چه موقع باید شروع به پوشیدن سینه بند بارداری (سینه بند مادرانه) کنید؟

چه موقع باید شروع به پوشیدن سینه بند بارداری (سینه بند مادرانه) کنید؟

همه ما متفاوت ساخته شده ایم. با این حال، اکثر سینه های زنان از روز اول بزرگتر می شوند. برای برخی، این تغییر نمی کند. چه به اندازه پنج پد (پد های داخل سوتین) بزرگ شود یا نه، هیچ دلیلی برای هشدار وجود ندارد. اما پوشیدن سینه بند مادر، لحظه ای که متوجه هر گونه تغییر می شوید، مهم است. بیشتر اوقات، این سه ماهه اول است. با این حال، با سینه بند پرستاری متفاوت است. سینه بند پرستاری به طور خاصی طراحی شده است که در هنگام شیردهی پوشیده شود؛ در حالی که سینه بند مادرانه هنگامی که باردار هستید باید پوشیده شود. شما متوجه میشوید که سینه بندهای پرستاری به گونه ای متفاوت طراحی شده اند تا مادر بتواند به راحتی عمل شیردهی (شیر دادن) را انجام دهد. اما شما می توانید در حین بارداری یک سینه بند پرستاری بپوشید (ضرری ندارد). تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که لباس باعث راحتی شما شود و کاملا متناسب شما باشد.

انواع سینه بند مادرانه (بارداری)

انواع سینه بند مادرانه (بارداری)

سینه های شما درد میکند و درد دردناکی دارد و به نظر می رسد که سینه بند معمولی مناسب نیست. به جای اینکه به دنبال سایز بزرگتر سینه بند معمولی بروید، توصیه می کنیم سینه بند مناسب مادرانه را تهیه کنید. بیایید انواع مختلف سینه بند بارداری را ببینیم:

  • کانتور. سینه بندهای کانتور به گونه ای طراحی شده اند که در هر لحظه ای بتوانند شکل خود را حفظ کنند. پد ها خالی انداخته شده اند یا به صورت هوشمندانه ساخته شده اند تا به سینه بند بدن کمک کند که  بی دردسر و راحت در بدن شما جای گیرند. این برای هر کسی که به دنبال داشتن شکل عالی روی سینه خود باشد، ایده آل است. آنها پوششی کامل و پشتیبانی را ارائه می دهند.
  • سینه بند خواب. اگر سینه های حساس یا دردناک دارید، پس سینه بند هایی برای خواب گزینه نهایی شما هستند. سینه بند از اسپندکس، پنبه نرم و نایلون ساخته شده است. با این حال، آنها به گونه‌ای طراحی نشده اند که مانند سینه های کانتور پشتیبانی کنند یا شکلی مانند آن داشته باشند. اما آنها خوابیدن را راحت می کنند. آنها در اندازه ها، رنگ ها و قیمت های مختلفی ارائه می شوند.
  • یکپارچه (سینه بند بدون درز). اگر متوجه می شوید که سینه در دوران بارداری در حال رشد است، باید چندین سبنه بند بدون درز را در کمد خود داشته باشید. بهترین چیز در مورد این سینه بندها این است که یک سایز از آن (یک سایز ثابت و فیکس) می تواند شما را در طول دوران بارداری همراهی کند. این سینه بندها انعطاف پذیر و راحت هستند. آنها برای هر دو گروه مادران باردار و شیرده کار می کند. علاوه بر این، آنها سبکی و پوشش کامل و پشتیبانی را ارائه می دهند. آنها از اسپندکس، نایلون کشش و مخلوط پنبه ساخته شده اند.

پیدا کردن سایز متناسب سینه بند بارداری

پیدا کردن سایز متناسب سینه بند بارداری

گرفتن یک سینه بند مناسب در دوران بارداری می تواند بسیار مشکل باشد. این امر به این دلیل است که سینه ها بزرگتر و بزرگتر می شوند. بنابراین اگر می خواهید سایز متناسب را بدست بیاورید، باید خود را با استفاده از یک نوار اندازه گیری نرم اندازه گیری کنید. اندازه سینه و زیر نیم تنه خود را اندازه بگیرید. علاوه بر این، می توانید به یک فروشگاه خرده فروشی محلی بروید و سعی کنید با امتحان کردن آن، آن را انتخاب کنید تا اندازه ایده آل خود را بدست آورید. جدا از گرفتن اندازه مناسب، موارد زیر را نیز باید در نظر بگیرید:

  • راحتی. هنگام خواب، پیاده روی، نشستن و حتی ایستادن باید احساس راحتی کنید.
  • بندهای شانه را در نظر بگیرید. بند ها باید گسترده باشند تا راحت روی استخوان شانه شما قرار بگیرد. آنها نباید جا بندازند.
  • بیرون نیفتادن سینه ها. سوتین مناسب باید به گونه ای باشد که سینه ها را کامل پوشش دهد و سینه ها از آن بیرون نیفتد. این بدان معنی است که شما باید اندازه سوتین مناسب خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

همانطور که منتظر استقبال از کودک خود هستید، سفر بارداری باید راحت و هیجان انگیز باشد. با به دست آوردن یک سینه بند مناسب مادر، راحتی خود را در اولویت قرار دهید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *