دعوای عاشقانه زن و شوهر

۹ راز و شیوه ماهرانه در دعوای عاشقانه زن و شوهر که زوجین عاشق در مشاجره رعایت می کنند

بعضی افراد می گویند هرچه بیشتر دعوا کنید، به یکدیگر نزدیکتر هستید اما در بسیاری از موارد، زوجین با تجربه در واقع می دانند چگونه با یکدیگر دعوا و مشاجره ماهرانه داشته باشند. ما از زنان نظرسنجی کردیم تا ۹ راز و شیوه ماهرانه برای مشاجره عاشقانه و دعوای عاشقانه زن و شوهر را برای شما آشکار کنیم.

مطالب پیشنهادی: ۶ مورد از باید ها و نباید هایی که شما و همسرتان باید در هنگام “بحث و دعوا” انجام دهید

دعوای عاشقانه زن و شوهر

۱٫ حتی در حین مشاجره، از بیان مطالب ناراحت کننده بپرهیزید

“اگر به وی اهانت کنید، تنها چیزی که باقی می ماند یک طعم تلخ است.” بسیاری از زوجین قانونی برای رنجاندن شریک زندگی شان دارند. حتی اگر لحن صدای شما خشن گردید، هرگز این اصل را فراموش نکنید که هدف شما از این بحث و جدل این است که مشکلی را برطرف نمایید.

روش دعوای عاشقانه زن و شوهر

۲٫ برای دعوای عاشقانه زن و شوهر طلاق را به یک عبارت ممنوعه در طول بحث و جدل تبدیل کنید

“من نمی خواهم به دلیل احساساتم سخنی غیرقابل بازگشت به زبان بیاورم.” مهم است که این موضوع را ممنوع کنید. علاوه بر تعیین یک سری کلمات ممنوعه، بهتر است از انجام اعمالی که شریک زندگی شما از آنها متنفر است نیز بپرهیزید.

۳٫ برای دعوای عاشقانه زن و شوهر وقتی بحث شدید شد، بهتر است برای چند دقیقه آن را متوقف کنید

“وقتی بحث شدید می شود بعضی چیزها از کنترل خارج می گردد بنابراین ما همواره قبل از وقوع این وضعیت، چنیدن نفس عمیق می کشیم.” این استراتژی باعث می شود قبل از این که خشم بر شما غلبه نماید، آرامش خود را بدست آورده و از بروز یک مشاجره جدی جلوگیری کنید. این امکان پذیر نیست مگر اینکه یکی از طریق آرامش خود را حفظ کند بنابراین لازم است قانونی برای خودتان وضع کنید که بیش از حد احساساتی نشوید.

بهترین روش دعوای عاشقانه زن و شوهر

۴٫ برای دعوای عاشقانه زن و شوهر اشتباهات و دعواهای قبلی را پیش نکشید

“اگر ما شروع به آشکار ساختن تلخی هایی نماییم که در گذر زمان انباشته گردیده اند، هرگز موفق به پایان دادن به آن نخواهیم بود.” بعضی زوجین بیان موضوعاتی که غیرمرتبط با بحث فعلی هستند را ممنوع اعلام می کنند. حتی اگر می خواهید بگویید “آن زمانی را به خاطر بیاور که …” باز هم تلاش کنید تا این سخن را به زبان نیاورید.

۵٫ برای دعوای عاشقانه زن و شوهر سخن همسرتان را قطع نکرده و تا پایان کلام وی گوش دهید

“حتی اگر می خواهید با آنچه همسرتان می گوید مخالفت کنید، نباید کلام وی را قطع کنید.” گوش دادن به سخنان همسرتان تا تمام شدن کامل آن، به کسب توافق سرعت می بخشد. اینکه به همسرتان اجازه دهید تمام آنچه در سینه دارد را به زبان بیاورد، یک مسیر میان بر برای رفع تنش محسوب می شود.

برای دعوای عاشقانه زن و شوهر سخن همسرتان را قطع نکرده و تا پایان کلام وی گوش دهید

۶٫ برای دعوای عاشقانه زن و شوهر به دنبال یافتن یک توافق مشترک حتی در حین مشاجره باشید

“تا زمانی که هر دو طرف احساس کنند به توافق رسیده اند، بحث و جدل تمام نخواهد شد.” بعضی زوجین به جای اینکه صرفاً ادعاهای خود را بیان کنند، تلاش می کنند تا با پذیرش تفکرات شریک زندگی شان به نوعی توافق و دیدگاه مشترک برسند. حتی اگر این کار دشوار است، بهتر است به دنبال نقاط مشترک بگردید.

۷٫ برای دعوای عاشقانه زن و شوهر قانونی را برای زمان آشتی کردن مانند آماده کردن قهوه در نظر بگیرید

“وقتی نمی توانم صادق باشم، احساساتم را از طریق اعمالم بیان می کنم.” بهتر است علامتی برای بیان زمانی که می خواهید یک مشاجره را خاتمه دهید، در نظر بگیرید. بهتر است این کار را با انجام یک کار آرامش بخش مانند نوشیدنی یک نوشیدنی با یکدیگر نشان دهید.

برای دعوای عاشقانه زن و شوهر قانونی را برای زمان آشتی کردن مانند آماده کردن قهوه در نظر بگیرید

۸٫ سعی نکنید گناه را به گردن یکی از طریق بیندازید

“برنده شدن بی معنی است.” این استراتژی به معنی تلاش برای کسب یک توافق صلح آمیز بدون نشان دادن برنده یا بازنده می باشد. به جای حمله کردن به شریک زندگی تان، بهتر است با آرامش دلایل بروز بحث را بررسی نمایید.

۹٫ فردای روز مشاجره، با حالتی عادی با همسرتان احوالپرسی کنید

“یک قانون مهم این است که بحث را به فردا نکشانیم!” بعضی زوجین این قانون را پذیرفته اند که بحث و جدل هرچقدر هم که بزرگ باشد، بایستی در همان روز به پایان برسد. حتی اگر مختصری سرخورده و مردد هستید، سعی کنید وقتی فردای روز مشاجره با همسرتان روبرو می شوید، به وی لبخند زده و با وی احوالپرسی کنید.

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. طراحی فروشگاه پوشاک پاسخ

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این
    خوبی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *