سينه درد بارداري از كي شروع ميشه

درد سينه در بارداري از كي شروع ميشه؟ | زمان شروع سينه درد بارداري

یک فوق تخصص زنان و زایمان با اشاره به تغییرات بدن در دوران بارداری گفت: این تغییرات به منظور سازگاری بدن با وضعیت جدید روی می‌دهد که طبیعی و برگشت‌پذیر هستند.

دکتر کبری شجاعی اظهار کرد: تغییرات بدن در دوران بارداری در دستگاه ادراری، تنفس، قلب و عروق و دستگاه گوارش، پوست و مو و در ناحیه پستان روی می‌دهد و به دنبال این تغییرات، مادر باردار دچار تهوع و استفراغ، ورم، گرفتگی پا و ویار می‌شود.

سينه درد بارداري از كي شروع ميشه؟

شجاعی بیان کرد: مادر باردار در هفته‌های اول در ناحیه پستان احساس درد و خارش می‌کند. بعد از ماه دوم اندازه سینه‌ها بزرگ شده و هاله آن‌ها پر رنگ می‌شود و در ماه آخر که فرآیند شیرسازی انجام شده است، با فشار کوچکی آغوز از سینه خارج می‌شود.

احساس درد در سینه ها از اولین علائم بارداریست. شروع درد سینه بسته به چگونگی واکنش بدن شما به تغییرات ناشی از بارداری دارد.

زمان شروع سينه درد بارداري

بعد از باور شدن تخمک، هورمون های بارداری اعم از استروژن، پروژسترون و پرولاکتین در بدن تولید میشود. و این خود عاملی برای تحریک سینه‌ها و ایجاد غده‌های شیری در داخل سینه است. این امر شما را برای دوران شیردهی آماده میکند. مادران در ۳ ماه اول بارداری تورم و درد را در سینه های خود حس می کنند.

همچنین در برخی مادران سينه درد بارداری از هفته پنجم بارداری تا هفته ششم بارداری شروع می شود. البته، نوع بدن زنان متفاوت است! بعضی از افراد درد مداوم سینه را تا پایان دوران بارداری، تحمل می کنند در حالی که برخی دیگر به ندرت درد را تجربه می کنند.

دلایل بروز سینه درد در بارداری

  • تغییرات سینه که فیبروکیستیک است: این موضوع عامل اصلی دردسینه در بارداریست. پر از آب شدن کیست های کوچکی در بافت های لیفی سینه باعث ایجاد تورم و درد در سینه در دوران بارداریست.
  • بهم ریختگی هورمونی در دوران بارداری 
  • چکه کردن آغوز از سینه: در ۳ ماهه دوم و سوم  از سینه مادر بهنگام مالیدن سینه و یا تحریکات جنسی ماده سفید رنگ غلیظی  به نام آغوز از سینه مادر چکه می کند و عاملی برای  احساس درد در سینه در دوران بارداری میشود.

درد سينه در بارداري از كي شروع ميشه

ترک پوست در برخی نواحی بدن از جمله شکم، پستان و ران و همچنین بروز لکه روی پوست صورت در دوران بارداری درمان خاصی ندارد، اما برای رفع ترک‌ها استفاده از کرم‌های چرب به خصوص روغن زیتون تقریبا از پنج ماهگی توصیه می‌شود. استفاده از کرم ضدلک بعد از بارداری نیز می‌تواند برای رفع لکه‌های قهوه‌ای رنگ صورت کمک‌کننده باشد.

این فوق تخصص زنان و زایمان مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به این‌که در دوران بارداری به دلیل افزایش هورمون‌های زنانه، ریزش مو کاهش می‌یابد، گفت: توصیه می‌شود در سه ماه اول و تا حد امکان در دوران بارداری از رنگ کردن مو و استفاده از داروهای شیمیایی برای موی خود اجتناب کنید.

وی همچنین درباره تغییرات دستگاه ادراری و تنفسی در دوران بارداری، گفت: در این دوران به علت تغییر هورمون‌ها و فشار رحم بر مثانه در اوایل و اواخر بارداری، دفعات دفع ادرار افزایش می‌یابد. همچنین به علت بزرگ شدن رحم، به ریه‌ها فشار وارد شده و تنفس، سطحی و تند می‌شود. خوابیدن به روش نیمه نشسته به این شکل که چند بالش زیر سر و شانه‌ها قرار داده شود، وضعیت تنفس را بهتر می‌کند.

این فوق تخصص زنان و زایمان افزود: در زمان بارداری ضربان قلب فرد افزایش می‌یابد و حجم خون بالا می‌رود که از نیمه دوم بارداری فرد با خوابیدن به روی دست چپ می‌تواند از فشار به روی عروق بکاهد و خون‌رسانی به جنین را در میزان مناسب قرار دهد.

وی اظهارکرد: در مادر باردار تهوع و استفراغ از هفته چهارم تا ششم بارداری آغاز می‌شود و تا اواخر سه ماهگی ادامه دارد که برای رفع این حالت فرد می‌تواند علاوه بر مصرف ویتامین B6 ، هر روز قبل از برخاستن از خواب چند عدد بیسکویت خشک یا اگر فشار خون بالا ندارد، بیسکویت شور یا چند تکه نان خشک مصرف کند.

شجاعی افزود: همچنین در دوران بارداری تغییرات هورمونی و فشار رحم به معده باعث ایجاد سوزش سر دل و نفخ شکم می‌شود که برای برطرف کردن آن توصیه می‌شود مادر باردار حجم کمی از غذا را در دفعات و وعده‌های بیشتر میل کند، از خوردن غذاهای چرب و پر ادویه خودداری کرده و از خالی یا خیلی پر نگه داشتن معده اجتناب کند.

فوق تخصص زنان و زایمان مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز ادامه داد: یکی از تغییرات بدن در دوران بارداری، ایجاد ورم در برخی نواحی بدن از جمله پاها است. چنانچه این ورم در ناحیه پا باشد، با قرار دادن پا بالاتر از سطح بدن با استفاده از بالش یا هر جسم مشابه دیگر می‌توان این ورم را برطرف کرد، اما اگر این ورم در صورت و دست‌ها مشاهده شود، باید به پزشک مراجعه کرد.

وی با بیان این‌که گرفتگی پا شایع‌ترین عارضه بارداری است، گفت: این عارضه به علت پایین آمدن کلسیم بدن در دوران بارداری روی می‌دهد که با مصرف شیر و لبنیات کاهش می‌یابد. همچنین حرکات‌ ورزشی در این زمینه کارایی موثری خواهد داشت؛ به این صورت که پاها را روی زمین کشیده و مچ پا را به طرف داخل خم کنید. بعد از چند روز این حالت کاملا از بین می‌رود.

شجاعی همچنین درباره ویار در دوران بارداری بیان کرد: این امر طبیعی است و به صورت خوردن گِل یا مهر نماز، یخ و نشاسته نمایان می‌شود که خوردن گل یا مهر موجب بروز یبوست و مشکلات گوارشی می‌شود و خوردن نشاسته موجب آب ریزش از دهان و خوردن یخ موجب کم‌خونی در فرد خواهد شد.

اشتراک‌گذاری
239 نظر
  1. من ني ني ميخاااااااااام

  2. بسیار کاربردی بود سپاس

  3. سلام.من ماه گذشته سه روز پری جلو انداختم و دوروز بیشترهم طول نکشید درصورتیکه قبلا منظم و هفت روز خونریزی داشتم?الان نمیدونم چه روزی باید پری بشم وتقریبا هفت روزه که دردسینه دارم…یعنی ممکنه حامله باشم؟☺

    1. سلام طبق تاریخی که ماه گذشته پریود شدید این ماه را هم محاسبه کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

  4. این ماه دوم است که برای بارداری اقدام کردم و هنوز پریود نشدم کمر درد دارم حالت تهوع زیر شکمم درد میکنه نوک سینه هام تیره شده و همینطور حجمشون سر دردد هم همینطور سوزش معده گاهی اوقات دارم آیا باردهرم چه موقع از بیبی چک استفاده کنم

    1. سلام صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

  5. سلام.من بعد از گذشت ۸ روز از اخرین پریودم با شوهرم رابطه داشتم و الان بعد گذشت بیست روز نشونه های حاملگی رو دارم.ایا این امکان هست که من قبل اخرین دوره ی پریودم حامله بوده باشم و الان متوجه شم?

    1. سلام خیر امکان ان خیلی ضعیف میباشد باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

  6. سلام من سه هفته بود ک درد سینه داشتم فکمیکردم پریود میشم ک امروز ازمایش بارداریم مثبت بود بتام ۵۰۵… حدود دوهفته هم از وقت پریودیم گدشته….فقط وقتی بلند میشم بعضی وقتا زیر دلم درد میکنه دردش طولانی نیس ولی تیر میکشه زیر دلم دلیلش چی میتونه باشه؟

    1. سلام این علائم شما طبیعی است به علت تغییرات هورمونی در بارداری ایجاد شده است.

  7. سلام من این ماه پریودم به صورت لک اومد مثله دفعات قبل نبود و الان بعد از یه هفته احساس خستگی شدید لک بینی قهوه ای و درد اطراف سینه دارم .ایا من باردارم ؟

    1. سلام از تست بیبی چک استفاده کنید اگر به خون ریزی نیافتادید.

  8. با سلام
    من در روز ۲۸ سیکل ماهانه آزمایش بارداری انجام دادم مثبت بود و عدد بتا ۳۱۴ بود از حدود هفته دوم سیکل درد سینه داشتم که شدتش خیلی زیاد بود و با دویدن خیلی اذیت میشدم ولی الان ک باردارم این شدت درد کمتر شده این منو نگران کرده درد رو هنوز دارم ولی خیلی کمتر از قبل هست روز ۳۰ سیکل هم دکتر مراجعه کردم گفتن روند عادی رو دارید طی میکنید و ساک الان خیلی ریزه میخوام بدونم من مشکلی ندارم؟

    1. سلام خیر شما مشکلی ندارید و طبیعی است.

  9. با سلام
    من در روز ۲۸ سیکل ماهانه آزمایش بارداری انجام دادم مثبت بود و عدد بتا ۳۱۴ بود از حدود هفته دوم سیکل درد سینه داشتم که شدتش خیلی زیاد بود و با دویدن خیلی اذیت میشدم ولی الان ک باردارم این شدت درد کمتر شده این منو نگران کرده درد رو هنوز دارم ولی خیلی کمتر از قبل هست روز ۳۰ سیکل هم دکتر مراجعه کردم گفتن روند عادی رو دارید طی میکنید و ساک الان خیلی ریزه میخوام بدونم من مشکلی ندارم؟

  10. با سلام. من در هفته نهم بارداری هستم. به خاطر کمردرد شدید و درد سینه متوجه باردادی شدم و به دلیل سابقه یک سقط در هفته نهم سه هفته استراحت بودم و از همون اول بهم شیاف و آمپول پروژسترون داده شد. اول هر روز بود ولی الان روزی دو بار شیاف و هفته ایی یکبار پروژسترون ۵۰۰ میزنم. درد زیر شکم و کمردردم خیلی کمتر شده ولی حالت تهوع بسیار شدید دارم تقریبا مدام بالا میارم. و سینه راستم خیلی درد میکنه و تیر میکشه. آیا به نظرتون همچنان در خطر سقط قرار دارم.

    1. سلام نگران نباشید استراحت کافی داشته باشید واز داروهای خود زیر نظر پزشک معالج خود استفاده کنید.

  11. من سه روز بعد از پرید با شوهرم دخول کوتاه داشتم همون موقع از کاندوم استفاده کردیم و نزدیکیهای بعد رو هم با کاندوم انجام دادیم الان که در هفته سوم هستم حس میکنم سوتینم کوچیک شده و اذیتم میکنه ممکنه من باردار باشم؟

    1. این مسئله ربطی به بارداری ندارد.

  12. من سه روز بعد از پرید با شوهرم دخول کوتاه داشتم بعدش همون موقع از کاندوم استفاده کردیم و نزدیکیهای بعد رو هم با ماندوم انجام دادیم الان که در هفته سوم هستم حس میکنم سوتینم کوچیک شده و اذیتم میکنه ممکنه من باردار باشم ؟

  13. سلام
    من تا حالا ۸بار باردار شدم و متاسفانه ۷تا سقط داشتم تمام سقط ها تا ۹ هفته و یک روز جنین زنده میمونه یعدش میمیره الان باردارم و ۸هفته و ۶روز دارم میترسم مجدد اتفاقات قبلی تکرار بشه شما چه راه حلی واسم پیشنهاد میکنید تو رو خدا واسم دعا کنید

    1. سلام باید زیر نظر مرکز فوق تخصصی ناباروری باشید وزیر نظر پزشک معالج خود از قرص آسپرین و آمپول هپارین وشیاف پروژسترون استفاده کنید.

  14. سلام . میخواستم بپرسم امکان بارداری هست اگه حتی پریود ب موقع شد درد سینه هم فقط نزدیک پریود شدنم دارم تو این چندماه میترسم مثه بعضیا ک میگن تا ۴ ماه پریود میشدن ولی باردار بودن باشن .

  15. سلام. من چن ماهه تو اقدامم این ماه هم کلومفین و متفورتکس استفاده میکردم پریودام همیشه منظم بود اینار ده روز زودتر شدم و پنج روزه پاک شدم درصورتی ک معمولا ده روز پریود میشدم. نزدیکای پریودم سینه هام درد داشت و الان ک یک هفتس پاک شدم همچنان سینه هام درد میکنه علت درد چیه؟البته وقتی پریودم تموم شد دارومم قطع کردم

    1. سلام به علت مصرف داروهای هورمونی این مشکل برای شما به وجود آمده است صبر کنید اگر تا یک هفته دیگر درد داشتید به پزشک مراجعه نمایید تا سونوگرافی سینه انجام بدهید.

  16. با عرض سلام و خسته نباشيد
    دوره هاي پريود من تقريبا ٣٢ روزه هست ، اما گاهي تغيير پيدا ميكرد و ميشه گفت خيلي منظم نيست ، اين ماه ٣٧ روز از اولين روز اخرين دوره پريودم گذشته و هنوز پريد نشدم ، علائمي كه هست حدود دو هفته و شايد كمتر هست كه فوق العاده احساس ضعف و خستگي دارم شايد ده روزي هست كه ضعف شديد در بدنم به خصوص در پاهام احساس ميكنم و كمر درد چند روزي هست كه اضافه شده و گاهي اب در دهانم جمع ميشود و اخيرا دو سه روزي است متوجه ترشحات سفيد و غليظي شده ام ،درد در سينه ها ٣ روزي هست كه پيدا شده و گاهي زير دلم درد دارد و انگار كه وقت پريود شدنم هست ، يك بار در روز ٢٩ و يك بار در روز ٣٤ تست ادرار منفي بود و براي من فعلا امكان ازمايش خون نيست چون در خارج از كشور به عنوان مسافر هستم ، ايا از نظر شما احتمال حاملگي هست ؟! و بي بي چك ميتواند به اشتباه در ان تاريخ ها منفي باشد .

    1. سلام با توجه به شرح حال شما بهتر است از تست بیبی چک استفاده کنید.

    2. سلام من پریودی نامنظمی دارم دوماه قبل۳۰ پریود شدم و ماه قبل ۳ سه روز جلو افتاد ..و این ماه تا الان نشدم روز ۹ از تست استفاده کردم منفی بود و ۱۱ هم منفی شد .در سینه دارم و تیر میکشه و احساس خوابالودگی میکنم . بنظرتون باردار هستم ؟ کی از تست استفاده کنم؟

      1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  17. سلام .ممنون از اینکه وقت گذاشتید و جواب سوالمو دادید.
    گفتید به خاطر مصرف داروهام(کلومفین و متفورتکس)
    سینه هام درد داره اما الان ک تقریبا ده روزه پاک شدم لک شدم ممکنه باردار باشم یا به خاطر مصرف این داروهاس؟زیر دلم هم گاهی وقتی میخوام بلند شم تیرمیکشه

    1. سلام اگر به خون ریزی نیافتادید می توانید از تست بیبی چک استفاده کنید.

  18. سلام. به خونریزی نیوفتادم ترشحاتم خونیه .ینی احتمال بارداری هست؟

  19. با سلام

    من از اوایل بارداری ابریزش بینی و گرفتگی بینی دارم و الان هم که در اوایل ۵ ماهگی هستم باز هم ادامه داره . راه حل خاصی رو برای این موضوع پیشنهاد میکنید ؟؟

    1. سلام می توانید زیر نظر پزشک معالج خود از دارو استفاده کنید.

  20. سلام وقت بخیر.باسونوگرافی متوجه شدم درتخمدان سمت راستم ی فولی باسایز ۲۵mmدارم که پزشکم ی امپول هاش سی جی ۵۰۰۰برام تزریق کردوفرداشبش رفتم برااقدام .ازهمون موقع تایک هفته زیردلم بشدت دردمیکردازدیروز تاحالابهترشدم بنظرشماازعوارض امپوله یامربوط ب بارداری میشه.کی میتونم ازروازمایش خون بفهمم باردارم.امروز ۸ روزه.درضمن این ماه اصلامن ترشح وسط سیکل ماهیانه رونداشتم فقط ۳۰ساعت بعدامپول هاش جی نزدیکی داشتم واینکه دلم میخواداگه خدامنوقابل بدونه پسردارشم .ی دختردارم .ممنون

    1. سلام بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بیبی چک استفاده کنید .

  21. سلام و عرض ادب من سه ماهه که تحت نظر پزشک هستم این ماه برای اولین با امپول سینال اف برام تجویز کردن الان پنج روز به قاعدگیم مونده طبق روال هر ماه سینه درد دارم اما علائمی مثل نفخ و یبوسست شدیدو عفونت قارچی در ناحیه واژن دارم که حتی به همسرم هم منتقل شده و گاه گاهی بی دلیل کهیرهایی همراه با خارش در دست و پام ایجاد میشه که بعد از مدت کوتاهی محو میشه دو روز پیشم ازمایش خون دادم منفی بود ولی مسئول ازمایشگاه گفتن که چون چند روز به پریودم مونده برای قضاوت زوده.به نطر شما امکان داره که من باردار باشم

    1. سلام باید تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

  22. من عقد هستم ولی هنوز دخترم اما با همسرم نوازش داشتیم و منی همسرم شک دارم ریخته باشه روی واژنم از ترس همون روزش قرص hdخوردم و در همان ماه دوبار پریود شدم ولی احساس میکنم سینه هام بزرگشده ولی درد نداره ایا امکان داره باردار باشم؟ اخه یه جا خوندم اگه روی واژنم بریزه اگه بره داخل احتمال حاملگی هست

    1. خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  23. سلام من ماه پیش یک روز بعد ازپاک شدنم بانامزدم رابطه باجلوگیری طبیعی داشتم دوهفته هست که پریودم عقب افتاده وسینه هام درد میکرد درد زیر شکم هم داشتم ولی الان خوب شده هنوز پریود نشدم نمیتونم از تست یا ازمایش خون استفاده کنم ببینم باردارم یانه لطفا کمکم کنید

    1. سلام بله میتوانید از تست بیبی چک استفاده کنید.

  24. سلام.من روز ۲۸پریم بیبی چک ام مثبت شد.الان ک شش روزه میگذره سینه درد خیلی کمی دارم.بطوریکه فقط دیشب بود ولی الان یک سینه ام.اونم خیلی خیلی کم.و اینکه سمت کشاله ران سمت چپ بدنم از دیشب درد گرفته.چون یه سقط داشتم خیلی میترسم.سقط قبلیم تشکیل نشدن قلب بود.ممنون میشم بگید درد سینه ک خیلی کمه.و درد کشاله رانم مشکلی نداره.

    1. سلام خیر این دردها در هفته های اول بارداری طبیعی است وجای نگرانی ندارد.

  25. ببخشید در رابطه با سوال قبلم مخاستم بدونم قطع شدن تکرر ادرارم روز سی وچهار پری موردی نداره؟واقعا ممنون

    1. خیر موردی ندارد.

  26. سلام خسته نباشید ببخشید من فروردین همین سال یه سقط داشتم از اون موقع جلوگیری می کردم تا تیر ماه مرداد ماه با اینکه از وقت پریودم نگذشته بود همه علایم بارداری را دارم اما متاسفانه مث سری قبل کمردرد و دل درد شدیدی شروع شد تا اینکه یه تیکه گوشت مانند اومد افتاد این دفعه دیگه جلوگیری نمی کردم آخرین پریودم هم ۸مهر ماه بود ۱۵ هم تمیز شدم الان بازم علایمی مث سردرد کمردرد ترشحات احساس خستگی افزایش اشتها تکررادرار…را دارم بنظرتون امکانش هست باردار باشم ؟واینکه کمر درد میتونه نشانه سقط باشه.؟

    1. سلام بله احتمال بارداری هست نگران سقط نباشید صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

  27. با سلام ببخشید من این ماه آمپول گونال اف و هاش سی جی استفاده کردم ولی با هر بار نزدیکی کل منی از رحمم خارج شد یک هفته دیگه موقع پریودیم هست از امروز سینه درد شدیدی گرفتم ایا ممکنه باردارباشم؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

  28. با سلام خسته نباشید ،من بعد از عروسی یکماه از قرص استفاده کردم و ماه بعد استفاده نگردم ،برای ماه سوم دوباره قرص رو شروع کردم ولی از روز ششم پریودی که همان روز رابطه داشتم آیا احتنال بارداری وجود دارد؟چوم میگن که قرص ها رو باید زودتر شروع میکردی واسه اول دوره ،دوره های پریودی هم بهم ریخته اس ماه قبل ۹ پریود شدم و این ماه ۱۲ ،اگر در روز ۲۰ ماه هم رابطه داشته باشم باز امکان حانلگی هست؟؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  29. سلام من ۲۲ سالمه ۲ ماه اقدام برای بارداری کردم ماه اول ۷ روز پریودم عقب افتاد و ماه دوم ۷ روز جلو انداختم نظمم بهم خورد و این ماه سومه تو اقدامم دوروز بعد از نزدیکی سمت راست و پایین شکمم بشدت گرفتگی داشت درد میکرد بعد خوب شد سینه دردم دارم . بنظرتون من مشکلی دارم ؟ یا حامله شدم ؟ خواهش میکنم زود جواب بدین اگه ممکن باشه به ایمیلم بفرستید جوابو مرسی

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد اما باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

  30. سلام خسته نباشید..من ۲۲سالمه ۳ماهه اقدام ب بارداری کردم مرتب کمردرد دارم اما ای ماه خیلی بیشتر شده و سینه هام ب شدت متورم شدن و درد میکنن و همش زیر شکمم درد میکنه و حس میکنم چیزی ازم خارج میشه نگا میکنم میبینم ترشحه و دهانه رحمم ب شدت بسته و تنگ شده یکی دوروز دیگ تا موقم مونده امکان بارداری هس؟

    1. سلام بله ا حتمال بارداری وجود دارد.

  31. باسلام و خسته نباشید.
    من این چندماهی که برای بارداری اقدام کردم پریودهام بهم ریخته درصورتیکه قبلش کاملا مرتب و ۳۰-۳۱ روزه بود. دوماه قبل ۴ روز جلو انداختم و ماه پیش ۷ روز عقب انداختم. این ماه هم الان ۴ روز گذشته و خبری نیست. ولی این ماه برای بار اول دو سه روز هست که سینه هام فوق العاده حساس شدن و نوکشون درد میگیره دست بزنم. میخواستم نظر شما رو بدونم. تا کی صبر کنم و تست بدم؟؟

    1. سلام بهتر است فردا از تست بی بی چک استفاده کنید.

  32. سلام من نامزدیم و هنوز عروسی نکردم شوهرم منیش رو روی سینه هام ریخته بود موقع شست وشو از روی واژنم اون آب رد شد امکان بارداری هست؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایبم کنید.سپاس

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  33. سلام خسته نباشید من ۸ ماهه اقدام به بارداری کردم الان از پریم دوروز میگذره که با ی روز تاخیر بیبی چک زدم منفی شد احتمال داره باردار باشم و بیبی نشون نده در صمن سینهام درد میکنن و کمی هم کمر درد دارم کی باید از بی بی جک استفاده کرد ؟

    1. سلام بهتر است تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  34. باسلام-مدت ۱۵سال هست ازدواج کردم به دلیل انسداد لوله فالوپ بچه دار نشدم،دوماه است داروی گیاهی استفاده می کنم،پریودم همیشه منظم بود وقبل ان دردسینه داشتم مدت ۲۸ روز.این دوره پریودم سه روز جلو افتاد روز اول لکه ،روز دو م زمان دستشویی خون ریزی بیشتر بود و در پر کمتراز قبل وتا نیمه روز سوم،بعد هم یک روز لکه بینی،ولی درد باسن شدید وزیر دلم طرف راست درد دارم،طعم دهنم تلخ،وغده های لنفاوی ران سمت راست درد دارند،روز سوم خونریزی آزمایش بتا دادم که شاید حاملگی خارج رحمی باشد منفی بود.حال هنوز هم کهپنج روز گذشته علائم درد رادارم،آیا درمان دارویی راادامه دهم ودرد به دلیل تحریک دارو است یا نه؟!واحساس می کنم نوک سینه هام تیره تر از قبل شده.ممنون می شوم راهنمایی کنید.باتشکر

    1. سلام بله علت آن استفاده از داروهای گیاهی است بهتر است عمل لاپاراسکوپی انجام دهید تا لوله های رحمی شما باز شود .

  35. باسلام-مدت ۱۵سال هست ازدواج کردم به دلیل انسداد لوله فالوپ بچه دار نشدم،دوماه است داروی گیاهی استفاده می کنم،پریودم همیشه منظم بود وقبل ان دردسینه داشتم مدت ۲۸ روز.این دوره پریودم سه روز جلو افتاد روز اول لکه ،روز دو م زمان دستشویی خون ریزی بیشتر بود و در پر کمتراز قبل وتا نیمه روز سوم،بعد هم یک روز لکه بینی،ولی درد باسن شدید وزیر دلم طرف راست درد دارم،طعم دهنم تلخ،وغده های لنفاوی ران سمت راست درد دارند،روز سوم خونریزی آزمایش بتا دادم که شاید حاملگی خارج رحمی باشد منفی بود.حال هنوز هم کهپنج روز گذشته علائم درد رادارم،آیا درمان دارویی راادامه دهم ودرد به دلیل تحریک دارو است یا نه؟!واحساس می کنم نوک سینه هام تیره تر از قبل شده.ممنون می شوم راهنمایی کنید.باتشکر

  36. باعرض سلام وخسته نباشید من ۳۳سالمه برای اولین باردرروزهای تخمک گذاری اقدام به بارداری کردم بعضی وقتهاحالت تهوع ،بیزاری ازغذاواشتهای زیاددارم. (به طورخفیف)سینه هام خارش دارن ولی هیچگونه دردی ندارن. احتمال داره باردارباشم سپاس

  37. باعرض سلام وخسته نباشید من ۳۳سالمه برای اولین باردرروزهای تخمک گذاری اقدام به بارداری کردم بعضی وقتهاحالت تهوع ،بیزاری ازغذاواشتهای زیاددارم. (به طورخفیف)سینه هام خارش دارن ولی هیچگونه دردی ندارن. احتمال داره باردارباشم سپاس

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  38. سلام خسته نباشید
    من ۲۸ سالمه و حدودا ۸ ماهه که اقدام کردم دوره پریودی طولانی دارن و در ماه اول اقدام دو سه روز زودتر پریود شدم و ماه بعد دو سه روز دیر تر بع از اون ۳ماه پریود نشدم که حتی با انجام سونو هم گفتن مشکلی ندارم و همه چی نرماله بعد از ۳ماه پریود شدم از اون پریود تا حالا دو سه ماهی میگذره و هنوز پریود نشدم الان دو روزه سینه هام حساس شده و نوکش درد میگیره آیا احتمال بارداری هست
    ناگفته نمونه که قبل اقدام تمام ازمایشهای مربوط به بارداری رو انجام دادم و همه چی نرمال بود

    1. سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید اگر باردار نبودید باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود تا پریودهای شما منظم شود وبه این شکل شانس بارداری شما افزایش می یابد.

  39. سلام خسته نباشین.۲۶سالمه تنبلی تخمدان دارم پریودام نامنظم بود ولی باقرص دوفاستون هرماه پریود میشدم.مهرماه برای اولین بار اقدام به بارداری داشتم با قرص لتروفم. ولی دوماه پریود نشدم امپول پروژسترونم دوتا زدم باز پری نشد تا اینکه دکترم برام قرص ال دی نوشت الان چهار روز از اتمام قرصام گذشته ولی هنوز پریود نشدم.اینم بگم دو هفته ای هست نوک سینه هام درد میکنه.بنظرتون باید چیکار کنم دیکه خیلی نگرانم؟؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید اگر باردار نبودید زیر نظر پزشک آزمایشات هورمونی انجام بدهید .

  40. سلام من سه روز بتد از پریودم با شوهرم رابطه داشتم و الان دوهفتس ک لکه بینی و خونریزی داشتم ک موب شده و تمیزم و اینکه همه علایم باردازیو دارم از کمر درد تا نفخ شکم و بقیه علایم میمواستم بپرسم احتمال بارداری هس و کی باید برم ازمایش تا جواب دزست بگیرم لطفا کمکم کنید

    1. سلام اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  41. ,سلام ببخشید من سابقه یازده سقط دارم الان هشت هفته باردارم درد شدید سینه داشتم امروز یدفعه درد ساکت شد ایا ممکنه جنین مرده باشه

  42. ,سلام ببخشید من سابقه یازده سقط دارم الان هشت هفته باردارم درد شدید سینه داشتم امروز یدفعه درد ساکت شد ایا ممکنه جنین مرده باشه

    1. سلام خیر ربطی ندارد نگران نباشید با توجه به شرح حال شما بهتر است زیر نظر پزشک سونوگرافی انجام بدهید .

  43. سلام .یه هفته بعد پریودی رابطه داشتم همیشه پریودیم منظم بوده ودوره اش ۲۴ روزه ولی این دفعه ۱۰روز زودتر علایم درد شکم و کمر و پاها و سینه دارم و بی حالی الان ۳روزه از زمانش گزشته بیبی چک هم استفاده کردم چند بار منفی بوده به نظرتون حامله ام یانه ؟؟؟!

    1. سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  44. سلام خسته نباشید من۳سقط مکرر ر داشتم الان۲ماهه ک برای بارداری اقدام میکنم ماه اول منظم نبود ولی این ماه بطورمنظم اقدام کردم الان۴روزمونده به موعد پریودیم و۳روزه سینه هام دردمیکنه اول نوکشون بود ومیخارید و بعدازان اطرافض هم دردمیکنه وگاهی اوقات قطع میشه یا یه سینهفقط دردمیکنه ازسقط آخرم تا وقت اقدام ب بارداری قبل پریودیام سینه دردنداشتم ولی این ماه که اقدام کردم دارم.قبل پریودشدنم ازچهعلایمی میتونم تشخیص بدم ک ایا باردارم یا این یه درد ساده قبل پریودیه؟درضمن گاهی اوقات مخصوصا وقتی خم و راست میشم وقت نمازخوندن زیرشکمم دقیق تاحیه رحمم میسوزه یاگاها دردمیکنع عین انقباض ولی بعد چند دقیقه خوب میشه
    ممنون میشم جوابم روبدید وحتی به ایمیلم بفرستین

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد علایم بارداری وعلایم پیش از قاعدگی به علت تغییرات هورمونی شبیه به هم هستند بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  45. سلام من به ماه اقدام به بارداري كردم سه روزه إز وقت پريوديم گذشته درد سينه دارم ولي قبل پريودي هم هميشه دود سينه رو حس ميكردم ولي اينبار سينه ها بزرگ شده و نوكش قهوه اَي تَر
    أيا امكان داره باردار باشم؟؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  46. سلام من ۲۸روزپیش اقدام به بارداری کردم والان ۱۰روزه پریودیم عقب افتاده.ولی نوک سینه هام به شدت دردوسوزش داره و نفخ معده وتکررادارهم دارم.ولی بیبی چک زدم منفی بوده.احتمال داره باردار باشم ؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  47. سلام وقت بخیر وخسته نباشید. من شش ماهه برای بارداری اقدام کردم پریودم منظم بود ،این ماه لکه بینی قهوای رنگ دارم چهار روزه که پریودم این طوری شده ایا مشکلی دارم خیلی استرس دارم لطفا راهنمایی کنید آیامن باردارم؟؟

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  48. سلام وقت بخیر وخسته نباشید من شش ماهه برای بارداری اقدام کردم پریودم منظم بوداین ماه چهارروز پریودم لکه بینی قهوای دارم خیلی استرس دارم ایامن باردارم یانه لطفا راهنمایی کنید

  49. سلام خسته نباشید من ۲۵ سالمه چهارساله ازدواج کردم ۹۵ باردار شدم الان یه پسر دارم من همیشه پریودم ۵شروع میشه ۱۲ تموم میشم ولی ماه گذاشته سه روز کامل نداشتم ۱۰ این ماه بی بی چک گرفتم دیدم باردار هستم شوهرم اجازه نداد بمونه برای همون با قرص CYTOTECسقط کردم الان ۶روزه پریود شدم دوروز اول خون ابه داشتم ولی الان پریود هستم سه تا تیکه شبیه جیگر ازم اومد ولی هنوز سینه درد کمر درد و بدجوری عصبی هستم دیروز هم رفتم آزمایش دادم فردا جواب میدن لطفا کمک کنید امکان داره هنوز باردارباشم یا نه

  50. سلام من دوره سیکلم ۲۶والانم ۱۴روزه از اخرین پریودم میگذره از ی هفته قبلم سینه هام خیلی تیر میکشید الانم همینطور وتکرر ادرارم دارم در ضمن پنج ماه پیش هیستروسکوپی شدم ایا باردارم

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  51. سلام خسته نباشین سیکل قاعدگی من ۲۶روزه هس والانم ۱۵روزه از اخرین پریودم میگذره واز هفته پیش سینه هام خیلی تیرمیکشه وتکرر ادرار هم دارم پنج ماه پیش هم هیستروسکپی شدم ایا باردارم خواهش میکنم جواب بدین

    1. سلام اگر تاخیر در پریودی داشتید از تست بی بی چک استفاده کنید .

  52. سلام وقت بخیر..من باردارم و اولین روز آخرین پریودم سوم آذر بود..به حساب خودم باید هفت هفته میبودم ولی وقتی رفتم دکتر و سونو انجام داد تو شش هفته و سه روز بودم اما دکتر گفت ساک حاملگی فقط دیده میشه و جنین و کیسه زرده دیده نشد..تمام علائم بارداری رو هم تقزیبا دارم..لکه بینی هم فقط یه بار خیلی کم داشتم..حالا باید ده روز دیگه دوباره سونو انجام بدم..آیا ممکنه که بارداریم خدایی نکرده پوچ باشه..

    1. سلام باید دوهفته دیگر سونوگرافی انجام بدهید تا نظر نهایی داده شود .

  53. سلام وقت بخیر.من پریودیم تقریبا یکم نامنظم بوده .الان دوازده رپز عقب افتادم.تست خون دوروز پیش دادم گفت منفی .درد سینه ام کم شده اما درد زیرشکم دارم و نفخ .ولی فقط دیروز لکه بینی قهوه ای مایل ب صورتی شدم .ایا من باردارم .لطفا زودتر جواب بدین

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  54. سلام من یک هفته بعد از پاک شدن اخرین پریودم چند روز لکه بینی داشتم الانم حدود یک هفته پیودم عقب افتاده و امروز خیلی تکرر ادرار داشتم و دو سه روزه که سینه سمت راستم یه درد کلی داره که بافتشم زیر دست عادی هست
    ایا احتمال بارداری وجود داره یا برای سینم به دکتر مراجعه کنم؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد درد سینه شما طبیعی است باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  55. با سلام مجدد من دیشب بیبی چک گذاشتم منفی بود ولی اصلا حال عمومیم خوب نیس و هم سینه درد دارم هم دست و پاهام یخه و کلا حال هیچ کاری ندارم
    ایا زمان استفاده از بیبی چک مناسب نبوده و خطا داده یا مشکل از جای دیگه اس؟

    1. سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تا خیر در پریود داشتید وجواب تست بی بی چک شما منفی بوده احتمال بارداری وجود ندارد.

  56. سلام و درود بر شما
    بنده ۳۲ سالم هست.دوبار قبلا سقط داشتم که لنفوسیت تراپی کردم. الان ۴ روزه که تستم مثبت میشه.قبل از مثبت شدن تستم سینه درد شدید، تنگی نفس و تپش قلب شدید و یک کمی حالت تهوع البته خیلی خفیف داشتم. اما سه روز قبل لکه بینی پیدا کردم
    و سینه هام شدیدا شل و بی درد شده. تنگی نفسم برطرف شده و هیچ حس خاصی ندارن جز کمر درد. دکتر شیاف پرژسترون ویتامین b1 و پردنیزولون تجویز کردند.استفاده میکنم و لکه بینی قطع شده.آزمایش بتا در روز ۳۱ سیکلم ۱۵۷بود. که سه روز بعد یعنی شنبه مجددا باید تکرار کنم. با این اوصاف که علائم بارداری بنده قطع شده یعنی بارداری متوقف شده؟
    متشکرم

    1. سلام نگران نباشید بارداری شما متوقف نشده است.

  57. باعرض سلام وخسته نباشین
    من تقریبا سه روز پیش iuiکردم و الان نوک سینه هام خارش داره.میدونی مشکل از چی میتونه باشه؟؟☺

    1. سلام ممکن است از عوارض داروهای مصرفی باشد نگران نباشید مشکل جدی ندارید.

  58. سلام خسته نباشید من در دوران عقد هستم ، با همسرم رابطه بدون دخول داشتم و هنوزم دخترم ، از کاندوم استفاده کردیم ولی نمی‌دونم سوراخی چیزی داشته یا نه ، الان یک هفته مونده به پریودم ،حال روحیم به هم ریخته و سینه هامم حس میکنم متورم و دردناک شده نمی‌دونم بخاطر چیه ، خیلی استرس دارم میگم شاید حال روحیم و تورم سینه هام بخاطر بارداری باشه چون هنوز هفت هشت روزی تا تاریخ پریودم مونده ، از استرس دارم میمیرم تو رو خدا راهنماییم کنین

    1. سلام نگران نباشید علائم شما مربوط به دوران پیش از قاعدگی می باشد و طبیعی است.

  59. سلام خسته نباشید من دو روز بعد از پریودم با نامزدم نزدیکی از پشت داشتم و ایشان منی رو داخل باسن من ریختن.باتوجه به اینکه من باکره هستم و احساس میکنم موقع پاک کردن با دستمال مقداری منی ب واژنم برخورد کرد .و من یک هفته بعد از رابطه دردزیر شکم و پهلو داشتم آیا ممکنه که باردار شده باشم.یا اینکه نزدیکی از پشت موجب به آسیب به روده ام شده.و اینک من یبوستواسهالم داشتم.و الان هفته دیگ موقع پریودمه.و یکم سینه هام درد میکنه.آیا علائم بارداریه.لطف میکنید پاسخ بدید.ممنون

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد نزدیکی از طریق مقعد دارای عوارض جدی است .

  60. سلام من تقریبا چند روزقبل با همسرم نزدیکی داشتیم چند روز احساس درد در نوک هردو سینه دارم آیا می تونه برای بارداری باشه یا نه ؟؟؟

    1. سلام بله می تواند از علائم بارداری باشد باید صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  61. با عرض سلام،این ماه اقدام به بارداری کردم زمان پریودم یه روز عقب افتاد بعد هم دو روز فقط در حد لک روی دستمال و لباس زیر خون دیدم،پریود های ۲۶ روزه دارم،بعضی اوقات طرف راست بعضی طرف چپم تیر میکشه، ب نظر شما من باردارم یا مشکلی برام پیش اومده؟؟

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  62. سلام تو دوران عقدم با این که باکره بودم و نزدیکمون بدون دخول بود باردار شدم و سقط کردم، بعد از اون هم یک مرتبه مجبور شدم بدن از نزدیکی بدون محافظتمون قرص لوونورژسترول بخورم که چند روز بعدش به موقع پریود شدم و بعد از پریودم دقیقا در اخرین روزش نزدیکی داشتیم، الان شک دارم به بارداری، به طور طبیعی میدونم اون زمان تخمک گذاری نبوده اما چون تنبلی تخمدان دارم و سیکل هام هم طولانیه ( تقریبا بین هر دو تا پریودم. ۴۰ روز فاصله س) یه دکتر بهم گفته بود ممکنه تخمک هات دیر بالغ بشن و تو هر زمانی بارداری رخ بده، میشه راهنماییم کنید

    1. سلام نگران نباشید در تایم تخمک گذاری شما نبوده است با توجه به سیکل های قاعدگی شما احتمال بارداری وجود ندارد.

  63. سلام خسته نباشید
    ماه پیش اقدام داشتم الان چند روزه که سینه هام درد میکنه و کمی هم ترشح دارم که عفونی نیست نفخ هم دارم موعد پریودم ۳ اسفنده ممکنه باردار باشم؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  64. سلام من الان یه هفته مونده به پریودیم و تویی این ماهم اقدام به بارداری کردم وزیر دلم خیلی کم درد میکنه یعنی احتمال بارداری هست خواهش میکنم جواب بدین

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  65. با عرض سلام و خسته نباشد
    من ۴ماه پیش سقط داشتم بعد اون دوماه پریودم منظم بود و جلوگیری طبیعی داشتیم ولی ماه بعد که موعد پریودم ۱بهمن بود پریود نشدم چندروز درمیان بیبی چک گذاشتم منفی اومد تا اینکه ۱۰ بهمن پریود شدم این ماه اقدام به بارداری کردم سه روز مونده به پریودم برخلاف حاملگی قبلیم سینه درد ندارم اما گرفتگی عضلات و نفخ شکم و درد زیرشکم هست صبح هم دمای بدنم به شدت بالاس و تنگی نفس و تپش قلب دارم
    ممکنه حامله باشم لطفا کمکم کنید هنوز سقط بچم یادم نرفته کاش دوباره مادر شم

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  66. سلام من ۲۶بهمن ای یو ای کردم و دو روز بعدش. سینه درد گرفتم امروز ۷ اسفند بی بی چک زدم منفی بود احتمال بارداری هست بازم

    1. سلام بهتر است ۵ روز دیگر اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  67. سلام من توي هفته پنجم بارداريم و تا دو روز پيش سينه هام به شدت درد داشت ولي امروز كاملا دردشون از بين رفته، به نظرتون مشكلي پيش اومده و اينكه تا چه مدت اين درد سينه بايد وجود داشته باشه؟

    1. سلام خیر مشکلی وجود ندارد و این مسئله طبیعی است.

  68. سلام خسته نباشید من دوماه ازدواج کردم والان پنج روزه از پریودم میگذره دوبار هم از تست استفاده کردم منفی بود….ولی درد سینه دارم …باردارهستم یانه

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما برای اطمینان اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  69. سلام من حدود چند روز قبل با همسرم نزدیکی داشتیم الان یک دردمثل سوزش گاهی در سینه سمت چپم دارم و یبوست و درد کمر هم دارم آیا این علائم می تونه برای بارداری باشه یا نه ؟؟؟این حالت سوزش مانند که تو سینه سمت چپم هستش منو نگران میکنه لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  70. سلام،امروز ٤٥ روز است كه از تاريخ پريود قبليم ميگذره،دورهام منطم و ٣٤ روزست،روز ٤٠ بتا دادممنفى بود،روز٤٢ عدد بتا به ١٠٣ رسيد و روز٤٥ عدد بتا به ١٤٩ رسيد،با توجه به اينكه هيچ گونه لك بينى ندارم و درد هم ندارم،چرارشد بتا كم بوده؟ و اينكه چون تعطيلات نوروز است نميتونم سونو بدم،قبلا كل ازمايشات و حتى عكس رنگى هم دادم كاملا سالم هستم،چراهيچگونه علايم باردارى ندارم؟؟ايا باردارى در من مشكلى داره؟وممكنه پوچ باشه؟

    1. سلام خیر بارداری شما پوچ نیست زیرا در بارداری پوچ عدد بتا افزایش می یابد با توجه به اینکه لکه بینی ویا خون ریزی ندارید جای نگرانی وجود ندارد باید بعد از تعطیلات سونوگرافی انجام بدهید.

  71. سلام من پريود هام هميشه منظم بود ولي الان ٤روز گذشته ونشدم و درد سينه دارم و حس ميكنم متورم شدن و علائم پريود و داشتم ولي نميشم ،امكان حاملگي هست؟واينكه ٢ماه قبل قرص أسيد فوليك مصرف ميكردم ولي قطع كردم الان پشيمونم كه استفاده نكردم

    1. سلام بهتر است از تست بارداری استفاده کنید نگران نباشید اگر باردار بودید شروع به مصرف قرص اسید فولیک کنید.

  72. سلام خسته نباشید.من میخواستم برای بارداری اقدام کنم که رفتم و چکاپ های قبل بارداری رو انجام دادم و گفتن که تنبلی تخمدان دارم و سینه هام کیست.که برای تنبلی تخمدانم متفورمین دادن و برای کیستم ویتامین E.چند قرص دیگه ک D3بود و ومیتامین .یک دوماهی استفاده کردم تا این که قرصام تموم شدن تو این دوران نزدیگی هم داشتیم ولی نه خیلی زیاد ب طور مداوم.ولی این ماه نزدیکی بعداز پاک شدم بیشتر بود و یک شب در میون تا یکی دوروز بعد تخمک گذاری.پریودی ماه پیش ۱۱فروردین بوده و ماه پیشش ۱۰.من قبلا هم احساس درد در سینه هام داشتم موقع پریودیم ولی از وقتی قرص مصرف کردم تو اون دوماه مثل ماه های قبل درد نمیکرد.این ماه درد در سینه هام خیلی زیاده و خیلی زودتر از وقتی های پیش شروع کرد ب درد گرفتن الان ۷روز مونده ب پریودیم تقریبا ولی خیلی درد دارم .کمرمم وقتی زیاد سرپا بایستم درد میگیره.ودر روز ۲۳سیکل قائدگیم بی بی چک زدم و منفی بود.و این ک حالا خیلی استرس دارم ک آیا حامله هستم یا نه میخوام بدونم با این شرایط تنبلی تخمدان حامله میشم یا ن؟؟؟؟توروخدا جواب بدین

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریودی شما فرا برسد اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

  73. من قبلا دو تا زایمان موفق داشتم الان ۹سال هست که جلوگیری داشته ام ولی ۹ماه هست که بچه میخوام ولی اوایل پری نامنظمی داشتن چند بار جلو انداختم ولی الان مرتب شده والان چند روز هست که سینه هام درد داره و حالت تهوع بدون استفراغ دارم به نظرتون حامله ام؟

    1. بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  74. باسلام من تقریبا قاعدگی نامنظمی دارم در حد ۳۴ روز هس سیکلام الان ۱۰ روز هس ک درد سینه شدید دارم در ضمن این ماه قرص متفورمین وزینک پلاس مصرف کردم و۵ روز از موقع پریودم میگذره وتو این ماه یه بار نزدیکی روز ۲۳ سیکلم داشتم البته با کاندوم بوده یک بار هم روز ۲۷ سیکلم ولی اون به صورت طبیعی ایا امکان بارداری هس ممنون

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید .

  75. سلام. از وقتی شروع به اقدام کردم پریودی ها بهم خورده و منظم نیست. وقتی پریود بهم میخوره تخمک گذاری رخ میدهد یا نه. ممنون

    1. سلام در کسانی که بیشتر از ۱۰ تاخیر در پریودی دارند بله ممکن است تخمک گذاری صورت بگیرد اما زمان آن مشخص نیست بنابراین باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود تا حدود زمان تخمک گذاری شما مشخص شود.

    2. سلام من نمیدونم باردارم یان ولی شیرشکمم درد میکنه پهلو هام یکم درد میکنه صبح ی مایع سفیدرنگی ازسینه هام اومد بیرون ایا من حامله ام ۶روزه ک از نوبت قاعدگیم گذشته

  76. سلام من ماه پیش که فروردین بود یکبار اول عید تا ۵ عید پریود شدم یکبار۲۶ فروردین تا۱ اردیبهشت
    بعدش من روز۲و۳و۵و۹ اقدام داشتم که روز ۹ یکمی درد درنکنه نزدیکی وزبر شکممی‌کنم داشتم که بعد حدود نیم ساعت در دسشویی بعد ادرار در حد دو قطره خون داشتم روشن بودن وبعد اون حالت جمام شدن داشتم و درد در پهلو وبعضی وقتا حالت تیز کشیدن در زیر شکم وداخل پهلو و همچنین در سینه ها البته بیشتر درد در سینه چپ تکرر ادرار هم دارم و بعضی وقتا خیلی سردم میشه. احساس میکنم سوتین کوچیک شده وسینه ام تپل شدن وسینه راستم کمی بزرگ تر ازاز سینه چپ . آیا امکان داره باردار باشم؟

    1. سلام اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  77. سلام .من دو هفته پیش ای یو ای داشتم .ا از دیروز تا الان دردای شبیه پریودی رو دارم کمر درد و دل درد .وسینه هام بشدت درد میکنه بخصوص نوک سینم . بیبی چک امروز زدم منفی شد .احتمال داره باردار باشم. الانم بیست و هفتم پری هستم

    1. سلام برای اطمینان بهتر است صبر کنید اگر تا ۴ روز دیگر پریود نشدید مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  78. سلام.من چندماه اقدامم وپریودهام نامنظم بود ماه پیش دکتر۷عددلتروزون داد و امپول پرنگیل و۱۰عددشیاف پروژسترون ک مصرف کردم وسروقت پریودشدم و از۲۳م پاک شدم و چندباررابطه داشتیم الان دوسه روزه خیلی سینه هام ونوکش دردمیکنه.به این زودی بارداری علائمشونشون میده؟برای بیبی چک باید ۱۵روز صبرکنم.میشه بگیداحتمال بارداری هست؟

  79. سلام من روز ۲۸سیکلمه و شکم درد شدیدی دارم و حالت تهوع وسرگیجه ایا اینا میتونه علایم بارداری باشه

    1. سلام با توجه به اینکه علائم پیش از قاعدگی وبارداری شبیه به هم هستند بنابراین نمی توان از روی علائم تشخیص بارداری را داد باید صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  80. با سلام من روز ۱۶قاعدگی با نامزدم رابطه مقعدی داشتم،ابشونو قبل ارضا شدن همشو تو دستمال خالی کردن ولی یه لحظه التشون دراوردن و به‌واژنم خورد بخاطر اینکه مطمعن نبودم که ابشون ریخته یا نه ۱۶ساعت بعد از رابطه ۱قرص اووسیز خودم ۱۲ساعت بعد هم یکی دیگ،الان نزدیک پریودیمی و حالت تهوع دارم ترشحاتم هم زیاد شده،ایا باردارم؟

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  81. سلام .من این ماه برای اولین بار اقدام ب بارداری کردم .چندروز است که سرگیجه و تهوع و درد سینه دارم گاهی هم بدنم داغ میسود .آیا باردار هستم؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  82. سلام من ۱۳ ماه اردیبهشت پریودشدم تاالانم که ۲۳خردادهست پریودنشدم ودردشدیدسینه دارم وعلامت دردپریودی هم دارم ممکنه باردارباشم

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد باید تست بارداری انجام بدهید.

  83. سلام من ۱۳ ماه اردیبهشت پریودشدم تاالانم که ۲۳خردادهست پریودنشدم ودردشدیدسینه دارم وعلامت دردپریودی هم دارم ممکنه باردارباشم

  84. سلام خسته نباشید
    من سابقه سه سقط داشتم و بعد ازاون دکتر ایمنی رفتم و گفتند باید لنفوتراپی انجام بدم
    از اول ماهی که شروع کردم پریودیام نامنظم ب فاصله۵۰روز شد و ا اینکه۱۰ماه از لنفوتراپی زمان داریم که اقدام کنیم با گذشت دوماه وقتی دیدم منظم نمیشه رفتم پیش دکتر و امپول پروژشترون داد و بعد ده روز پریود شدم و از همان روز اول زیر نظر متخصص بودم و دارویfertile cmبهم دادن و روز۱۲رفتم سونوگفتن تخمک هات رشد نکردن و امپول تقریبا تواسم منوترویین رو ۸تا ب مدت۳روز تزریق کردم و توهمون روزهایی که بهمون گفتن تخمک گذاریه حالت تهوع وحساسیت ب بو داشتم و الان حدود۳روز ازموعد پریودیم میگذره و اولین روز تست زدم ولی منفی بود نفخ شکم و یبوست حساسیت ب بو رو داذم و کمردرد و دلدرد بخصوص وقتی فعالیت دارم پیش میاد و تکرر ادرار
    و سینه هام یک هفته قبل موعدم از سمت زیر بغل درد گرفت و سفت شده بودن ولی امروز که روز سوم موعدمه و هنوز پریود نشدم درد سینم کمتر شده و بیشتر هم سمت زیر بغل هشت و به کل سینه نمیخوره و گاهس اوقات اصلا دردی حس نمیشه
    سه روزه هستگی و سردرد و سرگیجه و بیحالی شدید دارم
    میخام بدونم بخار انجام لنفوتراپی هست که این ماه هم مثل ماه های قبل پریودیم عقب افتاده یااین علایم میتونه نشونی از بارداری باشه؟
    چند روز از موعدم گذشت بهتره تست بیبی انجام بدم تقریبا روز تخمک گذاریم رو گفتن روزهای ۲۰و۲۱ پریودیم بوده.؟
    اینکه درد سینه باید تو کل سینه باشه یا همین ک زیر بغل و گاهی اوقات تیر میکشه و خیلی کم ب کل سینه منتقل میشه یا فقط یه سینم اکثرا دردمیکنه. اصلا درد سینه چگونه هست؟
    ممنون میشم جوابم رو بدید

  85. سلام ببخشید من ۲۲ سالمه یه ماه ک دل درد کمردرد میگیرم و همش احساس بی حالی خستگی میکنم و دوس دارم دراز بکشم اخرای ماه پریودم شدم بعد ک تموم شد همچنان اون دردا رو دارم و همینطور شکمم تقریبا بالا اومده گاهی وقتام حس میکنم ک حالم بهم میخوره و حتی با پیاده روی یا برداشتن یه چیز خیلی معمولی کمر دردم شروع میشه و همینطور پریودی خیلی منظمی دارم این دردای ک دارم احتمالش چیه ؟

    1. سلام می توانید برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  86. سلام.من تو این ماه یک روز بعد از تموم شدن پریودم باهمسرم رابطه داشتیم ایشون منی رو روی شکمم حالی کردن ولی میترسم لیز خورده باشه ریخته باشه داخل باتوجه به اینکه من مرتب ۸ماه بود قرص جلوگیری میخوردم اما قبل از این نزدیکی یک دوره رو نخوردم ونامنظم ۸قرص برای جلوگیری ازپریود خوردم .هیچ لکه بینی هم ندارم اما ترشحاتم زیادشده و رنگ کرمی داذن و ۶روز به پریود مونده ایا باردارم

    1. سلام اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  87. سلام من امروز ۱۴روزه هست انتقال جنین داشتم درد شدید سینه دارم کمر درد امروز بی بی چک استفاده کردم منفی بود ؟ ایای حامله هستم یا نه

    1. سلام بهتر است برای اطمینان ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  88. سلام ببخشید من همیشه پریودم منظم بوده و ۳۰ روزه بوده ولی دو ماه قبل ۵ اردیبهشت پریود شدم ماه قبل ۹ خرداد و این ماه هنوز نشدم تقریبا دو هفته هم هست که سینه ها درد میکنه ولی ورم و تغییر رنگ نداده، دلمم در حد چند دقیقه دل درد مث پریودی میگیره و ول میکنه بنطرتون من باردارم امروز ۱۵ تیرماه هستش

    1. سلام باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  89. سلام وقتتون بخیر بنده ۳۱سالمه سه ساله ازدواج کردم ۹ ماهه اقدام به بارداری کردم و از ۹ ماه سه ماهه تحت درمانم چون تخمکام ضعیفن سه ماهی ک قرص مصرف کردم فقط پریودیم منظم شد و باردار نشدم و این ماه ک روز ۱۹ پری هستم کمردرد و سینه درد و زیر دلم و تخمدان درد میکنه و بیحالم و سردرد و پادرد دارم ایا احتمال بارداریست یا علایم قبل پریودیست ؟

    1. سلام به علت تغییرات هورمونی علائم پیش از قاعدگی وبارداری شبیه به هم هستند بنابراین نمی توان از روی علائم تشخیص بارداری را داد باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  90. سلام.من ۱ماهه ک اقدام به بارداری میکنم جدیدا خیییلی خفیف سینه هام درد میگیرا همچنین زیر بغل ام.گاهی دستم هم درد میگیره ۲۵سالمه.میترسم از درد سینه بد میگن خطرناکه؟یا بخاطر اقدام به بارداری هورمون تغییر کرده

    1. سلام درد سینه قبل از دوره پریود طبیعی است اما اگر درد شما همیشگی است باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی بررسی شود.

  91. من الان ۲ ماهه ک ب وقتش پریود میشم و ب اندازه ولی درد زیر شکم دارم نوک سینمم درد میکنه ممکنه باردار باشم؟

    1. برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

    2. من الان دوهفته یاسه هفته پیش ازپریودم گذشته خونریزمم شدیدبودحدوداده روزطول کشیدتاتموم بشه حالانوک سینه هام سفت سفت شده دردمیکنه زیرشکمم مثل دردپریودتیرمیکشه بدخلق شدم کمرمم دردمیکنه احتمال داره باردارباشم؟؟؟؟بی بی زدم منفی بودحالامنتظرم ببینم وقتم میگذره یانه

      1. باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  92. سلام خسته نباشین من الان چهار روز از رروز تخمک گذاریم میگذره الان سینه هام تیر میکشن و همینطور زیر دلم و کمرم

  93. تو رووو خدا جواب بدین سلام حدود پانزده روز پیش اقدام کردیم برای بارداری هیچ علایمی ندارم فقط نوک سینه اهم خیلی درد میکنه و نافمم ی درد خیلی کم هر از گاهی احساس میکنم آیا احتمال بارداری وجود داره بیبی چکم منفیه

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  94. سلام امروز چهارده روز از موعد پری میگذره و من باردارم،روز دهم سونو داخلی انجام دادم که فقط یه ساک دیده شد .دکتر برای یک هفته بعد مجدد سونو نوشت ،که هنوز موعدش نشده،من از روز سونو حالت تهوع بدی گرفتم امروز بالا آوردم خیلی حالم بده،درد ندارم اما دوبار لکه بینی داشتم بدون درد که با شیاف مرتفع شد.اما چیزی که اذیتم میکته درد سینه هام هست که با وجود حالت تهوع شدید درد سینه به شدت کمتر شده ایا ممکنه حاملگی مولار باشه؟ضمنا درسونو بهم گفتن پشت ساک یک مقدار خونریزی داره.

    1. سلام بهتر است ۱۰ روز دیگر مجدد سونوگرافی انجام بدهید.

  95. سلام. خسته نباشید. من یکساله که دوفاستون استفاده میکنم.یکماه اخیر استفاده نکردم و الان چهارروز عقب انداختم.هر از گاهی زیر دلم و سمت چپ پهلوم تیر می کشه.نوک سینه ها درد گرفته.امکانش هست باردار باشم؟

    1. سلام با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری وجود دارد بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  96. باسلام من بعدپریودم که ۲۰تا۲۶بودازیکروزبعداون تابه امروزیکروزدرمیان نزدیکی داشتم پریودامم کاملامنظم بوداماالان کمردردشدیدوتاچندروزپیش هم زیردلم تیرمیکشیددوسه روزی هم هس بدجورنوک سینه هام دردمیکنه همش احساس خستگی میکنم بعدپریودم ازامپول های پی هواگ استفاده کردم به دستورپزشکم ازاسم امپول مطمعن نیستم ولی همین بود

  97. سلام،من ۱۰ سال هست که به طور منظم از روز ۵ پریودی قرص روکین میخورم چون بیماری مرکاری تخمدان دارم،این ماه به علت فراموشی از روز ۶ پریودی قرص رو خوردم و روز ۸ پریودی یک رابطه بدون دخول داشتم که حس کردم شاید منی وارد شده باشه،اما به علت بیماری نتونستم قرص اورژانسی بخورم،بعضی ماها وسطایه ماه ترشحات قهوه وی کمی دارم که دکتز هم گف به علت هورمونی بودن قرصا هست این ماه هم روز ۱۳ ۱۴ ترشح قهوه ای کم رنگ‌داشتم و دوباره روز ۱۵ سفید شد و امروز که روز ۱۶ پریودی هست ترشخ خیلی کم قهوه ای داشتم…..میخواستم بدونم امکان بارداری دارم؟چون باشگاه میرم و ورزش میکنم،امروز از باشگاه برگشتم گودی کمرم درد گرفته…میترسم اینا علایم بارداری یاشه

    1. سلام با توجه به شرح حال شما نگران نباشید خیر احتمال بارداری ضعیف است .

  98. سلام من۵روز بعد از اخرین پریودیم با نامزدم رابطه سطحی داشتیم خیلی کم و هیچ چیز به من برخورد نکرد الان که روز ۱۴ سیکلم هست به اندازه بند انگشت خون قرمز تیره دیدم و تیریبا سه بار این اتفاق افتاد خیلی میترسم که لانه گزینی باشه ترو خدا کمک کنین … میخوام برم ازمایش بدم ولی نمیدونم چند روز بعد از لانه گزینی از معلوم میکنه لطفا جوابمو بدین چند روز بعد لانه گزینه ازمایش خون هورمونbhcg تشخیص میشه داد !؟

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  99. با سلام و خسته نباشید
    من ماه قبل برای جلوگیری قرصLd مصرف میکردم بعد تموم شدن یک بستش دیگه موندم که پریود شم و روز ۲۳ پریود شدم
    این ماه دیگه قرص مصرف نکردم ولی نمیدونم چه تاریخی باید پریود شم
    لطفا در این مورد کمکم کنید
    سپاسگذارم

    1. سلام باید اولین روز آخرین قاعدگی خود را ملاک قرار دهید.

  100. با سلام و خسته نباشید
    ببخشید من ماه قبل از قرص Ld استفاده کردم وقتی که بستش تموم شد دیگه گذاشتم که پریود بشم و روز ۲۳ ماه قبل پریود شدم الان این ماه نمیدونم چندم باید پریود شم آخه اگه خدا بخواد اقدام کردم برا بارداری حالا اگه میشه تو این مسئله کمکم کنید

    1. سلام تاریخ بیست و سوم را ملاک تاریخ پریود خود قرار دهید .

  101. سلام من تو سومین ماه اقدام هستم الان روز هفدهم پریودیمه نوک سینه هام درد میکنه دو روز پیش زیر دلم درد میکرد طوری ک راه رفتنی یا از جام بلند شدنی دردش شروع میشد ولی الان درد ندارم و البته این ماه قرص کلومیفن و متفورمین استفاده کردم آیا باردارم؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  102. سلام من یک هفتست که پریودم عقب افتاده ولی سینه هام درد نمیکنه با این وجود احتمال بارداری هست؟اینم بگم همیشه قبل پریود هام سینه هام درد میکرد

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  103. سلام من ۴ ماه که ازواج کردم و پريوديم منظم نيس دو روزاز پريوديم گذشته با بيبي چک تست دادممنفي دراومد زير شکم د رد ميکنه سينهام نکشون تيره شده و زيادبزرگ شده ارع امکانش ازت باردار باشم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  104. سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم، من عقد هستم و باکره هستم،یه رابطه بدون دخول داشتیم اما منی روی واژنم ریخته شد اما ۱۶روز از وقته شدن پریودیم گذشته و هنوز نشدم،
    وقته شدن پرودیم گذشته و هنوز نشدم،بیبی چک استفاده کردم دوخط افتاده یکی روشن واون یکی کمی روشن، امکان بارداری وجود داره؟

    1. سلام اگر دو خط ظاهر شده بله احتمال بارداری وجود دارد ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  105. سلام خسته نباشید،من پلی کیستیک دارم و۲۹سالمه ومتاهلمودوساله ازدواج کردم یک دوره دکتر بهم مدروکسی پروژسترون داد وبعداز اون پریودیهام تا سه دوره منظم شدو سی روزه شد ولی این سری برای بارداری اولین بار اقدام کردم و توقع داشتم بعد از سی روز یا باردار بشم یا پریود،ولی بعداز سی روز که گذشت بی بی چک گذاشتم ولی منفی بود وازطرفی موقعی که جهت بارداری اقدام داشتم ازکیت تخمک گذاری استفاده کردم ولی کیت موعد تخمک گذاریم رو چهار روزقبل از دوره سی روزه ای که توقع داشتم پریود باشم مثبت نشون داد البته من ازبعد از پاک شدن سری قبل یک روز درمیون اقدام داشتم الان ۱۲روز از موعد ی که کیت تخمک گذاریم مثبت شدگذشته ولی هنوز پریودنشدم و حدود ۵روز هست که همش احساس میکنم الان پریود میشم ولی نشدم و بعضی اوقات بدنم خیلی داغ میکنه و سینه هام مخصوصا سمت چپم تیرمیکشه واحساس میکنم بزرگ شده به نظر شما من بارداری؟؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  106. سلام
    من درطول هشت ماه اقدامم چندبارش،بی بی چکم مثبت شد البته بعضی مواقع خط،کمرنگ بود اما حامله نبودم. دوبارم آزمایش دادم باردار نبودم. ایا بی بی چک مثبت کاذب دلیل پزشکی خاصی ممکنه داشته باشه?

    1. سلام کیست تخمدان، استفاده از داروهای هورمونی ممکن است در جواب تست تاثیر گذار باشند و یا اینکه زمان مناسب از تست بی بی چک استفاده نشود.

  107. سلام. من هفته پیش بتا دادم وعددش ۱۳۶۰ بود، تا امروز در سینه ها احساس درد داشتم ولی امروز کلا از بین رفته، میتونه به دلیل این باشه که برای جنین مشکلی پیش اومده، از بین رفته یا سقط شده؟

    1. سلام خیر این مسئله طبیعی است و ربطی به سقط ندارد داشتن لکه بینی و یا خون ریزی جزء علائم خطر در سه ماهه اول بارداری محسوب می شود .

  108. سلام.من الان شيش ماه هست ك جلوگيري ندارم،الان هم يك هفته ب پريوديم مونده،سينه هام و نوك سينه هام درد ميكنن،اين ماه قرص كلوميفن هم خوردم،روز سيزده پريودي ي لكه قرمز ديدم،در صورتي ك من روز نهم پريودي پاك شدم،آيا احتمال بارداري وجود داره؟
    يا اينكه درد سينه هام ماله قرصهايي ك خوردم هست!ممنون

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید از روی علائم نمی توان صد درصد تشخیص بارداری را داد.

  109. سلام خسته نباشید من الان ۱۳روز تاخیر در پریود دارم کمردرد و درد سینه دارم از بی بی جکم استفاده نکردم به نظرتون باردارم؟

    1. سلام باید تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  110. سلام خسته نباشیدمن قرص متفورمین میخورم دوسال باردارنمیشم بخاطرهمین مصرف میکنم الان پنج روز ازپروییدم میگذره ولی نشدم دوماه نیم متفورمین مصرف میکنم بنظرتون حتامله ام؟یاتاخیرمتورمین

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  111. سلام من دوهفته دیگه واسه موعدپریودی مونده امایه هفته که سینه هام بدجوری دردمیکنه

  112. سلام خسته نباشید من دوماه هست در حال اقدام به بارداری هستیم اون ماه ۳ روز عقب انداختم ودرد سینه هام چند روز به پریدیم شروع شده بود ولی این ماه دوهفته هست که درد سینه شدید دارم و ترشح خیلی کمه وروز تخمک گذاری اقدام کردیم آیا احتمالش هست باردارباشم.

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد باید تست بارداری انجام بدهید.

  113. من از پریودم یک روز گذشته و نوک سینهوام تغییر کرده ولی تست بارداری میدم منفی دلیلش نمیدونم چیه

    1. تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  114. سلام. من ۲۲دی آخرین روز پریودم بود ۳روز بعدش نزدیکی بدون جلوگیری داشتم ولی بلافاصله ۲تا قرص ال دی خوردم یک هفته بعدش لکه بینی حساس و بزرگ شدن سینه کمر درد، درد نوک سینه نفخ شکم داشتم روز ۱۰بهمن همزمان با روز پریودم دوساعت خونریزی خفیف داشتم تا سه روز لکه های صورتی و قهوه‌ای در واژنم بود روز چهاردهم آزمایش خون دادم منفی بود بی بی چک استفاده کردم منفی بود الآنم ۱۳روز از وقت پربودم میگذره آیا ممکن است باردار باشم؟ آیا ممکن است آزمایش خون اشتباه باشد؟ لطفاً کمکم کنید

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  115. سلام.روزهمگی بخیر
    من۳ماه اقدام ب بارداری کردم ک دوبارش ناموفق بوده.حدود یک سال ونیم ازدواج کردم واز بعدازدواج ماهیانه م نامرتب شده.واین چند ماه ک اقدام کردم پریودام عوض شده وروزای اولش ب شکل لکه بینیه.الان ۵روزه عقب انداختم.کمر دردو شکم درد دارم وسیته هام بیشتر اززیربغل دردمیکنه.کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟

    1. سلام باید اول تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  116. سلام بچه من امروز ۳۱روز از لکه بینی دفعه‌ی قبلم گذشته حالم خوب نیست همش خوابم میاد کسلم ترشحم دارم خیلی زود به زود باید برم دستشویی سینه سمت راستمم کمی درد میکنه نفخ دارم سمت راست لگنم وقتی دراز می کشم میخوام بلند شدم خیلی درد میگیره ممکنه باردار باشم

  117. سلام.من یه هفته از پریودم میگذره هنوز پریود نشدم،سینم درد میکنه با تخمدان سمت چپم جوری که زیر شکممم رو فشار میدم دردم میگیره،ترشحات سفید رنگ هم دارم،همش احساساس خستگی میکنم،بی بی چک گذاشتم بعد چن ساعت یه هاله کم رنگ افتاد،خواستم بدونم ممکنه باردار باشم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  118. با سلام
    من ماه گذشته سر موعد پریود شدم ولی عجیب غریب بود فقط دستشویی میرفتم چند قطره خون میومد و بعد از سه روز همون هم قطع شد و بعد اون سینه هام و کمرم و دلم به شدت درد میکنه رفتم دکترم و برام آزمایش نوشت ولی منفی بود علتش پس چی میتونه باشه هنوزم درد دارم به حدی که نمیتونم تحمل کنم قصد بارداری هم دارم البته ی سقط هم داشتم ولی بعد اون الان حدود ده ماهه اقدام کردم ولی باردار نشدم علائمی که دارم همه میگن نشانه بارداری ولی آزمایشم منفی بود.لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام احتمال اینکه اختلالات هورمونی داشته باشید وجود دارد باید تحت نظر پزشک بررسی شود.

  119. سلام من رفتم دکتر بهم لتروزول داد ۵شب بعد پریودیم خوردم بعدش ده روز بعد پاکیم مدروکسی پروژسترون خوردم تا پریود شم الان یک هفته از قطع مدروکسی میگذره پری نشدم زیر دلم درد میکنه مخصوصا سمت چپ نوک سینه هام حساس شدن تکررادرار دارم بی بی چک زدم منفی بود اون ماه ۲۶پری شدم الان ۹هست باید کی چک کنم ایا احتمال بارداری هستش؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  120. سلام من یک هفته اس از موعد پریودیم گزشته چند روز پیش معده درد داشتم یک هفته پیش یک لکه ی صورتی رنگ دیدم که دیگه تکرار نشد الان نک سینهام درد میکنه و سینم بزرگ شده و حتی ترک خفیفی دارن دیروز بی بی چک زدم منفی بود من احساس میکنم باردارم ولی نمیدونم چرا بی بی چک منفی شد

    1. سلام اگر در زمان انجام تست بارداری ۱۵ روز از رابطه شما گذشته بوده احتمال بارداری ضعیف است.

  121. سلام.بعد از یک هفته تاخیر بی بی چک مثبت نشون داد.از علائم بارداری هم درد سینه در حد کم تا متوسط بود.الان بعد از حدود ۱۵ روز دیگه درد سینه اصلا ندارم.یعنی باردار نیستم و مثبت کاذب بوده؟فعلا هم پریود نشدم ولی زیر دلم تیر میکشه خیلی کم.ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. سلام خیر ربطی ندارد آخر هفته برای بررسی وضعیت جنین سونوگرافی انجام بدهید.

  122. دو ماهه تو اقدامم ولی باردار نمیشم ۱۵روز بعد پریودم سینه درد وسوزش دارم وچهار ماهه پیشهم سقط داشتم

    1. تا ۴ ماه دیگر برای باردار شدن زمان دارید.

  123. سلام من یه هفته بعدپریودیم بی بی چک انجام دادم یه خط کمرنگ ویه پرنگ درومد

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد.

  124. سلام .من حدود یک سال هست از ای یو دی استفاده میکنم.حدود بیست روز پیش با همسرم رابطه داشتیم که منی رو داخل بدن من ریخت.بعد از اون حدود پنج روز بعد یه روز لکه بینی داشتم.الان سه روز از وقت پریود گذشته .دیشب بی بی استفاده کردم که منفی بود.من بچه نمیخوام .احتمال بارداری وجود داره.واینکه از زمانی که ای یو دی گذاشتم پریود نا منظم دارم.

    1. سلام با توجه به اینکه روش جلوگیری داشته اید خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  125. سلام من‌حدودسه سال اقدام به بارداری داشتم باانجام سونومتوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم بامصرف داروتنبلیم رفع شده فولیکول های خوبی داشتم ودکترامپول برام تظریق کردکه تخمک هام آزادبشهوحامله بشم ازردز۱۳ پریودیم امپول روزدم والان حدود۱۴ روزازش میگزره سنیه هام خیلی دردمیکنه یه چندساعت یه بارکمرم یاشکمم دردمیگیره آیااحتمال داره که باردارباشم،

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *