انتخاب لباس زیر مناسب خانم های باردار

انتخاب لباس زیر مناسب خانم های باردار

در دوران بارداری حجم و اندازه سینه ها و باسن افزایش پیدا می کند، بنابراین لباس های زیری که قبل از بارداری به تن می کردید، اندازه شما نخواهد شد. اکنون نیاز به خرید لباس زیرهای جدید خواهید داشت. در اینجا قصد داریم تا نکاتی را در مورد خرید بهترین شورت و سوتین به شما ارائه دهیم تا بتوانید لباس زیر مناسب در بارداری را برای خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

انتخاب شورت مناسب برای دوران بارداری

برای انتخاب شورت مناسب در دوران بارداری به راحتی و عادت های خود توجه کنید. ممکن است در دوران بارداری باسن کمی بزرگ شود و حجم شکم اجازه ندهد که شورت هایی که قبل از بارداری به تن می کردید را در این دوران نیز استفاده کنید. شورت های بارداری شکم را نیز پوشش داده و قسمتی از شورت بر روی شکم قرار می گیرد. سعی کنید تا در هنگام خرید شورت موارد زیر را در نظر بگیرید:

  •  شورت خیلی تنگ و خیلی گشاد انتخاب نکنید که در این دوران برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد و مانع از حرکت تان خواهد شد
  • حتما شورت از جنس نخ انتخاب کنید تا باعث ایجاد حساسیت نشود.
  • قسمتی از کش حتما بر روی شکم قرار بگیرد، اما مراقب باشید که کش سفت نباشد و به شکم تان فشار وارد نکند.

انتخاب شورت مناسب دوران بارداری

انتخاب سوتین مناسب بارداری

از اولین نشانه های بارداری می توان به بزرگ شدن سینه ها اشاره کرد. در برخی از زنان سینه در سه ماهه اول بزرگ شده و تا اواخر بارداری همین اندازه را خواهد داشت، اما سینه برخی دیگر از زنان تا اواخر بارداری افزایش حجم خواهد داشت. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب سوتین در بارداری این تغییرات تدریجی بزرگ شدن سینه ها را در نظر بگیرید. به طور کلی در انتخاب سوتین باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1.  سوتین باید تمام سینه ها را بپوشاند: سینه ها در دوران بارداری حساس می شوند، بنابراین سعی کنید تا سوتین هایی را انتخاب کنید که تمام سینه ها را می پوشانند و از انتخاب سوتین های فانتزی که نصف سینه ها را پوشانده اند، اجتناب کنید.
  2.  سوتین از جسن نخ انتخاب کنید: حتما برچسب درج شده بر روی محصول را بخوانید تا مشخص شود که الیاف به کار رفته در آن صد در در نخ است. استفاده از سوتین های نخی می تواند میزان حساسیت را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.
  3.  بند سوتین پهن انتخاب کنید: حتما سوتین هایی را انتخاب کنید که بندهای پهن داشته باشد و چند سانتی متر از زیر سینه را نیز پوشش دهد. سینه ها به تدریج رشد کرده و استفاده از سوتین هایی با بند پهن به تدریج کمک کرده تا سینه ها تکان نخورند
  4. سوتین ها باید حداقل سه ردیف قلاب پهن داشته باشند: هر چه تعداد قلاب ها بیشتر باشد، به راحتی می توان آنها را تنگ تر یا گشادتر کرد. از آنجایی که سینه ها به تدریج رشد می کنند، سوتین قلاب های فلزی دارد که به شما در رفع این مشکل کمک می کند.
  5. سوتین فاقد فنر خریداری کنید: سوتین فنردار می تواند از رشد کل سینه ها جلوگیری کند. همچنین ممکن است فنر آن به مرور از بدن خارج شده و بدن را زخم کند.

سعی کنید تا لباس زیرها را از فروشگاه های معتبر لباس زیر خریداری کنید تا بتوانید سایز مناسب خود را خریداری نمایید و اگر سایز دقیق را نمی دانید، فروشنده ها می توانند به شما در انتخاب سایز سوتین و شورت کمک کنند.

سخن آخر

در دوران بارداری اندازه سینه ها و باسن افزایش پیدا می کند و باید لباس زیرهای مناسب برای بارداری انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم تا نکات مهم در خصوص انتخاب شورت و سوتین را به شما ارائه دهیم تا بتوانید لباس زیرهای مناسب را انتخاب کنید که در کل دوران بارداری بتوانید از آن استفاده کنید.

https://www.ninisite.com/article/8797

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.