بیمارستان های تخصصی زنان و زایمان در تهران را معرفی کنید؟

بیمارستان آبان

بیمارستان آبان یک بیمارستان خصوصی است که بخش زنان و زایمان و نازایی مجهزی دارد. آزمایشگاه آی‌وی‌اف این بیمارستان بسیار پیشرفته است و در روز تعداد زیادی جراحی نازایی در این بیمارستان انجام می‌شود.

تلفن: ۸۳۸۳۸

آدرس: منطقه۶، خیابان کریمخان زند، خیابان آبان جنوبی

 

بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان صارم

بیمارستان صارم در حال حاضر بزرگترین بیمارستان تخصصی زنان در تهران است. تمام بخش‌های این بیمارستان به بیماری‌های زنان اختصاص دارد.

کلینیک‌های نازائی، زنان، بارداري‌های پرخطر، اختلالات غدد، کلینیک یائسگی، سرطان‌های دستگاه تولیدمثل، کلینیک پستان، کلینیک مشاوره ژنتیک و کلینیک جراحی پلاستیک شکم، پستان و نواقص مادرزادی دستگاه تولیدمثل جزو کلینیک‌های تخصصی این بیمارستان هستند.

تلفن: ۹-۴۴۶۷۰۸۸۸

آدرس: منطقه ۵، شهرک اکباتان، انتهای فاز ۳

 

بیمارستان حضرت زینب

اين بيمارستان دولتي است و بيمه‌های تامين اجتماعي را قبول می‌کند. انواع روش‌های زایمان در این بیمارستان انجام می‌شود. از زایمان‌های طبیعی بدون درد بگیرید تا سزارین و روش‌های دیگر.

تلفن: ۸۸۸۳۰۱۵۷

آدرس: منطقه ۶ خیابان سمیه، خیابان موسوی (فرصت)، پلاک ۳۹

 

بیمارستان میرزاکوچک خان

اين بيمارستان از قديمي‌ترين بيمارستان‌هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران است. این بیمارستان يك مركز آموزشي، درماني تخصصي زنان و زايمان است و بخش‌هایی مثل آی‌وی‌اف، نوزادان هایپر ریسک و ان‌آی‌سی‌یو دارد.

تلفن:۸۸۹۰۰۰۰۲

آدرس: منطقه ۶، خیابان استادنجات الهی (ویلا)، بیمارستان میرزاکوچک خان

 

بیمارستان هدایت

این بیمارستان دولتي بخش‌های مامایی، بهداشت مادر و کودک و واکسیناسیون دارد و تمام خدمات بستری برای کودکان در درمانگاه‌های تخصصی آن انجام می‌شود. انواع سونوگرافی و ماموگرافی در بخش‌های پاراکلینیک این بیمارستان وجود دارد.

تلفن: ۶-۲۲۵۴۴۱۷۳

آدرس: منطقه ۳، خیابان شریعتی، خیابان یخچال، تقاطع خیابان هدایت

 

بیمارستان رویین تن آرش

این بیمارستان دولتي در شرق تهران انواع خدمات درمانی را به مادران و نوزادان ارائه می‌کند. دارا بودن بخش‌های مجهز زنان، نازایی، زایمان و بخش‌های تخصصی نوزادان از ویژگی‌های بیمارستان رویین تن آرش است.

تلفن: ۸-۷۷۸۸۳۲۸۳

آدرس: منطقه ۴، خیابان فرجام، خیابان باغدار نیا، نبش کوچه ۱۶۰/۱ غربی

 

بیمارستان مهدیه

بیمارستان دولتي اين مركز با تعداد ۱۳۷ تخت در اكثر رشته‌هاي تخصصي و فوق تخصصي، خدمات درماني ويژه بانوان را ارائه مي‌دهد. در این بیمارستان بخش‌های تخصصی اورولوژی اطفال و نوزادان، جراحی‌های زنان، غربالگری، نوزادان نارس، حاملگی‌های پرخطر و … وجود دارد.

تلفن: ۵۵۰۶۲۶۲۸

آدرس: منطقه ۱۵، خیابان شوش شرقی، خیابان شهرزاد

 

بیمارستان مفرح

این بیمارستان وسط یک باغ بزرگ در یاغچی آباد بنا شده و از ابتدای تاسیس آن در ۷۰ سال پیش به عنوان زایشگاه فعالیت داشت. این بیمارستان ۲۰۰ تختخواب دارد و به عنوان بیمارستان تخصصی زنان فعالیت می‌کند.

تلفن: ۳۰-۵۵۳۱۱۹۲۵

آدرس: منطقه ۱۶، یاغچی آباد، خیابان بهمنیار

 

بیمارستان جواهری

این بیمارستان درمانی آموزشی دولتي بیمارستان بزرگی نیست و فقط ۵۸ تختخواب دارد. اما وجود بخش زایمان بدون درد از ویژگی‌های خاص این بیمارستان است که آن را متمایز کرده است.

تلفن: ۲۲۶۰۱۰۱۶

آدرس: منطقه ۳، خیابان شریعتی، خیابان خاقانی، نبش خیابان عطاری مقدم

 

بیمارستان مادران

بیمارستان مادران بیمارستان کوچکی است ۳۰ تخت دایر دارد. این بیمارستان در تخصص زنان و زایمان فعالیت می‌کند و در زمینه خدمات جدید زایمان مثل زایمان در آب پیشرو است.

تلفن: ۸۸۷۵۶۴۴۴

آدرس: منطقه ۷، خیابان بهشتی (عباس آباد)، نرسیده به میدان تختی، خیابان کاووسی فر، کوچه آریا وطنی

 

بیمارستان بابک

بیمارستان بابک در خیابان آزادی واقع شده و بیمارستان و زایشگاهی قدیمی است. این بیمارستان ۶۰ تختخواب دارد و به طور تخصصی در زمینه زنان و زایمان فعالیت می‌کند.

تلفن: ۲-۶۶۰۱۴۸۰۰

آدرس: منطقه ۱۰، خیابان کارون، چهارراه طوس

 

بیمارستان اکبرآبادی

بیمارستان اکبرآبادی شلوغ‌ترین زایشگاه تهران است. زایمان در آب در شهر تهران اولین بار در بیمارستان اکبرآبادی انجام گرفت. علاوه‌بر این در سال گذشته این بیمارستان به عنوان اولین مرکز دوستدار مادر در تهران انتخاب شد.

تلفن: ۵۵۶۰۶۰۳۴

آدرس: منطقه ۱۲، مولوی، ایستگاه باغ فردوس، نبش خیابان مادر

 

بیمارستان لولاگر، دولتی

این بیمارستان در مرکز شهر تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران است و ۶ بخش بستری و ۱۱ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان، مراقبت‌های دوران بارداری و … دارد.

تلفن: ۶۶۳۶۰۲۵۱

آدرس: منطقه ۱۰، خیابان خوش جنوبی، بین خیابان دامپزشکی و آذربایجان

 

بیمارستان دکتر سپیر

بیمارستان و زایشگاه دکتر سپیر وابسته به موسسه خیریه کانون خیرخواه، از بیمارستان‌های قدیمی تهران است که بخش‌های متعددی دارد. این بیمارستان توسط جامعه یهودیان بنیانگذاری شده است و به تمام هموطنان خدمات ارائه می‌دهد.

تلفن: ۳۳۵۵۷۷۹۹

آدرس: منطقه ۱۲، خیابان مصطفی خمینی، بالاتر از چهارراه سرچشمه، نبش کوچه مرادی

 

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید…

اشتراک‌گذاری
6 نظر
  1. بیمارستان اقبال هر چند تخصصی زنان و زایمان نیست اما زایشگاه دارد. من با اینکه می دانستم اقبال یکی از زایشگاههای قدیمی و نیمه خصوصی است برای زایمان به آنجا رفتم اما از پرستارهای بخش استراحت مادران راضی نبودم . بی توجهی به مادران اول زا، بی توجهی به گریه های بی امان نوزاد، عدم توضیح راجع به پانسمان زخم سزارین به طوری که بیش از یک هفته پانسمان سزارین روی زخم بود و من نمی دانستم که می توانم روز بعد این پانسمان را بردارم…همین طور دکتر فرساد که برای ویزیت بعد از سزارین بعد از ۳ ساعت انتظار نیامد.

  2. بیمارستانهای خصوصی ۹۹ درصد برای سزارین تشویق می کنند مگر اینکه پول سزارین چند میلیونی را بگیرند و بعد زایمان طبیعی انجام دهند مثل بیمارستان خاتم الانبیا تهران که بخش زایمان هم دارد ولی تخصصی زنان و زایمان نیست.

  3. معرفی زایشگاه اقبال پاسخ

    بيمارستان اقبال ، بيمارستاني خصوصي درماني درجه يك مي باشد كه در سال ۱۳۴۶ به منظور ارائه خدمات درماني و مراقبتي پيشرفته بر مبناي پايبندي به كرامات انساني تأييد شده است.
    در ابتدا بيمارستان با بخش زنان و زايمان ، اتاق عمل ، اورژانس و درمانگاه هاي زنان و اطفال شروع به كار نموده است و در طي ساليان متوالي مجهز به سایر بخش ها و درمانگاه هاي تخصصي ( جراحي عمومي ، جراحي ترميمي ، اورولوژي ، ارتوپدي ، نورولوژي ، داخلي غدد، گوارش ، قلب ، پوست و …) شده است.

    اين بيمارستان با داشتن ۷۵ تخت ثابت ، ۶۱ تخت فعال در زميني به مساحت ۲/۷۷۱ ، در ۴ طبقه و در منطقه ۱۰ شهرداري تهران بزرگ ، در خيابان آذربايجان واقع شده است.
    بيمارستان اقبال يك مجموعه كاملاً خصوصي است كه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي نظارت مستمر در ارائه خدمات آن دارد .در طي چند سال اخير به طور متوالي و نيز بر اساس ارزشيابي اعتبار بخشي گواهينامه ارزشيابي درجه يك به بيمارستان اختصاصي داده شده است.
    بيمارستان با اعتقاد به لزوم بهره گيري از آموزش مداوم در همه گروه هاي از طريق آموزش داخل و خارج از بيمارستان نسب به ارتقاء دانش خود در همه زمينه هاي خدمت رساني تلاش مستمر دارد.
    مديران ، پزشكان ، پرستاران و ساير كاركنان بيمارستان كه مجموعاٌ خانواده اقبال ناميده مي شوند.اصل ارتقاء مداوم كيفيت خدمات ، سرعت در پاسخگويي به نيازهاي بهداشتي – درماني ، تأمين رضايت مندي بيماران و همراهان را محور كار خويش قرار داده و تا به امروز در مسير اجراي اين اصول گام برداشته است.
    ويژگي هاي بيمارستان :
    -كسب رتبه درجه يك بر اساس ارزيابي ها وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي و استانداردهاي اعتبار بخشي
    -حضور پزشكان مجرب و پرسنل متعهد در بيمارستان
    -ارائه خدمات پزشكي نوين همگام با تكنولوژي و دانش روز
    -سرعت عمل در ارائه خدمات و پاسخگويي مسئولانه
    بيمارستان اقبال
    – سرآمد ارائه خدمات درماني و ايمني بيمار در كشور
    – ارائه خدمات درماني پيشرفته در یک محیط آرام و پويا و كارآمد مبتني بر پايبندي به ارزش هاي انساني
    – رضايت و آرامش بيماران ، اولويت اول بیمارستان
    – سلامتي بهترين دارايي شما است و بهبودي كامل و سريع شما هدف ما است .
    اين بيمارستان در منطقه ۱۰ شهرتهران واقع شده و بيمارستاني خصوصی – درمانی است كه در سال ۱۳۴۶با ظرفيت ۸۰ تخت ثابت, تأسيس, و در حال حاضر ۸۰ تخت داير دارد.تخصصهاي موجود در اين بيمارستان عبارتند از : داخلی ٬ کودکان ٬ جراحی ٬ زنان و زایمان ٬ اورژانس ٬ جراحی مغز و اعصاب ٬ ارولوژی ٬ ارتوپدی ٬ جراحی ترمیمی ٬ چشم پزشکی ٬ CCU , Post CCU

  4. من تو سال ۸۶ تو بیمارستان اقبال زایمان سزارین داشتم خیلی راضی بودم هم از دکترم هم از کادر پرستاریش ولی الان بعد از ۹ سال نمیدونم فرق کرده یا نه?

  5. لطفانظربدیداقبال خوبه یابیمارستان بابک ماه اخرمه خیییییلی نگرانم میخام یه بیمارستانی برم که پرسنل خوب و دلسوزی داشته باشه این دو بامن نزدیکن
    ممنون بابت راهنمایهاتون

    1. من ۵ سال پیش اقبال سزارین کردم از کادرش راضی بودم فقط دکترم چون شب عید بود برای چکاپ موقع مرخص شدن نیومد. البته به من راجع به اینکه پانسمان بخیه را می تونم ۲ روز بعد بردارم چیزی نگفته بودند و من ۱۰ روز پانسمان داشتم! موقع کشیدن بخیه دکتر گفت شانس آوردی عفونت نکرده.. اطلاع رسانی شون یه مقدار ضعیف بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *