بزرگ كردن سينه با گياهان دارويی/ افزايش سايز سينه بدون جراحی!

هنگام بلوغ بسیاری از دختر خانم‏‌ها دوست دارند هر چه سریع‏تر پستان‏هایشان رشد کند و بزرگ شود. وقتی ۲۰ ساله می‏شوند دوست دارند پستان‏هایی بزرگ‏تری از آنچه دارند، داشته باشند و دنبال روشی می‌‏گردند تا بدون جراحی سایز پستان شان را بالا ببرند. بزرگ شدن پستان‏ها تحت تاثیر هورمون‏ها و ژنتیک است و شاید به همین دلیل خانم‌‏هایی که قرص‏های پیشگیری از بارداری می‏‌خورند، پستان‏هایشان کمی بزرگ تر می‏شود. گاهی خانم‏‌هایی که برای چاقی یا لاغری به متخصص تغذیه مراجعه می‏کنند می‏پرسند، آیا به کمک رژیم غذایی می‏توان سایز پستان را بالا برد.

حقیقت اینجاست که اگر لاغرید با رژیم غذایی سایز پستان تغییر چندانی نمی‏‌کند. تا زمانی که رژیم متعادل و متناسبی دارید و وزنتان متناسب با قدتان است سایز پستان‏تان برای بدن شما مناسب است اما اگر به هر دلیل دوست دارید پستان‏های بزرگ‌تری داشته باشید و تمایلی به جراحی ندارید می‏توانید به کمک ورزش یا مصرف داروهای گیاهی و مکمل‏ها این کار را انجام دهید. البته انتظار معجزه نداشته باشید.

نکته دیگر اینکه اکثر این گیاهان به شکل مکمل‏های دارویی در دسترس است اما چون حاوی استروژن‏های گیاهی هستند مصرف خود سرانه آنها میتواند با عارضه همراه باشد و خود درمانی توصیه نمی‌‏شود. حتما قبل از مصرف نظر داروساز یا متخصص طب‏ سنتی را جویا شوید.

گیاهانی که سایز پستان را افزایش می‌دهند:

(نخل باد بزنی اره‏‏ ای): این گیاه در افزایش سطح استروژن بدن موثر بوده و موثرترین دارو برای بزرگ شدن پستان‏ها و تغییر سایز آنها و رشد مناسب و شکل‌دهی بهتر به عضلات است. این گیاه به طور کاملا طبیعی و بدون عارضه هورمون‏های بدن را تنظیم کرده، میل جنسی را افزایش می‏دهد و عفونت ادراری را درمان می‏کند.
(گلپر چینی): این گیاه در درمان بیماری‏های زنان مرتبط با اختلالات هورمونی مخصوصا بیماری‏های مربوط به کاهش هورمون استروژن موثر است
(خار خوبان): این گیاه به افزایش سایز پستان کمک می‏کند و تاثیر قابل ملاحظه‏ای بر کارکرد صحیح دستگاه تناسلی زنان دارد.
(سیب زمینی شیرین وحشی): این گیاه نه تنها در تحریک رشد پستان موثر است بلکه با تحریک تولید پروژسترون، درمانی مناسب برای سندروم پیش از قاعدگی است.
(شنبلیله): این گیاه حاوی فیتواستروژن‏های گیاهی است و به تولید استروژن در بدن کمک می‏کند. استروژن و پرولاکتین که هورمون‏های موثر در بزرگ شدن پستان‏ها هستند، هر دو در این گیاه وجود دارند، به همین دلیل این گیاه به افزایش ترشح شیر در زنان نیز کمک می‏کند و در عین حال درمانگر دیابت و فشار خون بالا هم هست. شنبلیله همچنین غنی از لسیتین است و کارکرد غدد جنسی را در زنان فعال می‏کند.
(پوراریا میریفیکا): این گیاه حاوی فیتواستروژن‏هایی مانند میرواسترول و دئوکسی میرواسترول است. در حقیقت این فیتواستروژن‏ها منحصرا در پیوراریا میریفیکا به عنوان ریشه گیاه یافت می‏شوند و تا ۸۰ درصد سایز پستان را افزایش می‏دهد و تاثیرات قابل توجه مثبتی بر پوست و مو دارد.
(شبدر قرمز): این گیاه با افزایش بافت پستان به بزرگ شدن آن کمک می‏کند. این گیاه ۴ نوع فتواستروژن دارد و تفاوتش با سایر گیاهان در این است که به ساخت بافت پستان کمک می‏کند.
 (هاپ): کمبود استروژن در بدن عامل رشد نکردن پستان‏ها است بنابرین مصرف داروهای گیاهی حاوی استروژن می‏تواند به رشد پستان‏ها کمک کند. سویا ،شبدر قرمز و گیاه‏هاپ از معروف ترین این گیاهان هستند. این مواد نه تنها به رشد پستان‏ها کمک می‏کنند بلکه خواص پیشگیری‏کننده ار سرطان پستان و علایم یائسگی و بیماری‏های قلبی عروقی و پوکی استخوان را هم دارند. سویا حاوی منابع غنی ال آرجنین و لستین است که در بهبود کارکرد غدد جنسی تاثیر گذاشته و باعث ترشح هورمون‏ها می‏شود. هاپ هم در عین حال که سایز پستان را بالا می‏برد باعث افزایش اشتها شده و وزن را افزایش می‏دهد و باعث چاقی می‏شود.
(رازیانه): این گیاه جز سبزیجات تازه‏ای است که غنی از ویتامین C بوده و پیشنیاز ویتامین A یا کاروتن و ویتامین E را داراست. میزان فیبر این گیاه بالاست و بسیار سهل‌الهضم و غنی از مواد معدنی و آب است.
(مخمر): مخمر عوارض مربوط به آب جو را ندارد و در عوض غنی از فتواستروژن، ویتامین و زینک است و به نوسازی بافت سلولی و افزایش سایز پستان کمک می‏کند.
 (جودوسر): این گیاه غنی از آهن و منیزیم است، به رفع اختلالات هورمونی کمک کرده و محرک ترشح هورمون‏هاست.
 (قاصدک یا کاسنی زرد): ریشه این گیاه به افزایش بافت پستان و نوسازی سلولها کمک می‏کند و منبع خوب منیزیم و ویتامینA و E است.

منبع خبر : salamatism

اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. بخشی از خواص اصلی گیاه پوراریا میریفیکا :
    • بزرگ کردن سینه ها
    • برطرف کردن مشکلات مربوط به یائسگی (خاصیت ضد گرگرفتگی و تعریق شبانه)
    • مو های محکم تر، با رشد سریع تر و بهتر (در صورت ترکیب کردن آن با کپسول ها، بیشترین تاثیر را دارد)
    • افزایش رطوبت مهبلی و میل جنسی (بهترین گزینه برای زنانی که دچار خشکی مهبل و یا ترشحات زیاد واژن هستند).
    با مصرف کپسول پوراریا میریفیکا به صورت روزانه، پس از ۳-۷ هفته تغییراتی را احساس خواهید کرد.این مکمل غذایی به صورت ویژه برای مراقبت و بزرگ کردن سینه های و زیبایی پوست و فرم دهی عضلات طراحی شده اند….ترکیبات گیاهی در مولتی پوراریا میریفیکا قدرتمندترین و بهترین کمک کننده های طبیعی برای رشد و بزرگ کردن سینه ها را در اختیار شما قرار میدهند.

  2. با سلام خدمت دوستان عزیز
    با توجه به اینکه دمنوش ریشه قاصدک بسیار تلخه، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید
    طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر تر از عصاره یا دمنوش است.
    می توانید کپسول ریشه قاصدک رو از شرکت نیک داروی شفاساز امیران با قیمت مناسب تهیه کنید
    بسیار با کیفیته
    جهت سفارش همراه با ارسال رایگان در پیام رسان ایتا، سروش و تلگرام با آی دی زیر تماس بگیرید:
    @ndsaco
    یا از طریق سایت شرکت به نشانی اینترنتی زیر می توانید این فراورده را سفارش دهید:
    https://ndsaco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *