تعیین جنسیت پسر دار شدن!/ آیا پسر شدن جنین بعد از بارداری ممکن است؟!

همان طور که می دانید جنسیت نوزاد توسط اسپرم همسر شما تعیین می شود. اسپرم مردانه (کروموزوم های Y) کوچک تر و سریع تر از اسپرم های زنانه (کروموزوم های X) است. این اسپرم ها سریع تر از اسپرم زنانه به تخمک می رسند اما اسپرم های مردانه ضعیف تر می باشند.

بنابراین جنسیت جنین در زمان لقاح تعیین می شود که آیا کروموزوم X یا Y ، کدامیک خود را زودتر به تخمک رسانده اند! و بعد از این زمان دیگر امکان تغییر جنسیت جنین وجود ندارد.

اگر مایلید پسردار شوید چه زمانی باید نزدیکی کنید

اگر مایلید پسردار شوید، باید تا حد امکان در زمانی نزدیک به تخمک گذاری نزدیکی کنید. 

کیت تخمک گذاری و پسردار شدن

در صورتی که مایلید پسردار شوید، استفاده از کیت پیش بینی تخمک گذاری به شما کمک زیادی می کند. برای تشخیص دقیق زمان تخمک گذاری، روزانه دوبار تست تخمک گذاری را با کیت انجام دهید. کیت های تخمک گذاری با استفاده از تعیین نوسانات هورمون LH کار می کند. شما نوسانات این هورمون را ۴۸-۱۲ ساعت پیش از تخمک گذاری مشاهده می کنید. بهتر است ۱۲ ساعت بعد از مشاهده نوسانات نزدیکی داشته باشید.

اگر مایلید پسردار شوید، چه زمانی نباید نزدیکی کنید

اگر مایلید پسردار شوید، در زمانی که مخاط رحم بارور را مشاهده کردید از نزدیکی پرهیز کنید. اسپرم دختر کندتر و جهنده تر است. در صورتی که پیش از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید، احتمال دختر دار شدن شما زیاد است. هر چقدر زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد، احتمال پسردار شدن بیشتر می شود.

بی فایدگی تلاش شما برای تعیین جنسیت فرزند

استفاده از روش شتلز راهی صد در صد در پسردار شدن شما نیست. با محدود کردن زمان نزدیکی به زمان تخمک گذاری، احتمال باردار شدن شما کاهش می یابد. بنابراین با افزایش زمان نزدیکی و انجام آن در روزهای مشاهده مخاط رحم بارور شانش باردار شدن بیشتر می شود ولی احتمال تغییر جنسیت نیز وجود دارد.

اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. باسلام باردارم چه بخورم بچم پسر بشه

    1. همین که نطفه شکل می گیره جنسیت بچه تعیین شده بعدا تغییر نمی کنه خانومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.