کاور وای فای “ضد امواج” الکترومغناطیس!/ معرفی یک محصول جدید و جالب!

تحقیقات نشان می‌دهد که امواج تولید شده از مودم‌های اینترنت نسل سوم و چهارم (۳G و ۴G) ‌روی رشد بافت‌های سلولی بدن انسان به‌خصوص جنین تأثیر مستقیم می‌گذارد و موجب کاهش رشد آن‌ها می‌شود …

مودم های وای فای یکی از منابع مهم منتشر کننده تشعشعات الکترومغناطیس در منازل هستند. برد انتشار این امواج اکثرا بسیار بیشتر از مساحت منزل ماست. تا جایی که حتی همسایگان نیز می توانند از اینترنت بی سیم ما استفاده نموده و اینکه می توانند عوارضی نظیر اختلال در خواب، سردرد، خستگی و یا برخی اثرات بر روی سلامتی را ایجادکنند. از آنجا که اساسا استفاده نکردن از تکنولوژی های روز دنیا و جلوگیری از پیشرفت تکنولوژی غیر منطقی و غیر ممکن و در عین حال چشم پوشی از آثار مخرب سلامت این امواج نیز غیر عاقلانه می باشد، بنابراین بهتر است با استفاده از دانش روز دنیا، راهکاری ارائه شود تا میزان انرژی منتشر شده از این دستگاه به میزان مورد نیاز و مجاز برای سلامت افراد تقلیل یابد.

همزمان با بسیاری از سازمانها و کشورها در سراسر دنیا، شرکت توسعه فناوری های پیشرفته نانو سینا نیز در معرفی کاور وای وای فای به دنبال این رویکرد بوده است که همزمان با استفاده صحیح از تکنولوژی، آثار مخرب آن را تا حد امکان کاهش دهد.

جنس این کاورهای وای فای، پارچه ای با بافت ترکیبی از نخ نقره و الیاف نخ طبیعی می باشد. وجود الیاف فلزی سبب می شود این محصول خاصیت انعکاس امواج الکترومغناطیس را در بازه فرکانس ۱۰ MHz تا ۲۰GHz داشته باشد و میزان شدت امواج را به میزان۳۰ dB تا ۴۰ dB کاهش دهد تا بتوان علاوه بر استفاده از دستگاههای وای فای، سلامت خود و خانواده را حفظ نمود.

این محصول ارزشمند در شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با بهره‌گیری از متخصصین ایرانی در حوزه امواج الکترومغناطیس و شیوه‌های ایمن‌سازی تولید شده است.

تلفن تماس دفتر مرکزی تهران:

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۳۳ | ۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۳۴ | ۰۲۱-۶۶۱۵۶۱۶۳ | ۰۲۱-۶۶۰۵۹۸۱۰

در مورد امواج وای فای

در یک آمارگیری که در سال ۲۰۰۷ به عمل آمد، گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد بسیاری از افراد از مشکل بی خوابی رنج می‌برند. مطالعات و تحقیقات نشان ‌می‌دهد که امواجی که از وای‌ فای تولید می‌شوند از جنس الکترومغناطیس هستند و این امواج به‌روی خواب انسان‌ها تأثیر می‌گذارد.

گزارشات و تحقیقات نشان می‌دهد که قراردادن تلفن همراه متصل به وای‌ فای در هنگام خواب در کنار خود یا در آپارتمانی که تعداد زیادی وسیله منتشرکننده وای‌ فای در آن مشغول به کار است، سبب بمباران امواج روی بدن فرد شده و اختلالات خواب بوجود می آورد و الگوهای یک خواب آرام و طبیعی را از بین می‌برد. از طرفی بروز مشکلات عمده در خواب، مشکلات اساسی دیگری نیز در پی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افسردگی و فشار خون زیاد اشاره کرد.

کاهش رشد کودکان

تحقیقات نشان می‌دهد که امواج تولید شده از مودم‌های اینترنت نسل سوم و چهارم (۳G و ۴G) ‌روی رشد بافت‌های سلولی بدن انسان به‌خصوص جنین تأثیر مستقیم می‌گذارد و موجب کاهش رشد آن‌ها می‌شود. پژوهشی در سال ۲۰۰۹ توسط یکی از دانشمندان استرالیایی نشان داد که امواج الکترومغناطیسی، سنتز پروتئین (محل تولید پروتئین در بدن) را از بین می‌برد؛ این دانشمند استرالیایی طی یادداشتی نوشت: «سنتز پروتئین وظیفه تولید پروتئین در بدن را به‌عهده دارد که موجب رشد بافت‌ها و سلول‌های بدن در کودکان و جوانان می‌شود لذا می‌توان نتیجه گرفت که افراد در این سن و سال بیشتر از افراد دیگر در معرض خطر از سوی این امواج هستند».

کاهش رشد سلول‌های بدن و گیاهان

در سال ۲۰۱۳ گروهی از دانش‌آموزان دانمارکی اذعان داشتند، شب‌هایی که در کنار تلفن های همراهشان به خواب می روند، پس از بیدار شدن از خواب تمرکز لازم را ندارند و نمی‌توانند روی درس‌هایشان تمرکز کرده و آن‌ها را فرا بگیرند؛ پس از مطرح شدن این مسئله، تحقیقات به‌روی آن آغاز شد و گروهی از دانشمندان این آزمایش را به‌روی گیاهان انجام دادند، به این صورت که تعدادی از گیاهان را در اتاقی همراه با امواج وای‌ فای و تعدادی دیگر را در اتاقی خالی از هر گونه موج قرار دادند؛ پس از مدتی مشاهده شد که آن دسته از گیاهانی که در معرض تشعشات وای‌ فای قرار داشتند، هیچ رشدی نکرده‌اند در حالی که دسته دیگر رشد قابل توجهی داشتند.

کاهش عملکرد مغز با امواج اینترنت ۳G و ۴G | کاهش فعالیت مغز

گروهی متشکل از ۱۵ زن و ۱۵ مرد برای انجام آزمایشی، داوطلب تست هوش شدند؛ در ابتدا از تمامی شرکت‌کنندگان در مکانی که از اشعه‌ها و امواج وای‌ فای دور بود امتحان گرفته شد. این امتحان بدون هیچ مشکل و اثرات پیچیده‌ای برگزار شد. در مرحله بعدی، شرکت‌کنندگان در معرض موجی با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز از طرف یک مودم وای‌ فای قرار گرفتند؛ در هنگام برگزاری این امتحان، عملکرد مغز در افراد بررسی شد که پس از این بررسی‌ها مشخص شد که عملکرد مغز در امتحان به‌شدت کاهش یافت.

منبع خبر : نانو سینا

اشتراک‌گذاری
4 نظر
  1. سلام کاور فکر جالبیه ولی یه توضیح برا رفع ابهام میدید!
    مسئله اینه
    اگه جلوی امواج رو میگیره
    چطوری این امواج از فرستنده(مودم ) به گیرنده(گوشی) میرسه که هم اینترنت باشه و هم جلوی امواج گرفته شه؟

    ❤?❤

  2. مکانیزم عملکرد این کارور بدین شکل هست که این پارچه از جنس پارچه های ضد امواج استفاده شده در لباسهای ضد امواج هستند و وقتی روی انتن مودم قرارداده میشود امواج را به جهت دیگر منعکس کرده و در عمل یک سایه ایجاد میکند تا زمانی که شما مجبور به استفاده از مودم در فاصله نزدیک هستید آسیب امواج وایفای رو کاهش دهد همچنین باعث می شود که برد مسافت انتن دهی وایفای کاهش یابد تا اتاقهای خواب و یا دریگر محل منزل کمتر آلوده شوند همچنین توصیه می شود مودم در نزدیکی محل خواب قرار نگرفته و شب ها حتما خاموش گردند همچنین امواج اینترنت گوشی بسیار قوی بوده و توصیه می شود از اینترنت گوشی در موارد ضروری استفاده و یا برای استفاده طولانی از مودم وایفای ایمن شده استفاده نمایید تلفن بیسیم نیز یکی از وسایل مولد امواج آلودگی شدید است

  3. با سلام و درود
    ما تلفن بیسیم داشتیم کنجکاو شدم بپرسم آیا خطر اون به اندازه وای هست که رو دی ان ای تاثیر بذاره ؟؟
    پیشنهاد مراقبتی اگه داشتید …. ممنون

    1. بله تاثیر تلفن بیسیم به مراتب بیشتر از وایفای هست چون شدت اون طوری هست که تا چند ده متر آنتن دهی بیشتر از وایفای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *