5 مشکل بزرگی که خانوم ها با "جوراب شلواری" دارند؛ راه حل دردسرهای جوراب شلواری چیست؟

راه حل ۵ مشکل بزرگی که خانوم ها با جوراب شلواری دارند

اعتراف کنید اگر پیدا کردن یک جفت جوراب شلواری باعث اذیت شما نمی شود، اما می تواند کار سختی باشد. بعد از سال ها آزمایش جوراب شلواری ها، هم در آزمایشگاه Good Housekeeping Textiles و هم توسط خانوم های واقعی شرکت کننده در آزمایش، ما تمامی مشکلات راجع به جوراب شلواری ها را دیده و شنیده ایم. اگرچه ممکن است این موضوع را باور نکنید، اما بعضی از راهکارهای هوشمندانه در خرید کردن می تواند به شما برای جلوگیری از بزرگ ترین دردسرهایتان کمک کند.

۱٫ کش دور کمر جوراب شلواریتان پایین می آید

کش دور کمر جوراب شلواریتان پایین می آید

اگر شما با کش دور کمر جوراب شلواری مشکل دارید و سر جایش نمی ماند و پایین می افتد، احتمالا شما سایز اشتباهی را خریده اید. اگرچه جدول سایزبندی روی بسته بندی جوراب شلواری ها روش خوبی برای انتخاب سایز خودتان است، اما معمولا این جدول ها فرم های مختلف بدن را در نظر نمی گیرد.

راه حل: اگر مشکل شما پایین افتادن کش دور کمر جوراب تان است یا اگر بین انتخاب دو سایز مختلف گیر کرده اید، بهترین کار اندازه گیری کردن سایز ها است.

۲٫ همیشه جوراب شلواری هایتان در حال گیر کردن،نخ کش یا پاره شدن هستند

همیشه جوراب شلواری هایتان در حال گیر کردن،نخ کش یا پاره شدن هستند

همه ما در چنین شرایطی بوده ایم؛ شما یک جوراب شلواری جدید پوشیده اید و چند ساعت بعد یا شاید حتی قبل از اینکه کاملا آن را بپوشید متوجه مشکل پارگی آن می شوید.

راه حل: یک جفت جوراب شلواری ضخیم تر خیلی بادوام تر از یک جفت جوراب شلواری نازک است. به دنبال خرید جوراب هایی که ۹۰ درصد یا مقدار بیشتری نایلون دارند باشید و احتمالا این موضوع موقع خریدن مشخص است. اما همیشه موقع پوشیدن جوراب شلواری ها احتیاط کنید. جواهرتی که لبه تیزی دارند را از خودتان دور کنید و مطمئن شوید که قبل از پوشیدن آن دست ها و ناخن هایتان صاف و بدون شکستگی هستند. موقع پوشیدن سعی کنید از پا گذاشتن روس سطوح خشن خودداری کنید.

۳٫ همیشه با پوشیدن جوراب شلواری، پاهای شما خیلی سرد می شوند

همیشه با پوشیدن جوراب شلواری، پاهای شما خیلی سرد می شوند

به محض اینکه دمای هوا کاهش پیدا می کند بسیاری از ما به سراغ جوراب های ساق بلند می رویم، چون هوا برای پوشیدن دامن و پیراهن بدون جوراب خیلی سرد است. متاسفانه، ممکن است بعضی از جوراب شلواری ها شل و آویزان اصلا شما را گرم نگه ندارند.

راه حل: اگر تصمیم دارید با شرایط جوی فصل زمستان بیرون از خانه باشید، جوراب های تو پشمی گرمای بیشتری برای شما فراهم می کنند و پرطرفدار هم هستند. همچنین می توانید این نوع جوراب شلواری ها را از هر جای معمولی که جوراب می خرید پیدا کنید و آنها خیلی گران هم نیستند.

۴٫ نمی توانید به درستی ضخامت جوراب شلواری را تخمین بزنید

نمی توانید به درستی ضخامت جوراب شلواری را تخمین بزنید

زمانی که جوراب شلواری ها در بسته بندی هستند نمی توانید به راحتی تصور کنید که آنها توی پاهای شما چطور خواهند بود. گاهی اوقات می فهمید که آنها خیلی نازک و گاهی اوقات خیلی ضخیم هستند.

راه حل: معمولا میزان نخی که در جوراب شلواری ها بکار رفته روی بسته بندی آنها درج می شود و نشان دهنده وزن آن است که اجازه می دهد شما میزان ضخامت آنها را بدانید. هرچه مقدار نخ به کار رفته بیشتر باشد ضخامت جوراب شلواری بیشتر می شود. بطور کلی، هر چیزی که کمتر از ۳۰ درصد نخ داشته باشد ظریف تر و بالای ۷۰ باشد ضخامت بیشتری دارد.

۵٫ نمی دانید که کدام سمت جوراب شلواری قسمت جلوی آن است

نمی دانید که کدام سمت جوراب شلواری قسمت جلوی آن است

چه باور کنید یا نکنید، اما یکی از بیشترین شکایاتی که ما از شرکت کنندگان آزمایشات داریم این است که نمی توانند قسمت جلو و پشت جوراب شلواری را تشخیص بدهند.

راه حل: وقتی که هیچ برچسبی برای مشخص کردن قسمت جلو و پشت جوراب شلواری وجود ندارد، قدم اول بررسی کردن فرم پاها است. اگر مشخص نبود، نگاه کنید آیا درزی وجود دارد که تا پشت بند کمر بالاتر آمده باشد که نشان دهد این قسمت پشت جوراب شلواری است. اگر هنوز هم نمی توانید بگویید که کدام قسمت جلوی جوراب است، یعنی اینکه هیچ تفاوتی بین قسمت پشت و جلو ان وجود ندارد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.