قیمت قرص سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک | معرفی انواع قرص سقط جنین و قیمت آنها

بالا رفتن سن ازدواج از یک طرف و سقط جنین از طرف دیگر نرخ باروری را در ایران به چالش کشانده‌اند، آن‌چنان که متولیان امر نسبت به آن هشدار داده و خواهان رسیدگی به این معضل هستند. از سوی دیگر، بازار سیاه «قرص سقط جنین» به این مساله دامن زده و موجی از سقط جنین غیرقانونی را رقم زده است؛ و باعث افزایش بی رویه قیمت قرص سقط جنین شده است که این ماجرا نظارت بیشتر دستگاه‌های مسئول را می‌طلبد.

نام انواع قرص های سقط جنین در ایران

۱٫میزوپروستول (Misoprostol)؛
۲٫ سایتوتک (Cytotec)؛
۳٫ میفپریستون (mifepristone)؛
۴٫ پیتوسین (Pitocin)؛
۵٫ همابیت (Hemabate)؛
۶٫ كربوپروست ترومتامين (Carboprost trometamine)؛
۷٫ میفپرکس (Mifeprex)؛
۸٫ اکسی توسین (oxytocin)؛
۹٫ سرویدیل (Cervidil)؛
۱۰٫ کربوپروست (carboprost)؛
۱۱٫ سنتوسینون (Syntocinon)؛
۱۲٫ پروستین ای ۲ (Prostin E2)؛
۱۳٫ پرپیدیل (Prepidil)؛
۱۴٫ دینوپروستون (dinoprostone)

هر روز زنان باردار بسیاری تا یک قدمی مرگ می‌روند؛ زنانی که قربانی فقر فرهنگی و آموزشی‌اند. آنها به هر دلیلی از حفظ آبرو گرفته تا نداشتن امکانات قید فرزندآوری را زده و روی احساس مادرانه خود خط بطلان می‌کشند؛ زنانی که حتی ممکن است تا پایان عمر طعم مادر شدن را نیز نچشند. هر سال در جهان حدود ۲۰۵‌میلیون بارداری اتفاق می‌افتد.

بیش از یک سوم آنها ناخواسته هستند و در حدود یک پنجم به سقط جنین عمدی ختم می‌شوند. این در حالی است ‌‌نشانه هایی از سقط جنین در دو‌هزار و ۷۰۰ سال قبل از میلادی در تمدن‌ چین،‌هزار و ۵۰۰ سال قبل از میلاد در تمدن مصر باستان و ۲۰۰ سال قبل از میلاد در امپراطوری رم مشهود است. بر اساس آمارهای موجود در سازمان پزشکی قانونی کشور آمار مراجعان و تعداد مجوزهای صادر شده با افزایش مواجه بوده است.

قیمت قرص سقط جنین و سایر داروها سقط از سال ۹۷ تا ۹۹

قیمت قرص سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک ۲۰۰ ، میفپریستون و میزوپروستول

اگر بخواهید این قرص ها را از داروخانه تهیه کنید قیمت آنها به ازای هر قرص حداقل از ۳ تا ۵ هزار تومان میباشد

قیمت قرص سایتوتک ۲۰۰ و غیره

قیمت قرص سایتوتک بازار آزاد دارید باید چیزی در حدود ۵۰هزار تومان را به ازای هر قرص در نظر داشته باشد.

قیمت قرص سقط جنین در سال ۹۹

پیش بینی میشود در سال ۹۹ شما با پیشنهاد قیمت های بالا هم نمی توانید به قرص سایتوتک ۲۰۰ و یا میزوپروستول دست پیدا کنید و فقط با در دست داشتن نسخه به داروخانه های مجاز و با قیمتی در حدود ۷۰-۱۰۰ هزار تومان به ازای هر قرص مواجه خواهید شد.

قیمت آمپول سقط جنین و شیاف سقط جنین پروستین ای ۲ و دینوپروستون
در رابطه با  قیمت آمپول پروستاگلندین (پروستاگلاندینآمپول پروستادین و …. و همچنین انواع شیاف واژینال قیمت مشخص و مورد تاییدی وجو ندارد. ولی خبرنگاران ما در سطح بازار آزاد قیمت هر آمپول را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کردند، که صحت و سلامت این آمپول ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

 

در شش‌ماهه نخست سال گذشته ۵۷۲۰ نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که برای ۴۰۱۹ نفر از آنان مجوز صادر شد. آمار مراجعان سقط درمانی در نیمه نخست سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۹/۱۷‌درصدی روبه رو بوده و تعداد مجوزهای صادر شده ۳/۱۴‌درصد رشد داشته است. البته داستان به اینجا ختم نمی‌شود، چرا که اطلاعاتی از سقط‌های غیرقانونی در دست نیست و این مساله عمق ماجرا را می‌رساند، چرا که تنها کافی است با جست‌و‌جو در فضای مجازی به انواع قرص‌های سقط جنین دست یابید. افرادی پای شبکه‌های اجتماعی نشسته و سریعا جوابگوی مشتریان خود هستند. نیازی به تحقیق نیست. آدرس سرراستی دارند. کافی است در قسمت جست‌و‌جو در اینستاگرام سه کلمه «قرص سقط جنین» را بنویسید. بلافاصله تعداد زیادی پیشنهاد پیش روی شماست. بر همین اساس «آرمان» در این گزارش به سراغ فروشندگان قرص‌های سقط جنین رفته است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

قرص زخم معده برای سقط جنین

انگار همیشه خدا آنلاین اند؛ قاتلان جنین را می‌گوییم. طوری خیمه زده و به سرعت پیام‌های خود را بررسی می‌کنند که گویا سقط جنین تنها رسالت آنها در زندگی است! با چند نفری از آنها صحبت کرده و متوجه می‌شویم که قیمت قرص سقط جنین از ۲۵۰ تا ۳۵۰‌هزار تومان (سال ۹۶) است. یکی از فروشندگان این قرص به «آرمان» می‌گوید: سقط جنین زیاد شده و قرص مخصوص آن تنها تا سه ماه اول بارداری اثربخش است.

او اظهار می‌‌کند: تقریبا این قرص را همه دارند؛ از ماما و متخصص زنان و زایمان گرفته تا عطاری‌ها و برخی شاغلان داروخانه ها. در واقع قرص سقط جنین بیشتر به صورت رابطه‌ای تهیه می‌شود. از او درباره عوارضش می‌پرسیم که می‌گوید: کاربرد قرص سقط جنین در اصل برای زخم معده است، اما بعدها متوجه شدند که به سقط جنین هم کمک می‌کند.

 

تهوع، اسهال، استفراغ و آهسته شدن ضربان قلب مادر از جمله پیامدهای این قرص است که جای نگرانی ندارد. گرچه سقط جنین در ایران ناپسند است و همچون قتل در نظر گرفته می‌شود، اما این آسیب اجتماعی روزبه‌روز در حال افزایش است و معمولا پنهانی از مراکز درمانی انجام می‌شود. از سوی دیگر، هیچ‌نظارتی هم در این بین اتفاق نمی‌افتد و باعث می‌شود که قرص سقط جنین به راحتی در دسترس همگان باشد؛ قرصی که در اصل بودن آن ابهام است و مصرف نادرست آن تبعاتی را با خود به همراه دارد. از این رو خلأ نظارتی و نبود آموزش صحیح سلامت مادران را به خطر می‌اندازد. بنابراین ضعف تنظیم خانواده بار دیگر در این زمینه خود را نشان می‌دهد، چرا که بسیاری از معضلات ریشه در ناآگاهی دارد.

۳۰‌درصد سقط‌ها «غیرعمد» هستند

هر‌ساله بالغ بر ۲۰۰‌هزار سقط جنین در کشور به وقوع می‌پیوندد. بنابر اظهارات یک جمعیت شناس، در حال حاضر نرخ باروری کشور ۹/۱ کودک به ازای هر زن است و برخی از زنان پس از چندین سقط دچار ناباروری می‌شوند. این در حالی است که چنانچه سقط‌های «غیرعمد» در کشور کنترل شوند، نرخ باروری از ۹/۱ به ۲/۲ خواهد رسید. چندی پیش شهلا کاظمی پور با بیان آنکه دو نوع سقط «عمد» و «غیر عمد» وجود دارد گفت: سقط‌های غیر عمد ۳۰‌درصد سقط‌های کشور را شامل می‌شوند؛ این در حالی است که هیچ‌آمار قطعی در مورد سقط‌های غیر قانونی در کشور وجود ندارد و آمار آنها در جایی ثبت نمی‌شود. آمارهای ارائه شده نیز بر اساس برآوردهای صورت گرفته اعلام می‌شوند. او با بیان آنکه مسئولان وزارت بهداشت آمارهای ۲۰۰ تا ۳۰۰هزار سقط در کشور را اعلام کرده‌اند، افزود: در مقابل ۵/۱‌میلیون تولد، سالانه حدود یک پنجم این رقم سقط جنین در کشور اتفاق می‌افتد که شامل سقط‌های عمد و غیر عمد می‌شوند. این جمعیت شناس درباره «سقط‌های غیر عمد» تصریح کرد:

سقط‌های غیر عمد از جمله سقط‌هایی هستند که به صورت خود به خودی و در اثر حادثه، ضعف مادر، آسیب دیدگی، آلودگی‌های زیست‌محیطی، عدم مراقبت‌های بهداشتی و… اتفاق می‌افتند و این نوع سقط بیشترین تاثیر را در نرخ جمعیت کشور بر جای می‌گذارد. کاظمی پور با تاکید بر آنکه سقط‌های غیر عمد بیشترین تاثیر را بر نرخ جمعیت می‌گذارند، تصریح کرد: سقط‌های قانونی به منظور جلوگیری از معلولیت زایی صورت گرفته و باید اجرا شوند. سقط‌های عمدی نیز به علت آنکه فرد قصد به دنیا آوردن نوزاد خود را ندارد به هر طریقی اقدام به سقط می‌کند و حتی اگر سقط انجام نشود نیز در صورت تولد نوزاد، فرد عملا از بارداری‌های بعدی خود جلوگیری می‌کند. به همین دلیل بیشترین سقطی که بر روی نرخ جمعیت تاثیر می‌گذارد سقط‌های غیر عمد هستند.

مقابله با سقط جنین با فرهنگسازی

یمت قرص سایتوتک در بازار آزاد

«به‌طور کلی اگر ختم بارداری به هر دلیلی زیر ۲۰ هفته باشد، سقط جنین صورت گرفته است. البته برخی‌ها سه ماه اول را در نظر می‌گیرند، ولی از نظر قانونی در کشور ما زیر ۲۰ هفته سقط محسوب می‌شود.» اینها را مستانه نیکفر کارشناس مامایی به «آرمان» می‌گوید.

به گفته او آمار دقیقی از سقط عمد و غیرعمد وجود ندارد و برخی سقط‌ها بر اساس غربالگری‌ها به علت اینکه مادر یا جنین دچار عارضه می‌شوند قانونی است، اما تعداد زیادی از سقط‌ها به دلایل فرهنگی و اینکه شاید قشر وسیعی از جامعه اطلاعاتی از تنظیم خانواده نداشته باشند، ایجاد می‌شوند. برای مثال جوانانی که آگاهی ندارند، موجب سقط جنین می‌شوند. نیکفر اضافه می‌کند:

سقط عوارض دارد. تعداد زیادی از سقط‌های غیرعمد به صورت غیر درمانی توسط افرادی که توانایی علمی ندارند، انجام می‌شوند. همچنین داروهای استفاده شده کنترل نشده است و تمامی این موارد باعث آسیب‌دیدگی و در مواردی موجب مرگ مادر می‌شوند.

البته سقط عوارض دیگری هم دارد و در سال‌های بعد فرزندآوری را تهدید می‌کند. این کارشناس مامایی توضیح می‌دهد: بنا به دلایلی اطلاعات زیاد به جوانان نمی‌دهیم، در حالی که جوانان در کشور‌های درحال‌توسعه می‌خواهند مانند جوامع پیشرفته عمل کنند، اما آگاهی ندارند. او عنوان می‌کند: نداشتن این آگاهی موجب فرزند ناخواسته می‌شود و آنها به هر طریقی خود را به خطری می‌اندازند تا جنین را از بین ببرند.

نیکفر تاکید می‌کند: این موضوع علاوه بر آنکه ضربه به خودشان می‌زند، به جامعه هم آسیب می‌رساند. از سوی دیگر، نسل آینده هم جوانانی هستند که بسیاری از آنها به دلایل مختلف مشکلات نازایی و ناباروی دارند و سقط غیرعمد هم این مساله را تشدید می‌کند. او معتقد است: باید فرهنگسازی و آموزش از مدارس شروع شود. با توجه به درک کودکان باید آموزش را از این سنین شروع کرد. نیکفر با اشاره به اینکه افزایش جمعیت با توجه به سیاست‌های کشور مهم است، خاطرنشان می‌کند: باید آموزش تنظیم خانواده مورد توجه باشد و اگر فردی ناخواسته در این شرایط قرار گرفت و به هر دلیلی خواهان فرزندآوری نبود و مرتکب سقط شد، به مشاوره، روانشناس و متخصص زنان ارجاع داده شود.

به عبارت دیگر باید زیرساخت‌ها مهیا باشد، چون فردی که خواهان فرزند نیست خود را به آب و آتش می‌زند تا جنین را از بین ببرد. این کارشناس مامایی می‌گوید: سقط جنین تبعاتی دارد که باید مانع آن شد و تنها راه آموزش جوانان است. در پایان باید گفت که امروزه داشتن دانش جنسی به حدی حائز اهمیت است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، چرا که سقط جنین ثمره این ناآگاهی است و وضعیت باروری کشور را در حالت هشدار قرار داده است.

منبع خبر : روزنامه آرمان

اشتراک‌گذاری
190 نظر
  1. منم همین مشکل رو داشتم و رفتم داروخونه گفتن بهترین مدل این قرص روسی هستش که ۱۰ سال تو بازار ایران هستش و تمام ماماها ازین قرص استفاده میکنن چون بازدهی زیاد و عوارض کمی داره و خوب بودنش تو این ۱۰ سال اثبات شده یک ورق روسی خریدم مشکلم حل

    1. سلام میشه بگید از کدوم داروخانه باید تهیه کرد من شهرستانم ولی هر جایی باشه میگیرم.خواهش میکنم بگید .۲ تا بچه دارم .یکیش تازه یه سالشه دیگه بچه نمیخوام دعا میکنم در حقتون

  2. ازداروخانه ازادمی فروشند درمشهدکدوم داروخانه ازادمی فروشه وبه چه قیمت،ممنون میشم اگرزودجواب بدید

  3. ممنون میشم بگین کجا هست میخوام

  4. سلام من دوماهه هستم میخوام سقط کنم بچمو ازنظر شوهرم مشکل دارم بچه اولم سزارین بودم قرص بخرم یاشیاف ضرری نداره واسم میشه راهنماییم کنین.ممنون میشم

  5. سلام من ۱ماهه هستم میتونم سقط کنم با قرص یا امپول از کجا بگیرم

  6. من قرص و امپولشو دارم اگه خواستید

    1. قیمت قرص چنده؟

    2. من میخام قرصشو قیمتش چنده

      1. سایتوتک ۲۰۰ المانی اصل دارم

    3. قيمتش چنده

    4. من میخام میشه راهنماییم کنی

    5. قیمت دولتیش که ارزونه شاید ۱۰ هزار تومن اما قیمت بازار آزادش حتی تا ۲۵۰ هزارتومن هم فروش میره متاسفانه. اگر نسخه پزشکی و مدارک بابت سقط داشته باشی به سختی می تونی از داروخانه های دولتی گیر بیاری

    6. قرص سایتوتک اصل فایزر امریکا با تجویز پزشک و کاملا تضمینی قیمت عالی پرداخت درب منزل بدون خطر و عوارض زیر نظر پزشک درصورت عدم جواب دهی بازگشت وجه داریم فقط واتساپ جوابگو هستیم ۰۹۹۳۱۲۱۳۲۷۰

  7. من قرصشو دارم
    تازه ديروز سقط كردم كسي خواست بگه

    1. چه مارکی قیمت؟

      1. سلام دوست عزیز من دوتا دونه به قرص سایتوتک نیاز دارم امگانش است بهم بدهید .یعنی میخرم.

    2. قیمتش چنده؟؟؟

    3. داری قرص سایتوتک

    4. من میخوام توروخدااگه داریدبه من هم بدید

      1. من دارم اگه میخوایید

        1. سلام قیمت چند من میخوام

  8. میشه شمارتونو بگید من ازتون قرص بگیرم شدیدا لازم دارم توروخدا کمکم کنید

    1. اگر تمایل داشتید با شماره مشاوره مامایی ۶۲ ۱۹ ۹۰۷ ۹۰۹ با تلفن ثابت تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  9. سلام منم قرص واس سقط میخوام خیلی ضروریه توروخدا راهنماییم کنین

    1. یه بسته ۱۰تایی ۵۰۰

    2. سلام من قرص دارم اگر میخوای جواب بده

    3. تمام درارو خونه ها دارن برید فراهم کنید نشد با این شماره تماس بگیرید بگیرم پست کنم هر جا ک هستید۰۹۳۳۴۸۴۱۵۰۸

  10. من قرص میخوام لطفا شمار اگه کسی داره برام بفرسته ممنون

    1. من قرص کامل سقط رو دارم زیر قیمت بازار میدم هر کی میخواد به این شماره زنگ بزنه

      1. شماره تونو میدید؟

  11. با سلام
    یک ورق کامل قرص سایتوتک دارم چند روزی هست از بازار ازاد تهیه کردم که الان به کارم نمیاد
    اگر نیاز دارید تماس بگیرید

    1. من میخوام لطفا بفرمایید چطوری میشه برام بفرستید ممنون

    2. سلام خوبی قیتم قرصها تون چنده

    3. سلام من نیاز شدید دارم قیمتش چنده

    4. من میخوام اگه قیمت بگین به اندازه ای که بتونم سقط کنم

  12. کسی میدونه توهفته اول بارداریم چندتاقرص وچطور استفاده کنم

  13. سلام‌من‌هم داروسقط جنین میخوام‌کسی اگه داره‌شماره بده زنگ بزنم

    1. سلام .من ده تا قرص خریدم سقطم‌با ۴ تاش انجام‌شد .کسی میخواد پیام بده ۶ تاشو میفروشم به قیمت مناسب در ضمن امریکایی اصل هست.

  14. سلام منم به شدت قرص سقط جنین لازم دارم هرکسی میتونه بهم کمک کنه ممنون میشم

    1. بنده میخامش

    2. من دارم اگه میخوایید

    1. سلام من چند ماه پیش ۱۰ تا قرص میزو تهیه کردم و با ۵ تاش مشکلم حل شد الان ۵ تا دیگه دارم اگه کسی نیاز داره خبر بده

  15. من لازم دارم ۵تا دونه

  16. لطفا هر کسی قرص اصلی داره و نه قلابی و تاریخ مصرف گذشته شمارش رو بنویسه همین جا تماس بگیریم …ممنون میشم
    قیمت قرص سایتوتک حدودا چقدره ؟

  17. سلام معذرت ميخوام استفاده از اين قرص براي مادر ضرر نداره يا اينكه خطري ايجاد نميكنه ممنون ميشم بهم بگيد خيلي اين روزا حالمون خرابه بچمون يكسالو نيمه ناخواسته الان هفته پنجم بارداريه چندتا دكتر رفتيم ميگن نگهدارين بخدا نه من نه خانومم خواب نداريم بين دوراهي گير كرديم نميدونم چكار كنيم

  18. من یک ورق کامل قرص سایتوتک اصل روسی دارم تاریخ دار تا ۶ ۲۰۱۹

    1. سلام وقت بخير اگه هنوز نفروختين قيمت و نحوه ارسال رو بفرمايين اگر فروختين به منم بفرمايين از كجا ميتونم تهيه كنم و هزينه چيدر ميشه ؟

  19. سلام من ۱ورق ۷تایی دارم کسی خواست بگه

    1. سلام .لطفا قیمتشو بگید و اصلشه؟

  20. سلام اگر كسي قرص سقط داره لطفا بمن بگه ازش بگيرم قيمت خوب هركي داد دعايش ميكنم سه تا بچه كوچيك داريم وضع مال خوب نيست

  21. لطف کنیدادرس داروخانه ای راکه این قرص رادراصفهان می فروشدرابرایم بفرستید

    1. یه ورق ۶تایی دارم برا فروش هرکی خواست میدم

  22. سلام من این قرص خریدم اما استفاده نکردم هرکس خاست بگه

    1. سلام من قرص میخوام چنده هنوز دارین

    2. سلام من قرص شما را خریدارم

      1. من دارم خریداری

  23. سلام من ۱ ورق خریدم اصلشو برای همسرم ولی استفاده نشد اگر کسی خواست بگه

  24. من ۶تا دارم ۴تا خانمم استفاده کرد هرکی خواست بگه

    1. سلام بی زحمت من لازم دارم

    2. سلام خواهشا اگ هر کی این قرص رو داره برای منم بفرسته بچه کوچیک دارم واقعا نمیتونم ..

  25. من ٤ تا قرص دارم ٦ تاش استفاده شده هركي خواست بگه

    1. من نیاز دارم لطف میکنید هماهنگ کنیم بگیرم ازتون

  26. سلام اگر کسی قرص اصل اضاف داره خواهشا بگه ممنون. با ۵تا حل میشه مشکلم

  27. سلام من هم احتیاج دارم کسی داره

  28. ۶تا دونه اصلی دارم. ۲۰۰mg تا ۲۰۲۰ هم تاریخ داره کسی خاست شماره تماس بزاره یا ایمیل یا ایدی ……… بزاره تماس میگیرم

    1. ارسال هم میکنید

  29. سلام من ۶تا دارم هرکس خواست بگه من با ۴تا مشکلم حل شد

    1. سلام من میخوام قرص ها رو قیمت میگید

  30. سلام من میخام واقعااالازممه

  31. من قرص ۱۰تایی دارم کسی خواست پیام بده تاریخ ۲۰۲۰

  32. سلام من یه بسته ده تایی دارم که خریداری کردیم اما از خوردنش پشیمون شدم اگه کسی لازم داشت جواب بده و شماره تماسشو اینجا بذاره

  33. سلام من یه بسته ده تایی اصل دارم تا خریداری کردم پریود شدم کسی خواست شماره بزاره هر جا هم خواستین قرصرو نشون بدین و از اصل بودنش مطمئن بشین من دوبار تا بحال ازش استفاده کردم عالی بوده کلا تخلیه میشه یا کم درد داره ولی عالیه

    1. سلام قیمت رو بفرمایید.شما کجا هستید

    2. سلام قیمت قرص چنده چند تا باید مصرف بشه

    3. سلام ميشه پيام بدين به من

    4. سلام قرص موجود دارين پيام بدين بهم

  34. دوستان کیشه از هر داروخونه ای بدونه اینکه دکتر بگه بخریم؟ ازاد میفروشن؟

    1. سلام کیشه کجاس من شدید لازم دارم ابرون درخطره

  35. دوستان کسی یه بسته ۱۰ تایی داره؟ و کسی میدونه از کدوم داروخانه میشه بدون نسخه تهیه کرد؟ ضروری لازم دارم لطفا راهنمایی‌کنید.

    1. شما پیدا کردی

  36. نهایت دیگه ۶۰۰ چون خودم ۷۵۰ اگه خواستین آیدی یا شمارتونو بزارین بهتون زنگ بزنم

  37. من قرص سایتوتک میخوام پیام بدید

    1. سلام من قرص اصلی دارم تا ۰۹/۲۰۲۰ تاریخ مصرف داره قیمت مقطوع ۵۰۰

  38. سلام قرص سایتوتک قیمت ۶۳۰ تومن بسته کامل

  39. سلام افرادی که موفق به سقط شدند دستور استعمال این قرص چیه؟

  40. قرص سایتوتک میفروشم

    1. شماره بده زنگ بزنم

  41. سلام من دارم ی بسته امریکایی

  42. سلام من ماما هستم و قرص فایزر آمریکایی رو پیشنهاد میدم

    1. سلام من واقعا لازمش دارم . چجوری میتونم ازتون تهیه کنم؟

  43. من هشتا قرص سایتوتک فایزر امریکایی دارم که برام ۱۲ تا تجویز کردن ولی با ۴ تا قرص سقط کامل کردم حالا میخوام بقیشو بفروشم خودم ۵۵۰ خریدم هر کی خواست تخفیفم میدم چون به کارم نمیان دیگه

    1. محمد ابراهیمی پاسخ

      سلام قیمت چنده سلام چندمیگی عزیز

  44. من ی بسته قرص دارم امریکاییه فایزر هم هستش تخفیف میدم

    1. من میخوام قیمت چنده؟ چقدر تاریخ داره؟

    2. هرکی میفروشه بیاد وات ساپ ۰۹۱۹۷۰۸۶۶۱o

  45. سلام من قرص سایتوتک اصل میخوام با قیمت مناسب هرکی داره بگه ممنون

    1. عزیزم این قرصا ایرانی و خارجی داره ایرانیش اصلا به کار نمیاد دوست من استفاده کرد ۱۵ تا استفاده کرد تا سقط کامل انجام شد . والا من اینا رو از اقای رضایی گرفتم و گفتن زمان مصرف این قرص ی چیزایی باید بخوری که سقط کامل و زود انجام میشه منم حدود یکماه میشه که سقط کردم اگه خواستین تلگرامتونو بدین تا عکس بفرستم و بگم خودم چکار کردم چون احتمال داره یکم افت فشار بیاره براتون عزیزم امیدوارم حل بشه

    2. مینا جان ادرس تلگرامتو یا شمارتو یا ایمیلتو بده عکس قرص رو برات فرستم که ببینی واسه شرکت فایزر امریکاییه

  46. سلام مینا جان من پاسخ رو میزنم باز نمیشه شما ی شماره چیزی بده تو تلگرام برات عکس قرص رو بفرستم تاریخش تا ۲۰۲۰ برای خوردن این قرصا یکسری نکات هست که موجب میشه راحتتر و زودتر انجام بشه

  47. مینا جان ادرسی شماره ای بده تا تلگرام بیام هم عکس قرصو ببین هم یکسری نکارت داره خوردن این قرصا تا برام بگم تاریخشم ۲۰۲۰

  48. سلام دوستان
    من يك ورق قرص سايتوتك آمريكايي دارم
    خريدم ولي قبل استفاده بطور طبيعي سقط كردم
    هركي نياز داره بهم ايميل بزنه
    توجه داشته باشيد سايتوتك آمريكايي اصل قرصش ٥ ضلعي هست

  49. سلام
    من قرص سايتوتك آمريكايي اصل خريدم ولي قبل استفاده سقط طبيعي كردم
    اگه كسي ميخاد بهم ميل بزنه
    [email protected]
    دوستان توجه داشته باشيد قرص فايزر آمريكايي اصل ٦ضلعي هست

  50. بیژن عبدالوند عسگری پاسخ

    پیشگیری بهتر از درماناست:? چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی، مواظب عوارض نیز باشید که امکان ناباروری دائم را همراه است. و در پایان قانونی که بهتره ولی واقعا دکتر ها و داروخانه ها این قرص را آزاد بهتر میفروشند و به آسانی در دسترس قرار میگیره ولی مواظب اصلی و قلابی بودن باشید که موثر باشد و عوارض بدتری نداشته باشه و اگر در اینستاگرام سرچ کنیددقرص سقط جنین به زودی از همه شهرها فروشندگانی هست که تضمینی این کالا رو بفروشند

  51. سلام دوستانی عزیزی که این قرص رو میخواهند من میتونم کمکشون کنم اصلی آمریکا و با تاریخ
    بهترین قیمت

    1. قیمتش چندعه ؟؟؟

    2. لطفا قیمت و محلتون رو برام ایمیل کنین

  52. سلام لطفا از اصطراب نگران نشید تا عده ایی سو استفاده نکنن .من جدیدن خریدم .بعضی از کالا پزشکی ها دارن که قیمتش رو حداکثر میگن ۵۰ هزار .ااگه از دارو خونه بگیرید .و دکتر انصاف داشته باشه دونه ایی حداکثر ۲۵ تا ۳۰ هزار باید بده بهتون .فقط حواستون باشه که اصل باشه .نشونه اصل بودنم .نوشته روی قرصه که باید به رنگ بنفش باشه .

    1. تورو خدا میشه بگید از کجا خریدید اگه تهران هستید کجا داره؟

      1. من قم دارم میخوای

  53. سلام ميشه لطفا كمك كنيد كسايي كه استفاده كردن اصلش.رو چه شكلي هستش؟

    1. عزیزم پنج ضلعیه روی جلدش نوشته های بنفش داره و حتما تاریخ انقضا داره من دارم اگه میخواین بهتون بدم

      1. سلام ميشه پيام بديد به من

  54. من مي خوام ميشه لطفا شماره بزاريد كه بشه تماس گرفت

  55. من این قرص را لازم دارم اگر کسی داره خریدارم.لطفا شماره تماس را ایمیل کنید.
    [email protected]

  56. سلام ببخشید همه داروخانه ها قرص سیاتیک میدن من بچم‌کوچیک باردارم

  57. سلام میشه کمکم کنید من نیاز دارم شدید

  58. سلام وقت بخیر من سایتوتک اصل امریکایی دارم ک‌ سقط طبیعی داشتم و الان دیگه ب کارم‌نمیاد هرکسی خواست میفروشم باقیمت مناسب

    1. سلام عزیزم دارین قرص سیتوتک رو من میخواستم ؟؟

  59. دوستان عزیز، قرصو چجور باید استفاده کرد؟؟؟ زیر زبانی بهتره یا واژینال؟؟؟؟ کدوم زود جواب میده و عوارضش کمتره؟؟ میشه کسی که با قرص سقط راحت و کاملی داشته منو راهنمایی کنه، خواهش میکنم بعضی از دکترا تا میبینن اضطراب داری قیمت بالا میگن و اصلا راهنمایی نمیکنن
    لطفا یکی که تجربه سقط عمدی با قرص رو داره راهنماییم کنه، طول درمانشو برام توضیح بده

    1. سلام خانم من ۲ ماه قبل سقط داشتم جنین ۲۲هفته بود راحت سقط شد دوتا قرص زیر زبون .و دو عدد واژینال وبعد دو ساعت فقط زیر زبونی استفاده کن واژینال استفاده نکن .شوهرم دو ورق قرص خریده که یک ورق اضافه دارم و میفروشم

    2. ۰۹۱۱۳۹۷۱۴۰۴ سوالی داشتید تماس بگیرین

  60. قرص سایتوتک اصل برای فروش دارم،به اشتباه دو بسته خریدم درصورتیکه با ۴تادونه کارم حل شد، حالا ی ورق کامل و ۶عدد دیگه جمعا ۱۶عدد دارم اصل امریکا… کسی نیاز داشت اطلاع بده تاریخ انقضاش تا پایان ۲۰۲۰

    1. سلام من لازم دارم چطوری ازتون بخرم؟؟

  61. با سلام
    خانم حسینی لطفا یک شماره برای تماس بفرستید.

  62. من ی بسته ۹تایی اصل آمریکایی خودم نتیجه گرفتم.کرجم.شماره بذارید ک بهتون ز بزنم اگر کسی خواست

    1. سلام.من لازم دارم.چه جوری بگیرم ازتون ؟؟شماره بدم؟؟

    2. قرصارو داری من خریدارم؟؟؟چند میفروشی

    3. سلام..اگه هنوز قرصاتو رو دارین بهم پیام بدین ۰۹۳۶۵۰۶۹۶۸۹

  63. دوستان هرکسی قرص فروشی داره بیزحمت خبری بده من لازم دارم یه بسته ده تایی

    1. هستی جواهریان پاسخ

      “سلام من قرص میزوپروستول _سایتوتک ۱ورق ۱۰تایی گرفتم مشکلم حل شد با ۴تا قرص *[ الان ۶تا قرص مونده برام کسی خواست میفروشم ]*
      *به قیمت نه بالاتر و نامنصفانه که یه سری میگن و میفروشن.*

      1. سلام جان عزیزت اگه هنوز داری من خریدارم بدجور گرفتارشدیم جان عزیزت بگو چجوری باهاتون تماس بگیرم؟؟قیمتشون چنده؟؟؟

      2. جان عزیزت اگه داری قرص هارو من خریدارم چنده قیمتش؟؟؟چجوری تماس بگیرم باهاتون؟؟

      3. سلام..اگه هنوز قرص سایتوتک دارین من لازم دارم..لطفا یا شماره تون رو بدین یا به این شماره پیام بدین تا بزنگم.
        ۰۹۳۶۵۰۶۹۶۸۹

      4. من میخوام ?

      5. سلام من میخوام چجوری بگیرم ۰۹۱۳۹۹۶۵۵۷۱

      6. سلام قیمتش رو میفرمایید؟

    2. سلام من دارم میفروشم

  64. سلام قرص چند میگین

  65. سلام من قرص میخوام بگیرم از کجا باید تهیه کنم؟؟

  66. سلام بر دوستان عزیز. هرکسی مشکل جهت پیدا کردن قرص ویا آمپول جهت سقط داره. میتونم کمکش کنم ۰۹۳۶۶۲۱۸۰۲۰ تماس بگیرید تا. نحوه دریافت وخربد رو بهتون بگه منم ازش گرفتم داروهاش اصلیه واوجیناله و

  67. سلام من قرصومیخام قیمتشوشرایط ارسالشوبرام بفرستید

  68. سلام. من ۶تا قرص میخوام. قیمت چند؟۰۹۳۵۸۳۴۳۹۵۰

  69. سلام

    من یه بسته ی ۱۰ تایی قرص سایتوتک اصل شرکت فایزر دارم.
    قرص سقط جنین اورجینال سایتوتک (ساخت کمپانی فایزر) به صورت ورق ۱۰ عددی ۲۰۰ میکروگرمی با پوشش نقره‌ای آلومینیومی با چاپ آبی و شکل ظاهری ساده و قرص شش ضلعی هست.
    تا می ۲۰۲۱ اعتبار داره و کاملا تضمین شدست. دو تا ورق گرفته بودم یکیشو خودم مصرف کردم یکیش مونده. هرکی خواست ایمیل بده تا در مورد قیمت و شرایط ارسالش توضیح بدم 

    [email protected]

  70. ۰۹۱۱۳۹۷۱۴۰۴ سوالی داشتید تماس بگیرین

  71. سلام من میخواستم سقط جنین کنم با قرص سایتوتک که دکتر رفتم گفت دیر شده و روش دیگه ای باید انجام بدید من لازم ندارم تازه گرفتم من این قرص و با بدبختی و گشتن ۴۰۰ گرفتم کسی هست لازم داشته باشه ازم بگیره تخفیف میدم اخه لازم ندارم

  72. سلام شماره تلفن بذار میزنگم

  73. قرص سایکوتیک موجود هست کسی خواست پیام بزاره

  74. من لازم دارم از مشهد کسی هست

  75. من لازم دارم از مشهد کسی هست
    من سریع لازم دارم

  76. جان عزیزت اگه داری قرص هارو من خریدارم چنده قیمتش؟؟؟چجوری تماس بگیرم باهاتون؟؟

  77. سلام دوستان.
    غر کی قرض سایتوتک اضافه داره من میخرم..لطفا پیام بدین..ممنون ۰۹۳۶۵۰۶۹۶۸۹

  78. جهت دریافت قرص سایتوتک اورجینال با این شماره تماس بگیرید . مشهد. ۰۹۳۵۱۰۲۴۲۹۳

  79. سلام هنوز قرص دارید

  80. تورو خدا میشه بگید من نزدیک سه ماه داره میشه میخوام هر طور شده سقط کنم یکی کمکم کنه چیکار کنم ۱۰۰٪ سقط بشه???
    امپول میخواد
    قرص میخواد
    چند تا بخرم
    یه چیزی که واسه من الانه جواب بده?

  81. سلام. هنوز قرص رو دارید؟

  82. سلام کسی الان قرص فروشی نداره لازم دارم

  83. من ۷ تا دارم اصلش رو . امروز تاریخ ۱۲ مهر ۹۹ . کسی خواست بگه

  84. سلام من این قرصو میخوام اگه حتی دونه ای هم داره میخرم این شمارمه ۰۹۱۹۷۰۸۶۶۱۹ هرکی میفروشه بیاد وات ساپ ادرس بده از تهران بیام بخرم ازش یا علی

  85. سلام من میخوام چجوری بگیرم

  86. من قرص سایتوتک میزوپرپستول یه ورق ۱۰تاییشو دارم یک میلیون و پونصد میفروشم

  87. من قرص سایتوتک میزوپروستول یه ورق ۱۰تاییشو دارم یک میلیون و پونصد میفروشم

  88. من قرص سایتوتک میزوپروستول ۲۰۰ میکروگرم یه ورق ۱۰تایی دارم یک میلیون و پونصد میفروشم

    1. شمارتو بده اگ هنوز داریش

  89. قرص استفاده کردم با ۴ تا جواب داد

  90. الانم ۶ تا میفروشم !
    اراک هستم

  91. من استفاده کردم با ۴ تا جواب داد ۶ تا فروشی دارم خواستید بگید

  92. سلام
    من یه بسته قرص ده تایی خریدم با ۵ تا سقط انجام شد بقیه شو نمیخوام ۳۵۰میفروشمش اگه کسی میخواد خبر بده
    با تشکر

    1. سلام الان دارین میشه خبر بدین ۰۹۲۲۰۵۹۳۰۳۹

  93. سلام
    من ۵ عددش رو دارم اگه میخواین بگید
    ۳۵۰ میفروشمش

  94. من دارم با چهار تاش جواب گرفتم عالی بود ۹۰۰ تومن خریدم صبح خوردم شب جواب داد بدون هیچ عوارضی خدا خیرشون بده اصل بهم دادن قیمتش ۴۰۰ تومنه خاستید بهتون بدم من کرج هستم خواستید شماره بزارید تماس بگیرم

  95. شما قرص تهیه کردید اگه نه من دارم

  96. من دارم با چهار تاش جواب گرفتم عالی بود ۹۰۰ تومن خریدم صبح خوردم شب جواب داد بدون هیچ عوارضی خدا خیرشون بده اصل بهم دادن قیمتش ۴۰۰ تومنه خاستید بهتون بدم من کرج هستم خواستید شماره بزارید تماس بگیرم اصل وباتاریخ ۴ عدد تا پایان ۲۰۲۱ اعتبار داره

  97. سلام من ۴تا دارم اصل امریکایی تاپایان ۲۰۲۱ تاریخ روش داره خودمم با ۴تا صبح تا شب جواب گرفتم کرج هستم کسی خاست شماره بزاره تماس میگیرم الان قیمتش دونه ای ۲۰۰ هست ولی من چهارتاشو ۴۰۰ میدم

  98. سلام من ۴تا دارم اصل امریکایی تاپایان ۲۰۲۱ تاریخ روش داره خودمم با ۴تا صبح تا شب جواب گرفتم کرج هستم کسی خاست شماره بزاره تماس میگیرم الان قیمتش دونه ای ۲۰۰ هست ولی من چهارتاشو ۴۰۰ میدم

  99. من دارم هر کی خواست

  100. من دارم هر کی خواست با داروی بعدش که شستشوی کامل هست برای کامل تمیز شدن رحم

  101. سلام . اکثر قرصهای سایتوتک در بازار چینی هستند و ۲۰۰ واحد دارئو در قرص ماکسیمم ۱۰۰ واحد میباشد چهار تا اولیه ۸۰۰ واحد باید یه دیواره رحم وارد شود که با قرص تقلبی ماکسیمم ۴۰۰ واحد میشود که بسیار کم هست برای تخریب دیواره رحم . حتما قرص ارژینال تا تاریخ مصرف تهیه کنید . ۸ تا خریرم با شش عددش مشگلم حل شد چهارعدد با تاریخ مصرف ۸/۲۰۲۱ دارم کسی نیاز داشت در خدمتم

  102. سلام من دوتا دونه قرص سایتوتک نیازی دارم بدجوری گیر هستم کسی داره من میخوام اینم شمارهم است..۰۹۱۱۶۱۷۶۰۸۰
    اگر امگانش است هرکس داره بزنگه لطفا .ممنون میشم کسی داره یه خبر بده.مرسی از لطف شما

  103. بده ب من ۰۹۳۵۹۹۶۶۳۹۸

  104. دوستان من چند روز پیش سقط داشتم چون خیلی دنبال داروی اصلی بودم بالاخره ی آدم معتبر پیدا کردم که ازشون خریدم و چون راضی بودم و اذیت نشدم بهشون قول دادم به هر کس که نیاز داشته باشه معرفیشون میکنم قیمتشون خیلی منصفانه س و تا لحظه آخر همراهی میکنن ۰۹۱۳۰۸۱۲۰۸۵شمارشونه واتساپ پیام بدین راهنمایی میکنن

  105. قرص اصلی و با منصفانه ترین قیمت و حرفه ای ترین مشاورین فقط با شماره ۰۹۱۳۰۸۱۲۰۸۵ تماس بگیرید یا واتساپ پیام بگذارید

  106. سلام من شیراز هستم از کجا میتونم تهیه کنم این قرصو اگر کسی شیراز هست بگه یه بسته ده تایی میخوام

    1. قیمت ورق ده تایی فایزراصل چند هست؟

  107. سلام برای مشاوره و نتیجه قطعی باما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *