بچه‌ها عاشق این ویلاها در رامسر می‌شوند

بچه‌ها عاشق این ویلاها در رامسر می‌شوند

بچه‌ها عاشق بازی و تفریح در هر شرایطی هستند. اگر با بچه‌ها به مسافرت بروید باید ویلایتان امکانات تفریحی بیشتری را نسبت به وقتی که بدون بچه‌ها به سفر می‌روید، داشته باشد. تفریحات افراد بزرگسال با کودکان بسیار تفاوت دارد. اگر بزرگسالان از نشستن دور همدیگر و نوشیدن چای و گپ زدن لذت می‌برند، کودکان عاشق فعالیت‌های بدنی نظیر شنا و آب بازی و کارهای ورزشی هستند. یک سری از ویلاهای رامسر قطعا سفر شما را هیجان انگیزتر می کنند.
خوشبختانه رامسر شهری است که با دریای خود بسیاری از بچه‌ها را به ویژه در فصل تابستان سرگرم می‌کند. در فصل زمستان نیز اقامتگاه‌هایی وجود دارند که با استخرهای آب گرم، نزدیک بودن به دریا و امکان تفریحی، برای کودکان مناسب هستند، تا جایی که می‌توان گفت بچه‌ها عاشق این ویلاها در رامسر می‌شوند. در اینجا با چند نمونه از این ویلاها آشنا می‎شویم.

ویلا شهریاری

ویلای شهریاری یک واحد مسکونی سه خوابه به همراه استخر آب گرم و ویو عالی رو به دریا است که در منطقه بکر اربکله شهر رامسر واقع شده است. ویلای شهریاری دارای ۲۵۰ متر مربع زمین است و با ۱۴۰ متر مربع زیربنای ساختمان، حیاط مناسب و بزرگی برای فضای بازی کودکان دارد.
این ویلا با ظرفیت تا ۸ نفر (۵ نفر پایه + تا ۳ نفر اضافه) و سرویس‌های خواب ۲ تخت دو نفره، ۱ تخت یک نفره، ۲ رخت‌خواب سنتی، ۱ سرویس ایرانی، ۱ سرویس فرنگی و ۱ حمام، امکانات کاملی دارد که اسباب همه‌گونه راحتی و آسایش بچه‌ها در آن فراهم می‌شود. این ویلا بسیار مناسب افرادی است که با بچه‌ها به سفر می‌روند بنابراین در صورتی که تمایل به رزرو و اجاره ویلا شهریاری دارید، به سایت‌های جاجیگا یا جاباما بروید و ویلا را از آنجا اجاره نمایید.

ویلا ساحلی

ویلای ساحلی یک ویلای لب دریا با استخر آب گرم است که دری مجزا به ساحل دارد. این ویلا یک ساختمان ۱۵۰ متر مربعی در یک زمین ۳۰۰۰ متر مربعی است که فضای باز زیادی را برای بازی و تفریح کودکان دارد. در واقع نه تنها بچه‌ها عاشق این ویلا در رامسر می‌شوند، بلکه والدین آنها نیز با خیال راحت می‌توانند اجازه بدهند کودکانشان در این حیاط بزرگ بازی کرده و نگرانی بابت گم شدن آنها و بروز مشکلات دیگر را نداشته باشند. علاوه بر این، ویلای ساحلی دارای یک استخر آب گرم برای شنای کودکان و بزرگ‌ترها است.

ویلای ساحلی دارای ۲ اتاق خواب بوده و ظرفیت پذیرش تا ۷ نفر مهمان را دارد که ۵ نفر آنها به صورت پایه هستند و ویلا تا ۲ نفر اضافه را نیز با دریافت هزینه جداگانه پذیرش می‌کند. سرویس‌های خواب ویلا به صورت ۲ تخت دو نفره و ۳ رخت‌خواب سنتی است و ۱ سرویس ایرانی، ۱ سرویس فرنگی و ۱ حمام در این ویلا وجود دارند.

ویلا طالقانی

ویلای طالقانی یک ساختمان ۲۱۸ متر مربعی در زمینی به مساحت ۲۲۰ متر مربع است و فضای کافی برای بازی کودکان را دارد. این ویلای دو خوابه دارای استخر آبگرم نیز هست و در نتیجه کودکان و بزرگسالان در هر زمانی از سال می‌توانند برای شنا و آب‌تنی در این ویلا اقدام کرده و با هم اوقات خوشی را بگذرانند. از سایر امکانات ویلای طالقانی می‌توان به ۲ خوابه بودن آن اشاره کرد.
ظرفیت این ویلا تا ۶ نفر یعنی ۴ نفر پایه و تا ۲ نفر اضافه است که می‌توانند در سرویس‌های خواب شامل ۲ تخت دو نفره و ۳ رخت‌خواب سنتی استراحت نمایند. ویلا دارای ۱ سرویس ایرانی، ۱ سرویس فرنگی و ۳ حمام است. سایر امکانات ویلا طالقانی را از سایت جاباما و یا هومسا مطالعه نمایید.

ویلا طالقانی رامسر

ویلا الینا

این ویلای کوهپایه‌ای با ۳۶۰ متر مربع مساحت زمین و ۲۰۰ متر مربع زیربنا، دارای یک استخر بزرگ سرپوشیده آب گرم است که بچه‌ها می‌توانند در آن مسابقات شنای زمستانی برگزار کنند و پدر و مادرهایشان داور آنها شوند. این ویلا که در مرکز شهر و در نزدیکی کاخ شاه واقع شده، دارای ۲ اتاق خواب بوده و ظرفیت تا ۵ نفر یعنی ۴ نفر پایه به همراه ۱ نفر اضافه را دارد. ویلا الینا دارای ۲ تخت دو نفره، ۲ رخت‌خواب سنتی، ۱ سرویس ایرانی، ۲ سرویس فرنگی و ۲ حمام است و آوردن قلیان در این ویلا ممنوع است.

ویلا مهرداد

این ویلا با ۲۰۰ متر مربع حیاط و ۱۲۰ متر مربع ساختمان اقامتگاه، فضای کافی و مناسبی را برای بازی بچه‌ها دارد و آنها را عاشق فضای جذاب، استخر سرپوشیده آبگرم و دسترسی آسانش به دریا و جنگل می‌کند. ویلای مهرداد با ظرفیت تا ۵ نفر (۴ نفر پایه + تا ۱ نفر اضافه) دارای ۲ تخت دو نفره و ۱ رخت‌خواب سنتی، ۱ سرویس ایرانی، ۱ سرویس فرنگی و ۲ حمام است. برای مشاهده امکانات بیشتر این ویلا به سایت ایران رنت و یا جاباما بروید و تمام موارد لازم را در مورد ویلای مهرداد مطالعه نمایید.

ویلا عمارت مادر

ویلای عمارت مادر یک ساختمان باشکوه و مجلل سه خوابه است که همه اعم از بچه‌ها و بزرگسالان عاشق این ویلا در رامسر می‌شوند. عمارت مادر دارای استخردار آبگرم بزرگ و جدابی در کنار سالن ورزشی در طبقه اول است. علاوه بر این عمارت باشکوه مادر که طرحی منحصر به فرد دارد و به سبک بناهای قرن ۱۶ میلادی طراحی شده است، در محیطی آرام و شهرکی قرار دارد و امنیت آن توسط نگهبانی ۲۴ ساعته تامین می‎شود. فاصله عمارت مادر با ساحل و مراکز خرید بسیار کم بوده و با جنگل‌های هیرکانی نیز فاصله زیادی ندارد.
ویلای مادر دارای ۳ اتاق خواب مستر، با حمام و وان است. این عمارت بزرگ دارای ۵۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی ۱۰۰۰ متر مربعی است و تا ۱۰ نفر ظرفیت دارد. عمارت مادر دارای ۳ تخت دو نفره و ۲ رخت‌خواب سنتی، ۲ سرویس ایرانی، ۳ سرویس فرنگی و ۳ حمام است و استفاده از استخر فقط با مایو مجاز است.

ویلا گل مریم

ویلای گل مریم یک واحد روف گاردن چهارخوابه مدرن است که امکانات فراوانی دارد و این قابلیت را دارد که نه تنها بچه‌ها، بلکه بزرگ‌ترها را نیز عاشق خود ‌کند. ویلای گل مریم یک ویلای استخردار آبگرم با مساحت ۱۵۰ متر مربع و ویوی ۳۶۰ درجه است. این ویلا دارای استخر کودک نیز هست که باعث می‌شود پدر و مادرها با خیال راحت فرزندان خود را در استخر آزاد بگذارند.
کل بنا ۴۳۰ متر مربع مساحت دارد و فضای باز آن، برای بازی کودکان عالی است. ویلا دارای ۴ اتاق خواب و ظرفیت تا ۱۲ نفر است که ۸ نفر آنها می‌توانند در ۴ تخت دو نفره استراحت کرده و ۴ نفر اضافه روی ۴ رخت‌خواب سنتی بخوابند. ویلا دارای ۱ سرویس ایرانی، ۴ سرویس فرنگی و ۴ حمام است. از امکانات دیگر این ویلا مجوز ورود حیوانات خانگی با هماهنگی قبلی با میزبان است که برای بسیاری از بچه‌هایی که دارای حیوانات خانگی هستند، مایه خوشحالی است.

ویلا گل مریم رامسر

ویلا مهمان نواز

ویلای مهمان نواز یک ساختمان سه خوابه استخردار است و استخر آبگرم آن در فصل زمستان نیز کودکان را غرق شادی می‌کند. حیاط بزرگ این ویلا که در زمینی ۹۰۰ متر مربعی واقع شده و ساختمان بزرگ ۱۵۰ متر مربعی آن، بچه‌ها را عاشق خود می‌کند زیرا به راحتی می‌توانند در این فضای بزرگ بازی و تفریح کنند بدون این که برای والدینشان مزاحمتی ایجاد نمایند.
ویلای مهمان نواز دارای ۳ اتاق خواب است و ظرفیت پذیرایی از ۸ نفر مهمان را دارد که ۶ نفر به صورت پایه و تا ۲ نفر اضافه را در خود جای می‌دهد. ویلا دارای ۲ تخت دو نفره، ۱ تخت یک نفره و ۵ رخت‌خواب سنتی است و دارای ۱ سرویس‌ بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام است.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.