روشی ساده برای لاغری صورت!

 با تمرینات ورزشی صورت خود را سریع لاغر کنید!
مزایای استفاده از تمرینات عضلات صورت بی حد و حصر است. حدود ۴۳ عضله صورت نیاز به تمرین دارند تا صورت لاغر شود. به یاد داشته باشید از دست دادن چربی از صورت از عوامل دیگر نیز پشتیبانی می کند.

روشی ساده برای لاغری صورت

الف. یوگا صورت
به صورتی که عضلات صورت کشیده و منقبض شوند X و O بگویید. این کار باعث می شود صورت شما شل شود و گردش خون به صورت افزایش یابد. شما می توانید هر بار در روز این تمرین را انجام دهید. ۱۰ بار این حرکت را انجام دهید.

ب. فک اسب آبی
این یکی دیگر از تمرینات سرگرم کننده است صورت است. دهان خود را تا آنجا که ممکن است باز کنید. این حالت را ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس استراحت کنید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.

ج. صورت ماهی
این تمرین نهایی صورت است. گونه های خود را به داخل بکشید و سعی کنید لبخند بزنید. این حالت را پنج ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.

د. بالا بردن چانه
این تمرین به شما کمک می کند از چال چانه خلاص شوید. به سقف نگاه کنید، لب پایین را به سمت بالا بکشید و آنرا پنج ثانیه نگه دارید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.

ه. هوا دمیدن
این تمرین گردن، چانه، فک و عضلات صورت را قوی می کند. روی صندلی بنشینید. ستون فقراتتان را مستقیم نگه دارید. حالا به سقف نگاه کنید، لب های خود را بکشید، و از دهان خود را نفس را بیرون بدهید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید. بین تکرارها استراحت کنید.

خ. رهایی فک
این ورزش کمک خواهد کرد تا عضلات فک و گونه ها سفت شوند. صاف بایستید، لب های خود را چفت هم نگه دارید و فک پایین خود را با حرکت دایره ای حرکت دهید؛ طوری که در حال جویدن غذا هستید. در این حالت نفس بکشید و نفس را بیرون بدهید. بعد دهانتان را باز کنید و نوک زبان خود را پشت دندانهای پایین نگه دارید. نفس بکشید و نفس را بیرون بدهید. نفس را برای سه تا پنج ثانیه نگه دارید. این کار را ۱۰ بار تکرار کنید.

ح. تمرین گونه
این تمرین عضلات شما را سفت می کند و صورت شما را لاغر می کند. یک نفس عمیق بکشید و هوا را در گونه سمت راست خود شش ثانیه نگه دارید. سپس، هوا را به گونه چپ منتقل کنید و آن را برای شش ثانیه نگه دارید. این کار را چند بار در طول روز انجام دهید.

چ. بالا بردن گونه
اگر میخواهید گونه های سفتی داشته باشید، این تمرین را اغلب انجام دهید. با لبخند زدن تا آنجا که ممکن است شروع کنید. گونه راست خود را با کمک انگشت ها در جهت چشمانتان بکشید. در صورت لزوم چشمان خود را ببندید. این حالت را برای حدود ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس روی گونه مخالف این کار را تکرار کنید.

با پزشک یا کارشناس تناسب اندام در خصوص ورزش روزانه صحبت کنید. تمرینات فیزیکی برای همه بسیار مهم است. این تمرینات باعث می شود متناسب باشید، شما را جذاب می کند، حافظه و سیستم ایمنی را افزایش می دهد و اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند.

شما همچنین باید غذاهای مناسب به مقدار مناسب مصرف کنید. نمودار رژیم غذایی زیر به شما کمک می کند تا مصرف غذای روزانه خود را کنترل کنید.

ورزش بدون رژیم درست، مناسب نیست. خوردن مقدار مناسب کربوهیدرات ها، چربی ها، پروتئین ها و فیبرهای رژیمی برای کاهش وزن ضروری است. باید حداقل ۱۶۰۰ کالری در روز دریافت کنید. اگر یک زن فعال هستید، نیازمند حداقل ۲۲۰۰ کالری در روز هستید. کاهش میزان مصرف کالری باعث می شود بدن شروع به ذخیره هر گونه غذا به عنوان چربی می کند.

بنابراین بسیار مهم است غذاهای غنی از فیبرهای رژیمی، ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین ها بخورید. کربوهیدرات ها و چربی ها نیز برای بدن ما ضروری است و توصیه می شود آنها را در مقادیر مناسب مصرف کنید. 

منبع خبر : ooma

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *