محصولات آرایشی و بهداشتی که نباید آن ها را از دست فروشان خریداری کنید

محصولات آرایشی و بهداشتی که نباید آن ها را از دست فروشان خریداری کنید

کالاهای بسیاری هستند که توسط دست فروشان به فروش‌ می‌رسند. با کمال احترامی که برای این قشر زحمت کش قائل هستیم، باید بگویم یک سری از کالاها را به هیچ عنوان نباید نه از دست فروشان و نه از هیچ فروشگاه غیر معتبر دیگر خریداری کرد. لوازم آرایشی و بهداشتی به طور کلی دارای اهمیت بسیار بالایی هستند و باید با کیفیت بوده و با دقت بیشتری انتخاب و خریداری شوند؛ چرا که این دسته کالاها به طور مستقیم با اندام هایی مانند چشم و پوست، دهان و دندان در تماس بوده و در صورت نامرغوب بودن‌ می‌توانند اثرات جبران ناپذیری را ایجاد کنند. در ادامه مطلب سعی داریم تا کمی در مورد تعدادی از این دست محصولات که حتما باید از فروشگاه معتبر خریداری شوند، صحبت کنیم.

مسواک، در درجه اول اهمیت قرار دارد

مسواک زدن عملی است که همه ما، چه زن چه مرد، چه پیر و چه جوان باید روزی دو مرتبه انجام دهیم تا بتوانیم دندان هایی سالم، سفید و زیبا داشته باشیم. خرید مسواک بزرگسال و یا خرید انواع کودکانه آن عملی است که هر چند ماه یک بار آن را تکرار‌ می‌کنیم. فرقی نمی کند طرفدار استفاده از مسواک برقی باشیم یا مسواک معمولی را ترجیح دهیم. به هر صورتی باید بدانیم کیفیت مسواکی که‌ می‌خریم و استفاده‌ می‌کنیم بسیار اهمیت دارد، چرا که این کالای بهداشتی پر مصرف وارد دهان ما شده و با لثه های ما در ارتباط است. ممکن است گاهی اوقات با حساس شدن لثه هایمان آن را بریده و در این صورت با خون ما در ارتباط مستقیم باشد؛ پس با خرید یک مسواک مرغوب و با کیفیت علاوه بر سلامت دهان، دندان و لثه های خود، سلامت کلی بدنتان را نیز تضمین کنید. بسیاری از مسواک های ارزان قیمت موجود در بازار که اغلب توسط فروشنده های نامعتبر به فروش‌ می‌رسد از کالاهای بازیافتی ساخته شده و حامل بیماری ها و میکروب های بسیاری هستند و‌ می‌توانند اثرات جدی و جبران ناپذیر فراوانی را در ما ایجاد نمایند.

خرید لوازم آرایش با کیفیت، امری محرز است

لوازم آرایشی کم کیفیت و نا مرغوب سرشار از سرب، پارابن و مواد شیمیایی دیگر هستند که‌ می‌توانند به سلامت ما آسیب های جدی وارد کنند. پارابن ها نگهدارنده های شیمیایی فوق العاده قوی هستند که وجود آن ها در محصولات آرایشی و بهداشتی موجب‌ می‌شود تا از طریق پوست جذب خون شده و در طولانی مدت منجر به بروز سرطان، ناباروری و … شوند. این در حالی است که لوازم آرایشی با کیفیت دارای ترکیبات طبیعی هستند که در کنار زیباتر کردن چهره ما و تضمین سلامت‌مان، با کمک مواد مغذی که در ترکیبات خود دارند، تغذیه مورد نیاز پوست را نیز انجام دهند. در این میان کیفیت ریمل، رژ لب و کرم پودر دارای اهمیت بالاتری نسبت به دیگر لوازم آرایشی دارد و باید با دقت و حساسیت بیشتری انتخاب شود.

خرید مسواک بزرگسال

اهمیت کیفیت ژیلت را فراموش نکنید

یکی از راه های از بین بردن موهای زائد، استفاده از ژیلت است. ژیلت از دسته کالاهایی است که فارق از جنسیت ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید. با توجه به اینکه عدم تاثیر ژیلت بر روی افزایش رشد مو توسط محققان به اثبات رسیده است، طرفداران این کالای بهداشتی رفته رفته افزایش یافته و هر روز بیشتر‌ می‌شوند. بسیاری بر این باورند که ژیلت های ارزان قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر نمونه‌های مشابه گران قیمت می‌باشد و نیازی نیست تا برای خرید ژیلت هزینه کرد. این تفکر خصوصا در هنگام خرید ژیلت زنانه کاملا اشتباه است چرا که ژیلت های بی‌کیفیت از فلزات و پلاستیک فشرده بازیافتی ساخته شده و علاوه بر اینکه ممکن است حامل باکتری ها و میکروب‌های فراوانی باشند که‌ می‌توانند بر سلامت ما تاثیرگذار باشند، به سرعت زنگ زده و محل رشد و تجمع میکروب های بسیاری خواهند شد. فراموش نکنید که در ژیلت های یک بار مصرف امکان پاکسازی تیغه ژیلت به طور کامل از موها وجود نداشته و همین امر امکان رشد میکروب ها را افزایش خواهد داد. پس فراموش نکنید ژیلت را نیز یک فروشگاه معتبر خریداری کرده و از ژیلت های یک بار مصرف همانطور که از نام آن ها پیداست تنها یک مرتبه استفاده کنید و سپس آن را دور بیندازید.

نخ دندان، کالایی پر اهمیت

نخ دندان نیز همانند مسواک یک کالای پر مصرف و پر اهمیت است که بارها دیده شده توسط دست فروشان و یا در فروشگاه های غیرمعتبر به فروش‌ می‌رسد. نخ دندان‌های کم کیفیت دارای متراژ کم‌تری نسبت به نمونه های معتبر بوده و دارای تائیدیه بهداشتی نیستند. ممکن است این نخ دندان‌ها نیز حامل میکروب های بیماری زا باشند و در صورت پاره کردن لثه های شما مشکلات فراوانی را برای سلامت‌تان ایجاد کنند. پس برای خرید نخ دندان نیز همانند مسواک به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و اقدام به خرید نمایید.

فروشگاه معتبر، راهی برای اطمینان از اصل بودن کالا

همانطور که‌ می‌دانید، با توجه به افزایش روز افزون کالاهای تقلبی و غیر اصل در بازار و شباهت زیادی که به نمونه های اصلی مشابه خود دارند امکان تشخیص کالای اصل از انواع غیر اصل آن بسیار کم بوده و این امر گاهی حتی برای متخصصین این حوزه نیز بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن است. تنها راهی که برای تشخیص اصل بودن کالای بهداشتی انتخابی خود دارید این است که به یک فروشگاه معتبر مراجعه نموده و خرید خود را از آن انجام دهید. در فروشگاه های معتبر، فروشنده اطلاعات کاملی در مورد محصولات به شما ارائه داده و کالای خود را با ضمانت به فروش‌ می‌رساند. فراموش نکنید برای اطمینان از اصل بودن یک لوازم آرایشی تنها به قیمت بالاتر آن اکتفا نکنید.

میس و مستر، فروشگاهی که‌ می‌توانیم با خیالی آسوده به آن اعتماد کنیم

در میان بیشمار فروشگاهی که به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی‌ می‌پردازند، میس و مستر فروشگاهی است که‌ می‌توان به اصل بودن کالاهای آن اعتماد کرد. میس و مستر یک فروشگاه آنلاین است که در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و تنوع بالایی در این حوزه دارد. با مراجعه به سایت این فروشگاه متوجه‌ می‌شوید تمامی کالاهای موجود در آن دارای اطلاعات کامل و دقیقی هستند و کاربر‌ می‌تواند با مطالعه آن ها به یک شناخت کافی درباره محصول دست پیدا کرده و بهترین گزینه را انتخاب کند. قیمت‌هایی که برای هریک از محصولات در نظر گرفته شده کاملا رقابتی بوده و در حالتی مقرون به صرفه قرار دارند. تنوع بالای محصولات در فروشگاه اینترنتی میس و مستر سبب‌ می‌شود تا بتوانید در هنگام خرید تمامی نمونه‌های مشابه از یک محصول با برندها و قیمت‌های متنوع را مقایسه و در نهایت بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. پس از خرید کالای آرایشی و بهداشتی خود از میس و مستر، خرید شما در کم ترین زمان به آدرسی که خودتان اعلام کرده اید ارسال‌ می‌شود. هزینه ارسال این فروشگاه نیز مقرون به صرفه‌ می‌باشد. کالای شما با ضمانت اصل بودن، سلامت فیزیکی برایتان ارسال خواهد شد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *