پودر لیدی میل برای وزن گیری جنین

پودر لیدی میل برای وزن گیری جنین | پودر ترومام برای وزن گیری جنین

دوران بارداری و شیردهی از مهمترین و حیاتی ترین دوران های زندگی مادران می باشند و بخشی از این اهمیت حیاتی در راستای تامین تغذیه متناسب و دقیق با نیازهای این دوران است.

چنانکه می دانیم نیازهای تغذیه ای مادران در دوران بارداری و شیر دهی به شکل واضحی تغییر می یابد. بطوریکه نیاز بدن به بسیاری از درشت مغذی ها و ریز مغذی ها، در حد قابل توجهی افزایش می یابد. این نیاز اضافی به مواد غذایی، به دلیل رشد و نمو جنین یا کودک و افزایش متابولیسم مادران بوده که در صورت عدم تامین کامل، می تواند خسارات جبران ناپذیری را متوجه هم مادر و هم کودک نماید و بعضی از تاثیرات منفی این صدمات تا سال ها در زندگی فرد باقی خواهند ماند.

با اینکه این افزایش نیاز می تواند توسط خود مادر از مواد غذایی تامین گردد، اما به دلیل مشکلات گوارشی این دوران، سختی محاسبات تغذیه ای دقیق و نیز محدودیت های هزینه ای، این پوشش معمولاً صورت نمی گیرد و نیاز به یک بسته غذایی کامل که به راحتی در دسترس باشد و هزینه مناسبی داشته و ضمانت غذایی کافی ایجاد کند، به وضوح احساس می شود. این بسته بهتر است طبیعی بوده و بر پایه پروتئین شیر تامین گردد که ارزش بیولوژیک بالایی دارد.

لیدی میل بسته غذایی کامل است که با پوشش استانداردهای علمی، ملی و بین المللی، بطور بسیار مطلوب نیازهای تغذیه ای را برای مادران شیرده و باردار تامین می کند، ضمن اینکه پذیرش آسانی نیز دارد و بسیاری از کمبود ها و اختلالات تغذیه ای در بدن مادر و جنین را جبران می کند.

پودر لیدی میل برای وزن گیری جنین

لیدی میل با دارا بودن اسید های چرب ضروری امگا ۳ و امگا ۶ (که از پیش سازهای AA و DHA می باشند) علاوه بر خواص شناخته شـده خود باعـث قابـلیت تولید اسـید آراشیدونیک و اسید دوکوزاهگزانوئیک و ایکوزاپنتانوئیک در بدن مادر می شود که برای رشد جنین مفید می باشند.

تاثیر لیدی میل بر وزن گیری نوزاد

نسبت ۹/۴ برای امگا ۶ به امگا ۳ جهت رشد بهینه ارگان های کودک شیرخوار یا جنین بسیار مهم است، امروزه منابع علمی بر مراعات این نسبت در تغذیه مادر تاکید جدی دارند.

تاثیر لیدی میل بر وزن گیری نوزاد

لیدی میل شامل AA و DHA جهت تکامل سیستم بینایی و توسعه شبکه عصبی جنین و نیز حفظ عملکرد بهینه سیستم عصبی مادر می باشد.

لیدی میل باعث جلوگیری از چاقی در دوران بارداری می شود، اغلب مادران برای اطمینان از تامین نیازهای خود و نوزاد به میزان بیش از حد نیاز از مواد غذایی استفاده می کنند، این کار باعث چاقی می شود و مشکلات زیادی را برای مادر در پی دارد. مقادیر ضروری از مواد غذایی مختلف مورد نیاز، در لیدی میل کاملا مطابق با افزایش نیازها در طول بارداری و شیردهی تنظیم گردیده است، به طوری که مادر می تواند با اطمینان از تامین تمامی نیازها، تنها لیدی میل را به جیره غذایی پیش از بارداری خود اضافه کند. این کار از بروز چاقی و همچنین کمبود های غذایی و صدمات جبران ناپذیر مادر و کودک جلوگیری می نماید.

لیدی میل با فراهم سازی آهن به میزان روزانه ۲۳٫۴ گرم توانسته نیاز به آهن را به طور کامل برآورده سازد، طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، فقر آهن شایع ترین کمبود تغذیه ای در جهان است. به دلیل افزایش گلبول سازی جهت رشد جنین نیاز روزانه به آهن در بارداری افزایش می یابد.

لیدی میل تنها مکملی است که برای بهبود یبوست از اینولین (که نوعی پری بیوتیک نیز می باشد) برای حل این مشکل بهره برده است. یبوست عارضه ای شایع در خانم های باردار است.

لیدی میل با دارا بودن مقادیر مناسب ویتامین B6 باعث پیشگیری و درمان تهوع شایع بارداری می شود.

لیدی میل با دارا بودن اسید فولیک در ترکیبات خود، باعث کاهش چشمگیر در وقوع نقص لوله عصبی نوزاد (NTD) و پیشگیری از عوارض مهمی مانند زایمان زودرس و تولد نوزاد کم وزن (LBW) می شود.

لیدی میل را نمی توان صرفا یک مکمل غذایی در چند رده محدود تغذیه ای دانست (امروزه مکمل های بارداری و شیردهی موجود در بازار، تنها شامل برخی ویتامین ها و بعضی از مواد معدنی هستند در حالی که لیدی میل تامین کننده کامل افزایش نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی، انرژی و پروتئین مورد نیاز بدن در دوره بارداری و شیردهی می باشد).

لیدی میل بسته غذایی کاملا طبیعی بر پایه شیر گاو است که این ویژگی در سایر مکمل ها که معمولا مصنوعی و سنتتیک هستند کمتر دیده می شود.

لیدی میل شامل مواد نیمه ضروری کولین، تورین، اینوزیتول می باشد که در تکامل سیستم عصبی و انتقال ریزمغذی ها به داخل سلول نقش کلیدی دارند.

لیدی میل با توجه به احترام شرکت فاسبل به سلیقه های متفاوت، در طعم های دلپذیر کاکائو، توت فرنگی، وانیلی، موزی و … تهیه و عرضه می گردد.

لیدی میل به گونه ای طراحی شده است که در فرایند تولید و آماده سازی، تنها یک بار تحت خشک سازی قرار گیرد که این مسئله باعث حفظ کیفیت پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواد ضروری در بالاترین سطح ارزش بیولوژیک شده است.

این محصول فاقد گلوتن می باشد لذا بیماران سلیاکی نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند.

مصرف لیدی میل برای افراد عادی

توصیه می شود که مصرف لیدی میل چند ماه پیش از بارداری آغاز شود تا ذخایر مورد نیاز بدن از نظر مواد مغذی ضروری در زمان شروع بارداری تامین شده باشد.

با افزودن وی پروتئین مایع در فرایند تولید این محصول لیدی میل دارای وی پروتئین بیشتری نسبت به شیر معمولی است که باعث افزایش ارزش بیولوژیک پروتئینها شده و هضم آن آسان است.

شرکت فاسبل بلژیک به دلیل تولید مستقیم وی پروتئین و حتی فروش آن به سایر شرکت های مرتبط در سراسر اروپا، همواره از تازه ترین و باکیفیت ترین وی پروتئین ها به شکل مایع در محصولات خود بهره برده است.

  لیدی میل دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی است و به همین دلیل به شکل پودر تغذیه ای (و نه قرص) همانند مواد غذایی، در دسترس می باشد.

لیدی میل تامین کامل مازاد نیازهای تغذیه ای مادر (مطابق با DRI و کتب مرجع) در دوران شیردهی و بارداری نسبت به قبل از بارداری را در زمینه انرژی، پروتئین، کربوهیدرات، چربی، مواد معدنی، ویتامین و مواد نیمه ضروری نظیر کولین، تورین و اینوزیتول پوشش می دهد.

(لازم به توضیح است مکمل های نسبی که فقط مواردی همچون مواد معدنی یا بعضی ویتامین ها و یا حتی در بهترین شرایط مخلوطی از ویتامین ها و مواد معدنی و مثلاً مقداری اسید چرب ضروری را تامین می کنند، نمی توانند تمامی نیازهای ضروری مادر را تامین کرده و معمولاً رویکردی تجاری دارند).

برخی از مزایای لیدی میل به اختصار شامل موارد زیر می باشد:

  1. پیشگیری از کم خونی مادر و جنین در دوران بارداری و پس از آن
  2. شرکت در روند تکامل اسکلت استخوانی جنین و نوزاد
  3. کمک به تکامل سیستم اعصاب مرکزی جنین و نوزاد
  4. پیشگیری از کرتینیسم، عقب ماندگی ذهنی و کوتولگی
  5. کاهش احتمال اضطراب و افسردگی مادر پس از زایمان
  6. جلوگیری از پدیده کم وزنی نوزاد هنگام تولد (LBW)
  7. تسهیل روند پیدایش جوانه های دندانی جنین
  8. پیشگیری از یبوست دوران بارداری مادران
  9. غنی سازی و افزایش کمی و کیفی شیر مادر
  10. جلوگیری از پدیده نرمی استخوان نوزاد
  11. تاثیر گذار در توسعه شبکیه چشم نوزاد
  12. پیشگیری از نقایص مغذی و نخاعی نوزاد
  13. پیشگیری از زایمان های زودرس
  14. جلوگیری از پوکی استخوان مادر

قیمت پودر لیدی میل چقدره

در ابتدای سال ۹۹ سایت های فروشگاهی که عرضه کننده پودر لیدی میل هستند، قیمت این محصول را حدود ۲۴۰۰۰ تومان اعلام کرده اند. و این موضوع برای پودر پودر ترمام نیز صادق است. و قیمت پودر ترومام نیز بین ۲۳-۲۷ هزار تومان می باشد.

 

پودر ترومام برای وزن گیری جنین

پودر ترومام برای وزن گیری جنین

با مصرف ترومام شما می توانید در طول روز ۱/۴ پروتئین ها و چربی هایی که برای رشد جنین و همچنین نیازهای مادر در دوران بارداری را تامین کنید. همچنین فیبر درون پودر ترومام مانع از یبوست شدن مادر بدلیل بارداری را درمان کند. تامین مواد درشت مغذی و ریز مغذی مورد نیاز مادر در دوران بارداری می تواند از بروز مشکلاتی مانند افسردگی، کم خونی و کرتینیسم جلوگیری می کند که این امر با خوردن پودر ترومام امکان پذیر است. همچنین خوردن پودر ترومام از عقب ماندگی و کوتولگی های جنین جلوگیری می کند.

 

 

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید…

اشتراک‌گذاری
103 نظر
  1. البته بهتر است از طریق مواد غذایی پر ارزش این مواد مغذی گرفته شود.خرما و قارچ و میوه های فصلی و انواع آجیلها و … بهترین منبع ویتامینها و مواد معدنی هستند.

  2. ايا مکمل غذايي مناسبي براي خانم هاي باردار و مادران شيرده که بر پايه شير گاو بوده،حاوي پروتئين ،چربي و تمامي ويتامين ها و مواد معدني مورد نياز دوران بارداري و شيردهي باشد،وجود دارد؟
    مادر بودن موهبتي است که مادران از ابتداي خلقت،شکر واجبش را ادا کرده اند يا دست کم سعي در آن داشته اند. مدارک باستان مملو از مواردي است که نشان مي دهد پيشينيان توجه ويژه اي به امر تغذيه در دوران بارداري و شيردهي داشته اند و اين پرسش اسطوره اي که کدام معجون،توانايي تامين کامل نيازهاي مادر را دارد،به وضوح در منابع گذشته ديده مي شود. هنوز هم دغدغه تغذيه مناسب در اين دوران،مادران و حتي پدران را بارها براي کسب اطلاعات به مراکز علمي و درماني مي کشاند . تغذيه جداول مدرني به نام DRIمنتشر مي کند که نياز غذايي روزانه گروه هاي مختلف سني را در شرايط متفاوت بر حسب آخرين استانداردهاي جهاني اعلام مي کند ؛مثلا افزايش نياز به انرژي روزانه در ۳ماهه دوم بارداري،۳ماهه سوم بارداري و دوران شيردهي به ترتيب برابر با ۳۶۰-۳۴۰،۱۱۲و ۴۵۰کيلوکالري است و مصرف ۲ليوان در روز از محلول ليدي ميسل۴۰۲کيلوکالري انرژي به بدن مي رساند و اين دقيقا همان هماهنگي عرضه و تقاضا است يا اين که پروتئين اضافي موردنياز جهت ساخت بافت هاي جنين و حمايت از مادر برابر (۲۰تا۲۵گرم)است که اين ميزان در ۱۰۰گرم ليدي ميل (۲ليوان مصرف روزانه )برابر ۲۳گرم پروتئين است که به دليل غني شدن با پروتئين wheyارزش بيولوژيکي بسيار بالا دارد ،همچنين حاوي تمامي اسيدهاي آمينه ضروري و نيمه ضروري مورد نياز است. اسيدهاي آمينه ضروري و نيمه ضروري مورد نياز است. اسيدهاي آمينه ضروري نياز به کربوهيدرات مطابقDRI،روزانه ۴۰گرم است و خوشبختانه اين مکمل غذايي حاوي ۵۳گرم کربوهيدرات در ۱۰۰کيلوکالري است . قند اصلي ليدي ميل،لاکتوز است که از شير تازه و چربي گرفته شده گاو(skimmed milk)تهيه شده ودر جذب کلسيم نقش ارزشمندي دارد. همچنين وجود پره بيوتيک اينولين باعث کاهش بيشتر LDLخون شده و يبوست در دوران بارداري را مهار مي کند. در مورد چربي ها هم همين گونه است. طي دوران بارداري نياز روزانه به اسيد لينولئيک به (۱۳گرم)و اسيد لينولنيک به (۱/۴گرم)مي رسد ،که تامين اين مقادير براي سلامت مادر و جنين حياتي است . در دوران شيردهي نيز،مقدار و کيفيت اسيدهاي چرب ضروري در شير مادر به طور کلي وابسته به تغذيه مادر شيرده است و اين ميزان تقريبا با مقادير آن در دوران بارداري،برابري مي کند. بايد ياد آوري کنيم چربي ها علاوه بر اين که منبع بسيار خوب تامين انرژي هستند،در ساختار مغز جنين و شبکيه نوزادان نقش به سزايي دارند. چنانچه مي دانيم نقش مواد معدني و ويتامين ها در دوران بارداري و شيردهي در حفظ سلامت مادر و کودک،نقشي انکار ناپذير و حائز اهمين است . ليدي ميل که در واقع معجون کامل از هر دو گروه است،با دقت خاصي بر اساس استانداردهاي جهاني تنظيم شده است. ميزان افزايش نياز به موادي مثل روي،آهن ،سلنيوم ،يد و اسيد فوليک و…در ليدي ميل کاملا پوشش داده شده است. کلسيم بالاي ليدي ميل کاملا پوشش داده شده است. کلسيم بالاي ليدي ميل به حافظ استخوان ها و دندان هاي مادر کمک مي کند و رشد جوانه هاي دنداني و استخواني نوزاد را تکميل مي کند توزين موجود در اين مکمل غذايي نيز تکامل مطلوب مغز نوزاد را تسهيل مي کند و .. و در يک کلام،اين محصول خوراکي الگوي افزايش نيازهاي مادر و نوزاد در تمام گروه هاي غذايي را پوشش مي دهد

  3. سلام من در هفته سی و هفتم هستم و در هفته سی و پنجم ی سونو دادم وزنش ۲۴۰۰بود میتونم خودم بدون مشاوره با دکتر بخرم واستفاده کنم

    1. سلام وزن جنین شما خوب است وغیر طبیعی نیست.

  4. سلام من در هفته سی وهشت بارداری هستم و وزن جنینم دو وچهارصد است. ده روز پیش که سونو انجام دادم اصلا بچم وزن نگرفته بود خودمم همینطور.دکتر پیشنهاد لیدی میل داده بهم.بنظرتون این یکی دوهفته باقیمانده فایده داره استفاده کنم؟

    1. سلام بله می توانید مصرف کنید .

  5. سلام من وزن بچم تو هفته ۳۷ ۳ کیلو بود الان هفته ۳۹ هستم بخورم تاثیر داره؟؟روی شیر چی

    1. سلام نگران نباشید وزن جنین شما نرمال است و نیازی به مصرف مکمل لیدی میل نیست.

  6. سلام من هفته سی و دو سنو دادم وزنش ۱۷۰۰گرم بود الان سی و شیش هفتم میخام هر روز دولیوان لیدی میل مصرف کنم جواب میده به نظر شما تا شی و هشت چند کیلو شده

    1. سلام بهتر است رژیم غذایی مقوی ومغذی داشته باشید زیر نظر پزشک خود می توانید از پودر لیدی میل استفاده کنید.

  7. باسلام وعرض ادب من الان ۳۳هفتم امرزم سونو دادم وزن جنین ۱،۱۰۰ است میگن وزنش کم آیا لیدی میل جواب میده تا هفته آخرراهنماییم کنین لطفآ

    1. سلام بله می توانید زیر نظر پزشک از مکمل لیدی میل استفاده کنید.

  8. من اگه حتی بچه ام وزنش نرمال باشه دلم میخواد از این لیدی میل ها استفاده کنم چون میگن سونوگرافی دقیق نمیگه
    میتونم بدون مشورت با پزشکم دو هفته آخر رو مصرف کنم؟؟

    1. خیر .

  9. سلام من هفته بيست و نه سونو شدم وزنش ١٢٠٠ بوده
    وزنش كمه الان يا طبيعي هست؟؟
    ليدي ميل مصرف كنم؟؟

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است وجای نگرانی ندارد .

  10. سلام من ۳۶ هفته و ۲ روز هستم امروز سونو کردم وزن جنینم ۲۴۷۰بود که گفت یک هفته از سنش کمتره . ۱۶ روز دیگه سزارین میشم برای افزایش وزنش چی کار کنم ؟لیدی میل تاثیر داره؟؟

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است وجای نگرانی ندارد.

  11. سلام آخرین پریودیم۶برج چهار ۹۶بوده میخام بدونم الان چندهفته باردار هستم ممنون جواب بدید

    1. سلام سن بارداری شما ۳۳ هفته و یک روز می باشد.

  12. سلام وقت بخیر …ببخشید من تو ماه سوم بارداری هستم میتونم از پودر لیدی میل برای وزن گیری استفاده کنم ؟یا فعلا زوده؟؟؟

    1. سلام بله فعلا زود است .

  13. پودر لیدی میل از ماه چندم بارداری میشه استفاده کرد؟

    1. باید با تجویز پزشک معالج مصرف شود.

  14. سلام..سوال من ضروریه مبشه لطفا سریع جواب بدین؟اللن توی هفته ۳۳ هستم ولی وزن جنین ام ۱۶۰۰ هستش که دکتر گفتش کم وزن گرفته از مولتی پرینال هم استفاده میکنم الان میخوام بدونم میتونم از لیدی میل هم استفاده کنم چون علائم زایمان زودرس رو هم دارم و سزارینی هم هستم میترسم زودتر بدنیا بیاد اونم با وزن کم..لطفا راهنماییم کنین..ممنونم دوست عزیز

    1. سلام می توانید زیر نظر پزشک معالج خود استفاده کنید .

  15. سلام خسته نباشید‌‌ ‌‌
    تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی من ۷/۸/۱۳۹۶بود
    الان هفته چندم هستم وچند ماهمه

    1. سلام سن بارداری شما ۲۳ هفته ویک روز می باشد از هفته ۲۰ تا ۲۴ جزء ماه پنجم بارداری است .

  16. سلام من در هفته ۳۰بارداری سونو وزن جنین انجام دادم وزن ۱۴۶۰بود ماما میگه وزن جنینتون کمه میتونم از مکمل لیدی میل استفاده کنم

    1. سلام باید با تجویز پزشک معالج مصرف کنید.

  17. سلام من در هفته ۳۰بارداری سونو انجام دادم وزن جنین ۱۴۶۰بود ماما میگه وزنش خیلی کمه میخواستم بدونم میتونم از مکمل لیدی میل استفاده کنم ضرری ندارد

  18. سلام من هفته ۳۵ بارداری هستم و سونو وزن جنین ۲۱۶۰ گفته . وزنش نسبت به سن حاملگی چطوره؟ چندبار در روز لیدی میل مصرف کنم؟ تا هفته ۴۰ به وزن بالای ۲۵۰۰ میرسه؟

    1. سلام نگران نباشید وزن جنین شما به وزن ۲۵۰۰ خواهد رسید .

  19. سلام دکتر براافزایش وزن جنین پودر وی ام پروتئین نوشته آیا استفاده ش ضرردارخ؟مال زنای حاملس؟؟

  20. با سلام
    من طبق سونو دو روز پيش در هفته٣٤ و دو روز هستم وزن جنين رو ٢٤٩٠ اعلام كرده ميتونم از مكمل استفاده كنم با تشكر

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است تجویز مکمل های دارویی به تشخیص پزشک معالج است.

  21. با سلام
    من طبق سونو دو روز پيش در هفته٣٤ و دو روز هستم وزن جنين رو ٢٤٩٠ اعلام كرده ميتونم از مكمل استفاده كنم با تشكر

  22. سلام من ۲۹هفته و پنج روزمه دیروز سونو دادم و وزن بچم ۱۱۷۰ بود به نظرتون جای نگرانی داره

    1. سلام بهتر است زیر نظر پزشک از مکمل های ویتامینی استفاده کنید.

  23. سلام من در هفته ۳۶ بارداری هستم چون دیابت بارداری داشتم و رژیم سخت داشتم وزن جنینم ۲۵۰۰,آیا واقعا مکمل لیدی میل به وزن گیری جنینم کمک میکنه,نهایتش چقدر وزن میگیره در این زمان باقیمانده

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است باید تحت نظر پزشک معالج خود از مکمل های ویتامینی استفاده کنید.

  24. سلام
    من تو هفته ۳۲ هستم و وزن جنینم یک کیلو و نیم هست الان دو روزه دارم مصرف میکنم این پودرو زیر نظر پزشکم
    میخوام بدونم چقد وزن اضافه میکنه این آیا واقعن تاثیر داره ؟؟؟
    سوال دیگم اینه که ب ازای هر کیلو وزن مادر ک بالا میره چقد ب وزن جنین اضافه میشه؟؟؟؟؟؟؟

  25. سلام.من هفته ۳۳ و ۴ روز سونو دادم و وزن جنین ۲ کیلوگرم بود ولی دور شکم جنین به اندازه ۳۱ هفته نشان داده شده بود.دکتر سونو رنگی برای من نوشتن و در کنار ان مصرف لیدی میل تجویز کردن.با خوردن لیدی میل در ۱ ماه باقی مانده کودک من وزن میگیرد؟ اگر سونو رنگی مشکلی نشان دهد چه باید کرد؟

    1. سلام نگران نباشید بله جنین شما به وزن نرمال می رسد.

  26. سلام من هفته ۳۶ هستم ۲ هفته دیگه تا زایمان دارم وزن جنین ۲۹۵۰ بود نیازی به استفاده از لیدی میل هست ممنون

    1. سلام خیر نیازی به استفاده از پودر لیدی میل نیست.

  27. با سلام .. من هفته ۳۱ بارداری هستم هفته پیش رفتم سونو دکتر بهم گفت وزن نی نی کمه و لیدی میل برام تجویز کرد .. من قرصهایی ک دارم استفاده میکنم کلسیم اهن ایزی آیرون و پرگناکیر هستش .. میخواستم بدونم باید همزمان با این قرصها لیدی میل رو استفاده کنم یا مصرف قرصها رو قطع کنم ؟ متاسفانه فراموش کردم از دکترم بپرسم و چون شهرستانی هستم دیگه فعلا به دکترم دسترسی ندارم .. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام خیر نیازی به قطع دارو ها نیست می توانید هفته ای ۳ بار از مکمل لیدی میل استفاده کنید.

  28. با سلام .. من هفته ۳۱ بارداری هستم هفته پیش رفتم سونو دکتر بهم گفت وزن نی نی کمه و لیدی میل برام تجویز کرد .. من قرصهایی ک دارم استفاده میکنم کلسیم اهن ایزی آیرون و پرگناکیر هستش .. میخواستم بدونم باید همزمان با این قرصها لیدی میل رو استفاده کنم یا مصرف قرصها رو قطع کنم ؟ متاسفانه فراموش کردم از دکترم بپرسم و چون شهرستانی هستم دیگه فعلا به دکترم دسترسی ندارم .. ممنون میشم راهنمایی کنید

  29. سلام من تو هفته ۲۷ و۵ روز سونو دادم وزن جنین ۱۱۰۰ گرم بود البته نوشته +-۱۰۰گرم بنظرتون وزنش نرماله در ضمن من دیابت بارداری دارم ورژیم سختی رو رعایت میکنم زیاد چیزی نمیخورم استرس دارم قندم بره بالا ازاون طرف هم نگران وزن بچه ام ،ودوست دارم زایمانمم طبیعی باشه خیلی استرس دارم لطفا راهنماییم کنیم ممنون

    1. سلام در دوران بارداری نباید رژیم غذایی سخت داشته باشید بهتر است به پزشک متخصص تغذیه مراجعه نمایید تا رژیم غذایی استاندارد و مناسب وضعیت جسمانی شما و جنین داده شود .

  30. سلام خسته نباشید..ببخشید پودر لیدی میل برای دیابت بارداری ضرر داره یا اینکه مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    1. سلام خیر صرری ندارد اما باید حتما با تجویز پزشک خود از پودر لیدی میل استفاده کنید .

  31. سلام ببخشید من دیابت بارداری دارم میخواستم بدونم لیدی میل برای دیابت ضرر داره یاخیر؟

  32. سلام.من در ماه نهم بارداری هستم.از ماه ششم دکتر برام لیدی میل تجویز کرد.با اینکه روزی یک پیمانه صبح میخورم و یک پیمانه بعد از ظهر اما هفته اینده زایمان دارم و وزن جنین کم هست.با مصرف این پودر فقط خودم وزن اضافه کردم اما جنین وزنی نداره.شما نظری دارید؟

    1. سلام شما به وزن جنین خود اشاره ای نکرده اید و شرح حال شما کامل نیست در صورت تمایل می توانید با شماره مشاوره مامایی داخل سایت تماس بگیرید تا راهنمایی شوید .

  33. با سلام من هفته ی ۳۷ هستم رفتم سونوگرافی وزن بچم ۲۳۰۰ بود گفتن وزنش کمه ب نظرتون تا دوهفته دیگه پودر لیدی میل بخورم تاثیری داره ؟

    1. سلام نگران نباشید وزن جنین شما هنگام تولد به وزن نرمال که ۲۵۰۰ است می رسد می توانید تحت نظر پزشک پودر لیدی میل نیز استفاده کنید.

  34. سلام دوستان من ۳۲هفته و ۶روزم بود سونو دادم وزن بچه ۲۱۰۰بود.به نظرتون از امروز شروع کردم مصرف لیدی میل واقعا تاثیر داره

  35. سلام ببخش من میخوام چاق بشم لیدی میل استفاده کنم چاق میشم.ممنون از شما

  36. سلام من در ٣٦ هفته و سه روز هستم ، سونوي قبليم توي ٣٥هفته بود و وزن بچم ٢٧٥٠، لازمه از بيبي ميل استفاده كنم؟، ميشه بگين وزن حدودي بچم چقدر ميشه موقع زايمان؟

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است ودر زمان زایمان وزن جنین شما به بالای ۳ کیلو خواهد رسید.

  37. سلام من در ۲۸ هفته و ۵روز سونو دادم و وزن جنین ۱۲۱۲ کیلو. و گفتن وزنش کمه بعد دکترم پودر وی ام پروتئین واسم تجویز کرده .حالا با این پودر وی ام وزن جنین افزایش پیدا میکنه یا ن؟

    1. سلام باید رژیم غذایی مقوی ومغذی داشته باشید هفته ای ۳ روز از این پودر مکمل ویتامینی استفاده کنید.

  38. سلام..من از اول اسفند ۹۶اقدام به بارداری کردم که نزدیک تاریخ تخمک‌گذاری بود..چرا تاریخ بارداری من طوری محاسبه میشود که تقریبا دوهفته اخر بهمن هم جزو بارداری من بوده..تاریخ اخرین پریودیم ۱۹بهمن بوده..

  39. لیدی میل با مکمل وی ام پروتئین فرقی داره؟ کدوم بهتره؟

  40. سلام من هفته ٣٤ سونو دادم ك دور شكم پسرم دو هفته كاهش رشد داشت،دكتر ليدى ميل تجويز كرده و وزن بچم ٢ كيلو بود،نظرتون چيه

    1. سلام نگران نباشید با داشتن رژیم غذایی مقوی ومغذی وزن جنین شما هنگام زایمان به وزن نرمال می رسد .

  41. باسلام من الان داخل هفته ی ۳۰ بارداری هستم و وزن جنین رو ۱۷۰۰ گفتن ویه هفته قبلش لیدی میل دارم میخورم آیا وزنش نرماله وزن تولدش چقد میشه دکترم پیشنهاد خوردن لیدی میل رو داده اینم بگم من تقریبا ۱ماه سرماخوردگی شدیدی گرفتم و سرفه های شدید دارم چندین بار پیش متخصص های زیادی رفتم ولی خوب نشدم زیادم اشتها به غذا ندارم روزی ۱ وعده میخورم خیلی نگران دخترم هستم ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. سلام نگران نباشید در حال حاضر وزن جنین شما خیلی کم نیست اما با مصرف مکمل های ویتامینی و داشتن رژیم غذایی مقوی ومغذی وزن جنین شما بیشتر می شود.

  42. سلام وقت بخیر،هفته ۳۲ ام سونو دادم وزن جنینم ۲ کیلو بود آیا نیازی به مکمل لیدی میل هست؟چون قراره که سزارین کنم

    1. سلام خیر نیازی نیست داشتن رژیم غذایی مقوی و مغذی کافی است.

  43. سلام آیا پودر لیدی میل به تنهای به وزن جنین کمک میکنه در صورتی که اصلا اشتها به غذا ندارم وبیشتر روزهم مایع هات و پودر لیدی میل روزی ۲ پیمونه با آب میخورم قرص مولتی ویتامین و کلسیم و آهن مصرف میکنم ۱۰ روزه دیگه هم تو۳۸ هفته زایمان میکنم ممنون میشم راهنمایم کنیم میترسم وزن بچم کم باشه شکمم زیاد بزرگ نیست ولی آخرین سونوی که تو۳۳ هفته و چند روز انجام دادم ۲۲۰۰ بود

    1. سلام نگران نباشید با توجه به سونوگرافی انجام شده وزن جنین شما نرمال است .

  44. سلام من الان هفته ۳۳ بارداری هستم وزن جنینمو تو سونو زده ۱۴۵۰ دارم دق میکنم با این گرونی هم نمیتونم مواد مغزی زیادی بخورم
    میتونم از پودر لیدی میل استفاده کنم ؟
    لطفا جواب بدین
    ممنون

    1. سلام بله می توانید زیر نظر پزشک خود از مکمل های ویتامینی استفاده کنید.

  45. سلام من ۲۲ هفته و دو روز سونو کردم وزن جنین ۴۸۴ گرم زگبوده دیگه سونو نکردم تا الان که ۲۸ هفته دو روز من میخوام بالای ۴ باشه وزن بچم میتونم از پودر لیدی میل استفاده کنم از الان

    1. سلام وزن جنین باید طبیعی باشد و این طور نیست که هر شخصی بتواند وزن جنین خود را تعیین کند وزن جنین به ژنتیک پدر و مادر بستگی دارد .

  46. پسر قندو عسله پاسخ

    سلام من سزارینی هستم وزن بچم تو هفته سی ودو۱۵۰۰بود ب نظر شما پودر لیدی میل تاثیری داره بخورم فقط سریع جواب بدین

    1. سلام باید رژیم غذایی مقوی ومغذی داشته باشید و تحت نظر پزشک خود می توانید از پودر لیدی میل استفاده کنید.

  47. باسلام،من هفته ۳۶ بارداری هستم.دیروز سونو دادم وزن جنین ۲۴۷۰ بود و رشد دور شکم دو هفته عقبتر از دور سر هست همچنین طول استخوان ران و بازو,دوهفته دیگه زایمان دارم،استفاده از لیدی میل در این دو‌هفته واسه وزن گیری جنین خوبه؟

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است و جای نگرانی وجود ندارد.

  48. سلام من تاریخ پریودیم ۶/۸/۹۷هستش وسونوی غربالگریم شش روز کمتر از این تاریخ هست دیروز سونو ۸ ماهگی دادم دکترم بد حساب کرده یعنی توی تاریخ ۲۷/۳/۹۸ میشه بگید چند هفته هستم الان واینکه توی سونو وزن بچم یکو ششصد بود بچمم بریچ ایا مشکلی نداره بچم؟خیلی ناراحتم

    1. سلام تاریخ زایمان شما ۱۳/۵/۹۸ می باشد خیر مشکلی جدی وجود ندارد.

  49. سلام من در ۳۱ هفته و۳ روز وزن جنینم ۱۸۰۹گرم بود آیا وزن طبیعیه، وتاریخ سزارین ۱/۶/۹۸ تا اون موقع جنینم وزنش چقدر میشه؟

    1. سلام بله طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

  50. سلام من ۲۸سال سن دارم تغذیه ام خوب نیس نمیتونم غذا بخورم باردارم الان تو هفته۲۴هستم وزن بچه ۵۰۰گرم بود ک دکتر سنو گفت ۹روز رشد جنین کمه .میخواستم ببینم لیدی میل کمک ب وزن گیری جنین من میکنه؟و چ اندازه باید ازش مصرف کنم؟؟؟لطفا جواب بدین

    1. سلام می توانید از قرص های مکمل ویتامینی و یا از این پودر استفاده کنید .

  51. با سلام
    من در هفته ۳۴سونو دادم و وزن جنینم ۱کیلوو۸۰۰گرم بود دکترم برام مولتی پریناتال و پودر لیدی میل تجویز کرد اما چون ممکن بود پودر را پیدا نکنم طریقه مصرفش رو نگفتن و فقط پرینتال رو گفتن روزی ۱دانه مصرف کنم
    الان من پودر را بعد از ۱هفته پیدا کردم و خریدم و ب دکترم دسترسی ندارم ایا مصرف همزمانش با مولتی پریناتال مشکلی نداره؟

    1. سلام بهتر است هفته ای ۳ بار از پودر لیدی میل استفاده کنید .

  52. باسلام…من ۲۸هفته رفتم سونو وزن جنین۱۱۳۸بود…بارداری دوممه ..پسرم بدنیا اومد ۴کیلو بود .ممکنه شکم دومم هم وزن جنین زیادباشه؟ وزن جنین توهفته۲۸چطوره؟ درضمن قند و فشارم بالاس.میخام اثنبچم هم وزن چوبی داشته باشه.دکترقرص پرینا مکس تجویز کرد.میشه این تموم شد لیدی میل مصرف کنم.چون تحقیق کردم این قرصا بیشتر براخودم خوبه تا جنین.ولی لیدی میل برا وزن گیری جنین خوبه.

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است و جای نگرانی وجود ندارد با توجه به بالا بودن قند و فشار خون بهتر است استفاده نشود یا با پزشک خود که شرح حال کاملی از شما دارد نیز مشورت داشته باشید .

  53. سن بارداری من در زمان سونو ۳۰ هفته و پنج روز بود (براساس اولین روز اخرین قاعدگی)ولی سونو ۳۱ هفته و ۲ روز رو اعلام کرد و وزن جنین ۱۷۵۹ تعیین کرد.وزن جنین چقدر کمه؟ دکتر برام لیدی میل تجویز کرده.چقدر تاثیر داره؟

    1. وزن جنین شما نرمال است و جای نگرانی ندارد .

  54. شیر میدم دوست دارم چاق شوم ایا لیدی میل چاق میکند

    1. بله می توانید از مکمل های ویتامینی استفاده کنید.

  55. من هفته ۳۷ ام پر شده ۱۱ روز پیش سونو دادم وزن بچم ۲۳۰۰ بود دکتر مکمل لیدی میل داده
    آیا تا هفته دیگه بچم وزن میگیره؟
    چون خیلی درد دارم و پسر اولم هم ۳۸ هفته دنیا اومد.

    1. بله مصرف مکمل های ویتامینی تاثیر دارد .

  56. سلام هفته ۳۶ بارداری هستم.وزن بچم ۲۵۰۰ هست تا هفته ۳۸ وزن بچم با مصرف لیدی میل به ۲۸۰۰ یا سه کیلو میرسه؟و سوال دیگه اینکه در هفته ۳۶ سونو داپلر انجام دادم آیا باعث سوختگی جنین میشه ؟

    1. سلام وزن جنین شما نرمال است و جای نگرانی وجود ندارد.

  57. سلام من ۲۵ماهه رفتم سونووزن جنین ۷۰۰گرم بوده آیا وزن چنین خوبه یانه؟اگه نیست چکارباید بکنم

    1. سلام خیر مشکل جدی وجود ندارد.

  58. سلام.
    من ۲۹ هفته سونو دادم و وزن رو۱۱۶۲+-۱۷۰گرم گزارش کردند.
    دکتر برام ترومام نوشتند روزی دوبار بخورم.
    چیزی که نگرانم میکنه اینه که من تغذیم عالیه و خمه چیزهای مفید و خوب هم میخورم و وزن خودم از ۵۴ قبل بارداری به ۷۰ رسیده،اما نمیدونم چرا به بچم نرسیده و بچم چرا وزن نگرفته….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.