مراکز خرید سیسمونی در عبدل آباد

فروشگاه سیسمونی در تهران | بازار سیسمونی تهران

برندهای مختلفی در بازار خرید سیسمونی در تهران وجود دارد. هم خارجی و هم ایرانی. انتخاب برند به سلیقه شما بستگی دارد اما وقتی برندهای ایرانی با مشابه خارجی‌شان برابری می‌کنند و قیمتشان هم کمی پایین‌تر است، چرا سراغ خارجی‌ها برویم؟ ولی باز هم سلیقه سلیقه شماست. خرید لوازم مورد نیاز نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است. نوزاد بسیار حساس است و کوچکترین موردی ممکن است در او ایجاد حساسیت و ناراحتی کند. پس قبل از اینکه به برند لباس و کالایی‌که می‌خرید توجه کنید، دقت کنید لباس یا وسیله‌ای که انتخاب می‌کنید نکات بهداشتی و استاندارد لازم را رعایت کرده باشد. مثلا لباس زیر، کش سفتی نداشته باشد و در آن مواد و الیاف مصنوعی کمتر استفاده شده باشد. تخت و کری‌یر جوری نباشد که به ستون فقرات و کمر بچه آسیب برساند.

فروشگاه سیسمونی در تهران

یکی از سوال‌های مهم والدین در خصوص خرید سیسمونی؛ از کجا بخریم؟ یا همان جست‌و‌جوی بازار است. پاسخ ما به این پرسش شامل چند قسمت می‌شود که توصیه‌هایی را به همراه دارد تا بدون دردسر به فروشگاه‌های اصلی فروش بازار سیسمونی دسترسی پیدا کنید.

۱٫برای برندهای ایرانی توصیه ما تماس با کارخانه تولیدکنندهاست؛ اصلا تردید به خود راه ندهید، با مدیریت فروش کارخانه یا روابط عمومی آن تماس بگیرید و در خصوص فروش مستقیم و یا فروشگاه‌های اصلی آنها سوال کنید، اطمینان داشته باشیدکه مقرون به صرفه‌تر از مراجعه به بازار است.

۲٫برای برندهای خارجی؛ چند سالی است نمایندگی‌های معتبری چون استیل، بی‌بی ست، فیلیپس اونت و… در ایران مشغول به فعالیتند. شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر این برندها که اغلب در خیابان ولیعصر نرسیده به میدان ونک قرار دارند مراجعه کنید.

۳٫در خصوص دیگر برندهایی که در بازار موجودند شما می‌توانید بر حسب سلیقه و اطمینان به فروشگاه، به پیچ شمیران خیابان بهار، میدان منیریه و مراکز خرید سیسمونی در عبدل آباد مراجعه کنید. این محل‌ها مراکز اصلی فروش سیسمونی در تهران و حومه به شمار می‌روند.

۴٫برای خرید ست‌های چوبی نیز می‌توانید به بازار مبل ایران واقع در یافت‌آباد یا فروشگاه‌های حسن آباد مراجعه کنید.

۵٫برای لوازم بهداشتی، پوشک و… توصیه می کنیم به خیابان بنی هاشم، مجیدیه سر بزنید تا بتوانید یک جا خرید کنید. البته از بازار، مراکز خرید سیسمونی در خیابان جمهوری و بهار هم می توانید این لوازم را تهیه کنید.

مراکز خرید سیسمونی در عبدل آباد

نی نی سنتر

شماره تماس:۵۵۸۴۷۴۸۱
شماره همراه:۰۹۱۲۳۶۵۴۱۵۷
منطقه شهرداری:منطقه ۱۹
آدرس:عبدل آباد، خ شکوفه، خ احد، بین کوچه ۳۶ و ۳۸، پلاک ۱۰۵

 

کالای کودک ام بی بی بی

شماره تماس:۵۵۸۸۲۸۷۱
شماره همراه:۰۹۱۲۳۱۶۷۹۹۶
۰۹۱۹۱۲۰۳۴۳۱
منطقه شهرداری:منطقه ۱۹
آدرس:عبدل آباد، خیابان شکوفه، کوچه احد، بین کوچه ۲۶ و ۲۸، پلاک: ۱۵۹

سیسمونی بی بی شاپ

شماره تماس:۵۵۸۲۴۶۸۲
شماره همراه:۰۹۳۸۱۴۴۴۰۵۴
منطقه شهرداری:منطقه ۱۹
آدرس:عبدل آباد، خیابان احد، نبش کوچه ۴۵

فروشگاههای لباس بارداری در خیابان مفتح شمالی

فروشگاه های لباس بارداری بورس خاصی ندارند. در پاساژ آرین و در مراکز خرید دیگر می توانید تک و توک این مغازه ها را پیدا کنید. اما اگر می خواهید با یک بار سر زدن، به چند فروشگاه دسترسی داشته باشید، می توانید به خیابان مفتح سر بزنید. مفتح شمالی حد فاصل خیابان مطهری و هفت تیر یک پاساژ کوچک هست که چند مغازه لباس بارداری در آن وجود دارد.

در این چند مغازه می توانید لباس بارداری مجلسی، مانتو، لباس اسپرت و دورهمی، لباس راحتی برای خانه، لباس زیر بارداری و هر چیز دیگری را که برای پوشش دوران بارداری لازم دارید، تهیه کنید.

فروشگاه سیسمونی در تهران سعادت آباد

دور میدان کاج در سعادت آباد پاساژ کوچکی به نام سروستان وجود دارد. در این پاساژ چند مغازه لباس بچه هست که ساکنان غرب تهران می توانند برای خرید به آن جا سر زنند.

قیمت اجناس این مغازه ها مثل سایر مراکز خرید است. غیر از لباس بچه می توانید وسایل سیسمونی را هم از این فروشگاه ها بخرید.

خیابان ولیعصر روبه روی پارک ساعی

در خیابان ولیعصر روبه روی پارک ساعی، چند مغازه بزرگ سیسمونی فروشی هست. یکی از مغازه ها به اسم نی نی سالن تمام وسایل تخت، کمد، کالسکه و باقی وسایل سنگین سیسمونی را دارد.

نی نی سالن فروشگاه خیلی بزرگی است. انواع برند های مطرح سیسمونی مثل چیلک، چیکو و مادرکر را می توانید در آن پیدا کنید. کمی بالاتر فروشگاه بزرگ دیگری هست که وسایل کوچک سیسمونی، مثل شیشه شیر، لباس، اسباب بازی و حداکثر تخت کوچک را می توانید در آن پیدا کنید.

خیابان شریعتی تقاطع ضرابخانه

یک فروشگاه بزرگ در سه راه ضرابخانه هست به اسم نی نی سالن مادر. در این فروشگاه هم می توانید سیسمونی پیدا کنید هم لباس هم تخت و کمد کودک.

قیمت آن کمی بالا است اما چیزهای خوبی در آن پیدا می کنید. اگر فرصت خرید ندارید می توانید به آنجا سربزنید. نمونه خوبی از محصولات درجه یک بازار در اختیار شماست.

مراکز خرید سیسمونی در خیابان جمهوری

مراکز خرید سیسمونی ارزان در تهران

خیابان بهار: در خیابان بهار جنوبی حدفاصل طالقانی و انقلاب: در این راستا می توانید برندهای خارجی و ایرانی را یکجا ببینید. البته اگر بودجه تان محدود است، بهتر است یا با لیست از پیش فهرست خرید از پیش تعیین شده به خیابان بهار بروید یا اصلا به پیشنهادهای اضافی فروشنده ها توجه نکنید وگرنه مجبور می شوید دو برابر از مقداری که پیش بینی کردید خرج کنید. این نکته درگوشی را هم به خاطر داشته باشید که در فروشگاه های خیابان بهرا قیمت ها کمی بالاتر از بازار بزرگ، جمهوری و… است.

مراکز خرید سیسمونی در خیابان جمهوری

سه راه جمهوری، نوفل لوشاتو: در خود خیابان جمهوری خیلی دنبال سیسمونی فروشی نگردبد و مستقیم سراغ پاساژ قدیمی سیسمونی بروید که بیش از ۵۰ فروشگاه را در خود جای داده و جزو مراکز اصلی فروش این محصولات است.

بازار بزرگ: در بازار تهران همه چیز پیدا می شود. لباس بچه هم مستثنا نیست. بورس لباس بچه در بازار، در بین الحرمین پاساژ مهتاش است. طبقه دوم که بروید می توانید سیسمونی پیدا کنید.

اگر دنبال خرید کالسکه و باقی وسایل سیسمونی به صورت کلی هستید، می توانید به بازار سر بزنید. اجناس ایرانی و خارجی کاملا مشخص هستند و قیمت آن ها مناسب است.

اگر خرید کلان دارید، می ارزد بازار بروید. اگر در بازار دنبال لباس بچه هستید می توانید به خیابان پانزده خرداد پاساژ کویتی ها هم سر بزنید. ۳ ۲ فروشگاه در آنجا هست که لباس های مارک دار با قیمت مناسب دارند.

در بازار بزرگ راسته‌های مختلفی است که می‌توانید فروشگاه‌های فروش لوازم سیسموین را در آنها بیابید. یکی از این پاساژها طبقه بالای راسته لوازم التحریر فروش‌هاست. طبقه دوم پاساژ مهتاش که بعد از راسته روسری فروش‌های بازار است هم مغازه‌های سیسمونی فروشی دارد. اگر می‌خواهید لباس‌های نوزادتان را هم از بازار بزرگ بخرید، بد نیست به پاساژ تهرانچی، بعد از ورودی مسجد امام سر بزنید. البته پاساژ کویتی‌های خیابان پانزده خرداد هم یکی دو فروشگاه لباس فروشی دارد که ویژه برندهاست و طبعیتا اجناسشان کمی گران تر از عرف بازار.

خیابان ولیعصر حدفاصل پارک ساعی تا پارک ملت: در این بخش از تهران هم تعداد زیادی فروشگاه سیسمونی فروشی وجود دارد که توصیه می کنیم اگر رقمی بیش از ۱۰ میلیون برای سیسمونی کنار گذاشتید، سراغ این فروشگاه ها بروید.

شما هم از تجربه ها و خاطره های خود بگویید …

اشتراک‌گذاری
40 نظر
  1. برای خرید یک سیسمونی با قیمت متوسط کارمندی جمهوری خوبه. خیابون بهار ۲۰ درصد حداقل گرونتر از جمهوریه. برای تخت و کمد نوزاد هم یافت آباد خوبه ولی پاساژهای خلیج فارس یا فروشگاه آپادانا گرونه. قیمت خیابونهای فرعی اش خیلی مناسبتره. برای کالسکه هم می تونید از عبدل آباد خرید کنید. البته برندهای خارجی تو خیابون بهار هست که حداقل یه کالسکه ۵ میلیون در می یاد.

  2. خیابان بهار یک خیابان بلند است که از تقاطع خیابان انقلاب مغازه های لباس بچه در آن شروع می شوند. بخش اصلی این مغازه ها تا خیابان سمیه است اما تا خیابان طالقانی و داخل خیابان سمیه هم مغازه های سیسمونی فروشی را می توانید پیدا کنید.

    در فروشگاه های خیابان بهار لباس برای بچه ها از سن نوزادی تا نوجوانی وجود دارد. در خیابان بهار همه نوع لباس بچه ای می توانید پیدا کنید.

    خیابان بهار داخل طرح ترافیک است. بهتر است بدون ماشین بروید خرید. اما اگر برای تان سخت است، خیابان بهار جمعه ها صبح هم باز است. جمعه ها طرح ترافیک نیست.

  3. مامان سلین کوچولو پاسخ

    قیمتهای لوازم سیسمونی بچه خیلی گرونه. من نصف سیسمونی دخترم رو خودم خریدم. کمد و گهوارشو از شهرک ولی عصر خریدم قیمتاشون متوسطه ولی واقعا خیلی با کیفیت نیست.حتما حواستونو جمع کنید اون چیزی که سفارش می دی بهت تحویل نمی دن. تو فاکتور ویژگی هاشو بگید که بنویسه و یه عکس هم از کمد بندازین. موقع سفارش دادن تحویلتون می گیرن اما وقتی خرشون از پل گذشت اون روشون میاد بالا.

  4. مامانای عزیز وقتی برای خرید سیسمونی می رید معمولا فروشنده ها همه اجناس و لوازم کودک را ضروری معرفی می کنند در حالی که خیلی هاشون بعد ها رو دستتون می مونه و یا شاید ۲ سال دیگه لازمتون بشه.مثلا لباس که بهتره فقط شماره ۰ و ۱ بگیرید و بعدا سر فرصت با توجه به رنگ پوست نی نی و میزان رشدش خرید بکنید. عبدل آباد لباس نوزادی هم داره.

  5. به نظر من بهتره کم کم این خریدها از ۶ ماهگی انجام بشه ماههای آخر با این سنگینی آدم نمی تونه خیلی بگرده یا حداقل قبل از خرید یک ماهی تحقیق کنید که خریدتون با آگاهی باشه.

  6. همه چی گرونه دیروز یه پتو نوزاد بيبي دال مدل Leopard
    Baby Doll Leopard Blanket خریدم ۷۷ هزار تومن شد. یک سیسمونی معمولی ۱۰ میلیون در میاد. حالا هزینه سزارین و بیمارستان هم در راهه!!!!!!!!!!

  7. من سرویس خواب دخترم را از حسن آباد خیابان جامی خریدم . تنوعش خوبه قیمتاشم نه ارزونه نه خیلی گرون.

  8. تجربه من اینه که بهتره تیکه تیکه وسایلاتون رو بخرید و با اون حال تو هفت ماهگی دچار خستگی و استرس نشوید .

  9. قبل از اینکه خرید کنید حتما حتما تحقیق کنید . خیلی از لوازمی که می خرید بلا استفاده می مونه هم هزینه می کنید و هم جاتون گرفته می شه . من آغوشی گرفتم همین طور نو موند چون همش با ماشین این ور اونور می رفتیم. یا مثلا کاپشن زمستونیشو فقط دو ماه تونست تنش کنه پسرم. هر از چند گاهی که بیرون می رید تیکه تیکه وسایلای نی نی تون رو بخرید و لیست خریدتون رو تیک بزنید.

  10. من بازار عبدل آباد و پیشنهاد میدم شاید اوایل کارش خیلی چیزای خوبی نداشت ولی الان میتونم به جرات بگم میشه یه سیسمونی آبرومند با قیمت مناسب تهیه کرد ناگفته نماند که یه بازار نوپایی هست و باید بهش فرصت داد تا جون بگیره حتما مامانای عزیز یه سری بهش بزنید ضرر نداره

  11. محل خرید و کیفیت خرید سیسمونی را جیبتان مشخص می کند!!!!!!! پاساژ خلیج فارس در یافت آباد سرویس چوب های قشنگی داره ولی خیلی گرونه!!!!!!!!!!! اما تو خیابونهای فرعی اش قیمت خیلی پایین تر است.

  12. به نظر من اگه اتاق نی نی مشخصه از ۵ ماهگیتون کم کم از همون محل خودتون خرید و کنید و تیکه های بزرگ را هم مثل تخت و کمد از پاساژهای خیابونهای فرعی یافت آباد بخرید . میگن سیسمونی را از ۷ ماهگی به بعد بخرید ولی اون موقع آدم خیلی سنگین میشه و اذیت میشه.

  13. سلام خانوما سرویس خواب نوزادبسیار قشنگ میدوزم با قیمت خیلی خوب خواستین درخدمتم
    ایدی تل
    @helma541

  14. سلام
    میگن سیسمونی سمت بهشت زهرا خیلی ارزونه کسی تا حالا رفته؟

    1. میشه ادرسش و لطف کنید بگید؟؟

    2. اسم ش انبار آقابزرگه. کانال و اینستا داره. تو نت سرچ کنی میاد.ارزونه

  15. اسم بازارش چیه خانومی؟ من تا حالا نشنیدم. من از طبقه پایین تیراژه نصف خریدهامو انجام دادم. خیلیییییییی گرون!!!

  16. سلام به همه ی مامانا.
    من سرویس چوب دخترم رو از کارگاه برند چوبین گرفتم . یک میلیون و هفتصد شد . خیلی هم شیک و جدیده. مدلی روکه گرفتم توی تمام فروشگاه ها کمتر از ۳ میلیون نبود. واقعا جنس و کارشون عالیه. این هم شماره مسئولشون . بگید معرف آقای رسته
    ۰۹۱۲۶۶۵۶۱۵۹آقاي شوندي

  17. سلام خدمت سروران گرامی
    هر کدوم از خانواده های محترم سیسمونی, کالیسکه نوزاد خواستن با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار براشون میفرستم همراه با لیست قیمت morteza6133@

  18. دوستان بنده تولیدی تخت وگهواره آلیس دارم.
    با برند آلیس.شرایطی هم کار میکنم .نقدی هم۱۰درصد تخفیف دارن.تخت وگهواره با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.
    تبریز بازار
    ۰۹۱۴۵۸۹۲۶۸۲مرامی

  19. سلام
    عزیزان چندی پیش از فروشگاه بی بیلند واقع در حسن اباد سرویس کودک خریدیم
    که متاسفانه فقط زمان فروش تبلیغات و بس موقعی که اوردن یک کار کاملا افتضاح ونه درحد مبلغی که داده بودیم

  20. سلام من از یک فروشگاه سیسمونی تو عبدل آباد خرید کردم خیلی قیمتاش ارزون بود حتی از انبارهایی سیسمونی هم ارزونتر وکیفیت جنساش بهتر اسم فروشگاه هم مرکز پخش سیسمونی نسیم بود

  21. عبدل آباد برای سیسمونی عالیه و برای تخت و کمد حتما یه سر به نعمت آباد بزنید‌باب هر سلیقه ای جنس دارن.

  22. من سرویس چوب برای پسرمو از دلاوران خیابان ازادگان خریدم خیلی خوب بود قیمتش نسبت به یافت آباد و ولیعصرو نعمت اباد خوب بود.
    سرویس خورده ریز و لباس هم میخوام برم ان شاءالله خاورشهر .خیابان عباس علاقمند اونجا کارخونه تولید سیسمونی زیاده.برای سرویس کالاسکه هم ان شاءالله میرم جمهوری یا بازار.

  23. برای خرید سیسمونی انبار آقا بزرگ که نزدیک شرکت نفت هست رو پیشنهاد میدم.انبار مرتبیه قیمت هاشم خیلی خوبه و جنس خوب.ما خودمون رفتیم و خیلی هم خرید کردیم به هرکسی هم که میخواد سیسمونی تهیه کنه حتما پیشنهاد میدم یه سر بزنه اسمش رو توی گوگل بزنید آدرسش میاد براتون.

  24. کسی دیگه جایی مثل انبار اقابزرگمیشناسه اونجا که خیلی خوب بود

  25. ممنون از مطالب مفید سایتتون
    یکی از از مراکز خوب و ارزان قیمت برای تهیه سیسمونی فروشگاه سیسمونی نسیم می باشد. که هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی می تونید خرید انجام بدید.
    با تشکر از مدیریت محترم سایت

  26. انبار اقا بزرگ خوبه ولي فقط جنس ايراني و چيني داره .ي سيسموني سمت اسلامشهر هست البته ارسال پيك و پست هم داره جنسهاي تركيه اي قيمت خيلي مناسبي داره.قيمتاي جنساي ايرانيش هم نزديك ب قيمت آقا بزرگه.سيسموني نازي مامانه اسمش كانال و پيج هم داره خواستين ي سر بزنيد

    1. کجای اسلامشهر میشه؟

  27. من کل سیسمونیم رو آنلاین خریدم ، یه سایت خیلی خوب هست که با خیال راحت میتونید ازش خرید کنید و قیمتهاش پایین تر از بازاره و خیلی هم پشتیبانی خوبی دارن ، و کالاهاشون ضمانت هم داره
    این آدرس سایتشه هر کی خواست میتونه بره ببینه سیسمونی ها رو
    http://Www.ninikala.com

  28. سلام من سیسمونیمو از یک مغازه تو شهر ری خریدم هم خارجی داره و هم ایرانی اجناسش و قیمت هاش خیلی مناسبه بعد خودشون هم راهنمایی میکنن من برای ۳قلو هام ازشون خرید کردم و از خریدم هم خیلی راضیم
    اسم سیسمونی شم سیسمونی سبلان
    آدرسش هم فکر کنم شهر ری پاساژ نگین طبقه زیر همکف سیسمونی سبلان

  29. سلام من میخوام مغازه فروش لوازم کودک باز کنم و چون تازه کار هستم تولیدیها و مراکز عمده فروش لوازم کودک رو نمیشناسم لطفا منو راهنمایی کنید که از کجا جنس بخرم که برام ارزون تموم شه ؟؟البته پوشاک نمیخوام فقط وسایل کودک باشه انواع ظرف غذای کودک و وسایل بازی مثل استخر بادی و البوم کودک و وسایل حمام کودک و چراغ خواب و پشه بند و تل سر و ……. اینجور جنسها لطفا ادرس دقیق بگین متشکر میشم

  30. سلام فروشکاه کودک امروز خیلی خوبه تو عبدل آباد تهران

  31. ببخشید من شیر خشک بدیا شور میخوام کجا میتونم پیدا کنم؟

  32. به نظرم فروشگاه نی نی مد ninimod.com قیمتاشون مناسب باشه.

  33. با سلام خدمت خانماي عزيز بهترين جا براي خريد سيسموني فقط سه راه جمهوري پاساژ اكسفورده من همه جا رفتم قيمتها وتنوع جنس اونجا عالي

  34. باسلام خدمت همه خانمهای کشور ایران عزیزم دوران بارداری یکی از بهترین دوران زندگی یک زن می باشد و چون زن در این دوران به اوج احساسات خود می رسد ممکن است در خرید سیسمونی اشتباه کند حتما حتما مشورت کنید. مغازه سیسمونی بیشتر جنبه نمایشی دارد و فروشندگان ممکن است که از این احساسات مادرانه شما سوء استفاده کنند نوزاد خیلی خیلی سریع رشد می کنه خیلی چیزها براش بدرد نخور هستن من خودم مغازه سیسمونی تو شهرستان دارم و پیشنهاد انبار اقا بزرگ می کنم من اکثر جنسهام عمده از اونجا می خرم.

  35. پیشنهاد من سیسمونی علی کالا هست
    یه فروشگاه تو شهره نه تو بیایون، کنار مترو
    http://www.alikala.ir

  36. سلام ممکنه اسم برند های معروف سرویس خواب نوزاد رو که در خیابان ولیعصر هستند بفرمایید، ممنون???

  37. عبدل آباد خیلی تنوع کارها زیاد هست و چند مغازه واقعا جنساشون متفاوت و عالی هست
    من تمام جنسهامو حتی تخت و کمد هم از کودک امروز خریدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *