فواید و معایب مژه مگنتی چیست؟/ روش استفاده از مژه آهنربایی

فواید مژه مگنتی، معایب مژه مگنتی، انواع مژه مگنتی، مژه مگنتی خوبه، انواع مژه مگنتی، روش استفاده از مژه آهنربایی، عوارض مژه مگنتی

مژه مگنتی یا مژه آهنربایی چیست؟
یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. بیشتر مژه های برای اتصال نیاز به چسب یا چیزهای مشابه دارند ، اما به راحتی و توسط خود شخص قابل استفاده است

استفاده از مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) آسان است؟
در میان روش های مثل استفاده از مژه های مصنوعی چسبی و یا کاشت مژه این پیشنهاد که یک نوع مژه مصنوعی با استفاده از خاصیت های آهنربایی و بدون هیچ دردسری قابل استفاده است کمی هیجان انگیز به نظر میرسد. مژه های مغناطیسی یا مگنتی دیگر نیازی به چسب ندارند و همان طور که از نامش پیداست توسط مگنت (خاصیت آهنربایی) روی مژه قرار میگیرند. این مژه ها از دو قسمت مژه بالایی و مژه پایینی تشکیل شده است.

طریقه استفاده از مژه مگنتی
طریقه استفاده از مژه مگنتی به صورت زیر است:

۱-ابتدا صورت را شسته و آرایش صورت خود را تکمیل کنید.در صورتی که اولین بار است که از مژه های مگنتی استفاده می کنید، باید از روش کار اطلاعاتی داشته و به آرامی آن را روی چشم قرار دهید. قبل از استفاده از مژه های مگنتی ، آرایش خود را تکمیل کنید، در غیر این صورت، ممکن است مژه های مگنتی آرایش شما را خراب کرده و یا روی صورت شما لکه ایجاد شود.

۲- پیش از استفاده از مژه مگنتی، کمی ریمل به قسمت بالایی مژه ها و مژه گوشه های بیرونی چشم بزنید تا طبیعی تر جلوه دهد. شما می توانید از ریمل مژه با یک برس کوچک استفاده کنید.

۳- به جای استفاده از خط چشم های مایع، از خط چشم مدادی استفاده کنید. خط چشم مایع ممکن است به مژه های مگنتی چسبیده و آرایش را خراب کند. به طور کلی، هر زمانی که شما تصمیم دارید از مژه های مگنتی استفاده کنید، نباید از آرایش مایع در ناحیه چشم استفاده کنید.

۴- یک پارچه نرم زیر چشم ها و نزدیک خود قرار دهید تا در صورت افتادن مژه های مگنتی آن ها را پیدا کرده و از بین نروند.

۵- یکی از مژ های مگنتی را بالای مژه بالایی قرار داده وو مژه دیگر را زیر مژه و آهن ربای زیر مژه بالایی را به آهن ربای بالای مژه بالایی بچسبانید.

۶- به خاطر داشته باشید که آهن ربا ها دقیقا به هم متصل شده و جابجا نشوند در غیر این صورت ممکن است از هم جدا شده و یا به طور مناسبی روی پلک قرار نگیرند.

۷- برای برداشتن مژه های مگنتی، به آرامی آن ها را بین انگشت شست و انگشتان دیگر قرار داده و آن را بکشید. آن ها را بین انگشتان خود حرکت دهید تا زمانی که احساس کنید آهنربای آن از هم جدا شده است.

مژه های مصنوعی مگنتی قابل استفاده مجدد هستند و شما می توانید از آن چندین بار استفاده کنید تا زمانی که آن ها را بعد از مدتی تعویض کنید. هنگامی که مژه های مگنتی را از روی چشم بر می دارید، آن ها را برای استفاده بعدی در جعبه اصلی آن قرار دهید. این جعبه را در یک فضای ایمن نگه دارید تا آسیبی به آن وارد نشود.

معایب مژه مگنتی
چشم، عضوی حساس و آسیب پذیر است که باید از آن کاملا مراقبت کنید. انواع محصولات آرایشی بی کیفیت، ضربه و یا ورود گرد و خاشاک می تواند سلامتی چشم را به خطر اندازد.

به همین دلیل در انتخاب محصولات آرایشی باید دقت کنید. همچنین، استفاده از مژه های مصنوعی چسبی می تواند عوارض زیادی برای چشم داشته باشد و این موضوع، به دلیل چسب های مخصوص آن است.

استفاده از مژه های مگنتی عوارض خاصی ندارد اما یکی از معایب این مژه ها این است که در مدل های پرپشت آن، ممکن است به دلیل وجود مگنت یا همان آهن ربا، کمی احساس سنگینی روی پلک داشته باشید. بنابراین می توانید هر زمانی که احساس خستگی در چشم داشتید، آن را از چشم جدا کنید.

بهترین راهکار برای جلوگیری از هر نوع آسیب و یا خستگی چشم این است که بهتر است مژه های مگنتی را هنگام استراحت و خواب از روی پلک بردارید تا چشم های شما آسیبی ندیده و استراحت کند.

انواع مژه آهنربایی
 با موی طبیعی
 ابریشم طبیعی
 ابریشم مصنوعی
 گوشه چشمی
 تک مگنتی
 دو مگنتی

نکته ای که وجود دارد این است که مژه های تگ مگنتی چون کوچکتر هستند با یک مگنت به راحتی قابل اتصال هستند اما مژه های بزرگتر دو مگنتی هستند. ناگفته نمونه که یک سری از مژه های سه مگنتی هم وجود دارن !

یک جایگزین خوب برای کاشت مژه و مژه مصنوعی
عوارض ناشی از استفاده از چسب و همچنین مواد شیمیایی معمولا باعث ایجاد حساسیت چشمی و بیماری می شود. شیوه اتصال این مژه ها به گونه ای است که این عوارض را به حداقل می رساند و امنیت چشم ها را بیشتر می کند.

مزایای مژه مگنتی :
تولید کنندگان ویژگی های این مژه های آهنربایی، magnet eyelash یا همان مژه های مگنت دار را این طور توصیف می کنند:

استفاده آسان
وزن سبک
قابلیت استفاده مجدد
بدون نیاز به چسب
بدون حساسیت
صرفه جویی از لحاظ مالی و زمانی

منبع خبر : nabzema،hidoctor

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. قیمت مژه مگنتی یا مغناطیسی از ۳۵ هزار تومن تا ۶۰ هزار تومنه- گفتم بدونید!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *