آرزوهایتان را ببینید

اگر بخواهید که رویاهایتان را واقعیت بخشید و به آرزوهایتان برسید، می‌توانید، ولی شرط‌هایی مهم و تعیین‌کننده دارد. مهمترین کار، شناسایی این آرزوست. خیلی اوقات، افراد خواست‌های چندی دارند که از صمیم قلب در آرزوی دست‌یابی به این اهدافند، ولی آن را درست نمی‌شناسند و از چند و چون و ماهیت این آرزو، آگاهی کافی ندارند. چه بسا که دسترسی به این هدف و برآورده شدن این خواسته،‌ هیچ تاثیر مثبتی در زندگیشان نگذارد. 
همه خواسته‌ها و آرزوهایتان را به خاطر بیاورید، ولی در این‌جا به کاغذ و قلم نیازی نیست. فقط بنشینید، چشم‌هایتان را ببندید و خودتان را در همان شرایط دلخواهی که در آرزویش هستید، «ببینید». خوب دقت کنید. منظورم این نیست که تصور کنید و خیال کنید که به آرزوهایتان رسیده‌اید. نه، در این‌جا باید رویایتان را زندگی کنید. 
خودتان را ببیند که در همان موقعیت دلخواه زندگی می‌کنید و همیشه در آرزویش هستید، با افرادی که دوست دارید و با آن میزان ثروت، تحصیلات و یا هر معیاری که تکمیل آن، خواسته و آرزوی بزرگ شماست. همه این رویا را در ذهنتان زندگی کنید. 
رسم این رویای زنده و زندگی کردنی، مفید و لازمست، ولی یک عرصه مبهم و تار، کمکی نخواهد کرد. اگر دیدید که با زندگی در این دنیای دلخواه باز هم نتوانسته‌اید زوایای کوچکش را پیدا کنید، معلوم می‌شود که راجع به این خواسته‌ها و موقعیت ایده‌آل، اطلاعات درستی ندارید.
این نارسایی اطلاعات، از دو جهت ممکن است به زندگی شما آسیب بزند. وقتی که در همان نگاه اول زندگی پیش رویتان را جذاب و شگفت‌انگیز ببینید و اطلاعات و دانسته‌های کافی هم در اختیارتان نباشد،‌ با خوشحالی در راه کسب چیزهایی قدم خواهید گذارد که از مضرات و آسیب‌های احتمالیش آگاه نیستید و این به شناخت ناکافی فرد از خودش برمی‌گردد و جستن همان نقاط قوت و ضعف که همیشه از آن‌ها، صحبت می‌شوند. برعکس قضیه هم اینست که شما در نگاه اول، رویای محبوب خود را دشوار و دردسر می‌یابید و با کمی‌مکث، تصمیم می‌گیرید از دست‌یابی و دنبال کردن آن منصرف شوید. این می‌تواند به معنای از دست رفتن یک فرصت خوب برای پیشرفت در زندگی شما باشد. نشناختن نقاط قوتی که می‌توانند از عهده حل این دشواریها برآیند، می‌تواند یک گزینه خوب در زندگی را از دستتان بگیرد. 
وقتی که توانستید تابلویی روشن، شفاف و تا جای ممکن چند وجهی از رویایتان خلق کنید، می‌توانید راجع به شروع راه یا صرف نظر کردن از این آرزو، تصمیم درستی بگیرید. ولی اگر شروع کردید، خاطرتان باشد که همواره تمامی ‌توانایی‌ها و ناتوانایی‌هایتان را پیش چشم داشته و در توصیف یکی اغراق و بزرگ‌نمایی نکنید. این تصویر زنده و پویایی که از رویایتان ایجاد نموده‌اید را همیشه پیش چشم حفظ کنید. 
پی گرفتن این راه و نیل به یک موقعیت دلخواه، ‌گام به گام و مرحله به مرحله جلو خواهید رفت و اگر بخواهید به ناگهان پرشی بلند انجام دهید، با توقفی طولانی روبه‌رو خواهید شد. صبور باشید و با نگاهی رو به هدف تلاش کنید. 
یکی دیگر از فاکتورهای کلیدی و تعیین‌کننده موفقیت شما،‌عشق و علاقه‌ایست که به آرزویتان دارید. 
با مردمان منفی‌باف و ناامیدی که از رکورد و سستی و رخوت دم می‌زنند، معاشرت نکنید. گاه، این اشخاص با حرف‌های دلسردکننده، سعی در توقف ماشین پویای دیگران دارند. این آرزو، آرزوی شماست و شمایید که بیش از هر کس دیگری برای تحقق آن زحمت می‌کشید و بیش از هر کس دیگری از تحقق آن لذت خواهید برد. 
اشتباه کردن به هیچ وجه حادثه فاجعه‌آمیزی نیست. وقتی اشتباه کردید، تنها چیزی که شما را به رویایتان نزدیکتر می‌کند، برخاستنی حساب شده و با تدبیرست. با این تفاسیر، شما هم دست به کار شوید. گوشه‌های ذهن و روحتان را جستجو کنید، آرزوهایی از یاد رفته را خواهید یافت که منتظر شمایند.

اشتراک‌گذاری
26 نظر
  1. بخاطر سفر زیارتی میشه قرص روکین رو یه هفته مانده به پریود مصرف کرد

    1. بله می توانید از قرص روکین استفاده کنید .

  2. سلام من ۱۲اذر پریودم تمام شد بعد ۴روز بعدش رابطه مقعدی با نامزدم داشتم یکم التشون رو به (خروسکم زدندتماس مستقیمی با سوراخ واژنم نداشت) بعد همه منیشون رو داخل مقعدم ریختند بعد با دستمال مقعد وواژنم پاک کروم رب ساعت بعد کاملا با اب بدنمو شستم ۹دی فک کردم طبق معمول پریود میشم برای عقب انداختنش ۳روز ال دی مصرف کردم البته روز اول ۲ ال دی خوردم الان ۴ روز از قطع قرص ال دی میگذره من پریود نشدم خیلی استرس دارم که نکنه باردار شده باشم هیچ علایمی هم ندارم هیچی آیا بادارم؟؟؟؟؟

  3. سلام من ۱۷اسفند ماه پریود شدم ۱۷فروردین تاریخم بود که مقاربت محافظت نشده داشتم و دو سه بار مایع منی داخل ریخت چون تاریخم بود ولی پریود نشدم بعد ۴۸ساعت حدود ۶۰ساعت بعد از نزدیکی یک قرص لونژیل ۱.۵خوردم الان ۱۵روز از رابطم میگذره سه بار تا حالا تست ادرار دادم (یکی ده روز بعد نزدیکی یکی تو روز چهاردهم و پانزدهم)هر سه تاشم منفی بوده بازم امکان بارداری هست ؟نیازی نیست ازمایش خون بدم ؟اگه باردار نیستم چرا پریود نمیشم ؟ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  4. سلام من امروز صب نزدیکی محافظت نشده داشتم بلافاصله بعدش قرص اورژانسی ۱.۵ خوردم ۸ ساعت بعدش یک قرص اورژانسی ۱.۵ خوردم آیا احتمال بارداری هس یا نه ؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  5. ضمن سلام، دکتر برای من قرص دزولست برای پیشگیری از بارداری تجویز کرده منتها من نام این دارو رو تا حالا نشنیده بودم و انتظار داشتم قرص شناخته شده تری برای من جویز بشه، حالا خواستم بدونم این قرص خوبیه؟ اثرش چقدره؟ تازه ساخته شده؟ چون چندتا داروخانه هم رفتم اونا نداشتن

    1. سلام می توانید از قرص های جلوگیری در دسترس تر استفاده کنید مانند قرص روکین یا قرص ال دی.

  6. ضمن سلام و خسته نباشید، میخواستم بدونم اگه قرص جلوگیری رو به صورت منظم مصرف کنم و در هر بار از نزدیکی هم همسرم از کاندوم استفاده کنه میشه خیالم راحت باشه که بارداری صد در صد اتفاق نمیفته؟

    1. سلام در صورت استفاده از کاندوم نیازی به مصرف قرص جلوگیری ندارید زیرا مصرف طولانی مدت و پیوسته قرص های جلوگیری عوارض دارند و داشتن یک روش جلوگیری کافی است.

  7. سلام میخواستم بدونم کارکرد قرصهای ضد بارداری در پیشگیری از بارداری با هم فرق داره؟ مثلا میشه گفت یه قرص از قرص دیگه مطمئنتره؟

    1. سلام خیر در پیشگیری از بارداری فرقی ندارند .

  8. سلام طبق تجربه ای که شما از مراجعینتون دارین از بین دو قرص دروسبلین و دزولست کدوم یکی برای پیشگیری از بارداری بهتر و مطمئنتره؟

  9. سلام ببخشید وقتتون رو میگیرم، من حدود هفده روز پیش با نامزدم معاشقه داشتم با لباس آلتش رو از روی لباس لمس کردم و خب لباسمون در اون ناحیه بهم مالیده میشد، ایشون حتی ارضا هم نشدن و من هم هیچ رطوبتی به دستم حس نکردم که بگم پیشاب بوده چهار روز بعدش هم پریود شدم ولی پریودم به جای شش روز فقط چهار روز طول کشید، الان یه چیزی مثه خوره افتاده به جونم میگم نکنه دستم به پیشابشون خورده باشه بعد که با دستمال خودمو خشک کردم چیزی به واژنم مالیده شده باشه از اسپرمشون، ولی من دستم حتی نمدار هم نشد ایشون هم حتی ارضا نشدن یعنی ممکنه تو این شرایط پیشابشون از روی شلوار به دست من خورده باشه و من نفهمیده باشم؟ من خیلی استرس گرفتم نمیدونم چیکار کنم. واقها جای استرس داره؟ آخه پس چرا پریودم به جای شش روز همش شد چهار روز؟ همش میگم نکنه دستم نم داشته بوده من نفهمیدم مثلا بعدش دستمو کشیده باشم به گوشی و بقیه وسایلم، یا نکنه شلوار یه کوچولو نم برداشته بوده من نفهمیدم اون موقع، الانم موعد تخمکگذاریمه ولی ترشحات تخمکگذاری ندارم پریودم منظمه فقط زیر دلم درد گرفته و احساس میکنم میخوام پریود بشم به نظرتون بی بی چک بذارم؟ حالم خیلی بده

  10. ضمن سلام ببخشید اگه هم رابطه بدون پیشگیری داشته باشیم و هم رابطه دهانی داشته باشیم و منی مرد رو اتفاقی قورت بدیم و بعدش قرص اورژانسی تنسی مصرف کنیم ممکنه مایع منی و اسپرم مرد در معده روی اثر بخشی هورمونهای موجود در قرص تنسی اثر سوء بذاره و اثر قرص رو کم کنه؟؟؟؟ خواهش میکنم که پاسخ سوال من رو بدید خیلی ازتون متشکرم

  11. ضمن سلام، من موقع خوردن دوز دوم قرص تنسی ۷۵ میلی گرم متوجه شدم که قرص توی دهان من باز شد و من سعی کردم که علیرغم مزه ، قرصی رو که باز شده بود قورت بدم. آیا باز شدن قرص توی دهان که نمیدونم علتش چی بود باعث میشه اثر قرص از بین بره؟ لازمه که دوباره قرص رو تکرار کنم؟ اگه لازمه فقط همین یک دوز رو تکرار کنم یا در فاصله دوازده ساعت یه قرص ۷۵ دیگه بخورم؟؟؟
    خواهشمندم بزرگواری کنید و پاسخ من رو بدید. خیلی ممنونم از اینکه وقت میذارید برای پاسخ دادن.

    1. سلام اگر تاریخ انقضای قرص نگذشته باشد مشکلی ندارد .

  12. سلام خانم دکتر خواهش میکنم ازتون التماس میکنم که جواب منو بدید،خیلی معذرت میخوام که رک میگم من نامزدم موقع رابطه با دستش آلتش رو از لباسش خارج کرد در حالیکه هنوز ارضا نشده بود بعد دستش رو که به التش خورده بود وارد واژن من کرد. آیا ممکنه منی و اسپرم روی التشون بوده و وارد من شده باشه؟ خودش میگه نه هیچی نبوده ولی من از پیشاب و اینا میترسم یا اینکه مثلا از چند ساعت پیشش مثلا نکنه ارضا شده بوده. البته چون دخترم توی واژن نکرد فقط کمی دهانه واژن لمس شد و البته من هم ترشحات زیاد داشتم. خودش میگه اگه پیشاب هم بوده توی اون چند لحظه حتما خشک بوده که متوجه نشده و هی میگه تو دیونه شدی هیچی رو آلت من نبوده. از ترسم هم قرص اورژانسی تنسی مصرف کردم حدود بیست دقیقه بعدش و حتی بخاطر وزنم هم روز سوم دوباره یه دوز تنسی ۱/۵ مصرف کردم. شما هم جای خواهر من خیلی میترسم ازین قضیه خدای نکرده. حالا سوالم اینه که ممکنه با دراوردن آلت از لباس زیر چیزی به دستش مونده باشه؟؟ من شنیدم منی اگه خشک شده باشه دیگه زنده نیست خب منی اگه از قبل روی آلتش بوده یا کمی پیشاب بوده، بعد از گذشت چه مدت ممکنه خشک شده باشه؟؟
    براتون دعای خیر میکنم خواهش میکنم جوابمو بدید

    1. نگران نباشید- احتمال بارداری وجود ندارد.

  13. سلام خانم دکتر مرسی از اینکه سوالمو پاسخ دادید خدا بهتون اجر خیر بده. الان یه سوال دیگه داشتم اگه لطف کنید و پاسخ بدید. دوباره مختصر شرح حالمو میگم.من ۹ روز پیش یعنی روز ۲۳ دوره‌ام یه رابطه یه کم مشکوک داشتم که شما فرمودید احتمال بارداری نیست. خب من اون روز قرص تنسی رو درست مصرف کردم و بخاطر وزنم هم روز سوم دوز ۱.۵ تنسی رو تکرار کردم. از همون اول که تنسی خوردم حس کردم درد شبیه پریود شدن دارم که همه جا گفتن از عوارض قرصاست. الان ۳ روز تا موعد پریودم مونده و اون دردها داره همینطور شدیدتر میشه انگار که میخوام همین الان پریود بشم. لکه بینی هم ندارم اصلا. حالت تهوع هم بهم دست میده گاهی که درد زیاد میشه ولی بالا نمیارم درست مثل همیشه قبل از پریودم. الان وحشتم گرفته که نکنه اینا دردهای لانه گزینی باشه. تمام امروز درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم. شما رو بخدا بگید آیا این دردها عوارض قرصه و چون دارم به موعدم نزدیک میشم اینجوری شدم؟؟ نکنه خدای کرده لانه گزینی باشه؟؟؟

    1. سلام از علایم و عوارض مصرف قرص اورژانسی هست تا حداکثر ۲ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی فرصت دارید تا پریود شوید.

  14. سلام خانم دکتر ممنونم که وقت میگذارید و سوالات خوانندگان رو پاسخ میدید. ببخشید در مورد سوالی که دفعه پیش پرسیدم، اینکه میفرمایید دو هفته بعد از خوردن قرص اورژانسی تنسی وقت داریم تا پریود بشیم، میخواستم بدونم این دو هفته از روزی که قرار بوده پریود بشیم ولی نشدیم شروع میشه یا دو هفته از روز خوردن قرص؟؟
    ممنونم از حسن پاسخ‌گویی و وقتی که میگذارید.موفق و شادمان باشید.

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر تا آن وقت پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  15. سلام خانم دکتر عزیز، ببخشید من چون استرس زیادی داشتم و بعد از خوردن قرص اورژانسی الان پنج شش روزه که پریودم رو عقب انداختم رفتم و تست خون بتا دادم. اولین تست رو دوازده روز بعد از رابطه مشکوک که سه روز عقب انداخته بودم و منفی بود و دومین تست رو دو روز بعدش یعنی چهارده روز بعد از رابطه مشکوک که پنج روز عقب انداخته بودم و این یکی هم منفی بود. الان روز ششمی هست که پریود نشدم. به نظرتون این مقدار تست توی این روزهایی که گفتم برای اینکه دیگه مطمئن باشم باردار نیستم کافیه و یا دوباره هم برم تست بدم؟؟ بتای اولم کنتر از سه و بتای دومم هم کمتر از یک بود. خواهش میکنم نظرتون رو بگید و راهنماییم کنید. پیش دو نفر پزشک زنان هم بردم نتیجه مایشمو و اونا گفتن کافیه ولی من قلبم آروم نمیگیره. الان میخوام نظر شما رو بدونم.

    1. سلام خیر باردار نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *