فروشگاه لباس بارداری در تهران

بهترین مکان برای “خرید لباس بارداری” کجاست؟!

در دوران بارداری تغییرات زیادی در بدن یک خانم رخ می دهد، این تغییرات هم در داخل بدن آنهاست و هم در فرم وشکل و سایز بدن آنهاست. تغییر کردن بدن در دوران بارداری اجازه استفاده آنها از لباس های گذشته انها را نمی دهد و مجبورشان می کند تا لباس های مخصوص بارداری تهیه کنند. اگر برای اولین بار است که مادر شدن و بارداری را تجربه می کنید برای خرید لباس های بارداری نیاز به راهنمایی دارید و همچنین نیاز دارید بدانید از کجا لباس بارداری بخرید؟ فروشگاه های فروش لباس بارداری کجا هستند؟ ما قصد داریم در این مطلب فروشگاه های لباس بارداری در تهران را به شما معرفی کنیم و علاوه بر این نکاتی در رابطه با خرید لباس بارداری  را با شما در میان بگذاریم.

برای خرید لباس بارداری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید لباس های بارداری به ۲ نکته اولیه توجه داشته باشید:

اول این که در ابتدای بارداری برای بقیه ماه ها خرید نکنید، مثلا اگر قیمت لباس های یکی از فروشگاه ها پایین است یا به خاطر حراج پایین آمده، هول نشوید و سریع پول تان را خرج نکنید. شما اصلا نمی دانید قرار است در ماه های آینده چقدر چاق شوید، شکم شما روزبه روز بزرگ تر خواهد شد پس پول تان را برای سایزی که نمی دانید چه خواهد بود دور نریزید. به خصوص که این ۹ ماه حداقل در ایران ۳ فصل متفاوت با ۳ آب وهوای متفاوت را در بر می گیرد. خرید لباس ابتدای بارداری، ممکن است برای امروزتان مناسب باشد اما هیچ کس از فردا خبر ندارد.

نکته دوم این که موقع خرید لباس های بارداری حواس تان به جنس دور کمر لباس ها باشد. خیلی از خانم ها ترجیح می دهند به جای خرید شلوارها و دامن های بارداری، جین های ساده یا دامن های پارچه ای معمولی را تهیه کنند، منتها با سایز بزرگ تر. باید بدانید هرچقدر هم سایز لباس تان بزرگ باشد دیگر شلوارهایی با کمر سفت و شق ورق به کارتان نمی آیند. برای دامن و شلوار مطمئن شوید کش دور کمرشان به اندازه کافی باز می شود. بعضی از خانم ها فکر می کنند، کش آمدن دور کمر به این معناست که اگر روزی هم با این کش احساس تنگی کردند مشکلی نیست. نخیر! خوب است که شلوار یا دامن تان زیاد کش بیاید اما اگر روی پوست تان جا می اندازد و اذیت تان می کند وقتش رسیده که عوضش کنید. برای سایر لباس ها هم به خصوص از بزرگ بودن بغل ها و روی شکم مطمئن شوید. یک نکته مهم دیگر را هم به خاطر داشته باشید؛ احتمالا تا مدتی پس از زایمان هم از لباس های دوران بارداری تان استفاده خواهید کرد. در این دوره شما به لباس هایی آزاد و راحت نیاز دارید تا در وقت شیردهی مشکلی برای تان ایجاد نکنند، مثلا لباس هایی که روی بندهای شان دکمه دارند می توانند جزو لباس های مناسب این دوره باشند.

مطلب پیشنهادی: ۱۲ راهکار برای کمک به خانم های باردار جهت خرید لباس بارداری

بورس لباس بارداری

بورس لباس بارداری

۱- در بازار تهران می توانید هر چیزی که می خواهید پیدا کنید.

۲- خیابان بهار: فقط به این نکته توجه کنید که خیابان بهار داخل طرح ترافیک است. بهتر است بدون ماشین بروید خرید. و یا اینکه روز جمعه را برای خرید انتخاب کنید.

۳- خیابان شریعتی بالاتر از ملک

۴- خیابان ولیعصر روبه‌روی پارک ملت

۵- سعادت آباد: دور میدان کاج، پاساژ سروستان

فروشگاه لباس بارداری در تهران

۱- برای خرید لباس بارداری به فروشگا ه های اینترنتی سر بزنید.

با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و بهتر شدن خدمات سایت های فروشگاهی نسبت به گذشته، پیشنهاد می کنیم که با یک جستجوی ساده در اینترنت فروشگاه های اینترنتی خرید لباس بارداری را پیدا کنید، تا هم اطلاعات شما برای خرید لباس بارداری بیشتر شود و هم اینکه از آنها برای خرید لباس بارداری ایده بگیرید. بعنوان نمونه می توانید به سایت www.anandakala.com سر بزنید.

۲- پوشاک بارداری مامی نو

آدرس: میدان هفت حوض، ضلع جنوب غربی، پایین تر از شهر کتاب، داخل کوچه ی عظیمی نیا، فروشگاه ایرانی

تلفن: ۰۲۱-۷۷۹۲۷۲۹۹

۳- فروشگاه لباس بارداری مامی شیک

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، مجتمع دنیای نور، طبقه۲ پلاک ۱۴

تلفن: ۰۲۱ ۲۲۳۳ ۹۶۰۷

۴- فروشگاه لباس بارداری گلدیس

آدرس: تهران، صادقیه، مرکز تجاری گلدیس طبقه اول، واحد ۷۴

تلفن: ۰۲۱-۴۴۲۸۹۲۰۱

۵- فروشگاه بارداری مفتح

آدرس: تهران، ميدان ٧ تير، خيابان مفتح شمالى، بعد از سينما، پلاك ٢٥۰

تلفن: –

۶- فروشگاه بهار

آدرس: تهران، خیابان بهار جنوبی، برج بهار طبقه زیر همکف، واحد ۹۰

تلفن: ۰۲۱-۷۷۶۱۶۸۹۳

نکات مهم برای خرید لباس بارداری

۱- بهتر است برای خرید لباس بارداری تا قبل از دوره‌ی سه ماهه دوم دست نگه دارید. معمولاً تغییر اندام شما تا سه ماهه دوم خود را نشان نخواهد داد.

۲- قبل از سه ماهه دوم و پیش از آنکه به لباس بارداری نیاز پیدا کنید، یک دامن یا شلواری که مناسب بارداری باشد را تهیه نمایید.

۳- از یک شکم‌بند استفاده کنید. حتی پیش از آنکه برای خریدن لباس‌های بارداری عجله نمایید، خرید و تهیه‌ی یک شکم‌بند که وسیله‌ای ساده، شامل یک کش با تعدادی دکمه است، ایده‌ی بسیار خوب و مناسبی می‌باشد که ما آن‌ را به شما توصیه می‌نماییم.

۴- از فروشگاه‌های عرضه کننده لباس‌های بارداری خرید کنید.

۵- لباس‌های بارداری با کیفیت و جنسی مناسب و برای پوشیدن در طول نه ماه دوران بارداری طراحی شده‌اند و هم‌زمان با رشد اندام شما کش آمده و بزرگ‌تر می‌شوند.

۶- تهیه‌ی دو لباس خیلی خوب از دو جین لباس ارزان و بدون کیفیت بهتر است. چون شما از کیفیت و دوام طولانی مدت آن مطمئن هستید. پس در هنگام خرید لباس فقط به قیمت آن توجه نکنید و کیفیت آن را نیز درنظر داشته باشید.

۷- لباس‌هایی که مد هستند و یا دارای سبک‌های متداولی‌ می‌باشند را امتحان کنید. اندام شما در حال تغییر است، بنابراین زمانی خوب جلوه خواهید کرد که خوب لباس بپوشید.

۸- لباس‌هایی را انتخاب کنید که ظرفیت و قابلیت کشش، بدون ایجاد تغییرات ظاهری پارچه را داشته باشند.

۹- لباس‌هایی را انتخاب کرده و بپوشید که با آن‌ها خوب و زیبا به‌نظر برسید.

۱۰- از پوشیدن لباس‌های حساسیت‌زایی که ایجاد خارش می‌کنند یا ازمواد مصنوعی تولید شده‌اند خودداری فرمایید، هورمون‌های شما به درک حساسیت و خارش و احساس گرمای شما بیش از حد معمول کمک خواهند کرد.

۱۱- اکثر لباس‌های بارداری برای افزایش ظرفیت کششی حاوی لایکرا یا اسپندکس هستند. فقط مطمئن شوید لباس‌هایی را که انتخاب می‌کنید تار و پودشان بیشتر از الیاف طبیعی ساخته شده باشند.

۱۲- اگر در یک لباس به هر نحوی احساس راحتی نداشتید آن را نخرید و صرفاً زیبایی آن را مدنظر قرار ندهید.

۱۳- در هنگام پرو لباس همان سایزی را که قبل از بارداری استفاده می‌کردید از فروشنده تقاضا نمایید. اگر این سایز به نظرتان مناسب نمی رسد، به قضاوت خود اطمینان کنید و سایزهای دیگر را بررسی نمایید و اگر بین دو سایز شک کردید، سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

۱۴- سبک‌ها و مدل‌های مختلف و متفاوت را انتخاب و امتحان نمایید. به ویژه شلوارها که انواع مختلفی دارند. همچنین با پیشرفت بارداری شما احتمال دارد که فرآیند رشد فقط شامل حال شکم شما نشود بلکه معده و ران‌های شما نیز رشد کنند.

۱۵- در هنگام خرید از فروشگاه سؤال کنید که آیا معده مصنوعی دارد، معده مصنوعی یک شئ بالش مانند است که می‌توانید آن را زیر لباس، برای بررسی متناسب بودن آن قرار بدهید.

۱۶- در دوره‌ی سه‌ ماهه آخر یک لباس‌زیر مناسب برای شیردهی تهیه کنید، البته اگر خودتان قصد شیردادن به کودکتان را دارید.

۱۷- در ماه‌های آخر بهتر است لباس‌هایی را تهیه کنید که پرستاری شکل هستند و برای شیردهی مناسب‌ترند.

۱۸- در صورت لزوم، مجدداً به خرید بروید.

۱۹- اگرچه شکم یک خانم باردار، متفاوت‌تر از یک خانم غیرباردار ولی با سایزی بزرگ است، ولی گاهی اوقات با مراجعه به بخشی که لباس‌های سایز بزرگ زنانه را ارائه می‌دهند می‌توانید لباسی را که حداقل برای دو ماه شما مناسب باشد را تهیه نمایید، ولی در خریدن شلوار از این بخش‌ها مراقب باشید.

۲۰- لباس‌هایی در رنگ‌های مختلف، مشکی، قهوه‌ای، خاکستری، خاکی، سفید، و رنگ‌های خنثی و یا رنگ‌هایی که اغلب می‌پوشیدید را بخرید. برای تنوع سعی کنید لباس‌هایی که طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت دارند را با هم بپوشید.

۲۱- از دیگر موارد کلیدی که خانم‌های باردار باید به آن توجه کنند، کفش‌های راحت و حمایت کننده است.

۲۲- از آنجایی که تهیه‌ی لباس‌هایی مناسب و گوناگون برای شما محدود می‌باشد، از اقلامی مانند روسری، جواهرات و… استفاده نمایید، تا بتوانید تنوع بیشتری را برای خودتان ایجاد کنید.

۲۳- از لباس بارداری استقبال کنید؛ بپذیرید که شما نیاز دارید هم اکنون آن را بپوشید.

۲۴- از شلوارهای فاق کوتاه استفاده نکنید. آنها در زمانی که شکم شما شروع به رشد خواهد کرد مناسب نخواهند بود.

“لطفاً نظرات خود را درباره این مطلب با “نی نی نما” در میان بگذارید”

اشتراک‌گذاری
12 نظر
  1. سمت مفتح شمالی بالای میدون هفت تیر یه سری فروشگاههای لباس بارداری هستند ولی قیمتاشون خیلی گرونه یه شلوار معمولی قیمت کردم ۱۶۰ هزار!!!!!!!!!!!

  2. دوختن لباس هم خوبه اگه حوصله خیاطی رفتن و پارچه خریدن و پرو و این جور حاشیه ها رو داشته باشید.

  3. فروشگاههای اینترنتی و کانالهای تلگرامی و اینستاگرامی هم جدیدا زیاد شدن و جنسهای متنوعی دارن

  4. فروشگاههای محلی هم گاها یکی دو مدل دارن .تیشرتهای آزاد یا مانتوهای پانچو تو هر محلی هست.

  5. اگه تهران هستید خیابون ستارخان هم یه مغازه لباس بارداری داره البته داخل پاساژ افق هم یه مغازه

  6. تو مشهد الماس شرق لباسهای بارداری و حاملگی زیاد داره. استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار بهارستان- مشهدیا یه سر بزنن

  7. فروشگاه لباس بارداری خیلی کمه به نسبت این همه جمعیت . قیمتها هم فضایی و تنوع کم. سارافون و پانچو خیلی کار راه می اندازه. من چند تا گرفتم برای مهمونی و بیرون راحتم

  8. دامن شلواری تو بارداری خیلی کمک می کنه. این مغازه ها تک و توک هستن . سمت چهارراه ولی عصر به سمت پایین ۲ تا مغازه هست البته تو تهران

  9. تو تهران میدون هفت حوض بعد از شهر کتاب تو کوچه عظیمی نیا فروشگاه مامی نو هست که لباساش و قیمتاش عالیه

    جدیدا ۲تا فروشگاه هم تو کرج زدن که یکیش تو چهارراه طالقانی نرسیده به خانه و کاشانه و اون یکی تو درختی نرسیده به پمپ بنزینه

    ما که راضی هستیم از لباساشون

    1. برای خرید لباس بارداری می تونید به سایت ما سر بزنید

  10. اگر در مشهد هستید حتما به فروشگاه نومامانا سر بزنید. کیان سنتر ۲ واقع در بلوار جانباز تقاطع فرامرز عباسی.
    تنوع فوق العاده در انواع لباس بارداری
    نومامانا بزرگترین فروشگاه تخصصی پوشاک بارداری و شیردهی در مشهد

  11. تو مشهد
    خیابان راهنمایی،برج سلمان،طبقه۳+،فروشگاه خاتون مجموعه کاملی از لباسهای بارداری و شیردهی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *