روش مصرف ویاگرا برای افزایش میل جنسی/ ممنوعیت مصرف ویاگرا

ویاگرا یک ساعت پیش از نزدیکی باید مصرف شود…

روش مصرف ویاگرا برای مردان؟! 

همسرم سردی جنسی دارد و قرص ویاگرا گرفتند که مصرف کنند.. روش مصرف قرص‌های ویاگرا چگونه است؟ و اینکه مصرف ویاگرا برای چه کسانی ضرر دارد؟

پاسخ مشاور:

ویاگرا برای اختلالات نعوظ در مردان باید توسط پزشک و با دوز مشخص شده، تجویز بشود و برای کسانی که مشکلات قلبی و عروقی و فشار خون دارند؛ ممنوعیت مصرف دارد.

ویاگرا یک ساعت پیش از نزدیکی باید مصرف شود.

روش مصرف ویاگرا

داروهای محرک جنسی طبیعی
بشر همیشه آرزو داشته است که به وسیله داروها یا غذاها میل جنسی خود را افزایش دهد و بیش از ظرفیت فیزیولوژیک بدن خویش به این عمل بپردازد. زیاده روی در هر عملی از نظر پزشکی زیان آور است و هر کاری به اندازه نکوست.

در کتب قدیمی خودمان داروها و جوشانده هایی برای افزایش میل جنسی ذکر کرده اند که جنبه روانی آن بیش از خواص حقیقی آنهاست و چون خوانندگان سؤالاتی در این مورد می کنند، در این باره اشاراتی میکنیم.

نارگیل، زنجبیل، جوز هندی، عسل، دنبلان، نطفه و زرده تخم مرغ، ویتامینها و امثال آنها نزد مردم ما به افزاینده میل جنسی شهرت یافته اند.

برای کسی که از نظر بیضه ها و دستگاه جنسی سالم است، به این داروها و غذاها نیازی نیست به شرطی که از نظر مواد غذایی، نیاز کلی بدن برآورده شود. اگر کمبودی وجود داشته باشد، مسلم است که مواد مذكور تقویت کننده عمومی بدن است.

وقتی بدن به اندازه نیاز خود مواد لازم در اختیار داشته باشد، در انجام کلیه وظایف خویش، از جمله وظایف جنسی، آماده و تواناست. به غلط پودر شاخ گوزن زرد یا گوزن شمالی در نزد اروپاییها به افزاینده میل جنسی شهرت یافته است که چون به قیمت گزاف تهیه می شود، اثر روانی دارد و به طور یقین از نظر دارویی بی خاصیت است. کلسیم و فسفر که در گوشت ماهی به وفور یافت می شود، مورد نیاز سلولهای بدن است و می تواند قوای طبیعی بدن را تقویت کند.

در نزد عموم الكل داروی محرک جنسی شناخته شده است، ولی حقیقت این است که الکل روی قسمت قشری مغز اثر می کند و اثر کنترل کننده آن را بر روی اعمال بدن ضعیف می سازد. در نتیجه شخص جسور و بی پروا و بذله گو می شود یا به اعمال خلاف دست می زند.

الكل ممکن است در ابتدا میل جنسی را افزایش دهد و انزال را به تأخیر اندازد، اما تدریجا از توانایی جنسی خواهد کاست و صلاح نیست بدین منظور مصرف گردد.

یوهمبین (Yohimbin) به مقدار ۳۵ میلی گرم در روز به صورت قرص یا آمپول، افزاینده میل جنسی است، ولی چون فشارخون را پایین می آورد برای کسانی که به کمی فشارخون دچار هستند، تجویز نمی شود.

از ترکیب داروی فوق همراه با ویتامینها و هورمونها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، داروهایی ساخته اند که افزاینده میل جنسی است. این روزها قرص Viagra برای ناتوانیهای جنسی کاربرد مؤثر دارد و بیشتر در مورد پیرمردان به کار برده می شود. شخصی که آن را مصرف می کند، نباید به بیماریهای قلبی گرفتار باشد و یک ساعت پیش از نزدیکی باید مصرف شود.

اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. ?ویاگرای مردانه خونرسانی به آلت تناسلی را با انبساط عضلات آن ناحیه امکان پذیر می کنه و نعوظ را بهبود می بخشه .? ویاگرای زنانه افزایش جریان خون به سمت ناحیه واژینال به خصوص کلیتوریس کمک می کنه و در نتیجه آمادگی برای انجام مقاربت جنسی بیشتر می شه .
    اما در مورد مضرات آن شبه هایی وجود داره. سردرد شدید، عوارض فشار خون، تنگی نفس…

  2. نمیدونم چرا بعضیا به زور الکل و … میخان که تحریک بشن. بدن من اینطوریکه وقتی احساس خستگی میکنه تمایلش به سکس بیشتر میشه و بعدش خستگیش رفع میشه همین. در ماه یکبار البته با اجازه همسر گرامی. بعنی اونم همچی نیازی داشته باشه براش ناز ندارم. جامعه بسمت اعتیاد به اینکارا میره. شکایات زیاده چون حد رو رعایت نمیکنن و به زور خودشونو در معرض تحریک با فیلم و … قرار میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *