چند روز بعد از عقب افتادن پریود بی بی چک جواب میده

چند روز بعد از تاخیر پریود بی بی چک جواب میده؟

در زمان های قبل، نداشتن آگاهی علمی و همچنین کمبود امکانات بهداشتی و پزشکی باعث می شد گاهی زنان با گذشت سه ماه یا بیشتر از شروع بارداری، از آن مطلع نباشند. اما امروزه دسترسی به انواع راه های پیشگیری از بارداری و از طرف دیگر وجود آزمایشات و تست های تشخیص بارداری، به زن و شوهر این امکان را می دهد که با داشتن بارداری های برنامه ریزی شده و نیز کنترل صحیح بارداری، از خطرات تهدیدکننده سلامت خانواده در امان باشند. اما در این رابطه این سوال ایجاد میشود که چند روز بعد از تاخیر پریود بی بی چک جواب میده؟ 

چند روز از پریودی بگذره بی بی چک نشون میده

چند روز بعد از تاخیر پریود بی بی چک جواب میده؟

آیا می دانید تست های تشخیص بارداری چگونه عمل می کنند؟

تست های بارداری امروزی بر اساس تعیین مقدار هورمون گونادوتروپین جفتی انسان یا همان (hCG) عمل می کنند. این هورمون دقیقا بعد از جایگزینی تخمک بارور شده در دیواره رحم ترشح می شود و نقش بسیار مهم در حمایت از بارداری و سلامت جنین بر عهده دارد. این هورمون با تحریک ترشح هورمون های پروژسترون و استروژن ایفای نقش می کند.

انواع تست تشخیص بارداری اصلی

  • تست ادراری
  • تست خونی

تست ادراری می تواند علاوه بر مرکز درمانی در خانه نیز انجام شود. که تحت عنوان بی بی چک شناخته میشود. بیشتر خانم ها با مشاهده تاخیر در قاعدگی و احتمال بارداری، اول از همه این تست خانگی را انتخاب می کنند که روشی راحت و سریع است.

این تست خانگی بارداری ( بی بی چک ) را می توانید از داروخانه بخرید.

دقت داشته باشید دستورالعمل استفاده از بی بی چک را به دقت مطالعه کنید تا نتیجه ی به دست آمده نتیجه ای دقیق باشد. در ادامه لازم است شما نتیجه ی این تست را به پزشک اطلاع دهید تا در صورت لزوم تست های قطعی تر تشخیص بارداری برای شما انجام شود.

تست های خونی روش دیگری هستند که قطعا توسط پزشک انجام می شوند.

بدون شک موارد مصرف آنها کمتر از تست های ادراری است، چون همانطور که گفتم بیشتر خانم ها ابتدا از تست ادراری استفاده کرده و در صورت لزوم برای تست خونی مراجعه می کنند.

دقت تست خونی در تشخیص بارداری بالاتر از تست ادراری بوده و حتی شش تا هشت روز بعد از تخمک گذاری نیز می تواند به کار برود. البته همانطور که می دانید نتیجه ی این تست چند روز بعد به دست شما خواهد رسید.

چند روز از پریودی بگذره بی بی چک نشون میده؟

چند روز بعد عقب افتادن پریود بی بی چک جواب میده

تست بارداری, انواع تست بارداری, تست تشخیص بارداری, تست ادرار بادراری چه زمانی باید این تست ها را انجام داد و چه قدر دقیق هستند؟

دقت داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه دقیق تر تست خانگی بارداری از طریق ادرار، زمان استفاده از تست بسیار اهمیت دارد.

به طور کلی می توان گفت بیشتر تست های خانگی (بی بی چک) نتیجه دقیقشان را حداقل یک هفته بعد از تاخیر در قاعدگی می دهند، یعنی دقیقا دو هفته بعد از تخمک گذاری.

پس از روز اول تاخیر در بارداری حداقل یک هفته صبر کنید و بعد تست را انجام دهید.

اگر صبح و بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب این تست را انجام دهید، نتیجه آن دقیق تر خواهد بود، زیرا ادرار در این زمان غلیظ تر است.

البته برخی تست های بارداری از بقیه حساس تر و دقیق تر هستند.

این تست ها قادر هستند افزایش هورمون hCG را حتی چهار تا هفت روز بعد از لانه گزینی تخم در رحم تشخیص دهند.

اما دقت داشته باشید که اگر این تست را خیلی زود انجام دهید، حتی اگر از یک تست خوب هم استفاده کنید، سطح هورمون hCG آنقدر بالا نخواهد بود که تشخیص داده شود.

پس نتیجه تست بارداری به خطا منفی گزارش خواهد شد و ممکن است نتوانید اقدامات لازم بعدی برای مراقبت از خود و تضمین سلامت فرزندتان را که از همان روزهای اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به عمل آورید.

دقت تست های خانگی ( بی بی چک) حدود ۹۷ درصد گزارش شده است.

البته به طور قطع تست خونی دقیق تر خواهد بود، اما به هر حال در برخی موارد احتمال خطا در هر دو تست وجود دارد.

به طور کلی می توان گفت دقت تست های خانگی به عوامل زیر بستگی دارد:

– زمان تخمک گذاری در دوره قاعدگی و اینکه چه زمانی لانه گزینی تخم صورت گرفته باشد
– چه مدت بعد از بارداری تست انجام شده است
– دقت موقع انجام تست و دستورالعمل های درج شده بر روی آن
– میزان دقت و کیفیت خود تست بارداری که از داروخانه تهیه شده است.

چند روز بعد از تاخیر بیبی چک مثبت میشه؟

بسیاری از تبیبی چک ها دقیقا از نخستین روز قطع شدن پریودی یا حتی قبل از آن دارای دقت زیادی هستند. البته باید این نکته را مدنظر قرار داد که نتایج ۷روز پس از قطع پریودی نتایج  دقیق تری را ارائه میدهند. بلافاصله پس از چسبیدن تخمک بارور به پوشش رحم (لانه گزینی)، جفت تشکیل می شود و هورمون گونادوتروپین مزمن انسانی (HCG) را تولید می کند. این هورمون وارد جریان خون و ادرار می شود. اگر برای اولین بار است که باردار میشوید، باید بدانید که غلظت HCG به سرعت افزایش می یابد – هر ۲-۳ روز دو برابر می شود. هرچقدر تست بارداری  و استفاده از بیبی چک را زودتر انجام دهید، تشخیص هورمون HCG سخت تر می شود.

طرز استفاده از بیبی چک

چند روز بعد از عقب افتادن پریود بی بی چک جواب میده

  1. ابتدا بیبی چک را در یک لیوان نمونه ادرار قرار بدهید.
  2. چند دقیقه ایی صبر کنید تا نوار بی بی چک نتیجه را نشان دهد.
  3. معمولا  بر روی دسته بی بی چک نتایج را بصورت علامت + یا – (منفی)، یک خط یا دو خط یا با استفاده از کلمه بارداری، غیر باردار بر روی نوار نشان داده شده است.
  4. برخی از بی بی چک ها دارای دقت بیشتری از موارد مشابه خود دارند. بعبارت دیگر یعنی با مقدار کمتری از سطح HCG می توانند نتیجه بهتری ارائه بدهند.
  5. همواره به یاد داشته باشید که در ابتدا تاریخ انقضای نوار و دستورالعمل استفاده از بیبی چک را  بررسی کنید.

 

اشتراک‌گذاری
719 نظر
  1. من الان نزدیک ۸-۹روزارت که پریودم عقب افتاده و تا حالا وایمکس پیش نیامده که اینقدر طول بکشه چون تیروئید دارم و ۱ ساله…
    ۲ بار بی بی چک تا حالا گزاشتمن منفی بوده آیا باردار هستم یا نه؟؟؟اگر نیستم چرا پریود نمیشم؟ ؟؟؟

    1. احتمال بارداری ضعیف است اگر بیشتر از ۱۰ روز تا خیر در پریود داشتید باید به پزشک مراجعه نمایید.

    2. سلام منسه ماه پیش سقط داشتم الان سه روز از زمان پریدیم میگذره احتمال بارداری هست

      1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  2. سلام من ۲ روزه از زمان پریودم گذشته تقریبا سیکل منظمی داشتم تو سه ماه اخیر. اما بیبی چک منفی بود.احتمال بارداری هست?اینطور که شما گفتین زمان تخمک گذاری یه هفته قبل پریوده. پس چرا دکترها میگن تا ۱۲ روز قبل از موعد قاعدگی نزدیکی کنید بعدش دیگه فایده نداره.من تا ۱۰ روز قبل پریود اقدام داشتم.

    1. سلام من برای شما توضیح دادم ۱۴ روز قبل از پریودی زمان تخمک گذاری شما است .

      1. سلام من دو روزه از وقت پریودیم میگذره همیشه پریودیم منظم بوده یعنی احتمال اینکه باردار باشم هست؟

    2. باسلام من الان تقریبا از اولای روز های ماه رمضان تاحالا پریود نشدم الان برج۵/۱۸/۹۹هستیم هیچ خبری از پریودی نیس یه هفته پیش تست زدم منفی بود الان زدم یخط پرنگ یه خط خیلی کمرنک در اومد بنظرتون باردارم

  3. سلام
    من با نامزدم در روز اخر پریودی ۱۳دی راطه بدون دخول داشتم وبعد از چند روز دو عدد قرص اورژانسی مصرف کردم که دوبار در روز ۱۸دی پریود شدم که دو روز طول کشید ایا امکان داره پریودی م واسه لانه گزینی باشه ۲۰روز از وقتی که باید پریود می شدم گذشته ولی هنوز پریود نشدم و علایم که دارم قسمت زیرشکمم اگه فشار می دم درد می کنه از پنج تا بی بی چک استفاده کردم جوابش منفی بود ایا امکان داره من باردار باشم خیلی استرس دارم ممنون می شم جوابم زودتر بدید

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  4. سلام میخواستم بدونم بیبی چک که میگین بعد از ده دقیقه جوابش بی اعتباره ،اگه دو تا خط ظاهر شده باشه ،باردار میشه یا نه

    1. سلام باید مجدد ۳ روز دیگر تست بی بی چک را تکرار کنید.

  5. سلام میخواستم بدونم بیبی چک که میگین بعد از ده دقیقه جوابش بی اعتباره ،اگه دو تا خط ظاهر شده باشه ،باردار میشه یا نه

  6. سلام من ۱۱ روز از پریودم عقب افتاده وتا ۲ ماه پیش امپول های بارداری میزدم و بیبی چک تیز منفی است من امکان ازمایش خون دادن ندارم ایا ممکن باردار باشم تو رو خداتا زود جوابمااا بدید با تشکر

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  7. سلام
    در روز اخر پریودی ۱۳دهم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم بعداز چند روز ۲قرص اورژانسی مصرف کردم که دوباره روز ۱۸دهم پریود شدم که دوروز ادامه داشت ایا پریودی واسه لانه گزینی بود ۲۰روز از وقتی که باید پریود می شدم گذشته هنوز پریود نشدم از پنج تا بی بی چک در این مدت استفاده کردم منفی
    بود علایم که دارم قسمت زیر شکمم اگه فشار می دم درد می کنه این دارد نشانه بارداری است یا کیست تخمدان احتمال داره من باردار باشم خیلی استرس دارم تورخدا جوابم بدید

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  8. سلام من دوهفته است از وقت پریودیم گذشته بی بی چک زدم اولی دوتا خط اومد چند روز بعد زدم یه خط اومد ده روز بعد از وقتم آزمایش خون دادم منفی بود میخواستم بدونم باردار هستم یا نه

    1. سلام خیر شما باردار نیستید .

  9. سلام ما قصد بارداری داشتیم الانم چهار روز از زمان پریودم گذشته زیر دلم یکم درد داره کمرم درد میکنه بعضی وقتا سرگیجه هم بنظرتون باردارم چک بی بی چن روز بعد جواب میده

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  10. سلام من ونامزدم رابطه بدون دخول داشتیم اگه روی لباس منی بریزه احتمال بارداری وجود داره؟؟الان ۴روز از پرید شدنم میگذره نگرانم لطفا جواب بدین بی بی چک استفاده کردم منفی بود به نظرتون چیکار کنم؟؟ کی به دکتر مراجعه کنم۹

    1. سلام احتمال بارداری وجود ندارد تاخیر در پریودی تا ۱۰ روز طبیعی است اگر بیشتر از ۱۰ روز تا خیر در پریودی داشتید آن وقت به پزشک مراجعه نمایید.

  11. سلام وقت بخير من ١٨دي ماه با كاندوم نزديكي داشتم .و حدود پنج روز بعدش يعني ٢٣ دي ماه خون ريزي كمي داشتم .اما ٢٣ بهمن پريود نشدم.و امروز پنج اسفنده هنوز پريود نشدم .ايا امكان داره حامله باشم ؟ امروز كه ده روز ميگذره از موعد پريودم بي بي چك گذاشتم منفي بود .ميشه سريعا جواب بديد ممنونم

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  12. سلام ، وقت بخیر ، من ۱۳ بهمن پریود شدم ، ۲۳ بهمن با همسرم رابطه بدون دخول داشتم ، نمیدونم الان باردار هستم یا نه ، علائمش رو دارم ، درد در ناحیه سینه و رحم ، اینها علائم قاعدگی هست یا بارداری . بی بی چک امروز هم منفی بود .

    1. سلام این علائم جزء علائم پیش از قاعدگی می باشد.

  13. سلام ببخشيد بي بي چك جه زماني دقيقا نشون ميده بارداري رو ؟ حدودا جند روز بعد

    1. سلام اگر پریودی منظمی دارید بعد از یک روز تاخیر در پریودی می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  14. سلام جهار ده روز توي پريودم تاخير افتاده ،روز دهم بي بي جك كذاشتم منفي بود .سينه هام اصلا دردي ندارن .فقط تخمدان سمت راستم تير ميكشه .كمر درد هم دارم .ايا بارداري وجود داره ؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  15. سلام خسته نباشید…..من ۱۰ روزه از پریودیم گذشته …..دیشب اخر شب بی بی چک زدم ولی منفی بود….درد کمر شدید دارم شکمم تیر میکشه…ایا من باردارم یا باید منتظر پریودی باشم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  16. با سلام من سیکل ۳۵ روزه دارم با گذشت یک روز تاخیر بی بی چک گذاشتم اول که داشت جبو میرفت خط اول کاملا صورتی شد بعد از بین رفت و یک خط مشخص شد و تو قسمت خط اول یه حاله خیلی خفیف صورتی رنگ کلش رو گرفته جواب این تست چیه منفی یا مثبت؟اصلا بعد یک روز تاخیر نشون میده جواب درست رو این تست؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد بهتر است برای اطمینان ۳ روز دیگر مجدد تست بی بی چک انجام بدهید.

  17. سلام من دو هفته مونده به پريودم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم، مني تو لباس من ريخته شد كه با من تماس داشت،اما كمتر از يك دقيقه شستشو انجام شد..الان يك روز از پريودم ميگذره اما جواب بي بي چك منفيه…احتمال بارداري هست؟ زير شكمم درد ميكنه اين از علائم بارداريه؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است .

  18. سلام…حدود ۲ ۳ روز از پريودم مي گذره..اما پريود نشدم…بي بي چك استفاده كردم منفي بود..آيا جواب بي بي چك درسته؟ يا احتمال بارداري هست؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  19. سلام من رابطه جنسی داشتم اما خودمون جلوگیری کردیم و پریود منظمی دارم سه رو تاخیر افتاد بی بی چک زدم منفی بود الان روز چهارم هستش آیا امکان اینکه باردار باشم هست؟؟؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  20. سلام من چهار روز از پریودیم میگذره بی بی چک گذاشتم مثبت بود کی میتونم مطمئن بشم درسته وازمایش خون انجام بدم؟

    1. سلام نیازی به انجام آزمایش خون نیست شما باردار هستید.

    2. سلام خوبین منم ۴روز از وقتم گذشته آیا منم باردارم هنوز تست برنداشتم پریودم هم منظم هستش چند ماهه

      1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  21. سلام خسته نباشيد، من هميشه پريود منظمى داشتم حتى يك روز زودتر ميشدم،اما الان ٧روز پريودم عقب افتاده بود ك امروز صبح خونريزى ديدم عين پريود…ميخواستم بدونم دليلش چى ميتونه باشه مشكلى تو هورمن هايه بدنم پيش اومده؟؟؟

    1. سلام نگران نباشید این مسئله طبیعی است تاخیر پریودی اگر بیشتر از ۱۰ روز باشد نیاز به پیگیری دارد.

  22. سلام و وقت بخیر.من اینماه برای بارداری اقدام کردم روز قبل از پریودی لکه دیدم ولی این ماه دو روز پریود شدم.یک روز هم لک دیدم .با توجه به اینکه تخمدان پلی کیستیک دارم آیا امکان بارداری وجود دارد؟

    1. سلام اگر به خون ریزی نیافتادید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  23. سلام.من ۶ ماهه اقدام به بارداری کردم.فعلا باردار نشدم.آبان ۹۶ رفتم دکتر سونو و ازمایش انجام دادم.گفت نه عفونت داری نه کیست.همسرم هم آز انجام داد مشکلی نداشت.تقریبا پریودهای منظمی داشتم.که ۱۳ دی و ۱۲ بهمن پریود شدم.اسفندماه الان حدود ۸ روز کامل تاخیر درقاعدگی فعلا پریود نشدم.درد سینه ندارم.ولی زیر شکمم درد میکنه.حدود ۵ روز پیش(تاخیر ۳روزه در قاعدگی)بیبی چک زدم منفی بود.
    آیا به نظرتون باردارم؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  24. سلام هفته پیش یک روز مانده به شروع پریدید نزدیکی داشتیم و دو عددقرص اضطراری را بلافاصله مصرف کردم ولی هنوز پریود نشدم آیا احتمال بارداری وجود دارد

    1. سلام با توجه به عوارض قرص اورژانسی اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  25. سلام وقتتون بخیر من تقریبا سه ماهه ازدواج کردم اوایل با قرص پیشگیری میکردم و دیگه طبیعی جلوگیری میکنم و باید اینماه پریود میشدم اما چن روز گذشته پریود نشدم دو سه روز هم هس سینه هام درد میکنه ایا امکان داره باردار باشم بی بی چک هم استفاده نکردم با تشکر

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  26. سلام من برای بارداری اقدام کردم الان چهار روز از ناریخ پریودم میگذره،روز اول پریودم تست زدم منفی بود الانم چهاروز میگذره تست استفاده نکردم و زیر شکمم هم اکثرا درد میگیره سرگیجه هم دارم ایا باردارم؟؟از تست استفاده کنم؟؟؟

    1. سلام باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  27. من ۶بهمن iuiکردم دوره قاعدگی ۲۸روزس الان که بیستم امکان داره باردار باشم

    1. باید تست بارداری انجام بدهید.

  28. سلام من۲۳ سالمه قصد باردار شدن رو داریم ۱۰ پریودی نزدیکی بدون جلوگیری داشتیم و همیشه ۲۰ ماه پریود میشدم گاهی هم یک روز زودتر اما الان پریود نشدم و نوک سینه هام درد میکنه در حالی ک اصلا سابقه این درد رو نداشتم به نظرتون حامله ام آیا تست بی بی چک الان نشون میده ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام بله باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  29. سلام . من چند روز قبل از پریودم نزدیکی داشتم تو ۴۸ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم الان ۳ روز از پریودم میگذره . احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  30. سلام خیلی ممنون از اطلاعات خوبی که گذاشتین،یک سوال دارم که طولانیه،عذر میخوام،من سیکل منظمی دارم اما از ماه دی که عقد کردم،به دلیل رابطه و استفاده از قرص اچ دی به روش اورژانسی،دچار بی نظمی در سیکل شدم ۱۶ بهمن یعد از رابطه قرص مصرف کردم و ۲۲ بهمن پریود شدم،اما حالت قطره ای و از ۲۵ تا اخر بهمن خونریزی طبیعی داشتم،مجدد تاریخ ۵ اسفند رابطه داشتم و قرص اورژانسی خوردم، و دوباره ۱۲ اسفند پریود شدم مثل ماه بهمن همراه با لکه بینی و بعد از سه روز خونریزی شروع شد به صورت طبیعی نا الان که ۲۱ اسفند هست، اما روز ۱۲ که خونریزی تا حدی شروع شد،رابطه داشتم که بدون احتیاط بود و مجدد قرص مصرف کردم اورژانسی، یک ال دی هم خوردم، چون عقد هستیم و تجربه ندارم،میخوام بدونم کی باید از بیبی چک استفاده کنم چون تا امروز خونریزی داشتم و اینکه احتمال بارداری هست؟ باز هم ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام قرص اورژانسی یک روش جلوگیری مطمئن نیست وضریب شکست دارد اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید .

  31. سلام خسته نباشید من ۸روز از پریودم میگذره ماه پیش اقدام به بارداری کردیم اما زیر دلم یه کم تیر میکشه و سینه هام سنگین شده از تستم استفاده نکردم ایا باردارم یا نه؟

  32. ممنون از پاسختون،یعنی با توجه به چیزایی که گفتم احتمال بارداری هست برام؟ روز اول پریود رابطه محافظت نشده داشتم و قرص اورژانسی استفاده کردم و پریودم ادامه داشت تا ۹ روز

    1. احتمال بارداری ضعیف است.

  33. با سلام من سه روز تاخییر در پریود دارم علایم بارداری هم دارم فقط بیبی چک صبح ناشتا مثبت میشود و چند بار در طول روز استفاده کردم منفی است و مجدد صبح روز بعد مثبت شد ایا امکان بارداری است؟

    1. سلام اگر تا ۵ روز دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید موفق باشید.

  34. باسلام خسته نباشید ببخشید من دوازده روز پیش رابطه داشتم من همیشه پریود منظمی داشتم اما الان سه روز از زمان پریودم گذشته امکان بارداری وجود داره.برا تست بارداری کی مناسبه تست کنم

    1. سلام اگر تا ۵ روز آینده پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  35. سلام
    من چندسالی هست بچه دار نمیشم و جلوگیری هم نمی کنم
    الان ۳ روزه از پریودیم می گذره، چند شب پیش که منتظر پریود شدن بودم بعد از نزدیکی لکه دیدم فکر کردم پریود شدم، شب بعد هم بعد از ورزش بازم لکه دیدم که باز متوجه شدم پریود نشدم ، دل درد و سرگیجه هم دادم ،دیروز تست خانگی دادم منفی بود!
    احتمال داره باردار باشم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  36. سلام من همیشه پریود منظمی داشتم این بار بعد از نزدیکی قرص HD سه تا شب سه تا صبح استفاده کردم الان یک هفته از پریودیم میگذره سه بار بی بی چک استفاده کردم منفی بوده ایا بار دارم

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  37. سلام. من و همسرم با استفاده از کاندوم جلوگیری داریم. من همیشه ۱۴ یا ۱۵ هر ماه پریود می شدم. آ خرید بار که پریود شدم ۱۵ بهمن بود و تا ۲۶ اسفند پریود نشدم. در تاریخ ۲۶ رابطه با کاندوم داشتم که خونریزی بسیار خفیف ی مشاهده کردم و تا الان که ۲۹ اسفند است فقط در روز خون بسیار کم و شبیه خون آب میبینم. ۲۷ اسفند بی بی چک گذاشتم منفی بود. آیا احتمال بارداری وجود دارد؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  38. سلام، من با نامزدم رابطه داشتم، آخرین پریود من سیزدهم بهمن بود و تا امروز دوم فروردین هجده روزه عقب افتاده، ده روز از عقب افتادن پریودم گذشته بود از چک استفاده کرده منفی بود، همون روز دوذتا امپول پرژسترون زدم و الان همش علائم دارم ولی نمیشم، شش روز از زدن امپول گذشته، خیلی میترسم مجدد از تست استفاده کنم که نکنه …, بعد از عید هم باید برم سر کار و اگر مرخصی بگیرم برای خونریزی سقط یا هر چی کارمو از دست میدم، قرص سایتوتک هم نمیدن بهم. تو رو خدا راهنماییم کنید.

    1. سلام تا ۱۴ روز بعد از تزریق آمپول پروژسترون زمان دارید تا پریود شوید.

  39. سلام.من سه ماهه قصد بار داری دارم .امروز شش روز از عادتم گذشته دو روز قبل اخر شب تست زدم مثبت شد امروز صبحم تستم مثبت شد ولی زیر دلم و کمر و سینمم درد میکنه .ایا بنظرتون من باردارم؟

    1. سلام اگر جواب تست شما مثبت شده است بله شما باردار هستید دردهای پریودی که گهگاهی به سراغ شما می آید طبیعی است وجای نگرانی ندارد.

  40. سلام.من سه ماهه قصد بار داری دارم .امروز شش روز از عادتم گذشته دو روز قبل اخر شب تست زدم مثبت شد امروز صبحم تستم مثبت شد ولی زیر دلم و کمر و سینمم درد میکنه .ایا بنظرتون من باردارم؟

  41. سلام من پریودام نامنظمه و این که اقدام کردیم کی میتونم از لی بی چک استفاده کنم همم زیر دلم و کمرم درد میکنه

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  42. سلام.خسته نباشید.روش جلوگیری کاندوم هست و توی این ماه چند بار طبیعی جلوگیری کردم.۱۵ اسفند باید پریود میشدم که خدود یک هفته بشدت حالت پریود داشتم اما نشدو دیگه حتی علائم پریودم ندارم.ده روز بعد از تاریخ پریودم بی بی چک زدم که منفی بود.ایا امکان بارداری هست.توروخدا جواب بدین من دوتا بچه کوچیک دارم الان خیلی استرس دارم که باردار باشم

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  43. سلام من ۶ ماه بود که قرص روکین مصرف میکردم.از یک ماه پیش که قصد بارداری داشتم دکتر به جای روکین قرص پروژسترون داد .الان یک روز از زمان پریودی گذشته و تست بیبی چک منفی بوده.میخواستم بدونم این قرصا دوباره منو نامنظم نمیکنه؟ یا خللی تو باردار شدن ایجاد نمیکنه؟و چه زمانی تست دقیق نشون میده؟

    1. سلام اگر پریود نامنظمی دارید مصرف قرص پروژسترون منعی ندارد وخللی ایجاد نمی کند تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  44. سلام من سیکل ۳۰ روزه دارم و یا امروز میشه ۳ روز که پریودم عقب افتاده,ترشحات نسبتا زیادی دارم و همش احساس خستگی میکنم.کی تست بیبی چک رو انجام بدم که دقیق نشون بده?

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  45. سلام وقت بخير من اخرين پريودم ٢٤ دي بود .١٢ اسفند ازمايش خون دادم منفي بود .الان بنج فروردينه هنوز پريود نشدم ايا امكان بارداري هست ؟

  46. سلام وقت بخير من اخرين پريودم ٢٤ دي بود .١٢ اسفند ازمايش خون دادم منفي بود .الان بنج فروردينه هنوز پريود نشدم ايا امكان بارداري هست ؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی و آزمایش های هورمونی بررسی شود.

  47. سلام,من ۳ روزه که پریودم عقب افتاده و امروز بیبی چک گذاشتم و مثبت شد. آیا احتمال داره باردار شده باشم?

    1. سلام با توجه به مثبت شدن تست بارداری انجام شده شما باردار هستید.

  48. سلام خسته نباشید.من دوسه ماه هست که عادتم نامنظم تا هشت روز ولی ایندفعه ۱۶روز شده
    زیر دلم هرزگاهی تیر میکشه و رون پای راستمم خیلی درد میکنه دوبار بی بی چک استفاده کردم منفی بود.ایا احتمال لارداری وجود داره؟؟ممنون میشم زود جواب بدید

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی و آزمایش های هورمونی بررسی شود.

  49. سلام من یازده روز پیش رابطه معقدی با نامزدم داشتم در دوران تخمکگذاری بودم بلافاصله بعد از رابطه دو تا قرص سیپروتون کامپاند به مدت ۴ روز خوردم با توجه به اینکه به گفته نامزدم اب منی اش را داخل معقد خالی شده اما من حس کردم جلو واژنم خیسه آیا ممکنه ترشحات خودم بوده ؟ روز نهم و یازده رابطه بیبی چک استفاده کردم منفی بود استرس زیادی دارم و هنوز پریود نشدم در حالت عادی باید فردا پریود شم اما با توجه به خوردن قرص اورژانسی هنوز با گذشت هشت روز پریود نشدم آیا قرص اورژانسی پریود را عقب می اندازد و باعث بی نظمی در ان می شود و آیا احتمال بارداری هست

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  50. سلام من اقدام کردم به بارداری عادت ماهانه مرتبط داشتم این ماه عادت نشدم چهارزوز گذشته بی بی چک منفی بود یعنی باردار نیستم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا ۶ روز آینده پریود نشدید آن وقت مجدد برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید.

  51. با سلام .وخسته نباشید.من سه دوره هس که از قرص دوفاستون استفاده میکنم.اقدام برا بارداری هم داشتیم.الان ۴روزه که از موعد قاعدگیم میگذره بی بی چک استفاده کردم منفی بود.درد کمر.تیر کشیدن زیر شکم وانقباض رحم هم دارم.به نظرتون من باردارم؟

    1. سلام ۳ روز دیگر مجدد تست بی بی چک انجام بدهید.

      1. سلام من ۲۵ماه قبل پریود شدم و چهارده روز بعد رابطه بدون جلوگیری داشتم من پریودیم دقیقه تقریبا اوایل حالت تهوع داشتم ولی الان زیر دلم تیر می‌کشه و سی ام ماه هستیم ولی هنوز عادت نشدم هم قبل از زمانش هم سه روز بعد از تاخیر بی بی زدم منفیه ممکنه باردار باشم یا به دکتر مراجعه کنم

  52. سلام. من ماه گذشته برای اولین بار اقدام به بارداری کردم. همیشه پریود منظمی دارم .
    در حال حاضر پریودم ۳ روز عقب افتاده و کمر درد و کمی زیر دل درد و ترشحات زیادی دارم. آیا زمان درستی برای استفاده از بی بی چک هست الان؟
    و آیا شما فکر میکنید امکان بارداری وجود دارد؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد بهتر است از تست بارداری استفاده کنید.

  53. سلام من ١٤ روز زماني كه پريود ميشدم عقب انداختم
    احتمال بارداري وجود داره؟

    1. سلام اگر ۱۴ روز عقب انداختید باید برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  54. سلام خسته نباشید
    من چهار ماه که اقدام بارداری داشتم
    قبل چهارماه همیشه پریود هام منظم بود
    همیشه ۲۸ روزعه بدون کوچیکترین تغییر
    ولی از زمانی که تصمیم به بارداری گرفتم همش تغییر میکنه یا دو و سه روز زودتر میاد یا دیرتر
    این ماه دیگه بیخیال بارداری شدم و کلا سه بار رابطه داشتم با همسرم که یادم نیست تو زمان تخمک گذاری بوده یا نه
    آخرین پریودی من ۱۵ اسفند بود و من باید ۱۳ فروردین پریود میشدم که نشدم
    آیا امکان بارداری من وجود داره ؟؟؟

    1. سلام باید از تست بارداری استفاده کنید.

  55. سلام.
    من سیکل پریودیم ۳۵ روزه هس .پریودی قبلی من ۲ اسفند بوده الان یک هفته از پریودیم میگذره هیچ نشونه ای از پریودی ندارم.فقط دوسه روز حالت تهوع و رفلاکس معده داشتم.چند روزی هس سینه هام تیر میکشه.صب بی بی چک استفاده کردم منفی بود.ایا امکان بارداری است؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  56. سلام.با یکبار اب ریختن حاملکی پیش میاد

  57. سلام من این ماه اقدام به بارداری کردم و تقریبا یک روز در میان نزدیکی داشتم الان ۱۷ فروردین باید پریود میشدم ولی الان ۴ روزه ازش گذشته و نشدم هیچ علائمی هم ندارم بی بی چک زدم منفی بود آیا احتمال بارداری وجود داره

    1. سلام اگر پریود منظمی هر ماه دارید با توجه به اینکه جواب تست شما منفی بوده است احتمال بارداری ضعیف است .

  58. سلام خسته نباشید اخرین پریودیم ۱۱ اسفند بود ،روش جلوگیری طبیعی هست . تاامروز که ۲۱فروردین هست پریود نشدم هنوز. بیبی چک هم زدم منفی ست. تقریبا سه چهارماه هست که همیشه بین روز ۹تا روزِ یازدهم ماه پری میشم . اماایندفعه هنوز نشدم !

    1. سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریودی داشتید باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  59. سلام من ی هفته ميشه که پریودم عقب افتاده امروز بی بی چک زدم جوابش مثبت بود یعنی باردارم؟

    1. سلام بله باردار هستید.

  60. سلام دوستان.من ۸روزه از پریودم گذشته بی بی گذاشتم منفی بود. احتمال داره بار دار باشم یانه؟

    1. سلام اگر پریودی منظمی دارید خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  61. سلام .من ۲۱اسفند ۹۶نزدیکی داشتم ۴فروردین ۹۷ پریود شدم .واونروز ۲۲فروردین بیبی چک زدم منفی بود.ایا احنمال بارداری هست.؟وهرماه هم پریودی هام چند روز جلو میفته

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  62. سلام من ۲۵ اسفند پریود شدم و پریودم منظمه .اما این ماه دو روز از پریودم گذشته . امروز صبح بی بی چک استفاده کردم و منفی بود . تمام علائم بارداری از جمله بی حالی درد سینه سرگیجه و رفلاکس معده و خشکی پوست رو دارم . به نظرتون من باردارم ؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  63. سلام من ۲۰ اسفند پریود شدم همیشه پریود منظم دارم الان ۲۸ فرودین و من هنوز پری نشدم روز ۶ بیبی چک گذاشتم منفی بود احتمال بارداری هست ؟سابقه ی اینقدر تاخیر نداشتم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  64. باسلام و خسته نباشید.ممنونم بابت همه زحمات بی دریغ شما.یه سوال داشتم. یکم طولانیه و از این بابت عذر میخواهم.من قاعدگی نامنظمی دارم و۱ سال است که برای بچه دار شدن اقدام کردیم. ۱۵بهمن عکس رنگی از رحمهام دادم یکی از لوله های رحمم التهاب داشت که خداروشکر با عکس برداری برطرف شد.وبعد از اون قرص لتروزول استفاده کردم و ۴اسفند پریود شدم.و ۷،۸،۹پریودی هم ۶تا امپول hmgزدم.شبی دوتا.بعداز امپولهادوباره ۲۵ اسفندپری اومد والان ۲۹فروردین هست ک پری نیومد و ۴روز گذشته ودرد خفیف در دو طرف شکمم و کمرم دارم آیا میتونم از تست استفاده بکنم وآیا احتمال بارداری وجود دارد؟

    1. سلام بهتر است از تست بارداری استفاده کنید.

  65. با سلام
    من همیشه ۲۶ هرماه پریود میشدم .. اما اسفند ماه ۲۴ م شدم و الان که۳۰ام فرودینه هنوز نشدم .. دوروز پیش هم بی بی چک استفاده کردم منفی بود .. نظرشماچیه ممنون

    1. سلام تاخیر پریودی تا ۱۰ روز طبیعی است اما اگر باردار نبودید وبیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریودی داشتید باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  66. سلام من طبیعی جلوگیری میکردم الان ۵روزه پریود نشدن کیست هم ندارم روز سوم هم تستبرداشتم منفی بود آیا امکان داره حامله باشم؟روزچهارم هم دمکرده ی زعفران خوردم آیااگه حامله باشم ضرری واسه جنین داره؟شکمم خیلی دردمیکنه کمرمم همین طور

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  67. سلام من ۴ روز از پریودم گذشته ولی بعد اینکه نزدیکی میکنم یکم خون میاد و بعدش قطع میشه ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  68. سلام من چندوقت پیش رابطه بدون دخول داشتم وباکره هستم ولی اب منی نامزدم فکرمیکنم نزدیک واژنم ریخته شده بعد ۵۰ساعت ۸تا قرص ال دی مصرف کردم بعد ۶روز از رابطه هم بی بی چک انجام دادم منفی شد بعده دوروز از تاخیر پریودیمم تست بی بی چک انجام دادم منفی شد الان دوروزه که از پریودیم میگذره ایا احتمال داره بخاطر مصرف قرص ال دی باشع توروخدا جوابمو بدین خیلی استرس دارم

    1. سلام از عوارض بی جهت مصرف کردن قرص جلوگیری به روش اورژانسی است .

  69. سلام، من ۲۱سالمه،و قصد بارداری دارم، سابقه داشتم که هر ماه پریودیم دو سه روز عقب بیفته، اما این ماه ۸روزه ک عقب افتاده، و هیچ علائمی از بارداری هم ندارم، فقط خوابم زیاد شده، نه اینکه احساس خستگی کنم، فقط اگه وقت باشه میخوابم، روز چهارم بی بی زدم منفی بود به نظرتون بازم بی بی بزنم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  70. سلام خسته نباشید.دوماه است اقدام به بارداری کردم ۵روزدیگه بایدپریودبشم ولی شکمم جلواومده کمی هم تیرمیکشه میخواستم بپرسم میتونم ازالان تست ببی چک انجام بدم یازوده.۵روز مونده تاپریودم

  71. من هفت روز از پریودی ام گذشته و بی بی چک هم منفی بوده احتمال بار داری هست

    1. اگر سیکل های قاعدگی شما منظم است و۱۵ روز از رابطه جنسی شما گذشته است احتمال بارداری ضعیف است.

  72. با سلام ، من تقریبا هر ماه یک روز دیرتر پریود میشم و در روز بیستم سیکلم نزدیکی کردیم که به روش طبیعی جلوگیری کردیم البته مقداری آب روی سطح آن ریخت که بلافاصله شست و شو دادم. الان ۴روز از موعد پریودیم میگذره ولی پریود نشدم . البته امروز صبح هم بیبی چک زدم منفی بود. آیا باردارم .

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  73. با سلام ، من تقریبا هر ماه یک روز دیرتر پریود میشم و در روز بیستم سیکلم نزدیکی کردیم که به روش طبیعی جلوگیری کردیم البته مقداری آب روی سطح آن ریخت که بلافاصله شست و شو دادم. الان ۴روز از موعد پریودیم میگذره ولی پریود نشدم . البته امروز صبح هم بیبی چک زدم منفی بود. آیا باردارم .

  74. سلام من پریودم اکثرا منظم بوده
    یک ساله ایودی دارم این ماه حدود هشت روزه تاخیر دارم تو پریودی .هیچ علایمی از پریودی هم ندارم .دو بار بیبی چک زدم یه بار روز چهارم تاخیر یه بار روز هشتم که امروز باشه .
    هر دو منفی بود .احتمال بارداری چند درصده و اینکه ممکنه بیبی چک اشتباه بگه؟

    1. سلام احتمال بارداری وجود ندارد.

  75. با سلام، این ماه دوم اقدامم هست، پریود های منظمی داشتم که هر ماه دو روز زودتر پریود میشدم و پریود هام ۲۹ روزه بود، الان دوماهه که به هم ریخته، ولی این ماه بعد ۳۱ روز هنوز پریود نشدم وترشحات زیادی دارم، امروز از بی بی چک استفاده کردم منفی بود، چند روز دیگه از بی بی چک استفاده کنم؟ ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  76. سلام،من پريودي نامنظمي دارم، يه مدت قبل از موعد پريوديم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و من بكارت هم دارم، الان ١٥ روز از موعد پريوديم ميگذره و هنوز پريود نشدم بي بي چك هم انروز استفادع كردم منفي بود، ايا احتمالش هست باردار باشم؟؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  77. من ٢ روز پيش رابطه محافظت نشده داشتم و يك ساعت بعد يك قرص اورژانسى nella one مصرف كردم
    براى اطمئنان از باردار نشدن كار ديگه ايى هم بايد انجام بدم؟

    1. خیر نیازی نیست.

  78. با سلام ، من تقریبا هر ماه یک روز دیرتر پریود میشم و در روز بیستم سیکلم نزدیکی کردیم که به روش طبیعی جلوگیری کردیم البته مقداری آب روی سطح آن ریخت که بلافاصله شست و شو دادم. الان ۷روز از موعد پریودیم میگذره که پریود نشدم ولی امروز کمی خون اومد و بعد قطع شد. البته سه روز قبل هم بیبی چک زدم منفی بود. آیا باردارم .

  79. سلام،ببخشید مزاحم میشم لطفا خواهش میکنم جواب سوالمو بدیدباکره هستم من نزدیک ب ۱۶روز پیش شاید کمتر یا بیشتر دست نامزدم ک با پیشابش تماس داشت ب واژنم مالیده شد چن روز بعدش هم رابطه بدون دخولی داشتم ک اب منی رویه دستم ریخ ک چن دقیقه بعد با اب سرد خالی شستم بعد بیس دقیقه یا ی ربع من واژنم رو با دستم شستم خواستم بدونم امکان ورود اسپرم وجود داره امکان داره اسپرم زیرناخن یا انگشتر بوده باشه سبب بارداری بشه؟۱۱روز پیش هم رابطه بدون دخولی داشتم ک آلت نامزدم دوبار رویه واژنم کشیده شد قبلش هم ترشح داشتم ترشحات سفید بالای واژنم دیدم شاید هم منی بوده دقیق نمیدونم ولی خودم دیدم ک بعد از چن دقیقه منی در جای دیگه تخلیه شد دوروز بعد من ی قرص اورژانسی۰/۷۵مصرف کردم۱۲ساعت بعد یکی دیگشو آیا تماس دستم با شیر آب ک اغشته ب کم منی بوده موجب بارداری میشه؟الان۶روزه از مصرف قرص میگذره ن خون دیدم ن لکه فقط درد در زیرشکم کمی کمر و پاها و کمی در سینه داشتم آیا احتمال بارداری در این موارد هست؟اگه نیست تا چن روز بعد ازمصرف قرص باید پریود شم؟چن روز بعد از تاخیر پریودم میتونم از بی بی چک استفاده کنم؟توروووووووووخدا جواب بدین استرس دارم خیلی شدید یک هفتس زندگیم بهم ریخته

    1. سلام نگران نباشید احتمال بارداری وجود ندارد.

  80. با سلام مجدد میخواستم بگم امروز که هشت روزه از مصرف قرص اورژانسی میگذره و پریود نشدم سه روز دیگه مونده ب زمان پریود خودم از دیروز عصر دردی در سینه سمت راستم دارم ک کمی سوزش و خارش اولش داشتم اما الان ندارم فقط درد. و سوزش داره باتوجه ب توضیحات قبلیم و پاسخ شما امکان بارداری هس؟یااینکه از عوارض قرص اورژانسی میتونه باشه یا زمان پریودم چون دوره های قبلی پریودم قبل پریود کمی سوزش و درد در سر سینه داشتم الان بیشتر شده و سینه سمت راستم هم کمی درد داره باتشکر

  81. سلام مجدد من۱۰روز از مصرف قرص اورژانسیم میگذره پریود نشدم شرایطمم قبل توضیح دادم ک پاسخ داده شد احتمال بارداری نیس البته قبلا هم درد سینه قبل پریود داشتم اما خیلی کمتر بود ولی الان۴روزه درد سینه دارم ک امروز کمی کمتر شده فردا هم موعد پریودمه از بی بی چک هم استفاده کردم منفی بود آیا باردارم؟خواهش میکنم جواب بدییییین

  82. سلام خسته نباشید من ۴ بهمن پریود شدم و ۱۴ بهمن عمل بینی داشتم ۱۰ اسفند رابطه بدون دخول و تماس منی داشتم ولی از پیشاب نگرانم.با تاخیر دو ماهه ۴ فروردین پریود شدم نوع خونریزی مثل قبل ۵-۴ روزه بود دوباره تا همین امروز ک ۱۸ اردیبهشته پریود نشدم و سینه هام درد داره بزرگ شده کمر درد و دلدرد دارم پریود نشدم تا الان سه تا بیبی چک منفی بوده وحدودا ۵-۶ سال پیش پرلاکتینم بالا بود خاستم بگم امکان بارداری هست با این اوصاف?

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  83. سلام خسته نباشید من ۴ بهمن پریود شدم و ۱۴ بهمن عمل بینی داشتم ۱۰ اسفند رابطه بدون دخول و تماس منی داشتم ولی از پیشاب نگرانم.با تاخیر دو ماهه ۴ فروردین پریود شدم نوع خونریزی مثل قبل ۵-۴ روزه بود دوباره تا همین امروز ک ۱۸ اردیبهشته پریود نشدم و سینه هام درد داره بزرگ شده کمر درد و دلدرد دارم پریود نشدم تا الان سه تا بیبی چک منفی بوده وحدودا ۵-۶ سال پیش پرلاکتینم بالا بود خاستم بگم امکان بارداری هست با این اوصاف?

  84. سلام خسته نباشین من ۲۱فروردین پریود شدم ۲۴پاک شدم ۲۹اقدام ب بارداری چون کیست دارم پریود هام نا منظمه ب نظر شما کی بی بی چک انجام بدم سوزش سینه دارم حالت تهوع

    1. سلام بهتر است شنبه از تست بی بی چک استفاده کنید.

  85. سلام
    من ۴روزازپریودیم گذشته ۴بارتست زدم یه خط پررنگ ویه خط کمرنگ شده ایامن باردارم وچرا خط دوم همش کمرنگه

    1. سلام بهتر است ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  86. سلام خسته نباشی، من دوماه اقدام به بارداری کردم، بعد از پاک شدنم اسفند ماهم پشیمون شدم و قرص۷۵خوردم شش روز بعد دوباره پریود شدم بعد از پاک شدنم اقدام ب بارداری دوباره کردم سیزدهم فروردین باید پریود میشدم نشد ۱۶روز عقب افتاد امیدوار و شاد از اینکه حاملم ولی بی بی چک منفی بودتا بلاخره پریود شدم بعد پاک شدن اقدام به بارداری کردم الان ۷روز مونده تا پریود بشم ولی بی بی چک منفی بود چقدر بده جواب منفی نامید شدم و مثل افسرده ها من سیکل منظمی داشتم قبل خوردن قرص ۲۸‌هرماه پری میشدم، حالا به نظرتون من باردارم راستی چند روز پیش در ترشحم یه رگ خونم دیدم!!!!!!!!؟

  87. سلام خسته نباشی، من دوماه اقدام به بارداری کردم، بعد از پاک شدنم اسفند ماهم پشیمون شدم و قرص۷۵خوردم شش روز بعد دوباره پریود شدم بعد از پاک شدنم اقدام ب بارداری دوباره کردم سیزدهم فروردین باید پریود میشدم نشد ۱۶روز عقب افتاد امیدوار و شاد از اینکه حاملم ولی بی بی چک منفی بودتا بلاخره پریود شدم بعد پاک شدن اقدام به بارداری کردم الان ۷روز مونده تا پریود بشم ولی بی بی چک منفی بود چقدر بده جواب منفی نامید شدم و مثل افسرده ها من سیکل منظمی داشتم قبل خوردن قرص ۲۸‌هرماه پری میشدم، حالا به نظرتون من باردارم راستی چند روز پیش در ترشحم یه رگ خونم دیدم!!!!!!!!؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بارداری استفاده کنید.

  88. سلام من ۳۰ فروردین برای بارداری پیش دکتررفتم برام کلومفین چندجور دیگه قرص نوشت خوردم برای ۵فروردین امپول HCGبرام زد بعد ازاونم رابطه داشتم الا حالت تهو وسردردو زیردلم یکم دردمیکنه مثل پری بی بی زدم منفی شد یعنی بی بی چکم جواب درست بهم داده یانه؟

    1. سلام با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری ضعیف است.

  89. سلام من ۳۰ فروردین عادتم تموم شد وطبق دستور دکترقرص خوردم و۵فروردین برای سنورفتم ۵تافولیکول ازاد کردم دکترگفت همه چی عالیه ومن ازاون به بعدنزدیگی داشتم والا دل دردخفیف مثل دردپری تخمدان سمت راستمم تیر میکشه سرگیجه حالت تهو سردردم دارم
    الا باید بیست چهارم پری بیشم وامروز ی بی بی زدم منفی شد میشه روجوابش اعتماد کنم؟؟؟لطفا زود ج منو بدین خواهش میکنم

    1. سلام باید صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  90. سلام وقتتون بخير
    من بعد از قاعدگي با همسرم رابطه بدون جلوگيري داستيم به قصد بارداري ٦ روز بعد ٣ روز پشت سرهم لكه بيني قهوه اي داشتم ولي خود به خود قطع شد ، همراه با اين لكه بيني ها سرگيجه و خستگي و افت فشار ونفخ شديد داشتم ٧ روز بعد به مدت ٣ روز تپش قلب شديد همراه با تنگي تنفس داشتم تمام اين علائم خودبه خود خوب شدن الان ٢ روز از پريودم گذشته ولي تخمدان يك روز درميان چپ و راست تير ميكشه ولي خبري از قاعدگيم نيست امروز بي بي چك هم گذاشتم منفي شد. احتمال بارداري هست؟ اگر نيست علت اين همه علائم چي هست؟
    ممنون از راهنماييتون

    1. سلام بهتر است صبر کنید اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بارداری استفاده کنید.

  91. سلام من از علائم بارداری فقط سینه دردشو دارم نزدیک ب یه هفتس حس میکنم نوکش و رنگشم تغییرکرده ک امروز کمتر شده سه روزه ک از موعد پریودم گذشته یه روز قبل پریود بی بی چک گذاشتم منفی بود امروزم ک سه روزه از زمان پریودم میگذره گذاشتم بازم منفی بود خواستم بپرسم با وجود سینه درد ک میگن یعنی لانه گزینی بخوبی انجام شده میشه بی بی چک منفی شه؟

    1. سلام علائمی که ذکر کرده اید ا ز علائم پیش از قاعدگی نیز می تواند باشد.

  92. فراموش کردم بگم دوهفته پیشم اورژانسی مصرف کردم

  93. سلام وقتتون بخير
    من بعد از قاعدگي با همسرم رابطه بدون جلوگيري داستيم به قصد بارداري ٦ روز بعد ٣ روز پشت سرهم لكه بيني قهوه اي داشتم ولي خود به خود قطع شد

  94. سلام وقتتون بخير
    من بعد از قاعدگي اقدام به بارداري كردم بعد از ٦روز لكه بيني قهوه اي داشتم تا سه روز كه همراه بود با سرگيجه ، خستگي و افت فشار و نفخ شديد و تكرر ادرار كه همه علائم خود بخود خوب شد. ٧ روز بعد از اين جريان تپش قلب شديد همراه با تنگي تنفس زياد داشتم و اين علائم هم خود به خود خوب شد، الان ٢ روز قاعدگي عقب افتاده ولي تست بي بي چك رو انجام دادم منفي شده ولي حس پريود شدن دارم تير ميكشه تخمدان هام يك روز درميان چپ و راست. آياباردارم؟ اگر نيستم علتش چي ميتونه باشه؟
    ممنون از راهنماييتون

  95. ۹۷/۰۲/۲۰ – ۱۵:۴۳ ۰۱
    پاسخ
    سلام خسته نباشی، من دوماه اقدام به بارداری کردم، بعد از پاک شدن بهمن ماهم پشیمون شدم و قرص۷۵خوردم شش روز بعد دوباره پریود شدم بعد از پاک شدنم اقدام ب بارداری دوباره کردم سیزدهم فروردین باید پریود میشدم نشد ۱۶روز عقب افتاد امیدوار و شاد از اینکه حاملم ولی بی بی چک منفی بودتا بلاخره پریود شدم بعد پاک شدن اقدام به بارداری کردم الان ۷روز مونده تا پریود بشم ولی بی بی چک منفی بود چقدر بده جواب منفی نامید شدم و مثل افسرده ها من سیکل منظمی داشتم قبل خوردن قرص ۲۸‌هرماه پری میشدم، حالا به نظرتون من باردارم در و چند روز پیش در ترشحم یه رگ خون دیدم مثل مویرگ بود!!!؟؟؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  96. لطفا جواب منو بدید خیلی استرس دارم حالت تهوع هم دارم

  97. سلام من ۱۱اوردبیشت عادت ماهانم تموم شده وا الان ۲۲ اوردبیهشت وا یک در میان نزدیکی کردم ایا امکان حاملگی هست از بی بی چک استفاده کنم

    1. سلام باید صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  98. سلام من پریودی نامنظم داری …هر ماه سه تا پنج روز عقب میزنم با توجه به این میخواستم بدوم الان که دو روز از پریودیم گذشته چند روز دیگه تست انجام بدم..

    1. سلام اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بارداری استفاده کنید.

  99. سلام خسته نباشید۲۲سالمه
    الان حدودچهارماهه اقدام ب بارداری کردم وپریودمنظمی داشتم تاماه پیش که اصلادوروزپریودشدم وبعدقطع شدتست دادم منفی بودالان این ماه دوروزه که ازروی پریودیم میگذره وسینه هام درد میکنه وی کم احساس خستگی دارم وشکمم این ماه خیلی تورم دارهآیاباردارهستن یانه تست خانگی بدم معلوم میشه؟؟زودنیست؟؟

    1. سلام اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  100. سلام خسته نباشی،میخواستم بدونم بی بی چک برای کسایی که قاعدگی منظم دارند چندروز بعد از گذشت قاعدگی دقیق نشون میده؟من این ماه قصد بارداری داشتم از چند روز قبل نافم خیلی تیر میکشید درد داشت حالت تهوع هم داشتم میخواستم بدونم میتونه نشانه بارداری باشه؟ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام باید صبر کنید اگر پریود شما عقب افتاد فردای آن از تست بی بی چک استفاده کنید.

  101. سلام خسته نباشی،میخواستم بدونم بی بی چک برای کسایی که قاعدگی منظم دارند چندروز بعد از گذشت قاعدگی دقیق نشون میده؟من این ماه قصد بارداری داشتم از چند روز قبل نافم خیلی تیر میکشید درد داشت حالت تهوع هم داشتم میخواستم بدونم میتونه نشانه بارداری باشه؟ممنون میشم جواب بدید

  102. سلام من چهار ماهه اقدام به بارداري كردم پريودم هميشه ٢٧-٢٨ روزه بوده ولي ماه قبل روز ٣٢ پريود شدم اين ماه هم ٣٦ روز گذشته اما پريود نشدم روز ٣٥ بي بي چك گذاشتم منفي بود چند روزه خيلي كمر درد دارم و قسمت پايين شكمم تير ميكشه پوستم هم خشك شده در ضمن جزء فوليك اسيد هيچ قرص ديگري استفاده نميكنم.
    به نظر تون احتمال بارداري هست؟
    اگر تأخير پريودي است پس دليل اش چيست؟
    لطفأ زود جواب بدين ممنون تان

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید اگر منفی بود آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  103. سلام خسته نباشید من پریود نامنظم دارم سیکل قاعدگیم ۴۰،۴۵روزه بعضی موقع ها هم مشخص نمیکنه چون کیست دارم ۲۱فروردین پریود شدم ی هفته بعد اقدام ب بارداری امروز تست بیبی زدم منفی بود استرس دارم نمیدونم کی باز امتحان کنم ایا ده روز دیگر صبر کنم کافیست حالت تهوع سر گیجه سوزش سینه دارم ممنون میشم راهنماییم کنید ۲۹سالمه دومین بارداریم هست

    1. سلام بله ده روز دیگر کافی است .

  104. سلام من ۱ساله اقدام به بارداری کردم الان تقریبا ۵روزه ازوقت پریودم گذشته ولی تست بی بی انجام دارم منفی بود ایا احتمال باردادی هست والبته سمت چپ زیر شکمم درد میکنه

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  105. سلام خسته نباشید،من قصد بارداری داشتم پریودی هامم منظمه ولی این ماه ۳روز عقب افتاده روز سوم بی بی چک زدم منفی بود پریودم نشدم یعنی ممکنه منفی کاذب باشه؟چندروز دیگه از تست دوباره استفاده کنم؟ازمایش خون بدم مشخصه؟ممنون میشم زودجواب بدین اخه بلاتکلیفم نمیدونم روزه بگیرم یا نگیرم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  106. سلام من اول پریودم نا منظم بود ولی بیشتر از ۶ماه که منظم شده وهر ۲۵ روز پریود میشم والبته چند روز قبل پریود حالت تهوع میگیرم چرا اما این ماه نمیدونم باز نامنظم شده یا پریود نشدم اخه ۴روزه از وقت پریودم گذشته بودولی تست بی بی انجام دادم منفی بود امروز که ۶روز گذشته باز بی بی انداختم چیزی نیود یعنی منفی بود ایا احتمال بارداری هست اخه زیر شکمم سمت راست درد دارم وتیر میکشه آیا قلیون هم تو جواب منفی تاثیرداره

    1. سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریودی داشتید وباردار هم نبودید باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  107. سلام ممنون از اینکه جواب منا دادید، خسته نباشی میگم بهتون ایشالله هرچی از خدا میخواهید بهتون بده خیلی دارید کمکـ میکنید، من دو روز از پریودیم میگذره دیروز باید پری میشدم ایا الان تست بدم جوابش درسته یا صبر کنم؟؟؟ میترسم دیگ جواب منفی ببینم دعا کنید منفی نباشه مرسی عزیزم

    1. سلام خواهش می کنم شما می توانید فردا تست بارداری انجام بدهید.

  108. سلام خسته نباشید من روز ۲۵ فروردین که روز اخر پریودم بود با نامزدم رابطه سطحی داشتم یعنی سر التشونو کمی داخل واژن کردن البته من باکره هستم و اب منی اصلا روش یا کنارش ریخته نشد ولی از پیشاب میترسم الان ۲۷ اردیبهشته و من هنوز پریود نشدم البته دلدرد و یبوست دارم یه هفتس ولی همیشه ۳۰ الی ۳۵ روزه پریود میشم بنظرتون احتمال بارداری هست؟ بی بی چک استفاده کنم.

  109. سلام خسته نباشید ، من دیروز یعنی ۲۶باید پری میشدم نشدم امروزیعنی۲۷از تست استفاده کردم منفی بود روزه هم بودم اقدام به بارداری هم داشتم حالا بنظرتون چیکار کنم دیوونه شدم جواب منفی دیدم ؟؟یعنی زود انجام دادم میشه به خاطر روزه بودن باشه دلمو به چی خوش کنم کاش میشد جواب مثبت را ببینم

  110. سلام من قبل اینکه دوماه(اوایل اسفند ماه) پیش قرص۷۵خوردم تازه هم پاک شده بودم ،پری منظمی داشتم هر ۲۸ماه پری میشدم، قصد بارداری هم دارم تا بعد از خوردن خورص چهار روز بعد از پری دوباره پریود شدم وطبق حساب باید ۱۳فروردین میشدم ولی نشد تا ۲۶فرودین الان طبق حساب گذشته باید ۲۶میشدم نشدم۲۷م بی بی گذاشتم روزه هم بودم منفی بود الان امروز۲۹م هنوز نشدم ایا امکان بارداری هست؟؟؟؟، دیگه توان دیدن بی بی چک منفی را ندارم،

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  111. سلام من پریودی منظمی دارم و آمپول hcgزدم والان چهارروز پریود نشدم روز دوم بی بی چک زدم مثبت بود و امروز زدم یه خط کمرنگ یه خط پررنگ بود آیا من باردارم

    1. سلام ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  112. سلام ، ببخشید من سه ماه پیش ی سقط جنین غیر عمد جنین یازده هفته داشتم پزشکم بهم گفت ک سه ماه جلوگیری کن بعد اقدام کن ب بارداری دوباره ، من اقدام کردم و الان چهار روز ک ازم گذشته و درد زیر شکم دارم و کمرم تیر میکشه توی همون روزی ک باید پریود میشودم بی بی چک دادم منفی بود ایا احتمال داره باردار باشم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  113. سلام من یکروز از وقت پریودم میگذره بیبی چک زدم منفی بود عادت منظمی دارم ولی تمام علایم حاملگی رادارم کمر درد سرگیجه درد سینه و گرسنگی زیاد و ادرار زیاد ایا احتمال بارداری هست یا نه در ضمن من سه هفته قبل از وقت پریودم نزدیکی داشتم

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  114. سلام وقت بخیر
    پریودی های من نامنظمه و معمولا سیکل ۲۳ الی ۲۵ روزه داره و تاریخ اخرین پریودم ۱۰ اردیبهشت بوده اما هنو پریود نشدم فقط انگار تخمدان سمت راستم درد دارم هیچ علائم دیگ ای ندارم چوقت میتونم بی بی چک استفاده کنم؟چند روز باید صبر کنم تا پریودی؟

    1. سلام اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید آن وقت بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  115. سلام وقتتون بخیر.من ۲۱سالمه با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم.ایا با پیشاب احتمال بارداری هست؟چون الان ۹روزه از پریودیم گذشته و پریود نشدم.کیست و تنبلی تخمدانم دارم.امروز رفتم دکتر و برام سونوگرافی نوشت ایا باردارم؟باید چیکار کنم.ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام با توجه به اینکه رابطه بدون دخول داشته اید خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  116. سلام من هرماه پنجم پریود میشم بعضی وقتا هم ی روز زودتر امروز ششم ماه هست و من پریود نشدم تست بارداری استفاده کردم جواب منفی بود آیا امکان داره من باردار باشم؟نوک سینه هام دردمیکنه اما دل درد و کمردرد پریودی ام ندارم اسهال و حالا تهوع دارم

  117. سلام من ۵ماهه اقدام کردم برای بارداری پرویود هام نامنظم شده مثلا ۱۰روز اینا عقب میندازم .پنجم باید پریود میشدم ک نشدم احتمالش هست باردار باشم؟و اینکه اگه فردا صبح بی بی چک بزنم نشون میشه؟الان ۳روز از زمانش میگذره..ممنون توروخدا جواب بدید

    1. سلام بله می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  118. سلام من هر۲۸روز پریود میشدم ولی الان حدودا ۳۴روز شده ولی هنوز پریود نشدم تو روز۳۱بی بی چک استفاده کردم منفی بود واینکه با همسرم رابطه ی پرخطر نداشتم و احتیاط کردم الان من باید چیکارکنم احتمال بارداریم هست خواهشا زود جواب بدین کلافه شدم

    1. سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید اگر باردار نبودید باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  119. سلام من نامزدم،من پریودی کاملا منظم دارم…
    تا حالا نشده پریودم عقب جلو بشه…
    الان ۸روز از وقتم گذشته تست بارداری انجام دادم دوبار…ولی هردو منفی بوده …
    چیکار باید بکنم.؟کی جواب دقیق میگیرم؟؟؟
    لطفا زود جواب بدید ممنون??

    1. سلام اگر بیشتر از ۱۰ تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی بررسی شود.

  120. سلام من دقیقا هشت روزه پریودم عقب افتاده پریوده منظمی دارم دیروز بی بی چک زدم منفی بود آیا احتمال بارداری وجود داره

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  121. سلام،خسته نباشید من ی نزدیکی بدون دخول داشتم که اورژانسی مصرف کردم دو روز بعدش ۲هفته بعد چن روز خونریزی داشتم برای قبلشم سینه درد داشتم سه روز بعد خونریزی برای اطمینان آزمایش خونم دادم بتام۰٫۱۰۰بود که منفی شد ولی خب بعد از مصرف اورژانسی روز ب روز درد و سوزش سینم بیشتر تا بعد خونریزیمم ادامه داشت زیر شکمم درد داشت هنوزم درد داره کمی تخمکام تیر میکشه درد میگیره ترشحاتمم مث قبله علائم بارداری مث تهوع و خستگی و سرگیجم ندارم سینه دردمم خوب شده فقط همراه با درد تخمکام حس میکنم شکمم بزرگتر شده خیلی آزارم میده از دوتا بی بی چک استفاده کردم قبل پریود منفی شد یکی دیگه بعد پریودم یه هفته بعد استفاده کردم ی هاله خیلی کمرنگ انداخت مارک مدیکور بود خواستم بپرسم احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  122. سلام من چند ساله در اقدام به بارداري هستم ماه قبل ميكرو كردم كه منفي بود اين ماه هم روز ۱۸ پري لك بيني داشتم الان سه روزه لك بيني دارم و تقريبا قطع شده ايا امكان داره باردار باشم

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  123. سلام خسته نباسید..من همیشه پریودیام عقب مینداخت الان دوماهه اقدام کردم واسه بارداری …ماه قبل یه هفته زودتر پریودشدم با خونریزی جدید…الان یه دو روز تاخیر داشتم…الان زمان مناسبی واسه هست ؟

  124. سلام من فاطمم که قرص اورژانسی مصرف کرده بودم پریودیم عقب افتاد روز نهم بی بی زدم منفی بود تا الان که امروز روز نوزدهمم است که پری نشدم صب بی بی زدم مثبت شد !!

  125. با سلام من دکتر واسم دوفاستون تجویز کرده و اقدام به بارداری داشتم الان ۱۲روز گذشته هنوز پریود نشدم چون من شنیدم بعده قطع قرص دوفاستون پریود میشی ولی هنوز نشدم بی بی چک زدم منفی بوده آیا امکان داره حامله باشم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بارداری استفاده کنید.

  126. سلام من سه ماهه اقدام ب بارداری کردم پریودی هام منظم بود از وقتی جلوگیری نمیکنم نامنظم شده ماه پیش ۱۵پریودشدم اینماه هنو نشدم و زیر دلم گاهی اوقات درد میگیره ایا تست جواب میده؟اصن امکان داره باردار باشم؟واینکه روزه میگیرم اشکالی ندارد؟

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  127. با سلام ،
    ممنون ميشم اگه به سوال من پاسخ بديد .
    من و همسرم رابطه به صورت پيشگيري طبيعي داريم . حدود ٦ ماه پيش دورهي پريودم كه هميشه تقريباً٣٢ هست نزديگ٥٢ دو روزشد كه تست و ازمايش منفي بود و اكو گرافي داخلي هم انجام دادم و هيچ مشكلي هم نبود و دليل رو استرس يا تغغير شرايط احتمال دادن ، البته لازم دونستم بگم ١٥ ماهي هست كه به خارج از كشور مهاجرت كرديم الان دوباره اين ماه سيكل ٣٢ روزه من ٣٧ روز شده و با اين تفاوت كه حدود دو هفته هست زير دلم درد هاي خفيف و كوتاه مدت دارم چند باريست كه محدوده نافم هم درد ميگره و بعد از يه مدت كم خوب ميشه و مشامم به بو حساس بود البته برخي بو ها چند روزيه اين حساسيت رو احساس نميكنم ولي درد زير شكم و ناف هستن و درد سينه در سمت نزديك به بازو سه روز هست كه به وجود امده ٥ روز قبل از پريود تست ادرار البته از نوع ارزان قيمت را انجام دادم منفي بود به نظر شما احتمال بازداري هست ؟!! ممنونم اگه جواب بديد

    1. سلام شما خیلی زود از تست بارداری استفاده کرده اید بهتر است مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  128. سلام من از ال دی استفاده میکنم،
    ماه گذشته سه روز مونده بود ورق تموم بشه خونریزی پریودی شروع شد،به دستور متخصص بعد هفت روز بسته بعدی شروع کردم،اما به خاطر شب های احیاء بعد اتمام بسته چهار قرص از بسته بعدی خوردم
    دو روزه که نخوردم اما پریود نشدم ترشحات سفید هم دارم علایم پریودی هم ندارم
    فقط سینه هام درد میکنه
    بی بی چک استفاده کنم يا زوده؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  129. يلام وقت بخير. من تقريبا پريودي منظمي دارم. تاريخ ٢٠ فروردين پريود شدم و پريودي من تا ٣١ فرودين ادامه داشت بعد از اون قرص هاي اورژانسي خوردم و نزديكي داشتم تاريخ ٩ ارديبهشت به مدت ٥ روز پريود شدم. و تا الان كه ٢١ خرداد است پريود نشدم. درد هاي پريود رو دارم. احتمال بارداري هست؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  130. سلام من عفونت داشتم دکتر بهم شیاف و پماد داد ک استفاده کردم دو هفته قبل پریودی نزدیکی داشتم الان ۱۰ روزه از پریودیم گذشته ولی پریود نشدم زیر شکمم و پهلو هام درد میکنه گاهی اوقات زیر شکمم تیر میکشه. من سمت تخمدان راستم کیست درموئید دارم ک پزشکم گفته بهتره باردار شم بعد کیست رو بردارم. به نظر شما با اینکه ۱۰ روز گذشته آیا باردارم؟

    1. سلام از روی علائم نمی توان تشخیص بارداری را داد باید تست بارداری انجام بدهید.

  131. سلام .من ۲۲ هرماه پریود میشم و بعد پریودی دقیقا ۴ اردیبهشت ماه نزدیکی داشتم دوساعت بعد از نزدیکی قرص اورژانسی خوردم اما هنوز پریود نشدم بی بی چک هم استفاده کردم اما منفی بود.آیا امکان بارداری هست؟متشکرم

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  132. سلام
    من سیکل ماهانه ی منظمی دارم سی الی سی و پنج روزه
    پانزدهم اردیبهشت آخرین پریودیم بوده و نزدیکی
    با شوهرم پانزده خرداد یعنی یکی دو روز مانده به عادت ماهانه نزدیکی داشتم و امروز بیست و چهارمه که پریود نشدم
    آیا امکان بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  133. سلام من ۱۶ روز از پریودم گذشته امروز دوتا تست زدم هردو مثبت شد ایا احتمال بارداری است

    1. سلام بله باردار هستید.

  134. سلام من نزدیکی بدون دخول داشتم پنجاه ساعت بعدش لوونورژسترول مصرف کردم دوهفته بعد مصرف قرص پریود شدم تا ی هفته ۲۲ماه قبل بود ک پریود شدم ازمایش خونم دادم منفی بود اما این ماه پنج روزه داره از۲۲میگذره اما پریود نشدم. هیچ علائمی هم ندارم حس میکنم شکمم بزرگ شده آیا امکان بارداری هس؟چن روز دیگه میتونم ازمایش خون بدم؟آیا اون خونریزی پریودم بوده؟من اصن تو این ماه دخول نداشتم فقط منی رویه دستم ریخته شده با دستمال تمیز کردم و بعدش شستم.

    1. سلام بله خون ریزی پریود شما بوده است نیازی به انجام مجدد آزمایش خون نیست.

  135. سلام وقت بخير من دو روز قبل پريود رابطه بدون دخول داشتم و بعدش اورژانس خوردم. بعد ٢ ماه آزمايش خون دادم منفي بود
    آيا امكان اشتباه در آزمايش خون وجود داره؟

    1. سلام خیر احتمال آن ضعیف است.

  136. سلام من حالا ۷ماه است جلوگیری نمیکنم حالا سه روز است درد پریودی دارم اما پریود نشدم تست ظهر انجام دادم منفی شد آیا باردارم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  137. سلام من حالا ۷ماه است جلوگیری نمیکنم حالا سه روز است درد پریودی دارم اما پریود نشدم تست ظهر انجام دادم منفی شد آیا باردارم

  138. سلام،من ماه پیش اورژانسی مصرف کردم دوهفته بعدش پریود شدم یعنی باید۱۸اردیبهشت پریود میشدم اما۲۲اردیبهشت شدم تا پنج شش روز هم ادامه داش اما این ماه بازم تاخیر داشت ۲۲نشدم ۲۸خونریزی کردم درد هم هردوبار داشتم آیا این خونریزی پریوده؟امکان بارداری رو صفر میکنه؟ماه قبل ازمایش خون هم دادم منفی شد لازمه باز ازمایش خون بدم؟

  139. سلام
    من در فروردين ماه ١٨هم پريود شدم و اريبهشت ماه ١٩هم پريود شدم اما اين ماه كه خرداد باشه با امروز ٩روز ميشه كه تاخير داشتم
    و ديروز عصر البته بعد از خوردن مايعات نسبتا زياد تست رو انجام دادم كه منفي بود امكان داره باردار باشم؟!
    فردا كه روز دهم هست اين تست رو دوباره انجام بدم؟!
    ممنونم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی چک استفاده کنید.

  140. ببخشيد امكانش هست بي بي چك اشتباه كنه و كلا بارداري رو نشون نده؟!
    بعد از ١٤روز تاخير در پريودي و استفاده از بي بي چك باز هم منفي نشون داد!

    1. خیر احتمال خطا ضعیف است .

  141. سلام خسته نباشید من چهار روز از پریود گذشته و علائم پریود دارم مثل کمردرد و درد سینه ولی پریود نشدم احتمال بارداریم هست

    1. سلام بله بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  142. سلام خسته نباشید من در تاریخ ۱۳۹۷/۳/۳ پریود شدم وهمش ماه بعد سه روز زودتر میشم ینی باید ۱۳۹۷/۳/۳۰ میشدم ولی تا الان نشدم بی سابقه ست ولی علائم پریود مثل درد سینه یکم درد در قسمت پایین کمر قسمت باسنم دارم امکان بارداری نیست ؟؟؟؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنین

  143. سلام من حدود چند ماه ۱هم پریود میشم اما الان توی تیر ۳ روز عقب افتاده فقط کمر درد دارم بی بی چک اسفاده کردم اما جواب منفی بود میخوایم بیبینم دلیل چی هست پریود نمیشم

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  144. سلام من رابطه ی بدون دخول داشتم
    منی رو دستم ریخته شد ولی شستم و خشک کردم.
    بعد چند دقیقه دستمو کشیدم به نقطه حساسم.
    ۶ روز از پریودم گذشته
    احتمال بارداری هست؟!!؟
    خیلی نگرانم 🙁

  145. با سلام دو ماه اقدام به بارداری کردم با استفاده از کیت ال اچ و تعیین زمان تخمک گذاری در روز سوم تاخیر پریودی ناشتا تست دادم یه خط خیلی کم رنگ سفید در پایین ظاهر شد اما در روز چهارم که شب تست گرفتم منفی بود آیا بارداری؟؟؟

    1. سلام خیر باردار نیستید.

  146. سلام من تحت درمان برای بارداری هستم و از آمپول استفاده میکنم
    تا سه ماه قبل تقریبا سیکل پریودی منظمی البته با دارو داشتم و حتی ماه قبل چند روزی زودتر پریود شدم و الان ۱۰ روز میشه که از پریودیم عقب افتاده سه روز پیش از بی بی چک استفاده کردم ولی منفی بود آیا احتمال بارداری وجود داره

    1. سلام بهتر است برای اطمینان فردا صبح ناشتا مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  147. سلام.خسته نباشید.اقدام به بارداری و ۹ روز مونده بود به موعد پریودم خونریزی و لکه قهوه ای دیدم من پریودی نامنطم دارم همیشه یک هفته دیر ترمیشم اینسری ۹ روز زودتر امکان لانه گزینی وجود داره؟من اصلا لک قهوه ای نداشتم تا الان.الان۳ روز از پریودیم گذشته احتمال بارداری هست؟ ۳ روز قبل تایم پریودی بی بی منفی بود.

    1. سلام بهتر است برای اطمینان مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  148. سلام خسته نباشيد
    من٥ماهه كه ازدواج كردم هميشه وقتايي كه ميخواستم پريود شدم قبلش كلي دل درد ميگرفتم تا يكي دو روز اولِ پريودي
    ماهِ پيش(خرداد)٥م پريود شدم
    اين ماه بايد٦-٧م ميشدم چون هرماه به تاخير ميفته چند روز
    ولي ٣م فقط لكه قهوه اي اومد تا الان
    دردم ندارم
    دليلش چيه؟؟از هركي ميپرسم ميگه طبيعيه
    ممكنه بارداري باشه يا عفونت؟؟
    ميشه لطفا جواب بدين???

    1. سلام اگر تا ۳ روز آینده پریود نشدید آن وقت بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  149. باسلام من دوماه پیش اورژانسی مصرف کردم دوهفته بعدش پریود شدم۲۲ماه بود این ماه۲۷شدم من قبلا پریودم یکی دو روز تاخیر داشت اینبار بیشتر شده خواستم بپرسم کی پریود من حالت منظم پیدا میکنه مث قبل؟بااینکه همه چیز منفی بود و هیچ علائمی ندارم خونریزیم. هردوماه پنج شش روزه بوده شکمم بزرگتر شده تر شده ترس اینو دارم ک خونریزی لانه گزینی بوده باشه و خواستم بپرسم آیا خونریزی لانه گزینی یبار اتفاق می افته؟

    1. سلام ما چیزی به عنوان خون ریزی لانه گزینی نداریم بعضی از خانم های باردار در زمان لانه گزینی ممکن است لکه بینی جزئی داشته باشند.

  150. سلام من دوروزه از وقت پریدیم گذشته امروز صبح هم کمردرد شدید و درد زیر شکم داشتم آیا احتمال بارداری وجود دارد؟

    1. سلام باید از تست بارداری استفاده کنید.

  151. سلام خواهش میکنم جواب سوالمو بدین خیلی استرس دارم. من آخرین بار پریودیم ۱۴ ه خرداد بود که ۴ روز طول کشید و ۸ تیرماه هم نزدیکی با نامزدم داشتم کاملا ناخواسته.بعد ۲۹ ساعت قرص ۷۵صدم اورژانسی مصرف کردم و ۱۲ساعت بعد یکی دیگه. الان باید چیکار کنم بفهمم که باردارم یانه تورو خدا کمکم کنید آبروم در خطره

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  152. سلام خسته نباشید
    من از دوره ی پریودیم ۱۵روز گذشته و همیشه منظم بوده سه بار از جمله امروز بیبی چک‌منفی اومد
    رابطه ی کاملی هم نداشتم
    ایا امکان بارداری هست؟!

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  153. سلام من ۲۶ دوماه قبل پریود شدم ولی برای اولین بارخیلی جلو انداختم و ۱۶ ماه قبل پریود شدم حالا امروز ۱۶ ماه جدیده و من یک هفتس درد پریودی دارم ولی نشدم.یعنی امروز باید پریود میشدم این سابقه نداشت که قبل پریودی درد داشته باشم. سوالم اینه که بیبی چک رو چه روی استفاده کنم. ممنون

    1. سلام می توانید فردا صبح ناشتا از تست بی بی چک استفاده کنید.

  154. سلام من ماه پیش دو بار پریودشدم الانم تو این ماه پریود نشدم ٣روز تاخیر افتاد بیبی چک انجام دادم منفی بود میشه باردار باشم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  155. سلام خسته نباشید. من الان یک ساله اقدام برای بار داری کردم ولی متاسفانه باردار نشدم.پریودیمم یا ی هفته. جلو میفته یا ی هفته عقب الان نسبت ب ماه قبل ی روز از وقت پریودیمم میگذره الان نزدیک ب ده روزه ک دل درد دارم ی مایع های سفید رنگیم از بدنم خارج میشه .از بی بی چک استفاده کردم مثبت بود دوتا خطه هم پرررررنگ پرررنگ شده میخاستم ببینم چیکار کنم .؟؟آیا باردارم؟؟

    1. سلام بله باردار هستید.

  156. سلام من قبل ماه رمضون پریود منظمی داشتم اما بخاطر ماه رمضان تقریلا” بالای ۴۰ روز قرص خوردم و طبیعتا” پس اتمام ماه و قطع قرص پریودم بهم ریخت و سیکل ماهانه ی من هم ۲۹ روزه هست.
    در نهایت روز ۲۸م پریود شدم و پریودم ۱۰ روزه ام هست بعد پریودیم یکی از کیست هام ترکید اما مشکلی پیش نیومدو پزشک گفت مشکلی نیست.
    با احتساب علمی زمان تخمک گذاری باید ۱۲م ماه تخمک گذاریم اتفاق میفتاده. روز ۱۷م با نامزدم رابطه ی بدون دخول داشتم اما منی ایشون روی واژن بنده ریخت و من سریع کمتر از ۱ دقیقه با دستمال خشک پاکش کردم و بعد مجدد چند بار با دستمال خیس محل رو تمیز کردم. ۲۶م باید پریود میشدم که نشدم و الان یک روز گذشته. آیا احتمال بارداری هست یا خیر به دلیل استرس این تاخیر ایجاد شده؟
    ممنون میشم زود پاسخم رو بدید

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  157. سلام، خواهش ميكنم كمكم كنين من پريود منظمي دارم دورهاي ٢٨روزه الان ٥روزه از پريودم ميگذره و كمر درد خيلي شديد دارم متاسفانه بي بي چك ميزنم منفي نشون ميده يعني باردار نيستم ؟؟ به نظرتون ازمايش خون بدم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است .

  158. سلام پنج روزازپریودیم گذشته یه هفته هم قبل پریودیم رابطه داشتم علائم حاملگی رودارم سرگیجه معده دردبعضی موقع حالا تحوع دوبارازبی بی چک استفاده کردم منفی بودایاممکنه حامله باشم لطفا جواب منوبدین ممنون

    1. سلام باید ۱۶ روز از رابطه شما گذشته باشد تا جواب تست بی بی چک درست باشد.

  159. سلام
    چن وقته اقدام داریم الان یه دو هفته هستش همش بعد از چیزی خوردن احساس ترش کردن دارم یه چن روزم عقب انداختم اما هیچ علامت دیگه ندارم احتمال داره باردارباشم؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  160. سلام وقت بخیر.
    من پریود منظمی دارم و هر بیست و هشت روز یکبار پریود میشم.
    ماه پیش روز آخر پریودم با همسرم نزدیکی داشتم و خیلی خیلی کم از آب رفت تو بدنم
    الان دو روزه تاخیر افتاده تو پریودم و تموم علائم پریودی رو داشتم و ببی چک جوابش منفی بود امروز آیا احتمال بارداری هست ؟
    توجه کنید که من دقیقا روز اخر پریود قبلیم رابطه داشتم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  161. سلام من دو هفته قبل موعد عادت ماهانه اقدام ب بارداري كردم الان دو روز هست ك از موعد پريودي ميگذره و فقط ترشحات زيادي دارم علائم ديگه ايي ندارم امكان بارداري هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  162. سلام من از خرداد ماه قرص جلوگیریم رو عوض کردم و نا منظم مصرف میکردم و دوبار نزدیکی بدون مصرف قرص داشتم و الان ده روز دقیق قرصا رو قطع کردم و فقط دو روز لک بینی قهوه ایی داشتم و درد کمر و سردرد شدیدی دارم تست خانگی دادم منفی در اومد ولی من حالت تهوع دارم و سینهام ورم کرده ایا احتمال بارداری دارم لطفا جوابم رو بدین ممنونم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  163. سلام ببخشید من نه روزه از پریودیم میگذره تا حالا دوتا تست زدم منفی بوده تا حالا پریودیم خیلی دقیق بوده اولین باره اینجوری شدم سه روز پیشم آمپول پروژسترون زدم.خیلی استرس دارم به نظرتون حاملم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید اگر منفی بود باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود .

  164. با سلام من هفت ساله ازدواج کردم و شش ماهه اقدام به بارداری کردم اما نشد با رعایت تمام نکات ولی این ماه باید بیست و هفتم پریود میشدم اما نشدم هیچ علائم و دردی هم ندارم الان پنج مردادهست و هنوز پریود نشدم حدود ده دوازده روز قبل نزدیکی داشتم و هنوز از تست استفاده نکردم آیا استفاده کنم؟ و آیا احتمال بارداری هست؟ممنونم

    1. سلام اگر تا ۳ روز آینده پریود نشدید بهتر است از تست بارداری استفاده کنید ‌.

  165. سلام من هفته ساله ازدواج کردم و به صورت طبیعی جلوگیری کردم شش ماهه اقدام به بارداری کردم اما نشد باید بیست و هفتم تیر پریود میشدم که نشدم و الان که پنج مرداد هست هم نشدمو هیچ علائم و دردی برای پریود ندارم حدود ده دوازده روز پیش نزدیکی داشتم هنوز از تست استفاده نکردم آیا استفاده کنم؟ و احتمال بارداری وجود داره ؟؟ ممنونم

  166. سلام من هفته ساله ازدواج کردم و به صورت طبیعی جلوگیری کردم شش ماهه اقدام به بارداری کردم اما نشد باید بیست و هفتم تیر پریود میشدم که نشدم و الان که پنج مرداد هست هم نشدمو هیچ علائم و دردی برای پریود ندارم حدود ده دوازده روز پیش نزدیکی داشتم هنوز از تست استفاده نکردم آیا استفاده کنم؟ و احتمال بارداری وجود داره ؟؟ ممنونم

  167. سلام من ۱۰ مرداد باید پریود میشدم که روز قبلش یعنی نهم صبح یه لکه خون دیدم فکر کردم پریود شدم اما بعدش دیگه خبری نبود یعنی پریود نشدم این لکه چی بود پس ؟چند روز از تاریخ پریود بگذره بی بی چک استفاده کنم که نتیجه اش درست باشه؟ممنوم میشمممممممممم راهنماییی کنید

    1. سلام اگر تا ۳ روز دیگر به خون ریزی نیافتادید آن وقت برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  168. سلام من ۴ روزه از تاریخ پریودام گذشته دیروز بی بی چک گرفتم حدود دو ساعت بعد بی بی چک منفی نشون داد ،دوباره بی بی چک استفاده کنم یا اینکه جواب همون درسته و من حامله نیستمممممم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید .

  169. سلام.خسته نباشید.من یک روز بعد تاخیر قاعدگی صبح بی بی گذاشتم مثبت شد یک ساعت بعد دوباره گذاشتم بازم مثبت شد.آیا جواب تست درسته.و اینکه تنبلی تخمدان خفیف دارم و دارویی هم مصرف نکردم اصلا.بگین باردارم آیا

    1. سلام بله شما باردار هستید.

  170. سلام من ۱۱ روزه از تاریخ قاعدگی ایم گذشته روز ۱۰ تست بی بی چک صبح استفاده کردم ابتدا خط سی بلافاصله قرمز شد و خط تی با تاخیر خیلی کم صورتی کم رنگ شد آیا من باردارم ؟؟؟؟؟ دوباره کی بی بی چک استفاده کنم که مطمئن بشم باید ۱۰ مرداد پریود میشدم که هنوز خبری نیست ؟

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد اما برای اطمینان بهتر است اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  171. سلام خسته نباشین من ۹روزهس از تاریخ پریودام میگذره وخشکی واژن هم دارم که اصلاا تاحالا نه خشکی واژن ونه عقب افتادن پریود داشتم ومن ۳ بعد تاریخ پریودام تست انجام دادم منفی بود ینی امکان داره باردار باشم بازم دوباره تست انجام بدم??

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  172. سلام خسته نباشین من ۱۰ روز هس از وقت پریودام میگذره خشکی واژن هم دارم اصلاا تاحالا نه خشکی رحم ونه تاخیر درپریود نداشتم ومن ۳ روز بعد تاخیر پریودام تست انجام دادم که منفی بود ینی امکان بارداری وجود داره بازم تست انجام بدم

  173. سلام خسته نباشین من ده روز ازوقت پریودام میگذره ۲روز بعد تاخیر پریودام تست کردم منفی بود امروز انجام دادم یه خط تیره ویه خط سفید دیده شد ینی باردارم آخه من روش جلوگیری آیودی هم دارم خیلی لطف میکنین جواب مو بدین دارم ازنگرانی میمیرم ودرد زیر شکم امروز هم دارم

    1. سلام خیر باردار نیستید.

  174. با سلام
    من با نامزدم رابطه بدون دوخول داشتیم مقداری اسپرم بالای واژن ریخته شد و بلافاصله پاک شده و شستو شو شد
    الان ۸روز از زمان قاعدگی نامزدم گذشته ولی پریود نشدن و طی این ۸ روز ۴بار از بی بی چک استفاده کردن و هر ۴بار منفی بود
    (نامزدم تا قبل عید قاعدگی نامنظمی داشتن ولی بعد عید منظم داشتن ۲۲ هر ماه پریود میشدن)
    ایا احتمال حاملگی وجود دارد
    ممنون میشم پاسخ دهید

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  175. با سلام
    من با نامزدم رابطه بدون دوخول داشتیم مقداری اسپرم بالای واژن ریخته شد و بلافاصله پاک شده و شستو شو شد
    الان ۸روز از زمان قاعدگی نامزدم گذشته ولی پریود نشدن و طی این ۸ روز ۴بار از بی بی چک استفاده کردن و هر ۴بار منفی بود
    (نامزدم تا قبل عید قاعدگی نامنظمی داشتن ولی بعد عید منظم داشتن ۲۲ هر ماه پریود میشدن)
    ایا احتمال حاملگی وجود دارد
    ممنون میشم پاسخ دهید

  176. سلام خسته نباشین من یازده روز مانده به پریودی بعدی رابطه کامل داشتم با همسرم دوروزه بعد هم همینطور الان شیش روزه پریودم عقب افتاده ولی سه روز پیش بی بی چک گذاشتم منفی بود میخواستم ببینم احتمال داره باردار باشم و بی بی چک نشون نداده باشه

    1. سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  177. سلام وقتتون بخیر، من باید ۱۰ این ماه پریود میشدم ، پنجم این ماه لکه و خون خیلی کمی دیدم و تخمک سمت چپم کم درد میکرد و زیر شکمم و کمی درد عضلانی داشتم ، تا دیروز هیچ علایمی نداشتم و دیروز صبح دوباره مقداری خون و لکه دیدم ، تا امروز که باید پریود میشدم ، الان درد سینه کمی و کمر درد کمی دارم ایا امکان داره باردار باشم ؟ امروز که موعد پریودم بود پریود نشدم ، کی تست بارداری بدم ؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد بنابراین بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  178. سلام ببخشید من باهمسرم رابطه داشتم ک اکثرا اخرای رابطه کاندوم استفاده میکن ن ازهمون اول دوماه پیش ک رابطه بدون جلوگیری داشتم قرص اورژانسی استفاده کردم ک چن روزبعد پریودشدم ماه پیش۴روزپریودم عقب افتادالان اینماهم ۵روزه عقب افتاده،غیراین دوماه تقریباهمیشه منظم بوده ایاامکان بارداری هست الان بی بی چک استفاده کنم درست نشون میده یا چن روز دیگه صبرکنم کمردرددل دردم دارم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  179. سلام من ۲۰ تیر پریود شدم ماه بعدش ۱۹ مرداد شدم با توجه به اینکه روز اخر پریودم وقتی پاک شدم فردای اون روز با همسرم رابطه برقرار کردم اما انزال داخل نبوده با این حال این ماه باید ۲۰ ام پریود میشدم یک روز گذشته و پریود نشدم احتمال بارداری با پیش اب وجود داره؟؟
    درضمن دل درد پریود رو دارم اما اشتهام زیاد شده و حالت تهوع دارم به مدت ۳ روز که سرم هم زدم اما خوب نشدم
    ممکنه باردار باشم یا خیر؟؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  180. سلام یک سال و نه ماهه ک ازدواج کردم و شش ماهه ک جلوگیری رو گذاشتم کنار و قصد بارداری دارم فروردین ۲۰ماه پریود شدم اردیبهشت۱۵ماه خرداد۲۰ماه تیر۱۸ماه مرداد۱۷ماه.الان ۲۲شهریور و هنوز پریود نشدم بیبی چک هم زدم و منفی بوده آیا احتمال داره باردار باشم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  181. سلام وقت بخیر ۵روز تاخیر داشتم تو پریودی احتمال میدادم حامله باشم تو روز پنجم نزدیکی داشتم طولی نکشید بعداز نزدیکی پریود شدم ایا بخاطر نزدیکی بوده؟

  182. سلام من الان دو ماه اقدام ب بارداری کردم و دوره ماهیانه منظم۲۸روزه دارم و الان یکی دو روزه تاخیر کردم و تقریبا یک هفتس درد کمر و دل درد دارم میخواستم بدونم علائم بارداریه؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود .

  183. سلام
    من ۱۷ باید پریود میشدم و الان ۷روزه که عقب انداختم،سه روز بعدتاخیر ازمایش خون دادم منفی شد،الان هم خیلی کمردرد دارم و ترشحات شیری رنگ دارم وخیلی بدنم بادکرده،چندبارم بی بی چک زدم منفی شده،البته این ماه برای بارداری اقدام کرده بودم رابطه بدون جلوگیری داشتم،امروز هم ک ۷روزتاخیرمه بیدبی چک زدم بازمنفی شد نمیدونم به نظرشما احتمال بارداری وجود داره یا باید چند روز دیگه دوباره بی بی چک بزنم؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است .

  184. با سلام.
    یک سال هست که نامزد هستم و اسفند عروسیمه.۹ماه رابطه بدون جلوگیری با همسرم دارم چون ایشون کنترلشون زیاده رو مساله ارضا شدنشون مشکلی نداشتیم تا الان.ولی از پریود ماه پیشم ۱۵ روز تاخیر داشتم تا امروز.مطمئنم قبلش مایع منی داخل رحمم ریخته نشده ولی پیشاب امکان داره.امکان حاملگی هست؟پریودهای من معمولا نامنظم بوده کمی.
    (البته دیروز روز ۱۴ میشه مقداری اب منی داخل رحمم ریخته شد و شب دوگرم زعفران دم.کرده خوردم تا الان هیچ لکی هم ندیدم)
    انجام تست بیبی چک الان درست جواب میده؟
    با تشکر

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  185. از تست بیبی چک استفاده کردم دو بار متاسفانه هیچی ظاهر نشد.ولی مطمئنم درست استفاده کردم. دو تا قرص اورژانسی ۷۵ بعد ۲۴ ساعت از رابطه ام خوردم.الان باید چقدر منتظر پریود شدن باشم؟نمیخوام اگه باردارم اقدامی نکنم سنش زیاد بشه برای سقط اذیت کننده باشه.

  186. سلام من دوساله ازدواج کردم . تقریبا هم پریودام ۲۸.۲۹روزس الان هفت روز از پریودم میگذره‌ کمردرد دارم تقریبا تکرر ادرارهم دارم پایین شکمم احساس فشارمیکنم حیلی احساس بی حالی دارم حس میکنم ترشحات زیادی از م خارج میشه طوری که در روز باید دوبار لباس زیرمو عوض کنم نوک سینه هام خیلی حساس شدن ودرد میکنن ایا اینا علایم بارداریه ؟چند روز دیگه باید از بیبی چک استفاده کنم ؟

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید تا وضعیت شما مشخص شود.

  187. سلام من براى باردارى اقدام كردم وماه بعدش ٢روز خونريزى داشتم و از همان روز زير شكمم تير ميكشه وضربان داره وسمت چپمم هستش ٥روز بعدش بى بى چك زدم هنوز منفيه و سرگجه و حالت تهوع هم دارم امكان باردارى هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  188. سلام من با نامزدم رابطه بدون دوخول داشتم و باکره هست ده روز قبل از پریودیش رابطه بدون دوخول داشتیم ک احتمال اینکه منی من ریخته باشه .سیزده روز از موعد پریودیش گذشت ک بی بی چک دوتا زد جفتشم منفی ی خط اومد الان بیستو سه روزه ک پریود نشده یدفع زیر دلش تیر کشیده دو سبارم حالت تهوه داشته سرگیجه هم از قبل بخاطر کم خونی داشته سینه هاش ب گفته خودش مشکلی نداره ن سفت شده ن چیزی لکه خون هم نداره درد لگن نداره .ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کند.

  189. سلام من ۲روزه پریودیم عقب افتاده تمروز بی بی چکرفتم ی خط پرنگ افتاد ادونه خیلی خیلی کمرنگ وحتمالش هس باردار باشم

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد اما برای اطمینان ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  190. سلام ۴ روز اززمان پریودیم میگذره وزیردلم کمی سفت شده وگاهی تیرمیکشه از بی بی چک استفاده کنم نتیجه میگیرم یانه زوده؟!

    1. سلام بله می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  191. سلام من تا امروز۵روز از پریودیم گذشته وپریود نشدم بی بی چک میزنم منفیه ممکنه باردار باشم بی بی چک نشون نده؟یا اینکه ممکنه مورد دیگه ای باشه وبرم دنبال درمانش؟ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریود خود داشتید و باردار نبودید باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  192. سلام خسته نباشید.من با نامزدم رابطه داشتم نمیدونیم اب منی داخل ریخته شده یا نه.هر ۱۹هم پریود میشدم ماه قبل ۱۵هم پریود شدم..امروز ۲۱ هستش و من هنوز پریود نشدم
    ۲ روز پیش بیبی چک زدم منفی بود دیروزم زدم منفی بود..امروزم ناشتا بیبی چک استفاده کردم منفی بود..احتمال بارداری وجود داره؟؟؟!

  193. سلام و وقتتون بخیر
    خدمتتون عرض کنم که من دوره ی اولی هست که بعد از ده سال کلومیفن برای بارداری استفاده کردم و سیکل خیلی منظمی ندارم معمولا ۲۴-۲۵-۲۶-۲۷ روزه هست ،اما با توجه به اخرین دوره ی پری که ۲۴ شهریور ماه بوده ،پری عقب افتاده و در تاریخ ۲۰ مهر بیبی چک منفی بود اما همچنان پری نشدم ،علت چیست؟ عرض کنم که یک پسره ۱۰ ساله دارم و ۳۷ سالمه …و پسر اولمم با کلومیفن و امپول پریگنل باردار شدم
    خواهش میکنم سریع پاسخ بدین ،عازم سفر خارج از ایرانم

    1. سلام مجدد تست بارداری انجام بدهید .

  194. سلام من یک ساله که اقدام به بارداری کردم و باردار نشدم الان ۵روزه از پریودم میگذره ولی نشدم ایا بارداری؟ از تست استفاده کنم؟

    1. سلام بله باید تست بارداری انجام بدهید.

  195. سلام من درد دور ناف دارم و زیر شکم ازمایش خونی دادم چندروزپیش جواب منفی بوده تایم پریودیم فقط دوتا لکه اومده و دیگه پریود نشدم. ممکنه باردار باشم ؟ البته شاید جواب ازمایشم هم چون زود رفتم منفی شده نظرشما چیه ممنون

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  196. سلام من درد دور ناف دارم و زیر شکم ازمایش خونی دادم چندروزپیش جواب منفی بوده تایم پریودیم فقط دوتا لکه اومده و دیگه پریود نشدم. ممکنه باردار باشم ؟ البته شاید جواب ازمایشم هم چون زود رفتم منفی شده نظرشما چیه ممنون

  197. سلام من روز نهم بی بی چک زدم منفی بود آزمایش خون هم دادم منفی بود ولی درد زير سينه و درد پا و و شکم و کمر دارم قبلاپریود هام منظم بوده احتمال حاملگی هست الان ۱۲روز از پریودم میگذرد

    1. سلام اگر در هنگام آزمایش خون ۱۶ روز از رابطه شما گذشته بوده جواب آن قابل اعتماد بوده و احتمال بارداری وجود ندارد.

  198. سلام
    من دوره ماهانه منظم ۲۸روزه داشتم تا ۳ماه پیش که اقدام کردیم برای بارداری بار اول ۵روز پریودیم عقب افتاد اما حامله نبودم و پریود شدم بار دوم ۱روز عقب افتاد
    اما اینبار ۵روز عقب افتاده پریودیم چون سریای قبل بی بی چک گزاشتم و نبود ناراحت میشدم اینسری نزاشتم هنوز اگه باردار باشم بعد ۵ روز نشون میده آیا؟؟
    و سوال دیگه اینکه چرا من که پریودیام منظم بود الان نامنظم شده؟؟

    1. سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید سیکل های قاعدگی شما نرمال است اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریود خود داشته باشید نامنظم گفته می شود.

  199. سلام من دوره ماهانه منظمی دارم الان پنج ماهه بدون جلوگیری با همسرم رابطه دارم به قصد بارداری اما فعلا نشدم ولی الان چهار روزه که از پریودم عقب افتاده صبحا حالت تهوع خفیفی دارم ترش میکنه معدم کمرم درد میکنه

  200. سلام من الان روز ۳۱پریودمم هرماه فقط یه روز جلو می افتادم مثلا اگه دوم برج پری میشدم ماه دیگه یکم میشم الان پریود نشدم البته نمیدونم ماههایی که ۳۱روزن با ماهایی۳۰روزن فرق دارن یانه .امروز بی بی چک استفاده کردم منفی بود ولی بازم میتونم امیدوار بشم حامله ام دو ماهم متفورمین مصرف میکنم لطفازود جواب بدین

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  201. سلام.من تنبلی تخمدان دارم قرص کلومیفن ومتفورمین مصرف میکنم این ماه هم عکس رنگی گرفتم.شوهرمم آزمایش داداونم تعداداسپرمش۲۷میلیون بود..الان ۱۰روزاز زمان پریودم گذشته ونشدم.دل دردم دارم سینه هام هم سفت وبزرگ شدن بیبی چکم دادم منفی بودبنظرتون احتمال بارداری هست؟؟؟؟

    1. سلام با توجه به منفی بودن تست بی بی چک احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  202. سلام.من ی هفته به پریودی نزدیکی بدون جلوگیری داشتم.پریودم منظمه ولی الان ۱۰روز تاخیر افتاده پریودم.میخواستم بدونم ایا احتمال باردارس ی هفته مانده به پریودی هست یا نه.
    تورو خدا زود جوابمو بدید

    1. سلام احتمال بارداری به صفر نمی رسد اگر تا ۱۶ روز بعد از رابطه خود پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  203. سلام.من قرص اورژانسی مصرف کردم بعداز۵روزپریودشدم و۱۰روزازموعدپریودی بعدی گذشت که بی بی چک زدم که منفی بودوحالا ۲۰روزازاون موقع گذشته که هنوزپریودنشدم درضمن تاقبل ازاین قاعدگی منظمی داشتم ودردوران شیردهی هستم لطفاجوابموبدیدخیلی استرس دارم.ممنون

    1. سلام با توجه به اینکه بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود شده اید احتمال بارداری وجود ندارد.

  204. سلام من ماهه دومه که اقدام به بارداری کردم الان ۶ روزه که از پریودم میگذره و پریود نشدم بی بی چک استفاده کردم منفی بود با توجه به اینکه پریودهای نامنظم دارم و کیست و مشکل خاصی ندارم در حال حاضر حامله ام یا نه؟یا اینکه دوباره از بی بی چک استفاده کنم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  205. سلام من پریودهام نامنظم بود اقدام به بارداری کردم در هردوره دوسه روز پریودم عقب میفتاد اما اینبار دوازده روز عقب افتاده امروز تست بیبی چک زدم منفی بود آیا احتمال بارداری وجود داره لطفا جوابمو بدین با تشکر

    1. سلام اگر ۱۷ روز از رابطه شما گذشته باشد وجواب تست بی بی چک منفی باشد احتمال بارداری ضعیف است.

  206. سلام خسته نباشید ببخشید من هر ماه پریودم از موعدش یک یا دو روز دیر میشدم و این ماه ۵الی ۶ روزه که پریود نشدم و اقدام به بارداری کرده بودم و از کیت تخمگذاری استفاده کردم از علائمش دو سه روز اول تاخیر درد سینه داشتم و حساس بودن سینه ولی گهگاهیی زیر دلم درد میگیره و کمر درد دارم ایا احتمال بارداری هست؟؟کی از بی بی چک باید استفاده کنم؟؟

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  207. سلام.من پریودی منظمی دارم سیکل۲۰روزه دارم.الان ۲روزه که تاخیر در پریودی دارم.امروز آزمایش خون دادم منفی بود.علائم بارداری رو دارم.باردار هستم یا خیر؟

    1. سلام با توجه به منفی بودن آزمایش خون احتمال بارداری ضعیف است.

  208. سلام خسته نباشید.من یکسالی هست که اقدام به بارداری کردم البته به خاطر شغل شوهرم به صورت نامنظم .۱۲ مهر پریود شدم.الان باید ۱۲ آبان پریود میشدم که نشدم.امروز صبح بیبی چک استفاده کردم منفی بود.سیکل قاعدگی منظمی هم دارم.آیا احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید .

  209. سلام.ببخشید..
    من پریودی منظمی دارم اما الان۳روزه تاخیر افتاده علائم بارداری هم دارم بعد ۱روز تاخیر آزمایش خون دادم منفی شد بی بی چک هم زدم بازم منفی شد اما هنوز پریود نشدم احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  210. با سلام.
    برای بارداری اقدام کردیم. پریودیم منظوم..
    ماه قبل چند روز عقب افتاد وقتی که شدم دو روز بود..این ماه باید این هفته میشدم ولی هیچ علایم پریودی ندارم فقط گاهی زیرشکمم سمت چپ تیر میکشه…آیا باردار هستم..

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  211. سلام من آیو دی دارم جلوگیری طبیعی هم میکنم یه هفته است پریود عقب افتاده روز سه عقب افتادگی بی بی چک زدم منفی بود آیا امکان بارداری هست

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  212. سلام من یه ساله آیو دی دارم جلوگیری طبیعی هم میکنم هشت روزه پریود عقب افتاده بی بی چک زدم امروز منفی بود آیا احتمال بارداری هست

  213. سلام خسته نباشید.
    من پریودی هام منظمه واسه بارداری هم اقدام کردهم الان۱۰روزه که پریودیم تاخیر افتاده.روز اول تاخیر آزمایش دادم منفی شد.اما روزه دهم بی بی چک زدم مثبت شد.باردارهستم یا خیر؟

    1. سلام اگر در تست بی بی چک شما دو خط ظاهر شده است نشانه بارداری است.

  214. سلام،من پریودهام همیشه منظم بود به طوری که همیشه روز۲۴قبل از ساعت ۱۰صبح پری بودم ولی اینماه نشدم امروزم ۳روزه که نشدم حالت تهوع هم یه مدته دارم ولی خیلی کم بی بی چک هم زدم امروز صبح منقی بود …ایا احتمال داره باردار باشم؟؟؟؟؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  215. سلام خسته نباشید من چند ماهه جلوگیری نمیکنم و ماهه پیش پیش دکتر زنان رفتم و دکتر بهم گفتند احتمال اینکه قند بگیرم هست و بهم متفورمین داد روزی ۳ عدد و من ۱ ماه مصرف کردم و توی ماه روز ۱۱ و ۱۵ دوره قعدگی نزدیکی داشتیم بدون جلوگیری و من قاعدگیم منظم ۲۷ یا ۲۸ روزه و الان روز ۳۱ هست و من پریود نشدم سینه درد و کمر درد و کمی تیر کشیدم ناحیه زیر دلم و درد خفیف وجود داره احتمال هست باردار باشم؟ ممکه متفورمین باعث شده باشه قاعدگیم عقب بیوفته؟

    1. سلام برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  216. من ۸ مهر سقط داشتم وتا۲۸مهر خونریزی بعدازان سه بار نزدیکی داشتم باکاندوم الانم ۲۸ابان پریود نشدم امپول پروژسترون استفاده کردم بازم پریود نشدم سونوگرافی هم دادم مشکلی نبود پس علت پریود نشدن من چه هم کمردرد دارم هم شکم درد

    1. تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  217. سلام من روز پنج شنبه با همسرم رابطه داشتم اما همسرم آب منی رو خارج از بدن ریختن الان ۴ روز از وقت پریودم و ۶ روز از شب رابطه ام میگذره و پریود نشدم و شکمم درد میکنه اما پریودی نمیبینم بی بی چک هم زدم منفی شد
    آیا امکان داره باردار باشم؟ تو رو خدا زود جوابم بدیو

    1. سلام اگر تا ۱۶ روز بعد از رابطه پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید ‌.

  218. سلام من ده روز از پریودم میگذره
    دوبار کاندوم تو رحمم گیر کرد که دستشوی رفتم خودش در اومد
    الان میترسم باردارم یا ن
    بی بی چک بزارم ؟؟؟؟
    احتمالش هست اینطور باردار بشم ؟؟؟

    1. سلام برای اطمینان از تست بارداری استفاده کنید

  219. سلام .من سه ماه پیش کیست داشتم و به خاط قرصایی که برای کیستم بود میخوردم پریودیم تو این سه ماه سر ۱۳روز بود .اما در گذشته قبل از مصرف دارو ۲۳روز یک بار بود .تاریخ اخرین پریودیم بعد از پاکی پنج آبان هستش .که تا الان ۲۶روز گذشته و هنوز پریود نشدم .پنج روز پیشم دو مرتبه نزدیکی داشتم آیا احتمال بارداری هست سه روزه دیر کردم با تاریخ ۲۳گذشته .لازمه تست بگیرم الائم پریودی ندارم .فقط استرس دارم شدید توروخدا بگید

    1. سلام اگر تا ۱۰ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  220. سلام من واسه بارداری اقدام کردم وسه روز پیش باید پریودمیشدم وهنوز نشدم بیبی چک استفاده کردم وجواب منفی بود به نظرشما زمان استفاده بیبی چک چندروزبعده؟؟؟؟

    1. سلام اگر ۱۷ روز از رابطه شما در تایم تخمک گذاری خود گذشته باشد جواب تست بی بی چک آن موقع قابل اعتماد می باشد .

  221. سلام خسته نباشید من تیرویید دارم وهمیشه پری هام نامرتبه اما الان چندماهه که دقیق شده و جلوگیری هم نداشتیم تواین چندماه.الان ۵روزه که پریودیم عقب افتاده ایا حامله م یان.روز سوم بی بی چک زدم منفی بود.ممنون۲۱سالمه

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  222. سلام خسته نباشید من ۲۱سالمه تیرویید دارم چندسال جلوگیری طبیعی داشتیم و الان چندماهه که اقدام به بارداری میکنیم و پری هام مرتب شده تواین چندماه اما این ماه۵روزه که عقب افتاده روزسوم بی بی چک زدم اما منفی بود.فقط یکم بعضی وقتا سینهام تیرمیکشه.نظرشما چیه؟

  223. سلام من الان چهار روز از تاریخ پریودم میگذره و اقدام ب بارداری هم کردیم بنظرتون الان تست بارداری انجام بدم مشخص میشه ؟

    1. سلام بله می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  224. سلام خسته نباشید.من ۲۱‌سالمه ٤سال جلوگیری با کاندوم داشتیم الان ٤ ماهه اقدام به بارداری میکنیم هرماه پریود هام منظم بود اما الان ۶ روزه عقب افتاده روزسوم بی بی زدم منفی بود.کی دوباره تست بزنم جواب قطعیه؟ایا باردارم یا نه؟

    1. سلام اگر تا ۴ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  225. سلام،من پریودی منظمی ندارم و دوسه روز عقب جلو میشه،۳مهر پریود شدم و پنج روز طول کشید،دوروز بعد از تموم شدن قرص جلوگیری خوردم پنج روز و یهو قطع کردم،دوروز بعدش پریود شدم ب مدت پنج روز،،،تا روز ۲۲مهر ک تموم شد پریودم،،،و الان هنوز پریود نشدم،،حدود ۱۲روز،،بی بی چکم زدم منفی شد،،چ مشکلی میتونم داشته باشم؟؟ممکنه کیست داشته باشم..خیلی میخابم..زود خسته میشم و ضربان قلبم شدت میگیره،،خیلی زیاد،،درد کمر و لگن دارم مثل درد قاعدگی،،و بدنم یهو گر میگیره،،،نسبت ب بوهاهم حساس شدم

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف اشتباه قرص جلوگیری بوده اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید و جواب تست شما منفی بود باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  226. سلام،من پریودی منظمی ندارم و دوسه روز عقب جلو میشه،۳مهر پریود شدم و پنج روز طول کشید،دوروز بعد از تموم شدن قرص جلوگیری خوردم پنج روز و یهو قطع کردم،دوروز بعدش پریود شدم ب مدت پنج روز،،،تا روز ۲۲مهر ک تموم شد پریودم،،،و الان هنوز پریود نشدم،،حدود ۱۲روز،،بی بی چکم زدم منفی شد،،چ مشکلی میتونم داشته باشم؟؟ممکنه کیست داشته باشم..خیلی میخابم..زود خسته میشم و ضربان قلبم شدت میگیره،،خیلی زیاد،،درد کمر و لگن دارم مثل درد قاعدگی،،و بدنم یهو گر میگیره،،،نسبت ب بوهاهم حساس شدم

  227. من ۴۳ ساله ومتاهل هستم دو سال پیش میوم رحمی بزرگی تو سونو دیده شد که پیگیری نکردم والان نزدیک به دو ماه است که پریود نشدم واز دکتر رفتن هم میترسم که مبادا بگه بارداری چون سه فرزند دارم وتمایلی به بارداری هم نداشتم ولی طبیعی جلوگیری میکردم (.دو بار هم بیبی چک استفاده کردم صبح زود منفی بوده .پانزده روز و بیستروز که ز زمان پریودم گذشت استفاده ردم)ایا ممکنه اثرات میوم ویا یایسگی باشه.تشکر

  228. با سلام من حدود ۴۳ سالم ودارای سه فرزند وهیچ تمایلی به باردای ندارم وطبیعی جلوگیری میکرم ودارای میوم رحمی بزرگی هم هستم اما دکتر زیاد نرفتم ودو سال پیش این میم تشخیص داده شد .چند ماهی پریوهای نامنظمی داشتم الان تقریباا دو ماه پری نشدم دو بار هم بیبی چک استفاده کردم صبح زودوناشتا منفی بوده دکتر هم میترسم برم .خواستم بدونم از عوارض میوم یا یایسگی هست یا خیر .ممنون

    1. سلام خیر ربطی به میوم ندارد با توجه به سن شما احتمال یائسگی ضعیف است بهتر است برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید.

  229. باسلام وخسته نباشید ببخشید من پریود منظمی ندارم سه ماه اقدام به بارداری کردیم الانم ۴ روزه از پریودم گذشته بی بی چک چند روز بعد درست نشون میده؟

    1. سلام می توانید فردا از تست بی بی چک استفاده کنید.

  230. سلام من ۳۴ ساله هستم و پریودی نامنظم دارم یعنی طول دوره ی قاعدگی من در یک ماه ۴۷ روز و دو ماه پشت سرهم ۳۲ روز میباشد و این ماه ۱۲ آبان پریود شدم و ۱۹و ۲۱و ۲۳ آبان و ۲ آذر اقدام به بارداری کردم دوره ی بعدی پریودیم باید ۱۴ آذر شروع بشه الان چند روز هست که دچار گرفتگی عضلات مخصوصا در دست هام میشم ولی هیچ علائم دیگه ای از بارداری رو ندارم و از روز ۱۸ پریودی به مدت ۱۰ روز دفاستون خوردم که دکتر ۳ دوره برای تنظیم پریودم تجویز کرده میخواستم بپرسم آیا امکانش هست باردار باشم من خیلی دوست دارم زودتر مامان بشم

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد باید صبر کنید اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  231. سلام ۳ماه اقدام به بارداری کردیم اتفاقی نیفتاد ولی این ماه پریود نشدم ۶روز گذشته است منفی بود پریودی منظمی داشتم
    فقط نزدیک پریودیم نزدیکی داشتیم بنظرتون احتمال حاملگی هست ؟ تورو خدا جواب بدین

    1. سلام اگر تا ۱۷ روز بعد از رابطه خود پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  232. سلام من ۳۴ سال دارم و سیزده ساله ازدواج کردم ، بچه نمی خواستم ، این اواخر مشکل تروئید پیدا کرده بودم که توسط دکتر کنترل شده یعنی نرمال شده و دهم هر ماه پریود منظم داشتم (سه ماه اخیر )ولی این ماه ، هنوز سیزدهم ماه است خبری از پریودم نیست. بی بی چک هم نتیجه اش منفی بود به نظرتون امکان داره حامله باشم آخه بی بی چک negative داد .

    1. سلام مشکل تیروئید روی نظم پریود تاثیر گذار است و باعث تاخیر در پریود می شود.

  233. سلام
    من چندروزی پریودم عقب افتاده هرماه ۳ تا ۶ روز زودتر ازماه قبل میشم ماه پیش ۱۱ پریود شدم پیشگیری هم بصورت طبیعی داریم ۱۲ و۱۴ این ماه بی بی چک استفاده کردم منفی بود دل درد کمردرد وگاهی سرگیجه یا تهوع دارم آیا احتمال داره باردار باشم چه موقع بی بی چک استفاده کنم دقیقتر نشون بده یا آزمایش خون بدم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  234. سلام من یک روز مانده به پریودم نزدیکی بدون دخول داشتم الان بعد از گذشت ۳ هفته هنوز پریود نشدم یک هفته ی پیش از بیبی چک استفاده کردم منفی بود امکان دادن ازمایش خون هم ندارم ایا باردارم؟؟؟؟

    1. سلام باید مجدد تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  235. سلام من چند روزه پریودم عقب افتاده هرماه چندروزی زودتر میشم ۱۶ مهر ۱۱ آبان پریود شدم ۱۲و ۱۴و ۱۶و۱۷ این ماه بی بی چک گذاشتم منفی بود پس احتمال بارداری مطمئنا خیلی ضعیف یا صبرکنم اگه پریود نشدم بی بی چک بذارم یا به پزشک مراجعه کنم؟چندروز بعد بهتر بی بی چک جواب میده؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید و جواب تست شما منفی بود باید به پزشک مراجعه نمایید.

  236. باعرض سلام من نزدیکی مشکوک داشتم البته فرداش پریود شدم و قرص اورژانسی مصرف کردم وپریودی من تا ۷روز ادامه داشت ب نظرتون من امکان بارداری دارم یانه

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  237. سلام من برج ۷بیستم پریود شدم برج ۸چون قرص اوزانسی خوردم ۱۳پریود شدم این ماه برج ۹باز قرص اوزانسی خوردم ولی هنوز پریود نشدم قرص اوزانسی. تاثییری نداره یعنی حامله ام میگن چون پشت سرهم خوردم جلوشو نمیگیره

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  238. سلام خسته نباشیم من نوزدهم ماه قبلا پیود شدم به گفته دکترم قرص لتروزول مصرف کردم خو و چون شوهرم هم ضعیف بود اونم قرص هایه تقویتی میخورد نا گفته نمونه من دو تا سقط یکی در شیش ماهگی یکی تو دو ماهگی داشت . چند روز پیش من از پله ها بد جور افتادم فرداش پس فرداش یه مقدار ازم خون رفت. بی بی زدم منفی بود الان نوزدهمه من هنوز پریود نشدم متاسفانه خیلی استرس دارم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  239. سلام من ۱۳ام مهر و ۱۶ام ابان پریود شدم.در تاریخ ۲ام آذر رابطه داشتم ب صورتی ک منی اصلا رو من نریخت فقط ترس از پیشاب دارم و مطمئنم ک انزال اول بوده.الان ۳ روزه از تاریخ ۱۶ام میگذره و من پریود نشدم.عصر تست بیبی چک انجام دادم ولی منفی بود.ولی ب شدت سر درد دارم و زیر دلم درد میکند.احتمال بارداری چقدر است؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  240. سلام من سیکل منظمی دارم الان دو روزه که عادتم عقب افتاده قصد بار دار شدن هم دارم روز دیروز بی بی چک استفاده کردم منفی بود اما هنوزم عادت نشدم و ترشح قبل عادت هم ندارم اما کمر درد دارم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  241. سلام خسته نباشید. ببخشید من کیست داشتم اما تحت نظر دکتر بودم و با قرص گفتن ک رفع شده برای حاملگی ام اقدام کردم هم قرص، خوردم هم جلوگیری نکردم الان ۴ روزه از وقت پریودیم میگذره زیر شکمم درد میکنه کمر درد و سوزش معده و حالت تهوع ام دارم سینه هام سفت شدن و درد میکنن اما دوبار بی بی چک گذاشتم منفی بوده ایا امکانش هست حامله باشم؟

    1. سلام می توانید آزمایش خون انجام بدهید یا صبر کنید ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  242. سلام وقت بخیر من همیشه عادتم منظم بود و یا حتی زودتر هم میشدم یه نزدیکی مشکوک هم داشتم.. این برج باید بیستوم میشدم ولی نشدم علائم قاعدگی دارم ولی نشدم.امروز بیست و سوم هست بی بی چک استفاده کردم جواب مثبت اومد آیا ممکنه باردار باشم؟؟

    1. سلام اگر در تست بی بی چک شما دو خط ظاهر شده است بله باردار هستید.

  243. سلام وقت بخیر من همیشه عادتم منظم بود و یا حتی زودتر هم میشدم یه نزدیکی مشکوک هم داشتم.. این برج باید بیستوم میشدم ولی نشدم علائم قاعدگی دارم ولی نشدم.امروز بیست و سوم هست بی بی چک استفاده کردم جواب مثبت اومد آیا ممکنه باردار باشم؟؟

  244. سلام من ۲۲ب ۲۲پریودمیشدم ماه پیش ۱۶شدم ولی این ماه ۱۶نشدم والان ۸روزعقب انداختم امروز بی بی چک استفاده کردم منفی بودطی این ۸روز دوبار علائم پریودی داشتم ایااحتمال بارداری هست

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  245. سلام ببخشید من ۱۹ اون پریود شدم بعد این ماه رابطه داشتم ولی ۱۹ پریود نشدم دو روز که گذشت بی بی چک زدم ولی منفی بود الان زیر ۴روز میگذره پریود نشودم دلم و کمرم درد میکنه ببخشید امکان بارداری وجو دارد؟؟ و کی از بی بی چک استفاده کنم.

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  246. سلام آیو دی دارم هنگام نزدیکی مایع منی روی واژنریخته شد ۱۲ ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم ۱۴ روز از قرص گذشته اما پریود نشدم بی بی چک هم منفی بود آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر روش جلوگیری داشته اید بهتر است بی جهت از قرص های اورژانسی که عوارض جانبی زیادی دارند استفاده نکنید .

  247. سلام من شش ماه عروسی کردم بعد پریودی نامنظم دارم پیش دکترو رفتم دکترم قرص داد خوردم و بعدش پریود شدم خیلی درد داشتم الان باید ۱۴ پریود میشودم ولی پریدیم عقب زد بی بی چک زدم روز دهم منفی بود ب نظر شما آزمایش خون بدم یا باردارم؟ممنون میشم آگه جواب بدین

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  248. سلام و خسته نباشيد، من توي چهار ماه اخير ٢٢،٢٠،١٩،٢١پريود شدم ولي امروز٢٩ هست و من هفت رو تاخير داشتم توي اين چند روز چندين بار بي بي استفاده كردم و منفي بود حتي روز شش هم استفاده كردم و باز منفي بود فقط گاهي زير شكمم تير ميكشه و چند روز قبل ترشحات شفاف همراه با سوزش و خارش داشتم والبته من بعد از آخرين پريودم رابطه داشتم احتمال بارداري هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  249. سلام من۲۶آبان نزدیکی داشتم بعد۲۸ام تا۳۰لکه بینی داشتم من همیشه تا ماهای اخر پریود میشدم الان هنوز تو این ماه نشدم امروز۲۹ام آذر هنو پریود نشدم چراااا؟من همیشه۲۶تا۲۸پریود میشدم اونجا ماه قبل پریودیم نزدیکی داشتم بعد لکه بینی داشتم هنوزم پریود نشدم

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  250. سلام اون ایمیلم اشتباه بودجوابو به این بدین
    من همیشه۲۶تا۲۸پریود میشدم ماه قبل۲۶ام آبان نزدیکی داشتم بعد۲۸ام تا۳۰لکه بینی داشتم الان این ماه آذر هستیم امروز۲۹آذر هنوز پریود نشدم چراااا؟؟؟؟

  251. سلام من چند ماهه دوفاستون استفاده ميکنم پريودمم تو اين چند ماه منظم بوده بايد ۲۸ پريود ميشدم ولي امروز که ۲ امه هنوز پريود نشدم سينه هامم حساس شدن يه حالت تهوع خفيف هم دارم يعني خيلي سخت آب دهنمو قورت ميدم امروز بي بي چک زدم منفي بود آيا احتمال بارداري هست يا مشکل از جاي ديگس؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  252. سلام دکتر عزیز
    ببخشیدمن از مردادماه برای بارداری اقدام کردم اما هربار سر موعد پریود شدم درکل پریودیم منظمه منظمه.
    اما الان یک روز از پریودیم میگذره و پریود نشدم کمردرد خیلی کمی دارم و نفخ شکم.
    آیاممکنه حامله باشم؟
    کی بیبی چک دقیق جواب میده؟
    درضمن من داروی اعصاب هم استفاده میکنم
    (مثل سرترالین-ایمی پرامین-بوسپیرون-آیزن پلاز)
    وهمچنین دونوع کرم برامشکل پوستی(کرم پوروتوپیک و یک کرم ساختنی)
    اگه حامله باشم آیامصرف این داروهاروی بچه اثر داره؟

    1. سلام در رابطه با داروهای تجویز شده باید با پزشک اعصاب و پزشک پوست معالج خود مشورت داشته باشید .

  253. سلام من ۲۱ دی ماه باید پریود میشدم ۸ روز از پریود گذشته بود آزمایش بتا دادم منفی بود دکتر برام آمپول نوشت فردای زدن آمپول یه لخته خون کوچیک دیدم ولی الان ۵ روط گذشته از اون روز هیچی نیومده درمجموع الان ۱۴ روز از پریود من میگذره و من دوباره در روز ۱۳ دهم تسن بی بیچک زدم دلم آروم نگرفت بازم منفی شد صبح ناشتا اینکارو انجام دادم منفی یود آیا بازم احتمال بارداری وجود داره خیلی استرس دارم لطفا جواب بدین ک احتمال داره باردار باشم؟ و اون لخته خون کم چی بود آیا برای پریود شدن بود؟؟

    1. سلام نگران نباشید تا ۱۴ روز بعد از تزریق آمپول پروژسترون زمان دارید تا پریود شوید.

  254. سلام من ۲۷ آذر با نامزدم رابطه جنسی بدون دخول داشتم مایع منی روی شکم من ریخته شد بعدش شستم ولی مطمئن نیستم موقع شستن به قسمت واژن نرفته باشد و همچنین از پیشاب دوم مطمین نیستم.۱ دی باید پریود میشدم که نشدم الان روز پنجم هست که پریود نشدم تست رو انجام دادم منفی بود.آیا احتمال بارداری هست؟؟؟خواهش میکنم جوابم رو بدین نگرانم

  255. سلام من پریودمنظمی داشتم شانزده روزبعدازپریودم رابطه بدون احتیاط داشتیم فرداش چهارتاقرص اچ دی و۱۲ساعت بعدچهارتادیگه خوردم بعدشم تمام پاکت روخوردم یک روزبعدازتاخیرپریودم آزمایش خون دادم منفی بود ویکم نوک سینه هام حساس شدن تغییرات دیگه ای ندارم وآب زرشک هم هرروزمیخورم امروزسه روزتاخیردارم آیابخاطرخورون قرص زیادیه؟یاکه احتمال بارداره؟

    1. سلام تا ۱۰ روز دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  256. سلام خسته نباشی
    من روزهای ۷و۸ تاخیر بی بی چک ایستفاده کردم‌ که در هر دو دو خط ظاهر شد.دو بار هم در روزهای تخمک گذاری(با تشخیص سونوی واژینال) نزدیکی دلشتم. استرس زیادی برای آزمایش خون دارم ک نکنه منفی بشه! بنظر شما من باردارم؟ و با رعایت ۶ماه رژیم و اقدام در روزهای تخمک گذاری احتمال بارداری پسر هست؟

    1. سلام این روش های تعیین جنسیت صد در صد نیستند.

  257. سلام.۱۳ روزه پریودم عقب افتاده.تقریبا سیکل منظمی داشتم.از بی بی چک استفاده کردم ولی منفی بود.ترشح سفید رنگ بیشتری دارم و تکرر ادرارم گرفتم.زیر شکمم هم یکم تیر میکشه.احتمال بارداری هست.آیا امکانش هست بی بی چک جوابش درست نباشه!

  258. سلام خسته نباشید ماه پیش قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از دوروز پریود شدم این ماه ۵ روزه عقب انداختم نسبت به تاریخی که ماه قبل شدم ممکنه بخاطر قرص باشه ؟ بعد از چند روز بیبی چک و ازمایش خون دقیق جواب رو نشون میده میخوام بدونم دقیقترین و سریعترین آزمایش رو کی میتونم بدم عجله دارم میترسم باردار باشم لطفا کمکم کنید ممنون

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت نیاز به پیگیری وجود دارد.

  259. سلام خسته نباشید ماه پیش قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از دوروز پریود شدم این ماه ۵ روزه عقب انداختم نسبت به تاریخی که ماه قبل شدم ممکنه بخاطر قرص باشه ؟ بعد از چند روز بیبی چک و ازمایش خون دقیق جواب رو نشون میده میخوام بدونم دقیقترین و سریعترین آزمایش رو کی میتونم بدم عجله دارم میترسم باردار باشم لطفا کمکم کنید ممنون

  260. سلام من سه روز قبل پریدی نزدیکی داشتم ولی شوهرمم لوله هاش بستس اب منی داخل ریخته و الان۲۰روز از پریدیم میگذره هنوز پرید نشدم و پریدی هامم قبل نامنظم بوده تستم بعد۲۰روز انجام دادم منفی بود ایا باردارم یا ن؟

    1. سلام خیر همسر شما وازکتومی کرده اند .

  261. سلام .من بعد از ۳ماه پریودی منظم امروز پیودم عقب افتاده .یعنی ماه پیش ۱۶آذر پریود شدم الان ۱۵دی هست اما پریود،نشدم.چه زمانی بی بی چک بزنم جواب میده؟

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  262. سلام وقتتون بخیر
    من ۱۶آذر زمان پریودیم بوده طول دوره پریودیم در ۳ماه اخیر ۳۲و۳۳روزه میباشد تقریبا ۱روز یا۲روز تاخیر تو پریودیم دارم این ماه برای بارداری اقدام کردم علائم بارداری درد کمر،تیر کشیدن سمت راست زیر شکم،ترشح دارم ولی امروز که ۱۷دی میباشد بی بی چک منفی بود آیا احتمال بارداری هست یا نه؟تشکر

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  263. سلام خسته نباشید ممنون میشم راهنماییم کنید.من دو سه روزه از پریودم میگذره همیشه ۱۹هرماه پریود میشدم خیلی نگرانم باردار باشم.دلمم بعضی وقتا درد میگیره .رابطه ام داشتم ولی جلوگیری طبیعی میکنیم اما قرص مصرف نمیکنم،ممکنه با پیش آب باردار باشم?بنظرتون باردارم???

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  264. سلام،خسته نباشید ممنون میشم اگه راهنماییم کنید ،من ۱۴آذرپریود شدم ولی این ماه هنوز پریود نشدم دوبار تست بارداری انجام دادم و هر دو منفی بوده آیا احتمال اینکه باردار باشم هست یا نه ؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید و جواب تست شما منفی بود باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  265. سلام من دوره ی قبلم ۳۵روزه بوده الان روز ۴۰م هست ولی پریود نشدم اول صبح بی بی چک زدم منفی بود روش جلوگیری هم طبیعی بوده .سمت چپ زیرشکمم چند روزیه تیر میکشه احتمال بارداری هست؟؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  266. در کشور های غربی اکثرا از قرص های روزانه برای پیشگیری استفاده میکنند،میتونم نظرتونه بدونم، و اینکه روش جایگزین قرص های اورژانسی چی بهتر عملکرد دارد؟

  267. سلام . من مرداد ماه امسال عروسی کردم اولین پریودیم بعداز عروسی ۵۰ روز طول کشید ک ب دکتر مراجعه کردم آمپول پروژسترون تجویز کرد ک بعد از ۵ روز پریود شدم .. بعداز اولین پریودی دوتا پریود منظم داشتم قصد بارداری دارم این ماه اقدام ب بارداری کردم الان ۴ روز از وقتم گذشته . علائمی مثلی سرگیجه خفیف .. ب ندرت حالت تهوع دارم .. کی از بیبی چک استفاده کنم؟

    1. سلام درحال حاضر می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  268. سلام ببخشید من پریود تقریبا منظمی دلرم
    دکتر واسم متفورین ویتامین dداده الان یه روز از پریودیم میگذره بنظرتون حاملم. من پلی کیستیک هم دارم

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  269. سلام من پریودیم خیلی منظم بود ولی این ماه دندون درد شدید داشتم و از قرص های مسکن زیادی استفاده کردم الان ۳روزه ک پریودیم عقب افتاده احتمال داره باردار باشم یا میتونه عوارض قرصها باشه ممنون میشم کمکم کنید چون اصلا قصد بارداری ندارم

    1. سلام اگر جلوگیری داشته اید می تواند به علت عوارض داروهای مصرفی باشد تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  270. سلام خسته نباشید
    من سه سقط مکررداشتم و ۳ماه بعدسقطم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم نهایت دوسه بار بود وبه زمان تخمک گذاری توجه نکردم
    توسقطهای قبلیم سرموعدی ک سقط میکردم پریود میشم ولی سراین سقطم که پاک شدم ماه بعدش پریود نشدم ولی سرموعدی ک سقط کردم بعد یکماه فاصله یعنی ۶۰ روز پریود شدم و طبق اینکه دوبارداری قبلم با دارو باردارشدم فکرنمیکردم ک الان هم نزدیکی بدون جلوگیری موجب بارداری بشه و جلوگیری نکردم ولی تو زمان تخمک گذاری شاید دوبار اقدام بوده ک بلافاصله هم خود را شستم الان ۱۴روز ازموعدی ک فکر میکردمباید پریود بشم ولی نشدم و در روز۷یا۶تست خانگی زدم ک منفی بود ولی ازهمان موقع ترشح دارم به گونه ای ک گاهی فک میکنم پریود شدم دوبار لک دیدم انقدرکم بوده ک تودستمال دیدم وقتی فعالیتم زیاده کمرم دردمیگیره و زیر شکمم تیرمیکشه دقیق سمت راست رحم حالت بارداری قبل رو دارم بجزسینه درد امکان داره باردار باشم؟یا مثل بار قبل سرموعد۶۰روز پریود میشم؟

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  271. سلام خسته نباشید. من دوماه پشت سر هم قرص LDمصرف میکردم اما ماهه سوم مصرف نکردم پریودم الان یه هفتست ب تاخیر افتاده دوروز بد از وقت پریودم بیبی چک استفاده کردم ولی منفی بود.از یه طرف هم پریودهای من نامنظم میشدن. بنظرتون امکان هست باردارباشم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  272. سلام.من کیست داشتم با تجویز پزشک برطرف شد دورهای پریودم شد۳۲روزه من روز اول اخرین پریودم ۲۱ازماه بود الان چهار روز از پریودم گذشته و دیروز بی بی چک منفی بود کمر درد دارم وقتی سرپام و راه میرم و ترشح.نمیدونم باردارم یا نه بی بی زدم منفی بود چیکارکنم؟؟?

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید باید به پزشک مراجعه نمایید .

  273. سلام خسته نباشید ازسقط اخرم چهارماهه ک میگذره و بارهای قبل ک سقط میکردم ماه بعد سرموعد سقط پریودمیشدم ولی اینبار ۴۰روز ک لکه بینی داشتم بخاطر بقایا و ازسقطم ماه اول سرموعد پریود نشدم وماه دوم پریود شدم یعنی ۶۰روز بارداری سوم چهارم با داذو باردارشدم یعنی فقط امپولHCGزدم و دکتر امپول میداد ک زودترنتیجه بگیره و رواین حساب فکرکنم تنبلی تخمدان بوده ک دارومیداد و این ماه تقریبا تو زمان تخمک گذاری نزدیکی جلوگیری نشده داشتم شرمنده ک روک میگم بلافاصله تمیزکردم الان ۱۴روز ازموعدی ک فکرمیکردم پریود بشم گذشته ولی نشدم و در روز۷یا۶تست خانگی زدم ک منفی بود البته تست رو ازبارقبل بلرداری داشتم و به تاریخش نگاه نکردم ولی ازهمان موقع ترشح دارم به گونه ای ک گاهی فک میکنم پریود شدم دوبار لک دیدم انقدرکم بوده ک تودستمال دیدم وقتی فعالیتم زیاده کمرم دردمیگیره و زیر شکمم تیرمیکشه دقیق سمت راست رحم حالت بارداری قبل رو دارم بجزسینه درد امروزفعالیتم خیلی زیاد بوده لک دیدم ولی باز به ترشح افتادم امکان داره باردار باشم؟یا مثل بار قبل سرموعد۶۰روز پریود میشمیا این لک که دیدم برای پریوددشدنه؟

    لازمه دوباره تست بزنم؟وبعد۱۴روزمعتبره؟

    1. سلام بهتر است ۱۷ روز بعد از رابطه از تست بی بی چک استفاده کنید تا جواب آن کاذب نباشد.

  274. سلام خسته نباشید ازسقط اخرم چهارماهه ک میگذره و بارهای قبل ک سقط میکردم ماه بعد سرموعد سقط پریودمیشدم ولی اینبار ۴۰روز ک لکه بینی داشتم بخاطر بقایا و ازسقطم ماه اول سرموعد پریود نشدم وماه دوم پریود شدم یعنی ۶۰روز بارداری سوم چهارم با داذو باردارشدم یعنی فقط امپولHCGزدم و دکتر امپول میداد ک زودترنتیجه بگیره و رواین حساب فکرکنم تنبلی تخمدان بوده ک دارومیداد و این ماه تقریبا تو زمان تخمک گذاری نزدیکی جلوگیری نشده داشتم شرمنده ک روک میگم بلافاصله تمیزکردم الان ۱۴روز ازموعدی ک فکرمیکردم پریود بشم گذشته ولی نشدم و در روز۷یا۶تست خانگی زدم ک منفی بود البته تست رو ازبارقبل بلرداری داشتم و به تاریخش نگاه نکردم ولی ازهمان موقع ترشح دارم به گونه ای ک گاهی فک میکنم پریود شدم دوبار لک دیدم انقدرکم بوده ک تودستمال دیدم وقتی فعالیتم زیاده کمرم دردمیگیره و زیر شکمم تیرمیکشه دقیق سمت راست رحم حالت بارداری قبل رو دارم بجزسینه درد امروزفعالیتم خیلی زیاد بوده لک دیدم ولی باز به ترشح افتادم امکان داره باردار باشم؟یا مثل بار قبل سرموعد۶۰روز پریود میشمیا این لک که دیدم برای پریوددشدنه؟

    لازمه دوباره تست بزنم؟وبعد۱۴روزمعتبره؟

    1. سلام بهتر است ۱۷ روز بعد از نزدیکی از تست بی بی چک استفاده کنید تا جواب آن کاذب نباشد.

  275. سلام
    من دوباره پیام میذارم و جواب نمیدین .
    ۱۶ روز از پریودم گذشته .ماه قبل ۲۰ روز گذشت خواستم بدونم دلیلش چیه مطمئنم باردار نیستم.
    ولی این ۱۶ روز مدام لکه داشتم

    1. سلام ممکن است علت آن اختلالات هورمونی و یا کیست تخمدان باشد باید به پزشک مراجعه نمایید تا با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی علت مشکل شما بررسی شود.

  276. سلام خسته نباشيد من ١٤روزه پريودم عقب افتاده ٢١روز بعد از رابطه كه يعني ميشه ١٣روز كه از تاريخ پريودم ميگذره بيبي چك زدم منفي بود احتمال بارداري وجود داره؟ لطفن جواب بديد ممنون

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  277. سلام من همیشه تاریخ پریودی منظمی داشتم ولی الان ۸روز پریودم عقب افتاده نامزدم هم مطمئنه که منی داخل واژن نشده احتمال بارداری هست؟؟؟؟

  278. سلام من پریودی نامنظمی دارم البته یه بچه یکسال وده ماهه هم دارم الان ده روز از پریودیم میگذره سه بارم از بی بی چک استفاده کردم که منفی بوده آیا احتمال بارداری هست

    1. سلام با توجه به منفی بودن تست بارداری خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  279. سلام من الان ۳ روز عقب انداختم کمرم و ناحیه پایین شکنم خیلی درد نکنه همیشه پریودم دو روز جلوتر می انداخت الان ۳ روز نشدم یعنی بازدارم پارسال به سقط داشتم و قلب بچه تشکیل نشده بود

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  280. سلام من الان شش ماهه كه قصد باردار شدن. دارم اما متاسفانه انجام نشد امااين ماه حدود ٩روز تاخير پريود دارم. وعلايم هاي بارداري مثل درد شكم حالت تهوع و سوزش معده دارم وترشح زيادي در ناحيه ي واژن دارم آيا امكان باردار بودنم هست. لطفا جواب بديد خيلي دلم ني ني ميخواد

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد باید تست بارداری انجام بدهید.

  281. سلام وقت تون بخیر من چهار ماه برای بارداری اقدام میکنم وسیکل منظمی دارم الان دو روز از موعود پریودیم گذشته و دل درد دارم ایاامکانش هست باردار باشم و چند روز بعد از عقب افتادن تست جواب میده

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  282. سلام.من نزدیک تخمکگذاریم نزدیکی داشتم فقط یبار.الان دوروزه تاخیردرپریودی دارم.۱دی پریود بودم.و۱۶ نزدیکی بود.امکان بارداری هست؟

    1. سلام اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  283. سلام خسته نباشيد،ببخشيد ميخواستم بدونم بعد از تاخير ٣روزه در پريود آيا ميتونيم موهامونو رنگ كنيم يا اگر حامله باشيم خطرناكه؟؟لطفا جوابمو بديد ممنون ميشم

    1. سلام بهتر است انجام ندهید اگر از باردار نبودن خود مطمئن شدید آن وقت از رنگ مو استفاده کنید .

  284. سلام من ۱۷ سالمه ۵ماهه ک عروسی کردم جلوگیری هم ندارم پریودم اغلب منظم بود اما در ماه قبل خیلی حالتتهوع داشتم اما بعد دو روز خونریزی داشتم این ماه حدود ۶ روز از زمان پریودی میگزره حالت تهوع ندارم البته سرماخورده هم هستم زیر شکمم درد میکنه احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  285. سلام خسته نباشین
    من تقریبا ۲۳روز قبل از عادت تموم شدم و باید دو روز قبل پریود نیشدم که نشدم فاصله هر دوره ام از پایان تا شروع ۲۱روزه و دو روز قبل و قب اون رابطه داشتم ولی مراقب بودیم که منی نربزه و من تو این مدت تو این یا ماه چهار بار تست بی بی چک دادم. و اخری هم دقیقا سه روز قبل امتحان کردم اینا احتمال بارداری وجود داره ؟یا فقط پریودیم عقب افتاده ؟در ضمن من تو این هفته چند بار دمنوش خوردم ولی فک نمیکنم تاثیری داشته باشه!

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  286. سلام خسته نباشین. من ۳ ماه بود که اقدام بارداری کرده بودیم قبل بارداری سونوگرافی ازمایش کلی دادم هیچ مشکلی نداشتم ولی باردار نشدم زمان تخمک گذاری هم انجام دادیم ماه پیش ۲ دی پریود شدم ۱۰ روز زود پریود شدم الان باید حداقل ۲ بهمن میشدم ولی ۴ روز گذشته آیا احتمال بارداری هست ؟ کی باید از تست بارداری استفاده کنم ؟

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  287. سلام خسته نباشید من حدود پنج ماهه در اقدام هستم ولی نشدم پریود های نامنظمی دارم ولی در این پنج ماه منظم شده بود تقریبا تا اینکه ماه پیش نه روز عقب انداختم ودی ماه باید بیست وهشتم میشدم که نشدم الان ده روزه عقب انداختم چهارروز پیش بی بی زدم منفی بود علائمم فقط درد واژن وگاهی اوقات کمر درد وتیر کشیدن تخمدان هست امکان بارداری وجود دارد

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  288. باسلام
    حدود ۶ ماه پیش بچم دنیا اومده از اونموقع تا الانم کلا با همسرم ۲ بار رابطه داشتم ک ب طور طبیعی جلوگیری کردیم
    الان از موقع پریودم ۸ روز میگذره روز ششم بی بی چک زدم منفی بود
    خواهش میکنم کمکم کنید بارداری اولمم ناخواسته بوده خیلی نگرانم ک باردار باشم

    1. سلام در دوران شیردهی به علت تغییرات هورمونی نظم پریودی خانمها ی شیرده به هم می ریزد اگر جلوگیری داشته باشید احتمال بارداری وجود ندارد.

  289. سلام . ببخشید من ۶ روز از پریودم گذشته شب دوبار از تست بی بی چک استفاده کردم دوتاشم مثبت اومد من باردارم؟ نیاز هست آزمایش خون هم بدم؟

    1. سلام بله باردار هستید نیازی به آزمایش خون ندارید.

  290. سلام.ببخشیدمن‌چند روزی هست زیرشکمم وپهلوهام درد میکنه بیبی چک یکبار امتحان کردم بعد چن ساعت دیدم یه هاله کم رنگ افتاده به پریودمم دوهفته مونده ازمایش خونم دادم چیزی نشون نداد ممکنه ازمایش خون تا یه ماه نشون نده؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تا خیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید.

  291. سلام خسته نباشید
    از سقطم چهارماهه ک میگذره قبلا پریودی منظمی داشتم ولی از سقطم ماه اول ک پریود نشدم و بعد از گذشت۶۰روز پریود شدم و بعد ازاون هنوز پریود نشدم سرموعدی ک فک میکردم پریود نشدم والبته نزدیکی بدون جلوگیری داشتم ۱۷روز بعد ازموعدی ک فک میکردم تست زدم و منفی بود امکان داره تست بخاطر زمان زیادی ک اموعد گذشته جوابش کاذب باشه و باردارباشم؟اخه توبارداری قبل علایمی نداشتم وفقط اکنه میزدم والان هم همینجورم با اینکه فک میکردم ۶۰روز ک گذت پریود میشم وهمچنان الان۶۲روزه پریود نشدم؟
    اگه بارداری نیس چیکارکنم ک پریودی هام منظم و ماهانه بشه؟

    1. سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای منظم شدن پریود شما دارو تجویز شود .

  292. ببخشید من ۲۲ روزه از پریودیم عقب انداختم تا متوجه شدم در عرض دو روز دو تا هم قرص اورژانسی هم زمان خوردم ۴ تا هم بی بی چک استفاده کردم که کنترل بوده منفی بوده یعنی امکانش هست باردار باشم

    1. احتمال بارداری ضعیف است.

  293. سلام من سه ماه پیش ایودی گذاشتم وبخاطرترس ازبارداری ازکاندومم استفاده میکنیم.ماه پیش دوبارازکاندوم استفاده نکردیم والان پریودم یکی دوروزعقب افتاده.بارداری باایودی بنظرتون اتفاق افتاده؟

    1. سلام نگران نباشید خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  294. سلام من ۱۱ آذر پریود شدم ماه بعد ۱۳ دی روز ۲۸/۲۹ دی اقدام ب بارداری داشتم امروز ۱۴ بهمن هست و پریود نشدم علایمه خفیف پریود هم دارم

    1. سلام اگر تا ۳ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  295. سلام من ۱۱ آذر پریود شدم بعد ۱۳ دی روز ۲۸ و ۲۹ دی اقدام به بارداری کردیم امروز ۱۵ بهمن و من هنوز پریود نشدم دیروز بیبی گذاشتم منفی بود

  296. با سلام من دوسال پیش دکتر رفتم چون زود زود پریود میشدم دکتر بهم امپول مدوکسی پروژسترون تجویز کردن دوتا بعد دیگه مرتب شد پریودم تااینکه شهریور امسال هر۱۰روز پریود میشدم دوباره ی امپول زدم من شدیدا قصد بارداری داشتم دکترمم قبلا نگفته بود که مانع ازبارداری میشه چون اگه میدوتستم تزریق نمیکردم الان بهمن ماهه من کی باردار میشم راهی هست اثرش از بدتم بره؟

    1. سلام آمپول پروژسترون مانع از بارداری نمی شود .

  297. با سلام و وقت بخیر . همسر بنده پریود منظمی داشتن . که یک بار بر اثر پاره شدن کاندوم منی بداخل واژن ریخته شد که سریعا قرص اورژانسی لونژیل مصرف کردن . و بعد از ۵ روز از موعد مقرر ۱۰ ام پریود شدن . این ماه هم فک کنم باید۱۰ ام پریود میشدن که تا الان نشدن . و همیشه رابطه هامون با کاندوم هست . امروز صبح بی بی چک گداشتیم نتیجه منفی بود . ایا نیاز به ازمایش خون هست ؟ و ایشون میگن که هی شکم درد میگیرن و خوب میشه . ولی هیچ لکه بینی . حساس شدن سینه . یا گرفتگی عضلات نداشتن . ممنون میشم اگه راهنماییم کنین .

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  298. سلام، من ۲۵دی پاک شدم ، ۱ بهمن اقدام به بارداری داشتم ،امروز ۱۶ بهمن هستش باید پریود میشدم عادت ماهانم منظمه .بی بی چک انجام دادم منفی بود ؟ کمر درد هم دارم .ولی علائم پریودی ندارم .من میخواستم بدونم باردار هستم یا نه ؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  299. سلام من باید ۳ماه پریود میشدم نشدم روز ۱۱از بی بی چک استفاده کردم ولی ناشتا نبودم منفی شد.امروزم۱۵روز از پریودم میگدره پریود نشدم دوتاهم آمپول پروژسترون زدم باز از بی بی چک استفادع کنم؟یا حامله نیستم؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  300. سلام
    من ۱۶ماه قبل عادت شدم. امروز تست بارداری دادم منفی شد. امروز عطش زیادم داشتم. بنظرشماباردارم ؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  301. سلام من ۱۹ سالمه تا به حال دو تا سقط داشتم اولین سقطم آذر سال ۹۶ بود و سقط دومم ۷ ماه پیش بود.و پریودیام تا قبل از بچه ی اولم منظم بود ولی بعد از سقطم مخصوصا دومی عقب یا جلو مینداختم جلو انداختن به اندازه یک یا دو سه روز بود ولی عقب انداختنم گاهی اوقات تا پنج روزم میرفت.
    اولی رو بعد از ۶ روز در تاخیر پریودی بی بی چک زدم مثبت بود .دومی رو هم بعد از ۳ روز تاخیر در پریودی بی بی چک زدم مثبت بود.
    و الان هفت روزه که عقب انداختم ولی هنوز پریود نشدم.خیلی نگرانم .دیروز بی بی چک استفاده کردم (بی بی چک خودکاری یا مسقیم که میگن خیلی دقیقه و زود نشون میده)اول که یک خط کمرنگ قسمت Tاومد و بعد یه خط پررنگ تر قسمت C من فک کردم مثبته و خوشحال شدم اینی که میگم بعد از گذشت دو دقیقه اتفاق افتاد ولی بعد خطT از بین رفت و فقط خط پررنگC موند.من فکر کردم که تستو اشتباه انجام دادم و گفتم اگه تا فردا پریود نشم دوباره تست بدم .دوباره امروز تست دادم و مث دیروز شد با این تفاوت که خط C هم کمرنگ بود و بعد از گذشت چند دقیقه پررنگ شد.به نظرتون من الان چکار باید بکنم؟باردارم؟یا فقط یه تاخیره؟راستی اینم بگم من لوله رحمه سمت چپم چسبندگی کمی داره.آیا این بخاطر چسبندگیم میتونه باشه یا مثل همیشه فقط عقب افتاده پریودیم؟؟
    از دو هفته ام هست که دل درد شدید دارم و تکرر ادرار و کمردرد.
    خواهش میکنم زود جواب بدید؟؟!!!

  302. سلام ٧ روز به موعودم مونده بود كه كمر دردم شروع شد حالت تهوع خفيف و اشتهام زياد شده بود . يه روز از موعردم گذشت و ازمايش دادم منفي بود الان هفت روزه ميگذره و پريود نشدم و همون علايم رو دارم و سينه هامم سفت شده و درد داره
    احتمال بارداريم هست ؟!

    1. سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  303. سلام وقت بخير من پریودی منظم داشتم یعنی هر ماه ۲۵ روزه بود، رابطه داشتم با همسرم تو ماه گذشته. ۴ روزه که پریودم عقب افتاده، امروز بی بی چک استفاده کردم و مثبت بود، یعنی من باردارم؟ داخل ریخته نشده و قصد بارداری هم ندارم. ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام برای اطمینان دو روز دیگر مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  304. سلام.
    وقتتون بخیر.
    من سیکلم ۳۱روزس، ۲۷ام ماه قبل اولین روز پریودم بود،سه ماه اقدام به بارداری کردم،نشدم
    از روز ۱۴ پریودی این ماه قرص مدروکسی پروژسترون خوردم،امروز روز ششم هست که قرص رو قطع کردم،ولی هنوز پریودی مصنوعی اتفاق نیفتاده،تا پریودی خودمم هم سه روز مونده
    دوروز بود احساس درد سینه و زیر دل داشتم،ولی امروز درد کمتر شده
    امکان داره باردارباشم؟
    الان زمان مناسبی برای تست بی بی چک هست؟

    1. سلام بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  305. سلام خسته نباشین من پریودام منظمه ۲۱ دی شدم الان که ۲۷ بهمن نشدم امروز صبح بی بی چک زدم منفی شد وقتی تحرک داشته باشم خیلی کمر درد میگیرم یکمم دلم به نظرتو از چیه ممنون

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  306. سلام و عرض خسته نباشید،ببخشید من شش روز از وقت پریودم میگذره امروز بیبی چک استفاده کردم منفی بود زیر دلم سمت ؟

  307. سلام خسته نباشید. من بعد از یه رابطه که جلوگیری موفق نبود قرص اورژانسی یک و نیم میلی استفاده کردم و بعد از سه روز پریود شدم اما الان یک ماهه که عقب انداختم. بی بی چک زدم منفی بود. امکان داره که حامله باشم. خواهش می کنم جواب بدید چون من یه نوزاد نه ماهه دارم.دوباره بی بی چک بزنم؟ ممکنه حامله باشم. یا علائم. قرصه؟

  308. سلام وقت بخیر من ۳۱. سالم و ۹ ساله ازدواج کردم بچه دار نشیدیم و فرصت یا امکان. مراجعه به پزشک رو نداشتم عادت ماهانه منظمی دارم ولی الان ۱۰ روزه تاخیر دارم کم خون هم هستم تقریبا یک ماه هست که قرص آهن و اسیدفولیک مصرف میکنم سه روز پیش بیبی چک گذاشتم منفی بود این اولین باره تاخیر دارم درضمن تکرر ادرار تو این ده روز دارم و حس میکنم سینه هام باد کرده و تا دو روز پیش حالت پریودی داشتم الان ندارم و پیشگیری. هم کلا نداشتیم.

  309. سلام من ۱۲ روز از پریودم گذشته ۴ روز ازمایش خون دادم منفی بود سینه هام تیر میکشه ترشوح دارم امکان بارداری داره لطفا جواب بدین خیلی نگران هستم

  310. من ۲۶ دی ماه پریود شدم الان ۲ اسفند هنوز پریود نشدم ترشحم دارم سه تا بی بی چک انجام دادم ولی منفی بود خیلیم رابطه داشتم میشه بهم بگین احتمال بارداری وجود داره یا نه

    1. اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  311. سلام
    من ۶ماهه عروسی کردم
    قبل از عروسی هنیشه فاصله پریودام یک ماه و یک هفته بود ولی بعد از عروسی همیشه سر یک ماه پریود میشد با یکی دو روز دیر یا زود
    این سری ۱۰ ۱۱ روز از یک ماه گذشته و خبری نیست علایم پریود هم ندارم. ولی چهار بار توی چند روز اما ظهر و بعد از ژهر از بیبی چک استفاده کردم. دوتای اول همینطور که جلو میرفت رنگی میشد و میرفت اخرش هم یه خط خییییییلی خیلی کمرنگ بجز خط منفی دیده میشد ولی دوتای بعدی خیلی واضح منفی بود. منباید چیکار کنم؟ احتمال داره ک باردار باشم؟ برم ازمایش خون بدم؟ اصلا توی شرایطی نیستم ک بتونم به بچه فکر کنم ای خداا

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  312. سلام من ۳روزه ازپریودم گذشته زیره دلم تیرمیکشه سینه سمت راستم دردمیکنه ایاباردارهستم میتونم بی بی چک امتحان کنم نشان میده که باردارهستم

    1. سلام بله می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  313. سلام من برای بارداری اقدام کردم همیشه پریودی نامنظمی داشتم همراه با لکه بینی ماه پیش ۲۷ دی ماه لک دیدم تا ۱ بهمن شدم امروز که ۴ اسفنده و ۴ روزه که مریود نشدم . من از بی بی چک استفاده کردم ولی منفی بود احتیاجه برم آزمایش بارداری بدم یا نه

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  314. سلام من ۱۰ ماهه ازدواج کردم الان ۶ ماهه اقدام کردیم کم کاری تخمدان دارم ۲ماهه قرص متفورمین مصرف کردم ماه پیش ۲۳ دی پریود شدم که از روز پنجم هرشب ۲قرص کلومیفین مصرف کردم و از روز سیزدهم دو امپول همزمان زدم که اسمش یادم نیست الان ۱۰ روز ازدپریودی گذشته ازمایش خون منفی بوده میخوام بدونم چرا پریودم عقب افتاده مگه با مصرف کلومیفن و این امپولا تخمگ گذاری صورت نمیگیره؟

  315. سلام سه روز از پریودم گذشته و چند وقته احساس خستگی بی حالی سردرد و سرگیجه دارم ایا احتمال بارداری وجود داره و بی بی چک هم معولم نمیکنه آخ بچه اولیم بی بی چک همش منفی نشون میداد بعد آزمایش خون دادم مثبت بود

    1. سلام باید آزمایش خون و یا تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  316. بی صبرانه منتظر پاسخوتونم من دقیقا روز تخمک گذاری رابطه داشتم و البته همسرم میگه منی رو داخل نریختم اما من دیدم دستگاه تناسلیم کمی مرطوبه و اما جون همسرم با اطمینان گف داخل نریخته من قرص نخوردم.
    حالا امروز باید پریود میشدم نشدم. بنظرتون احتمال داره باردار شده باشم ؟ صبح بیبی چک استفاده کردم منفی شد .

    1. خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  317. سلام من ۲۱ آذر بچه دار شدم تا ۳۶روز خونریزی داشتم بعد پاک شدم و بعد یه هفته پریودم شروع شد و باز بعد ۵ روز پریود شدم که میشه ۱۰بهمن روز ۲ اسفند نزدیکی داشتم البته جلوگیری طبیعی کردیم الانم ۶ روز از پریودم گذشته احتمال بارداری هست؟ اگه زود جواب بدین ممنون میشم خیلی درگیرم

    1. سلام با توجه به شرح حال شما خیر احتمال بارداری ضعیف است در دوران شیردهی به علت تغییرات هورمونی نظم پریودی خانمها ی شیرده به هم می ریزد و این مسئله طبیعی است.

  318. با سلام
    من سه ماهه اقدام به بارداری کردم سیکل ۲۵ روزه داشتم این ماه تو روزی که باید پریود میشدم چند لکه خون دیدم و دیگه قطع شد سینه هام درد میکرد و علائم پریودی داشتم الان سه روز پریودم به تاخیر افتاده آیا امکان بارداری وجود داره؟

    1. سلام بله بهتر است تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  319. با سلام
    ما سه ماه پیش اقدام به بارداری کردیم این ماه باید ۱۵ اسفند پریود میشدم دل درد و سینه درد هم داشتم اما فقط چند لکه خون دبدم و دیگه تموم شد الان سه روز میگذره میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست و اینکه کی بیبی چک بگیرم ممنون از شما

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  320. ممنون از جوابتون

  321. سلام من ۷ بهمن پریود شدم دوره ام ۳۰روزه ست ۲۰ و ۲۲ رابطه ی بدون جلوگیری داشتم ۵ روز بعداز تاخیر درپریود آزمایش خون دادم میزان بتا ۱ بود الان ۱۳ روز از پریودی میگذره آیا من زود آزمایش دادم ؟اگه الان بی بی چک منفی باشه احتمال بارداری قطعا منتفیه؟؟ممنون از سایتتون

    1. سلام اگر تست بی بی چک منفی شود با توجه به شرح حال شما خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  322. سلام خدمت شما من مدتیه که اقدام برای بارداری کردم اما متاسفانه باردار نشدم این ماه ۲۳موعد پریودم بود اما الان ۴روز هست که پریود نشدم روز اول بعداز تاخیر از بی بی چک استفاده کردم منفی بود امکان داره که زود بوده برای استفاده از بی بی چک؟با توجه به اینکه پریود تقریبا منظمی دارم؟

    1. سلام اگر تا سه روز آینده پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  323. سلام من بهمن ماه۲۴پریود شدم الانم پریود نشدم تازه هم تست بارداری کردم منفی بود یعنی احتمالا تست اشتباه باشه وباردار باشم خیلی دوست دارم باردار بشم ?

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  324. سلام من ۱۲روز از پریدیم گذشته پریدم نشدم تست بی بی چک انجام دادم منفی بود دل درد کمردرد سینه درد هم دارم ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  325. سلام
    من۱۹اسفند رابطه محافظت نشده داشتم
    ۱۸ساعت بعد قرصhd بصورت اورژانسی مصرف کردم
    تاریخ پریود قبلیم ۵ اسفند بود
    سینه هام سفت شده،لکه بینی قهوه ای دارم
    امکان حاملگی هست؟؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  326. سلام
    من ۵ اسفند پریود شدم
    ۱۹ اسفند رابطه داشتم از قرص hd اورژانسی استفاده کردم
    پریود منظمی دارم
    هنوز پریود نشدم
    امکان حاملگی هست؟
    کی از بی بی چک استفاده کنم؟

  327. سلام من هرماه پريود منظمي دارم اخرين ماه ٢٤.بهمن ماه پريود شدم اما ٢٤اسفند كه بايد پريود ميشدم هنوز نشدم ٨فروردين از بي بي چك استفاده كردم صبح به محض اينكه بيدار شدم ا اولين ادرار تست گرفتم اما نتيجه منفي بود بنظر شما من باردارم؟؟الان چيكار بايد بكنم؟؟

    1. سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی بررسی شود.

  328. سلام خسته نباشیدمن ۲۰اسفندرابطه داشتم الان ۵روزه ازپریودم میگذره خودم هم پریودهام منظم بودن امروزصبح هم تست گرفتم منفی نشون دادتمام علائم حاملگی روهم دارم سرگیجه دارم سرم دردمیکنه سینه هام دردمیکنن زیرشکمم هم دردمیکنه یعنی من حامله نیستم؟؟ ممنونم

    1. سلام با توجه به منفی بودن تست بارداری خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  329. سلام وقت بخیر
    من دوماه پشت سرهم چهاربار پریود شدم واخرین تاریخ پریود من ۸ اسفند ۹۷ بود وازاون موقع تاالان پری نشدم یعنی الان ۶ روزه ک رد کردم ودرحال اقدامم وسرگیجه وحالت تهوع وکمردر دشدید ودلدردم دارم صب ک بیبی چک زدم منفی شد نظرشما چیه باتشکر ..

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  330. سلام من حالا ۱سالو۲ماهه اقدام کردم باردارنشدم حالا ۵روزه عقب انداختم دردهای پریدی شدید موعد پریدی داشتم ترشح زیاد هم دارم هی فکر میکنم پریودشدم چک میکنم خبری نیس بیبی زدم منفی شد

    1. سلام باید به مرکز تخصصی ناباروری مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  331. سلام ۱ساله تواقدامم ۹ اسفند پریود شدم حالا نه روز۹روزه عقب انداختم دردها ی شدید پریودی دارم وترسح زیاد حی فکر میکنم پریود شدم ولی خبری نیس بی بی چک هم منفیه نطر شماچیه

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید مجدد تست بارداری انجام بدهید اگر منفی بود آن وقت به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود .

  332. سلام من دور دوم که از آمپول hcg استفاده میکنم .
    روز ۱۳ پریودی آمپول زدم و الان ۶ روز از موعدم پریودی میگذره که خبری از پری نیست
    بیبی زدم منفی بود آیا امکانش هست باردار باشم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  333. سلام.من بعد از رابط جنسی که دخول صورت گرفت ۲۴ساعت نشده بود قرص اورژانسی مصرف کردم.وبعد ۲۴ساعت دیگه دوباره قرص اورژانسی مصرف کردم.به خاطر اینکه میترسیدم باردار شوم دوباره قرص اورژانسی مصرف کردم.درواقع ۳تا قرص اورژانسی مصرف کردم.ایا احتمال بارداری هست.۵روز هم از موقع پریودی میگذره پریود نشدم.استرس دارم لطفا زود جواب بدین.ممنون

  334. با سلام و خسته نباشید من یک نوزاد سه ماهه دارم موقع بدنیا اومدنش یک ماه لکه بینی شدم ده روز بعدش پریود شدید شدم ۱۲اسفند شدم الان ۱۰فروردین دو روز لکه سیاه رنگ شدم دیگه پریود نشدم امروزم بی بی چک تست کردم منفی شد ازاسترس دارم میمیرم احتمال بارداری هست یا نه

    1. سلام در دوران شیردهی به علت تغییرات هورمونی طبیعی است اگر جلوگیری دارید نیاز به پیگیری وجود ندارد.

  335. با سلام .ببخشید من در اقدام برای بارداری هستم دو ماه هست میخوام اقدام کنم میرم سونو میدم‌برا سایز فولیکول ها میبینم کیست دارم .ماه گذشته تخمدان چپم۴۰میلی بود .الان تخمدان راستم ۲۶میلی
    به نطر شما چکار کنم کیست نداشته باشم .

    1. سلام سایز کیست شما کوچک است باید برای بارداری اقدام کنید .

  336. سلام من ۲۰اسفند پریود شدم و ۲۷پاک شدم ۶فروردین نزدیکی برای بارداری داشتم الان ۲۷فروردين هنوز پریود نشدم بی بی چک هم منفی بود آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری ضعیف است.

  337. سلام خسته نباشید من ماه پیش پریودم عقب افتاده بود باید ۸ فروردین میشدم ک ۲۹ اسفند پریود شدم و اولین ماهی هست ک برای بارداری اقدام میکنیم دو روزه ک پریودم عقب افتاده باید ۲۷ فروردین میشدم ک فعلا خبری نیست تست بارداری انجام دادم یک روز بعد تاخیر و عصر ک منفی بود آیا ممکنه عقب افتادن پریودم بخاطر جلوگیری نکردن باشه؟یا اینکه باردارم؟علائم پریودی هم داشتم ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام نگران نباشید تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید .

  338. سلام من اول فرودین آخرین روز پریودیم بود ۱۶ فروردین رابطه داشتم که همسرم بیرون انزال کرد و بلافاصله قرص اورژانسی خوردم بعد تاریخ ۲۶ فروردین علائم پریودی مثل کمر درد داشتم ولی لکه میدیدم و بعضی اوقات لخته خون آیا امکان بارداری دارم؟

    1. سلام با توجه به اینکه جلوگیری داشته اید خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  339. سلام خسته نباشید من ۴ روز از پریودیم عقب افتاده اقدام به بارداری کردم کمر درد وسینه درد هم دارم از بی بی چک هم استفاده نکردم آیا ممکنه باردار باشم

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  340. سلام خسته نباشین
    ما برا بارداری اقدام کردیم سیکل منظمی دارم از پریودیم ۸روز گذشته تست زدم منفی بود
    بنظرتون چیکار کنم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید اگر منفی بود باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  341. سلام من اقدام به بارادی کردم ۹ اردیبهشت باید پریود میشدم که نشدم یه ۱۵ اردیبهشت بی بی چک زدم منفی بود بعد ۲۰ اردیبهشت خونریزی داشتم روز اول شدید بود ولی روز دوم و سوم کم بود تو این یک ماه هم همش زیرشکمم درد میکرد کمردرد های شدیدی هم میگرفتم ایا احتمال بارداری هست ؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  342. سلام من ۱۳ روزه از پریودیم گذشته تقریبا چن سیکل منظمی داشتم . ب شدت درد زیر شکم و درد گرفتگی عضلات داشتم ۹ روز تست زدم منفی بود امروز هم تست زدم منفی بود . ولی هنوز ازمایش خون ندادم .خیلی استرس دارم منفی باشه بنظرتون باردارم یا منفیه؟

    1. سلام اگر ۱۷ روز از رابطه شما گذشته باشد جواب آن قطعی است.

  343. سلام
    من هشت روزاز زمان پریودیم میگدره ولی پریود نشدم
    درروزـنجم ازمایش دادم منفی بودایااحتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر در زمان انجام آزمایش خون ۱۵ روز از رابطه شما گذشته بوده جواب آزمایش قطعی است.

  344. سلام خسته نباشید باید ۲۶ این ماه پری میشدم ک نشدم الان چهار روز است از وقتم میگزده آیا حاملم حالت تهوع درد زیر شکم دارم سردرد اما تست ندادم بنظر شما حاملم

    1. سلام علائم پریودی با بارداری شبیه به هم هستند بنابراین از روی علائم نمی توان صد درصد تشخیص بارداری را داد باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود

  345. سلام من ۵ ماهه اقدام به بارداری کردم
    پرید نامنظم داشتم اما به مدت ۳ ماه سیکل ۲۸ روزه داشتم ۲۷ فروردین پرید شدم الان ۱۲ روز عقب انداختم بیبی چک زدم منفی بود میشه بگین بازم پریدم نا منظم شده یا باردارم ؟؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  346. سلام من یکسال و شش ماهه که با قرص دیان جلو گیری میکنم و تاریخ پریودام منظم بود اخرین پریودم ۲ازدیبهشت بود اما الان ۳خرداد و من عنوز پریود نشدم البته رابطه بدون جلوگیری هم داشتم ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد اگر تا سه روز دیگر پریود نشدید آن وقت بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  347. سلام وعرض خسته نباشیدخدمت خانم دکتر راستش من پریودای منظمی داشتم هرماه۲۹ میشدم ۸ماه پیش زایمان سزارین داشتم ولی بچموازدست دادم من باکیت تخمک گذاری به موقع نزدیکی داشتم تاقبل از۲۹همین ماه ترشحات شفاف شیری رنگ گاهی اوقات آبکی وبعضی وقتاچسبنده داشتم الآن هفت روزه پریودنشدم روزچهارم بی بی چکم منفی بودودیشب درلباس زیرم لکه های ریززردرنگ داشتم لطفاراهنمایی کنیدواسم خیلی مهمه آیاحامله هستم؟ممنون.

    1. سلام مجدد باید تست بارداری انجام بدهید.

  348. سلام خانم دکتر خسته نباشید
    من اکثرا پریودیام یک هفته زودتر میشم ولی شده ک سر وقتم هم بشم، این ماه یک هفته زود شدم همیشه شروع پریودیام با لکه بینیه. تا روز چهارم سیکلم لکه بینی داشتم الان ک روز پنجم هست نه لکه بینی دارم نه خونریزی ،بی بی چک گذاشتم منفی شد بنظرتون این لکه بینی با توجه به اینکه خونریزیم وپاک شدم احتمالش هست بی بی چک اشتیاهت کرده باشه و من باردار باشم؟توروخدا جوابمو بدین خواهش میکنم

  349. سلام وقتتون بخير
    من سيكل ٣٣ روزه دارم و ٦ ارديبهشت زمان شروع اخرين پريودم بوده
    ٣٠ ارديبهشت رابطه داشتم و هميشه سيكل پريودم منظم بوده
    الان ١٥ خرداد و هنوز پريود نشدم
    دو بار هم بيبى چك استفاده كردم يكبار امروز صبح و يكبار سه روز پيش و منفى بوده
    ايا احتمال باردارى هست كه چك كنم ومراقبت هاى باردارى رو زودتر شروع كنم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  350. سلام،من آخرین بار یک هفته بعد از پریودیم در فروردین رابطه داشتم ولی بعد از اون دیگه پریود نشدم،الان تقریبا ۲۵ روز میشه که از تاریخ پریودم عقب افتاده،چند روز پیش هم از بیبی چک استفاده کردم منفی بود،آیا احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  351. سلام من دوماه بود که یا۱۰مریض میشدم یا دوازدهم الان ۱۱روزه عقب افتاده وپریودنشذم ۳یا۴روزپیش تست گرفتم منفی بود ایا احتمال داره که باردار باشم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت پیگیری نمایید.

  352. سلام ببخشید من ۳ ماه خاته دارم جلوگیری نداشتم و پریود نامنظم اکثر اوغات ۲ روز عقب میوفتع ولی الان ۶ روزه ک عقب افتاده و زیر دلم سمت راست و پشت کمرم تیر میکشه و کمی خسته و کسلم .بیبی چک هم بعدازظهر زدم منفی بود ایا احتمال بادراری هس؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است .

  353. سلام خسته نباشید.من ماه قبل برا اولین بار اقدام کردم الان ۲روز از پریودم میگذره روز قبل پریود بیبی چک زدم منفی شد.نوک سینه هام و کمرم و گاهی زیر شکمم درد میکنه.پریود منظمی داشتم آیا ممکنه باردار باشم؟بیبی چک الان جواب میده؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  354. باسلام من ۱۴ اردیبهشت پریود شدم .زمان پریودم ۷ روز هست.ودر کل پریود نامنظم دارم .با اینکه امروز ۲۳ خرداد هست من هنوز پریود نشدم .۱۶ خرداد هم با همسرم رابطه داشتم.من پریودیم اینجوری هست که چند ماه میشم یک یا دو ماه نمیشم.این چند روز سر معده ام احساس سنگینی می کنم و کمی هم حالت تهوع دارم.لطفا بفرمایی احتمال داره من حامله شده باشم.

    1. سلام اگر جلوگیری نداشته اید ۱۵ روز بعد از رابطه تست بارداری انجام بدهید.

  355. سلام۔من هنگام مصرف قرص ال دی یک هفته اسهال شدید گرفتم شنیدم هنگام اسهال قرص اثر نداره۔بعد که ۲۱ قرص تموم شد ۳ روز از هفت روز گذشته بود که بسته ی جدید رو شروع کنم ۲تا قرص ال دی باهم خوردم که پرید نشم۔و همون روز یکم خون ریزی داشتم۔ولی زود تموم شد الانم ۹روز از تموم شدن ۲۱ قرص گذشته هنوز پریود نشدم۔احتمال حاملگی هست?

    1. سلام اگر تا سه روز آینده پریود نشدید آن وقت بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  356. با سلام.من پریودم تقریبا منظم و ۲۸ روزه.روز ۲۲ پریودم رابطه بدون کاندوم داشتم.یک روز ک از تاخیر پریودم کذشت چک زدم منفی بود الانم سه روز از پریودم میگذره ایا باردارم یا ن.خواهش میکنم زود جواب بدین.ممنون

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  357. سلام من دو هقته مونده به پریودم با همسرم رابطه محافظت شده داشتم بعد از ده روز تاخیر در قاعدگی از بیبی چک استفاده کردم منفی شد ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  358. سلام من هرماه پریودم پنج روز جلوتر میوفته. ماه پیش ۳ خرداد پریود شدم این ماه باید ۳۰ یا ۳۱ خرداد پریود میشدم که تا الان نشدم. اقدام به بارداری هم داشتیم. بنظرتون باردارم؟ کی برم ازمایش بدم؟ با فعلا منتظر بمونم؟

    1. سلام می توانید فردا تست بی بی چک یا آزمایش خون انجام بدهید .

  359. سلام من ۳یا۴روزهست سرمعدم سوزش داره توی سینم برایلحظه انگارسوزن سوزنی میشه عصراکه میشه این چندروز همش دلم دردمیگیره وسرگیجه و سردرد دارم تواین سه ۴روزم نزدیکی داشتم طبیعی یکی دوروزم از پریودیم عقب افتاده آیا علائمش هست یانه؟

    1. سلام اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  360. سلام من هر ماه پريوديم سه چهار روز زوار می افتاد ولی این ماه یک ماه و سه روزه که پریود نشدم و سر یک ماه است رو انجام دادم و منفی بود امکانش هست که من باردار باشم ، و به نظرتون اگه فردا من است رو انجام دادم و باز منفی بود به نظرتون من بار دار هستم یا نیستم تورو خدا زودتر جواب منو بدید خواهش میکنم ?????

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  361. سلام من ٦روز از پريوديم ميگذره پريود نشدم قبل پريوديم ازمايش خون دادم منفي بود روز ٨ام كه قرار بىد پريود بشم نشدم تست دادم بعد از نيم ساعت يا كمتر حالت خيلي كمرنگي رو تست نشون داد هر بار تست ميدم كمرنگه ممكنه باردار باشم قرص لتروزول استفاده كردم با استروژن همه علائم بارداري رو دارم ممكنه از يه چيز ديگه باشه تاخيري و اين علائم؟

    1. سلام اگر تا ۴ روز آینده پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  362. سلام من ۶ روزه که از وقت پریود شدنم میگذره و حالت تهوع و درد سینه و کمر درد وخواب الودگیو احساس خستگی دارم.چهار پنج ماه هم هستش که پریودم منظنه سروقت میشدم بنظر شما آزمایش بگیرم

    1. سلام بله بهتر است از تست بارداری استفاده کنید.

  363. سلام خسته نباشید،ببخشید من تاریخ پریودهای قبلم ۱۵اردیبهشت و ۱۳خرداد بوده،پریودهام معمولا دو سه روز دیرتر اتفاق میفته،من ۵و۶تیرماه رابطه بدون جلوگیری داشتم و محیط واژنم مرطوب و ترشح مث روزهای تخمک گذاری داشتم،الان باید ۱۳تیر پریود میشدم که نشدم و الان حدود یه هفته س که اشتهام خیلی زیاد شده و مدام ضعف میکنم معده م و کمرم هم درد میکنه گاهی و نفخ هم دارم ،سینه هامم حساسن،خوابم هم زیاد شده و زود خسته میشم،ممکنه باردار باشم و کی باید بی بی چک بزنم که جوابش درست باشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدید

    1. سلام باید از تست بارداری استفاده کنید تا وضعیت شما مشخص شود.

  364. سلام خسته نباشید،ببخشید من تاریخ پریودهای قبلم ۱۵اردیبهشت و ۱۳خرداد بوده،پریودهام معمولا دو سه روز دیرتر اتفاق میفته،من ۵و۶تیرماه رابطه بدون جلوگیری داشتم و محیط واژنم مرطوب و ترشح مث روزهای تخمک گذاری داشتم،الان باید ۱۳تیر پریود میشدم که نشدم و الان حدود یه هفته س که اشتهام خیلی زیاد شده و مدام ضعف میکنم معده م و کمرم هم درد میکنه گاهی و نفخ هم دارم ،سینه هامم حساسن،خوابم زیاد شده و زود خسته میشم،ممکنه باردار باشم و کی باید بی بی چک بزنم که جوابش درست باشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدید

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  365. سلام این ماه برای بارداری اقدام کردم قبلا نامرتب بودم ولی بادارو از فروردین تا حالا مرتب بودم این ماه۱۸ وقت پریودیم بود ولی پریود نشدم چون این ماه تازه اقدام داشتم الان که ۲۳تیرهست دوبار بی بی چک زدم منفی بوده ممکنه باردارباشم؟با ازمایش خون که امروز صبح دادم معلوم میشه؟

    1. سلام بله جواب آزمایش خون وضعیت شما را مشخص می کند.

  366. سلام وقتتون بخیر. بنده حدودا ۸ روز از موعد پریودم میگذره و هیچ علائم پیش از قاعدگی هم ندارم باتوجه به اینکه پریود من منظم بود. حدود ۴ روز بعد تاخیر در پریود دو تا بی بی چک زدم و هر دو منفی و مجدد روز ۸ ام بعد تاخیر هم دوتا دیگه تست بی بی چک انجام دادم و باز هم هر دو منفی.باتوجه به اینکه من در این سیکل امپول پنی سیلین تزریق کردم و هم چنین به مدت یک هفته از پمادهای واژینال تریپل سولفا و کلوتریمازول برای درمان عفونت قارچی واژن استفاده کردم‌.سوال بنده اینه آیا تاخیر در پریودم از عوارض این داروهاست؟ یا باید آزمایش خون هم بدم؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  367. سلام من باردارم هفته نهم هستم تو سونوگرافی مشخص شد که تو تخمدان چپم یک کیست به دیامتر ۲۵در ۳۰ میلی وجود داره دکترم هیچی نگف دارو ایناهم ننوشت من خیلی نگرانم به جنین اسیب میرسونه؟؟؟

    1. سلام خیر این کیست در دوران بارداری اهمیت ندارد .

  368. سلام من این ماه اقدام به بارداری کردم و باوجود پریودی های نامنظم در ماه های قبل با قرص دوفاستون ۴ دوره بود ک منظم میشدم ولی این دوره قرصم تموم شده بود اقدامم داشتم الان ۷ روزه ک عقب انداختم تا روز ۵ ام تاخیرم هم بتا هم بی بی چک منفی بود ولی غیر ممکنه ک بعد دوفاستون ماه بعد پریود نشی ایا ممکنه باردار باشم ؟

    1. سلام با توجه به منفی بودن آزمایش بتا احتمال بارداری ضعیف است تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  369. سلام،من پنج روز قبل از تاریخ پریودم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم الان پنج روزه پریودم عقب افتاده احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  370. سلام ما ۲ماه اقدام به بارداری کردیم ماه اول متوجه شدیم همسرم واریکوسل داره باید عمل بشه .الان ۵ روزه پریودم عقب افتاده روز ۳ بیبی چک زدم منفی شد آیا احتمال بارداری هست ؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  371. سلام من ۱۶ روز اززمان قاعدگیم میگذره بی بیچک هم زدم البته ساعت ۱۰ شب تا ۵ دیقه موندم یه خط کمرن روی c نشون داد بنظرتون چکار کنم این سه ماه هست ک پریودیم همش عقب میوفته

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید و باردار نیز نبودید باید تحت نظر پزشک دارو مصرف کنید تا پریود شما منظم شود.

  372. سلام خانم دکتر ببخشید من پریودم نامنظمه ۳۵ روزه بود ولی دو ماه جلو اومد ۲۵ و ۲۷ روزه شد ۱۲ مرداد پریود شدم و روز ۱۴ بعد از پاک شدنم میشه ۲۵ مرداد نزدیکی داشتم کی از تست بیبی چک استفاده کنم که بفهمم حامله ام ؟

    1. سلام اگر تا ۱۲ شهریور ماه پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  373. سلام من ۲۸ شهریور باید عادت باش امروز ۲۵ شهریور بی بی چک گذاشتم منفی ایا امیدی هست ک باردار باشم

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  374. با سلام
    چند ماهه که برای بارداری اقدام کردم عکس و سونو دادم مشکلی نداشتم فقط لکه بینی داشتم که دکتر گفت نصفه قرص تیروئید استفاده کنم الان ۸ روزه پریود ام عقب افتاده از دیروز دوباره لکه بینی دارم احتمال بارداری هست یا منتظر پریود باشم؟

    1. سلام تست بارداری انجام بدهید اگر باردار نبودید مشکل شما مربوط به مصرف داروی تیروئید می باشد که باید دوز دارو تغییر کند.

  375. سلام من ۱۹ سالمه من سه روز بعد از موعد پریودم‌که کذشت ازمایش خون دادم منفی بود و بیبی چک منفی بود روز پنجم هم باز بیبی چک منفی بود الان روز هفتمی هست که پریودم عقب افتاده دوتا امپول پروژسترون سه روز پیش تزریق کردم ولی باز هنوز پریود نشدم باید چیکار کنم؟ ایا باردارم؟؟؟ ممکنه ازمایش بتا رو زود انجام داده باشم؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  376. سلام من ۱۹ سالمه من سه روز بعد از موعد پریودم‌که کذشت ازمایش خون دادم منفی بود و بیبی چک منفی بود روز پنجم هم باز بیبی چک منفی بود الان روز هفتمی هست که پریودم عقب افتاده دوتا امپول پروژسترون سه روز پیش تزریق کردم ولی باز هنوز پریود نشدم باید چیکار کنم؟ ایا باردارم؟؟؟ ممکنه ازمایش بتا رو زود انجام داده باشم؟ شکمم و کمرم درد پریودی رو از روزی که باید پریود میشدم‌و نشدم دارم ولی پریود نمیشم

  377. سلام من ۱۱ ماه هست که ای یو دی دارم همه عادت ماهان منظم بوده اما این ماه ۷ روزه که دیر کردم از بیبی چک هم استفاده کردم منفی بوده آیا با داشتن ای یو دی بارداری امکان داره و تاخیر در پریود من برای چیه ممنون میشم اگه زود جواب بدید

    1. سلام استرس و اضطراب و تغییرات آب وهوایی و مصرف بعضی از داروها تاثیر گذار هستند .

  378. سلام من سونو دادم یه ماه پیش دکتر گفت تنبلی تخم دان داری دلیلش هم به خاطر قرص اوژانسی بوده که مصرف کرده دارو نداد بهم .ما ۲مهر ماه نزدیکی داشتیم وقرار بود ۱۲مهر پریود بشم اما تا امروز۴روزه از موعد پریودم گذشته احتمال بارداری هست

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  379. سلام …یه سوال داشتم خانوم دکتر …از اون تاریخی که شروع به پریودیم شد باید حساب کنم که تاخیری در پریودیم شد یا نه موقعی که تموم شدم باید حساب کنم .من اون ماه ۷/۲۰پریود شدم .الان ۸/۳۰ هست ولی پریود نشدم بی بی چک زدم منفی بود ..باید از اون تاریخی که پریودیم تموم شد حساب کنم یا نه همون موقع ایی که پریود شدم ؟؟چند روز باید بعد اینکه این ماه پریود میشدم ولی نشدم صبر کنم که تست بارداری انجام بدم؟

  380. سلام من ماه قبل ۱۵پریودشدم و۲۱تموم شدالان ۱م ماهه بعده فعلا پریودنشدم بی بی چک م نزدم ایا باردارم یانه لطفا زودجواب بدید

    1. سلام باید تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  381. سلام
    ببخشید من ماه قبل۱سقط با دارو داشتم که منجر به۱۰روز خونریزی بودیعنی۱تا۲۰مهرماه الان ۶روز از پریودی میگذره ولی پریود نشدم بی بی چک هم زدم منفیه آیا احتمال بارداری وجود داره؟؟؟ احساس سردردو کمر درد وتکرر ادرارهم دارم

    1. سلام بهتر است تحت نظر پزشک سونوگرافی انجام بدهید.

  382. سلام من دوروز از وقت پریودم گذشته و سینه هام درد میکنه حالم ب هم میخوره شکمم هم باد کرده آیا احتمال داره ک باردار بشم؟

    1. سلام بله باید تست بارداری انجام بدهید.

  383. سلام من ۸ روز از زمان پریودیم میگدره پریود نشدم. روز ۵ ام بیبی چک گذاشتم منفی بوده ایا احتمال بارداری دارم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  384. سلام خسته نباشید
    من سیکل منظم ۲۸ روزه دارم امروز روز ۳۷ ام سیکلم هست و من پریود نشدم
    نفخ شدید و حالت تهوع دارم اما بی بی چک امروزم منفی شد
    احتمال بارداری هست؟

  385. سلام من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم منی روم ریخته شد من سریع پاک کردم و شستم .رابطه یک روز بعد پری بود .الان ۵ روزه از موعد پری میگذره خیلی استرس دارم و پریود نشدم .سه تا بی بی چکم منفی شده .ینی من باردار شدم با توجه ب ۵ روز تاخیر ؟

  386. سلام من ۲۵ماه قبل پریود شدم و چهارده روز بعد رابطه بدون جلوگیری داشتم من پریودیم دقیقه تقریبا اوایل حالت تهوع داشتم ولی الان زیر دلم تیر می‌کشه و سی ام ماه هستیم ولی هنوز عادت نشدم هم قبل از زمانش هم سه روز بعد از تاخیر بی بی زدم منفیه ممکنه باردار باشم یا به دکتر مراجعه کنم

  387. سلام ممنون میشم جواب بدین من دوبار در ماه قرص اورژانسی استفاده کردم الان ۲۰روز از نزدیکی و ۱۰روز از پریودم میگذره ولی بیبی چکم هربار منفی بوده اما پریودنمیشم لطفا جواب بدین استرس دارم

  388. سلام من الان ۲ماهه پریود نشدم تست هم انجام دادم ولی جواب منفی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.