موقع پریود سوزش دارم

علت سوزش دهانه واژن هنگام پریودی

یکی از کاربران سایت نی نی نما عنوان کرده است موقع پریود سوزش دارم و این سوزش در حدی است که مانع از انجام دادن کارهای عادی و روزمره ام میشود و حتی بعد از شستشو سوزش دهانه واژن هنگام پریودی برطرف نمیشود. برای حل این مشکل چه باید بکنم؟ و می خواهم بدانم که علت سوزش واژن در زمان پریود چیست؟ ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی علت سوزش واژن در پریودی بپردازیم و درمان های سوزش ادرار در زمان پریودی را بیان کنیم.

علت سوزش واژن در زمان پریود

بیشترین زمانی که ممکن است عفونت قارچی واژن در خانمها بروز کند، زمان پریود است.

مطلب پیشنهادی: ۱۲ دلیل برای خارش واژن به همراه بررسی راهکارهای درمانی خارش واژن

عفونت قارچی واژن چیست؟

بروز عفونت قارچی واژن بر اثر باکتریها ، قارچ ها و انگل تریکومونادس بروز می کند ، اگر عفونت قارچی واژن رخ دهد سریع تر از سایر عفونت ها قابل درمان است. البیکان یک نوع قارچ است که به شکل طبیعی در واژن وجود دارد، زمانی که این قارچ بیشتر از حد نرمال در واژن باشد سبب ایجاد شدن مشکلاتی در واژن می شود. در اغلب موارد مصرف بیش از اندازه آنتی بیوتیک ها و یا تغییر یافتن PH ناحیه واژن (معمولا این تغییر در اثر مصرف صابون جدید و یا شامپوی بدن ایجاد می شود) سبب رشد بیش از حد باکتری البیکان می شود .

علائم عفونت قارچی واژن

  • وجود خارش و سوزش در ناحیه واژن
  • افزایش یافتن ترشحات واژن
  • احساس و وجود درد در زمان دفع ادرار

ترشحات واژن معمولا به رنگ سفید می باشند و با بوی نامطبوع همراه نیستند.

احتمال عفونت قارچی واژن در دوران قاعدگی افزایش می یابد!

در طی دوران قاعدگی توصیه می شود بانوان از لباس های زیر نخی و پنبه ای استفاده کنند، زیرا لباس زیر نخی، کمتر بوی نامطبوع می گیرد، هوا به راحتی از آن عبور می کند، درجه حرارت بدن را تعدیل می کند و شرایط راحتی را برای فعالیت های جسمانی فرد در این دوران فراهم می کند و همچنین تغییرات هورمونی در دوران قاعدگی عامل مستعد کننده عفونت قارچی واژن است.

لباس های زیر نخی و پنبه ای خود را زود به زود تعویض کنید و بشویید. ناحیه تناسلی و بیرون واژن را حداقل روزی یک تا دو بار بشویید تا بوی نامطبوع حاصل از خونریزی قاعدگی، کاهش پیدا کند. پس از پایان دوره قاعدگی، از صابون های بهداشتی برای شستن بیرون واژن خود استفاده کنید تا هر گونه آلودگی ناشی از خونریزی پاک شود و امکان بروز هر گونه عفونتی کاهش یابد.

راه های پیشگیری از عفونت قارچی

  1. پوشیدن لباس های تنگ نظیر: شلوار استرچ، جوراب شلواری و شلوارهای تنگ مخصوصا جنس کتان
  2. اجتناب از دئودورانت ها در تامپون های زنانه
  3. اجتناب از لباس های زیر مرطوب و نم دارد
  4. عدم استفاده از برنامه غذایی غیر متعادل
  5. مصرف بیش از حد ماست (برخی از مواد غذایی نظیر ماست اگر مکرر استفاده شوند سبب رشد باکتری های مفید می شود )
  6. اجتناب از حمام های مکرر
  7. اجتناب از نشستن در وان آب گرم
  8. ضدعفونی کردن های لباس ها با آب گرم به خصوص لباس های زیر
  9. اجتناب از لوسیون های ضدعفونی کننده واژن غیر استاندارد و مصرف به شکل خودسرانه

مطلب مرتبط: خارش واژن در بارداری؛ علل، درمان های خانگی و روش های جلوگیری از آن

علت سوزش واژن در زمان پریود

برای درمان طبیعی عفونت قارچی واژن چه کنیم؟

علاوه بر مراجعه به پزشک می توانید این راهها را امتحان کنید تا به نتیجه ی عالی در درمان و رفع مشکل برسید.

مواد غذایی مفید برای درمان عفونت قارچی

ماست و عسل:

حداقل هفته ای سه بار ماست بخورید؛ زیرا حاوی لاکتو باسیل است. ماست باعث رشد این باکتری خاص مفید می شود و از رشد عفونت های قارچی جلوگیری می کند. همین طور می توانید در ناحیه واژن خود کمی ماست بمالید (بعد از دوره قاعدگی). ماست حاوی موادی است که عفونت های قارچی را از بین می برد. روزانه چند قاشق ماست به این ناحیه بمالید و بگذارید تا خشک شود و سپس آن را بشویید و خشک کنید. ماست استفاده شده باید از نوع ساده باشد و باید از مصرف ماست با طعم های مختلف مثلا ماست موسیر و ماست بادنجان پرهیز کرد.

مقداری عسل را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به ناحیه واژن خود بمالید تا علایم بیماری تسکین یابد. سپس عسل را پاک کنید و واژن را به خوبی بشویید.

سرکه:

ناحیه واژن را با سرکه سیب شست و شو دهید. بسیاری از خانم ها عادت دارند بعد از اتمام قاعدگی خود را با آب سرکه تمیز کنند. پزشکان این روش پاک کردن را قبول دارند. برای این کار لازم است ۱ تا ۳ قاشق غذاخوری سرکه را در یک چهارم لیتر آب گرم حل کنید و هر روز یک بار به مدت یک هفته با این محلول خود را بشویید.

خوردنی های مفید:
  • مصرف چند حبه سیر و یا قرص سیر بسیار مفید می باشد. سیر هم مانند ماست، عفونت های قارچی واژن را از بین می برد.
  • خوردن زغال اخته و یا آب قره قروت برای از بین بردن عفونت قارچی بسیار توصیه می شود.
  • مادران بارداری که مبتلا به عفونت قارچی واژن می شوند، باید مصرف موادغذایی شیرین و قند و شکر را در برنامه غذایی خود کاهش دهند چرا که مصرف قند و شیرینی ها، رشد قارچ ها را سریع تر و بیشتر می کند.

دستگاه تناسلی خود را خشک کنید:
برای خشک کردن واژن، از دستمال تمیز استفاده کنید و از جلو به عقب خشک کنید تا میکروب های ناحیه عقب به جلو وارد نشوند.
اگر دچار این وضعیت شده اید، بهتر است از خوردن شیرینی جات، نوشیدنی های شیرین و میوه های خشک شده بپرهیزید.
چند قطره روغن درخت چای را در یک لیوان آب بریزید و سپس تامپون را به این مواد آغشته کنید و وارد ناحیه واژن کنید. اگر این کار را چند روز و روزی سه مرتبه انجام دهید، عفونت قارچی از بین خواهد رفت.

دلایل دیگر سوزش واژن

تحریک عاملی برای سوزش واژن

درماتیک تماسی نام عارضه ایست که در اثر تماس مستقیم صابون، پارچه، عطر و …. با واژن باعث تحریک پوست واژن میشود، که خارش واژن، خشکی واژن و درد از دیگر علائم درماتیک تماسی است. برای از بین بردن درماتیک تماسی باید عوامل حساسیت زا شناسایی شود و از آنها پرهیز کرد.

سوزش واژن به دلیل واژینوز باکتریایی

واژینوز باکتریایی که تحت عنوان BV نیز شناخته میشود، به دلیل رشد بی اندازه نوع خاصی از باکتری در واژن بوچود می آید که باعث برهم ریختگی تعادل باکتریایی فضای واژن میشود. این عارضه بیشتر در خانم های بین ۱۵-۴۴ سال رخ می دهد. BV باعث ایجاد سوزش در واژن درهنگام دفع ادرار در بانوان میشود. از علائم دیگر واژینوز باکتریایی می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • درد
  • خارش
  • ترشح بویی مانند بوی ماهی بعد از برقراری رابطه جنسی از واژن
  • ترشحات سفید و یا خاکستری رنگ
عفونت مجاری ادراری

مجاری ادراری، مثانه و کلیه های فرد دارای سوزش واژن، ممکن است مبتلا به عفونت شده باشد. از علائم عفونت مجاری ادراری می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • احساس درد در هنگام دفع ادرار
  • بوی بد ادرار
  • کدری رنگ ادرار
  • مشاهده خون در ادرار
  • احساس درد در ناحیه زیر شکم
  • داشتن حس خستگی و بی حالی در طول روز
  • نیاز به دفع ناگهانی ادرار
  • تکرر ادرار
سوزش واژن در اثر سوزاک

سوزاک در بین افراد ۱۵-۲۴ ساله شایع است. و غالبا سوزاک بر اثر برقراری رابطه جنسی با فرد مبتلا به آلودگی منتقل میشود. ترشحات واژن، احساس درد در دفع ادرار، خونریزی واژینالی در بین دوره های پریودی از علائم دیگر سوزاک هستند.

تبخال تناسلی

تبخال تناسلی از تماس پوست فرد آلوده با فرد سالم منتقل میشود. این ویروس تا پایان عمر در بدن فرد بیمار خواهند و تا هنگامی که ویروس در بدن فرد فعال نشود هیچ علامتی از خود نشان نمی دهد.. بروز تبخال تناسلی در زنان بیشتر از مردان اتفاق می افتد و از هر ۶ نفر ۱ نفر از افراد ۱۴ الی ۴۹ ساله به آن مبتلا میشود. از علالئم تبخال تناسلی می توان به مورا زیر اشاره کرد:

  • خارش در واژن
  • مومور شدن واژن
  • داشتن علائمی همانند علائم آنفولانزا
  • تورم غدد
  • احساس درد در ناحیه وازن در حین دفع ادرار
  • تغییر در ترشحات واژنی

یائسگی، آلرژی، کم آبی، ولوودینیا، لیکن اسکلروزیس، کلامیدیا، تریکومونیازیس از دیگر عوامل ایجاد سوزش در واژن است.

اشتراک‌گذاری
63 نظر
  1. من ایمیل ندارم چیکار کنم

  2. سلام.من سومین بار هست که در طول عمرم پریود شدم و سوزش واژن دارم.چه کنم

    1. سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا معاینه شده وبرای شما دارو تجویز شود.

      1. سلام من ۲۱ سالمه متاهلم وقتی پریود میشم یا حتی قبل پریودمم سوزش ادرار دارم ولی در پریودی خیلی اذیت میشم دفع ناگهانی ادرار شده عذاب برام لطفا راهنماییم کنین

  3. سلام من ۲۱ سال سن دارم و مجردم و تا حالا هیچ رابطه جنسی نداشتم.معمولا بیشتر وقتا نه همیشه ، یک یا دو روز قبل از پریود شدن لکه هایی به رنگ قهوه ای مانند همراه با سوزش دهانه واژن دارم که بعد از اون من پریود میشم و رنگش طبیعی میشه و بیشتر وقتا این سوزش همچنان در زمان پریودی هم هست و خیلی اذیت میکنه …..
    خواستم بدونم اینا نشونه عفونت قارچیه یا چیز دیگ ؟

    1. سلام بله این سوزش غیر طبیعی است باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  4. سلام خسته نباشید من ۲۵ سالمه ومتاهلم خیلی زود زود عفونت میکنم و همیشه احساس میکنم رحمم میسوزه لطفا راهنمایی کنین

    1. سلام باید تحت نظر پزشک همسر شما نیز دارو مصرف کند .

      1. من يك روز مانده به پريودم در واژن احساس سوزش ميكردم بعد يه چيزهاي سفيدي ترشح كرد فرداش پريود شدم الان خارش واژنم خيلي زيااده حالم داره بد ميشه

      2. من يك روز مانده به پريودم در واژن احساس سوزش ميكردم بعد يه چيزهاي سفيدي ترشح كرد فرداش پريود شدم الان خارش واژنم خيلي زيااده حالم داره بد ميشه

  5. سلام من وقتی پریود میشم هم سوزش دارم هم بعداز چند روز انگار تو واژنم چیزیه خیلی اذیت میشم باید چکار کنم

  6. سلام من ۲۲ ساله متاهل پریود شدم هنگام ادرار احساس درد و سوزش شدید میکنم ب حدی ک دلم یجوری میشه باید چکار کنم روز ۲مریضیمم هست

    1. سلام باید مایعات و میوه زیاد مصرف کنید تا رنگ ادرار شما بی رنگ شود اگر مشکل شما برطرف نشد باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما آزمایش ادرار درخواست شود احتمال عفونت ادراری وجود دارد .

  7. سلام من ۳۵ سالمه متاهل آیا گرفتگی عروق لنفاوی کشاله ران باعث تشدید عفونت وسوزش واژن میشود یا نه

  8. سلام خسته نباشید ،من وقتی که پریود میشم واژنم درد میگیره مخصوص روز های اول روپا هم نمیتونم بشینم خیلی دردش زیاده وروزهای آخر خودش کم کم برطرف میشه چند بار دکتر هم رفتم وبرای درمان عفونت اقدام کردم ولی دردها ازبین نرفتن زمان حاملگی وشیر دهی که پریود نمیشم از این دردها خبری نیست لطفا راهنمایی کنید چکار کنم تشکر

    1. سلام این دردها در روز های اول پریود طبیعی است می توانید در این جور مواقع از مسکن استفاده کنید.

  9. سلام خسته نباشید من موقع پریود دچار درد شدید واژن میشم رو پا هم نمیتونم بنشینم اوایل دردها بیشتر و روز های آخر کم ودر نهایت خود به خود از بین میرن دکتر هم رفتم وبرای درمان عفونت اقدام کردم ولی دردها ازبین نرفتن زمان بارداری وشیر دهی که پریود نشدم از درد هم خبری نیست لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ممنون

  10. من بعد از چند ماه که پریودیم عقَب افتاد توی این ماه الان
    یازده روزه که پریودم و یک بار یک خارش شدید در ناحیه واژن تجربه کردم که فکر کنم علتش پوشیدن شلوار جنس پلاستیکی و یه ذره تنگ بوده ممکنه که عفونت داشته باشم

    1. بله پوشیدن شلوار های تنگ در ایجاد خارش تاثیر گذار است اگر خارش شما برطرف شده است و ترشحات رنگی و یا پنیری شکل ندارید مشکلی وجود ندارد.

  11. سلام خسته نباشید من دختری بیست ویک ساله هسم هنگام پریود در روز چهارم خارش درکلیتوریس دارم ولبه های واژنم باد میکنه من باید چیکارکنم خیلی اذیت میکشم؟

  12. سلام خسته نباشید من دختری بیست ویک ساله هسم هنگام پریود در روز چهارم خارش درکلیتوریس دارم ولبه های واژنم باد میکنه من باید چیکارکنم خیلی اذیت میکشم؟

    1. سلام ممکن است به نوار بهداشتی که استفاده می کنید حساسیت داشته باشید مارک آن را عوض کنید.

  13. من دختری ۱۳ساله هستم چند وقته که سوزش گرفتم قرص خوردم خوب نشد

  14. سلام من ۱۳ سالمه و الان که پریود هستم در هنگام ادرار در ناحیه واژنم سوزش دارم میشه بگید مشکلم چیه

    ممنون

    1. سلام مایعات زیاد مصرف کنید اگر مشکل سوزش شما برطرف نشد باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام آزمایش بررسی شود.

  15. سلام متاهل هستم تمام عادت ماهانه هام ب طور منظم و سر وقت بوده اما ب تازگی بعد از ۱۵روز از اتمام عادت باز خونریزی همراه با سوزش واژن دارم خونریزی های شدید
    به نظرتون چه مشکلی دارم؟ممکنه کیست داشته باشم یا عفونت؟

    1. سلام باید برای معاینه به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود .

  16. من درزمان پریودی سوزش دارم چ کار کنم

    1. باید از نظر عفونت بررسی شوید.

  17. سلام من در دوران قاعدگی خارش شدید دارم چکار کنم؟

  18. سلام من ۱۶ سالمه و مجرد هستم در هنگام پریودی هنگام خروج مدفوع با درد و سوزش شدیدی مواجه میشوم ایا علائم عفونت است یا چیزی دیگر؟

    1. سلام علت مشکل شما شقاق مقعد و یا هموروئید می باشد باید به پزشک جراح عمومی خانم مراجعه نمایید تا معاینه شده وبرای شما دارو تجویز شود.

  19. سلام من دچارعفونت قارچي شديد شدم و به پزشك مراجعه كردم ، يك پماد براي استعمال خارجي و يك عدد براي واژينال برام تجويز شد اما درست شب اول پريود شدم، و چون كيست هم دارم قرص ياسمين هم برام تجويز شده بود شروع به خوردن قرص كردم تا خونريزي قطع بشه وتا براي ادامه درمان عفونت اذيت نشم اما همچنان خونريزي دارم و خارش و سوزش بايد چي كار بكنم

    1. سلام می توانید از داروهای تجویز شده استفاده کنید.

  20. سلام من ٢٧ سالمه و الان دومين باره كه از ووز ٤ پريود شروع به خارش لبهاي واژن ميكنم بعد از اون احساس ميكنم پوسته پوسته ميشه و به حالت فلس در مياد و بعدش به شكلي ميشه كه ديگه مميتونم از نوار بهداشتي استفاده كنم و تامپون ميذارم بعد كليتوريس و ديواره ورودي واژن شروع به خارش و سوزش ميكنه
    سري اول تو اب و بتادين نشستم و دكتر يه قرص ضد حساسيت داد و ازمايش هم دادن از نظر بيماريهاي منتقل شده از راه تماس جنسي سالم بودم اما همچنان اين مشكل خارش و سوزش درست زمان پريودي و به همون شكل ايجاد شد
    دليلش چي ميتونه باشه
    من توشح اصلا ندارم ولي ادرارم گاهي ميسوزه

    1. سلام ممکن است حساسیت به نوع نوار بهداشتی مصرفی داشته باشید به هرحال باید تحت نظر پزشک باشید.

  21. دختری ۱۷‌ ساله هستم سوزس و خارش هنگاهم پریودی ناشی از چیه؟

    1. به پد بهداشتی خود ممکن است حساسیت داشته باشید .

  22. با سلام من تو این ماه دو بار خارش عجیبی داشتم دفعه ی اول بیخیال شدم گفتم عفونته خوب میشم الان چند روزیه اینجوری شدم دارم از خارش میمیرم درست وقتی که خواستم برم دکتر پریود شدم الان نمیدونم چیکار کنم رفتم داروخانه هیجی ندادن گفتن باید حتما بری دکتر منم تو این وضعیت که نمیتونم تو رو خدا راهنمابی کنید چیکار کنم در زمان پریودی دیشب که سرچ کردم فهمیدم قارچه خیلی نگرانم

  23. سلام ۱۹ساله و مجردم، موقع پریودی دچار سوختگی بین پا میشم با اینکه نوار بهداشتی هم ب موقع عوض مبکنم نمیدونم‌ علتش چیه؟

    1. سلام ممکن است به نوع پد بهداشتی حساسیت داشته باشید بهتر است از برند دیگری استفاده کنید.

  24. سلام من ۱۳ سالمه الان برای دومین ماه از عمرم پریود میشم پنجمین روز پریودیم تموم شد همون روز بعد از اتمام پریودی سوزش واژن دارم چ راه حلی رو پیشنهاد میکنید چیکار باید کنم؟

  25. سلام من ۱۳ سالمه الان برای دومین ماه از عمرم پریود میشم پنجمین روز پریودیم تموم شد همون روز بعد از اتمام پریودی سوزش واژن دارم چ راه حلی رو پیشنهاد میکنید چیکار باید کنم؟

  26. سلام من ۲۰ سالمه مجرد هستم پریود نامنظم دارم این ماهم پریود شدم ولی بدجوری خارش واژن دارم عفونت دارم؟

    1. سلام بله احتمال عفونت وجود دارد.

  27. باسلام من عفونت داشتم بعد دارواستفاده کردم درفتم پیش دکتر گفت خوب شدی ولی الان پریودشدم خیلی سوزش دارم مخصوصا موقع ادرارم سوزش زیاد دارم وانگار یه چیزی در واژنم میخاد در بیاد والان روز چهارمم هست ولی رنگ قهوای هست رنگ خون نیست وزمان پریودیم هم هم تغییر کرده یعنی قبلا ۳میشدم ولی الان ۲۴شدم ممنون میشم اگه بگید که دلیلش چیه که اینجوریم ؟

    1. سلام اگر سوزش ادرار دارید باید از نظر عفونت ادراری بررسی شوید.

  28. من ۱۸ سالمه ازدواج کردم ولی بچه ندارم

  29. سلام خسته نباشید
    این دفعه که پریود شدم سوزش داخلی واژن دارم نه همیشه هر چند ساعتی یه سوز میده بعد تموم میشه،خواستم بدونم از نوار بهداشتیه یا نه؟(مشبک استفاده میکنم) دفعه های قبلم که پریود میشدم سوزش داشتم فقط رو بود داخل نبود این دفه داخل شده وهرزگاهی سوز میده!
    به نوار بهداشتی حساسیت دارم یا عفونت گرفتم؟؟؟؟راهنمایی کنید داره کلافم میکنه?

    1. سلام اگر فقط در زمان پریود سوزش و خارش دارید و در زمان پاکی مشکلی ندارید مربوط به حساسیت می باشد .

  30. سلام ببخشید من چند وقت زمان پریدم هی تعقیر میکنه زمان فاصلش هم کم شده از ی هفته هم به ده روز بیشتر شده بدنمم خیلی ترشح میکنه تیکه های سفید ک هرچقد تمیز میکنم خودم فایده نداره لبهای واژنم جدیدا خشک میشن قرمز میشن حالت زخم پیدا میکنن خیلی اذیت دارم میشم لطفا اگ دلیلش میدونن بگین بیماری پسوریازیس هم دارم نگرانم شاید سرایت پیدا کرده باشه

    1. سلام باید برای معاینه به پزشک مراجعه نمایید .

  31. باسلام
    من از دوروز قبل از اینکه پریودبشم سوزش خیلی شدید دارم بطوری ک احساس میکنم یه عالمه خونریزی کردم ولی وقتی دسشویی میرم هیچ خونی نیست.کمر درد و پهلو درد زیادی دارم وفقط روز قبل چند لکه خون تیره دیدم.سوزشم خیلی اذیتم میکنه بنظرتون مشکلم چیه؟؟

    1. سلام ممکن است علت آن عفونت باشد .

  32. سلام من ۲۴سالمهدی مدتیه،ترشحات پنیری مانند دارم و موقع پریودی هم روزای اخر دهانه واژنم خارش داره و میسوزه،مجرد هستم.لازمه دکتر برم برای ترشحات.رنگشونم سفیده

  33. سلام.من‌تازه گیا‌اواخر پریودی سوزش دهانه واژن میگیرم.حتی هنگام ادرار هم سوزش شدیدمیشه.ازدواج کردم‌و این مسله برای همسرم باعث تعجبه.چیکارکنم

    1. سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با معاینه و انجام آزمایش ادرار بررسی شود.

      1. سلام من ۱۷سالمه و مجردم وقتی پریود میشم از داخل احساس سوزش میکنم و اینکه در زمانی که پریود نیستم هم گاهی احساس میکنم که ادرار دارم اما هر کاری میکنم نمیشه و چند بار همینطور میشم و زیر شکمم درد می‌کنه ولی بازم اثری از ادرار نیست و فقط درد دارم

  34. سلام ..ممنون از سایت خوبتون..
    ۲۷سالمه متاهل…دو روزه پریودم واین دو روز سوزش واژن دارم وکمی احساس خارش.. هنگام دفع ادرار بیشتر میشه سوزش..
    تاحالا اینو تجربه نکرده بودم پریود همراه با سوزش شدید..
    ضروریه دکتر زنان برم ؟یا صبر کنم پریودیم تموم بشه شاید رفع بشه؟؟

    1. سلام بعد از اتمام پریود می توانید برای معاینه به پزشک مراجعه نمایید یا اگر علائم شدید تر شد می توانید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  35. سلام من ۶ ماهه ازدواج کردم عفونت قارچی گرفته بودم به دکتر مراجعه کردم خوب شد ولی بعد از اون دهانه رحمم اصلا به حالت اولیه برنگشته اصلا دیواره رحمم صاف نیست و سوزش و خارش بوجود میاد مخصوصا درزمان پریودی ایا چیکار کنم که کاملا برطرف شه ژل بهداشتی وکرم هم استفاده میکنم تاثیری نداره راهنماییم کنین

  36. سلام من ۲۱ سالمه و مجردم و اکثر اوقاتی که پریود می شم روز های آخر پریودی که خون کمتر وغلیظتر میشه حسی شبیه به سوزش واژن دارن مخصوصا وقتی خون میخواد خارج بشه
    سوزش واژن و سوزش ادرار هم به طور کلی ندارم اما امروز یکبار حس سوزش ادرار هم داشتم
    مشکل میدونید چیه؟ ممکنه به خاطر حساسیت به پد بهداشتی باشه؟

  37. سلام، من در دوران پریودی هستم و با همسرم رابطه جنسی داشتم
    بعد از رابطه جنسی ناحیه واژن میسوزه، نمیدونم عفونت هس یا واسه پریود هستش
    ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *