آیا روغن خراطین حجم دهنده است

آیا روغن خراطین واقعاً حجم دهنده است؟! | طریقه مصرف روغن خراطین برای مردان

در گذشته و در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا این روغن را از کرم خاکی تهیه نمود و آن را با روغن زیتون و با روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان بیماری‌ها استفاده میکرد، اما امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن به صورت ۱۰۰ درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج میگردد. یکی از ویژگیهای کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم می شود. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته می شود.

روغن خراطین از چیست؟

روغن خراطین شامل ترکیبی خاص از کرم خاکی و برخی گیاهان میباشد. از اینرو صرفا یک روغن کاملاً گیاهی نیست زیرا از کرم خاکی در آن استفاده شده است و بهتر است بگوئیم یک روغن طبیعی است. با این توضیح که آنچه که در ترکیبات روغن خراطین وجود دارد، کاملا طبیعی و سازگار با بدن بوده و بدون هرگونه عارضه است.

روش استفاده از روغن خراطین برای آقایان

روغن خراطین در افزایش قطر آلت مردانه تاثیر دارد. نحوه ی استفاده از این روغن ۱ الی ۳ بار در روز می باشد و مدت ۳ الی ۹ ماه باید از آن استفاده کرد. روغن خراطین فرآوری شده طبیعی موجب از بین رفتن ضعف جنسی می شود و باعث خونرسانی به موضع شده و باعث افزایش حجم آلت تناسلی در مردان می شود.

 

آیا روغن خراطین واقعا حجم دهنده است

 

روغن خراطین برای لب و گونه

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان میشود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

  • حجم دهنده گونه و لب
  • سفت کننده عضلات سینه و باسن

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

روغن خراطین برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران و پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

روغن خراطین برای از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد.

افزایش اندازه آلت تناسلی مردان با روغن خراطین

استفاده از این روغن یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند.

روغن خراطین برای تقویت و رشد موها

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

روغن خراطین افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ روغن خراطین روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

طرز تهیه روغن خراطین

برای تهیه این روغن در گذشته که به آن روش ابن سینایی نیز گفته میشود، از ۲ کیلو گرم خاکی و ۱ کیلو روغن زیتون و یا کنجد استفاده می شده است و هنوز هم در عطاری‌ها از این روش استفاده میشود. امروزه از دستگاههای تمام اتوماتیک و پیشرفته استفاده میشود. از ۸۰ کیلوگرم کرم خاکی میتوان به میزان ۱ لیتر روغن کرم خاکی را استخراج نمود.

روغن خراطین اصل چه رنگیه؟

لازم به ذكر است روغن خراطين در ابتدا تقريبا تيره يا قهوه اي رنگ هست ولي به مرور به دليل ته نشين شدن ذرات معلق خراطين رنگ روغن زرد مي شود . بديهي است توليد كننده يا مصرف كننده هاي روغن خراطين ممكن است به دليل بالا و پايين بردن سردي و گرمي روغن خراطين پودر ادويه هاي مختلفي به آن اضافه نمايند كه باعث تغيير رنگ روغن مي شود . مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز مي شود يا در صورت استفاده از زنجبيل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچين رنگ روغن تيره تر مي شود كه در كل همانطور كه عرض شد اين افزودنيها به دليل بالا و پايين بردن ميزان گرمي روغن خراطين مي باشد و موضوعي سليقه اي براي مصرف كننده ها مي باشد .

نحوی استفاده روغن خراطین

برای استفاده از این روغن، روزی یک مرتبه موضع مورد نظر را به مدت ۳دقیقه ماساژ داده و سپس با روغن مورد نظر آغشته نموده و مجددا ۳ دقیقه ماساژ دهید تا روغن خوب جذب پوست شود. همچنین بهتر است روزی ۲ مرتبه این عمل انجام گیرد تا نتایج بهتری حاصل گردد.

چند نکته در مورد مصرف روغن خراطین

جهت كسب نتيجه دلخواه لازم است روزي دو بار و به مدت ۳ ماه بصورت مداوم از روغن خراطين در موضع مورد نظر استفاده گردد.

  1. قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامي ماساژ دهيد تا پوست تحريك و جريان خون بيشتر شده و رنگ پوست مقداري قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده از روغن خراطين ادامه دهيد تا روغن كاملا جذب پوست گردد .
  2. كسايي كه خود داراي طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممكن است دچار خشكي پوست و يا حتي جوش هاي ريز شوند كه در اين صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطين از تركيب ماست و صدر آسياب شده بر موضع مورد نظر استفاده نماييد .
  3. افرادي كه خود داراي طبع و مزاج معتدل يا سرد هستن در صورتي كه تمايل داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمي روغن مي توانند مقداري پودر فلفل سياه ، فلفل قرمز ، دارچين ، زنجبيل و … ( ادويه هايي با طبع گرم ) به روغن خراطين اضافه نمايند.
اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. سلام،خرطین،که،هیچی،فکر نکنم دارویی،بتواند،الت را دائم،بزرگ کند،به جزء،معجزه،خدایی،دل،مردم،را،خوش نکنید به خالی بافی،باتشکر،

  2. دکترها میگن این کار اساسا دروغه هنوز هیچ دارویی کشف نشده فقط در دوران کودکی اگر متوجه کوچکی آلت بشوید زیر نظر دکتر با تستسترون امکان داره و یمی هم لاغر کردن است تا چربی های دور آلت آب شوند وطول واقعی آلت ظاهر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *