روش های دلبری از همسر/ ۲۲ روش برای جذب شوهر!

خانم ها می خواهند مرد زندگی شان را حسابی به خودشان جذب کنند و معمولا به دنبال راه هایی هستند کــه به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهند و به قول معروف شوهران را دیوانه خودشان کنند.

روش های دلبری از همسر!

روش های دلبری از همسر

۱. برقصید و لذت ببرید!

“او صدای آهنگ را زیاد ميکند، واقعا زیاد، من را ميگیرد و مجبورم ميکند کــه همراه او در گوشه و کنار خانه برقصم. ما یک سی‌دی موسیقی هم داریم کــه برای این کار مناسب اســت و انرژی ما را به اوج ميرساند. یک چیز جذابی در این کار هست چرا کــه واقعا رمانتیک اســت.” سین، ۳۰ ساله.

۲. برای او پیام عاشقانه بفرستید

“او هر از گاهی برای من پیامک ميفرستد به این مضمون کــه «امشب شب خوبی خواهد بود! » من عاشق این هستم کــه پیام‌های کوتاه شیطنت‌آمیز و بازی‌گوشانه‌ای مثل این دریافت کنم. این باعث ميشود کــه بدانم او به محض رسیدن من به خانه آماده اســت! ” پل ۲۷ ساله.

۳. با یک کارت هدیه غافلگیرش کنید

“اخیرا همسرم یک کارت خرید مخصوص فروشگاه ویکتوریا سیکرت به من داد. او گفت، بیا برویم خرید و هر چیزی کــه دوست داری من بپوشم برایم بخر. این‌کــه اجازه داشتم لباس‌ها را خودم انتخاب کنم خیلی جالب بود.” تیسون، ۲۸ ساله.

۴. برای خودتان روی تقویم برنامه‌ای تنظیم کنید

“یک بار در آن زمانی کــه ساعت‌های زیادی را در محل کارم سپری ميکردم، وقتی تقویم قرار ملاقات‌هایم را در محل کار باز ميکردم، متوجه یادداشتی پایین صفحه‌ی همان روز شدم، “رابطه‌ی جنسی در ساعت ۷ امشب.” احتمالا یک شب همسرم تقویم را از کیف کار من برداشته بوده و آن یادداشت را در آن صفحه نوشته بوده‌اســت. نیازی به گفتن نیست کــه آن شب به موقع خودم را به منزل رساندم! ” مایک ۴۲ ساله.

۵. او را با یک بوسه‌ی ناگهانی جذب خودتان کنید

“یک بار کــه داشتیم فیلم ميدیدیدم، همسرم دستش را روی پای من گذاشت، دست‌ام را گرفت و به آرامی انگشت‌های من را بوسید و در تمام مدت به چشم‌های من خیره مانده بود. شکی در مورد آن‌چه در ذهن او بود نداشتم، بنابراین فیلم را متوقف کردم.” مایک ۳۷ ساله.

۶. بازی زمزمه را انجام بدهید

“گاهی اوقات همسر من به نرمی زیر گوش من صحبت ميکند و چیزهای شیرینی ميگوید مثلِ «چه‌قدر با این تیشرت جذاب شده‌ای! » یا «عاشقتم! » سپس من را نوازش ميکند. این کار او حسابی من را دیوانه ميکند! ” کوین، ۳۴ ساله.

۷. هر از گاهی یک پرستار بچه بگیرید!

“هر چند وقت یک بار همسرم من را با بهترین هدیه‌ی ممکن غافلگیر ميکند: یک قرار خانگی برای داشتن رابطه‌ی جنسی! او در گوش من زمزمه ميکند کــه «بچه‌ها امشب را در خانه‌ی پرستارشان ميمانند» و من فورا ميفهمم کــه برنامه‌ی آن شب ما چیست! ” آنتونی، ۳۳ ساله

۸. به او بگویید وقت چرت زدن فرا رسیده‌اســت!

“او از روی کاناپه بلند شد، با صدای بلند آه کشید و گفت ميخواهد یک چرتی بزند. بعد در حالی کــه از گوشه‌ی چشم‌اش به من نگاهی انداخت، دور شد. من به دنبال او به اتاق خواب رفتم و باقی ماجرا هم کــه قابل حدس اســت! مارک ۳۲ ساله.

۹. تظاهر کنید کــه با هم غریبه هستید

“زمانی کــه برای شام بیرون رفته بودیم، او یک بازی را شروع کرد به این ترتیب کــه طوری رفتار کرد کــه انگار نخستین بار اســت همدیگر را ميبینیم. او شروع کرد به پرسیدن چند سوال و برای من عشوه‌گری کرد. در ابتدا فکر کردم چه کار احمقانه‌ای اســت! اما من هم به بازی ادامه دادم.

در طول چند دقیقه، او تمام کم‌رویی‌اش را کنار گذاشت و شروع کرد به گفتن چیزهای جدیدی کــه قبلا هرگز نگفته بود و حتی برایم توضیح داد کــه چه چیزی را در رابطه‌ی جنسی بیش‌تر دوست دارد. من بی‌نهایت هیجان‌زده شدم. ادامه دادن بازی در کنار او باعث شد کــه دوباره میل شدیدی برای به‌دست آوردن او احساس کنم و با خودم فکر کردم کــه‌ چه‌قدر دوست دارم این قرار به تخت‌خواب منجر شود! ما آن شب دقایق بی‌نظیری را گذراندیم.” نیل، ۲۸ ساله.

۱۰. رد پایی از خود به جا بگذارید

“یک شب من در اتاق نشیمن نشسته بودم کــه همسرم صدایم کرد. وقتی در راه‌رو به سمت اتاق خواب قدم برميداشتم متوجه‌ خطی از شکلات شدم کــه روی زمین تا اتاق امتداد داشت و در آخر تبدیل به فلشی شده بود کــه به تخت‌خواب اشاره ميکرد. معلوم بود کــه او برای داشتن یک شب خوب برنامه‌ریزی کرده‌اســت.” پرتسون، ۴۵ ساله.

۱۱. زنگ ساعت را برای نیم ساعت زودتر از همیشه تنظیم کنید

” یک روز صبح ساعت، نیم ساعت زودتر از همیشه زنگ زد. زمانی کــه به همسرم گفتم کــه هنوز برای بیدار شدن زود اســت، او لبخندی زد، زنگ ساعت را قطع کرد و گفت، ” نه زود نیست! ” باقی داســتان هم کــه مشخص اســت! ” پل ۳۸ ساله

۱۲. با موهای او بازی کنید

“به نظرم بهترین چیز را دریک در مورد معاشقه گفت وقتی کــه گفت، «انگشتان او لابلای پیچ و تاب موهایم ميرقصند! » یکی از چیزهای مورد علاقه‌ی من همین اســت! ” ویل ۳۳ ساله.

۱۳. شیطنت کنید

“من همیشه طرفدار شوخی و شیطنت در طول روز هستم. مثلا این‌کــه پشت سر هم پیامک‌هایی برایم بیاید و من را دائم به فکر فرو ببرد تا زمانی کــه شخص مورد علاقه‌ام را ببینم! ” بن ۲۹ ساله.

۱۴. گاهی سبک‌تان را تغییر بدهید

من واقعا دوست دارم کــه در معاشقه گاهی روش انجام کار تغییر کند. وقتی همسرم سرسخت ميشود و کنترل کار را در دست ميگیرد حسابی جذب او ميشوم. او گاهی به من اجازه نميدهد آن‌چه ميخواهم را مستقیما انجام بدهم و مدام شیطنت ميکند.” جاســتین ۲۷ ساله.

۱۵. از یک رایحه منحصر به فرد اســتفاده کنید

عشق بازی به رایحه‌ها بستگی دارد. برترین رایحه‌هایی کــه سبب تحریک مردان ميشوند شامل بوی محصولات برنزه کننده، لوسیون بچه، و خوراکی‌های سرخ‌شده اســت. رایحه های شیرین‌تر هم موثر هستند، از جمله بوی رژ لب و اسطوخودوس.

۱۶. از یک رژلب قرمز اســتفاده کنید

محققان پیشنهاد ميکنند زن‌ها هنگام عشق بازی رژلبی با ته‌رنگ قرمز اســتفاده کنند. مطالعه‌ای در دانشگاه منچستر چشم‌های مردان را تحت نظر گرفت و دریافت آن‌ها به لب‌های قرمز ۷.۳ ثانیه و به لب‌های صورتی ۶.۷ ثانیه نگاه کردند.

۱۷. از ته قلبتان لبخند بزنید

یک لبخند فریبنده‌ترین حالت چهره اســت، و بیش از ۱۸ روش مختلف برای لبخند زدن وجود دارد. جذاب‌ترین لبخند، لبخند اصیل اســت، یعنی لبخندی کــه اطراف چشم‌ها خطوطی ایجاد ميکند کــه به آن‌ها پنجه کلاغ هم ميگویند.

۱۸. میزان جذب شدن خودتان را نشان دهید

اســتیون دبلیو. گنگستاد، روانشناس تکاملی دانشگاه نیومکزیکو به نشریه‌ی سایکولوژی تودی گفت، عشق‌بازی “‌فرایند مذاکره‌ای‌”‌ اســت کــه درست پس از اولین دقایق جذب شدن به طرف مقابل رخ ميدهد؛ نوعی روش دقیق و ظریفی از آزمودن پدیده‌ای جدید. این‌گونه نیست کــه فقط بگویید من مجذوب تو شدم؛ آیا تو هم مجذوب من شده‌ای؟ گنگستاد ميگوید: “‌راه بهتر و موثرتر این اســت کــه در ابعاد کوچک‌تر و به عنوان پیش‌نمایش، میزان جذب شدن خود را نشان دهید و به میزان جذب شدن‌ طرف مقابل‌تان نیز پی ببرید. به این ترتیب، عشق‌بازی ميتواند میزان جذب طرفین به یکدیگر را افزایش دهد.‌”

۱۹. تماس چشمی را فراموش نکنید

خیره شده در چشمان افراد دیگر واقعا ميتواند به ایجاد رابطه‌ی نزدیک و بهبود اوضاع عشق بازی کمک کند؛ البته اگر در چشم دیگران آدم نفرت‌انگیزی نباشید. طی یک مطالعه، پژوهشگران از ۴۸ زوج غیرهم‌جنس و ناآشنا خواســتند به مدت ۲ دقیقه سه عمل زیر را انجام دهند:

۱. به چشمان طرف مقابل خیره شوند،

۲. به دستان طرف مقابل خیره شوند،

۳. تعداد پلک زدن‌های طرف مقابل را بشمرند.

بیش‌تر آن‌ها اذعان کردند وقتی هر دو نفر هم‌زمان به چشمان هم خیره ميشدند – یعنی به یکدیگر نگاه ميکردند – نسبت به دو موقعیت دیگر احساسات بیش‌تری از عشق و محبت درون‌شان شکل ميگرفت.

۲۰. برای شروع معاشقه از برخی جملات خاص اســتفاده کنید

طی مطالعه‌ای توسط روانشناسی به نام کریس ال. کلاینکــه در دانشگاه آلاسکا کــه نتایج آن در مجله‌ی “‌نقش‌های جنسی‌“‌ به چاپ رسید، از ۶۰۰ شرکت‌کننده خواســته شد میزان تاثیرگذاری سه گونه‌ی مختلف شروع گفتگو با عشق‌بازی را ارزیابی کنند و به هر کدام نمره بدهند:

– جملاتی برای جلب توجه طرف مقابل مثل “‌قلب من از آهن درست شده، ولی ظاهرا شما قوی‌ترین آهن‌ربای دنیایی‌”‌

– سوالاتی با پایان باز و بدون مضامین زننده مثل “نظرتان راجع به فلان گروه خواننده چیست؟‌”‌ یا “‌به کدام ورزش یا تیم ورزشی علاقه دارید؟‌”‌

– و جملات رک و مستقیم مثل “‌شما خیلی جذاب هستید– ميتونم یک نوشیدنی مهمون‌تون کنم؟‌”‌

پاسخ‌ها کاملا بر اساس جنسیت شرکت‌کنندگان متفاوت بودند: در حالی‌کــه مردان شرکت‌کننده در این مطالعه بیش‌تر روش رک و مستقیم را ترجیح ميدادند، زنان به سوالات با پایان باز و بدون مضامین زننده تمایل داشتند. البته جای تعجب ندارد کــه افرادی اندک نیز ‌روش اول را ترجیح دادند.

۲۱. یک تماس بدنی اندک و ظریف داشته باشید

البته منظورمان از تماس بدنی، ماساژ کامل گردن و شانه نیست، بلکــه قرار دادن ملایم دست بر روی بازوی طرف مقابل ميتواند به شکل‌گیری یک رابطه بسیار کمک کند.روانشناسی به نام نیکولاس گوگن در ۲۰۰۴ از چند مرد بیست ساله خواســت تا در یکی از شهرهای فرانسه به زنانی کــه در پیاده‌رو راه ميرفتند نزدیک شوند و شماره‌ی تلفن‌شان را درخواســت کنند. در نیمی از دفعات، مردان به فقط درخواســت شماره ميکردند و در نیمی دیگر، به آرامی و هم‌زمان با درخواســت شماره‌ی تلفن دست‌شان را روی بازوی زنان ميگذاشتند.نتیجه کاملا مشخص اســت؛ مردان هنگامی کــه هم‌زمان با درخواســت شماره، بازوی زنان را لمس کرده بودند، موفق‌تر بودند.

۲۲. همه سبک های عشق بازی و معاشقه را بدانید

وقتی صحبت از عشق بازی و معاشقه به میان ميآید، آدم‌های مختلف ميتوانند سبک‌هایی مختلف از خود نشان دهند.

جفری ای. هال و چونگ ژینگ در ۲۰۱۰ نتایج پژوهشی را به چاپ رساندند کــه نشان ميداد ۵ سبک مختلف برای عشق‌بازی وجود دارد. آن‌ها در ۲۰۱۵ پژوهش‌شان را با تفکیک هر سبک به مجموعه‌ای از رفتارهای کلامی و غیرکلامی ادامه دادند.

در ادامه، طبق آن‌چه سوزان کراس ویتبرن در گفتگو با سایکولوژی تودی عنوان کرده اســت، به برخی از رفتارهای کلیدی هر یک از این سبک‌ها اشاره ميکنیم:

– افرادی کــه به عشق بازی های جسمی علاقه دارند، معمولا با ملایمت و آرامی فرد مورد علاقه‌شان را لمس ميکنند.

– قدیميها معتقدند در عشق بازی مردان باید اولین حرکت را انجام دهند.

– کسانی کــه به عشق بازی صمیمانه معتقدند، کاری ميکنند اول دیگران آغوش خود را به سمت‌شان باز کنند.

– آن‌هایی کــه عشق بازی بازیگوشانه را دوست دارند، این تعامل را به عنوان نوعی بازی مينگرند و ممکن اســت از عشق‌بازی به عنوان ابزاری برای هدف دیگر اســتفاده کنند.

– افرادی کــه در عشق بازی بسیار مودب هستند، از انجام‌ رفتارهای زننده و نامناسب جنسی پرهیز ميکنند.

منبع خبر : niksho

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *