آشنایی با محبوب ترین شیشه شیرهای موجود در بازار

آشنایی با محبوب ترین شیشه شیرهای موجود در بازار

شیشه شیر ها یکی از پرمصرف ترین لوازم کودک و نوزاد به شمار می روند که حداکثر تا سن شیرخوارگی کودک باید از آن استفاده شود اما این محصول در بازار فروش دارای انواع بسیار زیادی است که گاها انتخاب را برای والدین بسیار سخت می سازد. از این رو در نظر داریم در این مقاله به معرفی و بررسی محبوب ترین و بهترین شیشه شیر های موجود در بازار بپردازیم و شما را با متنوع ترین محصولات این حوزه آشنا کنیم! اگر به دنبال آشنایی با محبوب ترین برند های شیشه شیر موجود در بازار هستید این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار چه خصوصیاتی دارند؟

پس از تولد نوزاد و بنا به دلایل پزشکی استفاده از شیشه شیر ها به عنوان یکی از پرمصرف ترین لوازم در سیسمونی نوزاد محسوب می شود که به کمک آن می توان به سلامت و رشد کودک خود توجه بسیار ویژه ای داشت اما چه تفاوتی میان شیشه شیر ها وجود دارد و محبوب ترین آن ها دارای چه ویژگی هایی است؟ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

۱- آشنایی با شیشه‌ شیر تامی تیپی (Tommee Tippee)

یکی از محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار شیشه شیر تامی تیپی است که در دو سایز ۱۵۰ و ۲۶۰ میلی لیتری وجود دارد. این شیشه شیر از قیمت مناسبی برخودار بوده و قابلیت های ویژه و منحصر به فرد آن، آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات بازار تبدیل نموده است. نکته ای که در سر شیشه آن وجود دارد این است که مجهز به سوپاپ تخلیه هواست و این موضوع می تواند خطر ابتلا به کولیک را در نوزادان کاهش دهد.

شیشه‌ شیر تامی تیپی (Tommee Tippee)

۲- آشنایی با شیشه‌ شیر مانچکین (Munchkin)

از دیگر شیشه شیر های موجود در بازار می توان به شیشه‌ شیر مانچکین مدل لَچ (LATCH) اشاره نمود! البته برند مانچکین یکی از برند های قوی و شناخته شده در صنعت لوازم کودک است که محصولات متنوع ای را در دسته بندی های خاصی تولید و روانه بازار نموده است.
این محصول در دو سایز ۱۲۰ و ۲۴۰ میلی لیتری ساخته شده است و به دلیل برخورداری از ویژگی های جذاب و منحصر به فرد خود به عنوان یکی از محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار از آن یاد می شود. این محصول شامل بدنه پلاستیکی ای است که فاقد BPA بوده و سرشیشه سیلیکونی گرد آن می تواند تجربه لذت بخشی را برای کودک شما به ارمغان بیاورد.

شیشه‌ شیر مانچکین (Munchkin)

۳- آشنایی با شیشه‌ شیر دکتر براونز (Dr Brown’s)

برند دکتر براونز یکی از برندی های معتبر در زمینه تهیه و تولید انواع محصولات سیسمونی نوزاد است که معروفیت آن به دلیل تولید برخی از محصولات ضد آنتی کولیک برای نوزادان می باشد. این نوع از شیشه شیر ها مجهز به سیستم تخلیه هوای نِی‌دار هستند و از ورود هوا و مخلوط آن با شیر جلوگیری می کنند! در نتیجه این موضوع باعث حذف مشکلات گوارشی در نوزاد شما خواهد بود.

شیشه‌ شیر دکتر براونز (Dr Brown’s)

۴- آشنایی با شیشه‌ شیر اَوِنت (Philips AVENT)

برند شناخته شده و معروف اونت یکی از برند های معتبر در زمینه تهیه و تولید لوازم کودک بوده که تا به امروز مورد علاقه والدین قرار گرفته است. یکی از محصولات این برند، شیشه شیر اونت است که به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می تواند در دسته محصولات مناسب کودک شما قرار بگیرد.
از مهم ترین نقاط قوت این شیشه شیر می توان به برخورداری از بدنه ای با جنس پلی‌پروپیلن و فاقد BPA اشاره نمود و همچنین طراحی آن به گونه ای است که به راحتی در دست کودک شما قرار گرفته و خطر افتادن شیشه شیر بر روی زمین را به حداقل ممکن خود می رساند.
از دیگر ویژگی های این محصول می توان به برخورداری از حالت گردن پهن اشاره نمود که این موضوع تجربه لذت بخشی از فرایند شیر خوردن را برای نوزاد شما تداعی می کند! و درست حس خوردن شیر از سینه مادر را به او هدیه می دهد.
همچنین دهانه آن گشاد بوده و به راحتی مادران عزیز می توانند محتویات درونی این شیشه شیر را مورد شستشو قرار دهند.
امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در حال فروش محصولات برند اونت هستند اما فروشگاه اینترنتی مادران به عنوان یک فروشگاه تخصصی کودک و لوازم کودک اقدام به فروش انواع شیشه شیر اونت نموده است. اگر به دنبال تهیه و خرید شیشه شیر اونت مادران هستید می توانید به وبسایت مادران مراجعه کرده و این محصول ویژه و خاص را به صورت مستقیم از فروشگاه مادرآن تهیه کنید.

شیشه‌ شیر اَوِنت (Philips AVENT)

جمع بندی و سخن آخر…

۴ نمونه از شیشه شیر هایی که در این مقاله به معرفی و بررسی آن ها پرداختیم در دسته بهترین و ایده آل ترین شیشه شیر های موجود در بازار قرار می گیرند که هرکدام از آن ها مزایای منحصر به فرد خود را دارند. از این رو اگر به سلامتی نوزاد خود اهمیت ویژه ای می دهید استفاده از این محصولات را به تاخیر نیاندازید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *