در هفته چند بار نزديكی كنيم؟!

تعداد نرمال نزدیکی در هفته سه تا چهار بار گزارش شده است. واقعیت این است که این آمار در افراد مختلف با توجه به روحیات و شرایط فردی متغیر است. به عبارت دیگر اگر مجبور به تعمیم تعداد رابطه جنسی زن و مرد باشیم، احتمالا تعداد طبیعی و میانگین آن برای دستیابی به استاندار رابطه جنسی، دو بار در هفته است.
برخی از زوجین هم اعلام کرده اند که بیشترین رضایت مندی را در حدود پنج بار در ماه داشته و این تعداد از عادات همیشگی آن ها به شمار می رود.

در هفته چند بار نزديكي كنيم

در مقابل طی تحقیقات انجام شده میزان رابطه جنسی با فواصل زیاد یا یک بار در هفته باعث دوری یا عدم رضایت شریک جنسی شده و ممکن است بر روند زندگی مشترک هم تاثیر گذار باشد.

به هرحال می توان گفت که زوج هایی که در هفته بیش از چهار بار رابطه جنسی داشته اند، شادتر از افرادی بود که هفته ای یک بار نزدیکی داشته اند. تعداد نزدیکی در هفته و تعداد نرمال رابطه جنسی با در نظر گرفتن احساسات طرفین باعث ایجاد روابطی عمیق تر و حس خوشایندی در روابط نزدیک در زندگی می شود.

در هفته چند بار نزديكي كنيم؟

زمانی که قصد بارداری دارید به طور حتم تمام موارد را در نظر گرفته و دوست دارید شانس بالایی برای بارداری داشته باشید. این سوال برای اکثر زوجین پیش می آید که چند بار نزدیکی در هفته شانس بارداری را افزایش می دهد و آیا این موضوع بر بارداری تاثیر گذار هست یا خیر؟

معمولا نزدیکی پنج روز قبل از روز تخمک گذاری، ۲۵ درصد احتمال بارداری را افزایش می دهد. البته بهتر است یک روز در میان نزدیکی انجام شود زیرا اسپرم معمولا تا ۴۸ ساعت زنده مانده و نیازی نیست هر روز نزدیکی داشته باشید.
اما در صورتی که در هفته تنها یک بار رابطه جنسی صورت گیرد، احتمال بارداری به ۱۰ درصد می رسد. همچنین شما می توانید با روش های مختلفی از آغاز روز تخمک گذاری اطلاع پیدا کرده و رابطه جنسی را بر این اساس تنظیم کنید.
با استفاده از این برنامه، شما در هر زمان و در اوج باروری خود رابطه جنسی خود را تضمین می کنید. با توجه به زنده ماندن اسپرم به مدت دو تا سه روز، اگر شریک زندگی شما بیش از دو یا سه روز بدون انزال باشد، تعداد اسپرم او افزایش می یابد و شانس بارداری شما هم به مراتب بیشتر می شود.

تعداد نرمال دخول
تعداد نزدیکی در هفته و تعداد نرمال دخول بسته به سن، شرایط، احساسات و روابط موجود بین زن و مرد متغیر است. گاه مشاهده می شود که زن از روابط جنسی مکرر و پی در پی احساس خستگی کرده و یا زوج دیگری به طور مداوم و هر روز نزدیکی دارند.
به طور کلی می توان گفت که تعداد نزدیکی در هفته و تعداد نرمال دخول با در نظر گرفتن روحیات همسر صورت گرفته و هفته ای یک الی دوبار نزدیکی تعداد نرمالی محسوب می شود. البته تمام این موارد با تغییر شرایط و خواسته های زوجین قابل تغییر هستند.

راه های طولانی شدن رابطه جنسی و لذت بیشتر همسران
روش های زیر به شما کمک می‌کنند که به طور طبیعی، رابطه جنسی طولانی تر و لذت بخش تری را تجربه کنید. این روش ها عبارتند از:

پیش نوازی و معاشقه
توصیه می‌شود که برای شروع رابطه جنسی عجله نداشته باشید. رابطه جنسی خود را برای زمانی بگذارید که وقت کافی داشته باشید. در رابطه جنسی آرامش داشته باشید و با صبر و حوصله به نوازش و معاشقه شریک جنسی خود بپردازید. پیش نوازی و عشق بازی باعث تحریک بیشتر دو طرف می‌شود و کیفیت رابطه را افزایش می‌دهد. برای شروع این طور فکر کنید که اصلا قصد برقراری رابطه جنسی ندارید و تنها می‌خواهید عشق بازی کنید. در این صورت فرصت بیشتری برای تحریک شدن دارید و می‌توانید طول مدت رابطه جنسی خود را افزایش دهید. 

مکانی آرام و بدون استرس
توجه داشته باشید که یک رابطه لذت بخش و با کیفیت به یک مکان مناسب و آرام نیاز دارد. مطمئن باشید که مکان مورد نظر، یک حریم خصوصی برای شما باشد چرا که اگر احساس امنیت نداشته باشید نمی‌توانید به خوبی از رابطه لذت ببرید و تنها به فکر انزال زودرس خواهید بود. در این شرایط مغز احساس ناامنی می‌کند و انزال و ارضای جنسی را تسریع می‌کند تا هر چه زودتر از آن مکان خارج شوید. پس به مکان رابطه جنسی تان توجه داشته باشید چرا که یک اصل مهم در کیفیت و طول مدت رابطه جنسی می‌باشد.

تمرینات کگل
تمرینات کگل باعث تقویت عضلات لگن می‌شوند و موجب می‌شوند تا فرد کنترل بیش تری بر روی انزال خود داشته باشد. در واقع تمرینات کگل زمانی مفید هستند که ارضا شدن نزدیک است و قصد دارید آن را به تعویق بیاندازید. در صورت سلامت و قدرت عضلات لگن، مدت زمان معاشقه و رابطه جنسی افزایش می‌یابد و بهبود کیفیت رابطه جنسی حاصل می‌شود. 

تکنیک فشردن
این تکینک به این صورت است که مرد در حین رابطه جنسی و هنگامی که احساس می‌کند انزال نزدیک است، آلت تناسلی خود را خارج می‌کند و سر آن را فشار می‌دهد. این کار باعث یک احساس توقف در او می‌شود و کمک می‌کند که ارضا شدن خود را به تعویق بیندازد. وقتی احساس ارضا شدن از بین رفت، دوباره دخول می‌کند و به رابطه جنسی ادامه می‌دهد. این تکنیک را می‌توان تا جایی ادامه داد که هر دو طرف به اوج لذت جنسی برسند و آماده ارضا شدن باشند.

تکنیک شروع و توقف
قانونی نیست که بگوید رابطه جنسی باید بدون توقف ادامه داشته باشد. تکنیک شروع و توقف به این صورت است که پس از تحریک شدن و زمانی که احساس می‌کنید ارضا شدن نزدیک است، رابطه جنسی را متوقف می‌کنید. پس از مدتی، رابطه جنسی و تحریک را دوباره شروع کنید. این تکنیک باعث می‌شود که طول مدت رابطه جنسی افزایش یابد و ارضا شدن به تعویق بیفتد. 

تغییر پوزیشن
بهتر است که در طول رابطه جنسی، چندین بار مکث کرده و پوزیشن خود را تغییر دهید. این کار باعث افزایش جذابیت رابطه جنسی می‌شود و به طولانی تر شدن و افزایش کیفیت آن کمک می‌کند. توجه داشته باشید که برای افزایش کیفیت روابط زناشویی خود به آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه جنسی نیاز دارید. پس در این موارد خجالت را کنار گذاشته و برای بهبود روابط زناشویی خود اقدام کنید.

منبع خبر : برگرفته از نبض ما، هنر زندگی

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *