چگونه زنان را به اركاسم برسانيم؟!

مهم‌ترین مسئله برای اینکه زنان راحت‌تر به ارگاسم برسند و از رابطه‌ی جنسی‌شان لذت ببرند این است که مرحله‌ی پیش‌نوازش به خوبی انجام شود. بهتر است زوج‌ها حتما از ژل‌های مخصوص رابطه‌ی زناشویی مانند ژل لوبریکانت استفاده کنند. اگر تمام این شرایط رعایت شود احتمال اینکه برای خانم ارگاسم اتفاق بیفتد هست. ضمن اینکه مقدمات عاطفی رابطه هم باید باشد.

مردها براي برقراری رابطه جنسی به عناصر احساس، پیشنوازی و عشق بازی مانند زنان احتیاج ندارند بلکه در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهني درمغز آن ها کافیست که تحریک شده و براي رابطه جنسی کاملاً آماده شوند، در حالی که زنان احتیاج به پیشنوازی و اماده سازی برای رسیدن به ارگاسم و لذت جنسی دارند که دانستن مطالب ذیل جهت پیشنوازی توصیه مي شود.

چگونه زنان را به اركاسم برسانيم؟

چگونه زنان را به اركاسم برسانيم

نواحى که بايد نوازش کنيد:

۱- سر

شاید یکی از ساده ترین و دل چسب ترین حرکات براي همسر شما این باشد که:

شما دستتان را لای موهای اوا ببرید و به تدریج با انها بازي کنید. توجه کنید که این حرکت در ۲ جا بسیار کاربرد دارد:

الف) در ابتدای شروع به تحریک. یعنی درست پس از این که حرفهای عاشقانه را به هم میزنید و جزء اولین حرکات فیزیکی

ب) بعد از پایان همبستر شدن و درست پس از لحظه ای که همسرتان و یا خودتان به ارگاسم میرسید. به یاد داشته باشید که اگر در اکنون به همسرتان توجه نکنید، همسرتان فکر خواهد کرد که شما تنها براي هوسرانی به اوا علاقه مندید. بنابراین همیشه بعد از پایان هم بسترشدن ، چند برابر به همسرتون محبّت کنید. یکی از بهترین راه ها در این وقت ها هم صحبت شدن، ابراز مکرر عبارت:دوستت دارم، در آغوش گرفتن همسر، و نوازش موهای او خواهد بود.

۲- گردن

بوسیدن آرام اطراف و پشت گوش و لاله گوش و همنیطور پشت گردن هم براي آقایان هم براي خانم‌ها بسیار لذتبخش هست بخاطر حساسیت و ضربان نبض در این ناحیه زنان بوسیدن این قسمت خيلي لذت می برند. ولی نکته مهم اینجاست که خيلي از زن ها از بزاق دهان خوششان نمی آید و خيلي ها برای این که همسر خویش را ناراحت نکنند این مسأله را نمی گویند و از بوسه هایی که بزاق دهان را روی قسمتهای گوناگون بدن زیاد ميکند متنفرند و هیچ لذتی نمی برند. مطمئن شوید که همسر شما جزء کدام گروه از زنهاست. آن ها که از خیس شدن بدنشان از بزاق دهان بدشان مي‌ايد و یا آن گروه دیگری که با این مسأله مشکلی ندارند.

۳- لبها

لبها را میتوان از جمله ی حساس ترین نقطه بدن زن دانست و بوسیدن براي زنها احتمالا خيلي مهم تر از مردها باشد. خيلي از مردها تأثير بوسیدن و لبها را در زنان نادیده می گرند ولی باید بدانند که لبها جز مهم ترين قسمتهای تحریک حس جنسی زنها است. بوسیدن با عشق و آرام زنان را خيلي بیش از هر چیزی تحت‌تأثیر قرار ميدهد .

۴- رانها

چه وی برهنه باشد یا لباسی براي رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش درون و بیرون رانهایش بپردازید.

۵- نوک سینه ها

تقریباً تمام زنها موافق هستند که نوک سینه را میتوان از جمله حساس ترین نقطه بدن زن و از تحریک کننده ترین قسمتها دانست. ولی به شرطی که همسرشان بداند چه طور با آن ها زنش را تحریک کند. خيلي از آقایان بر اساس تجربه به مرور زمان امکان دارد یادبگیرند که چه طور نوک سینه همسرشان را تحریک کنند ولی خيلي ها هم اصلاً نمی دانند چه طور این کار را بکنند.

یکی از ظریفترین و مهم ترين رفتارهای مردها در رابطه زناشویی همین هست. زن ها امکان دارد گاهی از خشونت و رابطه های جنسی خشن لذت ببرند ولی کم تر زنی است که دوست داشته باشد همیشه این چنین روابط جنسی خشن داشته باشد. تحریک نوک سینه زنان نیاز به ملایمت و حرکات ظریف دارد. حرکت آهسته دورانی زبان بر روی نوک پستان براي زنان بسیار لذتبخش تر هست تا این که مانند یک بچه شیرخواره با پستان مادر رفتار شود.

۶- دستها

دستش را بگیرید، طورى که کف دستها به طرف بالا باشد، و با هر دو شست به مهربانی کف دستش را نوازش کنید ضمن این که بقیه انگشتانتان هم زمان سمت ديگر دستش را نوازش می کند. آرام آرام به طرف پایین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.

یکی از مهم ترين و عاشقانه ترین نقطه های حساس بدن زن که احتمالا بیش تر مردها ندانند و ناحیه نبض مچ دست وی هست. درصورتی که به این قسمت، مردها توجه کنند نبض مچ دست میتواند از جمله حساس ترین نقطه بدن زن به حساب بیاید با این که حتی احتمالا خود زنها هم ندانند. این قسمت را با بوسه های آرام و حرکت زبان میتوانید تحریک کنید و ببینید که همسرتان چه طور از ان شگفت‌زده ميشود .

۷- مچها

دستش را طورى بگیرید که کف دست به طرف بالا باشد، در حالی که از وقایع روزانه اش میپرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. بعد از چند دقیقه نوازش کردن، با لبها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچش را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.

– وقتى که مچش را میبوسید، با دستتان دست او را مقابل صورتتان بگیرید.

۸- گوشها

به سراغ گوشش بروید و جمله اى مانند ”امشب شب توست، “ زمزمه کنید و بعد نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید و حسابى خیسش کنید. بعد سراغ قسمت بالائى گوشش رفته و آرام با دندان گازش بگیرید.

– پیش از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ بعد روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.

۹- شکم و ناف

زنها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خيلي لذت میبرند. با نوک انگشتتان روی شکم و پیرامون ناف دایره بکشید. دستتون رو بالای شکم و زیر دنده ها گذاشته و اهسته به طرف لگن بیارید. هیچوقت از بوسیدن شکم غافل نشوید. بوسیدن، مکيدن و لیسیدن ناف خانوما خيلي لذت بخش است.

۱۰ – زانوها

چه در حال عشق بازی باشید یا تنها شروع به نوازش کرده باشید، گذاشتن زانوهایش روى شانه هایتان و مالش آن ها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و بعد آن ها را از سمتى به طرف ديگر ببوسید.

– موقع بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پایین ببرید. و مجددا، هرگز از دندانهایتان استفاده نکنید.

۱۱ – پاها

چه به عنوان بخشى از عادت های عشق بازی یا آرامش بخشیدن به او بعد از یک روز سخت، مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش وسط کف پاهایش آغاز کنید. به آرامى به طرف پنجه ها و بعد به طرف پاشنه بروید.

– مدت زمانى را به مالش اطراف پاهایش اختصاص دهید و مراقب باشید قلقلکش ندهید.

 12 – پشت

بیش تر زنها کشته ماساژ پشت هستند. انگشت خویش را روی مهره ها فوق و پائین ببرید و کمر او را بمالید.

۱۳ – باسن

تحریک این منطقه بسیار تحریک انگیز بوده می توانید آن را نوازش کنید. در هنگام شروع تحریک به تدریج و آهسته آهسته وهمزمان با تحریک شما، جریان خون در این منطقه و در منطقه ی لگن افزایش مییابد. توجه داشته باشید که دست زدن به باسن هم باید به نرمي صورت بگیرد.

تعداد زیادی از خانم‌ها در رابطه­ ی جنسی­شان به ارگاسم نمی‌رسند اما هیچ‌وقت این را به شوهرشان نمی‌گویند. حتی مواردی را داشته‌ایم که خانمی ۵ سال است ازدواج کرده و حتی یک بار هم به ارگاسم نرسیده، حالا به شدت پریشان و افسرده است اما نمی‌داند چطور این موضوع را به شوهرش بگوید، در حالی که ۵ سال به او دروغ گفته. نظر شما در این خصوص چیست؟
باید بگویم کسانی که این کار را به شکل عادت انجام میدهند بهتر است از همان ابتدا به جای نقش بازی کردن و تشکر کردن از این بابت که خیلی از رابطه‌ی جنسی‌شان راضی هستند مشکلی که دارند را مطرح کنند و بگویند از رابطه شان لذت نمی‌برند.
البته این موضوع باید با ظرافت کامل و در زمان مناسب مطرح شود تا مرد احساس بدی نداشته باشد و فکر نکند که همسرش قصد دارد تقصیری را متوجه آقا کند. بهتر است قبل از شروع صحبت، خانم به آقا بگوید که از ایشان راضی است اما باید در رابطه‌شان تغییری ایجاد شود تا ایشان بیشتر لذت ببرد. بهترین راه این است که فرد کاملا احساسی که در رابطه‌­ی جنسی‌اش دارد را با طرف مقابل در میان بگذارد. 

منبع خبر : برگرفته از beytoote

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.