چگونه سایز سینه و باسن مان را به کمک روش های طبیعی و بی درد افزایش دهیم؟

رازهای افزایش اندازه سینه و باسن با قرص میریفیکا

افزایش سایز سینه و باسن یکی از آرزوهایی است که خانم ها به دنبال رسیدن به آن هستند. برای رسیدن به این آرزو راه های زیادی وجود دارد. برخی ها ترجیح می دهند از قرص های شیمیایی برای افزایش اندازه سینه و باسن شان استفاده کنند و بعضی ها به دنبال روش های گیاهی و البته طبیعی می گردند.

اگر شما هم جزء دسته دوم باشید، بدون شک روش های طبیعی زیادی را پیش روی خود خواهید دید. یکی از همین روش ها استفاده از قرص محبوبی است که آن را به عنوان قرص میریفیکا می شناسند. در این مقاله سعی می کنیم در کنار سایر روش های طبیعی افزایش اندازه سینه و باسن به بررسی این قرص بپردازیم.

چگونه سایز سینه و باسن مان را به کمک روش های طبیعی و بی درد افزایش دهیم؟

اگر اهل اینستاگرام گردی باشید یا فضای آنلاین و محتوای آن را بررسی کنید با روش های مدرنی که برای افزایش اندازه سینه و باسن وجود دارد هم آشنا خواهید بود. روش های زیادی همچون جراحی وجود دارد که به شما کمک می کنند به آرزویی که همیشه در سر داشتید برسید.
با اینحال این جراحی ها عوارض زیادی دارند و اگر به درستی انجام نشوند مشکلات جبران ناپذیری در پی خواهند داشت. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه می شد اگر روش طبیعی و بدون دردی برای افزایش این اندام ها وجود داشت؟ خوب آرزوی شما بر آورده شده است. در ادامه به بررسی همین روش های طبیعی خواهیم پرداخت.

 

مزایای قرص میریفیکا را بیشتر بشناسید

قبل از اینکه بخواهیم به مزایای این قرص شگفت انگیز بپردازیم باید درباره آن اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. بهتر است بدانید که پیوراریا میریفیکا یکی از گیاهان محبوبی است که کاربردهای مختلفی دارد.
این گیاه بومی تایلند است که در میان جنگل های سر به فلک کشیده غرب و شمال شرق تایلند می روید. از دیرباز متخصصان طب سنتی از این گیاه بی نظیر برای درمان مشکلات مختلفی استفاده می کردند. این روزها استفاده از قرص میریفیکا به دلیل اثراتی که بر روی افزایش سایز سینه و باسن دارد مورد توجه خانم ها قرار گرفته است.

فواید پیوراریا میریفیکا

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم این گیاه منحصر به فرد یکی از بهترین گیاهانی است که مصرف آن مزایای متعددی می تواند برایتان داشته باشد. در ادامه این مزایا را با هم مرور می کنیم.

افزایش سایز سینه و باسن در زنان

استفاده از قرص هایی که در خود گیاه پیوراریا میریفیکا را دارند می تواند شما را در رسیدن به آرزوی افزایش اندازه سینه و باسن یاری کنند. بهتر است بدانید که قرص میریفیکا در کنار فعالیت هایی همچون ورزش به شما کمک می کند سایز سینه و باسن تان را بیشتر کنید. به خاطر داشته باشید که این قرص در کنار روغن خراطینی که به صورت موضعی به کار می رود بسیار موثر و کاربردی خواهد بود.

افزایش میل جنسی در خانم ها

اگر به دنبال یک ماده طبیعی و گیاهی برای افزایش میل جنسی تان هستید قرص میریفیکا بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این قرص باعث تحریک جنسی در خانم ها می شود و محیط واژن را برای برقراری ارتباط جنسی آماده می سازد. برای افرادی که از خشکی واژن رنج می برند و نمی توانند رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشند استفاده از این قرص بسیار مفید خواهد بود.

جلوگیری از پوکی استخوان

فیتواستروژن یکی از ترکیبات قدرتمندی است که در گیاه پیوراریا میریفیکا یافت می شود. این ترکیب قدرت منحصر به فردی در پیشگیری از مشکلات زنانه همچون پوکی استخوان کاربرد دارد و به افراد کمک می کند استخوان های سالم تری داشته باشند.

زیباتر کردن پوست و مو

بدون شک یکی از مواردی که بر جذابیت چهره زنان اثر می گذارد موهایی پرپشت، قوی و بلند است. برای افرادی که رویای داشتن موهایی بلند را در سر می پرورانند، قرص میریفیکا یک راه حل بی نظیر خواهد بود. این قرص به دلیل داشتن ترکیباتی همچون میرسترول و فلاونوئیدها می تواند رشد موها را بهبود ببخشد و پوست شاداب تری برایتان به ارمغان بیاورد.

تقویت حافظه

قرص میریفیکا ترکیبات قدرتمندی را در خود دارد. قرار گرفتن این ترکیبات در یک قرص به شما کمک می کند بیشتر از قبل به فکر تقویت حافظه تان باشید و ذهن هوشیارتری را تجربه کنید. اگر دوست ندارید در دوران سالمندی با بیماری های مهلکی همچون آلزایمر و دمانس دست و پنجه نرم کنید این قرص را با مشورت پزشک در رژیم غذایی تان بگنجانید.

این قرص را چگونه مصرف کنیم که نتیجه بهتری بگیریم؟

خوب حالا که تا حدودی با مزایای قرص میریفیکا آشنا شدید بهتر است دوز مصرفی آن را هم بشناسید. شما می توانید روزانه دو قرص را مورد استفاده قرار دهید. فقط به خاطر داشته باشید که اثربخشی این قرص در کنار سایر مواردی که در ادامه خواهیم گفت افزایش پیدا می کند.

سایر روش های افزایش سایز سینه و باسن

در کنار مصرف قرص ها و ترکیبات گیاهی نکات زیر می تواند شما را سریع تر به اهداف تان برساند.

زیاد ورزش کنید

اولین و مهم ترین کاری که برای داشتن یک اندام ایده آل باید انجام دهید، داشتن ورزش مناسب است. بدون ورزش رسیدن به اندامی که دوست دارید دشوار خواهد بود. ورزش کردن می تواند تاثیر بسزایی بر روی بدن تان داشته باشد و بدنی محکم، سالم و زیبا برایتان به ارمغان بیاورد.

پروتئین کافی در رژیم غذایی تان داشته باشید

برای اینکه بتوانید عضلات باسن و سینه تان را رشد دهید باید مصرف پروتئین را در رژیم غذایی تان افزایش دهید. به کمک غذاهای پروتئینی همچون مرغ، تخم مرغ، سالمون، حبوبات و گوشت گاو می توانید عضلات بهتر و قوی تری برای خود بسازید.

چربی مناسبی را انتخاب کنید

زمانی که صحبت از چربی به میان می آید خیلی ها ذهن شان به سمت چربی های ناسالم سوق پیدا می کند. با اینحال چربی های سالم زیادی در طبیعت وجود دارد که به شما کمک می کنند بدن سالم تر و اندام زیباتری داشته باشید. این چربی ها شامل روغن ماهی، روغن زیتون فوق بکر و آجیل هایی همچون بادام است.

دانه های شنبلیله را هم امتحان کنید

دانه های شنبلیله حاوی فیتواستروژن هستند که سطح استروژن بدن را بالاتر می برند. اگر به دنبال افزایش سایز سینه و باسن تان هستید می توانید این دانه ها را در رژیم غذایی تان بگنجانید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.