بهترین زمان استفاده از بی بی چک صبح یا شب

بهترین زمان استفاده از بی بی چک صبح یا شب؟

برای خانم های متاهل و کسانی که رابطه جنسی فعال دارند، با عقب افتادن حتی یک روز از عادت ماهانه، استرس زیادی را در انجام تست حاملگی تجربه می کنند. و این موضوع که بهترین زمان برای استفاده از بی بی چک چه زمانی است؟!  می تواند به دغدغه ذهنی شان تبدیل شود. آیا بهتر است صبح از بی بی چک استفاده کنیم و یا شب؟

چه موقع از روز از بیبی چک استفاده کنیم؟

پاسخ مشاور:

بیشتر خانم هایی که روابط جنسی فعال دارند، زمانی که عادت ماهیانه شان عقب می افتد ، شک می‌کنند که باردارند! همچنین تهوع ، درد پستان ها و خستگی نیز علائم بارز زودرس حاملگی می باشند. اما باید بدانید که سونوگرافی و یا تست حاملگی تنها راه تشخیص حاملگی است.

شما می توانید تست حاملگی را از اولین روز عقب افتادن عادت ماهیانه و روزهای بعد از آن انجام دهید. زیرا قبل از زمان گفته شده سطح هورمون های تشکیل شده برای حاملگی بسیار کم است و غیر قابل تشخیص در تست حاملگی است.

همچنین ادرار صبح توصیه می شود اما در زمانهای دیگر هم مشکلی وجود ندارد.

به طوری که ممکن است جواب تست منفی باشد در حالی که شما باردارید !!

اگر برای تشخیص بارداری، سوتوگرافی انتخاب شماست باید تاریخ روز پریود قبلی تان را به همراه تاریخ نزدیکی خود به دکتر ارائه دهید تا روز دقیق حاملگی شما مشخص شود.

***

کیت خانگی بارداری می‌تواند وجود beta-hCG (یا گنادوتروپین جفتی) را در ادرار شناسایی کند. این هورمون زمانی تولید می‌شود که تخم‌های بارورشده به سمت رحم حرکت می‌کنند و نشان‌دهنده ی آن است که شما بارور شده‌اید. با این حال، سؤال این است که بهترین زمان استفاده از بی بی چک صبح است یا شب خب، متخصصان می‌گویند بهترین زمان برای انجام این کار، اول صبح است که تراکم این هورمون در ادرار بسیار بالاست.

اما اخیرا محققان دریافته‌اند که میزان hCG در خون و ادرار در هر زمان از شبانه‌روز به یک اندازه خواهد بود. بنابراین، بعد از گذشت نخستین هفته‌ها از به تعویق افتادن قاعدگی، انجام این تست نتیجه‌ی مثبت را بدون توجه به این مسئله که تست در چه زمانی از شبانه‌روز انجام شده به شما نشان خواهد داد.

با این حال، اگر این تست را ظرف یک هفته یا ده روز بعد از به تعویق افتادن عادت ماهیانه خود انجام دادید، به احتمال خیلی زیاد، اگر این تست را صبح انجام دهید در مقایسه با شب، نتیجه‌ی مثبت‌تری به شما نشان خواهد داد. علتش آن است که میزان hCG در خون و ادرار در نخستین روزها بسیار کم بوده بنابراین احتمال اینکه نتیجه تست شما در صبح مثبت باشد خیلی زیاد خواهد بود.

پس از چه مدت بعد از رابطه از بی بی چک می توانیم استفاده کنیم؟

اگر رابطه داشتید و در انتظار نتیجه بارداری تان هستید و یک هفته از مدت زمانی که باید عادت ماهانه میداشتید گذشته است بهتر است از بی بی چک استفاده کنید. اما در صورتی که نمی توانید تا آن زمان صبر کنید، ۱۴ روز بعد از رابطه (۲هفته) می توانید از بی بی چک استفاده کنید و یا برای انجام آزمایش بارداری اقدام کنید. این بازه زمانی از آنجایی قابل اهمیت است که بدن شما برای تولید هورمون HCG به این صبر نیاز دارد. لذا در صورتی که زودتر از این مدت تستی را انجام دادید و نتیجه آن منفی بود، این نتیجه قابل استناد نیست و ممکن است شما باردار باشید.

چه موقع از روز از بیبی چک استفاده کنیم

 

نحوی کارکرد بی بی چک

بیبی چک و یا بعبارتی دیگر تست بارداری خانگی، با اندازه گیری سطح  HCG در ادرار شما می تواند تشخیص بدهد که آیا شما باردار هستید و یا خیر.

بهترین زمان استفاده از بیبی چک ۵-۱۰ روز بعد از عقب افتادن پریود است. در صورت استفاده از بی بی چک اگر دو خط نمایش داده شد یعنی پاسخ بارداری شما مثبت است و شما به زودی مادر خواهید شد. و در صورت نمایش یک خط بر روی دسته بی بی چک نتیجه بارداری منفی تلقی میشود.

انواع بی بی چک

  1. بی بی چک نواری: با جمع کردن ادرار در یک ظرف تمیز، نوار را از بسته خارج کرده و تا حد ماکزیمم در ظرف ادرار وارد کنید و به مدت ۲-۱۰ دقیقه صبر کنید.
  2. بی بی چک مستقیم: مستقیما بی بی چک را در مسیر ادرارتان قرار دهید و سپس به مدت ۲-۱۰ دقیقه منتظر نمایش نتیجه بمانید.
  3. بی بی چک قطره چکانی: با چکاندن چند قطره از ادرار در نقطه خواسته شده، همانند نمونه های فوق منتظر نمایش نتیجه بمانید.

 

اشتراک‌گذاری
400 نظر
  1. سلام من بعد از اقدام به بارداری دهم موقع پریودم بود که نیومد یازدهم بی بی چک گذاشتم منفی بود دوازدهم خونریزی داشتم نسبتا زیاد تا سیزدهم اما امروز از صبح اصلا نه لک داشتم نه خونریزی احتمال داره باردارباشم؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  2. سلام من روز دوم بعد از تموم شدن پریودی رابطه داشتم ولی منی داخل واژن ریخته نشد.
    الان ۵ روز از پریودیم عقب افتاده و جواب بیبی چک منفی بود.
    میشه به این جواب اعتماد کرد یا احتمال بارداری با پیشاب وجود داره؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  3. سلام من ۴ روز پریودیم عقب افتاده هر چی با بیبی چک امتحان می کنم جوابش منفیه من حامله هستم یا نه

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید .

  4. سلام من دوماه پریود نشدم۴روز پیش یک کیسه کوچک تخمه مرغ مانند نازک گوشتی تو خالی ازم امد بنظرتون این چی چی بود

    1. سلام ممکن است کیست تخمدان باشد.

    2. سلام من خواب دیدم که به خواهرم گفتم برام تست بارداری بیار ه ولی نیاورد

    3. من خواب دیدم که به خواهرم گفتم تست بارداری بیاره اما نیاورد علامت چیست

  5. همیشه ۳۰ ام پروییدمیشم این ماه شب ۳۰ ام یه ترشح قهوه ای دیدم دیگه ندیدم هیچی الان ۸ روز ازش میگدره غروب بی بی چک زدم منفی بود یعنی باردار نیستم

    1. احتمال بارداری ضعیف است.

  6. سلام ببخشین من ۴روز ک ازپریودیم میگذره امشب بیبی چک گذاشتم اول ی خط افتاد بعدازیک ساعت یک خط کم رنگ افتاد بنظرتون باردارم

    1. سلام باید ۴ روز دیگر اگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  7. سلام .وقتتون بخیر.ببخشید من این ماه جلوگیری نداشتم..امروز ۲۶ روز از اولین روز تاریخ پریودی یبلی میگذره..بیبی چک زوده الان؟ یا استفاده کنم جواب می گیرم؟ معمولا۲۸ روزه هست دوره ام

    1. سلام بهتر است صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  8. سام بزرگوار یه سوال فوری داشتم،خانمم هار ماه پییش سزارین کرد و چون در سزاین اول که شش سال پیش بود دیگه تا حدود یک سال عادات ماهیانه نداشت به همین دلیل ما دو بار نزدیکی داشتیم دو ماه بعد عمل و پاک شد و اصلا امیدی به باداری نداشتیم تا اینکه دوشب پیش یه تست خونگی گرفتیم و نتیجه مثبت شدامشب دوباره تکرارش کردیم دوبار و منفی اومد،به نظر شما ممکنه چهار ماه بعد سزارین دوبار حامله باشه؟ممنون از جواب

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما برای اطمینان بهتر است ۷ روز دیگر مجدد از تست بارداری استفاده شود.

  9. سلام.من سه ماه پیش رابطه داشتم اما بدون دخول.از اون موقع تاحالاهم پری نشدم.(دوره قاعدگیم هم نامنظمه) ایا من الان باردارم؟ لطفا کمکم کنید

    1. سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  10. سلام من ۱ بهمن پریود شدم . از شب ۱۲هم تا ۱۷ هم نزدیکی داشتم .برای اقدام بارداری . طول دورمم با توجه به پریودای قبلم ۲۸ روزه بوده . حالا بی بی چک میزنم منفی نششون میده. میخواستم بدونم ممکنه باردار نباشم؟

    1. سلام بله احتمال بارداری ضعیف است اما برای اطمینان اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  11. سلام من همیشه ۲۳ب ۲۳ عادت میشدم و سیکلم ۳۲ است اما الان ۱۵روز از زمان عادتم گذشته و عادت نشدم علائمی مثل خستگی و حتی علائم پریودهم دارم اما فقط ترشح وازن دارم امکان بارداری هست ؟؟؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  12. سلام من همیشه دوره های ۲۵تا ۲۸ روزه داشتم و چند ماهه در حال اقدام برای بارداری هستم این ماه به توصیه پزشکم کپسول اووبوست خوردم باید ۱ اسفند پریود میشدم ولی تا امروز نشدم به شدت نفخ دارم و بیبی چک هم امروز حدود یک هفته پس از تاخیر منفی شد. نمیدونم چه اتفاقی افتاده؟

    1. سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تا خیر در پریودی داشتید باردار نبودید باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  13. سلام من اول بهمن ماه رابطه داشتم با نامزدم ولی مطمئن نیستم که منی داخل واژن ریخته شد یا نه…چند روز بعد از رابطه خونریزی داشتم تقریبا زمان پریودیم…ولی خونریزیم مث همیشه زیاد نبود..کم بود و زود هم قطع شد…بعد از یک هفته بخاطر تهوع و سردرد رفتم دکتر..گفتن احتمالا میگرنه..ولی با داروهایی هم ک دادن تهوعم خوب نشد…جدیدا همش احساس خستگی میکنم و خوابم زیاد شده…پریورمم چن روزه عقب افتاده…درضمن زیاد گرمم میشه و عظلاتم میگیره یه وقتایی…گقتن میتونه از استرس باشه ولی میخواستم مطمئن بشم…احتمال بارداری وجود نداره که؟؟؟؟؟؟

  14. سلام خسته نباشید اگر روز هفتم و‌اتمام پریود شدن نزدیکی به همراه دخول صورت بگیره و منی داخل واژن ریخته بشه اما به فاصله شش روز بعد دوباره خونریزی داشته باشن احتمال بارداری وجود داره؟!نیاز به تست بارداری یا استفاده از بیبی چک هست؟!

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد ‌.

  15. سلام خسته نباشید. من ۳روز بعد از تعویق پریود(بر اساس تاریخ ماه قبل) و یا۱۲روز بعد از نزدیکی آزمایش بتا اچ سی جی دادم و منفی بود و ولی باز هم پریود نشدم. دکتر دوتا آمپول پروژسترون داد زدم ولی بعد از دو هفته باز هم پریود نشدم. آیا امکان حاملگی هست؟
    ممنون از پاسخ گویی شما

    1. سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید .

  16. سلام خسته باشید من دوره ی سیکل ماهنم ۳۵ روزست ماه پیش ۱۵ام شدم این ماه باید۲۰ام میشدم اما۳روز که هیچ اثری ندیدم همش احساس خستگی میکنم،خیلی به بوحساس شدم ،نوک سینه هام هم درناک شدم دلیلش چی میتونه باشه

    1. سلام اگر تا ۳ روز دیگر پریود نشدید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  17. اگه بعد قرص اورژانسی خونریزی داشته باشیم بازم احتمال حاملگی است؟

    1. خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  18. سلام من ۲۶بهمن پاک شدم باید۲۶اسفندپریودمیشدم یعنی ۳۰ روزه حساب کردم دوره های قبلیم ۲۸روزه و۲۳روزه بوده من الان ۳۰روزه حساب کدم تاالان ۱۱روزه دیرکردم دوروز پیش بی بی چک گذاشتم منفی بود ازمایش خونم هم رفتم۸روزپیش منفی بود ایا احتمال داره باردارباشم

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  19. سلام دوره های پریودی من ۲۸ روزه بوده با تو جه به اقدام به بارداری وکتر به من قرص دافستون داد از روز ۱۶ سیکل به مدت ده روز روزی یک عدد الان باید اجروز پریود میشدم که نشدم و همیشه قبل علایم پریودی بود از قبیل سینه درد و کمردرد و درد ریر شکم الان هیچ کدوم از این علایم نیست و امروز بی بی چک گزاشتم منفی بود ایا جواب بی بی درسته یا نه ؟؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  20. سلام دوره های پریودی من ۲۸ روزه بوده با تو جه به اقدام به بارداری وکتر به من قرص دافستون داد از روز ۱۶ سیکل به مدت ده روز روزی یک عدد الان باید اجروز پریود میشدم که نشدم و همیشه قبل علایم پریودی بود از قبیل سینه درد و کمردرد و درد ریر شکم الان هیچ کدوم از این علایم نیست و امروز بی بی چک گزاشتم منفی بود ایا جواب بی بی درسته یا نه ؟؟

  21. سلام من باید ۱۳‌ام پریود میشدم الان ‌۵روز گذشته دوبار بی بی چک گرفتم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود داره

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  22. من ١٥ فروردين بايد پريود ميشدم ولي نشدم ٢٠ فروردين بي بي چك زدم منفي بود ايا احتمال بارداري هست؟

    1. احتمال بارداری ضعیف است.

  23. سلام مریم هستم ۲۱ ساله .من الان حدودا یک ساله که پریود نمیشم و هر دکتریم میرم میگن هیچ مشکلی نداری و فقط اختلال هورمونیه و ففط در صورتی که قرص ال دی رو یک یا دو روز استفاده کنم و بعد مصرفشو قطع کنم بعد از یک هفته خونریزی پیدا میکنم برای ۵ روز.هیچوقتم اقدام به جلوگیری نمی کنیم میخوام بدونم در این حالت امکان بارداری وجود داره من که خودم به کلی ناامیدم.ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدین

    1. سلام با توجه به اینکه قصد بارداری دارید قرص ال دی برای شما مناسب نیست باید زودتر به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  24. سلام
    ببخشید من نه روز پیش دقیقا یک هفته به پریودم رابطه بدون دخول با نامزدم داشتم. دست نامزدم آغشته به پیشابش بود و به دستگاه تناسلی من چندین بار زد. آیا امکان بارداری هست؟؟؟
    چون باید ۲۵ فروردین پریود میشدم اما نشدم اما ۲۳ فروردین لکه بینی داشتم اونم صبح خیلی کم در حد چند ساعت فقط بود بعد لکه بینی قطع شد و ترشحات سفیدی که همیشه داشتم رو دارم. پریود هم نشدم.
    میخاسم بدونم امکان بارداری از این طریق هست.
    ممنون میشم جوابمو در اسرع وقت بدین که اگر لازم هست اقدامات لازم رو انجام دهم. با تشکر

  25. سلام من باید ۲۵ فروردین پریود میشدم اما ۲۳ فروردین چند ساعت لکه بینی کمی داشتم بعد کامل پاک شد ترشحات سفید همیشگی رو دارم تا الان.
    امروز بی بی چک استفاده کردم جواب منفی بود. به نظرتون در این زمان جواب دقیقه؟؟
    البته ۱۸ فروردین رابطه بدون دخول داشتم با نامزدم. یعنی باردارم؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  26. سلام من تو فروردین ماه رابطه بدون محافظت داشتم با نامزدم اسفند ماه ۲۳ پرید شدم و۲۶ این ماه پرید نشدم ۳ روز بعد ۲۶ فروردین بی بی چک منفی بوده علایم ترشح خستگی دارم من حامله ام ؟؟

    1. سلام اگر بعد از ۱۵ روز از رابطه جنسی شما جواب تست بارداری منفی شده است احتمال بارداری وجود ندارد ‌

  27. سلام خسته نباشین،ببخشین من‌۲۵ ام نزدیکی داشتم ۲۹ ام تاریخ پریودیمه،اگه پریود نشم احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  28. سلام باعرض پوزش سوالمو میتونم کجا مطرح کنم

  29. سلام
    امکانش هست بعد ۱۵ روز از نزدیکی بی بی چک منفی بشه در صورتی که باردار باشم؟؟

    1. سلام احتمال آن ضعیف است.

  30. سلام ، من هميشه ٢٨ روزه پريود ميشدم ، ٤ ماه پيش هم سزارين كردم، بعد از سزارين هم بع موقع پريود ميشدم، الان دو روزه عقب انداختم، جلوگيري طبيعي هم داشتم، بيبي چك منفي بود، باردار نيسم،؟

    1. سلام در دوران شیردهی به علت تغییرات هورمونی نظم پریودی خانمها به هم می ریزد واین مسئله طبیعی است وجای نگرانی ندارد.

  31. سلام وقت بخير من جلوگيري نداشتم امروز بايد پري ميشدم که نشدم بي بي زدم منفي بود!براي قبل اقدام هم دکتررفتم بهم گفت همه چيزت عاليه کيست اينا نداري ولي بهم قرص متفورمين داد برايه ماه،هر۱۲ساعت نصف قرص.ممکنهازاين باشه که پريود نشدم؟پريودام ۴۰روزه هست ولي منظم ۲۹اسفند پريود بودم که امروز بايد ميشدم

    1. سلام اگر کیست تخمدان ندارید به چه علت بی جهت قرص متفورمین تجویز شده است .

  32. سلام من حدودا یک هفته پیش پریودم تموم شده و بعدش رابطه داشتم البته منی رو داخل واژن نریخته ولی با توجه به اینکه بعد از ارضا شدن همسرم مجدد باهم رابطه داشتیم و الان حالت تهوع و درد کمر دارم احتمال بارداری وجود داره؟الان اگر از بیبی چک استفاده کنم جوابش قابل اطمینان هست؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  33. با سلام من زایمان طبیعی کردم الان یک ماه و سه روز از وقت زایمانم گذشته من با همسرم نزدیکی داشتم و جلوگیری با کاندوم ولی دخول انجام نشده و اسپرم روی واژن ریخته شد و راجع به خونریزیم هم بعد از زایمان داشتم تقریبا دو هفته پیش خیلی کم شد به اندازه لک بینی ولی الانم به صورت لک بینی هستش آیا احتمال بارداری وجود داره؟؟چون میگن بعد از زایمان احتمال مجدد بارداری میره بالا نیاز هستش از قرص ضد بارداری استفاده کنم در ضمن که به بچم هم شیر میدم

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  34. سلام نميدونم گفت ازمايشاتت نرماله موقع سونو هم گفت عاليه بعد موقع قرص نوشتني بهم گفت يه قرصي مينويسم که احتمالا لاغرت هم بکنه مشکلي نيست منم گفتم نه وبعدا ديدم متفورمين نوشته.الان من دوروزه عقب انداختم بي بي زدم منفي بود احتمال داره بارداربشم؟ياازقرصه؟

    1. سلام در صورت پریود نشدن یک هفته دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  35. سلام
    من همیشه پریودم منظم بود اما الان ۷ روز عقب افتاده از بیبی چک هم استفاده کردم منفی بود
    منی داخل ریخته نشده میخواستم بدونم با پیشاب احتمال بارداری وجود داره ؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  36. سلام با عرض خسته نباشید. من دوساله تیرویید کم کار دارم و قرص مصرف میکنم. شنبه تا چهارشنبه نصف قرص و بقیه روزا یدونه کامل. طی دو ماهه اخیر مقاربت بدون جلوگیری داشتم و دو سه بار منی کاملا درون واژن ریخته شده اما باردار نشدم. پریودیم هم منظمه. میخواستم بدونم که احتمال داره بخاطر تیروییدم باشه و باید به پزشک مراجعه کنم یا برای بارداری باید چندین بار به فاصله زمانی کم نزدیکی کنم ؟

    1. سلام اگر تا ۴ ماه آینده باردار نشدید آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  37. سلام و خسته نباشید.وقتتون بخیر.ببخشید یه سوال داشتم.من امروز ۲۶روز از روزی که پریودم تموم شده میگذره و دوره پریودم نامنظمه.و چون من تنبلی تخمک داشتم و تحت درمان دکتر بودم گفت۷اردیبهشت نزدیکیتون رو شروع کنین.الان از روزی که ما اقدام کردیم تا امروز۱۲روز میگذره.امروز تست گرفتم منفی بود.میشه به این جواب اعتماد کرد یا اصلا مطمئن نیس؟

    1. سلام شما زود تست انجام داده اید اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  38. سلام یه سوال داشتم میخواستم بدونم که ایا با دودفعه ریختن منی، زن باردار میشود الان من روزی که پریودم تموم شد شبش رابطه داشتم خیلی استرس دارم
    چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریودی شما فرا برسد اگر تاخیر در پریودی داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  39. با سلام. ببخشید آیا تخمک گذاری دقیقا وسط سیکل ماهانه اتفاق می افتد؟؟
    بنده دوره های ۲۸روزه دارم روزهای ۱۳و۱۴و۱۵سیکل خود ازکیت تخمک گذاری استفاده کردم منفی بود اما در روز ۱۸سیکل مثبت.در همان روز رابطه داشتیم و روز بعد باید ۱۹اردیبهشت پربود میشدم اما نشدم و امروز از بی بی چک استفاده کردم هاله بسیار کم رنگی افتاد. ممنون میشم نظر بديد

    1. سلام برای اطمینان ۳ روز دیگر از تست بی بی چک استفاده کنید.

  40. سلام من با نامزدم نزدیکی داشتم اما دخول نداشتیم ولی منی ریخت روی بدنم الان چهار روز از عادتم میگذره ۲۰به۲۰میشدم و نزدیکیمون حدود ۲۰روز پیش یعنی دوم بود.حالت تهوع دارم مکان بارداری وجود داره؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  41. سلام عمل كاشت انجام دادم روز ١٣ بي چك اون هم تو شب انجام دادم منفي بود مي تونم اميدوار باشم ممنون ازراهنمايتون

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

  42. سلام خسته نباشین من بدلیل پلی کیستیک بودنم و اینکه اقدام به بارداری داشتم قرص کلومیفن را تحت نظر پزشک مصرف کردم و بعد از گذشت ۴ روز از پریود نشدنم تست بیبی چک استفاده کردم مثبت بود احتمال بارداری هست؟یعنی واقعا جوابش درسته؟

    1. سلام اگر دو خط تست شما روشن شده باشد بله باردار هستید.

  43. سلام من با نامزدم ۲۹ فروردین رابطه سطحی داشتم جوری ک فقط پیشابش به واژنم برخورد داشت ولی ۲۱ اسفند پریود شدم و دیگه اصلا نشدم تا الان! منتهی دو هفته پیش از بی بی چک استفاده کردم و جواب منفی بود!!! چرا هنوز پریود نشدم؟؟؟ دوباره تست بی بی چک بدم جواب درست بهم میده یا ن؟!!!

    1. سلام این اختلالات هورمونی از عوارض مصرف قرص اورژانسی است باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  44. سلام.وقت بخیر.من ۳۱فروردین پریود شدم..ماه پیش جلوگیری رو ول کردم.این ماه باید۲۷میشدم ولی نشدم.من باردارم؟به نظرتون بی بی چک استفاده کنم نشون میده؟

  45. سلام وقت بخیر.من۳۱فروردین پریود شدم.اون ماه جلوگیری رو کنار گذاشتم..باید۲۷این ماه پریود میشدم.ولی هنوز نشدم.یعنی امکان داره من باردار باشم؟؟الان از بی بی چک استفاده کنم نشون میده؟؟

    1. سلام بهتر است فردا از تست بی بی چک استفاده کنید.

  46. سلام من ۴ بار رابطه پر خطر داشتم بعد هر رابطه قرص ارژانسی خوردم حدودن باید ۵ خرداد پریود میشدم ولی ۲۴ اردیبهشت پریود شدم خون ریزی شدید الانم که پریودیم پاک شده تو روز ۶ باز رابطه داشتم که بازم قرص تو روز ۷ پریودیم خوردم الان میخواستم بدونم چرا من هم چنان درد پریودی دارم واون پریودی به حساب می امده از بی بی چکم استفاده کردم منفی بود ‌

  47. سلام
    من ۱۸فروردین پری بودم معمولا همیشه بعد از دو هفته تاخیر پری میشم ۱۰اردیبهشت رابطه داشتم تا امروز دوم خرداد پری نشدم دو روز قبل شب بی بی چک زدم منفی بود به نظرتون زود زدم باید بازم صبر کنم یا چون شب بود خوب جواب نداد.

    1. سلام با توجه به شرح حال شما بهتر است تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  48. سلام من ١٠فروردين و ١ارديبهشت پريود شدم.٢٠ارديبهشت رابطه مقعدي داشتم بانامزدم و پرده بكارت دارم.الان كه ٤خرداده هنوز پريود نشدم.سينه درد و دل درد هم دارم.احتمال بارداري هست؟چون مطمئن نيستم مني به داخل شده باشه يانه .واينكه اگر باردار باشم بيبي چك الان نشون ميده؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  49. فاطمه 24 ساله پاسخ

    سلام من ۲۳اردیبهشت زمان تخمک گذاریم بود روز۲۳تا۲۵ اردیبهشت اقدام به بارداری کردم الان ۷خرداد ۳روز از پریودیم گذشته از روز بعد نزدیکی دل درد های شبیه پریودی تقریباهرروز داشتم و دارم میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟
    آیا الان ک در ماه رمضان هستیم اگر باردار باشم روزه گرفتن برای جنین ضرر ندارد؟
    و سوال آخر اینکه باتوجه به اینکه در ماه رمضان هستیم چه موقع از روز از بی بی چک استفاده کنم؟؟چند روز بعداز زمان پریودی؟؟باتشکر…

    1. سلام می توانید امروز از تست بی بی چک استفاده کنید.

  50. درود برشما. طاعات قبول. تاریخ
    پریود فروردین ششم
    پریود اردیبهشت پنجم
    امروز هفتم خرداد است
    دیشب بی بی زدم منفی شد
    سینه درد خاصی ندارم
    فقط گر گرفتگی شدید و بی حالی زیاد
    تا دو روز پیش تیر کشیدن گاه و بیگاه تخمدان چپ
    هنوز پریود نشدم در حالیکه همیشه منطم بوده
    چه راهنمایی میفرمایید؟

    1. باید تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  51. سلام من دوره هام ۲۵ روز هستش، در اقدام به بارداری هستم ،آخرین پریودم ۱۴ اردیبهشت بود
    امروز که ۸ خرداد هست باید پریود میشدم که نشدم ، تست بی بی چک رو بهتره
    کی استفاده کنم تا نتیجه دقیق رو برام بده؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  52. سلام خسته نباشید.من هیچوقت پریودی مرتبی نداشتم ۸این ماه باید پریود میشدم ومن ۴روز قبلش دوبار رابطه داشتم ومنی هم داخل واژن ریخته شد الان چند روزه که سینه هام بشدت درد میکنه دردپریودی هم دارم اما پریود نشدم بی بی چک هم استفاده کردم منفی دراومده آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام باید حداقل ۱۶ روز از نزدیکی شما گذشته باشد تا جواب تست بی بی چک صحیح باشد.

  53. سلام خسته نباشید من پریودی مرتبی ندارم معمولا دوسه روز عقب میزنه دراصل باید ۸خرداد پریود میشدم ولی نشدم درضمن ۴خرداد هم تا این فاصله دوبار نزدیکی داشتم هردوبارهم منی داخل واژن ریخت اما هنوز پریود نشدم و سینه هامم به شدت دردمیکنه وکمردردو دل دردپریودی هم دارم ازبی بی چک هم استفاده کردم منفی شد آیا ممکنه که باردار شده باشم؟

  54. من ۳۷ سالمه قرص لئوتیروکسین و متفورمین مصرف میکنم وسابقه پریود نامنظم هم داشتم. اما این چندماه آخر اصولا منظم بوده و حدود ۳۱ روز یکبار.سومین روز بعد از تموم شدن پریودم برای اولین بار رابطه داشتم که اول دخول اصلا خونی ازمن نیومد ولی بعد از یکی دوساعت ز پایان رابطه لکه بینی داشتم که یکمی هم لخته مانندبود که پیش خودم گفتم مال پارگی پرده بکارته. بعد چون من استرس داشتم دقیقا بعد از ۴۸ ساعت قرص لونژیل۱/۵ خوردم .الان دقیقا ۱۵ روز گذشته ولی نه پریود شدم بعد قرص نه لک بینی .میشه منو راهنمایی کنید,بشدت دچار استرس شدم.

    1. با توجه به اینکه سن شما بالای ۳۵ سال است نباید جلوگیری داشته باشید بهتر است زودتر برای بارداری اقدام کنید تا دچار مشکل نشوید.

  55. سلام خسته نباشید من الان نزدیک یه ماه نیم پریود نشدم تست باردار اوردم دوبار انجام دادم مشکوک نشون داد بعد دارچین چند بار خوردم نوشابه میخورم اگه واقعا باردارم به نظرتون جنین سقط نمیکرد بخدا نمیدونم حاملم یانه

  56. سلام.عیدتون مبارک.رابطه جنسی زیاد دارم.همشم با جلوگیری طبیعی.اما اکثرش بعد از اولین رابطه دوباره هم رابطه داریم.بدون غسل.۲۷ فروردین پاک شدم.اما ۱۳ روز بعدش ترشحات سیاه و قهوه ای یکی دوروز داشتم. بعدشم شد خون حیض.۶ ۷ روز اینجوری بودم.دیگه پریود نشدم تا الان.روزه هامو کامل گرفتم.هیچ نشانه ای ندارم.نه پریودی.نه بارداری.البته قرص تیرویید میخوردم صبح ها.تو ماه رمضون بهم ریخت مصرفش.کمکاره تیروییدم.امروز هم بیبی چک استفاده کردم.منفی بود.احتمال بارداری هست؟با توجه ب پریودی زود هنگام قبلی حساب کردم باید ۱۲٫۱۳هم ماه رمضون پریود میشدم.راستی ترشحم خییییلللی کم شده.اکثرا اب میاد ازم.خیس میشم یهو.اگه میشه راهنماییم کنین.ممنون

    1. سلام باید برای منظم شدن پریودی خود تحت نظر پزشک دارو مصرف کنید.

  57. سلام من پانزده روز از پریودم گذشته امشب نزدیکی داشتم ایا فرد ا صبح میتوانم از بی بی چک استفاده کنم

    1. سلام باید ۱۶ روز از نزدیکی شما گذشته باشد.

  58. سلام من بیست روزه پریودیم عقب افتاده بی بی چک هم زدم تو غروب بود ولی منفی بود احتمالش هست باردارباشم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی چک استفاده کنید.

  59. سلام من ۲۰ روزه ازپریودعقب افتاده و درنزدیکی اخرمون جلوگیری نکردیم . چن وقتی هس همش فشارم پایینه و صبحا حالت تهوع دارم . البته قرص ال دی ام ۲۳ دوتاخوردم دیگ نخوردم ک تا تا۴روزبعد پریودبشم امانشدم . احتمال بارداری وجودداره

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  60. سلام من ١٩خرداد با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم كه وقتيم ارضا شد خارج از بدن من بود.دوره هاي پريودم٢٩تا٣٠روز هست. بايد ١تير پريود ميشدم اما٣٠خرداد شدم روز اول و سوم وچهارم به صورت لك بيني بود فقط روز دوم خونريزي داشتم،ماه هاي قبل خونريزي خيلي شديد بودهمراع با درد كمر زياد اما اين ماه نه.الان بي بي چك زدم منفي بود. آيا باردارم؟آيا آزمايش خون بدم؟

    1. سلام خیر نیازی به انجام آزمایش خون نیست شما پریود شده اید.

  61. توروخدا زود جواب بدين. ممكنه خون لانه گزيني بوده باشه؟آخه پريوداي ماه هاي قبلم پنج روز طول ميكشيد با شدت زياد.اما اين ماه فقط چهار روز اونم به صورت لك بيني كه فقط روز دوم خونريزي بود الان اون لك بيني هم نيست. احتمال بارداري چقدره؟

  62. سلام خسته نباشی من روز هفتم پریدیم رابطه داشتم دخول انجام شده اب منی کاملا داخل ریخته شده فرداش ی قرص ال دی مصرف کردم الان ۴۸ ساعت از رابطه میگذره الان چجوری باید قرص ضدبارداری ال دی و مصرف کنم؟ایا احتمال بارداری وجود داره؟کی باید از بیبی چک استفاده کنم؟

    1. سلام باید ۴ عدد قرص ال دی مصرف کنید ۱۲ ساعت بعد ۴ تای دیگر از قرص ال دی را مصرف کنید.

  63. سلام خسته نباشید
    من ۲۵ خرداد رابطه داشتم باید ۱ تیر پریود میشدم ولی ۲۹ خرداد مقداری خونریزی داشتم روز دوم و سوم خونریزیم شدیدتر شد همراه با لخته خون و بعد اون دوباره ب مدت سه روز خونریزیم کمتر شد میخواستم بدونم ممکنه این خونریزی لانه گزینی باشه یا پریودیه ؟؟؟؟
    چون من همیشه سه روز اول خونریزیم شدید هست اما اینبار کمتر بود

    1. سلام خون ریزی مربوط به پریود شما بوده است.

  64. سلام. من سیزده روز تأخیر داشتم الان دوروزه خون ریزی دارم. دوبار تست بیبی چک انجام دادم مثبت بود. امروز یه لخته ی کوچیک ونازک ازم اومد دوباره بیبی چک زدم مثبت بود رفتم سونو داخل رحمم چیزی نبود گفت بارداری دیده نمیشه بنظرتون علت چیه؟

    1. سلام خیلی زود سونوگرافی انجام داده اید بهتر است آزمایش خون انجام بدهید و استراحت بیشتری داشته باشید تا جواب آزمایش خون شما آماده شود.

  65. سلام . خسته نباشید . من پریودی نا منظم داشتم
    بیست و شش خرداد باید پریود میشدم . الان ۱۵ روز پریود نشدم
    از بیست و شش خرداد هم بدون جلوگیری رابطه داشتم .
    احتمال بارداری وحود داره ؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

  66. سلام . وقت بخیر
    من پریودی نا منظمی داشتم . الان که سونوگرافی رفتم نوشته تخم دان راست بزرگ شده است و یک کیست ۳۲ میلیمتری در آن دیده شده
    به نظرشما مشکل خاصی هست ؟
    میتونم بچه دار بشم ؟

    1. سلام باید برای منظم شدن پریود خود تحت نظر پزشک دارو مصرف کنید.

  67. سلام من ۱خرداد پریود شدم الان که ۱۵ تیرماهه هنوز نشدم زیر دلم و سینه هام درد میکنه شدید ولی فقط ترشح سفید دارم ممکنه باردار باشم؟؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  68. سلام .وقت بخیر . من ۴روز بعد از رابطه به خونریزی افتادم ولی مقدار خونریزیم با دوره قبل متفاوت بود و کمتر بود اما حدود ۲روز ونصفی خونریزی داشتم و بعد اون ۳روز در حد یکم بیشتر از لکه بینی میخواستم بدونم با وجود اینکه خونریزی کمتر از دوره قبل بوده احتمال بارداری هست یا همین مقدار خون هم پریودی تلقی میشه ؟

    1. سلام بله پریود شما حساب می شود احتمال بارداری ضعیف است.

  69. سلام وقت بخیر من چند روز قبل پریودم لکه خون دیدم یکمم عصبی بودم خالت تهوع هم یکم دارم گرفتگی تو ناحیه سرم هم بود. ۱ روز بعداز موعد پریودم شب بی بی چک خودکاری گذاشتم دوتا خط اومد ولی یکی از خطا نصفش پر رنگ بود نصفش کمرنگ آیا من باردارم؟

    1. سلام برای اطمینان باید مجدد ۲ روز دیگر از تست بی بی چک استفاده کنید.

  70. سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه خونریزی پریودی نسبت به دوره های قبل کمتر بشه یعنی بارداری صورت گرفته یا همون پریودی بوده ؟

  71. سلام خسته نباشید من قبلا ۲ سقط داشتم
    از بهمن ۹۶ دکتر رفتم که به دلیل سیستم ایمنی بالا احتمال دادن سقط انجام میگیره و قرص پرینزود مصرف میکنم ۲۶ فروردین اخرین پریود منظمم بود از اون موقع تا به امروز پریود نشدم ماه پیش رفتم دکتر قرص دوفاستون دادن و گفتن پریود شدم برم که الان ۱۲ روز است قطع کردم ولی اثری از پریود نیست درد کمرو شکم و یکی از سینه هام خیلی درد میکنه ایا احتمال اینکه با تاخیر چند ماه پریودم تخمک ازاد بشه و پریود بشم است ؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  72. سلام دوستان من۹روزاز پریودم گذشته دیروز۲تاتست زدم مثبت بود امروزم ۲تازدم منفی بود, نمیدونم باردارم یانه؟

    1. سلام ۴ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  73. سلام وخسته نباشید .من ۲۷خرداد پرویید شدم و‌۱۸تیر باهمسرم رابطه داشتم برای بارداری خواستم بدونم که تواین تاریخ که ۱۰روزمونده به پروید بعدی امکان بارداری وجود داره یاخیر؟ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام اگر پریود منظمی دارید احتمال بارداری ضعیف است زیرا زمان تخمک گذاری شما گذشته است .

  74. سلام من ۱۸ خرداد پریود شدم تا امروز که ۱ مردادماه است پریود نشدم ۳ بار هم بی بی چک گذاشتم منفی بوده ایا باردار هستم ؟

    1. سلام خیر باردار نیستید باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی بررسی شود.

  75. سلام و وقت بخیر ،من اقدام به بارداری کردم و۷ روز از پریدم میگذره ،از دیروز سوزش واژن دارم با ترشح پنیری و سینه هام هم درد می‌کنه موقع پرید هم درد داشتم ولی درد این مثل زمان پرید نیس،ایا امکانش هست باردار باشم هنوز آزمایش ندادم ممنون از شما

    1. سلام از روی علائم نمی توان تشخیص بارداری را داد باید تست بارداری انجام بدهید.

  76. سلام، وقت بخیر.من به مدت یک هفته قبل از عروسی قرص ال دی خوردم و بعد از قطع کردن قرص ۴تیرماه پریود شدم. همیشه عادت ماهانه منظمی داشتم و سیکل من ۳۰ روز بود.ولی الان ۵مرداد هست و من پریود نشدم تا چه تاریخی عقب انداختن امکانش هست؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  77. با سلام خدمت شما ۸ماه پیش زایمان طبیعی داشتم بعد از اون دوماه پریود نشدم
    ۴تاریخ: ماه سوم بعد از زایمان پریود شدم
    ماه بعد :۲ تاریخ ماه چهارم بعد از زایمان
    ماه بعد که ۵ ماه از زایمانم میگزشت پریود نشدم
    ماه ششم بعد از زایمانم ۲۹ پریود شدم
    ماه هفتم ۲۶ پریود شدم با توجه به بی نظمی پریودی که دارم ایا امکانش هست با نزدیکی که ۱۵ روز قبل که الان ۲۸ ماه هست باردار باشم؟؟؟

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریودی خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  78. سلام من خرداد ماه هجدهم پری شدم و تیرماه چهاردهم…چندباری رابطه پر خطر داشتیم الان نمیدونم کی باید از بی بی تست استفاده کنم میشه راهنمایی بفرمایید

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریودی خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

  79. باسلام من هجدهم خرداد پریود شدم، پریود بعدیم هم چهاردهم تیرماه بود رابطه. داشتیم برای بارداری الان نمیدونم دقیقا کی باید از تست حاملگی استفاده کنم

  80. سلام من ۲تیر پریود شدم وحدود ۲۳تیر بانامزدم رابطه مقعدی داشتم اما مطمئن نیستم که منی داخل واژن ریخته شده یانه باید ۲مرداد پریود میشدم که نشدم دوروز بعداز عقب انداختن بی بی چک استفاده کردم که منفی بود اما الان ۱۰روز گذشته هنوز پریود نشدم دل درد هم دارم امکان داره حامله باشم؟

    1. سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  81. سلام من ۲تیر پرید شدم و۲۳تیربانامزدم رابطه مقعدی داشتم امانمیدونم منی بابدنم تماس داشت یانه.الان حدود ۱۰روزه که ازپریدم عقب افتاده .زمانی که دوروزعقب افتاده بود درغروب ازبی‌بی چک استفاده کردم منفی بود امکان داره باردار باشم؟

  82. سلام من دوره قاعده گی منظمی دارم ماه پیش ۶ تیر پریود شدم دو هفته بعدش دوباره ازم خون اومد ولی خونریزی کمتری و روشنتری داشتم ولی امروز ۱۷ مرداد است و من هنوز پریود نشدم به نظرتون احتمال بارداری وجود دارد؟اهان یادم رفت بگم من از قرص اورژانسی ماه پیش استفاده کردم

    1. سلام این مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است آخرین خون ریزی خود را باید ملاک تاریخ پریود خود قرار دهید.

  83. سلام
    من ۲۲ ماه پیش (تیر)پریودم‌شروع شدم‌و ۵-۶-۷ مرداد رابطه داشتم
    چند‌روزی شدیدا کمر درد و دل درد داشتم
    اما امروز ۱۹ هیچ علائمی ندارم
    و هنوزپریود نشدم
    چ‌زمانی برای گذاشتن بی بی چک خوبه؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  84. سلام خسته نباشید من چند ماه پریود منظم داشتم اما حدود دو ماه دو روز جلو انداختم الان مرداد ماه ۱۶ام میخواستم بشم اما هنوز نشدم کمی دل درد دارم بیستم از بیبی چک استفاده کردم جواب منفی بود احتمال بارداری وجود داره ممنون.

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  85. سلام من به روش طبیعی جلو گیری کردم قبل ازدواج پریود نامنظمی داشتم اما بعد ازدواج مدت دو ماه قرص استفاده کردم پریود م منظم شد تا چند ماه بعد دو سه ماه نامنظم شد الان یه هفته از پریود م میگذره هرماه به صورت طبیعی جلو گیری کردم بیبی گذاشتم منفی بود احتمال بارداری هست یا نه.

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  86. سلام من به روش طبیعی جلو گیری کردم قبل ازدواج پریود نامنظمی داشتم اما بعد ازدواج مدت دو ماه قرص استفاده کردم پریود م منظم شد تا چند ماه بعد دو سه ماه نامنظم شد الان یه هفته از پریود م میگذره هرماه به صورت طبیعی جلو گیری کردم بیبی گذاشتم منفی بود احتمال بارداری هست یا نه.

  87. سلام خسته نباشید
    من با نامزدم رابطه داشتم در حدی که دخول انجام نشد و من باکره هستم اما مطمئن نیستم که مایع منی ایشون با الت من برخورد کرده یا نه؛ بعد از اون در موقع پریودیم که همیشه پنج روزه بود دو روز خونریزی داشتم و بعد قطع شد و یک روزش لکه بود بعد از اتمام این دو سه روز دردی در پایین سمت چپ شکمم دارم ایا این نشانه ی بارداری میتونه باشه؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  88. سلام وقت بخیر من ۶مرداد پریود شدم و باید۲شهریور پریود میشدم که نشدم چند روز قبل هم برای اولین بار لکه بینی داشتم . ایا احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تا ششم شهریورماه پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  89. سلام خسته نباشین
    من با نانزدم روز ۳ شهریور رایطه داشتیم…جلوگیری طبیعی کردیم…باید ششم پریود میشد اما تا امروز که یازدهمه نشده….۸ و ۹ و ۱۰ شهریور ۴ عدد تست زدیم منفی شد
    ایا باز احتمال بارداری وجود داره؟؟؟؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارند اگر پریود نشدند آن وقت باید از تست بی بی چک استفاده کنند.

  90. سلام . من پریود نامنظمی دارم و برای بارداری اقدام کردم . طول دوره پریود من ۳۴ تا ۳۹ روزه هست . باید ۹ تا ۱۳ م پریود میشدم ولی هنوز خبری نیست . ممکنه باردار باشم ؟البته دیروز بیبی چک زدم منفی بود . لطفا راهنمایی بفرمائید

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  91. سلام وقتتون بخیر من الان ۱ماه اقدام به بارداری کردم امروز قراره پریودیم بود ولی نشدم صبح تست بی بی چک گذاشتم اول ۲تا خط عمودی قرمز شد از پایین به سمت بالا میرفت بعد یک خط خیلی کمرنگ قسمت tروشن شد و یک خط پر رنگ قست cو بعد ۲باره یک تست دیگه گذاشتم اونم اول ۲تا خط عمودی روشن شدن تا بالا بعدش خطا کم رنگ شدن و فقط قسمت c روشن شد الان جوابش چطوریه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سلام ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  92. سلام خسته نباشید.
    ببخشد من از آخرین تاریخ نزدیکیم۷روز میگذره اگر الان از تست بارداری استفاده کنم نتیجه درست در میاد؟
    ممنون از لطف شما.

    1. سلام خیر باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  93. سلام من جلوگیری نمیکنم من دوماه پیش هشتم عادت شدم ماه بعدچهاردهم عادت شدم این ماه بازهشتم شدم به نظرشمااحتمال بارداری تاچه حدمی باشدجلوگیری هم نکردم

    1. سلام سوال شما واضح نیست اگر پریود شدید خوب احتمال بارداری وجود ندارد.

  94. سلام من حال ۱۹ پریده گذاشته اما جواب چک می گوید منفی حال حامل یا نه

  95. من الان یک هفته از پریودیم میگذره علائم پریودی هم ندارم
    میشه وسط روز یا شب از بی بی چک استفاده کرد؟؟؟؟؟

    1. بله می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  96. خسته نباشید من اقدام به بارداری کردمیک ماه تحت نظردکتر هستم الان ۱روز از پروئدم میگذره ولی نشدم چندروز دیگه باید از بی بی چک استفاده کنم که انشالله باردارباشم یانه

    1. اگر ۱۷ روز از زمان نزدیکی شما در زمان تخمک گذاری گذشته است می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  97. سلام،ببخشید من وقتی پریود بودم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم،اما به گفته خودشون آبشون روی کمرم ریخته،الان که باید دوره قاعده گی ام اتفاق بیفته تقریبا چهار روز عقب افتاده و درحالیکه دوره ی قبل ترش هم یک روز جلوتر افتاده بود،یغنی اگه تا الان عجده روز یک بار پریود میشدم،دوره ی قبل روز هفدهم شدم،الان هم چهار روز از دوره ی پریودم گذشته و دوبار هم تست بی بی چک استفاده کردم ومنفی بوده ،به نظر شما احتمال بارداری با وجود همچین رابطه ای امکان داره یانه؟خواهش میکنم زودتر جواب بدید چون واقعا از ترس و اضطراب دارم دیوونه میشم،ممنون

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  98. سلام،ببخشید من دوره قبل قاعدگی ام رابطه داشتیم اما بدون دخول فقط مثل اینکه منی شون ریخته روبدنم،باکره هم هستم باید سر هجدهمین روز پریود میشدم،اما الان چهار روز از اون روز گذشته ومن هنوز پریود نشدم،در این فاصله دوبار هم از ترسم بی بی چک انجام دادم،اما هردوبار منفی بوده،میخواستم ببینم که آیا امکان بارداری به این شکل ممکنه؟آیا عقب افتادن پریود من بخاطر این اتفاق بوده یاخیر؟ممنون میشم کمکم کنید .

  99. سلام خسته نباشید من سه ماه اقدام به بارداری کردم دوماه اول قرص کلومیفن و دوفاستون مصرف کردم این ماهم لتزول و دوفاستون الان روز ۲۱ پریودم هستش و سیکل ۲۸ روزست همسرم میره سوریه میخواستم زود متوجه بشم که باردارم یا نه آیا بی بی چک الان درست میگه

    1. سلام خیر برای انجام تست بی بی چک زود است و جواب آن ممکن است کاذب شود می توانید ۴ روز دیگر آزمایش خون انجام بدهید.

  100. سلام من الان حدودا پنج ماه خرده ای ک اقدام کردم این ماه دوروزه که پریودم عقب افتاده کی بی بی چک بزنم مثبت نشون میده؟؟

    1. سلام می توانید فردا از تست بی بی چک استفاده کنید.

  101. سلام . من و نامزدم رابطه جنسی داریم اما هیچوقت از کاندوم استفاده نمیکنیم فقط از روش جلوگیری طبیعی استفاده میکنیم و توی این ۲ سال اتفاقی نیوفتاده و اکثرا مطمئنیم که منی داخل واژن ریخته نمیشه. پریودم هم نامنظم هست بعضی وقتا چند روز بعضی وقتا چند هفته. از اخرین رابطمون ۱-۲ هفته گذشته و باید یکم ماه پریود میشدم نسبت به تاریخ ماه قبلی البته کلا نامنظم پریودم ولی ۴ روز گذشته و نشدم. احتمال بارداری هست؟ چه روش پیشگیری مطمئنه؟

    1. سلام با توجه به شرح حال شما بهتر است برای منظم شدن قاعدگی خود از قر ص جلوگیری استفاده کنید تا سه دوره می توانید از این قرص استفاده کنید.

  102. سلام خسته نباشید من ماه قبل جلوگیری نکردم نیت بارداری دارم ۶ام باید پریود میشدم نشدم ۳روزه عقب افتاده ولی امروز تست گرفتم منفی شد.احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  103. خسته نباشید من شهریور ماه قرص اورژانسی استفاده کردمو حدود ۳هفته لک بینی داشتم و تو تاریخ پریودم پریود شدم اما از شهریور تا الان پریود نشدم و سه هفتست سینه هام متورم شده و درد داره ممکنه هورمونای بدنم بهم ریخته باشه یا باردارم؟؟؟

    1. اگر خون ریزی داشته اید وفقط لکه بینی نداشته اید احتمال بارداری وجود ندارد مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  104. سلام . خسته نباشید. ببخشید من تقریبا دوسال هست ک جلوگیری طبیعی میکنم و اب منی داخل واژن ریخته نمیشه . و گاهی شده در طی این دوسال مجدد پشت سرهم رابطه بوده . و دو سه باری هم پریودی من نا منظم بوده .یک آبان قراره بوده پریود بشم ولی نشدم ۹ ابان تست بیبی چک گذاشتم منفی بود و الان ۱۱ ابانِ هنوز پریود نشدم . ممکنه باردار باشم از طریق پیشاب ؟؟؟
    اخرین رابطم یک آبان بوده و ۸ آبان (البته هشت ابان قرص اورژانسی مصرف کردم)و ۱۰ آبان …. ممنون میشم جواب بدید ♥

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  105. با سلام با توجه به دوره قبل که دوره من۳۲روزه بوده این ماه صبح روز۳۱ از تست بارداری استفاده کردم و مثبت شد و عصر مجدد از مارک دیگه به همان صورت مثبت شد اما اندکی کمرنگتر و روز ۳۲ باز استفاده کردم به همان صورت مثبت شد با توجه به اینکه اینماه متفورمین مصرف میکردم ممکنه مثبت کاذب بوده باشه؟ با تشکر

    1. سلام خیر ربطی به مصرف قرص متفورمین ندارد تست بارداری شما مثبت است باید مصرف قرص متفورمین را قطع کنید.

  106. سلام وقتتون بخیر پنج روز از پریودم میگذره تست اول صب گذاشتم دوتا خط افتاد ک یکی کمرنگ بود بلافاصله ی تست دیگه با همون مارک گذاشتم منفی شد آیا من باردارم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید .

  107. سلام من شش هفته پیش در زمان تخمک گذاری رابطه داشتم و همون شب هم قرص اورژانسی خوردم. یک هفته بعدشم پریود شدم. الان ده روزه که عقب افتاده پریودیم. پلی کیستیک هم دارم چقدر احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر جلوگیری نداشته اید احتمال بارداری وجود دارد.

  108. سلام، من الان ۳ ماهه که در اقدام هستم، دوره قاعدگی هم ۳۰ روزه ست، ماه اول ۵ روز پریودم جلو افتاد، ماه بعد هم ۵ روز جلو افتاد یعنی ۶ مهر پریود شدم این ماه هنوز پریود نشدم بی بی چک هم بعد از ۱۰ روز تاخیر منفی بود ، یعنی باردار نیستم ، چرا پریود نمیشم؟

    1. سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود تا پریود شما منظم شده و زودتر نتیجه بگیرید.

  109. سلام.من ازعیده اقدام به بارداری کردم امانشدم.مرداد۱۶.شهریور۱۹پریودشدم مهر۱۷که دوروزعادت شدم همیشه۵روزه بوده عادتم.الان ۵روزه ازعادتم میگذره روز۴بیبی چک تست کردم امایه خط افتاد.الان بایدچکارکنم.

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  110. سلام
    تا چند روز بعد از خوردن قرص ال دی جهت جلوگیری از بارداری امکان پریود شدن است؟ یا همون زمان اصلیش پریود میشیم

    1. سلام بعد از اتمام بسته قرص ال دی ۳ تا ۷ روز بعد از قطع قرص پریود خواهید شد.

  111. سلام و خسته نباشید من پنج هفته و چهار روز از بارداریم میگذرد که دچار لکه بینی قهوه ایی شددم سنو شکمی انجام دادم که به جز کیسه بارداری چیز دیگه ایی مشاهده نشده ایا امکان بارداری پوچ در من وجود دارد؟

    1. سلام باید دو هفته دیگر سونوگرافی انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  112. سلام و عرض وقت بخیر سوالی داشتم از خدمتتون
    بنده تاریخ های ۲۹مهر ،۲ابان،۸ابان و ۱۳ابان رابطه داشتم جلوگیری طبیعی به احتمال یقیین زیاد بدون انزال همسرم، منتها با چند تست اشتباه خانگی که بعدها همسرمم انجام داد و نتیجمون مشابه شد فکر کردم باردار شدم و به خاطر عدم امادگیمون استرس بسیار شدیدی گرفتم هر روز این تستا رو انجام می دادم و استرس های شدید تا اینکه ۶روز به موعدم بی بی چک استفاده کردم منفی بود، ۳روز بعد از موعدم مجددا استفاده کردم منفی بود الان هم ۸روز از موعدم گذشته دوباره منفی شد منتها من بعد از اون رابطه ها ۲تا قرص اورژانسی مصرف کرده بودم که تاخیرم رو بی دلیل از اون هم نمیدونم من علامت خاصی ندارم فقط حس می کنم یا عفونت باشه یا استرس که موجب سوزش و تیغ تیغ شدن همه بدنم شده …ممکنه بگید برای برگشتن به حالت اولیه چه مقدار صبر کنم یا به پزشک مراجعه کنم و اینکه باز احتمال بارداری هست؟

    1. سلام تا ۱۰ روز دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  113. سلام من این سوال رو قبلا پرسیدم: تا چند روز بعد از خوردن قرص ال دی جهت جلوگیری از بارداری امکان پریود شدن است؟ یا همون زمان اصلیش پریود میشیم
    من یک بسته نخوردم و اولین بار بود که برای پیشگیری از قرص استفاده کردم. هشت قرص در دو نوبت خوردم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  114. سلام خسته نباشید م۲۰ یا ۲۱ هرماه پریود میشم امروز ۶ روز هم که از پریود میگذره جواب بیبی چک یک خط پررنگ و یک خط کمرنگ هست .۲۴ام آزمایش دادم جواب مشکوک بود و گفتن بعد یک هفته باید تکرار کنم علت چی هست و امکان داره جواب آزمایش منفی باشه خیلی استرس دارم

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد برای اطمینان دو روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  115. سلام من همیشه پریود نامنظمی داشتم بین ۴۰ تا ۵۰ روز. اما سه ماه اخیر منظم شدم (۳۰ روز). ماه پیش یک روز بعد از پریودم با نامزدم رابطه داشتم که کاندوم پاره شد، البته روی واژن ریخته شد و باکره هستم. یک ماه بعد چون ۵ روز پریودم عقب افتاد بی بی چک زدم منفی شد، دوباره ۵ روز بعد هم بی بی چک با تاخیر منفی نشون داد. اما همچنان پریود نشدم و هرشب دلدرد دارم. به نظرتون ممکنه باردار باشم ؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است .

  116. سلام من پریود نامنظمی دارم. ماه پیش یک روز بعد از اتمام پریود رابطه سطحی داشتم که کاندوم پاره شد و روی واژن ریخته شد، البته باکره هستم. الان ۴۰ روز از رابطه گذشته و پریود نشدم. ده روز پیش بی بی چک منفی بود و ۴ روز پیش هم منفی بود. منتها هر شب دل درد دارم. ممکنه باردار باشم ؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  117. سلام وقتتون بخیر
    من از روز اول پریودم تا کنون ۵۶روز گذشته و آخرین نزدیکی ۱۰روز گذشته و بیبی چک استفاده کردم منفی بود.ولی حالم اصلا خوب نیست هی داغ و سرد میشه و توی بدنم میلرزه آیا امکان بارداری وجود دارد؟واینکه من پریودی نامنظم دارم

  118. سلام ببخشید اگر تخمک گذاری ۱۴ امین روز باشه و همون روز رابطه بدون دخول صورت بگیره و امکان بارداری از پیشاب باشه.
    کی دقیق ترین زمان بی بی چک و کی دقیق ترین زمان آزمایش بتا است؟ من خیلی استرس دارم خواهش میکنم جوابمو بدین

    1. سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  119. باسلام من دوره سیکم۲۸به۲۸هست و۱۲این ماه رابطه داشتم ولی دخول انجام نشده علائم پریودی رو دارم ولی نشدم بی بی چکم استفاده کردم منفی بود آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  120. سلام من سی ام این ماه بایدپریودمیشدم دوروزقبل تست بارداری زدم مثبت شد اما یه روزبعدش شب تست زدم دوباره منفی نشون دادواینکه ازهیچ نوع داروی ناباروری استفاده نکردم بنظرشماالان چیکارکنم ؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  121. سلام،ببخشین من چن روز بعد از قاءدگی ارتباط داشتم و مایع منی ب بدنم ریخته شدد ولی دو تا قرص اچ دی اولین فرصت دوتاهم در ۱۴ساعت بعد خوردم بعد دو هفته باز خونریزی دارم نزدیک چهار روز ایا احتمالا بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  122. سلام خسته نباشین.میشه قبل از زمان پریود از بیبی چک استفاده کردیانه؟

    1. سلام بهتر است صبر کنید اگر تا خیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  123. سلام من ۸هفته ی پیش بعداز پریودم رابطه داشتم ک قرص اورژانسی خوردم به فاصله ی چند ساعت ماه پیش پریود شدم این ماه ن کمردرد دارم امکانش هست باردار باشم

  124. سلام من در ماه گذشته ۲ با قرص اورژانسی خوردم بعد از سه هفته هنوز پریود نشدم آیا باردارم

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  125. سلام.من در ۹۹درصد مواقع قاعدگی های منظم دارم ۲۹روزه و ۳۰ روزه.اینماه از ۱۷ سیکلم برای بارداری اقدام داشتم امروز ۳۲ سیکلم بود و هنوز پریود نشدم اما دمای بدنم پایینه و سینه درد و تهوع و….هم ندارم. آیا امکان بارداری هست؟اگر بله علت پایین بودن دمای بدنم چیه؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  126. سلام. من ۱۶ روزه که پریودیم عقب افتاده و امشب بی بی چک زم یه حاله از خط دوم افتاده خیلی کم رنگ. امید بارداری هست؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد برای اطمینان بهتر است ۲ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  127. سلام من روز ۱۵هم پریودیم نزدیکی داشتم ولی محافظت نشده…که میشه ۱آذر و الان ۲۱ آذر هستش و هنوز پریود نشدم و ۲روز پیش بیبی چک زدم منفی بود..یعنی ممکنه باردار باشم یا نه…

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  128. سلام.تاریخ پریودی من ۲۳ ابان ماه بوده والان دوروز مونده به پریودی بی بی چک گداشتم اونم درشب که خط tسفید رنگ شد وسینه هام درد دارن ایا ممکنه باردارباشم ؟ممنون

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  129. سلام وقت بخیر.
    من در دوره شیردهی هستم البته دخترم یکساله و نیمه هست.
    در تاریخهای ۱۰-۱۲-۱۴آذر که ایام تخمک گذاری بوده نزدیکی داشتم.
    ۲۳ آذر زمان پریودم است.
    چه زمانی از بی بی چک میتونم استفاده کنم؟
    صبح تست را انجام بدم یا در بقیه ساعات روز هم میشه انجام داد؟؟؟؟؟
    منتظر پاسخ شما هستم.
    با تشکر

    1. سلام می توانید در هر ساعتی از تست بی بی چک استفاده کنید .

  130. سلام خسته نباشید.۱۵روزازاقدام به بارداریم میگذره.طبق عادت ماهانه ی همیشه ام ۲۶ام که پس فرداست عادت میشوم.ازبی بی چک استفاده کردم منفی بود.حالت سرگیجه وتهوع دارم.امکان داردجوا منفی، کاذب باشد؟وباردارباشم؟

    1. سلام زود از تست بی بی چک استفاده کرده اید باید صبر کنید اگر تا سه روز دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  131. سلام
    وقتتون بخیر
    ممنونم که وقت می‌گذارید و پاسخ میدید.
    من شانزدهم آذر ترشحی که به صورت سفیده تخم مرغ هست رو داشتن و دقیقا روز قبلش آخرین نزدیکی من بوده، بيست و پنجم آبانماه تاریخ پریدی من بوده، و من بیست و پنجم آذرماه بی بي چک کردم و منفی بود، و هنوز پرید نشدم، آیا بارداری من منتفی هست یا اینکه چون روز تخمک گذاری من کمتر از شانزده روز ازش گذشته به چک در روز موعد پریدی نمی شه اعتماد کرد?مرسی که وقت گذاشتید و پاسخ میدید??
    کاش بیام اینجا و بگم باردارم??

    1. سلام بهتر است صبر کنید اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  132. سلام ۵ روز بعد پریودی تست گذاشتم ویه خط خیلی کمرنگ درقسمت tداشت وبعد ۷ روزتست گداشتم که فورا قمستtصورتی شد وکاملا مشخص بود اما روزهشتم تست گداشتم ومنفی شد اما قبلش دستشویی رفته بودم وکیست هم ندارم ایا ممکنه باردارباشم ؟لطفا راهنماییم کنید
    توروخدا جوابمو بدید

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  133. سلام من ۲۸ سالمه عید که بیاد میشه ۲ سال که اقدام ب بارداری کردم ولی باردار نشدم وزنم ۹۸ هستش قدم ۱۶۴.تمام ازمایشارو انجام دادیم و ترمال بوده دوماه قبل ی سری قرص ها از جمله لتروزول ویتامین دی شیاف پروژسترون و قرص استروژن طبق نظر دکتر استفاده کردم ولی باردار نشدم ماه بعد پیش دکتر نرفتم و الان ۷روزه از پریودیم گذشته ولی پریود نشدم بی بی چک منفی.تست بتا ندادم.حتی سونو واژن هم رفتم دکتر گفت رحمت پرخون و قطرش ۲۰ هستش بهم امپول پروژسترون داد.سوال اولم اینکه چرا باردار نمیشم.سوال دومم اینکه باوجود پریودهای منظم چرا اینبار پریود نشدم و تست منفیه.اگه دکتر سونو واژن تو هفته ۴ انجام داده نمیشد ساک حاملگی رو ببینه چون ندیده یعنی باردار نیستم

    1. سلام احتیاجی به سونوگرافی نبوده است به جای سونوگرافی باید آزمایش خون انجام می دادید اول باید جواب تست بی بی چک یا آزمایش خون مثبت شود بعد سونوگرافی انجام شود شما باید وزن خود را کاهش دهید چاقی یکی از علت ناباروری می تواند باشد .

  134. سلام خسته نباشین. من ۳ ابان پریود شدم. بعد پریودم یک روز درمیان رابطه داشتم برای بارداری اذر ماه ۱ ام پریود شدم بعدشم رابطه داشتم دوروز یا یک روز درمیان. تا الان هیچ قرص پیشگیری نخوردم یکساله ازدواج کردم.الان ۲ دی ولی هنوز پریود نشدم. امشبم بی بی چک زدم منفی بود.بنظرتون احتمال بارداری هس؟ درد در دو طرف شکمم و کمرم دارم. دیروزم یکم لکه داشتم. کی از بیبی چک میتونم استفاده کنم؟
    خیلی استرس دارم ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  135. سلام من از بیستم آبان تا الان پریود نشدم دوتا بی بی چک استفاده کردم یکی فقط t روشن شد و دیگری بین tوc ممکنه بار دار باشم فقط گاهی اوقات دلم درد میگیره

    1. سلام بهتر است برای اطمینان آزمایش خون انجام بدهید.

  136. سلام خسته نباشین.من امروز تست بارداری دادم با بی بی چک مثبت دراومد .ولی ادراررا با قطره چکان نریختم ممکن جواب تستم اشتباه باشه چون زیاد ریخته شد؟ممنون اگ جواب بدید چون شک دارم توجوابش

    1. سلام دو روز دیگر مجدد تکرار کنید.

  137. سلام من یه هفته هست که از تاریخ پریودم میگذره امشب بی بی زدم منفی بود دلیلش چی میتونه باشه؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید و جواب تست بی بی چک شما منفی بود آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود .

  138. سلام خسته نباشید
    ببخشید من سیکلم ۲۶ روزه هست از روز ۱۲ پریودم به بعد ،یک شب در میان نزدیکی داشتم امروز باید پریود میشدم که نشدم و هیچ علائمی هم ندارم..میخواستم ببینم چه زمانی از بی بی چک استفاده کنم؟

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  139. سلام من ٢٧ابان پري شدم هنوز نشدم بي بي زدم مفني بود البته دوره هام نامنظم هست كي بي بي بزنم ممنون

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  140. ببخشید من ۶ روز از تاریخی که باید پریود بشم میگذره و دیروز غروب هم بیبی چک گذاشتم منفی بود ایا استفاده کردن بیبی چک در بعداظهر هم جواب میده؟؟؟و اینکه این ماهم خیلی استرس داشتم میتونه بخاطر این باشه که عقب افتاده؟و اینکه هر وقت میخواستم پریود شم قسمت سینه هام حالت ورم و درد داشت این حالت هارو دارم ولی نمدونم چرا پریود نمیشمتودو خدا بگید بعداظهرم جواب میده تست یا نه؟

    1. بله در هر ساعتی از روز می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  141. سلام خسته نباشید چند وقت هست همسرم تحت نظر پزشک هست امروز ظهر تست بارداری انجام داد و دوتا خط یکی پر رنگ و دیگری کم رنگ نشون داد .شب هم دوباره تست انجام شد و نتیجه همان قبلی شد یکی پرنگ و دیگری کم رنگ آیا احتمال بارداری هست یا نه با تشکر از شما

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد برای اطمینان ۲ روز دیگر مجدد تکرار شود .

  142. سلام من بعد ۷روز از تاریخ پریودیم ک پریود نشدم از بیبی چک استفاده کردم جواب منفی بود و از اون زمان ۲ماه میگذره و من هنوز پریود نشدم و اینک من پریودیم نامنظم هم هست و دخولی ک انجام میشد هیچ اب منی داخل ریخته نشده ایا احتمال باردار بودنم هست؟؟

  143. سلام خسته نباشید.ببخشید من سه ماه پرییود نامنظم دارم طوری که هر ماه یک هفته زود تر از ماه قبل پرییود میشم این ماه هم فقط دو روز پرییود شدم و بقیه شو لک بینی داشتم ایا احتمال حاملگی وجود دارد؟

    1. سلام برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید.

  144. با تشکر از پاسخ شما آزمایش خون انجام شد و نتیجه مشکوک شد به نظر شما دلیل چی هست سپاسگزارم

    1. مجدد باید ۳ روز دیگر آزمایش را تکرار کنید.

  145. سلام
    يك ماه پيش با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و الان ١٦(٧ روز از اين ١٦ روز باد پريود ميبودم) روز پريودم دير شده
    هفته پيش تصادف كردم استرس خيلي شديدي داشتم ، و كلا شرايط كاريم پراز استرس هست
    معده درد ، سر درد ، مزه ي دهنم عوض شده ، زير دلمم گاهـي درد خفيف
    يعني ممكنع حامله شده باشم ؟!

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  146. باسلام چهارروزه ازپریودم میگذره غروب بی بی چک امتحان کردم منفی بود باردارنیستم ؟

  147. سلام من سه روزه پریود نشدم بی بی چک شب استفاده کردم یه خط کم رنگ یه خط پررنگ افتاد احتمال بارداری هست

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

  148. سلام من چرخه پریودیم ۲۸روزه ست. ۳۰ام شب قبل از پریودی با همسرم که توی دوره عقد هستیم رابطه داشتم بدون دخول یک دی ماه پریود شدم و ۴روز حدودا طول میکشه الان ۲۰ دی ماه هست و من لکه بینی داشتم در حد سه چهار قطره و همینطور درد سینه های من از بعد از پریودی قطع نشده در صورتی که فقط شب قبل پریودی بوده خیلی نگرانم امشب یدونه بیبی چک استفاده کردم منفی بود احتمال حاملگی هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است .

  149. سلام وقت بخیر .زهرا هستم. من ۲۰اذرماه آخرین پریودیم بود.این ماه جلوگیری نکردیم با استفاده از کیت تخمک گذاری.اصولا باید ۱۷ یا ۱۸ دی پریود میشدم .تست زدم مثبت بود آزمایش هم روز۱۹ دی دادم تیتر بتا ۲۵ بود .روز ۲۰ دی بازهم تست بی بی چک زدم مثبت بود .اما امروز ۲۱ تست زدم منفی شد .آیا من بار دارم بدنم به شدت ضعف داره و خسته ام

    1. سلام با توجه به آزمایش بتای انجام شده بله شما باردار هستید نیازی به انجام تست بی بی چک ندارید می توانید ۳ روز دیگر آزمایش بتا انجام بدهید .

  150. سلام خسته نباشید من ماه پیش ۱۸پریود شدم ولی این ماه هنوز پریود نشدم ۸روز از پریودگیم گذشته بی بی چک شب زدم ۱خط نشون داد احتمال حامله باشم هستش یانه

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  151. سلام من ۱ دی پریود شدم پنجم شیشم تموم شدم ۹ دی هم رابطه داشته بعد چهار ده هفده روز بی بی چک زدم منفی بود ایا ممکنه باردار بشم

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  152. سلام خسته نباشین
    من ۹روزه که پریودم عقب افتاده
    احساس خستگی و سرگیجه میکنم
    دیشبم حالت تهوع گرفتم شدید
    تو ناحیه ی شکمم هم احساس سنگینی دعرم نفسم هم به سختی میاد
    سر سینمم خیلی خارش دارم بنظرتون میتونه از بارداری باشه؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  153. سلام من پریودم نامنظمه ولی قرص ضد بارداری خوردم هر ماه پریود میشدم یک ماهه نخوردم الان نمیدونم چند هفته اس از پریودم گذشته ولی میدونم گذشته حالت تهو ندارم زیاد ولی بعضی وقتا یه چیزی میخورم حالت تهو خفیف میگیرم دمای بدنم پایین آمده همش سردمه سینه درد دارم میشه راهنمایی کنی خواهشا

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  154. سلام خسته نباشین من امروز صبح بی بی چک زدم یه خط منفی افتاد با یه خط خیلی کمرنگ یعنی مشکوکه؟احتمال داره باردار باشم؟

    1. سلام باید دو خط در تست بی بی چک ظاهر شود تا نتیجه آن مثبت باشد.

  155. سلام خسته نباشین
    من ۱۵روزه از پریودم میگذره
    چهار روز از تزدیکیم میگذره
    تو شکمم حس سنگینی دارم و نفسم به سختی بالا میاد.یکمم سر گیجه دارم
    تست بارداری زدم منفی بود
    ممکنه باردار باشم؟

    1. سلام خیلی زود از تست بی بی چک استفاده کرده اید ۴ روز بعد از نزدیکی با انجام تست ، بارداری مشخص نمی شود .

  156. سلام وقت بخیر
    من امروز صبح درد تقریبا زیادی زیر شکمم در یمت راست احساس کردم
    امروز رفتم ازمایش نتیجه ی بارداریم منفی بود
    سوم همین ماه نزدیکی داشتم
    احتمالش هست باردار باشم و هنوز مسخص نشده باشه؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید.

  157. سلام من ۶ روز از پریودم گذشته شب دو بار از بی بی چک استفاده کردم دوتاشم مثبت اومد من باردارم ؟ لازمه آزمایش خون هم بدم؟

  158. سلام.من ۱۴دی پریود شدم.و از روز دوازدهم تا شانزدهم پریودی نزدیکی داشتم چند بار.الان ۵ روز ب پریودی مونده.تست زدم منفی شد.ایا احتمال بارداری هست؟یعمی بی بی چ رو زود نزاشتم؟ضمنا من ۱۶مهر زایمان کردم ب روش طبیعی.اما دوماه بعد بچم فوت کرد

    1. سلام زود از تست بی بی چک استفاده کرده اید باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  159. با سلام من نهم دی پریود شدم یعنی سه روز جلو انداختم تا هفدهم پریود بودم بعد با استفاده از کاندوم رابطه داشتم دوره هام بیست و یک روزه الی بیست ودو روزس تا امروز پریود نشدم دو روزه ترشحات سفید دارم به نظرتون احتمال بارداری هست یانه

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است .

  160. سلام خسته نباشید من باید ۱۸ پریود میشدم ولی نشدم الان پنج روز است عقب انداختم ولی مطمئن هستم منی داخل ریخته نشده و از بی بی چک دوبار استفاده کردم منفی بوده ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  161. سلام.من ۴روز از پریودم میگذره ۱۹ بهمن باید پریود میشدم دوروز پیش بیبی چک زدم منفی شد .امروز یکم ترشح قهوهای رنگ دارم ایا احتمال بارداری وجود داره

    1. سلام اگر تا سه روز آینده به خون ریزی نیافتادید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  162. سلام خسته نباشيد من درحال اقدام به بارداري هستم ،كيست تخمدان دارم كه دكتر گفت ريز با پريودي ميوفته، قرص متفورمين هم يه دوره يك ماه بهم داد مصرف كنم ماه قبل پريوديم ١٥روز عقب افتاد ولي باردار نبودم ،الان اين ماه ١٧روز عقب افتاده از اخرين نزديكي هم ٥روز ميگذره نوك سينه هام بشدت درد ميكنه و سوزش داره , امروز بي بي چك استفاده كردم منفي بود ،احتمال داره باردار باشم

    1. سلام باید از رابطه شما ۱۷ روز بگذرد تا جواب تست بی بی چک قطعی باشد.

  163. سلام،من ماه پیش پنچ روز جلو انداختم یعنی ۲۲دی البته دوروز اول فقط لکه بینی بودحالا تاریخ شروع قاعدگیم از چه روزی حساب میشه از روزاول لکه بینی یا خونریزی؟من طبیعی جلوگیری میکنم هم خودم هم همسرم مطمعنیم که منی داخل رحمم ریخته نشده ولی پریدیم عقب افتاده روز ۲۷بهمن بی بی چکم منفی بود،ایا امکان بارداری هست؟علائم پریدی دارم ولی نشونه بارداری نه،پریدیمم نامنظمه

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  164. سلام من روز ۷ و ۸ پریودی نزدیکی داشتم آیا انتمال بارداری هست؟

  165. سلام من چهار روزه پریودم عقب افتاده .زیره شکمم خیلی درد میکنه . زودم خسته میشم . میخواستم بدونم الان میتونم از بی بی چک استفاده کنم ؟

    1. سلام بله می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  166. سلام;من ۴ روز روز از پریودم میگزره ; برا اولین بار که اینطوری میشه; ۵ماه هم هست که برای بارداری اقدام کردم; عصر بی بی چکم منفی شد; آیا حتما باید صبح بی بی چک استفاده کرد؟؟ ممکنه تستم اشتباه بوده باشه؟؟ باتشکر از شما

    1. سلام در هر زمانی می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید احتمال بارداری ضعیف است.

  167. ایا شب قبل از اینکه تست بی بی چک انجام بشه نباید دخول داشت؟

  168. ایا شب قبل از اینکه تست بی بی چک انجام بشه نباید دخول داشت؟

  169. سلام ببخشید من ماه قبل ۳تا ۷ بهمن پریود بودم معمولا ۳۵ روز طول میکشه طول دوره ی پریودم الان از اولین روز پریود قبلم ۴۱ روز شده ۳و۵ اسفند تست بیبی چک منفی بوده ۹ اسفند هم تست بتا منفی بوده هنوزم پریود نشدم امکان داره باردار باشم؟

    1. سلام با توجه به شرح حال شما خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  170. باسلام وروزبخیر.خواهشا سریع جوابمو بدید من قاعدگی منظم داشتم( همیشه فقط موقع ارضا از کاندوم استفاده کردم) اینبار باید ۷اسفند پریود میشدم اما الان ۷روز گذشته هنوز نشدم دیشب هم رابطه کامل محافظت نشده داشتم چند ساعت بعدش قرص اورژانسی مصرف کردم ولی هنوز نشدم. خیلی استرس دارم امکان بارداری هست؟ الان میشه از بیبی چک استفاده کنم؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  171. سلام ببخشید من سه ۲۸ روز از اخرین پریودم (اتمام خونریزی)میگذره هنوز پریود نشدم و پریودم نامنظمه لطفا بگین من الان چیکار کنم

  172. سلام. خسته نباشید
    دوره ۲۸ روزه و منظم دارم
    این ماه علائم بار اری دارم
    فقط یه موضوع هست
    با بی بی چک مدیکور شب ها هاله میوفته ولی صبح منفیه
    ۴ روز دیگه تا موعدم مونده
    قابل اعتماد هست؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  173. با سلام من ۲۵اسفند باید پریود میشدم الان ۱۲روز گزشته و هنوز نشدم امروز بعدظهر بیبی چک گراشتم منفی بود قبلش هم تحت نظر دکتر بودم رحمم نرمال بود عفونتم نداشتم

  174. سلام ۵ روز از پریودیم رد میشه هنوز پریود نشدم سینه هامم از دوهفته به پریودی درد میکرد هنوزم دردش ادامه داره همیشه سابقه داشتم ک چن روز به پریودی سینه درد داشتم اونم در حد ۳ تا ۴ روز اما الان که ادامه دار شده بی سابقس اینک جلوگیری هم نداشتم دوبار هم بیشتر رابطه نداشتم تو ماه بنظرتون امکانه حاملگی هست اخه گفتن بی بی چک و بین ۷ تا ۱۰ روز بعد گذشت دوره استفاده کنم الانک ۵ روز هست بخوام استفاده کنم جواب میده؟؟

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  175. سلام من یک ماهه پریود نشدم تو ۱۰روز اول که عقب انداختم از بی بی چک استفاده کردم منفی بود ولی الان ۳۰ روز گذشته هنوز پریود نشدم احتمال کیست هست یا بارداری؟؟

    1. سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا با انجام آزمایش و سونوگرافی علت مشکل شما بررسی شود.

  176. سلام من یک ماهه پریودم عقب افتاده ۱۰ روز اول از بی بی چک استفاده کردم منفی بود ولی هنوزم پریودم نشدم احتمال کیست هست یا بارداری؟؟

  177. سلام بعد از رابطه مشکوک قرص اورژانسی مصرف کردم ۵ روز قبل از موعد پریود لکه بینی و خونریزی خفیف داشتم مثل پریودم ۵ روز طول کشید ولی خونریزیش فقط دوروز بود بقیش لکه بینی بود. به گفته ی شما ۱۵ روز که از رابطه گذشت بیبی چک گرفتم که منفی نشون داد میخواستم بدونم اون خونریزی پریود بوده یا خونریزی لانه گزینی؟ و اینکه جلو افتادنش امکان داره از عوارض قرص اورژانسی باشه؟ برای من امکان بارداری وجود نداره؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام بله می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  178. سلام من ۳۰بهمن پریودشدم وازاونموق تاالان که امروز۳اردیبهشته پریودنشدم و فروردین ماه نزدیکی داشتم اما منی درواژن ریخته نشد بیبی چک استفاده کردم منفی بود ایاحاملگی وجود داره?

    1. سلام احتمال کیست تخمدان و یا اختلالات هورمونی وجود دارد باید به پزشک مراجعه نمایید تا با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی علت مشکل شما بررسی شود.

  179. سلام من ۵روزه ازپریودم میگذره صبح بی بی چک استفاده کردم یه خط پرنگ یه خط خیلی کم رنگ افتاد یعنی چی باردارم یانه

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد مجدد دو روز دیگر از تست بی بی چک استفاده کنید.

  180. سلام روزتون به خیر
    ممنونم که پاسخگو هستید

    من قبل از پرییدیم نزدیکی داشتم،و بعد از دو روز به مدت ۳ روز لک بینی داشتم
    و تاریخ پرییدیم دیگه نشدم..
    حالا با توجه به روز لک بینی باید تاریخ پرییدیم رو مشخص کنم؟اگر بله ۲۹ روز گذشته و پریید نشدم… کی بی بی چک استفاده کنم که دقیق نشونم بده که باردار هستم یا نه؟

    1. سلام اگر ۱۷ روز از رابطه شما گذشته است می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  181. سلام من ۳روزه پریودم عقب افتاده وکمردرد هم دارم ممکنه که باردار باشم

    1. سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  182. سلام من ۵اردیبهشت با همسرم رابطه داشتم که بعد فهمیدیم کاندوم پاره شده، بلافاصله قرص اورژانسی خوردم و بعد از ۱۳روز و در زمان پریودی خودم پریود شدم اما من فقط دو روز خونریزی داشتم و بعد از اتمام خونریزی درد عجیبی در شکم دارم، آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  183. سلام من ۲۶ فروردین پریود شدم الان ۲۴ روز میگذره از پریودیت قبلیم بنظر شما باید چکار کنم یکمم کمر درد و دل درد دلرم

    1. سلام هنوز به زمان پریود شما مانده .

  184. سلام خسته نباشین، من همیشه سیکل پریودی منظم ۲۸ روز داشتم با ۵ روز خونریزی،اما از بهمن ماه که اقدام به بارداری کردم هردو تغییر کردن بطوری اسفندماه ۵ روز زودتر پریود شدم همینطور فروردین و اردیبهشتم ۳ روز زودتر، با خونریزی کم و فقط ۳ روز، خواستم بدونم این تغییرات طبیعیه یا احتمال بارداری هست؟
    ( شکمم روز به روز حس میکنم بزرگ میشه)
    بیبی چک جواب میده یا باید برم سونوگرافی؟

    1. سلام بهتر است در زمان تخمک گذاری خود سونوگرافی انجام بدهید.

  185. سلام خسته نباشیدمن ۳۰تاریخ پریدیم بوده ولی تا الان پریود نشدم درضمن من سه چهار روز قبل از پریودی ازکرم واژینال استفاده کردم زخم دهانه رحم هم دارم سه سال هم هست که اقدام به بارداری کردم ولی نشد برای بچه دوم الان ۱۴روز هست که عقب انداختم ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود .

  186. من ۲۶فروردبن رابطه داشتم و ۱۰اردیبهشت به موقع و منظم طبق ماه های قبل پریود شدم .الان ماهه خرداده و من باید۹خرداد پریود میشدم ولی نشدم ولی تکرر ادرار و دل درد دارم ایا امکانش هست باردار باشم؟

    1. احتمال بارداری ضعیف است.

  187. سلام
    من با تجویز دکترم از قرص های تحریک تخمک گذاری استفاده کردم و دوتا آمپول هم زدم

    روز ۱۳ پریودی سونو دادم ۵ تا فولیکول بالغ در دو تخمدانم مشاهده شد با مایع آزاد در کلدوساک.

    به دستور دکتر در روز های ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ رابطه داشتم
    اولین روز ارتباطم ۱ خرداد بعد ۲ و ۳ خرداد بوده
    الان ۱۷ روز از روز اول میگذره
    بی بی چک گذاشتم منفی بود
    احتمال بارداری در چند روز آینده وجود داره؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  188. سلام.میخواستم بپرسم اگر پریودی تقریبا منطم باشه، رابطه ی بدون جلوگیری میتونه باعث بارداری یکی دو روز قبل از پریودی بشه.؟

    1. سلام احتمال بارداری به صفر نمی رسد.

  189. سلام من ۱۵روزسینه هام ورم وسفت شده ونوکشون سیاه شده ودردمیکنه ۲۱هم پریودمیشم چکارکنم لطفانظربدید

  190. سلام من ۱۵روزه سینه هام دردمیکنه وورم داره بزرگ شده ونوک سینه هام سیاه شده پریودیم هم۲۱هستش چکارکنم لطفانظربدید

    1. سلام اگر اقدام به بارداری داشته اید احتمال بارداری وجود دارد.

  191. سلام وقتتون بخیر
    من بعد از پاک شدنم با تجویز دکتر قرص های تخمک گذاری مصرف کردم و رابطه زناشویی در اون مدت زیاد بود.. الان ۳ روز یگذره ک عادت نشدم.. فقط ترشح دارم.. علائم عادت ماهانه اصلا ندارم..
    امکان بارداری وجود داره؟ بی بی استفاده کنم یا برم آزمایش خون؟
    خیلی هم صبحا میخوابم.. دوست ندارم بیدار شم..

    1. سلام می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  192. من دوهفته پیش نزدیکی داشتم صبح قرص اورژانسی خوردم ایا احتمال بارداری هست

    1. اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری کنید.

  193. سلام وقت بخیر من باید۲۱پریودمیشودم اماتاالان که۲۳نشدم زیردلمم خیلی تیرمیکشه ودردمیکنه نوک سینه هامم سیاه شده چکارکنم

    1. سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  194. سلام وقت بخیربعد۵روزبیبی انجام دادم منفی بود

  195. سلام رابطه بدون دخول داشتم ٤روز بعد از پايان قاعدگي اين ماه چند روز عقب انداختم تست بيبي چك هم منفيه

  196. سلام من ۲۹به۲۹پریودمیشدم این ماه متفورمین مصرف کردم برای رشد فولیکول هیچ مشکلی هم نداریم ازمایشات همسرمم خوب بوده این ماه روزیازده پ سونو گفت فولیکول بالغ نداری الان پنج روز عقب انداختم دیروز بیبی منفی شد احتمال بارداری هست

    1. سلام باید تحت نظر پزشک از داروهای تحریک تخمک گذاری استفاده کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

  197. سلام خسته نباشید
    من یه دختر ۵ ماهه دارم جلوگیریم با کاندومه ‌قرص اورژانسی دخول نداشتیم اما چند روز از زمان پریودیم گذشته دیشب دو با تست دادم دو خط اومد اما کم رنگ امروز صبح تست دادم دو بار منفی بود فقط یه خط اومد کدوم‌ جواب درسته ؟ ممنون میشم از راهنماییتون

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  198. سلام خسته نباشید من یه دختر ۵ ماهه دارم جلوگیریم با کاندومه ‌قرص اورژانسی دخول نداشتیم اما چند روز از زمان پریودیم گذشته دیشب دو با تست دادم دو خط اومد اما کم رنگ امروز صبح تست دادم دو بار مثبت بودالبته اول منفی بود بعد از چند ساعت دو خط شد‌ احتمال داره باردار باشم؟ من چند لیوان چای زعفرون غلیظ خوردم که پریود بشم اما نشدم ممکنه زعفرون عوارضی روی جنین داشته باشه؟؟؟ ممنون میشم از راهنماییتون

    1. سلام جواب تست بی بی چک از ۳۰ ثانیه تا ۱۰ دقیقه بعد آن اعتبار دارد و اگر شخص باردار باشد دو خط ظاهر می شود بعد از آن باید آن را دور بیاندازید .

  199. ۹سلام وقت بخیر من قرار بود تاریخ ۵ تیر به یک سفر زیارتی برم واسه همین از روزی که متوجه سفر شدم خوردن قرص ال دی رو شروع کردم چون دقیقا ۵تیر تاریخ پریود شدنم بود بعد از گذشت ۱۰ روز متوجه شدم تاریخ سفرم عقب افتاده و من خوردن قرص رو قطع کردم الان ۵روزه از قطع کردن قرص گذشته و الان دو روزه که فقط ترشحات قهوه ای رنگ دارم و سفرم هم ۱۴ تیر شروع میشه حتی به اینکه شاید باردار باشم هم شک کردم امشب از بیبی چک استفاده کردم جوابش منفی بود بنظرتون چکار کنم که تو سفر پریود نشم چون سفرم زیارتیه

    1. سلام می توانید مجدد شروع به مصرف قرص کنید .

  200. سلام من ۲۲ هر ماه پریود میشم یک دوره خرداد ماه پریود نشدم
    با نامزدم دخول نداشتیم و اینکه بکارت دارم ایا امکان بارداری هست؟!
    از بیبی چک شب استفاده کردم و منفی بود
    امروز دوازده تیر هست و من باید ۲۲ خرداد پریود میشدم

  201. سلام من باردارم ۵هفته دکتر بهم گفته سقط کنم دارو زیر زبونی وشیاف برام استفاده کرد ۱۱تیر دوبار با فاصله ی ۲ساعت
    بعد که اومدم خونه خونریزی داشتم در هر پریودی معمولی خیلی هم کم دو روز گذشته ومن دیگه خونریزی ندارم باید چیکار کنم ؟

  202. سلام خسته نباشید من پریدم منظمه اقدام به بارداری کردم آزمایش دادم مثبت بود بعد از یک ماه و نیم افتادم رو خونریزی دکتر بهم گفت سقط شده تا سه ماه جلوگیری کردم و دکتر برای باردار شدن مجدد بهم دارو داده الان دو روز هس که از زمان پریودم عقب افتاده چه زمانی میتونم از تست بی بی چک استفاده کن

    1. سلام می توانید فردا از تست بی بی چک استفاده کنید.

  203. سلام من ده روزه که زمان پریودم عقب افتاده امروز صبح نتیجه بی بی چک مثبت شد میتونم به بی بی چک اعتماد کنم؟ میشه شب دوباره بی بی چک استفاده کنم؟ شب نتیجه قابل اعتماده؟

    1. سلام بله جواب آن قابل اعتماد است .

  204. سلام من ۶ تیر پریود شدم و بعد از اون رابطه داشتم ولی مطمعن نیستم ک ابی ریخته باشه تو واژن الان ۸ مرداه من پریود نشدم ..بیبی چکم زدم منفی بود بازم احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری انجام بدهید.

  205. سلام.من باکره هستم اما با نامزدم چند روز قبل از تاریخ پریودیم رابطه داشتم. پریودیم همیشه منظمه و سیکلش هم ۲۸ روزه.۱۲م مرداد باید پریود میشدم اما امروز ۲۶ و نشدم. میخواستم بپرثم امکان بارداری هست؟ چند هفته ای هم هست که ورزش بدنسازی رو خیلی سخت شروع کردم ممکنه بخاطر ورزش باشه؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  206. سلام ۵سال از ازدواجم گذشته ۱بار سقط داشتم الان۴روز از پریودم گذشته آیا باردارم؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  207. سلام ۲۸ شهریور باید پریود میشدم نشدم ۲ مهر ی لکه دیدم دیگه ندیدم دیشب بی بی چک زدم مثبت بود اماامروز صبح زدم هیچ خط c و t ندیدم به نظرتون باردار هستم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید.

  208. سلام باید ۱۲ مهر پریود میشدم اما هنوز نشدم و ۱۳ روزه که عقب افتاده.قبلا چند دوره قرص پیشگیری استفاده میکردم اما حدود سه چهار ماه است که مصرف قرص رو قطع کردم.در دوبار اخر رابطه جنسی پیشگیری طبیعی داشتم دوبار هم بیبی چک در طول این ۱۳ روز استفاده کردم و منفی بوده پریودی منظم هم داشتم.اما دیشب لکه بینی داشتم و امروز کاملا قطع شد.احتمال بارداری وجود دارد؟؟

    1. سلام می توانید برای اطمینان آزمایش خون انجام بدهید.

  209. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم بعد ۴۰ روز بیبی چک نتیجه رو نشون میده؟

    1. سلام بله نشان می دهد .

  210. سلام یه سوال داشتم من باید پنچ آبان وقت پری بود نشدم و از اون روز به بعد اعلام پری رو دارم و لکه بینی قهوای دارم و درد کمر و دلم مدام نیس هی میاد دردش هی میره خیلی هم بدجور درد میگیره و تست دارم یه خطش قرمز و اون یکیش صورتی هستم احتمال اینکه باردار باشم چند درصد هست میشه زود بهم بگید??????

    1. سلام احتمال بارداری وجود دارد برای اطمینان مجدد دو روز دیگر از تست بی بی چک استفاده کنید .

  211. سلام وقت بخیر من ۲۴ماه قبل مهر ماه پرید شدم روز تخمک گذاری و کیت چهارشنبه ۸ابان تا ۱۰ ابان زد تو این سه روز نزدیکی داشتم امروز ۱۵ابان بی بی چک زدم منفی بود میخواستم بدونم. حامله نیستم یا زود اقدام کردم ممنون میشم جواب بدین

  212. سلام من ۱۴روزپیش نزدیکی داشتم ولی منی داخل واژن ریخته نشده روی واژن ریخته والان ۴ روز ک پریودیم عقب افتاده احتمال حاملگی وجود داره؟؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید.

  213. سلام من اون ماه۲۴آبان ماه پریودشدم وعدهام همیشه ۲۸روزه بود ولی ۳ماهه که وعده هام ۲۹ و۳۰روزه شده
    این ماه ۳روزبعدازتخمک گذاریم بزرگ شدن ودردسینه هام شروع شد والان دردسینم کم شده.ولی همچنان شکم درد وکمردرد هم دارم.سردردهم میگیرم.وچندباری سرگیجه های بدی گرفتم. وحالت تهوع هم دارم.۷روز پیش بی بی چک زدم یه هاله ی خیلی کم رنگ افتاد و دوباره ۴روزپیش بی بی چک زدم منفی شد
    اماهمچنان علائمی که گفتم رودارم.امکانش هست باردارباشم؟

    1. سلام مجدد تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید.

  214. سلام وقت بخیر من هشتم هر ماه پریود میشدم و پریودم یک روز یا دو روز عقب می افتاد تقریبا ۲ هفته پیش با نامزدم نزدیکی بدون دخول داشتم و منی فقط به سطح بدنم زده شد الان ۶روز از پریودیم می گذره ولی هیچ علائمی از پریود ندارم هیچ لکه ایی هم ندارم فقط کمی ترشحات سفید دارم از زمان رابطه . ۵روز که از پریودم عقب زده از بی بی چک استفاده کردم جواب منفی بود احتمال اینکه باردار هستم وجود داره؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  215. سلام من دو روز از موعد قاعدگیم گذشته شب تست دادم مثبت در اومد بعد صبح یکی دیگه زدم هاله کم رنگ افتاد نمیدونم باردارم یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *