چه کادویی برای تولد دوست صمیمیم بخرم؟!

 بهترین کادو برای دوست صمیمی دختر، چی میتونه باشه؟!

 بهترین کادو تولد به دوست

۱٫ هنرهای دستی

اگر دوست شما به هنر و هنرهای دستی علاقه مند است بدون شک با دریافت هدیه های هنری ذوق زده خواهد شد.

در اولین فرصت ممکن به یکی از فروشگاه های هنرهای دستی یا سنتی سری بزنید و بهترین هدیه ای را که می توانید در روز تولدش، برای او تهیه کنید.

در این مورد دست شما بسیار باز است اما لازم است به علاقه دوست خود توجه داشته باشید، مثلا ممکن است به منبت کاری، مجسمه سازی، قالی بافی، نقاشی و غیره گرایش داشته باشد یا از آویزان کردن آویزهای دست ساز در اتاق خوابش لذت ببرد.

۲٫ ماگ های عاشقانه برای تولد

برای این کار می توانید از ماگ های آماده استفاده کرده یا طرحی خاص روی آن ها چاپ کنید و با تقدیم آن، زیبایی این روز را برای دوست صمیمی خود دو چندان کنید.

۳٫ آلبوم عکس برای تولد

اگر مدت هاست با هم دوست صمیمی هستید احتمالا خاطرات شیرین زیادی در کنار هم داشته اید و در مسافرت ها، مهمانی ها، مناسبت ها و غیره عکس های مختلفی در کنار هم گرفته اید.

اگر این طور است زمان آن رسیده تا این خاطرات طلایی را به عنوان کادو به آن ها هدیه دهید. این تصاویر که می تواند شامل تصاویر قدیمی، دوران مجردی و مدرسه یا عکس های مشترک دیگر باشد را به ترتیب و با طرح زیبا در آلبوم بچسبانید و تقدیم کنید!

۴٫ گیاهان آپارتمانی

یکی از ایده های جالب برای هدیه به یک دوست صمیمی گل و گیاهان آپارتمانی می باشد.

مثلا یک گیاه بامبو خوش شانس یا گیاه پول برای او خریداری کنید. هنگام انتخاب گیاه با توجه به روحیه دوست خود می توانید از قوانین فنگ شویی بهره ببرید، در فنگ شویی برخی گیاهان خوش شانسی می آورند، برخی دیگر انرژی مثبت جذب می کنند و … و صد البته بسیاری از آن ها برای پاکسازی هوای منزل عالی هستند.

استفاده از نمادها نیز معیار جالبی می باشد، گیاهی که نماد یا معنای خاصی برای دوست تان دارد می تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که تاکنون دریافت کرده است.

۵٫ مجسمه سرامیکی

مجسمه های سرامیکی هدایای زیبا و ظریفی برای هدیه به یک دوست هستند، مخصوصا اگر او به هدایای ساده و در عین حال الهام بخش علاقه دارد می توانید مجسمه مفهومی یا طرح هایی از این قبیل به او هدیه دهید.

۶٫ بالش

بالش های نرم و دوست داشتنی برای کادو دادن عالی هستند به خصوص اگر روی آن ها طرح های خاصی همچون علاقه مندی شان را چاپ کرده باشید که باعث می شود کادو کاملا شخصی و برای آن ها باشد.

۷٫ کتاب برای تولد

کتاب از هدایای کلاسیکی است که اگرچه برای افرادی که علاقه ای به مطالعه ندارند می تواند کسل کننده ترین نوع کادو باشد اما در مقابل برای کسی که عاشق مطالعه است هدیه فوق العاده ای محسوب می شود.

اگر چنین دوستی دارید وقت را هدر ندهید، در اسرع وقت به کتابفروشی رفته و جدیدترین رمان عاشقانه، کتاب علمی یا مجموعه کتاب یک نویسنده خاص را برای او خریداری کنید.

۸٫ زیورآلات برای تولد

با توجه به شناختی که نسبت به دوست خود دارید اگر به جواهرآلات و لوازم زینتی علاقه دارد دست شما در تهیه کادو باز است.

برای این کار می توانید به دو شیوه عمل کنید، تنها با هدیه دادن جواهر آلات از طلا و نقره گرفته تا لوازم زینتی و زیورآلات فانتزی دوست خود را خوشحال کنید یا اگر دوستی شما خانوادگی است می توانید برای خرید به سراغ ست ها بروید.

لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید بلکه دستبندهای فانتزی دو نفره که قیمت خیلی گرانی ندارند نیز می تواند جالب باشد.

۹٫ دفتر خاطرات یا برنامه ریزی

اگر دوست شما اهل نوشتن به خصوص خاطره نویسی یا ثبت وقایع و برنامه های روزانه است دفتر خاطرات یا برنامه ریزی از جمله لوازم شخصی و پر کاربرد برای او هستند که می توانید در این روز خاص به او هدیه دهید.

۱۰٫ ساعت مچی

اگر جای خالی یک ساعت مچی روی دست دوست صمیمی تان خالی است یا به دلایل مختلف از جمله شکستن شیشه ساعت، کهنه شدن بندهای آن و … احساس می کنید نیاز به یک ساعت جدید دارد معطل نکنید.

اگرچه خرید ساعت مچی لوکس معمولا هزینه زیادی دارد اما هزینه کردن برای خوشحالی دوستان صمیمی یکی از با ارزش ترین کارهایی است که هیچ وقت از آن پشیمان نخواهید شد!

۱۱٫ ست ورزشی برای روز تولد

آیا دوست شما به ورزش خاصی علاقه دارد؟ هر روز پیاده روی می کند یا هر هفته باشگاه می رود؟ اگر این طور است خرید یک ست ورزشی کامل و با کیفیت برای او می تواند هدیه مناسبی باشد.

۱۲٫ به علاقه مندی ها توجه کنید

به طور کلی توجه به علاقه مندی های فرد مورد نظر می تواند خرید هدیه را بسیار راحت تر کند. مثلا خرید بلیط کنسرت خواننده خاصی که خوشش می آید، یا بلیط برای رفتن به تئاتر یا موزه ای که مدت ها است برای آن برنامه ریزی می کند همگی هدایای سورپرایز کننده ای هستند.

همچنین خرید لوازم آرایش برند خاص برای افرادی که اهل آرایش کردن هستند، دوربین عکاسی یا آلبوم دیجیتال برای کسانی که طرفدار عکاسی هستند و لوازم نقاشی برای یک هنرمند نیز برای هدیه دادن مناسب هستند.

منبع خبر : برگرفته از coca

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.