از شب اول زفاف میترسم!

در شب زفاف مرد باید با حوصله و صبر بالایی که از خویش نشان می دهد؛ اضطراب و ترس همسرش را از بین ببرد و با نوازش ها و ملاعبه های مکرر، همسرش را براي یک امیزش موفق و رضایتبخش آماده کند. با روش های خاصی که در جای خود بیان شده است؛ سعی کند؛ وارد عمل شده؛ تا همسرش خيلي متحمل درد نشود…

شب زفآف چیست؟ 

شب زفاف (شب اول عروسی) شبی است که که عروس و داماد نخستین رابطه جنسی خویش را انجام می‌دهند . هم در گذشته و هم اکنون در خانواده های سنتی ايراني رسم است که در شب اول عروسی ( شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد دستمال خونی شب عروسی را نشان آن ها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به منزل های خویش بازگردند. این دستمال خونی بیانگر پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

رابطه جنسی در شب زفاف باید از روی قوانین شب حجله انجام شود.

از شب اول زفاف میترسم

شب زفاف به چند دلیل مهم است:
۱. شب زفاف برای اغلب زوجها شب پر التهابی است و اولین شب ارتباط جنسی جدّي میان آنهاست.

۲. مسأله بکارت خویش عامل اصلی اضطراب برای خانم هاست. ترس از درد و خونريزي و از سوی ديگر نداشتن خونريزي دختران را مضطرب ميکند .

۳. این شب براي زوجین، به خصوص زنان، شبی به یاد ماندنی است.

۴. پاره شدن پرده بکارت اغلب با امدن مقداری خون همراه است و این براي دو طرف مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسمانی است.

شب زفاف در گذشته

 شب زفاف اصولا به اولین رابطه جنسی همراه با دخول زوج اطلاق ميشود ، و معمولاً در شب ازدواج رخ ميدهد . پدر دختر طبق یکی از رسومات گذشته، عروس و داماد را مقابل اتاق حجله دست به دست ميکند و مادر زن پشت در اتاق می ایستد تا داماد دستمال خونی شب اول ازدواج را تحویل دهد.

زمان مناسب آمیزش شب زفاف

تحریک جنسی در مردان تقریبا همیشه میتواند رخ دهد و هیچ وقت زمان مشخصی هم ندارد، امیزش جنسی نباید وقت و زمان مشخص و برنامه ريزي شده داشته باشد بلکه هوس و خواست زن و شوهر است که دوران امیزش را مشخص ميکند، چرا که امکان دارد موکول کردن رابطه جنسی به زمان خاص، لذت بخشی آنرا کاهش دهند.

ولی یادمان نرود که هماهنگی دوجانبه و احترام به خواست طرف مقابل به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

خونریزی پرده بکارت چقدر است؟

معمولاً بعد از پارگی پرده بکارت خون ريزي کم و بیش شدیدی ایجاد می شود . لازم است این خون را از خون قائدگی تمیز دهیم. خون قائدگی دارای فیبرینوژن کم تر است، بنابراین دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالیکه خون حاصل از پرده بکارت زودتر لخته شده و دارای مقدار کمی سلول واژینال است. لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولاً زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود. بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته میشوند .

در بسياري از موارد، میزان کمی از لکه بینی، که در آن زنان متوجه چند قطره خون بر روی دستمال خویش و یا در دستمال کاغذی وجود دارد هیچ خون ريزي شدیدی را تجربه نمیکنند، چنانچه خون ريزي به میزان کافی سنگین وباعث خیس خوردن کل نوار بهداشتی شود با یک پزشک صحبت کنید .

از شب اول زفاف میترسم!

نکاتی که در شب زفاف باید مورد توجه قرار گیرد (برای خانم ها )

* مهم ترين عامل در رفع درد ناشی از برقراری ارتباط در شب زفاف آماده کردن روحی و روانی شما و متقابلا همسرتان است که این کار در مورد شما از طرف شوهرتان باید بخوبی انجام شود.

* بارداری یکی ديگر از مسائلی است که استرس ایجاد ميکند ، شیوه های پيش‌گيري را در نظر داشته باشید. درصورتی که از گذشته براي آن برنامه ريزي نکرده اید و از داروهای پيش‌گيري استفاده نکرده اید، حتماً از کاندوم استفاده کنید. بعضی از کاندوم ها خواص تاخیری هم دارند که براي مردانی که ممکن است در نخستین رابطه ها زود انزال شوند، مناسب است. ژل لوبریکانت از چیزهایی است که هر زوجی باید دردسترس خویش داشته باشند. چنانچه حس می کنید رطوبت مهبل کم است از ژل لوبریکانت و چنانچه حس درد کردید میتوانید از لیدوکایین استفاده کنید.

* مطلب مهم بعدی هم اینکه حتماً پیش از انجام نخستین نزدیکیتون حمام کنید و آلت ج ن س همسرتان و شما کاملاً پاکیزه باشد و در صورت امکان شوهرتان از کاندوم استفاده کند .

سعی شود که کاندوم مورد استفاده زیاد با دست تماس نداشته باشد. همه این موارد به این علت است که هنگامی که پرده بکارت شما در اثر ورود پاره مي شود از راه زخم های ایجاد شده میکروب و الودگی وارد بدن شما نشود و اندام ج ن س تان را ملتهب و دردناکتر نکند.

* پیشنهاد میکنم که براي انجام نزدیکی با همسرتان در شب زفاف، حالت بدنی شما زیر باشد و شوهرتان روی شما و سعی کنید که پاهاتون رو رو به بالا نگه دارید. این کار سبب مي شود که شما درد کمتری رو حس کنید.

* مرد باید با حوصله و صبر بالایی که از خویش نشان می دهد؛ اضطراب همسرش را از بین ببرد و با نوازش ها و ملاعبه های مکرر، همسرش را براي یک امیزش موفق و رضایتبخش آماده کند. با روش های خاصی که در جای خود بیان شده است؛ سعی کند؛ وارد عمل شده؛ تا همسرش خيلي متحمل درد نشود. گاهی اوقات به علت ناشی گری و بی صبری مرد، در شب زفاف، زن دردی را متحمل ميشود و خاطره بدی از نخستین امیزش در ذهنش نقش می بندد و این امر در امیزش های بعدی تأثیر می گذارد.

* توصیه میشود که بعد از دخول آلت شوهرتان و پاره شدن پرده بکارت و خون ريزی، عمل جنسی شما موقتا قطع و به فاصله چند دقیقه ( ۱۰ الی ۱۵ دقیقه – زمانیکه درد و سوزش آرام گرفته است) دوباره از سر گرفته شود. بوسیدن و نوازش کردن شما و هم یاری و همفکری شوهرتان در این چند دقیقه می تواند موثر باشد.

* پس از پایان عمل جنسی و مقاربت، بهتر است که شما چند ساعتی رو استراحت کنید و از فعالیت شدید بدنی خودداری کنید؛ (ترجیحا راه نروید تا عمل جلوگيري از خون ريزي به خوبی به وسیله بدن انجام شود) تا با این کار از تداوم خون ريزي و درد ناشی از پارگی پرده بکارت جلوگيري کنید.

* ماساژ دادن یکی ديگر از مهم ترين نوع عشق بازی است که هیچ شخصی دربرابر آن دوام نمی آورد!!

انجام ماساژ های جنسی ویژگی های خاص خود را دارد که باید به آن توجه کنید، قسمت های حساس بدن زنان مثل باسن و سینه ها نقاط خوبی براي تحریک حس جنسی اوست چند قطره از روغن ماساژ را به آرامی روی این نواحی بریزید دستانتان را قدری گرم کنید و دایره وار و آرام شروع به مالش کنید ماساژ را از بالا تنه شروع کنید و تا پائین ادامه دهید، ماساژ مهبل لذت فوق العاده ای را به هردو طرف مي دهد و زن را براي وارد شدن آلت مرد فراهم میسازد همچنين ماساژ بدن مرد توسط خانم بسیار لذتبخش است و می تواند وی را براي رسيدن به نعوظ کامل یاري دهد.

* شدت درد ناشی از پارگی پرده بکارت شما در شب زفاف به جنس این پرده هم بستگی دارد. در برخی از خانوما این پرده کامل، برخی ها غیر کامل و برخی هم بطور مادرزادی بدون پرده اند.

* اینکه با شوهرتان در خصوص خوف از درد زیاد صحبت کردید خيلي خوب است. در زمان انجام این عمل سعی کنید با شوهرتان گفت و گو کنید و او را راهنمايي کنید که چه طور عمل مقاربت را انجام بدهد که شما دچار درد شدید نشوید.

منبع خبر : برگرفته از beytoote

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.