با پاشویه کل بدن را سم زدایی کنید!

 مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد از آن جا که پا قلب دوم انسان شناخته شده است، اهمیت و رسیدگی به آن می تواند بسیاری از دردها را درمان کند.
بررسی ها این دانشمندان نشان میدهند، با قرار دادن پاهای خود در ظرف آب گرم به غیر از اینکه عملی بسیار لذت بخش انجام میدهید، می تواند استرس را از خود دور کرده و سلامتی کل بدن را بهبود بخشید.

مخلوط آب گرم با نمک و یا “عصاره اکالیپتوس” و نعنا و لیمو ترش و سرکه سیب، گلاب می تواند برای سلامتی بدن به طور چشمگیری مفید باشد و علاوه بر ایجاد آرامش تسکین دهنده دردهای جسمانی نیز باشد.

اگر دچار شکستگی در هر نقطه ای از اعضای بدنتان شده اید با کمک همین پاشویه می تواند جریان انرژی را در بدنتان زیاد کنید و خون بیشتری در بدنتان به گردش دربیاورید که همین امر باعث بهبودی هرچه سریعتر شکستگی عضو میشود و ترشحات بدن روان شده و راحت‌تر دفع شود به غیر از این برای”برونشیت” نیز درمانی مفید محسوب میشود.

و نیز، در پیشگیری و درمان ترک های پا، درمان عفونتهای قارچی پا، میتواند تاثیر بسیار چشمگیری داشته باشد.
هفته ۳ بار پاشویه و با انجام این عمل می توانید، سطح استرس، فشار خون را تاحد بسیار زیاد پایین بیاورید، و نیز اگر شما از رگ های واریسی و یا رماتیسم رنج می برید، با پاشویه مچ پاهای خود و قرار دادن آنها در اب گرم مخلوط با عصاره های ذکرشده می توانید به بهبود واریس و دردهای رماتیسمی خود و رهایی از این مسأله کمک چشمگیری کنید و نیز قراردادن پاها دراین محلول برای تورم پا به دلیل نقرس مفید بسیار چاره ساز است ،در ضمن در این نوع پاشویه سردردهای میگرنی را هم برطرف میشود.
افرادی که به مدت دو هفته بطور منظم پاهای خود را پاشویه کنند، استرس و اضطراب آنها بسیار کاهش و سلامتی آنها افزایش می یابد و همه مواد سمی را از بدن دور میسازند، حتما انجام دهید ،تا ارامش واقعی را تجربه کنید و اگر خدایی نکرده به بیماری مبتلا هستید ، موجب درمان چشمگیر دردهایتان شود.

نکته : پزشکان طب سنتی معتقدند، گردش خون و لنف مشخصی در پا وجود دارد و برای هر منطقه از ارگا‌ن بدن، نقطه مشخص در کف پا وجود دارد، از جمله ارگانها‌یی چون کبد، ریه، غده‌ فوق کبد، قلب و… که ماساژ دو دقیقه ای این مناطق، از طریق پاشویه و با ماساژ کف پا دراب گرم و با استفاده از مواد خاص ذکر شده که خواص دارویی و درمانی بسیار قوی دارد، می‌تواند نقش بسزایی در تسکین درد و درمان این ار‌گان‌ها، ایفا کند.

طرز تهیه : بهترین روش معجزه اسای پاشویه ، یک ظرف مناسب بردارید و آن را تا نیمه از آب گرم پر کنید،در ظرف آب گرم ،۴ قاشق غذاخوری نمک و دو قاشق غذاخوری “عصاره اکالیپتوس”، یک قاشق نعنا، دو قاشق غذاخوری لیمو ترش،دو قاشق غذاخوری سرکه سیب،و دو قشق غذاخوری گلاب، تمام مواد را درون اب گرم مخلوط کنید ،سپس پاهای خود را در آب غوطه ور سازید.

نکته: بعد از پاشویه بهترین روغن‌ها برای انجام ماساژ کف پا، روغن بنفشه و روغن سیاه‌دانه است ،در ضمن بخور اکالیپتوس “سرفه های چرکی” را تسکین میدهد و میتواند برای سرماخوردگی و گلودرد شدید بسیارموثر باشد.

منبع خبر : jamnews

اشتراک‌گذاری
4 نظر
  1. در طب مدرن، پاشو‌یه فقط برای پایین آوردن دمای بدن استفاده می‌شود، ‌در حالی که طب سنتی معتقد است، گردش خون و لنف مشخصی در پا وجود دارد که از آن طریق و با استفاده از مواد خاصی که خواص دارویی و درمانی دارد، می‌توان بسیاری از مشکلات ارگانهای مرتبط را رفع کرد.

  2. اینها را از همدیگر کپی می کنید ولی متوجه نیستید که جوش شیرین ماده قلیایی است و خاصیت آبلیمو و سرکه را از بین می برد .

  3. در آخر که نوشتی بوخور اوکالیپتوس بای سرفه و سرماخوردگی خوبه ، چه ربطی دارد به پاشویه که موضوع ای ن سایت هست ؟ !!!

  4. من زالو درمانی میکنم برای درمان درد خیلی عالی و خیلی جواب گرفتم ایشون میگفتن برای دفع سموم بدن از طریق پا آب گرم و نمک دریا مخلوط کنید و یکربع پا رو داخل آب و نمک بزارید ولی گلاب و سرکه و ….من تا به حال نشنیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *