شخصیت شناسی از روی اندازه انگشتان دست! + عکس

تفاوت اندازه بین انگشت اشاره و انگشت حلقه، سرنخ هایی در مورد نوع شخصیت شما را نشان می دهد. در ادامه همراه ما باشید تا از حقایق جالبی که در رابطه با این موضوع وجود دارد، بیش تر بدانیم.

همه روزه نتایج تحقیقات جالب دانشمندان را مطالعه می کنیم. قطعا برخی از آن ها سرگرم کننده اند ! طبق نتیجه تحقیقات جدید صورت گرفته با توجه به انگشتان دست، می توانید در مورد شخصت خود اطلاعاتی جالب را به دست آورید. به طور مثال انگشت حلقه، میزان تستسترون دریافتی در شکم مادر را نشان می دهد. اگر مقدار زیادی از این هورمون دریافت کرده باشید، انگشت حلقه شما از انگشت اشاره بلند تر خواهد شد.

در ادامه با توجه به تصویر زیر یکی از دست ها را انتخاب نمایید تا از نتایج آن بیش تر بدانیم.

گروه A : فرد بسیار تاثیر گذاری هستید

افرادی که در این گروه قرار دارند، انگشت حلقه بلندتری نسبت به اشاره خواهند داشت . شما حرف زدن با دیگران را دوست دارید و فردی اجتماعی هستید. فردی با اعتماد به نفس و بسیار تاثیر گذار بوده و به ریسک کردن هم علاقه دارید. شاید گاهی عصبانی باشید؛ اما با اراده هستید و مناسب ترین شغل ها برای شما سرباز، مدیر فروش و یا مدیر اجرایی می باشد.

گروه B : شما مادرزادی رهبر به دنیا آمده اید

افرادی که در این گروه قرار دارند، انگشت اشاره بلندتری نسبت به انگشت حلقه دارند. این افراد روحیه مدیرتی داشته و به مدیریت جمعی علاقه مند هستند. شما مادرزادی رهبر به دنیا آمده اید و مناسب ترین رده های شغلی برای شما سیاست مدار، نویسنده و یا معلم می باشد.

گروه C : خیلی خوب ارتباط برقرار می کنید

افرادی که در این گروه قرار دارند، انگشت اشاره و انگشت حلقه یک اندازه ای دارند. اگر در این گروه قرار گرفته اید، یعنی توانایی شما در برقراری ارتباط در سطح خوبی قرار دارد. دیگران به راحتی رازهای شان را با شما در میان می گذارند و به صورت کلی فردی قابل اعتماد برای دیگران می باشید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *