مراکز خرید اصلی در تهران

مراکز خرید اصلی در تهران

  مرکز نور تهران

خیابان ولیعصر- تقاطع مطهری
مرکز تجاری و اداری نور تهران در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع با هفت طبقه تجاری ، شامل مجموعه ای گسترده از واحدهای تجاری برای انواع مشاغل است و همچنین این مرکز تجاری دارای پارکینگ اختصاصی برای مراجعین می باشد  
-مجتمع در محدوده طرح ترافیک واقع شده است.
   

  مجتمع تجاری زمرد

 نبش خیابان ۱۷ شهریور – تقاطع سه راه تیر دوقلو
مجتمع تجاری زمرد یکی دیگر از مراکز خرید تهران است که در ۲۵۰۰ مترمربع زیربنا و در سه طبقه احداث شده است ، طبقه همکف به پوشاک آقایان و طبقه زیر همکف به پوشاک بانوان  و طبقه اول به پوشاک کودکان اختصاص یافته است .
 -نزدیک ترین ایستگاههای مترو : میدان شهدا و  شوش

 مجتمع تجاری آسمان ونک

 میدان ونک- ابتدای خیابان ونک
برج تجاری اداری آسمان ونک دارای ۲ طبقه تجاری و ۱۱ طبقه اداری است. بخش تجاری ۶۵ واحد تجاری را در خود جای داده است. عمده فروشگاههای این مرکز به ارائه پوشاک و کیف و کفش بانوان اختصاص دارد .

 
بازارچه کودک گاندی

 خیابان گاندی
 بازارچه کودک گاندی در دو طبقه تجاری با مساحتی در حدود ۶۰۰ متر مربع  از مراکز مهم عرضه پوشاک کودک در تهران می باشد.

 
 مرکز خرید تیراژه

 بزرگراه اشرفی اصفهانی- پایین تر از پل همت
مرکز خرید تیراژه یکی از مراکز خرید مدرن و مجهز تهران است. این مرکز دارای سه طبقه تجاری، یک طبقه شهربازی، یک طبقه نمایشگاه بزرگ مبلمان و صنایع چوبی و سه طبقه پارکینگ میباشد. هر یک از طبقات همکف، اول و دوم  با حدود یکصد واحد تجاری به برندهای مشهور اختصاص دارد .

 
بازار بزرگ نصر , پاساژ نصر گیشا

بازار نصر گیشا از مراکز خرید عمومی در غرب تهران است. بازار نصر شامل دو بخش بازارچه سنتی و پاساژ می باشد.

•    نشانی: گیشا-کوی نصر

•    تعداد طبقات: ۲ طبقه

•    تعداد واحدها: حدود ۴۰۰

 مرکز تجاری برج مینا

 فلکه دوم صادقیه – ابتدای آیت ا… کاشانی
مرکز تجاری برج مینا با مساحتی در حدود ۱۰۰۰ مترمربع  یکی دیگر از مراکز خرید تهران است که فروشگاههای طبقه همکف این مجموعه به انواع پوشاک زنانه و مردانه اختصاص دارد .

 
 مرکز خرید سمرقند

 جنت اباد جنوبی- نبش تقاطع کبیرزاده
 مجتمع تجاری و اداری سمرقند در زیر بنای حدود ۳۲۵۰۰ مترمربع با ۱۸۸ واحد تجاری در چهار طبقه با صنوف مختلف منجمله  پوشاک مردانه و زنانه ، پوشاک بچه گانه ، کیف و کفش و …  را در خود جای داده است .

 

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یک بازارچه کلی در غرب تهران است. جایی که می توانید متنوع ترین پوشاک رسمی و غیررسمی را در آن خریداری کنید.

اگر از شهروندان غرب نشین تهرانی هستید و دنبال یک مرکز خرید به صرفه می گردید این پیشنهاد را از دست ندهید. می توانید برای یک خرید کلی و خانوادگی به میلاد نور بیایید و با هزینه های مناسب خریدهای خود را انجام بدهید.

در فروشگاه ها و بعضی حراجی های این پاساژ نمونه های ارزانتر هم به چشم می خورد که یا تک سایز است و یا کیفیت قابل توجهی ندارد. اگر از آن دست مشتری های مارک باز باشید نیز می توانید به نمایندگی بعضی از پوشاک مثل زامینی با آدیداس در این مرکز خرید سری بزنید و از آنها خرید کنید. 

لباس فروشی های مخصوص کودکان در این مرکز خرید تنوع زیادی دارد. قیمت لباس های مرکز خرید میلاد نور با خیابان بهار و بورس لباس کودک تفاوتی ندارد اما تنوع نسبت به آنجا کمتر است.


مرکز خرید برج نگین رضا

مرکز خرید برج نگین رضا در دو طبقه دارای رستوران های بوف، ایتالیایی، ترکیه ای ،ایرانی، بازی کودکان ،کافی شاپ، کافی نت و فروشگاه های پوشاک و فروشگاه رفاه می باشد.

•    تعداد واحدها: ۴۰ واحد تجاری

•    تعداد طبقات:دو طبقه تجاری

•    تلفن: ۴۴۰۳۱۳۹۴ – ۰۲۱

نشانی: تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی – حدفاصل فلکه دوم صادقیه و تقاطع مرزداران – برج نگین رضا

 مجتمع تجاری گلها

 تهران ، خیابان ستارخان – زیر پل یادگار امام
مجتمع تجاری گلها با ۱۷۶ واحد تجاری شامل بورس پوشاک زنانه ، کیف و کفش زنانه ، شال و روسری ، پوشاک کودک ، پوشاک مردانه و …  است .

مجتمع تجاری و اداری الماس غرب

مجتمع تجاری و اداری الماس غرب در سال ۱۳۸۷ افتتاح گردیده است. بخش اداری این مجموعه در ۴ طبقه و مشتمل بر ۵۰ واحد اداری می باشد. طبقات همکف و زیرین مجتمع به بورس طلا و جواهر اختصاص دارد و مجهز به سیستم دوربین مدار بسته، اطفای حریق و تابلوهای نمایش آخریت قیمت طلا و سکه می باشد.

•    تعداد واحدها: ۵۰

•    تعداد طبقات: دو طبقه تجاری

•    متراژ: ۱۵۰۰ متر مربع تجاری

•    تلفن: ۴۴۲۷۱۴۴۲ – ۰۲۱

نشانی:  تهران، خیابان ستارخان – بین فلکه اول صادقیه و پل یادگار- نبش خیابان خسرو- مجتمع تجاری اداری الماس غرب

مرکز خرید سامان

مرکز خرید سامان در سال ۱۳۸۵ راه اندازی شده است. عمده فروشگاه های این مرکز به ارائه انواع پوشاک زنانه و مردانه، عطر و ادکلن، شال و روسری، تزئینات و … اختصاص دارد.

•    تعداد واحدها: ۵۱

•    تعداد طبقات: سه طبقه تجاری

•    متراژ : ۳۶۰۰ متر مربع

•    تلفن: ۴۴۰۵۷۶۱۰ 

نشانی: فلکه دوم صادقیه – ضلع جنوب غربی میدان- مرکز خرید سامان

بازار قائم تجریش

 میدان تجریش
بازار قائم یکی از مراکز خرید در شمال شهر است هر طبقه این مرکز خرید به یک یا دو صنف مشابه اختصاص دارد . در طبقه سوم به فروش کیف و کفش اختصاص دارد .
 
– نزدیک ترین ایستگاه مترو: تجریش

 
ساختمان پلاسکو – بازار بورس لباس

خیابان جمهوری – چهارراه استانبول
این ساختمان در سال ۱۳۴۱ بلندترین بنای ساختمانی در ایران به شمار می آمد. ساختمان پلاسکو با متراژ تقریبی ۲۹ هزار متر  معروفترین ساختمان توزیع انواع پوشاک، بویژه پوشاک مردانه بود . (
ساختمان پلاسکو در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۶۰ واحد تجاری در آن نابود شد)

 – مجتمع در طرح ترافیک واقع می باشد

–  نزدیک ترین ایستگاه مترو :سعدی

بازار کویتی های رضا

بازار کویتی های تهران در منطقه بازار بزرگ و در کنار آن قرار دارد. این پاساژ از جمله مراکز خرید پوشاک است که ۵ طبقه دارد. 

آسان ترین راه دسترسی به پاساژ کویتی های رضا، استفاده از خط یک مترو و پیاده شدن در ایستگاه ۱۵ خرداد است. چند متر پس از ایستگاه پاسازی در میان مغازه های قدیمی بازار و دست فروش ها قرار دارد که به بازار رضا مشهور است. 

عمده اجناس موجود در ۶۰۰ واحد بازار رضا را پوشاک زنانه و مردانه تشکیل داده اند. البته فروشگاه های فروشکیف و کفش و زیورآلات نیز به تعداد زیاد در آنجا فعالیت دارند.  

بازار کویتی های رضا پارکینگ ندارد. اما رستوران، کافی شاپ، فست فود، آسانسور و سرویس بهداشتی دارد. از دیگر امکانات آن باید به نماز خانه اشاره کرد. 
 

هفت حوض نارمک

خیابان هفت حوض نارمک بهترین بازار خرید مردم شرق تهران است. در این خیابان علاوه بر پوشاک می توانید برای دکوراسیون منزل تان هم چیزهای متنوعی را در دسترس داشته باشید. 

انتخاب این مکان از این جهت است که علاوه بر مرکز خریدها، تعداد زیادی فروشگاه مربوط به پوشاک نیز وجود دارد. این مرکز خرید مناسب ترین محل برای سلیقه های گوناگون با بودجه های متفاوت است.

 اگر خیابان هفت حوض را برای خریدتان انتخاب می کنید بهتر است با لیست کاملی از خرید بیایید چرا که هر آن چیزی را که برای خانه و خانواده تان احتیاج دارید می توانید تهیه کنید. 

قیمت پوشاک در منطقه هفت حوض بسیار متغیر است و در بیشتر مراکز خرید گرجانتر از فروشگاه های داخل خیابان است. می شود گفت خیابان هفت حوض از نظر قیمت با بازار و پاساژ کویتی های رضا ندارد.

پس بهتر است اگر محل سکونت تان شرق تهران است بی دلیل زمانتان را از دست ندهید تا به بازار برسید و خریدتان را در نزدیکترین محل انجام دهید.

مجتمع تجاری اداری و پارکینگ طبقاتی خلیج فارس ( امین حضور )

مجتمع تجاری اداری و پارکینگ طبقاتی خلیج فارس امین حضور با زیربنای بیش از ۳۰ هزار متر مربع در ۱۲ طبقه ساخته شده است. 

بخش تجاری این مجتمع مشتمل بر ۱۳۴ واحد فروشگاه و نمایشگاه با متراژهای مختلف است و به بورس لوازم خانگی و صوتی تصویری اختصاص یافته است. بخش اداری شامل ۴۲ واحد ۷۳ الی ۱۰۵ متری با قابلیت های ویژه است. پارکینگ طبقاتی مجتمع خلیج فارس ظرفیت بیش از ۵۰۰ خودرو را دارا میباشد.
 

منطقه سه راه امین حضور از سالیان گذشته بورس لوازم خانگی تهران و حتی ایران بوده و برای بسیاری از نقاط ایران، این لوازم را تأمین می کرده است.اکنون نیز فروشندگان حاضر در این منطقه، لوازم خانگی برقی مانند یخچال و فریزر، تلویزیون، ماکروفر و … را به صورت عمده و تک فروشی عرضه می کنند. از چهارراه سرچشمه به سمت غرب در خیابان امیرکبیر و بخشی از خیابان ری،محدوده فروشگاه های این مرکز بورس است. 

این مجتمع در محدوده طرح ترافیک واقع شده است.

•    تلفن: ۳۳۱۲۹۴۲۹ – 021

•    نشانی: سه راه امین حضور- نرسیده به چهارراه سرچشمه- مجتمع خلیج فارس- ( امین حضور )

بازار دوم نازی‌آباد 

بازار دوم نازی‌آباد یک رقیب جدی برای بازار بزرگ در جنوب تهران است. این خیابان هم مانند بازار همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است. خیلی‌ها مراکز خرید این منطقه را با مراکز خرید شمال شهر یکسان می‌دانند و در بیشتر مواقع از نظر طراحی و کیفیت لباس‌ها این موضوع واقعیت دارد.

در اینجا هم مثل بازار بزرگ مراکز خرید کوچک و بزرگ و فروشگاه‌های زیادی فعالیت دارند که می‌توانند برای هر سلیقه پاسخگو باشند. مخصوصا اینکه قیمت بعضی از پوشاک در این منطقه دست کمی از بازار ندارد.

اینجا یک بورس تمام عیار برای انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است. از زمان نوزادی و کوچک‌ترین سایز تا لباس و کفش‌های سایز بزرگ در بازار دوم نازی‌آباد در دسترس عموم قرار دارد. دسترسی به بازار دوم نازی آباد تنها برای جنوب شهر نیست و با استفاده از خط یک مترو می‌توان به سادگی از هر جای تهران به آنجا رسید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.