نگهداری از کودک

فرآیند یافتن پرستار بچه یا نگهداری از کودک می تواند استرس زا و ترسناک باشد. سپردن به شخص دیگری برای نگهداری از کودک می تواند احساسات مضطرب ایجاد کند. با این حال، مراقبان برای بسیاری از خانواده ها ضروری و مفید هستند. به‌عنوان کسی که از اینکه برای اولین بار هر یک از فرزندانمان را با پرستاران شب قرار ملاقات بگذاریم، وحشت زیادی داشتم، امیدوارم این پست بتواند به برخی از سؤالات شما پاسخ دهد و کمی از اضطراب شما را برطرف کند تا بتوانید با شجاعت و اعتماد به نفس وارد این موضوع شوید! من این شجاعت را نیز به کار خواهم گرفت، زیرا برای اولین بار از قبل از شروع همه‌گیری، یک پرستار شب ملاقات پیدا می‌کنیم.

چگونه یک پرستار بچه یا پرستار بچه پیدا کنم؟

از دوستان و خانواده بپرسید

وب سایت ها یا آژانس های پرستار بچه ها

به دنبال چه شرایطی هستم؟

این بستگی به سن و نیازهای فرزند (فرزندان) و خانواده شما دارد. اگر چند روز در هفته به دنبال کمک مادر هستید، ممکن است یک دانش آموز دبیرستانی محله مناسب باشد. هنگامی که آنها وقت خود را با خانواده شما سپری کردند و در مورد فرزندان شما آموختند، ممکن است احساس راحتی کنید که فرزندان خود را برای یک شب ملاقات تحت مراقبت آنها بگذارید. ارائه این فرصت ها به نوجوانان حتی می تواند به الهام بخشیدن به نسل بعدی معلمان و مراقبان ما کمک کند!

اگر به نگهداری از کودک تمام وقت نیاز دارید یا به دنبال مدرسه در خانه هستید، ممکن است فردی با مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش یا آموزش مونته سوری را ترجیح دهید. نیازهای هر خانواده کمی متفاوت است. ارزش آن را دارد که قبل از دستیابی به مراقبت، در مورد وضعیت ایده آل خانواده خود فکر کنید.

توجه: اگر در اینترنت پست می‌فرستید یا با یک آژانس پرستاری صحبت می‌کنید، می‌توانید در مورد روش والدین خود کمی دقیق‌تر باشید. ذکر مونته سوری و والدین محترمانه می تواند به شما کمک کند تا مراقبی را پیدا کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

باید داشته باشد:

گواهینامه CPR/کمک های اولیه بزرگسالان، نوزادان و کودکان

مراجع حرفه ای/شخصی (با آنها تماس بگیرید)

بررسی پیشینه (اگر فردی را از اینترنت استخدام می کنید)

سابقه رانندگی تمیز (اگر آنها فرزندان شما را رانندگی می کنند

چه سوالاتی از آنها بپرسم؟

در حالت ایده‌آل، این سوالات شخصاً در طول مصاحبه پرسیده می‌شوند. توصیه می‌کنم وقتی کودک (فرزندان) شما در اطراف هستند، پرستار بچه یا پرستار نگهداری از کودک بالقوه‌تان را دعوت کنید تا بتوانید نحوه تعامل آنها با فرزندتان را با حضورتان ببینید. اینها فقط چند نمونه سوال هستند. اینها همچنین به نوع مراقبتی که به دنبال آن هستید بستگی دارد.“چرا پرستاری/ نگهداری از کودک را شروع کردی؟”

من دوست دارم بشنوم که آنها از بازی با فرزندانم، کمک به آنها برای یادگیری و رشد لذت می برند و از بودن در محیط خانه لذت می برند زیرا به فرزندانم کمک می کند احساس راحتی بیشتری کنند. “با چه سنی از کودکان کار کرده اید؟”

اگرچه یک پرستار بچه یا پرستار بچه می‌تواند سال‌ها تجربه داشته باشد، اما دوست دارم بدانم که آنها تجربه مراقبت از کودکان تقریباً همسن و سال من را دارند. وقتی منابع را بررسی می‌کنم، می‌خواهم در صورت امکان با کارفرمای سابق خود که فرزندانی در سنین مشابه داشته یا دارد صحبت کنم.

 

از کار با کودکان از چه چیزی لذت می برید؟

من دوست دارم به دنبال پاسخی باشم که به من نشان دهد این شخص به شادی فرزندانم اهمیت می دهد و اینجا نیست فقط به این دلیل که فکر می کند نوزادان ناز هستند.

“روش ترجیحی شما برای پایین انداختن کودک برای چرت زدن چیست؟”

اکثر پاسخ‌ها خوب هستند، زیرا من جزئیات مربوط به روال خانواده خودمان را می‌نویسم. داشتن پاسخ به این سوال به این معنی است که آنها زمان خود را صرف یادگیری و آزمایش روش های مختلف برای کمک به خوابیدن کودکان کرده اند. این به من نشان می دهد که آنها برای یادگیری بیشتر وقت گذاشته اند و کودکان را مشاهده می کنند تا یاد بگیرند که چه چیزی برای آنها خوب است.

آیا در تهیه غذا راحت هستید؟

اگر آنها نباشند برای من مشکلی نیست، اما نشان می دهد که چقدر باید غذا را از قبل آماده کنم.

“از انجام چه کاری در اوقات فراغت خود لذت می برید؟”

من دوست دارم شخصیت این شخص را درک کنم و ببینم آیا ما علایق مشترکی داریم یا خیر. آشنایی با آنها به من کمک می کند که وقتی فرزندانم را تحت مراقبت آنها می گذارم احساس راحتی بیشتری داشته باشم.

فعالیت مورد علاقه شما برای انجام دادن با کودکان چیست؟

داشتن پاسخ به من نشان می دهد که آنها زمان کافی را برای داشتن یک فعالیت مورد علاقه با کودکان صرف کرده اند. همچنین به من این حس را می دهد که آنها ممکن است وقت خود را با فرزندانم انجام دهند. در نهایت، به من این امکان را می دهد که بدانم آنها متوجه می شوند که چه نوع فعالیت هایی برای فرزندان من مناسب سن هستند.

چگونه کودک نوپایم را آماده کنم؟

به نظر من این انتقال زمانی بهترین کار را دارد که شروع کند باشد. چه پدربزرگ و مادربزرگ یا یک پرستار بچه شب قرار ملاقات، من دوست دارم ابتدا وقت خود را با هم بگذرانم تا فرزندانم مرا در حال تعامل با پرستار ببینند. این به فرزندانم اجازه می دهد بدانند که من به آن شخص اعتماد دارم و آنها نیز می توانند. سپس، مراقب را دعوت می کنم تا زمانی که من در اطراف هستم اما درگیر نیستم، بچه ها را تماشا کند. بالاخره می روم اما برای مدت کوتاهی. بعد، زمان طولانی تر. این به آنها اجازه می دهد تا به تدریج گرم شوند.

قطعه مهم دیگر آماده کردن بچه ها در روز هر رویداد است، به طوری که آنها بدانند چه چیزی در راه است. دریافته‌ام که بچه‌ها وقتی می‌دانند که من چند ساعت قبل از رفتن واقعاً آنجا را ترک خواهم کرد، احساس راحتی بیشتری می‌کنند. بنابراین ما در مورد اتفاقی که قرار است بیفتد صحبت کردیم و سپس طبق معمول به روز خود ادامه دادیم.

واقعا چگونه خداحافظی کنم؟

وقتی زمان خروج من فرا می رسد، به بچه ها می گویم که دارم آماده رفتن می شوم، اما تا زمانی که می خواهم از در بیرون بروم، خداحافظی نکنم. من از کار در کلاس درس کودک نوپا می دانم که خداحافظی های غیرقابل پیش بینی برای کودکان نوپا بسیار سخت است. ترک بدون خداحافظی نیز می تواند برای آنها ترسناک و گیج کننده باشد.

وقتی خداحافظی می کنم، هر کودکی را سریع در آغوش می گیرم و خداحافظی می کنم و می گویم “خیلی دوستت دارم. قبل از خواب برمی گردیم.” واضح بودن، اعتماد به نفس، و آرام بودن در هنگام خداحافظی بسیار مهم است. همانطور که صادقانه در مورد اینکه چه زمانی برمی گردم. حتی با وجود اینکه ممکن است احساس عصبی بودن کنم، می دانم که باید اعتماد به نفس تراوش کنم تا بچه ها هم این احساس را داشته باشند. معمولاً مقداری اشک می‌آیند، اما من به هر مراقبی که او را به او واگذار می‌کنم اعتماد می‌کنم تا او را آرام کند و در زمانی که ما نیستیم به او کمک کند تا در هر احساس سختی به آن‌ها بپردازد. اغلب به محض اینکه من رفتم اشک ها تمام می شود و به همه خوش می گذرد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *