آيا خوردن سينه باعث بزرگ شدن آن ميشود؟

بزرگ كردن سينه با ماساژ | چگونه سینه های بزرگ داشته باشیم؟

یکی از روش های خوب و موثری که بدون هیچ هزینه ای باعث خوش فرم شدن و بزرگ شدن سینه ها می شود، ماساژ روزانه آنها به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز است. به اینصورت که سوتین خود را در آورده و به حالت کاملا افقی (مانند وقتی که شب میخوابید روی زمین یا تخت قرار گرفته) ماساژ را شروع کنید.

آيا خوردن سينه باعث بزرگ شدن آن ميشود؟

آيا خوردن سينه باعث بزرگ شدن آن ميشود؟

اینکه خوردن سینه ها باعث بزرگ شدن سینه میشود، یک باور غلط است. چونکه فقط در صورتی ماساژ سینه منجر به بزرگ شدن آن می شود که براساس یک متد و روش خاص این کار انجام گیرد و فقط در این صورت است که ماساژ باعث افزایش گردش خون در این اندام می شود. در ادامه نحوی صحیح ماساژ سینه برای افزایش سایز را به شما آموزش می دهیم.

بزرگ کردن سینه با ماساژ

بانوان محترم ، ابتدا کف دستهای خود را یعنی کف دست راست را بر روی سینه راست و کف دستهای چپ را بر روی سینه چپ قرار دهید و خیلی آرام شروع به حرکت چرخشی ( در جهت عقربه های ساعت ) کنید. توجه داشته باشید که این ماساژ به آرامی و آهستگی انجام شود و بعد از دقایقی در جهت مخالف با یکدیگر آنرا ادامه دهید .
نکته : تمرکز شما فقط بر روی عضلات سینه می باشد و کاری با نوک سینه ها ندارید . همچنین مالیدن سینه ها، باید آرام کننده و لذت بخش باشد و هرگز نباید احساس درد، فشار و ناراحتی بکنید.
در تمرین دوم با کف هر دو دست ( یکی در زیر سینه و دیگری در بالای سینه ) سینه را به طرف نوک آن ماساژ دهید .
تمرین سوم : با دو انگشت اشاره و شصت، از ابتدای محدوده قهوه ای رنگ نوک پستان ( با هر دست به طور جداگانه و همزمان ) هر یک از پستانها را به سمت مرکز ماساژ دهید .

بزرگ کردن سینه با ماساژ

 

چگونه سینهای بزرگ داشته باشیم؟

بزرگ کردن سینه با شنای روی دیوار

شنا زدن روی دیوار، تمرین فوق العاده ای برای بزرگ شدن سینه ها و فرم دادن به آنهاست. به دلیل سهولت و راحتی انجام آن، این تمرین را میتوانید روزانه دو تا سه بار آنهم به مدت چند دقیقه در منزل یا محیط کار انجام دهید.
این ورزش موثر، موجب کشیده شدن بافت اسفنجی پستانها می شود. همچنین به خاطر افزایش گردش خون در پستانها، بعد از چند ماه، به بزرگ شدن سینه ها و رشد طبیعی آنها می افزاید .

بزرگ کردن سینه با شنای قورباغه ( Breaststroke )

شنای قورباغه در استخر، ماهیچه های سینه و پشت را وادار می کند که در برابر فشار آب مقاومت کنند و این فشار، ماساژ فوق العاده ای برای  محسوب می شود.
در تمرینی دیگر، می توانید در استخر درحالیکه تا شانه در آب قرار دارید دستها را بالا برده و به آرامی در جلوی خود پایین بیاورید. سعی کنید این عمل را تا ده مرتبه تکرار کنید.

چگونه سینهای بزرگ داشته باشیم

پوش آپ ( push up )

بر روی شکم ، روی یک سطح صاف بخوابید. به آرامی زانو ها را خم کنید و قوزک پاها را ( به شکل ضربدری ) بر روی هم قرار دهید.
در این وضعیت در حالیکه کف دستهای شما با شانه هایتان در یک خط قرار گرفته، سعی کنید آرنج ها را خم کنید. با حفظ کردن تعادل خود بر روی کف دستها و آرنج، به آرامی بدن را از زمین بلند کنید به شکلی که قوزک پاها در حالت ضربدری مانده باشد.

نکته :

هرگز به هنگام بلند کردن بدن از روی زمین، بانوان محترم نباید آرنج هایشان را صاف کنند چون ممکن است به مفصل ها آسیب جدی وارد شود . اگر در حین انجام تمرینات، فشار زیادی وارد کنید احساس درد خواهید کرد که باید آن را متوقف کنید .
سپس تمام بدنتان را آرام پایین آورده اما دقت کنید کل بدن بر روی زمین نخوابد بلکه با زاویه ای کم، بازوهای شما به موازات زمین باشد. ده مرتبه این تمرین را انجام دهید و به مرور تعداد آن را بیشتر کنید. برای نتیجه بهتر، آن را در گروه و تحت نظر مربی ایروبیک انجام دهید.
خوب است بدانید بسیاری از بانوان، به خاطر ضعف بدنی این تمرین را انجام نمی دهند اما شما می توانید با پوش آپ که بزرگ شدن سینه ها و تقویت عضلات پشت را به همراه دارد به فرم زیبا و دلخواه برسید. حتماً دقت کنید در صورتیکه آسیب جسمانی دارید با پزشک خود مشورت کنید .

پرس سینه ( Chest press Exercise )

در ساده ترین روش برای انجام این حرکت، ابتدا بر روی زمین به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کنید در حالی که کف پاهای شما بر روی زمین است . در حالی که آرنج را نود درجه خم کرده اید بازوهایتان را به طرفین باز کنید سپس به وسیله ی دو وزنه که در دو دست دارید، به آرامی دست ها را بالا برده ( پنج ثانیه مکث کنید ) سپس پایین بیاورید .

فشردن دست ها به هم ( Isometric Chest Squeeze )

ابتدا بنشینید ، آرنج ها را در راستای سینه خم کنید و کف دستها را به یکدیگر فشار دهید و به مدت ده ثانیه نگه دارید. این حرکت ساده که به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند را چندین بار تکرار کنید .

پارالل ( dip bars )

این تمرین به بالا بردن و تقویت عضلات بالایی سینه ها کمک می کند. با استفاده از پارالل یا وسیله ای مانند آن، ابتدا با دو دست هر دو طرف پارالل را گرفته و پاهایتان را از زمین بلند کنید در حالی که آن ها را به صورت ضربدری بر روی هم قرار داده اید. شما باید به آرامی سعی کنید بدن خود را بالا کشیده و آهسته پایین بیاورید .

نکته :

اگر چه این تمرینات برای افزایش سایز و بزرگ شدن سینه ها از سوی کارشناسان توصیه می شوند اما همواره سعی کنید وزن خود را ثابت نگه دارید ، به صورت قائم و صاف بنشینید و از سوتین های مناسب استفاده کنید . با پوشیدن سوتین سفت و تنگ، پستانها تحت فشار قرار می گیرد، راه های لنفاوی پستان بسته می شود و سموم بدن نیز نمی توانند از طریق عروق لنفاوی به بیرون رانده شوند .

اشتراک‌گذاری
121 نظر
  1. من مدتیه که سینه هامو ماساژ میدم اما تغییری نکردن. لطفا بگین چکار کنم ؟ چقدر دیگه ادامه بدم؟ یه ماه دیگه عروسیمه

    1. بعد از ازدواج با کمک شوهرت ادامه بده

    2. تجربه نشون داده بعد از ازدواج خانمها به دلیل افزایش وزنی که پیدا می کنند سینه ها هم کمی بزرگتر می شوند.

  2. من شبها سوتینم را باز می کنم و می خوابم. می خواستم بدونم این کار باعث افتادگی سینه می شه؟

    1. خیر مشکلی به وجود نمی اید به شرط آنکه در زمانهای دیگر از سوتین های گشاد استفاده نکنید.

    2. آیاسوتین گشاد باعث کوچک شدن سینه هامیشه؟؟

  3. آیا بعد از ازدواج سینه ها بزرگ میشن؟

  4. دو ماهه که نامزد کردم و ارتباطم با نامزدم در حد کمر به بالا و بازی با سینه هاست. میخوام بدونم مکیدن زیاد سینه ها باعث بیرون زدگی نوکش نمیشه؟ نگرانم که موقع عروسی نوکک سینه هام از زیر لباس برجسته باشن

  5. شکوفه جان نوک سینه ها فقط با شیر دادنه که بیرون میان. شوهر منم همین عادت رو داشت اما از وقتی که بچه شیر دادم نوک سینه هام بیرون زد.

  6. آیا گرمای هوا باعث شل شدن پستان ها می شود؟
    مشاور عزیز ممنون می شوم پاسخ بدهید

    1. خیر ربطی ندارد.

  7. سینه های نامزدم کوچیکه از سوتین ۷۰ استفاده می کنه. آیا بعد از ازدواج به خاطر تغییرات هورمونی سینه هاش بزرگ تر میشه؟ دوست دارم حداقل به شماره ۷۵ برسه

  8. سلام
    مشاور عزیز آیا راهی برای روشن کردن نوک و هاله پستان وجود داره؟

    1. سلام رنگ پوست نوک سینه و هاله پستان شما به صورت ژنتیکی به این رنگ می باشد و نمی توان رنگ آن را عوض کرد.

    2. سلام بله اخیرا ژاپنی ها کرمی تهیه کردن که رنگ نوک سینه را به رنگ صورتی در میاورد. ولی قیمت بالایی دارد …

  9. سلام مشاور عزیز
    توی یکی از سایت ها دیدم که نوشته مالیدن و مکیدن مداوم سینه باعث جاری شدن شیر در آنها میشه آیا این مطلب واقعیت داره؟ لطفا جواب بدین ممنونم

    1. عامو این چرت و پرتا چیه؟ نه نمیشه

  10. سلام من ۱۴ سالمه و پسرم اگه منم سینه هامو ماساژ بدم بزرگ میشه

  11. سلام من سینه هام تقارن ندارن
    و سینه سمت راستم کوچیک تره
    سینه سمت چپم بزرگتر و افتاده تره
    به حدی که همه متوجه میشن
    میشه بگید باید چیکار کنم؟؟؟
    خواهش میکنم مشاور دوستان یه راه حل بدن
    دارم نامزد میکنم .نگرانم

    1. سلام معمولا سینه چپ کمی بزرگتر از سینه راست میباشد واین مسئله ژنتیکی است وجای نگرانی ندارد .

    2. خخخ خاک عالم

  12. سلام
    چه كار كنم سينه هام كوچك بشه

    1. قهوه خیلی موثره

    2. ماسور هستم..میتونم کمکت کنم

  13. سلام. این درسته که استفاده از سوتین اسفنجی باعث کوچک شدن سینه میشه؟!
    بعد ی سوال دیگه
    من قصد دارم کمی چاق بشم ممکنه که هنگام چاق شدن سینه هام رشد نکنن؟!
    ممنون از سایت خوبتون

    1. علی نژاد -مشاور طب سنتی پاسخ

      سلام- سوتین های اسفنجی و ابری به علت ایجاد گرما موجب کوچک شدن سینه ها میشن .
      درمورد چاقی : بیشترین قسمت هایی که چاق میشن مربوط به دور شکم و کمر و باسن و ران هاست لذا برای سینه ها نگران نباشید ولی اینطور نیست که اصلا تاثیری در بزرگ شدنشان نداشته باشند ولی با راهکارهای مناسب میشه سینه ها رو کوچک کرد

  14. سلام من ۱۲ ساله هستم و میخوام بدونم چطور میتونم سینه هام رو بزرگتر کنم پریود هم شدم ولی سینه هام نسبت به قدم کوچک هست و نسبت به سایر دوستانم میشه لطفا جواب بدید ازتون ممنون میشم

    1. سلام. منم همین مشکلو دارم. بهضی مواد رو هم امتحان کردم ولی باعث خارش و سوزش نوک سینه هام شد. و اینکه سینه هام کوچیک هم شدن. پریود هم شدم ولی دیگه نمیدونم چیکار کنم. ۱۳سالمه

  15. سلام من دختر ۱۹سالم سینه هام به قدری کوچیکن ک انگار تازه به بلوغ رسیدم لطفا بگید چجوری سینه هامو بزرگ کنم ممنون

    1. تو حموم زیر اب گرم ماساژ بده من خودم این کار کردم جواب داد میگن بادکش خوبه

  16. سلام میخواستم بدونم بعد از پریودی هم باز سینه ها رشد میکنند؟
    مشاور عزیز لطفا جواب بدید

    1. سلام سوال شما واضح نیست اگر تمایل داشتید با شماره مشاوره مامایی داخل سایت تماس گرفته وشر ح حال کامل خودتان را بدهید تا بهتر راهنمایی شوید.

    2. آره عزیزم نگران نباش

    3. علی نزاد -مشاور طب سنتی پاسخ

      سلام- ویتامین ای موجب بزرگ شدن سینه ها میشه و همینطور سبزی شنبلیله – تخم افتابگردانو ماساژ با ژل الورا و بادکش با استکان های کوچک

  17. ۲۳ سالمه سینه هام خیلی کوچیکه دو ساله نامزد دارم واقعا برای ازدواج ب مشکل خوردم خسته شدم دارم افسردگی میگیرم اخه خدا این دیگه چ حکمتیه یکی سینه اش خیلی بزرگه ناراضیه ! یکیم مثل ما کوچیکه گله داریم خب متعادل میکردی دیگهههه

  18. سلام من شنیدم بدنسازی باعث رشد سینه میشه الان حدود دوهفته اس شروع کردم میرم باشگاه درسته؟؟

  19. سلام خسته نباشین
    ایا دارویی هست که بخایم از داروخونه بگیریم برای رشد سینه یا گیاهی هست برای رشد سینه اگر هست میشه اسمشو بگین به کمکتون احتیاج دارم خیلی تشکر میشم اگر پاسخ بدهید

    1. اره.من شنیدم روغن خراطین اصل اثر داره.و جوشنده ی رازیانه

    2. بافت سینه از چربی تشکبل شده وبا ورزش کوچک میشه شما با بدنسازی ماهیچه های اطرلف اونو تقویت میکنید برای بزرگ شدن ماساژ با روغن های موثرو امتحان کنید بهتره

  20. سلام خسته نباشین
    ایا دارویی هست که بخایم از داروخونه بگیریم برای رشد سینه یا گیاهی هست برای رشد سینه اگر هست میشه اسمشو بگین به کمکتون احتیاج دارم خیلی تشکر میشم اگر پاسخ بدهید

  21. سلام من سینه سمت راستم بزرگ تر از سمت چپه
    باید چیکار کرد راهی هست؟؟؟

    1. سلام بهتر است حساس نشوید معمولا سینه سمت راست با چپ کمی فرق دارد.

  22. سلام من ۱۸سالمه رشد سینم خیلی کمه و متوقف شده اصلا بزرگ نمیشه،میترسم همین اندازه بمونه،درحدی کوچیکه ک سوتین سایز کوچیک میپوشم ولی بازم بزرگه،چیکار کنم؟

  23. سلام. من خواهرم سينه هاش خيلي کوچيک بود. خودش با ماساژ دورانی و بادکش رشدشون داد. الان هم بزرگن هم خيلي گرد و خوش فرم.

    با دستگاه بادکش معمولی (نه اونايي که کل سينه رو توش ميذارن) اول روغن زيتون ميماليد بعد بادکش ميکرد. تقريبا بيست يا سي نوبت انجام داده. با فاصله هر چند روز يبار.

    ماساژش هم تو حمام بعد از سرد کردن سينه ها انجام ميداده.

    1. سلام شیدا جان میشه بپرسم با چجوری باد کشی به سینه هاش فرم داده لطفا جواب بده مرسییی?

    2. شیدا جان میشه بگی بادکش معمولی چجوریه من دستگاهشو دارم ولی کل سینه رو میکشه تو ظرفش

    3. مگه میشه

    4. سلام من از بادکش ميخواستم استفاده کنم نمونه های موجود تو اینترنت جوري هست ک کل سینه ميره تو بادکش ولی من يه نمونه دیدم ک کاسش کوچکتر بود و بطب کل سینه جا نميشد ميشه توضیح بدی در چه حد بود سایز کاسه مکنده

  24. من سینه شصت و پنجه
    خیلی اعتماد زه نفسم پایینه
    تعریف قرص مریفیکا رو زیاد شنیدم ولی اصلا پیدا نمیشه. تر رو خدا کمکم کنید

  25. من ماسورم با مدرک فدراسیون پزشکی ورزشی و
    و احتمالا بتوانم کمکی به شما دوستان بکنم و نران سایز سینه ها نباشید
    من در خدمت شما هستم

    1. من سینه هام خیلی کوچیکه یک سالم هست عروسی کردم ولی اصلا فرقی نکرده میشه بگید باید چکار کنم

      1. این مسئله ژنتیکی است بهتر است با تمرینات بدنسازی و داشتن رژیم غذایی مناسب سایز سینه خود را بزرگ کنید.

    2. سلام من ۲۰ سالمه سایز سینه ام ۷۵ هست و میخوام بزرگتر بشه میشه کمکم کنید

  26. سلام من ۱۸ سالمه و یه ساله که نامزدم ولی اصلا سینه هام بزرگ نمیشه وقراره عروسیم بشه ولای اخه بدونه سینه که نمیشه اخه لباس عروسی نمیاد بهم

  27. سلام ممنون از مطالب مفیدتون . سایز سینه هام ۷۰ هست میتونم ماساژ ها رو برای سفت شدن و حالت دهی به جای حالت خوابیده ایستاده انجام بدم؟؟

  28. سلام من دختر ۱۹سالم سینه هام به قدری کوچیکن ک انگار تازه به بلوغ رسیدم لطفا بگید چجوری سینه هامو بزرگ کنم
    سایز سینه ام ۶۰ممنون که راهنمایی ام کنید

  29. سلام من یه سوال دارم که خیلی وقته خییییلی داره اذیتم میکنه من یه دختر سیلزده ساله ام که سینه هام خیلی نسبت به دوستام کوچیک تره واسه همینم چند شبه که دارم شروع به انجام دادن ماساژ میکنم سوالم این بود انجام دادن این ماساژها برای منی که توی سن بلوغ هستم مشکلی ایجاد نمیکنه؟یعنی یهو سینه هام شروع به بزرگ شدن نکنن و خیلی بزرگ بشم خانوم مشاور خواهشها جواب بدین من روم نمیشه از کسی بپرسم لطفا سریعا جواب بدید ممنونم.

    1. سلام نیازی به انجام ماساژ نیست سایز سینه شما ژنتیکی است .

    2. چون در سن بلوغ هستی امکان داره بزرگتر از حالت طبیعی بشه

  30. سلام
    ۲۵سالمه
    سینه راست م خیلی بزرگتر از سینه چپمه
    بنظرتون این ماساژها موثر هستن
    اعتماد ب نفس ادم میاد پایین آخه

    1. سلام خانم سینه
      هام خیلی کوچک.اند چی کار کنم

  31. سلام من ۱۷سالمه وسینه هام خیلی کوچیکن چیکارکنم که بزرگتر بشن لطفاجواب بدین خانوم مشاورممنون ازسایتتون

  32. سلام من ۱۵ سالمه و سایز سینه هام ۷۵ عه. آیا سینه هام کوچیک حساب میشه؟

  33. سلام من ۱۲ سالمه و پریود هم شدم چطوری میتونم سینه هام رو بزرگ کنم سینه های من نسبت به سینه های دوستام خیلی خیلی کوچیکه لطفا راهنماییم کنین ممنونم

    1. شما توی سن رشد و بلوغ هستید نگران نباشید خودشون بزرگ میشن.ولی می تونید ماساژ هم بدید که رشدش سریع تر بشه

  34. من یکی از سینه سکته راستم کوچیکه تر از سکته چپمه باید چه کنم

  35. سلام منم سینه سمت چپم بزرگ تر از سینه راستمه انگار استخون قفسه سینه با هم مساوی نیست نمیدونم باید چه کنم لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم

    1. سلام این مسئله طبیعی است وجای نگرانی ندارد .

  36. سلام منم سینه سمت چپم بزرگ تر از سینه راستمه انگار استخون قفسه سینه با هم مساوی نیست

  37. سلام دختری ۱۸سال ام که اصلا سینه ندارم وحتی سو تین هم نمی توانم که ببندم کمک کنید لطفا

  38. ببخشيد من ژنتيكي سينه هاي بزرگي داشتم ولي يكم وزن كم كردم سينه هام خيلي كوچيك شدن چيكار كنم برگرده به سايز قبلي با اين ماساژ ا درست ميشه؟

  39. من اثلا سینه هام بزرگ نمی شن من ۱۵ سالم انگار ۹ سالمه نگرانم

  40. سلاااام من ۱۷ سالمه سینه هاام خیلی کوچیکه طوری که سوتین نکنم اصلا معلوم نمیشه با اب سرد ماساژ میدم مشکلی پیش نمبااد ؟؟

  41. سلام…من ۱۴ سالمه نسبتا سینه های بزرگی دارم…کمی هم اضافه وزن دارم…ممکنه با وزن کم کردن وزن کوچیک بشن؟:(

  42. سلام من ۲۵ سالمه ولی سینم خیلی کوچیکه که اصلالباس زیرسایزکوچیکم نمیپوشم چیکاربایدکرد
    ممنونم

    1. عزیزم منم ۱۹ سالمه ۵۲ کیلو قدمم ۱۶۳ و اینکه دکتر گف سطح اندروژنهات خیلی بالاس و دگ بزرگ نمیشن انقد ناراحت شدم که نگو شما هم برو ببین مشکلت چیه دکتر التماس دعا

  43. Slm mishe baraye bozorg shodan sine ha ye raveshi begin ke zud javab bede ?

  44. ببخشید ماساژ سینه باعث سرطان سینه نمیشه؟

    1. خیر ماساژ سینه ربطی به سرطان سینه ندارد.

  45. سلام. من ۲۷ سالمه سینه راست با فشار کمی شیر خارج میشه چه کار کنم سینه کوچکی هم دارم ایا ماساژ درمانی جواب میده

    1. سلام نباید نوک سینه خود را دستکاری کنید اگر پریودی نامنظمی دارید و خود به خودی از نوک سینه شما شیر می آید باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما آزمایشات هورمونی درخواست شود.

  46. سلام من از باد کش معمولی استفاه کردم جواب گرفتم به شما هم توصیه میکنم استفادهکنید

    1. سلام عزیزجان
      تو چند هفته جواب گرفتید ؟؟؟
      روغن هم میزنید به سینه هاتون؟؟

  47. چه جوری از بادکش استفاده کردین تو خونه بدون وسیله؟؟توصیح بدین؟

  48. برای کمی بزرگ شدن سینه وسفت شدن اون جیکار کنم

  49. سلام من ۱۸ سالمه وسینه هام خیلی کوچیکه میشه بگید چیکار بکنم خیلی نگرانم دوست دادم بزرگ تر باشه

  50. سلام
    تنها راه بزرگ کردن سینه ماساژ سینه هست من خودم حدود یه ربع وسه نوبت درروزانجام دادم ودرعرض دوماه نتیجه گرفتم اولاآدم احساس دردمیکنه توسینش که این دردنشانه رشدسینه هست نگران نباشید.

  51. من ۱۳المه پریودم میشم ولی سینه هام نسبت به دوسtتام خیلی کوچیکه

  52. من سینه های کوچکی داشتم با مشورت یک دستگاه بادکش سینه یا همون وکیوم سینه خریدم و روزی ۱۵ دقیقه ابتدا با روغن خراطین ماساژ دادم بعدش بادکش سینه در عرض سه ماه سینه هام دو سایز بزرگتر شد این روش صد در صد جواب میده بدون عوارض.موفق باشید

  53. سلام به همگی . برای بزرگ کردن سینه قرص و کرم های گیاهی زیادی وجود دارند که بعضی هاشون واقعا تا دو سایز میتونن سینه رو بزرگ کنن از قبیل پیوره ریا میریفیکا و فینو گرکو و … که حاوی فیتو استروژن و ایزوفلاون هستن .میتونم برای تهیه کمکتون کنم .

    1. سلام میشه بگید ازکجا تهیه کنیم

  54. سلام ۱۹ سالمه سایز سینم ۶۵ خیلی کوچیکه دوست دارم حداقل ۷۵ باشه چیکار کنم یه ماهه جواب بده خجالت میشم با این سنم سینهام خیلی کوچیکن.

  55. سلام شبتون بخیر?من پونزده سالمه و وزنمم ۵۱ کیلوعه سایز سینم هم پایینه هفتاده خیلی دوسدارم سینهام بزرگ شه لطفا راهنمایی کنید با چاق شدن سینهام رشد میکنه یامثلاازروغن خراطین استفاده کنم لطفا جواب بدید

  56. سلام من مجردم سایز سینه هام ۷۵هست ولی چون ازسوتین ستفاده نکردنم شل وافتاده شده چیکار کنم سفت شه

  57. سلام. من ماساژ موقع خواب انجام میدم، اما فردا صبح درد سینه دارم. خانم مشاور این مطلب جای نگرانی داره؟ ممنوون میشم جواب بدین.

  58. سلام من این کار ها را کردم سینه هام رشد نکرد چیکار کنم

  59. سلام من ۱۴‌سالمه وهنوز پریود نشدم سینه هامم خیلی خیلی کم رشد کرده ایا من بیماری خاصی دارم خانم مشلور تورو خدا جوابمو بدین مرسی

    1. سلام اگر تا ۶ ماه دیگر پریود نشدید آن وقت به پزشک مراجعه نمایید.

  60. سلام من ۲۴ سالمه و سینه های خیلی کوچیک و شکم بزرگ داشتم و همه مسخره م میکردن برای اینکه سینه هام بزرگ شه ماساژ میدادم نوک سنه هام بزرگ و بد شده مثل سینه های زن هاست خیلی ناراحتم میترسم کسی که بخواد بام ازدواج کنه بهم شک کنه قبلا رابطه داشتم با پسر لطفا راهنماییم کنید

  61. سلام من ۱۶ سالمه مشکلی هم ندارم ولی امیدوارم موفق بشین?

  62. من ۲۰ سالمه هیچ کدام از مشکلات اینچنینی هم نداشتم

  63. سلام من۳۳سالمه وبعداز اولین دوران شیردهی سینه هام خیلی خیلی کوچک شدن بعداز۱۰سال به تازگی کرم
    پرفکت ومن
    خریدم و یک هفته هست که استفاده میکنم ولی هنوز نتیجه ای نگرفتم☹️

  64. سلام مت میخواستم بدونم نحوه ماساژ سینه باید به چه صورت باشه

  65. سلام.من نزدیک دوماه سینه م را ماساژدادم که بزرگ بشه ولی متاسفانه کوچک شد.علتش چیه و چکار کنم که بزرگ بشه

  66. ۲۶سالمه یدونه هم دختر دارم اما بعد از شیردهی سینم کوچیک شد چیکار کنم

  67. من ۱۸ سالمه مجردم.
    کوچیکن سینه هام.
    فرمشون هم ب بیرون فک‌میکنم میگن شرقی غربی.ب سمت راستو چپ کشیده شده.
    چاک سینه اصن ندارم و با فاصلن.
    بزرگ میشن؟ –

  68. سلام من ۱۹سالمه و سینه هام ۸۰هست چیکار کنم کوچیک شن.در ضمن خط سینه هم ندارم و مدلش شرقی غربی هست..میشه کمک کنید چیکار کنم نزدیک هم باشن؟

    1. منم سینه هام شرقی غربی و مخروطی هست
      چیکار کنم که بهم نزدیک بشن و گرد باشه؟

  69. ۱۵سالمه سوتین نمیبندم ماشاژو تا کی باید انجام بدم

  70. سلام من پروتز سینه ام شهریار حدادی انجام داد
    خیلی باتجربه و ماهر هستند
    خیلی سینه ام قشنگ شده و هزینه اشم خیلی تخفیف داد

  71. سلام من ۱۴ سالمه نامزدم كمتر از يكماه ديگه عقديمه سينه هامم خيلي كوچيكه جوري كه اصلا سوتين هم نميزنم لطفا خواهشا كمكم كنيد تورو خدا خانوم مشاور

    1. سلام به همه ى عزيزان ،من هم همين مشكل و دارم ولى روغن خريدم از داروخانه اصل و المانى ،از دو شب پيش شروع كردم به ماساژ،ميتونم اطلاعاتم و باهاتون تقسيم كنم ،ايميل من هست ميتونيد ايميل بزنيد .

  72. سلام من سینه هام همیشه داغ هستش آیا مشکلی یا بیماریی دارم؟لطفا ج بدین مرسی

    1. سلام می تواند علت آن تغییرات هورمونی در زمان تخمک گذاری خود و یا پیش از قاعدگی باشد .

  73. سلام من چند روزی هست ک ماساژ سینه را شروع کردم و حس میکنم بزرگ شده سینم .اما درد میکنه دلیلش چیه؟ممنون میشم راهنمایی کنین

  74. سلام ، میخواستم بپرسم عرق کردن بدون سوتین سینه رو کوچیک میکنه ؟؟

  75. سلام من ۱۵سالمه ولی سینه هام خیلی کوچیکتر از دوستامه عین سینه دختراییه که تازه دارن سینه درمیان نمی‌دونم چیکار کنم مامانم وقتی شکلشو دید گفت غیر طبیعیه شکل سینه اینطوری بزرگ نمیشه اطرافش پهنه ولی نوکش لاغره خیلی نگرانم لطفاً کمکم کنید اگه میشه زود پاسخ بدید

  76. سلام ۲۲ سالمه حتی سایزم ۵۰ هم نیست کاملا صاف هستش.خیلی ناراحت ام .تا مرداد ماه میخوام ماساژ با روغن خراطین بدم اگر نتیجه دلخواه نداد برم طب سوزنی

  77. من ی دارویی رو میدونم که کمکتون میکنه سینه هاتون خوش فرم و به اندازه دلخاتون برسن
    ۰۹۹۱۴۰۰۲۶۲۶

  78. سلام من ۱۸ سالمه اصلا سینه هام بزرگ نمیشن فک نکنم ۷۰ هم باشن لطفااگه میشه بهم بگین چیکارکنم ک سینه هام بزرگ بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *