پیشگیری از ناباروری مردان با “لباس زیر مردانه ضدامواج” الکترومغناطیس!

لباس زیر مردانه ضدامواج یکی از جدیدترین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌ها در ترکیب الیاف پنبه، پلی‌استر و نقره می‌باشد. در ساخت این لباس به‌گونه‌ای عمل شده تا هم به‌عنوان لباس زیر ضد امواج دارای خواص دیگر ازجمله خواص ضد باکتری و ضد قارچ و ضد بو نیز باشد.

ارتباط مشخصی بین امواج الکترومغناطیس و پایین آمدن تعداد و تحرک اسپرم وجود دارد زیرا تحقیقات بیشتری بر روی این موضوع انجام گرفته است. مردها نباید به هیچ عنوان گوشی موبایل خود را در جیب شلوارشان بگذارند، مخصوصاً اگر گوشی را با استفاده از بلوتوث استفاده می‌کنند زیرا در این حالت اشعات بسیار نزدیک به شما خواهند بود. متخصصین در حوزه باروری باور دارند که باروری آقایان بیشتر تحت‌تاثیر اشعات تلفن‌همراه است زیرا بیضه‌های مردان مثل تخمدان‌های زنان داخل بدن قرار ندارد و در نتیجه دربرابر اشعات ضعیف الکترومغناطیس محافظت نمی‌شوند.

عناصر تشکیل‌دهنده پارچه لباس زیر ضد امواج الکترومغناطیس (الیاف‌های پنبه و نقره):

۴۵% نخ پنبه ، ۲۰% نخ پلی‌استر و ۳۵% نخ نقره.
الیاف پنبه از الیاف پوشانندهٔ دانهٔ گیاه پنبه (بانام علمی Gossypium) به دست می‌آید. نقره بکار رفته در این لباس نیز محصول ذوب ریسی نقره جواهراتی است که با استفاده از فن‌آوری پیچیده‌ای تبدیل به الیاف نقره شده است. ترکیب این دو ماده طبیعی سبب بهبود عملکرد این لباس در کاربردهای ضد امواج الکترومغناطیس و ایجاد خواص ضد باکتریایی و بوزدایی آن می‌گردد.

مزایای لباس زیر مردانه ضد امواج:

ضد امواج الکترومغناطیسی تا ۹۹ درصد.
آنتی باکتریال: به کمک الیاف نقره‌ای موجود در این لباس از رشد باکتری‌ها و میکروب‌هایی که در اثر تعریق، آلودگی و یا غیره روی پوست هستند جلوگیری به‌عمل‌آمده و در صورت وجود به‌طورکلی از بین می‌روند.
خاصیت ضد قارچ: الیاف نقره به دلیل توانایی در ایجاد حفره در غشای سلولی قارچ و مرگ سلولی آن پتانسیل بالایی در کاربردهای ضد قارچ دارد.
خاصیت بوزدایی: ترکیبات حاوی نقره دارای خواصی هستند که مستقیماً بر مولکول‌های بو اثر گذاشته و آن‌ها را دستخوش تغییر یا به‌طورکلی حذف می‌کنند.
تنظیم دمای بدن: عناصر این لباس همچون رساناهای حرارتی با ماندگاری بالا ، در تابستان به کمک گردش هوای مناسب در لباس موجب خنک شدن بدن و در زمستان با جذب گرمای محیط موجب حفظ و تنظیم دمای بدن شما خواهند شد.
محافظت محیطی و استاندارد: این محصول هیچ‌گونه اثرات مخرب زیست‌محیطی که توسط استانداردهای اروپا تبیین می‌شوند را نداشته و عناصر سازنده‌ی آن از مواد و الیاف طبیعی تهیه‌شده‌اند. به همین دلیل اثرات مضری را بر روی پوست و یا محیط اطراف نخواهند داشت.
سبک و راحت : طراحی این لباس به‌گونه‌ای است که جنس آن نرم و لطیف بوده و به دلیل استفاده از الیاف طبیعی هیدروفیل حس راحتی فیزیولوژیکی را به بدن هدیه می‌کنند. شما می‌توانید آن را بپوشید و در آن احساس راحتی کنید. پارچه هادی حاوی خواص ضد امواج مخرب در این پوشاک به شما در حفظ سلامتی‌تان کمک شایانی خواهند کرد. این لباس تحت نظارت استاندارد بین‌المللی GB12014-89 تولید و تهیه می‌گردد.
دوام و تنفس پذیری: این پوشاک به دلیل استفاده از الیاف فلزی به‌جای تکمیل شیمیایی دارای ثبات‌های شستشویی، نوری و سایشی بالایی بوده و دوام قابل‌توجهی دارند. همچنین به دلیل استفاده از الیاف طبیعی آب‌دوست در این منسوج، تنفس پذیری بالا و حس خنکی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورند.
ایمنی ، کیفیت و خاصیت ضد امواج این لباس تحت نظارت و کنترل سازمان فضایی بین‌المللی Shenzhou انجام می‌گردد.
تست های انجام‌گرفته بر روی این لباس توسط سازمان تحقیقات پزشکی مرکز تست شانگهای با اثرپذیری ۳۰ تا ۴۰ دسی‌بل (dB) انجام پذیرفته که بیشتر از ۹۸ درصد امواج مخرب الکترومغناطیسی محیطی توسط این لباس دفع می‌شود.
قابلیت ارتجاعی: به دلیل استفاده از الیاف کشسان این پوشاک قابلیت ارتجاعی بالایی دارد که می‌تواند در تمام طول روز راحتی به شما ببخشد.

شرکت توسعه سلامت سینا به عنوان شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه شریف با بهره‌گیری از متخصصین در حوزه امواج الکترومغناطیس و شیوه‌های اندازه گیری امواج و ایمن‌سازی آنها، توانسته تجربیات و سوابق درخشانی را در ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشد.

تلفن تماس دفتر مرکزی تهران:

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۳۳ | ۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۳۴ | ۰۲۱-۶۶۱۵۶۱۶۳ | ۰۲۱-۶۶۰۵۹۸۱۰

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *