در ماه اول بارداری چه بخوریم تا جنین پسر شود؟!

جنسیت جنین و پسر یا دختر بودن جنین در لحظه لقاح تعیین می شود، بنابراین اینکه در ماه اول بارداری چه بخوریم تا جنین پسر شود؟ پاسخی ندارد! زیرا راهی برای تغییر جنسیت جنین بعد از لقاح وجود ندارد.

تلاش برای انتخاب جنسیت کودک، پسر یا دختر، یک عمل بسیار قدیمی است. آداب و رسوم در زمان قدیم در محوریت زن متمرکز شده بود، زیرا نمی توانستند این موضوع را درک کنند که تعیین و انتخاب در واقع با مرد است. هرچند زمانی که عقل و آگاهی مردم رشد پیدا کرد، شیوه ها تغییر یافتند و شامل تصمیم گیری مردان می شد. هنوز روش هایی وجود دارد، مانند گره زدن بیضه ها، باور داشتند که در یک سمت آن پسر است، و در سمت دیگر دختر، خوابیدن با اشیاء خاصی در زیر بستر برای تاثیر گذاشتن روی جنس نوزاد یا حتی داروها و همراهی های ترکیبی عجیب و غریب از جمله مدفوع حاملگی را شامل می شد. تمایل به انتخاب جنسیت قوی بود. امروزه نیز به همان اندازه تمایل به انتخاب جنسیت فرزند قوی است.

درواقع، بعضی از مکان ها گزارش می دهند که تا ۹۰ درصد از مردم، جنسیت فرزند خود را اگر آسان تر بود انتخاب می کردند. بزرگترین تغییر در ذهن انتخاب جنسیت این است که دختران در برخی از نقاط در حال حاضر یکی از اولویت های مهم هستند. پیش از این، نیاز به یک پسر زیاد بود. در حقیقت، در بعضی از کشورها، آنها هنوز هم پسران اولویت بسیار بالایی دارند.

حتی مکان هایی وجود دارد که تشخیص سونوگرافی از جنس نوزاد را ممنوع کرده است تا مانع انتخاب جنسیت از طریق روش پایان دهی شوند.

چه چیزی جنسیت کودک را تعیین می کند؟
هر یک از والدین نیمی از آرایش ژنتیکی کودک را تشکیل می دهد. زن و یا مادر ژنتیکی XX است، بنابراین او تنها قادر به تعیین X نوزاد آینده است.
پدر نوزاد XY است و می تواند X یا Y را تعیین کند. این به این معنی است که اسپرم عامل تعیین کننده در تعیین جنسیت کودک شما است.
پیش از ۲۰۰ میلیون اسپرم در حین مقاربت، مخلوطی از X و Y به واژن منتقل می شود. احتمالا تنها یکی از آن ها قادر به ورود به تخمک خواهد بود.

روش Shettles برای پسردار شدن
دکتر Landrum Shettles برای کتاب محبوب خود در مورد چگونگی استفاده از روش هایی که درگیر فناوری نیستند برای تصور کردن جنیست کودک شناخته شده است. اگر چه مخصوص داشتن فرزند دختر تعریف شده است، ولی این روش می تواند برای هم دختر و هم پسر استفاده شود. تئوری این روش برای داشتن یک پسر بچه، این است که اسپرم Y سرعت بیشتری برای پیشروی دارد ولی به همان اندازه سریعتر از بین می رود. این بدان معنی است که تا زمانی که تخمک آزاد شود، شما نباید اسپرم در نزدیکی تخمک داشته باشید و به سرعت مقاربت کنید تا بزرگترین غلظت اسپرم Y را داشته باشید.

اصول اولیه عبارتند از:
– اول، شما باید چرخه قاعدگی خود را بشناسید و آن را با استفاده از نمودارهای پایه (BBT) خود نمودار کنید.
– هنگامی که این کار را برای چند ماه انجام می دهید، می توانید دقیق تر تخمک گذاری را دقیق مشخص کنید.
– مردان باید چهار تا پنج روز قبل از تخمک گذاری شریک خود از انزال اجتناب کنند.
– هدف شما رابطه جنسیی است که ۱۲ ساعت قبل از تخمک گذاری صورت گیرد و بر اساس درجه حرارت بدن خود یا روش های دیگر باشد.
– استفاده از حالت مقاربتی که اسپرم را تا جای ممکن به دهانه ورودی نزدیک می کند، از جمله حالت ورود از عقب.
– زنان باید ارگاسم داشته باشند تا بتوانند اسپرم را به سوی تخمک منتقل کنند.
پیش از این، Shettles توصیه های خاصی برای مقابله با مشکل اسیدی داشت، اما از آنجا که خطر ابتلا به عفونت را کاهش داده است، از آن حمایت می کند.
لازم به ذکر است که میزان موفق بودن انتخاب جنسیت با این روش آن گونه که کتاب ادعا می کند احتمالا بالا نیست. بعضی از کارشناسان می گویند که فرضیه اساسی مبنی بر اینکه اسپرم های X و Y با نرخ های مختلف جهت گیری می کنند یا به صورت های مختلف شکل می گیرند نادرست است.

رژیم غذایی برای فرزند پسر
بعضی ها می گویند که آنچه می خورید، تعیین کننده جنسیت کودک شما است.
یک مطالعه منتشر شده در سال ۲۰۰۸ نشان داد که زنان بیشتری که در هنگام حاملگی بیشتر کالری مصرف می کنند (حدود یک وعده غذایی اضافی و یا ۴۰۰ کالری) و یک عدد گسترده تر مواد مغذی احتمال پسر دار شدن آن ها بیشتر است، ۲۰ تولد ایده خوبی است که پتاسیم، کلسیم و ویتامین های C، E و B12 را در رژیم غذایی خود قرار دهید. برای افزایش تولد فرزند پسر، از هر ۲۰ فزرند متولد شده، ایده خوبی است که پتاسیم، کلسیم و ویتامین های C، E و B12 را در رژیم غذایی خود قرار دهید.
فرم انتخاب جنسیت از کمک رسانی به تولید مثل، مورد استفاده قرار گرفته است.
این تکنیک ها با لقاح آزمایشگاهی یا تلقیح داخل ورژن مورد استفاده قرار می گیرند. آنها ممکن است برای برخی از زوج ها در دسترس باشند، اما اغلب گران یا محدود هستند.

روش MicroSort
این روش با استفاده از جریان سیاتومتری برای مرتب کردن اسپرم در کسانی که احتمال بیشتری برای حمل کروموزوم X و Y دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

روش آلبومین اریکسون
این روش با تکنولوژی پایین تر و در مراکز باروری بیشتری در دسترس است. از آلبومین استفاده می کند، یک ژل پروتئین مشابهی در تخمک سفید پوستان، برای کمک به مرتب کردن اسپرم در کسانی که احتمال بیشتری برای تولید مردان یا زنان دارند، استفاده می کند.

Haplotyping ژنتیک قبل از انزال (PGH) و تشخیص ژنتیکی قبل از انکشاف (PGD): این روش در ترکیب با باروری درون لقاح آزمایشی استفاده می شود. اغلب برای غربالگری در زوج هایی که بیماری ژنتیکی را حمل می کنند استفاده می شود و جنسیت تخمک را به عنوان بخشی از روند تعیین می کند. مسئله مهم بیماری ژنتیکی مرتبط با جنس است. سپس تخمک های سالم حمل می شود.

تکنیک های پسر داشتن بدون شواهد علمی
این گزینه ها به عنوان راه هایی برای افزایش شانس داشتن فرزند پسر پیشنهاد شده اند. با این حال، آنها توسط تحقیق تأیید نشده است. توجه داشته باشید که بسیاری از این ها بر اساس داستان های قدیمی همسران است.
– پوشیدن لباس مختصر برای خنک کردن دمای اسکروتوم. معمولا به عنوان یک نشانه باروری عمومی دیده می شود.
– مرد اولین ارگاسم را داشته باشد.
– مرد رابطه جنسی را آغاز کند.
– حالت فیزیکی رابطه که مرد در بالا قرار دارد (نشستن)
– به صورت ایستاده نیز رابطه جنسی برقرار کنید
– از چارت جنسیتی چینی برای کمک به تصمیم گیری در مورد زمان تولد استفاده کنید.
– داشتن رابطه جنسی در شب.
– اجتناب از رابطه جنسی در فاز کامل ماه و همچنین ماه نو، برای ربع ماه برنامه ریزی کنید.

یک نکته قابل توجه
حتما با پزشک خود در مورد تکنیک های انتخاب جنسی صحبت کنید تا بهترین شانس موفقیت را داشته باشید که این موضوع برای شما بسیار مهم است. توجه داشته باشید که طبیعت راه خود را دارد و هر گونه تکنیکی که می توانید در خانه استفاده کنید تا کمی احتمال پسر شدن فرزند خود را افزایش دهید.

منبع خبر : مطلب تکمیلی از delgarm

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.