نکاتی که قبل از جراحی بینی باید بدانید !

نکاتی که قبل از جراحی بینی باید بدانید !

اقدامات قبل از جراحی بینی یکی از مهمترین نکاتی است که فرد قبل از انجام جراحی بینی باید بداند. فردی که تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرد ممکن است از اهمیت جراحی بینی قبل از عمل و تاثیر آن بر نتیجه جراحی خود آگاه نباشد. دکتر اکبر اعتمادی  یکی از فعال ترین و بهترین پزشکان جراحی پلاستیک در کشور و یکی از جراحان بینی در تهران می باشد ، این پزشک جراحی بینی یک پزشک هنرمند که سابقه بسیار درخشانی در زمینه زیبایی دارد ، یکی از مهم ترین هدف های دکتر اکبر اعتمادی مراقبت های قبل و بعد افراد مراجعه کننده می باشد و حس مسئولیت پذیری این جراح باعث شده تمامی افراد مراجعه کننده با رضایت کامل خود از خدمات مجموعه بهره مند شوند .

 

دکتر اکبر اعتمادی با دارا بودن از بهترین تیم درمان آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد ، مطب دکتر اکبر اعتمادی با بهره گیری از جدید ترین و بهترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا همه روزه سعی دارد بهترین کیفیت را برای مراجعه کنندگان خود به ارمغان آورد .

نکاتی که قبل از جراحی بینی باید بدانید !

آمادگی قبل از جراحی بینی

 

قبل از جراحی بینی باید هدف از عمل مشخص شود و در صورت بروز مشکلات روحی ابتدا این مشکلات درمان شود. در ابتدا باید انگیزه متقاضی برای جراحی بینی کاملا منطقی و صحیح باشد تا نتیجه قابل قبولی از جراحی بینی خود به دست آورد. جراحی بینی را می توان برای اهداف مختلفی انجام داد، بنابراین فردی که کاندید جراحی بینی (حتی برای درمان جراحی بینی) است، قطعا تغییرات زیبایی را تجربه خواهد کرد. یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی انتخاب پزشک با دقت و با تجربه است که به شما این اطمینان را می دهد که شما می توانید یک بینی ایده آل و طبق خواسته ها و انتظارات خود داشته باشید. دکتر اکبر اعتمادی یکی از این پزشکان هستند که شما می توانید با خیال به آن اطمینان کنید و می دانید که می توانید نتیجه مطلوبی از جراحی خود بگیرید.

در ادامه شما را با نکات مهم قبل از جراحی بینی آشنا کنیم :

 

  • داروهای التهابی یا آسپرین مصرف نکنید .
  • حداقل ۲ هفته قبل از جراحی سیگار نکشید .
  • قبل از جراحی یک همراه بیمار داشته باشید زیرا امکان رانندگی در روز عمل برای شما وجود ندارد و همراه می تواند مراحل اداری و تهیه دارو و نسخه را انجام دهد.
  • قبل از جراحی تمرین کنید از طریق دهان نفس بکشید تا در چند روز اول پس از جراحی به دلیل گرفتگی بینی دچار مشکل تنفسی نشوید.
  • قبل از جراحی بینی سعی کنید صاف بخوابید. توصیه می شود بعد از جراحی به پهلو و صورت نخوابید. با استفاده از بالش در کنار سر می توانید سر خود را در هنگام خواب صاف و ثابت نگه دارید.
  • قبل از جراحی لباس های گشاد دکمه دار بپوشید تا بعد از جراحی و ترشحات تعویض لباس به بینی برخورد نکند.
  • داروها و آمپول های تجویز شده توسط پزشک را در زمان مشخص و توصیه شده تزریق و مصرف کنید.
  • حتما صبح قبل از جراحی حمام کنید زیرا بعد از عمل نباید ۳ تا ۴ روز استحمام کنید تا چسب بینی تا روز برداشت خیس نشود و بهترین فرم بینی حفظ شود. .
  • تهیه کمپرس یخ قبل از جراحی برای استفاده بعد از جراحی توصیه می شود.

. برای مشاهده نمونه کار های دکتر اکبر اعتمادی می توانید به لینک مورد نظر مراجعه فرمایید .

آمادگی قبل از جراحی بینی

مدت زمان انجام عمل زیبایی بینی توسط دکتر اکبر اعتمادی

مدت زمان این عمل زیبایی کاملاً به نوع بینی بستگی دارد، در صورتی که بینی فرد مشکل خاصی نداشته باشد و فقط یک برآمدگی و افتادگی جزئی بر زیبایی آن تأثیر بگذارد، این عمل زیبایی به مدت دو ساعت انجام می شود، اما در صورتی که بینی فرد مبتلا باشد. جراحی قبلی داشته و در عمل قبلی مجروح شده و نیاز به پیوند غضروف دارد. این عمل زیبایی می تواند تا ۳ ساعت طول بکشد. بینی های گوشتی بلندتر از بینی های غضروفی یا استخوانی هستند. جراحی زیبایی ضروری است و ممکن است بیش از دو ساعت طول بکشد، بنابراین باید گفت که این عمل بین دو تا سه ساعت طول می کشد.

 

افراد مناسب برای جراحی بینی

 

  • افرادی که از ظاهر بینی خود راضی نیستند و نسبت به اندازه بینی خود در مقایسه با سایر اعضای صورت خود ناراضی هستند، مسلما نسبت به جراحی بینی کاندیدهای مناسبی هستند که اقدام به تغییر و کوچک کردن بینی خود بکنند.
  • افراد غیر سیگاری بهترین کاندیدها برای عمل کوچک کردن پره های بینی خواهند بود.
  • افراد باید بالای ۱۶ سال سن را داشته باشند و از عوارض جراحی بینی نیز آگاه باشند. محدودیت سنی به این دلیل است که قبل از این سن هنوز در حال رشد هستند و نباید روی آن ها جراحی زیبایی بینی انجام شود.
  • زیرا ادامه رشد بینی نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار می دهد. در اغلب اوقات خانم ها در سن ۱۳ تا ۱۴ سالگی و آقایان در سن ۱۵ تا ۱۶ سالگی دوره بلوغ خود را کامل می کنند.
  • البته در هر صورت بهترین اقدام اولیه برای انجام جراحی بینی مشاوره و صحبت کردن با پزشک متخصص، دکتر اکبر اعتمادیاست که کمک زیادی در این زمینه به شما می کند.

برای مراجعه به پیج اینستاگرام دکتر اکبر اعتمادی می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید .

مدت زمان انجام عمل زیبایی بینی توسط دکتر اکبر اعتمادی

 

کلام آخر

 

هر فردی که تصمیم به عمل بینی دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراحان بینی می‌کند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید. دکتر اکبر اعتمادی به عنوان بهترین پزشک جراحی بینی  با دانش، تخصص و تجربه خود در این زمینه به شما کمک می کند تا زیباترین بینی را داشته باشید .

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.