درمان نازايي با عسل/ بهترین نوع عسل برای ناباروری

خواص عسل برای درمان ناباروری فوق العاده زیاد است و ترکیب آن با مواد مختلف مثل گرده گل ، ژل رویال و حتی مغزیجات می تواند روند درمان را به شدت سرعت بخشد. 

استفاده از عسل طبیعی یکی از بهترین گزینه هایی است که برای پیشگیری از ناباروری و درمان این مشکل پیشنهاد می شود. البته ترکیبات عسل طبیعی با برخی مواد دیگر می تواند روند درمان ناباروری را بهبود بخشد.

آیا هر عسلی برای درمان ناباروری مفید است؟

وقتی از عسل صحبت می کنیم، منظورمان تنها عسل طبیعی است. عسل تقلبی هیچ گونه خاصیتی نداشته و تازه مضرات فراوانی را برای بدن انسان دارد. عسل طبیعی است که می تواند بیماری های مختلف را درمان کرده و روند بهبود برای آن ایجاد کند. همچنین درمان ناباروری با عسل غیرطبیعی امکان پذیر نیست. عسل غیرطبیعی نیز مانند عسل تقلبی برای انسان ضرر دارد. بهتر است اگر می خواهید از عسل برای خواص آن استفاده کنید، حتما به اصل بودن و طبیعی بودن آن دقت کنید. شما به جای پرداخت هزینه های گزاف بهتر است عسل طبیعی خریداری کنید و با اطمینان بخورید تا از بروز ناباروری در خود جلوگیری کنید.

درمان ناباروری با عسل طبیعی چگونه انجام می شود؟

عسل طبیعی ویژگی های منحصر بفردی دارد که می تواند از بروز ناباروری پیشگیری و جلوگیری کند. خواص درونی عسل باعث تنظیم هورمون های مختلف زنانه در بانوان و تقویت اسپرم در مردان شده و به همین علت گزینه مناسبی برای باروری در مردان و زنان است. دقت کنید ناباروری در زنان بسیار پیچیده است و اگر به صورت مداوم از عسل طبیعی استفاده شود، روند درمان بهتری شکل خواهد گرفت.

خواص درونی عسل باعث تنظیم هورمون های زنانه در بانوان و تقویت اسپرم در مردان شده و به همین علت گزینه مناسبی برای باروری در مردان و زنان است.

مصرف عسل طبیعی به صورت شربت عسل آن هم روزانه و یا حداقل یک روز در میان، می تواند از بروز مشکلات ناباروری در زنان و همچنین کاهش قدرت اسپرم در مردان جلوگیری کند.

شما می توانید برای شربت عسل خود تنوع ایجاد کنید و در برخی از روزها درون آن گرده گل بریزید. همچنین مصرف شربت عسل و آب لیمو تازه نیز می تواند اثرات فوق العاده خوی برای ناباروری داشته باشد.

مصرف عسل طبیعی به صورت تنها و یا با استفاده از نان نیز می تواند تاثیرات شگرفی برای درمان انواع بیماری به ویژه درمان ناباروری و پیشگیری از آن داشته باشد. بهتر است مصرف عسل را به صورت منظم در برنامه روزانه خود داشته باشید تا از بروز مشکلات مختلف جلوگیری کنید.

عسل ژل رویال و درمان ناباروری
شاه‌انگبین یا ژل رویال یکی دیگر از اَبَر غذاهای مخصوصی است که به افزایش سلامت تخمک و باروری کمک می‌کند. شاه‌انگبین، غذایی است که به زنبور ملکه داده می‌شود و همین غذا است که این زنبور را ملکه می‌کند. زنبور ملکه ۶ سال عمر می‌کند و روزانه ۲۰۰۰ تخم می‌گذارد، باید بدانید که این در حالی است که عمر مفید اکثر زنبورها کمتر از دو ماه است. ژل رویال برای درمان ناباروری معجزه می کند. به ویژه ژل رویال در درمان ناباروری بانوان تاثیرات فراوان و زیادی دارد. ژل رویال را معجونی برای باروری مردان و زنان می دانند و حتی پزشکان نیز برای درمان ناباروری از این ماده استفاده می کنند.

ژل رویال و مصرف آن مشکلاتی نیز دارد. بزرگترین مشکل برای استفاده از ژل رویال این است که این ماده فساد پذیر است. یعنی ژل رویال خیلی زود فاسد می شود و باید در دمای زیر صفر نگهداری شود. به همین علت مصرف آن با سختی های فراوانی مواجه است و هر لحظه ممکن است خراب شود.

برای برطرف کردن مشکل فاسد شدن ژل رویال، دانشمندان تحقیقاتی را انجام داده اند که بر اساس آن با مخلوط کردن ژل رویال با عسل، ضریب فاسد شدن آن را کاهش دهند. نتایج تحقیقات فوق العاده بود و به همین علت بیش از آنکه برای درمان بیماری ها از خود ژل رویال استفاده شود از عسل ژل رویال استفاده می شود.

عسل ژل رویال خواص فوق العاده ای برای درمان ناباروری دارد. این محصول مخلوط دو داروی مجزا برای ناباروری است. در واقع عسل ژل رویال را می توان یک معجون خاص و فوق العاده برای درمان ناباروری دانست که می تواند تاثیرات شگرفی بر روی این مشکل داشته باشد.  

شاه‌انگبین یا ژل رویال سرشار از ویتامین‌های A ،B ،C ،D و E است که حاوی مواد معدنی از جمله کلسیم، آهن و همه‌ی آمینواسیدهای ضروری هستند. علاوه بر این، شاه‌انگبین خاصیت آنتی‌باکتریال داشته و تحریک‌کننده‌ی ایمنی بدن است. این ماده‌ی غذایی به صورت کپسول و عسل موجود است و می‌توان آن را روزانه مصرف کرد.

اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. عسل و تقویت قوای جنسی///

    الف:در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ و……) عسل و زنجبیل موثر واقع میشود. مصرف زنجبیل برای هر وعده ۵ گرم (یک قاشق چایخوری) است که باید با یک استکان عسل مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود.

    ب: قرنفل. عود. فلفل. از هر کدام ۱۰ گرم نرم ساییده و با ۲۵۰ گرم عسل و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است.

    ج:زعفران ۱گرم . زیره ۱۰ گرم. مغز گردو یا بادام ۱۰۰ گرم . همه را خوب بکوبید و با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط نمایید و روزی دو قاشق غذاخوری بعد از صبحانه و شام میل نمایید. برای رفع ناتوانی جنسی و افزایش تمایل و قدرت جنسی بسیار مفید است.

    د:قدامه شیرازی ۱۵ گرم . تخم شاهی و پیاز هر کدام ۵۰ گرم .همه را کوبیده با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط نموده و روزانه سه قاشق مربا خوری میل نمایید. زیاد کننده شهوت است.

    ه: کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی . سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار ۲ جو مومیایی را در ۴۰ گرم عسل حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.

    مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت و در مداوا سریع الاثر . بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای استان فارس به دست میاید هم خوراکی است و هم به صورت ضماد به کار میرود.

    افراد مسن که به ضعف قوه باه مبتلا هستند . روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام ۷۵ گرم مخلوط نموده . سه روز روزی سه قاشق مربا خوری بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل روزی سه بار هر با یک قاشق مربا خوری میل نمایند.

    درمان خستگی جنسی

    خوردن یک لیوان آب لیمو با عسل پس از هر آمیزش جنسی برای زن و مرد بسیار موثر واقع میشود و مقداری از انرزی از دست رفته را جبران میکند.

    تقویت اسپرم

    الف: کسانی که اسپرم آنها خیلی ضعیف است و بچه دار نمیشوند میتوانند از معجون زیر (شیر+ عسل+تخم مرغ+پیاز) یک روز در میان و به مدت یک ماه استفاده کنند و نتیجه اش را ببیننند. ضرر ندارد.

    ب: دو قاشق آب پیاز . دو قاشق عسل را در یک لیوان شیر حل کرده و قبل از خواب میل نمایند. بهترین داروی محرک قوه باه و ازدیاد اسپرماتوزوئید است.

  2. یکی از راهکارهای فوق العاده برای تقویت قوای جنسی در مردان، استفاده از عسل طبیعی است. عسل طبیعی می تواند کمک کند تا در درجه اول گرمای کافی به بدن مرد منتقل شود و سردی از بدن وی کشیده شود و در ادامه به درمان مشکلات دیگری که در بدن وی وجود دارد بپردازد.
    استفاده از عسل طبیعی به صورت معجون با مخلوط شدن با مواد دیگر نیز می تواند تاثیرات شگرفی از خود نشان دهد. همچنین برخی عسل های تک گل که خود نوعی عسلِ درمانی محسوب می شوند، برای تقویت قوای جنسی فوق العاده عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *