مناسب ترین ساعت برای برقراری رابطه جنسی خوب

مناسب ترین ساعت برای برقراری رابطه جنسی خوب

اگر شما هم مثل ما چیزی نمی دانید نیاز به آوردن بهانه های زیادی برای انجام این کار ندارید، اما در نهایت مشخص شده است که داشتن رابطه جنسی در زمان های مشخصی می تواند حتی بهتر از وقت های دیگر باشد. بسیار خوب، زمان های سرنوشت ساز و تاثیر گذار چه وقتی هستند؟ مناسب ترین زمان ها برای داشتن رابطه جنسی را بررسی کنید:

مناسب ترین زمان ها برای داشتن رابطه جنسی

۱٫ داشتن رابطه جنسی قبل از سخنرانی های مهم

تحقیق نشان می دهد که داشتن رابطه جنسی اعصاب را آرام و باعث کاهش فشار خون و استرس می شود. حتی یک مطالعه مشخص کرد افرادی که قبل از سخنرانی های عمومی رابطه جنسی داشتند دچار استرس کمتری شده بودند.

۲٫ داشتن رابطه جنسی در هنگام صبح

واقعا بدن شما برای رابطه جنسی در هنگام صبح ساخته شده است. به گفته Jessica O’Reilly کارشناس و دکترای رابطه جنسی، “نه تنها سطوح هورمون تستوسترون و انرژی شما در هنگام صبح بیشتر می شوند بلکه با افزایش سطوح اکسی توسین روابط شما و شریک عاطفی تان در طول روز صمیمی تر شده چون اندورفین آزاد شده باعث بهبود خلق و خوی شما می شود”. پس شروع کردن صبح تان با رابطه جنسی ایده بدی نیست،نه؟

  • تذکر: لطفا رابطه جنسی صبحگاهی بیشتری داشته باشید.

مناسب ترین زمان ها برای داشتن رابطه جنسی

۳٫ داشتن رابطه جنسی زمانی که احساس مریضی و کسالت می کنید

ممکن است انجام این کار در موقع کسالت غیر عادی بنظر برسد، اما مطالعات نشان می دهند که داشتن رابطه جنسی می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. خوب قرار نیست در هنگام مریضی یک رابطه جنسی پور شور و هیجان داشته باشید اما انجام این کار یک روش برای آمادگی شما برای مقابله با آنفولانزا فصلی می باشد.

۴٫ داشتن رابطه جنسی در روز ۱۴ ام سیکل قاعدگی

مطالعه اخیر نشان داد که حدود دو هفته در سیکل قاعدگی خانم ها ناحیه مهبل شما تا ۲۰ درصد بزرگ تر شده و می توانید رابطه جنسی بیشتری داشته باشید. یعنی، در این روز مشخص ممکن است ارگاسم و رابطه لذت بخش تری را تجربه کنید. این اتفاق درست در زمان تخمک گذاری رخ می دهد، یعنی اینکه این روز مناسب ترین زمان برای باردار شدن شما خواهد بود.

۵٫ داشتن رابطه جنسی بعد از ورزش کردن

از مزایای شور و اشتیاق رابطه جنسی بعد از ورزش بهره ببرید و فواید عملکرد آن را به روابط جنسی بیشتری که در پی آن بدست می آورید اضافه کنید. یک مطالعه از دانشکاه تگزاس در آستین واکنش های خانم ها به ابزارهایی تحریک کننده بعد از ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری را مقایسه کردند و مشخص شد که بعد از ورزش جریان خون در ناحیه تناسلی آنها تا ۱۶۹ درصد افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر نیست که همیشه بعد از ورزش تصور بهتری نسبت به بدن خودتان دارید، بنابراین کمرویی تان در اتاق خواب موقع داشتن رابطه جنسی از شما گرفته خواهد شد. علاوه براین، زمانی که ورزش می کنید بدن شما تستوسترون که یک هورمون اصلی رابطه جنسی است را تولید می کند، از این رو میل طبیعی شما برای داشتن رابطه جنسی حتی بعد از تمرینات و عرق کردن هم بیشتر می شود.

داشتن رابطه جنسی بعد از ورزش کردن

۶٫ داشتن رابطه جنسی بعد از یک روز کاری بد و سخت

می خواهید استرس یک روز سخت کاری در محل کارتان را از خود دور کنید؟ احتمالا داشتن رابطه جنسی با همسرتان نسبت به نوشیدن یک بطری آب جو سالم ترین انتخاب می باشد. به گفته O’Reilly، “مطالعات نشان می دهند که داشتن رابطه جنسی و دیگر محبت های فیزیکی حتی گرفتن دست ها بطرز قابل توجهی خلق و خو شما را بهبود می بخشد و سطوح استرسی که در روز داشتید را کاهش می دهند. علاوه بر این، هیجان ناشی از یک رابطه پر شور و شوق دقیقا می تواند تنش و درماندگی را از شما دور کند”. به گفته O’Reilly،” وقتی که همسر شما دلیل عصبانیت شما نیست داشتن رابطه جنسی خشن و پر شور می تواند هیجان انگیز باشد”.

۷٫ داشتن رابطه جنسی بعد از انجام کارهای ترسناک و هیجان انگیز

یکی دیگر از بهترین زمان ها برای داشتن رابطه جنسی بلافاصله بعد از انجام کارهای پرهیجان و نفس گیر مانند پرش بانجی، ترن هوایی یا حتی بعد از تماشای فیلم ترسناک است. به گفته O’Reilly،” زمانی که هورمون آدرنالین شما ترشح می شود تقریبا بدن تان در مرحله تحریک شدن است و میل جنسی اغلب در بالاترین میزانش قرار دارد. مطالعه که در Archives of Sexual Behavior منتشر شد، تایید کرد که گرایش و تمایلات جنسی بعد از انجام کارهایی که باعث افزایش آدرنالین می شوند بیشتر است.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *