دی نبوده باید شبی یک عدد قرص ال دی را ادامه می دارید مصرف کامل ۲۱ عدد قرص ال دی کافی است نیازی به مصرف قرص اورژانسی ندارید.

  169. lسلام من هر ماه برای عادت شدنم دوروز پشت سرهم قرص اچ دی میخورم الان یه هفته خوردم ولی عادت نشدم لطفا راهنمایم کنید آیا خوردن این قرصا عوارض داره

    1. سلام بله می تواند از عوارض مصرف ناصحیح قرص هورمونی باشد.

  170. سلام من روزه ۶پریودیم رابطه بدون جلوگیری و پرخطر داشتم بعد از ان بلافاصله قرص‌اورژانسی ۱.۵خوردم بعد رابطه پریودیم تموم شد لکه بینی نصف روز داشتم و دوباره بعد ۵روز رابطه پرخطر داشتم ایا دوباره قرص اورژانسی بخورم تاثیر میذاره؟من چیکار کنم نامزدیم نباید باردار بشم

  171. سلام من چند روز بعد از پریودیم توو ماه قبل رابطه داشتم. و قرص مصرف نکردم اما توو این ماه دو روز کع از زمان پریودیم گذشت به صورت اورژانسی قرص مصرف کردم. الان چهار روز گذشته و من هنوز پریود نشدم ممکنه باردارشده باشم؟ اگه بیبی چک استفاده کنم مثبت نشون بده یعنی صددرصد باردارم؟ قرص ها تاثیری در مثبت نشون دادن تست نداره؟

    1. سلام بله می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  172. سلام من روزای اخر پریودیم بود رابطه داشتم و منی رو داخل واژن ریخته شد.قرص اورژانسی تا چند ساعت بعد خورده بشه جلوگیری میشه؟چطوری و چه قرصی دقیقن بخورم راهنماییم کنین لطفا هرچه سریع تر

  173. سلام من ۱۰روز از پاک شدنم با همسرم نزدیکی داشتم ولی جلوگیری طبیعی داریم ولی شک داشتیم و هیچ قرص و دارویی مصرف نکردم برای جلوگیری الان ۴روز از پریودیم میگذره اگه قرص اورژانسی استفاده کنم پررود میشم ؟؟

    1. سلام تست بارداری انجام بدهید.

  174. سلام خسته نباشید من دوهفته بعد از پریودم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم منی ایشان روی واژن و دهانه رحمم ریخت که حدود ۵ دقیقه بعد با آب شستم و بعد ۲۴ ساعت۴ قرص اورژنسی ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعد هم همینطور ،بعد از چند روز باید پریود شوم؟امکان بارداری هست یا نه؟ ممنوم میشم پاسخ دهید

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  175. سلام .
    ۵ روز بعد از مصرف قرص اوژانسی ک خونریزی اتفاق بیفته و ۵ روز ادامه داشته باشه و گاها همراه با لخته های خونی باشه و روز ۶ ام هم خونریزی خفیفی باشه و ماه بعد هم به موقع پریودی اتفاق بیفته ولی ۴ روز خونریزی ادامه داشته باشه و دو روز هم گاها لک بینی باشه با این توصیف امکان بارداری وجود داره ؟؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  176. سلام من با همسرم رابطه پرخطر داشتم و مايع مني داخل ريخت فرداش قرص مصرف كردم دوتا همزمان و همون روز و روز بعد هم رابطه بدون كاندوم داشتم الان از تاريخ پريودم دوروز گذشته و پريود نشدم امكان بارداري هست؟ ممنون ميشم جوابمو بدين

    1. سلام اگر تا ۱۰ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  177. سلام
    من هفته پیش رابطه پیشگیری نشده داشتم اما روز بعد قرص اورژانسی خوردم
    و دقیقا ۲روز بعد دوباره این اتفاق افتاد اما این دفعه قرص نخوردم الان ۵روز از روزی ک پیشگیری نکردم میگزره امکان بارداری هست؟؟؟تروخدا کمک کنین

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری کنید.

  178. سلام من تو این ماه ۳بار رابطه داشتم با نامزدم آب منی داخل نریخته از قرص اورژانسی استفاده کردم و هر ۳بارم بعد یک هفته بیبی چک استفاده کردم ک منفی بود احتمال بارداری وجود داره؟

  179. سلام من چند روزی ک هس همسرم مایع منی رو داخل واژنم میریخت ولی قصد بارداری ندارم تو اون چند روز من قرص ال دی مصرف کردمک بصورت نامنظم بود من پریودم تو این ماه شده بودم اما بد اینکه قرص مصرف کردم و قرص خوردنو قطع کردم باز پریود شدم آیا احتمال بارداری درمن وجود دارد یا اینکه پریودم طبیعیه لطف کنین جوابمو بدین

    1. سلام اگر خون ریزی داشته اید خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  180. سلام ببخشید میخاسم بدونم چه مدت زمان طول میکشه قرص اووسیژ تو بدن اثر کنه؟؟(همون ۲تایی ها که ۷۵ هست عدد پشت جلدش)و اینکه اثرش تا چند ساعت هستش؟لطفا جواب بدید سریع،ممنون میشم…

  181. سلام من یکماه پیش رابطه پرخطر داشتم که بعداز ۲۴ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم/وامروز دوباره رابطه پرخطر داشتم(پارگی کاندوم) آیا باید دوباره قرص مصرف کنم یا همون قرص اولی اثرمیگذارد؟

  182. سلام و عرض ادب.
    چند روز قبل از پریودم با همسرم رابطه داشتم که مایع منی وارد شد.فورا ۲ عدد قرص اورژانسی خوردم و ۳ روز بعد مجددا رابطه با ورود منی داشتم.با توجه به قرص مصرفی آیا لتزمه بتز قرص مصرف کنم.اگر بعد چند روز پریود بشم یعنی احتمال بارداری وجود نداره؟؟؟؟؟؟

  183. سلام تروخدا جواب من و بديد من قرص ضد بارداري ميخوردم خب بد ديكه ٢١ روز قرص و كامل خوردم قطع كردم ك پريود بشم بد ي روز قبل پريوديم رابطه داشتم اونم با كاندوم بد موقع بيرون كشيدن پاره شده سريعا من ٤ تا قرص ال ديدخوردم و ١٢ ساعت بد ام ٤ تا ديكه قرص ال دي خوردم حالا موندم كي پريود ميشم ك دوباره شروع كنم قرص ضد بارداري بخورم نميدونم خيلي گيج ام تروخدا جواب بديد

    1. سلام نیازی به مصرف قرص ال دی به روش اورژانسی نداشته اید شما روش جلوگیری به واسطه مصرف ۲۱ عدد قرص داشته اید بهتر است بی جهت از داروهای هورمونی با توجه به عوارض آن ها استفاده نکنید .

  184. با سلام…من روز ۱۱ پریودیم رابطه محافظت شده داشتم و الان بعد ۳ روز لکه های خونی تو ترشحاتم دیدم کمرمم درد میکنه( شبیه علایم قاعدگیم) خیلی خیلی استرس دارم ممکنه باردار شده باشم؟اگر قرص اورژانسی مصرف کنم اثر داره؟؟

    1. سلام اگر تا سه روز آینده به خون ریزی نیافتادید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  185. با سلام مجدد و تشکر از پاسخگوییتون…اخه من هنوز خیلی مونده به شروع خونریزی قاعدگیم،یعنی الان باید من تست بارداری انجام بدم؟؟با توجه به اینکه دیگه اون لکه ها نیست و فقط کمر دردش باقی مونده و گاهی شکم درد!!!

    1. سلام اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  186. با سلام و تشکر پیشاپیش از پاسخ گوییتون.
    اگه به فاصله ۲۴ ساعت از مصرف قرص مجددا رابطه پرخطر داشته باشیم نیاره همسرم مجدد قرص استفاده کنه یا نه؟ و اینکه اگه نیازه آیا همون تاثیره قبلیشو داره

  187. سلام خسته نباشید.من ۶روز پیش با همسرم رابطه داشتم و مایع داخل ریخته شد و متوجه نشدم ۳روز دیگه موقع پریودیم هستش و قرص مصرف نکردم فراموش کردم.امکان بارداری هست؟چیکار کنم ک باردار نشم؟؟?

  188. سلام من هفته ی پیش قرص اورژانسی مصرف کردم بعد از یک هفته باهمسرم رابطه داشتم اما همسرم بیرون ریخت چنددقیقه بعد سرویس بهداشتی رفتم اما همسرم احساس کرده ک شاید یکم داخل خالی شده باشه.باید چیکار کنم احتمال بارداری هست ایا قرص اورژانسی مصرف کنم؟ لطفاپاسخ بدین ممنون میشم.

    1. سلام خیر نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست.

  189. سلام من باید ۲۵اسفند پریود میشدم اما نشد ۵فروردینقرص اورژانسی خوردم اما هنوز پریود نشدم ایا هنوز صبر کنم

    1. سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی بررسی شده و برای شما دارو تجویز شود.

  190. سلام، من یکم هرماه تاریخ پریودم هست وبیست ویکم رابطه پرخطر داشتم و یک ساعت بعدش دوتا قرص اورژانسی هفتادوپنجم صدم خوردم و چهارده ساعت بعدشم یه دونه تکی خوردم، بیست و دوم شبش و بیست و چهارم بازهم رابطه پرخطر داشتم ولی دیگه قرص نخوردم… امروز بیست و پنجم هست ایا لازمه به خاطر دوبار رابطه ی پرخطر دیگه ای که داشتم باز قرص بخورم یا صبر کنم باهمون قرصای اولی پریود میشم؟

    1. سلام با توجه به عوارض مصرف قرص اورژانسی و ضریب شکست آن اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  191. میشه جواب بدید لطفا؟ میخوام ببینم اگر مجدد باید قرص مصرف کنم سریع اینکارو بکنم تا ۷۲ ساعت نگذشته

  192. من دوروزپشت سرهم رابطه محافظت نشده داشتم وکامل منی داخل ریخته شدوروزاول بلافاصله قرص خوردم چندساعت بعدولی روزدوم ک مجدداین اتفاق افتاددیگه قرص نخوردم احتمال بارداری هست؟یانزدیکیدوم چون قرص نخوردم اثرروزاول روهم ازبین میبره؟خواهشا زود جواب بدید

    1. احتمال بارداری به صفر نمی رسد اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  193. سلام ببخشید لطفا جواب بدین آیا بعد از خوردن قرص اورزانسی دوباره جلوگیری نکنیم مثلا ۱۷ساعت بعد آیا امکان بارداری هست یانه

    1. سلام بله امکان بارداری وجود دارد باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  194. یک هفته و نیمه ک از رابطم میگذره.ب همسرم گفتم منی و ریختی گفت نه.حواسش جمع هست فقط انقد من گفتم میگه خودمم شک کردم.الان موقعیت بچه داریو نداریم.بعد یک هفته و نیم ممکنه قرص اورژانسی تاثیر بذاره؟لطفا جواب بدید.خیلی ناراحتم

  195. سلام من دخترم و حدود ۲۸ساعت پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی پیش اب روی واژنم ریخته شده .و من بعد از ۲۴ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم ایا احتمال بارداری وجو دارد؟نیاز ب مصرف قرصHDهست؟

  196. سلام من رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل واژن ریخته شده ۴روز به وقت پریودم مونده ولکه بینی دارم ایا قرص اورژانسی استفاده بکنم

  197. سلام من يه رابطه بدون دخول داشتم با نامزدم پیشاب به واژنم برخورد کرده بود اون ۴۶ ساعت قرص HD بعد از ۱۲ ساعت باز دو قرص خوردم الان ۷ روز میگذره درد شکمم و کمر دارم ولی پریود ندارم در ضمن باکره هم هستم ميخواستم ببینم احتمال حاملگی هس؟

  198. خسته نباشید روز آخر پریودم نزدیکی داشتم و با دسمالی که منی رو‌پاک کردم واژنمو پاک کردم…احتمال بارداری هست؟؟؟الان یکهفته میگذره چیکار باید بکنم؟؟؟

  199. سلام خسته نباشید اخرین روز پریودی رابطه داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم باعث شد تا چندروز لک بینی داشته باشم دوباره بعد اتمام لک بینی بعد رابطه داشتم و دومرتبه قرص اورژانسی استفاده کردم دقیق ۷روز بعد پریود شدم تاریخ پریودی ماه پیشم ۴خرداد بود اما این ماه ۳۱خرداد پریود شدم اما خیلی کمه و قهوه ای رنگه و درد شدیدی قسمت سمت راست کمرم و سینم شدید درد دارم ایا احتمال بارداری وجود داره خواهشا جواب بدید ممنون

  200. سلام شب خوش
    من جمعه پریودم تموم شد شبش رابطه پرخطر داشتم روز بعدش قرص اورژانسی خوردم، دوباره سه شنبه شب رابطه پرخطر داشتم باید دوباره قرص اورژانسی مصرف کنم؟

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید این قرص ها روش مطمئنی نیستند و عوارض نیز دارند.

  201. با عرض سلام و خسته نباشید. من سه یا چهار روز پیش رابطه محافظت نشده داشتم و فردای آن روز قرص اورژانسی خوردم. و دیشب هم دوباره رابطه محافظت نشده داشتم. آیا باید دوباره قرص مصرف کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. ممنون

  202. سلام من یه نزدیک هفته مونده به تخمک گذاریم رابطه داشتم بعد فهمیدیم کاندوم پاره شده بلافاصله قرص اوسیز .۷۵.دوتا باهم خوردم نمیدونم انقضاش کی هست دو سال اینا هست خریده بودم تو یخچال داشتم بلافاصله رفتیم قرص ۱.۵اوسیز خریدیم بخورم اینو دوباره چه کنم اگه زود جواب بدید ممنون میشم

    1. سلام اگر تاریخ انقضای قرص گذشته باشد باید مجدد قرص مصرف کنید در غیر این صورت نیازی به مصرف مجدد قرص نیست.

  203. سلام
    من سه هفته پیش کورتاژ شدم تو ۵هفتگی .بعد سه هفته با شوهرم رابطه پر خطر داشتم .بعد ۳روز قرص اورژانسی خوردم ایا احتمال بارداری هست؟خیلی نگرانم

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  204. سلام من یک نوبت دوم قرص ارژانسی اوسیز لوونورژسترل رو ۲۴یاعت بعد خوردم فراموش کرذم راس ۱۲ساعت بخورم ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  205. سلام خسته نباشید من تو روزه تخمک‌ گذاری با همسرم رابطه داشتم بعد از چند بار داخل و خارج کردن التش ارضا شد و اب رو بیرون ریخت و دفعه بعد با استفاده از کاندوم رابطه داشتیم الان ۲۴ ساعت میگذره من اگر فردا یعنی حدود ۴۰ ساعت بعد قرص را مصرف کنم جواب میدهد؟؟؟

    1. سلام شما روش جلوگیری داشته اید نیازی به مصرف قرص ندارید .

  206. سلام من با نامزدم حدود ساعت چهارصب رابطه داشتم و عصر همونروز دو قرص ال دی همسرم مصرف کردش احتمال بارداری وجود داره برا همسرم؟

    1. سلام باید ۴ عدد قرص ال دی مصرف می کردند و ۱۲ ساعت بعد ۴ عدد قرص دیگر .

  207. سلام
    ۱۸ ساعت بعد از رابطه از قرص اوسیز ۷۵ خوردم ولی اطلاع نداشتم باید هر دوشو بخورم بعد از گذشت ۱/۵ دوباره دونه دیگشو خوردم و فردا هم بعد از ۱۲ ساعت دوتا دیگ رو خوردم آیا احتمال بارداری هست؟؟ ببخشید ک طولانی شد

  208. سلام
    ۱۸ ساعت بعد از رابطه از قرص اوسیز ۷۵ مصرف کردم ولی چون اطلاع نداشتم یه دونشو خوردم بعد از اینکه متوجه شدم ۱/۵طول کشید وبعد یکی دیگ رو خوردم
    ۱۲ ساعت بعدش دوتا همزمان خوردم آیا امکان بارداری هست؟؟

  209. سلام
    من در مصرف قرص اوسیز ۷۵ بجای دوتا همزمان یه دونه خوردم و بعد دو ساعت یکی دیگشو خوردم
    احتمال بارداری هس؟؟؟

  210. چند ساعت بعد از خوردن قرص میشه غذا خورد؟

  211. چند ساعت بعد از خوردن قرص میشه غذا خورد؟

  212. سلام.‌من ۴روز بعداز پریودی با نامزدم رابطه از مقعد داشتم ولی همسرم نتونس خودش رو کنترل کنه و مایع منی پاشیده شد روی بدنم چیزی نریخت بعد از ۱۲ ساعت قرص اورژانسی ۱.۵ مصرف کردم آیا احتمال بارداری وجود داره درضمن من باکره هستم

  213. سلام. من بعد ۴روز از روز اخر پریودی با نامزدم رابطه از مقعد داشتم ولی مایع منی پاشیده شد و من استرس داشتم که نکنه داخل واژن ریخته باشه بعداز۱۲ساعت قرص اورژانسی ۱.۵ مصرف کردم آیا احتمال بارداری هس ؟؟و من باکره هستم. و وزنمم ۸۲ هس ولی شاخص توده بدنیم ۲۸ .

  214. سلام. من بعد ۴روز از روز اخر پریودی با نامزدم رابطه از مقعد داشتم ولی مایع منی پاشیده شد و من استرس داشتم که نکنه داخل واژن ریخته باشه بعداز۱۲ساعت قرص اورژانسی ۱.۵ مصرف کردم آیا احتمال بارداری هس ؟؟و من باکره هستم. و وزنمم ۸۲ هس ولی شاخص توده بدنیم ۲۸ .

  215. سلام. من بعد ۴روز از روز اخر پریودی با نامزدم رابطه از مقعد داشتم ولی مایع منی پاشیده شد و من استرس داشتم که نکنه داخل واژن ریخته باشه بعداز۱۲ساعت قرص اورژانسی ۱.۵ مصرف کردم آیا احتمال بارداری هس ؟؟و من باکره هستم. و وزنمم ۸۲ هس ولی شاخص توده بدنیم ۲۸ .

  216. سلام،لطفاجواب بدید من۳خردادپریودشدم۱۰خردادرابطه پرخطرداشتم.بایدچ قرصی بخورم واحتمالا بارداری هست یانه،خیلی نگرانم اخه عقدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *