خدمات رایگان مرکز درمان ناباروری ابن سینا به مدت محدود!

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر این پژوهشگاه که از مراکز پیشرفته ارایه کننده همه خدمات درمان ناباروری و سقط مکرر در کشور است همزمان با روز ملی جمعیت از ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد بخشی از خدمات خود را بصورت رایگان به زوج های نابارور ارایه می کند…

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی – ابن سینا، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر این پژوهشگاه که از مراکز پیشرفته ارایه کننده همه خدمات درمان ناباروری و سقط مکرر در کشور است همزمان با روز ملی جمعیت از ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد 1398 بخشی از خدمات خود را بصورت رایگان به زوج های نابارور ارایه می کند.

طبق گزارش های اعلام شده، ایران در معرض خطر منفی شدن رشد جمعیت قرار داد و با توجه به جمعیت حدود ۲۰ درصدی زوج های نابارور در کشور، توجه به این قشر بخشی از نگرانی های مرتبط با کاهش جمعیت را کاهش خواهد داد.

هزینه های سنگین درمان ناباروری و نداشتن پوشش بیمه ای این خدمت، بسیاری از زوج های نابارور را از فرزندآوری ناامید کرده است و بسیاری از این زوج ها از ادامه درمان منصرف شده اند.

مرکز درمان ناباروری ابن سینا، در این حرکت از دستگاه های اجرایی مربوطه درخواست می کند که توجهات خود را بر تحقق رؤیای فرزندآوری ،که حق مسلم هر زوجی است ، معطوف داشته و به فرمایش مقام معظم رهبری، جامه عمل بپوشانند.

این مرکز ضمن تشکر از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به واسطه تأکید ایشان بر لزوم حمایت از مراکز درمان ناباروری، پوشش بیمه ای با ضوابط دقیق و حساب شده را که مانع ضرر و زیان به زوج و صرف وقت و هزینه اضافی برای ایشان شده و جلوی آسیب های روحی و روانی به ایشان را می گیرد، از ضروری ترین توجهات دانسته و در این ارتباط آمادگی ارایه هر گونه خدمات کارشناسی را می دارد.

زوج های ناباروری که تمایل به دریافت خدمات رایگان دارند می توانند با شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۳۱۱ واحد روابط عمومی، تماس بگیرند.

مرکز درمان ناباروری ابن سینا در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال، پلاک ۹۷ واقع است. 

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.