گذاشتن آی یو دی با بی حسی انجام می شود؟

کار گذاری ای یو دی نیازی به استفاده از بی حسی ندارد. تنها کافیست که نیم تا ۱ ساعت قبل از مراجعه به مطب، یک کپسول مفنامیک اسید، میل نمایید.
پس از کار گذاشتن ای یو دی نیازی به استراحت اضافه ندارید، تنها در روزهای اول ، سعی کنید از حمل وسایل سنگین، و زور زدن خودداری کنید زیرا امکان خروج خودبخود ای یو دی را افزایش می دهد.

پس از این مدت، معمولا بازهم باید از کارهای سنگین نظیر هل دادن اشیای سنگین مانند مبل، لباسشویی، بلند کردن فرش و … خودداری کنید اما بغل کردن و در آغوش کشیدن بجه ۳-۴ ساله تان هیچ منعی ندارد. کارهای سنگین را به همسرتان واگذار کنید. در روزهای اول پس از کار گذاشتن ای یودی می توانید به صورت منظم هر ۸ ساعت یک کپسول مفنامیک اسید را میل کنید.

به خاطر داشته باشید در ماه اول پس از کارگذاری آی یو دی نمی توان به اثر آن در پیشگیری از بارداری چندان مطمئن بود. بنابراین در ماه اول به پیشگیری از بارداری به روش دیگری ادامه دهید . پس از معاینه توسط ماما و پزشک و چک و کنترل نخ ای یو دی، و اطمینان از قرار گرفتن آن در محل مناسب می توانید در ماه بعد با اطمینان از این وسیله استفاده کنید.

این وسیله، در صورتی که درست کار گذاشته شده و به شرط چک و کنترل منظم هر ۶ ماه یکبار پس از گذاشته شدن در حفره رحم ،حدود ۹۹٫۸ درصد. در پیشگیری از بارداری موفق است . میزان خروج خودبخود ای یو دی در ماههای اول پس از کار گذاشته شدن به ویژه در ۱ ماه اول تا ۳ درصد ، اعلام شده است. در صورتی که احساس می کنید نخ ای یودی در هنگام شستشوی خودتان ، لمس می شود و یا درد و وسوزش در ناحیه دهانه رحم به پزشک و مامای خودتان مراجعه کنید.

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید…

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *