رنگ سیسمونی مشترک بین دختر و پسر

رنگی که هم دخترونه باشه هم پسرونه!

سلام. من باردارم ولی هنوز جنسیت بچم رو مشخص نکردم. اما برای خریدن لباس واسه نی نی م خیلی ذوق دارم، اما نمی دونم لباس چه رنگی بخرمکه هم دخترونه باشه هم پسرونه؟، آیا رنگ مشترک دخترانه و پسرانه وجود داره؟، رنگ های مشترک برای سیسمونی دختر و پسر چی پیشنهاد میدید؟

رنگ سیسمونی مشترک بین دختر و پسر

اصولاً رنگهای پاستلی و طوسی و سفید و مشکی رنگهای مشترک پسرانه و دخترانه هستند. به رنگ هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن و موزی و … رنگ های پاستلی میگویند. این رنگ ها تناژ رنگ های واقعی را دارند اما بسیار روشن و نزدیک به رنگ های خنثی یعنی طوسی و مشکی و سفید هستند.

مطلب پیشنهادی: لیست کامل از وسایل مورد نیاز برای سیسمونی نوزاد و نکات تهیه آن

رنگ لباس نوزاد مشترک دختر پسر

نکات مهم در انتخاب لباس سیسمونی نوزاد

سایز درست انتخاب کنید

در خرید به سایز کودک توجه کنید. باید بدانید به دلیل تفاوت قوانین سایزبندی در کشورهای مختلف، سایز لباس از برندهای مختلف متفاوت است. پس به خوبی با سایزبندی‌های متداول آشنا شوید. اگر هم شک داشتید سعی کنید سایز بزرگتر بخرید. زیرا سایز بزرگ را با تا کردن یا دوختن می‌توان اندازه کرد ولی لباس تنگ و کوتاه کودک را آزار می‌دهد.

اگر باردار هستید و کودک هنوز به دنیا نیامده بهتر است لباس با سایز صفر خریداری کنید.

رنگ لباس نوزاد برای سیسمونی

اصولا برای پسرها رنگ آبی و برای دخترها صورتی خریداری می‌شود. این موضوع نه تنها در لباس بلکه در انتخاب تمامی سیسمونی تاثیرگذار بوده و بسیار نیز رواج پیدا کرده است. اما نیازی نیست به مد توجه کنید. سعی کنید لباسی را بخرید که دوست دارید تنها کافی است رنگ شاد و ملایمی انتخاب کنید. انواع رنگ‌های پاستلی و تلفیق آنها با سفید بسیار زیبا خواهد بود.

اگر نوزاد شما به دنیا آمده کار شما بسیار ساده‌تر خواهدش شد. زیرا پس از مدتی می‌توانید بفهمید چه رنگی به فرزند شما بیشتر می‌آید. حتی می‌توانید لباس خود و نوزادتان را ست کنید. به طورکلی پیشنهاد ما این است لباس‌هایی با رنگ‌های متنوع و شاد برای کودک خود بخرید زیرا رنگ‌ها در حال روحی ما و کودک بسیار تاثیرگذار هستند.

به میزان نیاز لباس بخرید

پول خود را با خرید بیش از حد لباس دور نریزید. کم لباس بخرید بخصوص از تولد تا دو سال اول رشد کودک بسیار سریع است و لباس‌های ماهه پیش ممکن است عملا دیگر کاربردی نداشته باشد. سعی کنید کمتر لباس بخرید و در عوض هزینه را برای خرید لباس‌های باکیفیت کنار بگذارید.

جنس لباس نوزاد

انتخاب جنس لباس برای نوزاد بسیار مهم است. پوست نوزاد بسیار حساس است و با پارچه نامناسب و زبر قرمز شده و آسیب می‌بیند. لباسی انتخاب کنید که پارچه‌ای بسیار نرم و لطیف داشته باشد. بهترین انتخاب لباس‌های تمام پنبه است اما اصولا گران هستند. پس اگر محدودیت دارید می‌توانید از لباس‌هایی ساخته شده با پنبه و سایر الیاف استفاه کنید.

برچسب لباس‌های نوزاد

برچسب بسیاری از لباس‌ها، که بیشتر درون لباس نیز قرار دارند موجب اذیت همه افراد می‌شود. با بریدن این برچسب‌ها به کمک قیچی نیز وضعیت بدتر شده و بهتر نمی‌شود. پس به برچسب درون لباس توجه کنید که آزار دهنده نباشد اگر برچسب روی لباس باشد بسیار بهتر خواهد بود.

قبل از استفاده لباس نوزاد را بشویید

در بیشتر مواقع برای زیبا و تمیز و مرتب به نظر رسیدن لباس به آنها مواد شیمیایی می‌زنند. احتمال اینکه به لباس نوزادان و کودکان چنین موادی بزنند بسیار کم است با این حال بهتر است قبل از استفاده از لباس آنها را به خوبی بشویید.

نوع لباس

سعی کنید لباسی بخرید که بتوانید به راحتی تن نوزاد کرده و به راحتی نیز دربیاورید تا کودک اذیت نشود. بخصوص که برای عوض کردن پوشک ممکن است بارها در روز مجبور به تعویض لباس شوید. دکمه، زیپ و سایر تزئینات می‌توانند موجب آزار کودک شوند. پس بهتر است از لباس‌های ساده استفاده کنید. برای مثال شلوارهای کمرکش ساده با کش باکیفیت و نرم انتخاب خوبی است.

بندها و نخ‌های لباس را جدا کنید

لباس‌ها را به خوبی چک کنید تا نخ اضافه در جایی از آنها وجود نداشته باشند. زیرا نخ می‌تواند به شدت دست و پا را ببرد و دردآور باشد. از آنجایی که کودک نیز تحرک زیادی دارد احتمال پیچیدن نخ دور دست و پا زیاد است. بندها بخصوص بند لباس در قسمت یقه نیز می‌تواند خفه کننده باشد.

منبع خبر : مطلب تکمیلی از ninibaba

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *