زمان استفاده از جوش شیرین برای پسردار شدن!

چگونه و چه زمانی جوش شیرین را قبل از نزدیکی استفاده کنیم؟

 استفاده از جوش شیرین برای پسر دار شدن اینگونه است که هر مرتبه حدود ۱۵ دقیقه قبل از زمان مقاربت، دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک فنجان آب مخلوط کنید و با آن داخل واژن را خوب شستشو دهید و از همسر خود بخواهید که تمام نطفه را در داخل رحم و در انتهای آن بریزد. همچنین بهتر است که چند ساعت قبل از هر آمیزش مقداری توت فرنگی بخورید. ضمنا توصیه می شود از میوه های ترش، توت فرنگی، دنبلان، سالویته، کاهو، انگور زرد و رسیده، سبزیجات تازه چیده شده، قارچ، بلوط، موز، اسفناج تازه و خرما بیشتر استفاده کنید.

زمان استفاده از جوش شیرین برای پسردار شدن

هنگامی که تصمیم به پسردار شدن گرفتید، از سه ماه قبل از باردار شدن غذاها را شورتر از قبل بخورید و از قارچ، کنگر، موز، اسفناج، بلوط و خرما زیاد استفاده کنید و در عوض از خوردن تخم مرغ و غذاهایی که با تخم مرغ درست می شوند، همچنین از خوردن شیر بپرهیزید.

هر ماه یک بار ابهل، بهمن پیچ، ریشه ی اریسا، ریشه ی انجبار، تخم کاسنی، گل بنفشه، ریوند چینی، سنامکی، پوست هلیله ی زرد و گل محمدی از هر کدام ۲۰ گرم را نیم کوب کرده سپس به ۱۰ قسمت مساوی تقسیم کنید و هر قسمت آن را یک روز بجوشانید و آب صاف کرده اش را شیرین کرده و قبل از صبحانه بنوشید.

بعد تفاله ی آن را در آب جوش بخیسانید و شب مجددا در همان آب بجوشانید و آبش را بنوشید. این جوشانده باید از شروع پاکی مصرف شود و ۱۰ روز متوالی ادامه یابد و هر ماه پس از پاک شدن از پریود تکرار شود تا هنگامی که حامله شوید.

در غذاهای روزانه کمی جوش شیرین بریزید یا غذاها را کمی شورتر میل کنید. بهتر است در سه ماه اول حاملگی یعنی از هنگام عقب افتادگی ماهانه به مدت سه ماه دیگر نیز از خوراکی های فوق استفاده کنید. لازم است از روزی که تصمیم به پسردار شدن گرفتید از خوردن سبزی های خشک یا مانده یا پیر شده، رازیانه یا عرق رازیانه، گوشت و ماءالشعیر (آب جو) و سوپ جو پرهیز کنید.

توجه: بعضی خانواده ها به ادویه ی مخلوطی که در غذای روزانه مصرف می کنند مقداری بادیان یا رازیانه اضافه می کنند. چون آن ادویه ی رازیانه دار را مرتب داخل غذا مصرف می کنند ممکن است حتی با وجود تلاشهای فوق الذکر باز هم دختر زا گردند.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *