تعیین جنسیت با بکینگ پودر

آزمایش بکینگ پودر برای تعیین جنسیت | تشخیص جنسیت جنین با جوش شیرین

سلام در چند هفتگی می توانیم برای تشخیص جنسیت از روش جوش شیرین استفاده کرد؟! آیا تعیین جنسیت با بکینگ پودر صحت داره؟، آیا تعیین جنسیت با جوش شیرین درسته؟

تعیین جنسیت با بکینگ پودر

پاسخ مشاور نی نی نما:

برای تعیین جنسیت جنین با استفاده از بکینگ پودر شما می توانید مقداری از پودر بکینگ پودر را ادراتان ترکیب کنید، سپس اگر بعد از اضافه کردن بکینگ پودر در داخل محلول حباب تشکیل شد، جنین شما پسر است و در غیر این صورت شما مادر یک دختر خواهید بود. البته باید این نکته را بدانید که استفاده از این روش برای تعیین جنسیت جنین از نظر علمی هیچ گونه اعتباری ندارد.

مطلب پیشنهادی: تعیین جنسیت با وایتکس

تست جوش شیرین چند درصد درسته ؟

از نظر علمی درباره تشخیص جنسیت با روش جوش شیرین اتفاق نظر وجود ندارد. از همان هفته های اول بارداری می توانید این تست را انجام دهید. دقیق ترین روش برای تشخیص قطعی جنسیت جنین سونوگرافی در هفته ۲۰ بارداری است.

مطلب مرتبط: بهترین روش برای تعیین جنسیت چیست؟

روش تعیین جنسیت با جوش شیرین

در این روش شما به یک یا ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین نیاز دارید.
مادر باردار ادرار خود را مانند آزمایشگاه در یک ظرف که جوش شیرین در آن وجود دارد بریزد البته بهتر است این آزمایش در صبح انجام شود زیرا ادرار در این زمان نسبتا رقیق بوده به همین دلیل نتیجه دقیق تری به دست می آید اگر پس از ترکیب شدن جوش شیرین و ادرار، حباب در ظرف مشاهده شد نشانه پسر بودن جنین و اگر هیچ واکنشی اتفاق نیفتند نشانه دختر بودن آن است.

اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. سلام خانوما من تو هفته ی یازده بارداریم تست جوش شیرین دادم ولی هیچ واکتشی نداشت اما بکینگ پودر و انجام دادم کف فراوانکرد بنظرتون کدوم دقیق تره.اصلا چقد درستن؟

    1. من دخترمیخوام چه تستی باید انجام بدم الان ۷هفته مه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *